قرص b1 300 پلاس فارما

خواص دارویی و گیاهی

قرص b1 300 پلاس فارما
قرص b1 300 پلاس فارما

روزانه یک عدد قرص همراه آب میل شود.

ویتامین B1 به بدن برای هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آن ها به انرژی کمک می کند، بسیاری از آنزیم ها از جمله آنزیم های گوارشی که وظیفه تجزیه مواد غذایی در دستگاه گوارش را بر عهده دارند برای تولید و فعال شدن نیازمند ویتامین B1 می باشند به همین جهت کمبود این ویتامین می تواند باعث بروز مشکلات گوارش از قبیل بی اشتهایی ، پر خوری عصبی ، مشکل در هضم مواد غذایی و غیره گردد.

ویتامین B1 کمک به انتقال پیام های عصبی بین سلول های سیستم اعصاب مرکزی ، تنظیم حرکات عضلات ، عملکرد ذهن و حافظه می کند ، ویتامین B1 یکی از مواد ضروری برای فعالیت مغز و سیستم اعصاب مرکزی است و کمبود آن با علائم روانی از قبیل افسردگی ، فراموشی و اضطراب همراه است.

ویتامین B1 با همکاری انتقال دهنده های عصبی در مغز مسئول تنظیم اشتها می باشند، این دو با همکاری یکدیگر باعث ایجاد حس گرسنگی و یا احساس سیری بعد از صرف غذا می شوند.

ویتامین B1 و رابطه آن با اعصاب و سلامت قلب : ویتامین B1 ، مواد مغذی برای سلامت سلول های عصبی را فراهم می کند و همچنین لایه بیرونی سلول های عصبی حاوی ویتامین ب1 می باشد و فعالیت آن ها به شدت وابسته به این ویتامین است.

ویتامین B1 باعث حفط سلامت گلبول های قرمز و همچنین خون رسانی بهتر به قلب و افزایش اکسیژن رسانی به آن می گردد.

علائم و عوارض کمبود ویتامین B1 :
مشکلات گوارش از قبیل نفخ معده ، بی اشتهایی ، پرخوری عصبی ، کاهش شدید وزن ، ضعف و خستگی ، درد عضلات ، تپش قلب ، بی خوابی ، کاهش قدرت حافظه ، افسردگی ، عصبانیت و عدم توانایی در تمرکز از علائم مرتبط با کمبود ویتامین B1 می باشند.

کمبود شدید و مزمن ویتامین B1 سبب بروز بیماری بری بری می شود که همراه با اختلالات عصبی شدید است و اگر درمانی صورت نگیرد سبب تخریب سیستم اعصاب می گردد.

سلام
میخواستم ببینم این ویتامین باعث پر اشتهایی و چاقی میشه یا خیر؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول تاثیر چشمگیری در افزایش اشتها و وزن نخواهد داشت. البته شرایط در افراد مختلف متفاوت می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام کسی ک قرص مخمر ابجو میخوره مشکلی نداره قرص ب یک 300 هم مصرف کنه؟

قرص b1 300 پلاس فارما

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این دو محصول در کنار هم مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

قرص ویتامین B1 300 میلی گرم پلاس فارما ۱۰۰ عدد

60,000 تومان

قرص ویتامین B1 300 میلی گرم پلاس فارما به بدن برای هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آنها به انرژی کمک می‌کند چرا که بسیاری از آنزیم‌ها از جمله آنزیم‌های گوارشی برای تولید و فعال شدن نیازمند ویتامین ب۱ هستند.

قرص ویتامین ب۱ ۳۰۰ میلی گرم در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و تبدیل آنها به انرژی مورد نیازبدن نقش دارد چرا که این ویتامین به حفظ عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی کمک می‌کند.

ویتامین B1 یا تیامین دارای دو حلقه هتروسیلیک بوده که یکی از آنها گوگرددار به نام تیازول و دیگری حلقه دو ازت‌دار پیریمیدین است. حلقه پیریمیدین به‌صورت ۲ و ۵ – دی متیل ۴- آمینو پیریمیدین و حلقه تیازول به صورت ۴ متیل ۵ هیدروکسی اتیل تیازول است. این دو حلقه توسط ازت حلقه تیازول و ریشه متیل کربن ۵ پیریمیدین به یکدیگر متصل می‌شوند. ویتامین تیامین یکی از ویتامین‌های محلول در آب است.

قرص b1 300 پلاس فارما

ویتامین B1 با همکاری انتقال دهنده‌های عصبی در مغز مسئول تنظیم اشتها هستند، این دو با همکاری یکدیگر باعث ایجاد حس گرسنگی و یا احساس سیری بعد از صرف غذا می‌شوند. ویتامین ب ۱ به بدن برای هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آن‌ها به انرژی کمک می‌کند، بسیاری از آنزیم‌ها از جمله آنزیم‌های گوارشی که وظیفه تجزیه مواد غذایی در دستگاه گوارش را بر عهده دارند برای تولید و فعال شدن نیازمند ویتامین B1 هستند؛ به همین جهت کمبود این ویتامین می‌تواند باعث بروز مشکلات گوارش از قبیل بی اشتهایی، پر خوری عصبی، مشکل در هضم مواد غذایی و… شود.

ویتامین ب ۱ کمک به انتقال پیام‌های عصبی بین سلول‌های سیستم اعصاب مرکزی، تنظیم حرکات عضلات، عملکرد ذهن و حافظه می‌کند، ویتامین B1 یکی از مواد ضروری برای فعالیت مغز و سیستم اعصاب مرکزی است و کمبود آن با علائم روانی از قبیل افسردگی، فراموشی و اضطراب همراه است. ویتامین B1 و رابطه آن با اعصاب و سلامت قلب: ویتامین B1، مواد مغذی برای سلامت سلول‌های عصبی را فراهم می‌کند و همچنین لایه بیرونی سلول‌های عصبی حاوی ویتامین ب ۱ است و فعالیت آن‌ها به شدت وابسته به این ویتامین است. ویتامین ب ۱ باعث حفظ سلامت گلبول‌های قرمز و همچنین خون‌رسانی بهتر به قلب و افزایش اکسیژن رسانی به آن می‌شود.

مشکلات گوارش از قبیل نفخ معده، بی اشتهایی، پرخوری عصبی، کاهش شدید وزن، ضعف و خستگی، درد عضلات، تپش قلب، بی خوابی، کاهش قدرت حافظه، افسردگی، عصبانیت و عدم توانایی در تمرکز از علائم مرتبط با کمبود ویتامین B1 هستند. کمبود شدید و مزمن ویتامین B1 سبب بروز بیماری بری بری می‌شود که همراه با اختلالات عصبی شدید است و اگر درمانی صورت نگیرد سبب تخریب سیستم اعصاب می‌شود.

837864903303

بهبود انعطاف‎پذیری و عملکرد مفاصل

سلامت قلب و عروق, سیستم عصبی و اعصاب بدن

قرص

بزرگسالان

100 عدد

پلاستیکی

آمریکا

پلاس فارما

دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
زنان باردار و شیرده حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

روزانه 1 قرص همراه آب مصرف شود.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شما
امتیاز …
عالی
خوب
معمولی
بد نیست
ضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.


کد تایید *

021-77319215

مناسب برای هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آنها به انرژی کمک می‌کند چرا که بسیاری از آنزیم‌ها از جمله آنزیم‌های گوارشی برای تولید و فعال شدن نیازمند ویتامین ب۱ هستند. قرص ویتامین ب1 300 در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و تبدیل آنها به انرژی مورد نیاز بدن نقش دارد چرا که این ویتامین به حفظ عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی کمک می‌کند.

از ویژگی های قرص B1 300 پلاس فارما برطرف کردن علایم مرتبط با بیماری بری بری شامل درد، ورم، قرمزی دست و پاها ، درمان نارسایی احتقانی قلب با افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی به قلب می شود. همچنین موجب ارتقاء سلامت و عملکرد دستگاه عصبی و انتقال مناسب پیام‌های عصبی می گردد. و مکملی مناسب برای بهبود سلامت سیستم قلبی عروقی نیز می باشد. با مصرف این مکمل موجب کمک به جبران کمبود ویتامین ب ۱ در بدن خود خواهید شد.

توضیحات :ویتامین ب1 به بدن برای هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آن ها به انرژی کمک می کند، بسیاری از آنزیم ها از جمله آنزیم های گوارشی که وظیفه تجزیه مواد غذایی در دستگاه گوارش را بر عهده دارند برای تولید و فعال شدن نیازمند ویتامین B1 می باشند به همین جهت کمبود این ویتامین می تواند باعث بروز مشکلات گوارش از قبیل بی اشتهایی، پر خوری عصبی، مشکل در هضم مواد غذایی و غیره گردد.ویتامین B1 کمک به انتقال پیام های عصبی بین سلول های سیستم اعصاب مرکزی، تنظیم حرکات عضلات، عملکرد ذهن و حافظه می کند، ویتامین ب1 یکی از مواد ضروری برای فعالیت مغز و سیستم اعصاب مرکزی است و کمبود آن با علائم روانی از قبیل افسردگی، فراموشی و اضطراب همراه است.ویتامین ب1 با همکاری انتقال دهنده های عصبی در مغز مسئول تنظیم اشتها می باشند، این دو با همکاری یکدیگر باعث ایجاد حس گرسنگی و یا احساس سیری بعد از صرف غذا می شوند.ویتامین ب1 و رابطه آن با اعصاب و سلامت قلب: ویتامین B1، مواد مغذی برای سلامت سلول های عصبی را فراهم می کند و همچنین لایه بیرونی سلول های عصبی حاوی ویتامین ب1 می باشد و فعالیت آن ها به شدت وابسته به این ویتامین است.ویتامین B1 باعث حفط سلامت گلبول های قرمز و همچنین خون رسانی بهتر به قلب و افزایش اکسیژن رسانی به آن می گردد.علائم و عوارض کمبود ویتامین ب1مشکلات گوارش از قبیل نفخ معده، بی اشتهایی، پرخوری عصبی، کاهش شدید وزن، ضعف و خستگی، درد عضلات، تپش قلب، بی خوابی، کاهش قدرت حافظه، افسردگی، عصبانیت و عدم توانایی در تمرکز از علائم مرتبط با کمبود ویتامین B1 می باشند.کمبود شدید و مزمن ویتامین B1 سبب بروز بیماری بری بری می شود که همراه با اختلالات عصبی شدید است و اگر درمانی صورت نگیرد سبب تخریب سیستم اعصاب می گردد.

کاربر گرامی شما می توانید در این بخش به این کالا امتیاز داده و نظر خود را نسبت به این کالا ثبت کنید.

قرص b1 300 پلاس فارما

داروخانه یا دواخانه جای فروش دارو است. عرضه دارو و وسایل بهداشتی در داروخانه‌ها رایج است. در صورتی‌که داروی مورد نیاز خطرناک باشد یا استفاده از آن نیاز به نظر پزشک داشته باشد، داروخانه حتماً از مشتری نسخه پزشک را درخواست می‌کند. داروخانه باید زیر نظر دکتر داروساز اداره شود یک داروساز که به آن مسوول فنی داروخانه گفته می‌شود همواره در داروخانه حضور دارد و چگونگی مصرف دارو، عوارض جانبی و موارد دیگر را برای بیمار توضیح می‌دهد. همچنین داروساز می‌تواند در صورت مشاهده تداخل دارویی، از پیچیدن نسخه خودداری کرده و نسخه را به پزشک مرجوع نماید. ایرانیان باستان مار را نشانهٔ زندگی و سلامتی می‌دانستند بنابراین مار که سمبل زندگی بود در جام سلامتی، نشان تندرستی و شفا محسوب می‌شد.اولین مغازه داروخانه عمومی هشتم ژوئیه در سال ۷۰۷ میلادی در شهر بغداد تأسیس و در غرب حدود قرن هجدهم بوده است. پیش از تأسیس داروخانه، پزشکان خودشان دارو به بیمار می‌دادند. نخستین دانشکده داروسازی جهان در سال ۱۸۲۱ در فیلادلفیا دایر شد.

برای
ورود
یا
ثبت نام
شماره تلفن خود را وارد کنید.

گذرواژه
خود را وارد کنید.
چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید.
شماره همراه وارد شده

می باشد. اگر این شماره اشتباه است اینجا
کلیک
کنید.

گذرواژه جدید برای شما ایجاد شده و به شماره

ارسال شد.

نام کامل و گذرواژه
ارسال شده به همراه خود را وارد کنید.
شماره همراه وارد شده

می باشد. اگر این شماره اشتباه است اینجا
کلیک
کنید.



درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Plus Pharma Vitamin B1 300mg

تعداد در یک بسته بندی 100 عدد

قرص b1 300 پلاس فارما

ترکیبات ( به ازاي يک قرص ) :

نام

مقدار

نیاز روزانه

Thiamine (Thiamine from Thiamine HCL)

300

25000 %

ویتامین ب1 به بدن برای هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آن ها به انرژی کمک می کند، بسیاری از آنزیم ها از جمله آنزیم های گوارشی که وظیفه تجزیه مواد غذایی در دستگاه گوارش را بر عهده دارند برای تولید و فعال شدن نیازمند ویتامین B1 می باشند به همین جهت کمبود این ویتامین می تواند باعث بروز مشکلات گوارش از قبیل بی اشتهایی، پر خوری عصبی، مشکل در هضم مواد غذایی و غیره گردد.

روش مصرف :

روزانه یک عدد قرص همراه آب میل شود.

سبد خرید شما خالی است!

اولین ویتامینی که از گروه ویتامینهای B کشف شده است. این ویتامین تأثیرات بسیار مهمی در سوختن قندها در بدن و عملکرد اعصاب دارد. ویتامین ویتامین B1 از راه روده جذب خون می‌شود. تغییراتی بر روی آن صورت می‌گیرد و آماده استفاده بافتها می‌گردد. یکی از موادی که در جذب آن اختلال ایجاد می کند، الکل است که مصرف زیاد آن موجب کمبود ویتامین ویتامین B1 می شود. این ویتامین در بدن ذخیره نمی‌شود.عملکرد آن در اندامها ، فعال کردن آنزیمهای لازم برای سوختن قند در بدن است. این ویتامین نقش اساسی در ادامه عملکرد چرخه کربس دارد. نقش مهم دیگر آن در اعصاب است. ما برای انجام هر حرکت و یا درک احساس از محیط نیاز داریم پیامهای عصبی از مغز به اعصاب بدن و بالعکس منتقل شوند، ویتامین ویتامین B1 در انتقال پیامهای عصبی نقش مهمی دارد.

ویتامین B1 یا تیامین دارای دو حلقه هتروسیلیک می‌باشد که یکی از آنها گوگرددار به نام تیازول و دیگری حلقه دو ازت‌دار پیریمیدین است. حلقه پیریمیدین به صورت 2 و 5 – دی متیل 4- آمینو پیریمیدین و حلقه تیازول به صورت 4 متیل 5 هیدروکسی اتیل تیازول می‌باشد. این دو حلقه توسط ازت حلقه تیازول و ریشه متیل کربن 5 پیریمیدین به یکدیگر متصل می‌شوند. ویتامین تیامین یکی از ویتامینهای محلول در آب است.

وجود ریشه‌های متیل حلقه پیریمیدین و تیازول و ریشه هیدروکسی اتیل حلقه تیازول برای فعالیت ویتامین ضروری است. هیدروژن متصل به کربن 2 حلقه تیازول نقش اساسی را در خواص کوآنزیمی این ویتامین به عهده دارد. تیازمین یک الکل ازت‌دار است و به کمک عامل الکلی خود می‌تواند با اسیدها استریفیه و استر پیروفسفریک آن به نام تیامین پیروفسفات ، شکل فعال این ویتامین در بدن می‌باشد.

کمبود ویتامین B1 در انسان سبب بروز بیماری بری‌بری می‌گردد که معمولا با عوارض قلبی- عروقی و عوارض عصبی و خیز همراه است. عوارض قلبی- عروقی شامل تپش قلب ، نفس تنگی و هیپرتروفی قلب می‌باشد که تدریجا منجر به احتقان قلب ، کبد ، ریه و پیدایش خیز می‌گردد. عوارض عصبی نیز منجر به پلی نوریت اعصاب محیط می‌گردد که ممکن است با یک خونریزی مغزی همراه باشد.ضعف عضلانی و بی‌اشتهایی ، کم شدن حرکات معده ، حالت تهوع ، تب و لاغری توام با اختلالات رویشی و عوارض پوستی از علایم دیگر این بیماری است. فقدان تیامین با افزایش ترکیبات سه کربنه همراه بوده و میزان اسید لاکتیک در سلولهای عصبی و اسید پیروویک در سلولهای عضلانی و خون ازدیاد حاصل می‌کند.

قرص b1 300 پلاس فارما

تیامین به صورت استر دی‌فسفریک یعنی تیامین پیروفسفات ، کوآنزیم آنزیمی به نام دکربوکسیلاز است که باعث دکربوکسیله شدن اسیدهای آلفاستونیک می‌گردد. دکربوکسیله شدن اسید پیروویک به دو صورت ممکن انجام می‌شود.

در این عمل اسید پیروویک با از دست دادن یک مولکول گاز کربنیک به استالدئید تبدیل می‌شود و در مراحل بعدی آلدئید احیا شده و تولید الکل می‌نماید. این نوع دکربوسیلاسیون غیر هوازی است و توسط باکتریها و مخمر آبجو انجام می‌شود.

این نوع دکربوکسیلاسیون با اکسیداسیون توام است. یعنی اسیدپیروویک ، 2/1 مولکول اکسیژن گرفته و ایجاد اسید استیک و گاز کربنیک می‌نماید.

مشکلات گوارش از قبیل نفخ معده، بی اشتهایی، پرخوری عصبی، کاهش شدید وزن، ضعف و خستگی، درد عضلات، تپش قلب، بی خوابی، کاهش قدرت حافظه، افسردگی، عصبانیت و عدم توانایی در تمرکز از علائم مرتبط با کمبود ویتامین B1 می باشند.کمبود شدید و مزمن ویتامین B1 سبب بروز بیماری بری بری می شود که همراه با اختلالات عصبی شدید است و اگر درمانی صورت نگیرد سبب تخریب سیستم اعصاب می گردد.

– درمان نارسایی احتقانی قلب- بهبود علایم بیماری بری بری شامل درد، ورم، قرمزی دست و پاها- متابولیسم انرژی و ارتقا سلامت عصبی- بهبود عملکرد اعصاب- انتقال پیام های عصبی بین سلول های عصبی- کمک به جبران کمبود ویتامین ب 1 در بدن

روزانه 1 قرص همراه آب مصرف شود.

دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

– زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.- مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. 

ویتامین ب 1: 300 میلی گرم

اندازه محصول : 100 قرصکشور سازنده: آمریکامدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی: 837864903303

0 از
0 نظر

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

تماس با باهمانه:  9400350-0935 | 66492546-021

تماس با باهمانه: 02166492546 | 09359400350

منبع:

قرص b1 300 پلاس فارما

Ean13:

شرایط: محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

تاریخ در دسترس بودن:

57,900 تومان

( قیمت قبلی )

افزودن به سبد خرید

تعداد

حداقل تعداد سفارش خرید برای محصول عبارت است 1

اضافه به علاقمندی

قرص ویتامین ب1 300 میلی گرم پلاس فارما 100 عددی

دریافت‌ کننده‌ :

اسم دوست شما * :

آدرس ایمیل دوست شما * :

* فیلدهای مورد نیاز

ارسال   یا  لغو

 

روزانه 1 عدد قرص را همراه با مقدار فراوانی آب، مصرف کنید.

تاکنون عارضه جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است.

شماره های

زیر را لمس کنید: 

021-66492546  

0935-9400350  

مشاهده

مشاهده

تمامی حقوق این سایت متعلق به باهمانه می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

مجری طرح پایلوت : انجمن داروسازان اصفهان

تحت نظارت معاونت غذا و دارو

مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده داروخانه می باشد

*دریافت دارو فقط بصورت حضوری در محل داروخانه و با نسخه کامل امکان پذیر است*

ویتامین B1 :
ویتامین ب١ تأثیرات بسیار مهمی در سوختن قندها در بدن و عملکرد اعصاب دارد. ویتامین B1 از راه روده جذب خون می شود، تغییراتی بر روی آن صورت می گیرد و آماده استفاده بافتها می گردد. یکی از موادی که در جذب آن اختلال ایجاد می کند، الكل است که مصرف زیاد آن موجب کمبود ویتامین B1 میشود. این ویتامین در بدن ذخیره نمی شود، از اینرو باید توجه کنیم تا با مصرف درست از کمبود آن جلوگیری نماییم.
عملکرد آن در اندامها، فعال کردن آنزیمهای لازم برای سوختن قند در بدن است،این ویتامین نقش اساسی در ادامه عملکرد چرخه كربس دارد. نقش مهم دیگر آن در اعصاب است، ما برای انجام هر حرکت و یا درک احساس از محیط نیاز داریم پیامهای عصبی از مغز به اعصاب بدن و بالعكس منتقل شوند، ویتامین B1 در انتقال پیامهای عصبی نقش مهمی دارد. در صورتیکه مصرف این ویتامین کمتر از حد مورد نیاز بدن باشد در ابتدا فرد بی اشتها می شود و وزنش کاهش می یابد. کمبود شدید ویتامین B1 سبب ابتلای فرد به بیماری بری بری می شود که حالت وخیم آن به مرگ فرد می انجامد. به دلیل نقش B۱ در سوخت قند و تولید انرژی، هنگام کمبود آن فرد ناتوان شده و گاهی ادم با ورم اندامها در فرد به وجود می آید و به دلیل نقش B۱ در اعصاب در صورت کمبود آن، اعصاب تحلیل می روند خصوصا اعصاب پا، گز گز کردن پاها که شکایت بسیاری از افراد است می تواند ناشی از کمبود B۱ باشد. میزان B۱ مورد نیاز بدن یک فرد بالغ 1.2 میلی گرم در روز است.

قرص b1 300 پلاس فارما

چنانچه در خصوص “قرص ویتامین ب 1 300 میلی گرم پلاس فارما” سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

۶۵,۰۰۰ تومان
35%


670

معرفی محصول:

اولین
ویتامینی که از گروه ویتامین های B کشف شده است. این ویتامین تأثیرات بسیار
مهمی در سوختن قند ها در بدن و عملکرد اعصاب دارد. ویتامین ویتامین B1 از
راه روده جذب خون می‌شود. تغییراتی بر روی آن صورت می‌گیرد و آماده استفاده
بافت ها می‌گردد. یکی از موادی که در جذب آن اختلال ایجاد می کند، الکل است
که مصرف زیاد آن موجب کمبود ویتامین ویتامین B1 می شود. این ویتامین در
بدن ذخیره نمی‌شود. عملکرد آن در اندام ها، فعال کردن آنزیم های
لازم برای سوختن قند در بدن است. این ویتامین نقش اساسی در ادامه عملکرد
چرخه کربس دارد. نقش مهم دیگر آن نیز در اعصاب است. ما برای انجام هر حرکت و یا
درک احساس از محیط نیاز داریم پیام های عصبی از مغز به اعصاب بدن و بالعکس
منتقل شوند، ویتامین ویتامین B1 در انتقال پیام های عصبی نقش مهمی دارد.

ترکیبات :

قرص b1 300 پلاس فارما


300 mg

Thiamine

 

موارد مصرف:

روش و مقدار مصرف:

روزانه یک عدد قرص همراه آب میل شود.

هشدار مصرف:

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند و مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

درباره ما

قوانین و مقررات

مجوز ها و تاییدیه ها

راهنمای خرید و سفارش


آدرس : خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فیاضی (فرشته)، جنب مسجد فرشته، داخل درمانگاه فرشته

ارتباط با مشتری: 09125702700 – 22011445-021

پست الکترونیکی: info@sabadaru.com 

قرص b1 300 پلاس فارما
قرص b1 300 پلاس فارما
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *