قرص osteocare برای چیه

خواص دارویی و گیاهی

قرص osteocare برای چیه
قرص osteocare برای چیه

قرص استئوکر شرکت ویتابیوتیکس حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 می باشد که در تقویت و استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان موثر است. این محصول می تواند به حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری کمک نماید.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر می شود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. استئوکر همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب می شود. علاوه بر این استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده می شود و یکپارچگی موکوس را فراهم می کند.

99% کلسیم در بدن ما در استخوان و دندان ها، و ۱% باقی مانده در خون وجود دارد. همین ۱٪ اعمال زیادی انجام می‌دهد. مثلاً انقباض ماهیچه‌های ما و بسیاری از فعالیت های عصبی بسته به وجود کلسیم است. بنابراین برخلاف باور عموم، نقش کلسیم در بدن به استحکام بافت استخوان محدود نمی شود و این ماده ی معدنی، برای فعالیت صحیح ماهیچه ها و دستگاه عصبی ضروری است. از این مطلب می توان دو نتیجه ی مهم گرفت:

با بالا رفتن سن، توده استخوانی به تدریج مواد معدنی‌اش را از دست می‌دهد و به دنبال آن عوارضی از قبیل شکستگی انتهای استخوان ران ، روی هم جمع شدن ستون فقرات و … روی می‌دهد. در مقاطع مختلف سنی مثل دوران رشد در کودکان، دوران بارداری و شیر دهی، دورن یاسئگی و در افزایش سن، بدن به کلسیم بیشتری نیاز دارد:

قرص osteocare برای چیه



کلسیم : مهمترین ماده معدنی موجود در استخوان است نقش مهمی در عملکرد صحیح ماهیچه ها،اعصاب و سلامت قلب دارد،در بازسازی بافت ها و کنترل فشار خون موثر است.
منیزیم : نسبت منیزیم به کلسیم در بدن بسیار حیاتی است و مصرف کلسیم حتماً باید در تعادل با منیزیم مصرفی باشد.کمبود منیزیم باعث کاهش جذب کلسیم می شود.نقش اساسی در سلامت سیستم عصبی و ماهیچه های قلب دارد .
روی: در ساختن استخوان نقش بسزایی دارد ،باعث حفظ رشد و کلسیم دار شدن استخوان می شود.
ویتامین D3 : جهت بهبود سلامت استخوان ها و دندان ها باعث جذب بیشتر کلسیم از روده کوچک می شود.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:


شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.
در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟
– در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟
بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی می توان تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟
اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئوکر را بعد از غذا مصرف کنیم یا قبل از غذا؟
اغلب مصرف کنندگان استئوکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف می کنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟
اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی می توانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا می توان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟
مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمی توان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

کلسیم با بعضی از داروها تداخل دارد بنابراین در صورت استفاده از آنتی بیوتیک هایی مثل تتراساکلین یا سیپروفلوکساسین، مکمل های آهن، آلندرونات، لووتیروکسین و برخی داروهای فشار خون، 2 ساعت قبل یا 4 ساعت بعد از مصرف این داروها از مصرف استئوکر خودداری کنید.
اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده می کنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.
استئوکر می تواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.



بیشتر بخوانید:

رابطه کرم های ضد آفتاب با ابتلا به پوکی استخوان!


تغذیه مناسب برای درمان پوکی استخوان


بهترین خوراکی برای پیشگیری از پوکی استخوان


کدام سبزی ها در بهبود پوکی استخوان موثرند؟



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

جذب خوراکی کلسیم باغذاهای فیبر دار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می شود. همچنین جذب خوراکی کلسیم همراه با آهن و آنتی بیوتیک ها (تتراساکلین ها و سیپروفلوکساسین) دچار اشکال می شود.
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
روزانه 2 هربار 1 عدد مطابق دستور بالا

کلسیم:

فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن است که نقش اصلی آن در ساخت وحفظ استخوانها ، دندانها و فعالیت آنزیم ها می باشد .کلسیم در انقباض عضلات، آزاد سازی نوروترانسمیترها و انتقال پیام عصبی ، تنظیم ضربان قلب و لخته شدن خون نیز نقش داشته و محرک فعالیت ترشحی غدد درون ریز و برون ریز هم می باشد . مکمل کلسیم در جلوگیری از بروز پوکی استخوان نقش دارد.

منیزیم :

این ماده معدنی در تشکیل کریستالهای استخوانی موثر بوده و از آنجائی که بیشتر منیزیم موجود در بدن در استخوانها ذخیره شده است ، می تواند در سلامت استخوان نقش بسزایی داشته باشد .

زینک ( روی ) :

یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن بوده که برای ساخت کلاژن که پروتئینی رشته ای بوده و در استحکام بخش در بافت پوست و استخوان موثر است نقش دارد ضروری است.

ویتامین D :

یک ویتامین محلول در چربی می باشد که مهمترین نقش آن کمک به جذب روده ای کلسیم و فسفر می باشد . در غیاب این ویتامین جذب کلسیم به درستی انجام نمی گیرد.

سلام
من پسرم و 18سالمه و مشکل کوتاهی قد دارم و از کلسیم منیزیم و زینک استفاده میکنم و میخوام یه قرص دیگ معرفی کنین همراه این استفاده کنم ک نتیجه خوبی ببینم و خواهشا اسم قرص باشه ممنون.

باسلام

کاربر گرامی، شما می توانید از قرص ال آرژنین در کنار قرص کلسیم استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید، مصرف این دارو با مولتی ویتامین مینرال و ارژنین مشکل داره؟

قرص osteocare برای چیه

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این محصولات مشکلی به دنبال نخواهد داشت منتها بهتر است با دو ساعت فاصله از هم مصرف شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

درود و وقت بخیر

آیا این محصول در مقایسه با نیچرمید از کیفیت بالاتری برخوردار است؟

باسلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و شما می توانید به انتخاب خود یک محصول را مصرف نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید من 18 سال دارم و می خواستم از این دارو استفاده کنم .
می خوام بدونم برای این سن مناسبه و مکمل مناسب تری هم موجود هستش برای این سن (هم نیاز های بدن رو جبران کنه و هم اگه امکان افزایش قد بود فراهم بشه)؟
بعدش من جوش های ریز هم بعضی مواقع درناحیه سر و بدنم می زنم می خواستم بدونم دارویی به جز رواکوتان هستش که هم ضعیف تر باشه هم عوارض جانبی نداشته باشه؟
ممنون

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که تامین کلسیم و کمک به روند افزایش قد مد نظر شما باشد، این محصول انتخاب مناسبی برای شما بوده و می توانید از این محصول به همراه ترکیبات ال آرژنین استفاده نمایید.
در این زمینه قرص پیور اسکین دکتر مورد می تواند موثر باشد که متاسفانه موجود نمی باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام کی موجود میشه؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

با سلام این محصول کی موجود میشود و ایا در داروخانه موجود هست که حضوری بگیرم ؟ با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام. من ماه آخر بارداری هستم . دکترم calcicare تو مدت بارداری تجویز کرده اینبار داروخانه بجای اون osteocare بهم داد و گفت فرقی با calci نداره . میخواستم بدونم مشکلی نداره از لحاظ میل ویتامین ؟

با سلام

کاربر گرامی، عملا ترکیبات دو محصول مشابه بوده و می توانید به عنوان جایگزین از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

نحوه مصرف وساعت مصرف چگونه است؟؟

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید روزانه یک عدد از این محصول بعد از غذا (ناهار یا شام) و با آب فراوان میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید،نحوه مصرف این چگونه هست؟ این دارو رو باید با پزشک مشورت کنم؟؟یا به عنوان یه تقویتی اشکالی ندارد؟؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که سابقه بیماری خاصی مخصوصا بیماری کلیوی نداشته باشید، می توانید از این محصول به جهت استحکام و حفظ سلامت استخوان و دندان ها استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام برای یه بچه ی 8 ساله که هم قدش کوتاهه و هم وزنش کمه لطفا یه مکمل مناسب بهم معرفی کنین؟

کاربر گرامی با سلام،
شربت osteocare توصیه می شود. این مکمل با دارا بودن ترکیب ویتامین هایی از جمله کلسیم ، منیزیم، زینک و ویتامین د3 ، در رشد قد بسیار موثر است. توصیه می شود جهت افزایش وزن نیز از مکمل مولتی ویتامین kinder نیز در کنار این مکمل استفاده شود.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:

قرص osteocare برای چیه

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.

قرص osteocare برای چیه

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:

قرص osteocare برای چیه

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.

قرص osteocare برای چیه

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:

قرص osteocare برای چیه

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.

قرص osteocare برای چیه

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:

قرص osteocare برای چیه

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.

قرص osteocare برای چیه

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

قرص استئوکر ویتابیوتیکس اورجینال ۳۰ عددی

47,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

قرص استئوکر ویتابیوتیکس حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 می باشد که در تقویت و استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان موثر است. این محصول می تواند به حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری کمک نماید.

1228084379

قرص osteocare برای چیه

5021265227075

پیشگیری از پوکی استخوان

زینک, کلسیم, منیزیم

D

قرص

بزرگسالان

30 عدد

مقوایی

بریتانیا

آرمان فارمد دارو

ویتابیوتیکس

به طور کلی 99% از کلسیم موجود در بدن ما در ساختار استخوان ها و 1% باقی مانده در خون وجود دارد. مصرف به اندازه کلسیم در حین دوران رشد برای کودکان و نوجوانان، دوران بارداری و شیردهی ضروری است. قرص استئوکر ویتابیوتیکس فرمولی متعادل داشته و یک منبع غنی از کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 می باشد که به حفظ استخوان ها و داشتن دندان های قوی و سالم و همچنین سلامت قلب، ماهیچه ها و اعصاب کمک می کند.

در ساختن استخوان نقش بسزایی دارد. باعث حفظ رشد و کلسیم دار شدن استخوان می شود. روی موجود در قرص استئوکر ویتابیوتیکس یک عنصر ضروری در تغذیه انسان، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی یا همان زینک در تمام ارگان ها، بافت ها، مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالا است.

جهت بهبود سلامت استخوان ها و دندان ها باعث جذب بیشتر کلسیم از روده کوچک می شود.

ویتامین D را معمولا به عنوان ویتامین نور آفتاب نیز می شناسند. رشد و تقویت استخوان ها و متابولیسم کلسیم تا حدود زیادی مربوط به این ویتامین می باشد. ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی بوده و تحت تاثیر اشعه آفتاب در پوست سنتز می گردد. همچنین از طریق رژیم غذایی نیز به دست می آید.

ویتامین D به جذب کلسیم، فسفر و سایر مواد معدنی در لوله گوارشی کمک می کند. همچنین جهت انجام عملکرد طبیعی غده پاراتیروئید که تنظیم کننده میزان کلسیم در خون است، ضروری است. نوزادان و نیز افرادی که در سن بلوغ هستند جهت تشکیل مناسب دندان و استخوان به ویتامین D بسیار نیاز دارند.

مهمترین ماده معدنی موجود در استخوان است نقش مهمی در عملکرد صحیح ماهیچه ها، اعصاب و سلامت قلب دارد، در بازسازی بافت ها و کنترل فشار خون موثر است.

نسبت منیزیم به کلسیم در بدن بسیار حیاتی است و مصرف کلسیم حتما باید در تعادل با منیزیم مصرفی باشد.

کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی بر روی سلامت بدن داشته باشد. عوارض کمبود روی شامل: کاهش قوه بینایی و چشایی، ابتلا به انواع عفونت ها، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان)، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد.

شایع ترین علامت کمبود ویتامین D ناتوانی در کلسیفیه کردن استخوان ها می باشد. همچنین خراب شدن سریع دندان ها، نرمی استخوان، تاخیر در رشد و شکل گیری غیر عادی استخوان ها در کودکان از علایم دیگر کمبود ویتامین D به شمار می آید. ضعف عضلانی کاهش قدرت بدنی، جذب غیر کارآمد مواد معدنی و پیری زودرس نیز امکان بروز دارد.

کمبود منیزیم باعث کاهش جذب کلسیم می شود. منیزیم نقش اساسی در سلامت سیستم عصبی و ماهیچه های قلب دارد.

کربنات کلسیم، منیزیم هیدروکسید، نشاسته سیب زمینی، کربوکسی متیل سلولز، زینک سولفات، ویتامین D3

کلسیم با بعضی از داروها تداخل دارد بنابراین در صورت استفاده از آنتی بیوتیک هایی مثل تتراساکلین یا سیپروفلوکساسین، مکمل های آهن، آلندرونات، لووتیروکسین و برخی داروهای فشار خون، 2 ساعت قبل یا 4 ساعت بعد از مصرف این داروها از مصرف کلسیم خودداری کنید. در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید. دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. با معده خالی مصرف نکنید.

2 عدد قرص در روز (با فاصله زمانی 6 الی 8 ساعت) بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

قرص osteocare برای چیه

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

کد تایید *

قرص osteocare برای چیه

آرایش

مدل مو

مدل لباس

کلسیم یکی از عناصر ضروری برای حفظ سلامت استخوان ها است. اگرچه رژیم غذایی بهترین راه برای دریافت کلسیم مورد نیاز بدن است، اما مکمل های کلسیمی می توانند گزینه ای جایگزین برای افرادی باشند که رژیم خوب و صحیح کلسیمی نداشته اند. یکی از سوالات بیماران این است که بهترین زمان برای خوردن داروهای مکمل کلسیمی چه زمانی است؟

برای تشخیص زمان خوردن قرص کلسیم، باید به سه عامل اساسی زیر توجه کنید:

1- نوع قرص کلسیم

برچسب دارو را نگاه کنید و ببینید مکمل کلسیم از چه نوعی است؟ اگر مکمل دارای سیترات کلسیم است، می توانید آن را همراه غذا و یا به تنهایی مصرف کنید.

اگر مکمل دارای کربنات کلسیم است، بهتر است با غذا میل شود. اسید معده که در حال خوردن غذا تولید می شود به جذب بهتر کربنات کلسیم کمک می کند.

2- دوز روزانه

بیشترین جذب کلسیم زمانی اتفاق می افتد که به مقدار 500 میلی گرم یا کمتر در هر بار مصرف شود. بنابراین اگر باید روزانه 1000 میلی گرم کلسیم مصرف کنید، بهتر آن است آن را به دو یا تعداد بیشتر دوز مصرفی تقسیم کرده و همه را یک جا مصرف نکنید.

3- اگر داروهای دیگری مصرف می کنید

مکمل های کلسیم می توانند با بسیاری از داروهای تجویزی مثل آنتی بیوتیک ها، بیس فسفونات ها و داروهای فشار خون تداخل کنند.

از آنجا که معمولا وعده نهار نسبت به شام و صبحانه دارای آهن بیشتری است توصیه می کنیم قرص کلسیم را شب ها میل کنید و اگر نیاز به مصرف بیش از یک قرص بود، صبحانه زمان مناسبی برای دریافت دوز اضافه است.

قرص های کربنات کلسیم سنگ ساز هستند و برای جذب شدن نیاز به اسید معده دارند، در صورتی که معده شما جراحی شده باشد و یا قرص های آنتی اسید مصرف می کنید، کربنات کلسیم جذب نخواهد شد.

لذا در افرادی که خطر سنگ کلیه دارند و یا اسید معده آن کاهش یافته، بهتر است از سیترات کلسیم استفاده نمایند.

توصیه ما همچنان این است که بهترین راه دریافت عناصر مورد نیاز بدن و از جمله کلسیم، شکل طبیعی آن و داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل است.

اگر در ارتباط با مصرف صحیح مکمل های کلسیمی همچنان سوال و ابهامی دارید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید.

چرا زنان باردار باید مکمل کلسیم بخورند؟

دکتر سکینه شب بیدار، متخصص تغذیه با بیان این مطلب که قرص های کلسیم داخلی به لحاظ کیفیت، تفاوتی با مکمل‌های خارجی ندارند، گفت:

«یک زن باردار باید در روز 1200 تا 1500 میلی گرم لبنیات (چهار واحد لبنیات، هر واحد معادل یک لیوان شیر یا ماست) مصرف کند.

جنین برای تامین نیازهای رشد خود به کلسیم نیاز دارد و اگر این نیاز از طریق غذاها تامین نشود، جنین کلسیم مورد نیاز خود را از استخوان‌های مادر می‌گیرد و در درازمدت مادر دچار پوکی استخوان می شود.

قرص osteocare برای چیه

اگر مادری به اندازه کافی لبنیات مصرف کند و نیاز کلسیم خود را از طریق مصرف مواد غذایی تامین کند، ضرورتی برای تجویز مکمل کلسیم نیست.

بیشتر زنان ایرانی به ندرت کلسیم مورد نیاز خود را از گروه‌های غذایی تامین می‌کنند.

مکمل کلسیم عمدتا از هفته بیستم بارداری تجویز می‌شود و علت اصلی تجویز آن، پیشگیری از پرفشاری خون در دوران بارداری است.

مکمل‌های کلسیم سیترات بهتر از کلسیم کربنات است، چرا که به آسانی قابل جذب بوده و نیازی به ترشح اسید معده ندارند و بین وعده‌های غذایی نیز قابل مصرف هستند.

دریافت مکمل‌ها با مقادیر توصیه شده، هیچ مشکلی برای مادر و جنین ایجاد نمی‌کند.

مکمل‌های کلسیم داخلی به لحاظ کیفیت تفاوتی با مکمل خارجی ندارد و مصرف مکمل خارجی تنها صرف هزینه بیشتر است.»

 

منابع:

سایت کلینیک آنلاین فوق تخصصی روماتولوژی

ایسنا

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی


FREE UK Delivery*


Subtotal:

UK’s No.1 Vitamin Company

Osteocare Original is the UK’s no.1 bone health formula and has been scientifically developed on the basis of the very latest research to provide a rich source of calcium and co-factors, plus vitamin D which contributes to normal absorption and utilisation of calcium. 
More Info

Suitable for vegetarians

قرص osteocare برای چیه

3 for 2 Saving

3 for 2

25 Reward Points

25 Reward Pts

£3.95

FREE UK Delivery

FREE UK Delivery

£12.20

£13.55

£5.10

£4.95

£4.25

*NRV = Nutrient Reference Value, µg = microgram mg = milligram, IU = International Units, †United States Pharmacopeia

TWO TABLETS PER DAY WITH A MAIN MEAL. Swallow with water or a cold drink. Not to be chewed. Do not exceed the recommended intake. Osteocare can be continued for as long as required and can be taken with other products in the Vitabiotics range.

As with other food supplements, seek professional advice before using if you suffer from food allergies, or are allergic to any of the ingredients. Food supplements must not replace a varied and balanced diet and a healthy lifestyle. Store below 25°C in a dry place, out of sight and reach of children.

Why has Osteocare been developed?

Osteocare is scientifically formulated, and developed by experts, and each ingredient is included on the basis of research evidence. Bone is living tissue and to help keep it healthy, you must have the right nutrients in your daily diet. Calcium contributes to the maintenance of normal bone health, along with vitamin D which contributes to normal absorption and utilisation of calcium in the body. Zinc and magnesium are also essential factors in normal bone health and unfortunately, many people, especially those cutting down on their dairy products, may not be getting all the calcium they need.

When is Osteocare recommended?

What do I need to know before starting to use Osteocare ?

Osteocare is a calcium combination supplement, specially formulated as a daily nutritional safeguard for men and women of all ages.

Can Osteocare be used simultaneously with medications?

Generally, Osteocare can be taken alongside medications because it contains only moderate levels of minerals and vitamin D. For specific advice on taking Osteocare with medicines, we recommend that you contact your doctor or pharmacist first.

How and when should Osteocare be used?

Osteocare is available in both tablet, chewable tablet and liquid form. The liquid version is ideal for those who have difficulty swallowing tablets, and for younger children and infants over six months of age. Osteocare tablets – Two tablets daily (or one tablet twice daily) is recommended before or with meals, with water or a cold drink. Swallow without chewing. Always ensure that Osteocare is taken with plenty of liquid to wash down the tablet. We do not recommend chewing the tablets because they have not been formulated as chewable preparations. Chewable tablets usually include flavourings, sweeteners and/or added ingredients to help break the tablet up in the mouth. For a chewable tablet, please see Osteocare Chewable.

How many tablets and capsules does Osteocare contain?

Osteocare is available in 30 tablet and 90 tablet packs. It is recommended to take two tablets per day.

Are there any undesired effects whilst taking Osteocare?

Osteocare has no known side effects when taken as directed. Do not exceed the recommended intake.

Need help swallowing a tablet or capsule?

Difficulty in swallowing tablets is quite a common experience. Vitabiotics have researched this extensively and recommend after chewing some food (e.g. banana), just before you swallow, pop the tablet into your mouth and swallow it together with the chewed food, followed by some liquid. The throat opens up wider to swallow the chewed food and so the tablet should go down with greater ease. Alternatively, the tablets may be swallowed with thicker liquids such as yoghurts or smoothies.

What are the active ingredients?

Please see nutritional information click here

قرص osteocare برای چیه

For those people who experience difficulty swallowing tablets, are there any tips or recommendations to help ease swallowing Osteocare tablets?

In general calcium supplement tablets do tend to be larger than other pharmaceutical preparations. The Osteocare tablets have been specially designed with an oval, streamlined, easy to swallow shape. However, if you do have difficulty swallowing, the same formula is available in a chewable tablet form. Osteocare is also available in a pleasant smooth, orange tasting liquid form.

What is the source of calcium used in Osteocare ?

The calcium in Osteocare is in the form of calcium carbonate, which provides the highest concentration of elemental calcium possible in a supplement. This means that Osteocare can provide the full NRV of calcium and other minerals without the need to take lots of tablets. The calcium carbonate used is of high pharmaceutical grade from a natural source. To prevent possible contamination with metals such as lead, oyster calcium and bone-dolomite have not been included in the Osteocare formulation.

Can calcium supplements like Osteocare cause kidney stones?

It is important to select a calcium supplement such as Osteocare , which includes calcium in combination with other synergistic co-factors such as magnesium. The presence of the mineral magnesium, as well as contributing to the maintenance of normal bones, also contributes to normal protein synthesis and electrolyte balance.

Are Osteocare tablets absorbed by the body as quickly as the liquid version?

Osteocare tablets are tested to ensure the correct disintegration and dissolution profiles. Strict pharmaceutical disintegration tests, under the same comparative acidic conditions of the stomach, have shown the tablets to disintegrate between 6 to 15 mins (on average). Once the tablets have disintegrated the nutrients in tablet form will be absorbed at approximately the same rate as the liquid version.

Is Osteocare recommended with any other Vitabiotics product(s)?

Osteocare has been carefully formulated so that it can be used in combination with any other product in Vitabiotics multivitamin and mineral product range, or other food supplements such as garlic, fish oil etc. However, for maximum results we recommend Osteocare is taken at a separate time of the day, at least an hour apart from your main Vitabiotics multivitamin supplement.

Some Nutrient Reference Value (NRV) levels are above 100%, is this safe?

Certain vitamins are very safe at levels tens or even hundreds of times the NRV, whereas for others the safety level is much closer to the NRV. For this reason every vitamin and mineral needs to considered on an individual basis in terms of its upper safe level.

The Nutrient Reference Value (NRV) is the amount of a vitamin or mineral which has been calculated to help prevent basic deficiency states in the general population. However, certain vitamins and minerals at optimal levels, above the NRV, have consistently been shown to have positive benefits in specific areas of health. This is why some Vitabiotics formulas have certain nutrient levels greater than 100% NRV.

All Vitabiotics products have been developed using the latest research and contain effective levels of vitamins and minerals, while avoiding any excessive amounts, in accordance with official upper safe limits for vitamins and minerals.

Vitabiotics avoids ‘mega dose’ levels of isolated nutrients and instead we have always stressed the importance of safe, moderate and sensible levels of vitamins and minerals, carefully balanced to maximise their combined effect; an approach which has been supported by many experts and researchers over the years.

“I bought Osteocare tablets and couldn’t believe the change in me. I am so happy, thank you”Miss T D , United Kingdom

“Your Osteocare Liquid is brilliant, only just discovered it, fabulous product.”Mrs R Newman , United Kingdom

“I am a health professional (midwife) and have been taking Osteocare for the last 2 years and no other medication. My latest Dexa scan is showing an improvement in my bone density and I am delighted and very impressed with Osteocare. Thank you”Mrs E Beggs , United Kingdom

“25years I have used Osteocare. I really think it has prevented escalation. Thank You”Mr R M , United Kingdom

“Although you market this for healthy bones I am taking it for muscle cramps and after 6 weeks I don’t think I have had a single one; it has made such a difference to me as a very active 62 year old builder, thanks.”Mr A Briggs , United Kingdom

“I am absolutely happy to shop with you now and many years to come, I am very active person and never thought calcium was important, since I started taking Vitabiotics calcium I can really see/feel a huge different. Very well done.”Mr M Ahmad , United Kingdom

Jemiah Umolu is a true up and coming football star of the future! At just nine years old, he is already signed by Arsenal FC to play in their Under 12 team and is rated one of their best in his age group. Jemiah is a convert to Vitabiotics and this is his father’s testimonial… “Roughly eight weeks ago my son was registered injured by his football club, Arsenal FC. He was advised to have three to six months rest from all sport. Given he plays for a professional academy, he couldn’t afford to take this amount of time off. A week later he started a course of Vitabiotics Jointace, Osteocare and Ultra Omega 3, and just three weeks later he was himself once again. He has and will remain taking Jointace and other Vitabiotics products to maintain healthy joints, teeth and bones as he is still growing.” Mr J Umolu , United Kingdom

“Wonderful product for vegetarians and the liquid is great to drink. Thanks :)”Miss C C , Singapore

“My mother is now 80 and has needed joint support for over 10 years. About 5 years ago I started sending her Vitabiotics Jointace plus Osteocare. She recently had another round of tests and the specialists were astounded to find that her bone health is completely normal for a woman of her age!”Mr S L , United Kingdom

“I have been taking ‘Wellwoman Original’ and ‘Osteocare-Original’ tablets ( at different intervals of the day) for the last 6 months. These tablets have really made a tremendous difference to my life and i have great energy levels and sense of overall wellbeing. I am very grateful to Vitabiotics for such a great range of quality products. “Miss S H , United Kingdom

“I have being giving my daughter who is at the moment 3 years old now Osteocare for almost a year now and I can’t believe what a difference it has made on her. She has grown quite a bit, as Osteocare provides nearly all her daily intake of calcium, plus on top of the amount of milk she has. Definitley the best thing I could have ever bought for her…”Mrs M Goldwyn , United Kingdom

“This product is GREAT!”Mr H Singh , United Kingdom

“I bought Osteocare Liquid formula for my daughter from vitabiotics.com a while back, I was really pleased with it, definitely a great buy, it was so fantastic the next month I bought 5 bottles. It tasted great for all big and small kids. I am so glad that I joined Vitabiotics and my best buy is definitely the Osteocare Liquid Formula.”Ms Z Parweyn , United Kingdom

To verify No1 claim please contact No1support@vitabiotics.com

To verify No1 claim please contact No1support@vitabiotics.com


FREE UK Delivery*


Subtotal:

UK’s No.1 Vitamin Company

Osteocare Original is the UK’s no.1 bone health formula and has been scientifically developed on the basis of the very latest research to provide a rich source of calcium and co-factors including vitamin D which helps with the normal absorption of calcium by the body.

Osteocare contains the preferred D3 form of Vitamin D. Vitamin D3, also known as cholecalciferol, is the form of vitamin D that is produced by the skin on exposure to sunlight. D3 is the preferred form of vitamin D because it is the specific form made in the human body and therefore more effective than D2 which is found in some supplements.

قرص osteocare برای چیه

Osteocare Original provides 100% NRV (Nutrient Reference Value) of calcium carefully combined with co-factors including vitamin D, zinc and magnesium which help to maintain normal bone health.

Ensuring an adequate intake of calcium is vital for men and women of all ages, as evidence suggests that healthy practices early in life, including the adequate consumption of calcium and trace elements, contribute to normal bone health and optimal bone mineralisation. Peak bone mass, obtained during childhood and adolescent growth is known to be of major importance in maintaining bones later in life. The UK Department of Health recommends that everyone should consider taking a daily supplement containing of vitamin D, particularly during autumn and winter.

Both sexes lose bone mass during their lifetime but after the menopause women usually lose bone mass much faster than men.

Postmenopausal women have an increased risk of bone loss for three reasons:

This Original formula is also available in a chewable tablet for those who have difficulty with swallowing tablets. Osteocare Chewable provides the same levels of calcium, magnesium, vitamin D and zinc which contribute to the maintenance of normal bone health. Getting enough calcium is especially important for men and women over 50, during pregnancy and breastfeeding, and during and after the menopause.

The National Osteoporosis Society (NOS) recommends the following guidelines for calcium intake

The Osteocare formulation is based on the very latest international findings on the role of nutrients in normal bone health, as well as multiple large-scale scientific studies in the past 20 years.

Osteocare is available in the UK from larger Boots, supermarkets and pharmacies, health stores including Holland and Barrett. Alternatively you can order online here.

*NRV = Nutrient Reference Value, µg = microgram mg = milligram, IU = International Units, †United States Pharmacopeia

TWO TABLETS PER DAY WITH A MAIN MEAL. Swallow with water or a cold drink. Not to be chewed. Do not exceed the recommended intake. Osteocare can be continued for as long as required and can be taken with other products in the Vitabiotics range.

As with other food supplements, seek professional advice before using if you suffer from food allergies, or are allergic to any of the ingredients. Food supplements must not replace a varied and balanced diet and a healthy lifestyle. Store below 25°C in a dry place, out of sight and reach of children.

Osteocare is scientifically formulated, and developed by experts, and each ingredient is included on the basis of research evidence. Bone is living tissue and to help keep it healthy, you must have the right nutrients in your daily diet. Calcium contributes to the maintenance of normal bone health, along with vitamin D which contributes to normal absorption and utilisation of calcium in the body. Zinc and magnesium are also essential factors in normal bone health and unfortunately, many people, especially those cutting down on their dairy products, may not be getting all the calcium they need.
Top

Osteocare is a calcium combination supplement, specially formulated as a daily nutritional safeguard for men and women of all ages.
Top

Generally, Osteocare can be taken alongside medications because it contains only moderate levels of minerals and vitamin D. For specific advice on taking Osteocare with medicines, we recommend that you contact your doctor or pharmacist first.
Top

Osteocare is available in both tablet, chewable tablet and liquid form. The liquid version is ideal for those who have difficulty swallowing tablets, and for younger children and infants over six months of age. Osteocare tablets – Two tablets daily (or one tablet twice daily) is recommended before or with meals, with water or a cold drink. Swallow without chewing. Always ensure that Osteocare is taken with plenty of liquid to wash down the tablet. We do not recommend chewing the tablets because they have not been formulated as chewable preparations. Chewable tablets usually include flavourings, sweeteners and/or added ingredients to help break the tablet up in the mouth. For a chewable tablet, please see Osteocare Chewable.
Top

Osteocare is available in 30 tablet and 90 tablet packs. It is recommended to take two tablets per day.
Top

Osteocare has no known side effects when taken as directed. Do not exceed the recommended intake.
Top

Difficulty in swallowing tablets is quite a common experience. Vitabiotics have researched this extensively and recommend after chewing some food (e.g. banana), just before you swallow, pop the tablet into your mouth and swallow it together with the chewed food, followed by some liquid. The throat opens up wider to swallow the chewed food and so the tablet should go down with greater ease. Alternatively, the tablets may be swallowed with thicker liquids such as yoghurts or smoothies.
Top

Please see nutritional information click here
Top

In general calcium supplement tablets do tend to be larger than other pharmaceutical preparations. The Osteocare tablets have been specially designed with an oval, streamlined, easy to swallow shape. However, if you do have difficulty swallowing, the same formula is available in a chewable tablet form. Osteocare is also available in a pleasant smooth, orange tasting liquid form.
Top

The calcium in Osteocare is in the form of calcium carbonate, which provides the highest concentration of elemental calcium possible in a supplement. This means that Osteocare can provide the full NRV of calcium and other minerals without the need to take lots of tablets. The calcium carbonate used is of high pharmaceutical grade from a natural source. To prevent possible contamination with metals such as lead, oyster calcium and bone-dolomite have not been included in the Osteocare formulation.
Top

It is important to select a calcium supplement such as Osteocare , which includes calcium in combination with other synergistic co-factors such as magnesium. The presence of the mineral magnesium, as well as contributing to the maintenance of normal bones, also contributes to normal protein synthesis and electrolyte balance.
Top

Osteocare tablets are tested to ensure the correct disintegration and dissolution profiles. Strict pharmaceutical disintegration tests, under the same comparative acidic conditions of the stomach, have shown the tablets to disintegrate between 6 to 15 mins (on average). Once the tablets have disintegrated the nutrients in tablet form will be absorbed at approximately the same rate as the liquid version.
Top

Osteocare has been carefully formulated so that it can be used in combination with any other product in Vitabiotics multivitamin and mineral product range, or other food supplements such as garlic, fish oil etc. However, for maximum results we recommend Osteocare is taken at a separate time of the day, at least an hour apart from your main Vitabiotics multivitamin supplement.
Top

Certain vitamins are very safe at levels tens or even hundreds of times the NRV, whereas for others the safety level is much closer to the NRV. For this reason every vitamin and mineral needs to considered on an individual basis in terms of its upper safe level.

The Nutrient Reference Value (NRV) is the amount of a vitamin or mineral which has been calculated to help prevent basic deficiency states in the general population. However, certain vitamins and minerals at optimal levels, above the NRV, have consistently been shown to have positive benefits in specific areas of health. This is why some Vitabiotics formulas have certain nutrient levels greater than 100% NRV.

All Vitabiotics products have been developed using the latest research and contain effective levels of vitamins and minerals, while avoiding any excessive amounts, in accordance with official upper safe limits for vitamins and minerals.

Vitabiotics avoids ‘mega dose’ levels of isolated nutrients and instead we have always stressed the importance of safe, moderate and sensible levels of vitamins and minerals, carefully balanced to maximise their combined effect; an approach which has been supported by many experts and researchers over the years.
Top

“I bought Osteocare tablets and couldn’t believe the change in me. I am so happy, thank you”

“Your Osteocare Liquid is brilliant, only just discovered it, fabulous product.”

“I am a health professional (midwife) and have been taking Osteocare for the last 2 years and no other medication. My latest Dexa scan is showing an improvement in my bone density and I am delighted and very impressed with Osteocare. Thank you”

“25years I have used Osteocare. I really think it has prevented escalation. Thank You”

“Although you market this for healthy bones I am taking it for muscle cramps and after 6 weeks I don’t think I have had a single one; it has made such a difference to me as a very active 62 year old builder, thanks.”

“I am absolutely happy to shop with you now and many years to come, I am very active person and never thought calcium was important, since I started taking Vitabiotics calcium I can really see/feel a huge different. Very well done.”

Jemiah Umolu is a true up and coming football star of the future! At just nine years old, he is already signed by Arsenal FC to play in their Under 12 team and is rated one of their best in his age group. Jemiah is a convert to Vitabiotics and this is his father’s testimonial… “Roughly eight weeks ago my son was registered injured by his football club, Arsenal FC. He was advised to have three to six months rest from all sport. Given he plays for a professional academy, he couldn’t afford to take this amount of time off. A week later he started a course of Vitabiotics Jointace, Osteocare and Ultra Omega 3, and just three weeks later he was himself once again. He has and will remain taking Jointace and other Vitabiotics products to maintain healthy joints, teeth and bones as he is still growing.”

قرص osteocare برای چیه

“Wonderful product for vegetarians and the liquid is great to drink. Thanks :)”

“My mother is now 80 and has needed joint support for over 10 years. About 5 years ago I started sending her Vitabiotics Jointace plus Osteocare. She recently had another round of tests and the specialists were astounded to find that her bone health is completely normal for a woman of her age!”

“I have been taking ‘Wellwoman Original’ and ‘Osteocare-Original’ tablets ( at different intervals of the day) for the last 6 months. These tablets have really made a tremendous difference to my life and i have great energy levels and sense of overall wellbeing. I am very grateful to Vitabiotics for such a great range of quality products. “

“I have being giving my daughter who is at the moment 3 years old now Osteocare for almost a year now and I can’t believe what a difference it has made on her. She has grown quite a bit, as Osteocare provides nearly all her daily intake of calcium, plus on top of the amount of milk she has. Definitley the best thing I could have ever bought for her…”

“This product is GREAT!”

“I bought Osteocare Liquid formula for my daughter from vitabiotics.com a while back, I was really pleased with it, definitely a great buy, it was so fantastic the next month I bought 5 bottles. It tasted great for all big and small kids. I am so glad that I joined Vitabiotics and my best buy is definitely the Osteocare Liquid Formula.”

Always read the product directions before use. Do not exceed the recommended intake. As with other food supplements seek professional advice before using if you suffer from food allergies, and consult your doctor or pharmacist if you have an underlying medical condition, or if on medication. Vitamin supplements are not intended to treat or prevent any disease. Food supplements must not replace a balanced and varied diet, and a healthy lifestyle.

Join Our Newsletter


3 for 2

BUY ANY 3 AND GET THE
LEAST EXPENSIVE FREE

FREE UK Delivery (on most items)
FREE Reward Points

Worldwide Shipping

Need Help Choosing?

Use this tool to help us recommend the right product to you

Queen’s Awards

The first and ONLY vitamin company in history to receive the innovation award on two occasions

To verify No1 claim please contact No1support@vitabiotics.com

To verify No1 claim please contact No1support@vitabiotics.com

Newsletter Sign-up

Keep an eye on your inbox!

By checking this box you confirm that you would like to receive more information about our products, services, events, news and offers.

For security, you need to update your browser before shopping with us. Or, try shopping on our smartphone and tablet app.

We regularly develop our site to make it simpler and better. Please enable JavaScript in your browser to make sure you can always use our site.

Why not use our award-winning tablet and smartphone app?

To check out, your trolley needs to be £40 for delivery

قرص osteocare برای چیه

Finding products with a list is really easy. Simply type in an item and hit the “Enter” button after each one.

Once you’ve made your list, we can use it to find all the items that you want.

Plump, shiny and sweet – cheerful cherries are in season.

Stock up on your favourites with this month’s Top Offers.

Top up your cellar and save.

Celebrate Great British tennis with ace classics.

Use the grocery voucher below:

Min. spend: £60 Max. reward: £25  
Order by: 17/07/19 Terms apply.

Order by: 17/07/19 Terms apply.


£1.90


£4.20


£12.99

4.3 out of 5

(3)

2

out of

3

customers would recommend this product to a friend.

Buy any 3, cheapest item free


8.3p each

Osteocare

Store below 25°C in a dry place.

Directions.
Two tablets per day with a main meal. Swallow with a glass of water or a cold drink. Not to be chewed. Do not exceed the recommended intake.
Osteocare® can be continued for as long as required and can be taken with other products in the Vitabiotics range.
Food Supplement.
This product is not a substitute for a healthy balanced diet.
Seek professional advice before using if you suffer from food allergies.Always read the label.

DirectionsTwo tablets per day with your main meal. Swallow with water or a cold drink. Not to be chewed. Do not exceed the recommended intake.Osteocare® can be continued for as long as required.

Made in a site that may handle Nuts

Vitabiotics Ltd,1 Apsley Way,London,NW2 7HF,England.

Box

Full Product Name:Synergistic high strength calcium tablets, with magnesium, zinc and vitamin D3.Storage:Store below 25°C in a dry place, out of sight and reach of children.Safety Warning:Food supplements must not replace a varied and balanced diet and a healthy lifestyle.As with other food supplements, consult your doctor or pharmacist before using if you are under medical supervision, have epilepsy, suffer from food allergies, or are allergic to any of the ingredients. Not suitable for children.Additional Information:Tablets

Allergy Advice: For allergens see highlighted ingredients

Suitable for Vegetarians; Not Tested on Animals

قرص osteocare برای چیه

4.3 out of 5

2

out of

3

customers would recommend this product to a friend.

Rating:

5 star out of 5

30 July 2018

2 of 2 found this review helpful.

These are good value and the right combination of ingredients. I used to take calcium with vitamin D but the addition of magnesium seems to have a mild calming effect.

Skippy21

Rating:

3 star out of 5

12 May 2017

3 of 4 found this review helpful.

Having recently excluded dairy from my diet and hitting the menopause I decided I should take a supplement. Unfortunately, these are just too big for me to swallow even when cut in half. I will be trying the liquid version next.

Mumsy

The online supermarket


Download our Apps

Call Us 5:30am – midnight, 7 days a week, on 0345 656 1234

Email us at ocado@ocado.com

If we don’t stock what you are looking for, try sending us a product request

© 2019 All rights reserved. Ocado Retail Limited

قرص osteocare برای چیه
قرص osteocare برای چیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *