قرص ژریویتون چیست

خواص دارویی و گیاهی

قرص ژریویتون چیست؟

ترکیبات تشکیل دهنده کپسول ژریویتون

عصاره استاندارد شده جینسنگ با غلظت بالا ۴۰ میلی گرم
دی متیل آمینو اتانل بی تارترات ۲۶ میلی گرم
ویتامین A۴۰۰۰ واحد
ویتامین B۱ ۲ میلی گرم
ویتامین B۲ ۲ میلی گرم
ویتامین B۶ ۱ میلی گرم
ویتامین B۱۲ ۱ میکروگرم
ویتامین C ۶۰ میکروگرم
ویتامین D واحد
ویتامین E ۱۰ میلی گرم
نیکوتیید( PP ) ۱۵ میلی گرم
کلسیم پانتوتنات ۱۰ میلی گرم
روتین( Rutin) ۲۰ میلی گرم
آهن ۱۰ میلی گرم
کلسیم ۳/۹۰ میلی گرم
فسفر ۷۰ میلی گرم
فلوئور ۲/۰ میلی گرم
مس ۱ میلی گرم
پتاسیم ۸ میلی گرم
منگنز ۱ میلی گرم
منیزیم ۱۶ میلی گرم
روی ۱ میلی گرم
کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و لینولنیک اسید ۶۰ میلی گرم
خصوصیات
ژریوتیون® مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است:
ـ عصاره جینسنگ
ـ دی متیل آمینواتانل بی تارترات (DMAE)
ـ ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب
ـ مواد مؤثر در متابولیسم چربی‌ها (کولین، اینوزیتول، لینولنیک اسید، لینولئیک اسید)
ژریویتون® در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت‌های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می‌باشند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عصاره جینسنگ G۱۱۵ موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به Panax Ginseng تهیه شده، دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می‌باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالاً بهبود حافظه می‌گردد. این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی، بیخوابی، افسردگی، کاهش استرس‌های فکری و جسمی می‌باشد.
DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است.
در این کپسول ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر کمیاب، در دوز‌هایی که مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد که می‌تواند کمبود ویتامین‌های ناشی از سوء‌تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف کند.
عناصر کمیاب نیز دسته‌ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند و کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست، مو و بطور کلی در رشد می‌شود.
بعلاوه، این کپسول با دارا بودن کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می‌باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی‌ها موثر است و مانع تجمع کلسترین (cholesterin) در رگهای خونی می‌شود.موارد مصرف:
• برطرف کردن علائم عمومی ناشی از سالخوردگی شامل کاهش کارایی جسمانی و فکری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمرکز، بیخوابی، جمود ناشی از پیری، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه وضعف بنیه ناشی از پیری.
• برطرف کردن علائم افسردگی، خستگی، بی‌خوابی، کاهش استرس‌های جسمی و فکری در افراد جوانتر
• جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره.
• به عنوان درمان کمکی درموارد افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدارتها، مشکلات مفصلی و استخوانی، دوران نقاهت (بعد از بیماری، عفونت، عمل جراحی، رادیوتراپی)

موارد منع مصرف و احتیاط‌ها
• در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری باشید، حتماً قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
• این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید.
• از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید مگر با تجویز پزشک.
• مصرف این کپسول‌ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است ولی در برخی موارد دیابت ناشی از پیری، بدلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود.عوارض جانبی  کپسول ژریویتون

با رعایت موارد ذکر شده در خصوص این فراورده، عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

مقدار مصرف  کپسول ژریویتون

در صورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار). بعد از این دوره، روزانه یک کپسول بعد از صبحانه، توصیه می‌شود مصرف این کپسول‌ها را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجدداً تکرار گردد.
توصیه می‌شود که کپسول‌ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتیکه بلع کپسول مشکل باشد می‌توان آن را برش داد و محتویات آن را همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمود.

شرایط نگهداری:
ـ در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد، دور از نور، رطوبت و در ظرف اصلی نگهداری نمایید.

منبع:قرص ژریویتون چیست؟

قرص ژریویتون چیست؟


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

سبد خرید شما خالی است.

در این قسمت فروشگاهها به صوت تخصصی قرار گرفته اند که بیشترین بازدید و تجربه مصرف را در بین خریداران و مراجعه کنندگان به داروخانه دارند.

مادر و کودک
مکملهای غذایی و درمانی
محصولات آرایشی
فرآوردهای گیاهی و سنتی

در این قسمت فروشگاهها به صوت تخصصی قرار گرفته اند که بیشترین بازدید و تجربه مصرف را در بین خریداران و مراجعه کنندگان به داروخانه دارند.

مادر و کودک
مکملهای غذایی و درمانی
محصولات آرایشی
فرآوردهای گیاهی و سنتی

احتمالا شما هم نمی دانستید که دهان شویه به غیر از اینکه می تواند برای بهداشت دهان و دندان مناسب باشد می تواند مصارف دیگری نیز داشته باشد. این مایع

۱۲ خوراکی زیر در لیست خوردنی هایی قرار دارند که اگر آنها را در بره روزانه خود قرار دهید، به عنوان چربی سوز عمل می کنند: ۱- گریپ‌فروت گریپ‌فروت سرشار

۱. از مصرف دخانیات پرهیز کنید استفاده از هر یک از فرآورده های توتون مانند سیگار، پیپ و قلیان خطرناک است و موجب انواع سرطان از جمله ریه، مثانه، کلیه

داروی دگزامتازون می تواند باعث عوارض جانبی نظیر راش پوستی ، تورم در صورت ، اندام های انتهایی و قوزک پا، اشکال و اختلال در بینایی ، سرماخوردگی یا عفونتی

برخورد با کودکانی که مشکلات رفتاری دارند، والدین را دچار نوعی درماندگی و ناکامی می کند. علت آن نخست رفتار کودک و دوم نداشتن آگاهی و شناخت کافی از ویژگی­های

۱ـ‌ هرگز از دستمال کاغذی یا دستمال‌های توالت برای پاک کردن شیشه عینک خود استفاده نکنید. این دستمال‌ها از چوب ساخته شده اند و شیشه‌های عینک شما را خش می‌اندازند.

به گزارش نوین دارو دکتر محمدرضا فرتوک زاده، جراح و منخصص چشم و فوق تخصص قرینه در گفتگو با بره «فراسو» شبکه رادیویی سلامت با بیان اینکه اولین معاینه چشم

راههای جلوگیری از بروز سرماخوردگی سرماخوردگی یک عفونت ویروسی مسری است که راه های تنفسی فوقانی را آلوده نموده و باعث تحریک و ترشح در راه های هوایی می شود.

در این مطلب با کپسول ژریویتون کاتالنت و موارد مصرف این محصول ایتالیایی و همچنین نحوه مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و شرایط نگهداری این دارو آشنا خواهید شد.

یکی از داروهای که می تواند میزان استرس های جسمی و فکری افراد جوان را کاهش دهد و در نتیجه از علائم ناشی از سالمندی پیشگیری کند، کپسول ژریویتون کاتالنت می باشد. که در ادامه این مقاله مزایای درمانی و عوارض این قرص ضد استرس ارائه گردیده است.

ژریویتون کاتالنت (Catalent Geriviton) عرضه شده شرکت ایتالیایی کاتالنت می باشد، که هر جعبه از این محصول محتوای ۳۰ عدد کپسول ژریویتون است.

چنانچه پزشک داروی دیگری را تجویز نکرده باشد، به مدت زمان دو تا سه هفته هر روز ۱ عدد کپسول ژریویتون کاتالنت به همراه صبحانه و ۱ عدد به همراه ناهار مصرف گردد. پس از این دوره تنها ۱ عدد کپسول بعد از صرف صبحانه مصرف شود.

کپسول ژریویتون در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد و به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری کنید.

اگرچه کپسول ژریویتون کاتالنت دارای عارضه خاضی نمی باشذ اما توجه داشته باشید که استفاده از هر دارویی باید با تجویز پزشک صورت گیرد. و از استفاده خودسرانه داروی ژریویتون بپرهیزید.

منبع : آرگا


اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، بخوانید!



دروازه هند ، یادگاری از آمدن و رفتن استعمار


برای انجام جراحی زیبایی به کدام دکترها اعتماد کنیم؟


باغ ادویه گرمسیری پنانگ، جزیره ای رویایی در مالزی


برای پاکسازی پوست چرب از این روش های مطمئن استفاده کنید



هیچوقت این جملات را به زبان نیاورید!

نشانی شما منتشر نخواهد شد.


دکتر ابوالفضل زارعی، جراح پلاستیک و زیبایی بینی، صورت، پلک





یکی از داروهایی که برای افزایش انرژی و عملکردهای ذهنی و فیزیکی و درمان خستگی های روزانه مورد استفاده قرار می گیرد قرص فارماتون می باشد. در این مطلب به بررسی اطلاعات دارویی و نکاتی در استفاده از این قرص می پردازیم.

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد. همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است. این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی ناسب موثر می باشد. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

  

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد. عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد. قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد. جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند. این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک، تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند. علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند. در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی تعادل موثر می باشد. همچنین قرص های فارماتون عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد. با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند. در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید. با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود. این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

برای کسب اطلاعات برچسب روی بسته قرص را بخوانید. افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند. ابتدا از این قرص بری 4 هفته استفاده کنید پس از درمان 4 هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای از 12 هفته ادامه دهید. پس از 12 هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید. دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از 25 درجه نباشد.

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال، حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد. اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز، غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید. از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد. این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید. این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید. اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید. اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید. تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر 16 سال نباید از این دارو استفاده کنند. اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

منبع : آرگا


اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، بخوانید!



دروازه هند ، یادگاری از آمدن و رفتن استعمار


برای انجام جراحی زیبایی به کدام دکترها اعتماد کنیم؟


باغ ادویه گرمسیری پنانگ، جزیره ای رویایی در مالزی


برای پاکسازی پوست چرب از این روش های مطمئن استفاده کنید



هیچوقت این جملات را به زبان نیاورید!

نشانی شما منتشر نخواهد شد.


دکتر ابوالفضل زارعی، جراح پلاستیک و زیبایی بینی، صورت، پلک





9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *