قویترین داروی گیاهی پاک کننده کبد

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

 اگر در هضم غذا دچار مشکل شده‌اید، نفخ می‌کنید، حالت تهوع دارید و غیره احتمال دارد کبدتان به مشکل برخورده باشد. یعنی اینکه باکش پر شده و دیگر نمی‌تواند مواد زائد را دفع کند. این‌گونه می‌شود که بدن دچار مشکل می‌شود. تمیز کردن کبد کار سختی نیست. برای اینکه احساس سبکی بکنید با چند توصیه‌ی ساده و بدون خطر می‌توانید کبدتان را تمیزکاری کنید. با ما همراه باشید.تکنیک 3 لیموترشبرای اینکه دچار مشکلات گوارشی نشوید لازم است که به طور منظم به فکر تمیز کردن کبدتان باشید. لیموترش می‌تواند باعث تحریک ترشح صفرا شده و تمام سموم و مواد زائد انباشته‌شده در کبد را تمیز کند.

روش استفادهسه عدد لیموترش را بدون برش دادن داخل یک ظرف حاوی آب سرد بیندازید. اجازه دهید آب به مدت سه دقیقه داغ شده و به جوش برسد. سپس آن را خنک و لیموترش‌ها را از آن خارج کنید. آب لیموترش‌ها را بگیرید و به همان آب اضافه کنید. هر روز صبح ناشتا و همچنین بین وعده‌های غذایی از این آب لیموترش میل کنید.برگ‌های خشک رزماری را دریابیدزمانی که کبد اشباع می‌شود نمی‌تواند به درستی به وظایفش عمل کند و این‌گونه می‌شود که به زحمت می‌افتد. وقتی کبد درست کار نکنید گوارش شما نیز با مشکل مواجه می‌شود. رزماری باعث افزایش ترشح صفرا می‌شود که کبد را تمیز و به عملکرد خوب آن کمک می‌کند.

قویترین داروی گیاهی پاک کننده کبد

روش تهیه15 گرم برگ خشک رزماری را در یک لیتر آب ریخته و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. محلول را صاف کرده و روزانه چند فنجان از این جوشانده میل کنید.

افشره‌ی خوراکی نعناحالت تهوع، مشکلات کلیوی و حتی اختلالات جنسی و غیره می‌تواند ناشی از اشباع شدن کبد باشد. زمانی که ضایعات زیادی در کبد تجمع کرده باشد علائم زیادی را نشان می‌دهد. برای کمک به تمیز شدن و عملکرد خوب کبد می‌توانید از افشره‌ی خوراکی نعنا استفاده کنید.

روش تهیهدو قطره افشره‌ی خوراکی نعنا فلفلی را در یک قاشق چای‌خوری عسل بچکانید و در دهان بگذارید. همچنین می‌توانید یک قطره افشره‌ی خوراکی رزماری، یک قطره افشره‌ی خوراکی نعنا و یک قطره افشره‌ی خوراکی ترخون را با هم مخلوط کرده و روزانه دو مرتبه کبدتان را خلاف عقربه‌های ساعت ماساژ دهید.

پاک‌سازی کبد با ریشه‌ی گیاه قاصدکبرای تمیز کردن کبد یک دوره‌ی درمانی با گیاه قاصدک را در پیش بگیرید. گیاه قاصدک ترشح صفرا را تحریک کرده و مواد زائد را از بدن دفع می‌کند. مواد زائدی که در کبد انباشته می‌شوند اجازه نمی‌دهند که توکسین های خون تصفیه و چربی‌ها هضم شوند.

روش تهیهبرای هر 15 میلی‌لیتر آب جوش یک تا چهار گرم ریشه‌ی خشک گیاه قاصدک لازم دارید. این گیاه را دم کنید و روزانه سه تا چهار مرتبه میل کنید.روغن زیتون extra virgineروغن زیتون برای کبد بسیار فوق‌العاده است به خاطر اینکه خواص ملینی دارد. این روغن کبد را تمیز و مشکلات کبدی را رفع می‌کند.

روش استفادهروغن زیتون را با آب لیموترش مخلوط کنید. به مدت پنج روز با شکم خالی این ترکیب را بنوشید.

برگ‌های آرتیشوآرتیشو یا همان کنگر فرنگی باعث تحریک ترشح صفرا می‌شود و به این ترتیب به دفع توکسین‌ها یا همان سموم انباشته شده در کبد کمک می‌کند. محققان عصاره‌ی این گیاه را به موش‌های آزمایشگاهی تزریق کرده و خواص محافظتی آن را روی کبد مشاهده کردند.

روش استفاده1 تا 2 برگ آرتیشو را در نیم تا یک لیتر آب و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. در طول روز بعد از غذا از این محلول میل کنید.عصاره‌ی گیاه خار مریمنارسایی کبدی، سنگ صفرا، سیروز (التهاب مزمن بافت کبدی) و غیره. همه‌ی این‌ها زمانی به وجود می‌آید که کبد اشباع‌شده و پر از سم باشد. از گیاه خارمریم می‌توان برای تحریک ترشح صفرا و همچنین دفع مواد زائد انباشته‌شده در کبد استفاده کرد.

روش استفاده2.5 گرم عصاره‌ی گیاه خارمریم را با یک چهارم لیتر آب مخلوط کنید. هر روز قبل از غذا (سه مرتبه در روز) از این عصاره میل کنید. عصاره‌ی این گیاه به صورت کپسول یا به شکل مایع در بازار وجود دارد.

منبع:roozno.com


تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

در سلامت ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰ 2,684 بازدید

عرقیات پاک کننده کبد ، بهترین قرص پاک کننده کبد ، پاک کننده قوی کبد ، داروی شستشوی کبد ، بهترین گیاه پاک کننده کبد ، پاکسازی کبد از سموم

کبد به عنوان بزرگترین و مهم ترین غده ی موجود در بدن، وظیفه ی دفع سموم را به عهده دارد. پس دفع این سموم از کبد و پاک شدن آن امری بسیار مهم است. زیرا در صورت عدم دفع، این سموم دوباره وارد چرخه ی خون می گردد و ایجاد بیماری می کند. در این مقاله بهترین پاک کننده ی کبد را به شما معرفی می کنیم.

چغندر و هویج هویج حاوی گلوتاتیون است؛ پروتئینی که به سم زدایی از کبد کمک می‌کند. گلوتاتیون یک مولکول ساده است که به طور طبیعی در بدن ساخته می‌شود. از آنجا که بدن مداوم در معرض مواد شیمیایی محیطی قرار دارد، مهم است که مواد غذایی حاوی گلوتاتیون را روزانه مصرف کنید. هویج و چغندر هر و حاوی فلاونوئیدها و بتاکاروتن بسیار بالا هستند. خوردن هویج و چغندر به تحریک و بهبود کلی عملکرد کبد کمک می‌کند.

گریپ فروت یکی دیگر از منابع گلوتاتیون است. این میوه همچنین غنی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان ها است که تمیزکننده‌های قدرتمند کبد محسوب می‌شوند. علاوه بر این، گریپ فروت شامل ترکیباتی است که در ساخت آنزیم‌های موثر در سم زدایی کبد کمک کننده هستند.

قویترین داروی گیاهی پاک کننده کبد

سیر حاوی ترکیبات متعددی است که آنزیم‌های کبدی را برای پاک کردن سموم بدن فعال می‌کند. دو ماده مغذی قدرتمند موجود در سیر آلیسین و سلنیوم هستند که در محافظت از کبد و سم زدایی از بدن نقش موثر دارند.

چای سبز حاوی کاتچین است؛ آنتی اکسیدانی گیاهی که ثابت شده منجر به از بین بردن تجمع چربی در کبد می‌شود و از همه مهمتر، عملکرد کبد را تقویت می‌کند. چای سبز همچنین در حفاظت از کبد در برابر سموم موثر است. گردو گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا ۳ و گلوتاتیون است که به پاک کردن کبد کمک می‌کند و به ویژه برای حذف آمونیاک از بدن موثر است. گردو به افزایش اکسیژن خون کمک می‌کند.

روغن زیتون و آب لیمو مخلوط یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری آب لیمو با معده خالی قبل از صبحانه توصیه می‌شود. روغن زیتون دارای اثرات آنتی اکسیدانی است و توانایی تنظیم کار سلول کبد برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن را دارد. تحقیقات جدید توسط دانشمندان هندی نشان داد که هسپریدین (بیوفلاونوئید موجود در لیمو) برای محافظت از کبد خوب است یعنی از ورود مواد سمی به کبد جلوگیری می‌کند

تخم گشنیز دانه گشنیز را در آب خیس و روز بعد میل کنید. این کار باعث خنک شدن حرارت بدن و دفع سموم از کبد می شود.

معجون آب زغال اخته ذغال اخته به عنوان ادرار آور شناخته می‌شود؛ عنصری که باعث تحریک ادرار می‌شود. عامل کلیدی هر پاک کننده‌ی کبدی آن است که کبد را از داخل به بیرون سم زدایی می‌کند. برای درست کردن نوشیدنی ذغال اخته جهت کمک به کاهش وزن، آب ذغال اخته را با آب و ادویه جات شفابخش بجوشانید. برای شروع، ۲۲۶ گرم آب ذغال اخته‌ی ارگانیک را با ۱.۵ کیلوگرم آب ترکیب کنید. بعد، نصف قاشق چایخوری دارچین، یک چهارم قاشق چایخوری زنجبیل، و یک چهارم قاشق چایخوری جوز هندی را در آن بجوشانید. چای رازیانه رازیانه، که با عنوان Foeniculum vulgare هم شناخته می‌شود، یک گیاه فوق کارآمد است که برای بهبود پاکسازی مستقیما بر سیستم گوارشی تاثیر می‌گذارد. این گیاه در همان خانواده‌ی هویج‌ها قرار می‌گیرد و یک ادرار آور است که جریان ادرار را افزایش می‌دهد و پاکسازی خون را بهبود می‌بخشد. به همین دلیل، این ماده یک پاک کننده کبد بسیار قوی است که حاوی ویتامین‌های A، B، C، D و مواد معدنی شفابخش مختلفی است. از آنجا که این گیاه حاوی استروژن است که برای کمک به گوارش و سم زدایی مانع اسپاسم عضلانی می‌شود، در نتیجه پاکسازی گوارشی را تحریک می‌کند. از طریق کاهش و تعدیل سطح اسید معده، این ماده به دفع سمومی که به افزایش وزن منجر می‌شوند کمک می‌کند.

ژل آلوئه ورا گیاه آلوئه ورا به خاطر مزایای سلامتی فراوان آن که وضع سلامتی را بهبود می‌بخشد بسیار مورد توجه است. این یک گیاه ساقه کوتاه است که برگ‌هایی دارد که حاوی ژلی مملو از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آمینو اسیدها و آنتی اکسیدان‌ها است. وقتی آلوئه ورا با آب ترکیب می‌شود، آن را می‌توان به عنوان نوشیدنی سم زدا برای بهبود پاکسازی سلولی مصرف کرد. این ماده یک اثر ملین ملایم دارد و می‌تواند کبد را از سمومی که ناسالم هستند پاک کند.

این گیاه تا حدودی مملو از آمینو اسیدها و اسیدهای چرب است که مولکول‌‌های چربی را در بدن تجزیه می‌کنند.

بهترین نوشیدنی پاک کننده کبد برای پاک کردن کبد هر روز این معجون را بخورید. روزانه نصف لیوان آب سیب را با نصف لیوان آب کرفس و یک لیمو ترش را باهم مخلوط کرده و میل نمایید.

منبع: الو دکتر

۱۴ مهر ۱۳۹۷

۲۴ شهریور ۱۳۹۷

۲۲ شهریور ۱۳۹۷

آدرس شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاه.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “fdd73edcb89d671849df29d981697b” ).getElementById(“43a46b48c9”).setAttribute( “id”, “comment” )

*

*

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 218, All Rights Reserved. | Powered by saten

پورتال جوانان ایرانی

نکته: ضروری است که قبل از پاکسازی کبد، حتماً پاکسازی روده انجام دهید. وقتی کبد پاک می‌شود، از طریق مجرای صفرا و به سمت روده خالی می‌شود. اگر روده بسته باشد، موادزائد دوباره به سمت خون برگشته و موجب مریض شدن جدی‌تان می‌شود. به همین دلیل است که پزشکان معمولاً با پاکسازی روده شروع می‌کنند. پاکسازی روده پیش‌نیاز همه پاکسازی‌های دیگر بدن هستند و البته فواید بسیار زیاد دیگری هم به همراه دارد.

پاکسازی ۵ روزه کبد

این روش پاکسازی کبد از طرف دکتر ریچارد شولز پیشنهاد شده است و یکی از بهترین روش‌ها برای این منظور است. این کار به مدت ۵ روز صبح‌ها به صورت ناشتا انجام می‌شود.

بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب، یک لیوان آب خالص بنوشید تا سیستم گوارشتان کار بیفتد.

قویترین داروی گیاهی پاک کننده کبد

یک ساعت بعد، یک لیوان از هر نوع آب مرکبات تازه (یک آب سیب یا انگور تازه نیز مناسب است)، یک عدد لیمو، یک حبه سیر (روزی یک حبه اضافه کنید)، یک قاشق غذاخوری روغن‌‌زیتون (روزی یک قاشق اضافه کنید) و یک تکه زنجبیل و یک لیوان آب خالص را در مخلوط‌کن، میکس کنید و بنوشید.
۱۵ دقیقه بعد از نوشیدن آن، ۲ فنجان چای مخصوص پاکسازی کبد بنوشید همچنین باید ۶-۳ مرتبه در روز، دو قطره از قطره مخصوص پاکسازی کبد مصرف کنید و مصرف آن را حتی بعد از ۵ روز نیز ادامه دهید تا تمام شود. . (این چای و قطره را می توانید از عطاریهای معتبر تهیه کنید.)

– روز ۱ بره پاکسازی کبد

طی صبح (بعد از نوشیدن نوشیدنی پاکسازی و یک ساعت قبل از ناهار)، تا جاییکه می‌توانید از بهترین آبمیوه‌ها و میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید. مخصوصاً آب چغندر بسیار عالی است. میوه‌ها و آبمیوه‌های خود را با هم مخلوط نکنید و رقیق کردن آبمیوه‌ها هم اشکالی ندارد.

برای ناهار می‌توانید از آبمیوه‌های رقیق یا میوه‌ها و سبزیجات خام و سالاد استفاده کنید. دقت کنید که به هیچ وجه نباید از چاشنی‌ها و سس‌های مختلف استفاده کنید. بهترین چاشنی می‌تواند روغن‌زیتون تازه، لیمو تازه و سرکه سیب و ادویه‌های مختلف باشند. اگر در طول روز گرسنه‌تان شد، می‌توانید به هر میزان که دوست داشتید میوه و سبزیجات بخورید.

– روز ۲ تا ۴ بره پاکسازی کبد

بعد از نوشیدن آب در اول صبح، تا هر چقدر که می‌توانید در طول روز از آبمیوه‌های رقیق و چای گیاهی استفاده کنید. سعی کنید آن را به ۱۶ لیوان برسانید.

چیز دیگری که مصرف آن در طول روز پیشنهاد می‌شود، سوپ پتاسیم است.  سوپ پتاسیم از این واقعیت استفاده می‌کند که بیرون سیب‌زمینی یکی از غنی‌ترین منابع گیاهی پتاسیم است. برای این منظور فقط پوست چند سیب‌زمینی را بگیرید و داخل آنها را استفاده نکنید. چند سبزیجات دیگر مثل هویج، کرفس، چغندر، جعفری و مقدار زیادی پیاز و سیر (تا ۵۰ حبه) به آن اضافه کنید.

آن را به مدت ۶۰-۴۰ دقیقه در یک قابلمه در بسته بجوشانید. سبزیجات را بیرون آورده و سوپ را سرد کرده و مصرف کنید. باقیمانده آن را در یک ظرف شیشه‌ای گذاشته و در یخچال قرار دهید و تا دو روز بعدی استفاده کنید.

– روز ۵ پاکسازی کبد

شبیه به روز اول

یک روش دیگر پاکسازی کبد (۳۰ روزه)

برای آنها که نمی‌خواهند پاکسازی کامل کبد را انجام دهند، یک روش کُندتر و آرام‌تر هم وجود دارد که ۷۰ تا ۸۰ درصد فواید پاکسازی کبد را بدون مشکل به شما می‌رساند. فقط کافی است ۳۰ روز بعنوان بخشی از رژیم‌غذایی روزانه‌تان یک فنجان چغندر تازه رنده‌شده مخلوط با روغن‌زیتون آب‌لیمو بخورید. مصرف روزانه چای مخصوص پاکسازی کبد نیز الزامی است.

از پاکسازی کبد چه انتظاراتی باید داشته باشید

اگر تمایل داشتید می‌توانید آنچه در توالت دفع می‌کنید را بررسی کنید. به دنبال سنگ باشید. صفرای موجود در کبد به بعضی از این سنگ‌ها رنگی سبز و نخودی شکل می‌دهد. اما باید دنبال سنگ‌های سیاه و قرمز و قهوه‌ای هم باشید. همچنین سنگ‌هایی که داخل آن خون است. اگر چیزی پیدا نکردید به این معنی نیست که این عمل پاکسازی برایتان موثر نبوده است.

دفع تا ۲۰۰۰ عدد از این سنگ‌ها در طول این دوره پاکسازی کاملاً طبیعی است. خوشحال باشید. هرچه سنگ بیشتری دفع کنید، سالم‌تر می‌شوید. همچنین ممکن است کریستال‌های ریز و سفیدرنگ کلسترول هم دفع کنید.

چای پاکسازی کبد

چای به روند پاکسازی و تصفیه کمک می‌کند اما در کاهش ناراحتی یا حالت‌تهوع نیز موثر است. گیاه اصلی موجود در این چای، ریشه قاصدک است که یکی از قوی‌ترین گیاهان شناخته‌شده می‌باشد. این گیاه اندوخته‌های چربی را از کبد دفع می‌کند. گیاهان دیگری که در چای‌های پاکسازی کبد یافت می‌شوند، زنجبیل، دارچین، میخک و ریشه باباآدم می‌‌باشد.

تصادفاً بسیاری گیاهان دیگری که در این چای‌ها یافت می‌شوند (مثل ریشه جعفری و توت درخت عر‌عر) بسیار برای کلیه‌ها مفید هستند.

دو فنجان از این چای را باید ۱۵ دقیقه بعد از نوشیدن آب مرکبات و روغن‌زیتون مصرف کنید. اما در طول روز چندین فنجان دیگر نیز بنوشید. درواقع،  مصرف این چای بعنوان یک عنصر همیشگی در بره‌غذای روزانه راهی خوشمزه و دلپذیر برای تقویت همیشگی سلامتیتان است. (می‌توانید چای را با عسل یا شیره شیرین کنید)

عصاره مخصوص پاکسازی کبد

این عصاره از این جهت مهم است که حاوی گیاهانی است که به کبد کمک می‌کنند خود را بازسازی کند. فایده دیگر آن این است که به طور قابل‌توجهی ترشح کلسترول بد (LDL) را در کبد کاهش می‌دهد. گیاهان اصلی موجود در آن شامل ریشه قاصدک، خار مریم، و گیاه چندساله picrorhiza kurooa که گاهی کوکتین یده می‌شود و کنگر فرنگی می‌شود.

عصاره پاکسازی کبد همچنین محل خوبی برای گذاشتن گیاهان ضدانگل مثل برنجاسف کوهی و سیاه‌گردو می‌باشد. همراه با سیری که در طول روز مصرف می‌کنید، این همه انگل‌های موجود در بدنتان را دفع خواهد کرد.

۶-۳ مرتبه در طول روز ۲ قطره از این عصاره را مصرف کنید تا بطری آن تمام شود.

پاکسازی خون

راه‌های زیادی برای پاکسازی خون وجود دارد. یکی از موثرترین آنها این است که بین وعده‌های غذایی و قبل از خواب از آنزیم‌های گوارشی استفاده کنید. طی چند دقیقه این آنزیم‌ها وارد جریان خون می‌شوند و شروع به پاکسازی خرابی‌های خون و تحریک سلول‌ها ایمنی بدن برای مصرف ترکیبات ایمنی موجود در خون می‌کند. این تغییری شگرف در سلامت عمومی بدنتان ایجاد خواهد کرد.

اما چیزی که اینجا درمورد آن حرف می‌زنیم متفاوت است. ما درمورد استفاده از پاک‌کننده‌های خون گیاهی برای از بین بردن پس‌مانده‌های سمی در خون صحبت می‌کنیم که می‌توانند منجر به سرطان و تومورها شوند. بهترین گیاهان تصفیه و پاک‌کننده خون عبارتند از: شبدر قرمز، ریشه باباآدم، بلوط کوتاه جنگلی و ترشک صغیر می‌باشند. این گیاهان می‌تواند تومورها را از بدنتان بیرون بکشانند.

بهترین راه برای استفاده ازاین گیاهان به صورت عصاره است که آنها را تا ۳۰ برابر غلیظ می‌کند. ۱۲-۴ قطره از این عصاره را در آبیوه‌تان ریخته و مصرف می‌کنید. هر چند روز خواستید می‌توانید استراحت دهید اما شیشه آن را باید تمام کنید. هرچقدر که لازم بود باز مصرف را تکرار کنید.

فرمول‌ها

چای پاکسازی کبد

– ریشه قاصدک
– ریشه باباآدم
– پوست دارچین
– دانه هل
– ریشه شیرین‌بیان
– ریشه رازیانه
– توت درخت عرعر
– ریشه زنجبیل
– جوانه میخک
– فلفل سیاه
– پوست پرتقال
– ریشه جعفری
– پوست ریشه ساسافراس
– دانه شنبلیله

عصاره پاکسازی کبد

– دانه خار مریم
– پوسته سیاه گردو
– ریشه قاصدک
– Picrorhiza kurooa
– ریشه انگور اورگون
– ریشه زنجبیل
– برگ کنگر فرنگی
– ریشه کوشاد
– برگ افسنطین
– سیر
– دانه رازیانه

عصاره پاکسازی خون

– شبدر قرمز
– چاپارل
– ریشه باباآدم
–  ریشه میبینم
– ریشه بارانداز زرد
– ریشه Goldenseal
– ریشه انگور اورگون
– عرق‌الدم
– دارواش
– گل پریوش
– دانه برگ توتون هندی
– ترشک صغیر
– فلفل کاین

توجه: این عصاره ها را می توانید از عطاری های معتبر تهیه کنید.

قویترین داروی گیاهی پاک کننده کبد

برچسب ها : پاکسازی خونپاکسازی کبدتصفیه خونروش پاکسازی کبدروش تصفیه خونمردمان

۷ خرداد, ۱۳۸۷

۱۹ خرداد, ۱۳۸۷

۲۴ مرداد, ۱۳۸۷

دوستان راست میگن استناد علمی نداره.ولی خودش یه تلنگره برای تلاش جهت ایجاد سلامتی.که شایددر حال از دست رفتن باشه

من مشکل نا منظمی دو تا از آنزیمهای کبدی داشتم از قرص خار مریم ( لیور گل) ایرانی و خارجی به مدت دو ماه استفاده کردم و نتایج بسیار عالی گرفتم به دوستان هم پیشنهاد میکنم

با سلام
بابا شما چقدر شما بحال هستید این تعداد سنگ هایی که گفتید داشت منو رده بور می کرد فک کنم کبد خودش پاک سازی شد ولی خدای تعداش رو زیاد نگفتید!!!!!!!!!!!!

مطالبتان بسیارعالی وخوب بود ای کاش آدرس عطاریهای معتبر را هم می دادید

هر چیزی که کارش فیلتر کردن و تمیز کردن باشه جرم و جرات، کثافت، سنگ و آت و آشغال داخلش جمع میشه مثل فیلترهای ماشین، فیلتر آب، کلیه آدما
من خودم با خوردن هلیله سیاه سنگهای سفید که رگه های خونی قرمز داشت دفع کردم. راز سلامتی و جلوگیری از بیماریها در داشتن خون تمیز و پاک هست که کبد و کلیه اونو تمیز میکنن این خون پاک هر بیماری که شما به اون مبتلا شده اید رو از بین می برن با آویشن و انجیر و عناب شربت درست کنید که به عنوان تصفیه کننده خون هست. تو مخزن الادویه حکیم جرجانی نوشته این کتاب رو حتما بخونید اینم لینکش.
http://www.elib.hbi.ir/persian/TRADITIONAL-MEDICINE/MAKHZAN-AL-ADVIEH/MAKHZAN-INDEX.htm
التماس دعا

با تشکر از مطلب مفیدتون. خدمت دوستانى که میگن نگران سلامتى خواننده ها هستن با خواندن این مطالب. شما تا حالا دیدین کسى با خوردن ابمیوه و چندتا نوشیدنى گیاهى از بین بره. واقعا چندتا جمله یاد گرفتین “منبع و ماخذ و هرجا که مطلبى میبین با ذهن شما جور در نمیاد تکرار میکنین. بله خوبه که منابع و ماخذ مطالب همیشه ذکر بشه ولى براى مطالبى که تو علم نوین و توى جوامع پیشرفته کاملاً جا افتاده دیگه اینهمه سر وصدا لازم نیست. در ضمن اینا رو میتونین با یه تحقیق کوچیک تو اینترنت یا مشاوره با پزشکتون بررسى کنید. ولى هیچ کدوم از این حرفا چیزى از مطلب مفید شما دوست خوب مردمان کم نمیکنه. موفق و سلامت باشین

باسلام لطفا ادرس یاتلفنی ازعطاریهایی که این چای و قطره رو دارن روبگیدممنون میشم من که یکسال دنبال این چای و قطره میگردم ولی چیزی پیدانکردم .واقعا ازمطلب خوبتون ممنونم

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال کردن

مد و مسائل زندگی

زندگی شاد و سرخوش داشته باشید

۲ تیر, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

چطور با اشتباهاتمان کنار بیاییم

۱۸ خرداد, ۱۳۹۲

مد و مسائل زندگی

ارتباط اتومبیل و رانندگی با شخصیت افراد

۹ خرداد, ۱۳۸۸

مد و مسائل زندگی

تاثیرات شگفت انگیز فیلمهای سینمایی

۳ مهر, ۱۳۸۸

ازدواج و خانواده

علائم هشدار دهنده کودک ‌آزاری

۱۲ دی, ۱۳۹۲

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

خودگویی منفی و تاثیرات آن

۱۳ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا نباید دنبال انتقام گرفتن باشید

۱۱ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۳ شهریور, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

روشهای صرفه جویی در آب برای شستن ظرف‌ها

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۹ روش مؤثر برای داشتن خوابی آرام و لذت بخش در شب

۲۸ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

راهنمای انتخاب لباس زنانه بر اساس فرم بدن

۲۸ مرداد, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

بررسی تخصصی خیانت در روابط

۲۵ مرداد, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

اگر به آینده‌ی رابطه‌تان شک دارید، این سوال‌ها را از خودتان بپرسید

۲۳ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۵ چیزی که شما را در زندگی عقب می‌اندازند

۱۵ مرداد, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۰ نکته برای حل مشکلات زناشویی

۱ مرداد, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۲۰ کاری که قبل از خواب نباید انجام دهید

۲۴ تیر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۸ راه برای استحکام رابطه‌ عاشقانه

۱۹ تیر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

افکار وسواسی: یکی از نشانه‌های متداول اضطراب

۱۳ تیر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

آیا بدون ازدواج خوشحال‌تریم؟

۲ تیر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور افکار محدود‌کننده را از بین ببرید

۲۴ خرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

اینستاگرام و اثر حسادت ناشی از آن در زندگیِ واقعی

۲۱ خرداد, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *