قرض الحسنه رسالت وام دوچرخه

خواص دارویی و گیاهی

متاسفانه صفحه درخواستی شما یافت نشد.

صفحه اصلی

بانک‌ها

اخبار

قرض الحسنه رسالت وام دوچرخه

محاسبه شبا

قیمت تسه

تماس با ما

درباره رده

همکاری با ما

اخبار دیگر

جستجوی وام

در خبره عضو شوید تا از اخبار بانکی سریعتر با خبر شوید

©Rade.ir copyright 218. All Rights Reserved.

وام 1 میلیونی در انتظار دوچرخه سوارانمدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افراد می‌توانند برای خرید دوچرخه موتور سیکلت برقی از بانک قرض الحسنه رسالت مبلغی ما بین 3میلیون تا 1میلیون وام دریافت کنند.محمد درویش مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اختصاص وام به دوچرخه سواران، اظهارداشت: اختصاص وام به خریداران دوچرخه و یا موتور سیکلت برقی در جهت کاهش استفاده از خودروهای تک سرنشین و آلودگی هوای شهر در نظر گرفته شده است.  مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه 44هفته از آغاز پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو می‌گذرد، بیان داشت: با حذف خودروهای تک سرنشین می‌خواهیم کاری کنیم که آلودگی صوتی شهر کم و تحرک به شهروندان باز گردد.درویش اعلام کرد؛ با هماهنگی های به عمل آمده ، برای افزایش توان شهروندان در خرید دوچرخه و متورسیکلت های برقی بانک قرض الحسنه رسالت با 28 شعبه در سراسر کشور بدون کارمزد این هزینه را وام می دهد. مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تقدیر از بانک قرض الحسنه رسالت  ابراز امیدواری کرد ؛ این اقدام به آرامش شهر مان و سلامت شهروندان کمک شایان توجهی  نماید . http://www.doe.ir/Portal/home/?news/19621/55181/665911/-وام-1-میلیونی-در-انتظار-دوچرخه-سواران-پایتخت-

اطلاعات در مورد قالب های متن

کلیه حقوق این سایت متعلق به پژوهشکده مجازی امنیت حیاتی (منابع طبیعی و محیط زیست) می باشد.

عصر خودرو- محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این مراسم گفت: مباحثی که در مورد صنعت خودرو در رسانه ها مطرح می شود،

عصر خودرو- مراسم معارفه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنای

عصرخودرو: با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا محمد رضا سروش جانشین قاسم جهرودی در مدیریت عامل این شرکت شد.

عصر خودرو- محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این مراسم گفت: مباحثی که در مورد صنعت خودرو در رسانه ها مطرح می شود، موضوع عادی است زیرا همه مردم می خواهند از وضعیت این صن

عصر خودرو -اگر قرار باشد به یک مینی‌ون کوچک اما برجسته در سال‌های آینده فکر کنید، قطعا باید به سراغ نسل جدید بنز‌های کلاس B بروید که در روزهای اخیر از فرانسه سر درآورد و مورد توجه عموم بازدید کنندگان قرار گرفت.

قرض الحسنه رسالت وام دوچرخه

عصر خودرو -تب خرید خودروهای SUV بخصوص شاسی بلند های لوکس چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سال‌ها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه در این بازار امتحان کردند.

در قاب تصویر

عصر خودرو- رنو تلیسمان به‌عنوان پرچم‌دار محصولات رنو در رده سدان‌ها، یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان در بازارهای اروپایی است و در کشورمان هم توانسته پیش از این عنوان پرفروش‌ترین خودرو بازار را از آن خود کند. این خودرو سبک جدید طراحی رنو را معرفی کرد و همین سبک طراحی را پس از تلیسمان بر روی دیگر خودروهای رنو هم دیدیم.

در قاب تصویر

عصر خودرو- سورپرایز بزرگ تویوتا برای چینی ها در نمایشگاه خودرو پکن، معرفی نسخه پلاگین هایبرید کرولا و لِوین است.

در قاب تصویر

عصر خودرو- بی‌وای‌دی فعلا بره ای برای پایان دادن به تولید نسل اول سدان پلاگین هیبرید خود، Qin ندارد اما به زودی عرضه نسل جدید آن را با پسوند Pro و استایلی به مراتب مدرن تر آغاز خواهد کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو:سی‌وسومین «جشنواره بین‌المللی خودرو» هفته گذشته در پاریس برگزار و برندگان جوایز زیباترین خودرو، زیباترین ابرخودرو، زیباترین خودرو کانسپت، زیباترین تبلیغ خودرو و جایزه بزرگ خودرو‌های داخل‌شهری آینده‌نگر در سال ۲۰۱۷ مشخص شد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- با A کلاس، مرسدس-بنز به قلمروی ورود کرد که کمتر کسی انتظار آن را داشت اما امروز که ۲۱ سال از عرضه اولین نسل A کلاس می‌گذرد، هاچبک پریمیوم مرسدس کاملا جایگاه خود را در بین هاچبک های کامپکت باز کرده. در نسل چهارم، A کلاس در عین حفظ خصوصیات اسپرتی نسل قبل، در تلاش است شیک‌تر و بالارده‌تر از آنچه که تا به امروز بوده، جلوه کند.

در قاب تصویر

عصر خودرو-تویوتا شرکت خودروسازی ژاپنی است که نخستین خط تولید اتومبیل خود را در سال ۱۹۳۷ در یک کارخانه نساجی راه‌اندازی کرد و نخستین اتومبیل خود را با تویوتا AA روانه بازار کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- اگرچه مشاهده تصاویر اینترنتی خودروی نیم میلیون دلاری رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ خالی از لطف نیست، اما مطمئناً بررسی این خودرو از نزدیک لذتی دیگر دارد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-مرسدس از فضای داخلی کلاس G سال ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد.این خودرو قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی که در ماه آینده برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار گیرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-درحالی‌که نسخه‌های مختلف گلف، همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین هاچبک‌های دنیا شناخته می‌شوند، محصول دیگری از فولکس واگن با پولو GTI به لطف توانایی‌های خیره‌کننده و قیمت مناسب، در حال جلب توجه بازار جهانی است.

در قاب تصویر

با عضویت در خبره عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با خبر شوید. همچنین ما امکانی را برای شما فراهم آورده ایم تا در صورت نیاز بتوانید خبره دریافتی را به سرویس و یا حوزه مورد نظر خود محدود کنید. همچنین می توانید تعیین کنید حداکثر در روز چه تعداد دریافت کنید. 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *