قرص چاي سبز كام گرين

خواص دارویی و گیاهی



درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Green Tea CamGreen

 

تعداد در یک بسته بندی: 1عدد

ترکیبات ( در محصول ) :

مقدار

نیاز روزانه

عصاره چای سبز

45 mg

*

آنتی اکسیدان محافظت در برابر بیماری های قلب و عروق جلوگیری از تصلب شرایین کاهش وزن و تری گلسیرید

موارد مصرف :

محافظت دربرابر بیماری های قلبی و تصلب الشرائین، سرطان های کولون و دستگاه گوارش کاهش دهنده وزن

شرایط نگهداری :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود

روش مصرف :

روزانه 1 تا 2 قرص بعد از غذا با 1 لیوان آب میل شود

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

وکیل ملت: ابتلا به سندرمی نادر، سبب رشد غیرعادی چشمان دختری خردسال شده و ظاهر او را شگفت انگیزه کرده است.

اگر دور ناخن های شما پوست پوست می شود، نشان دهنده خشکی کوتیکول است.rnrn

مردم نیوز : بسیاری از ما از روش زندگی کردن خود آنچنان راضی نیستیم و دقیقا هم نمی دانیم که درد و مشکل از کجاست. بسیاری از این مشکلات طوری در ما و روزهایمان پنهان شده که یافتن آنها و تسلط رویشان بسیار سخت است.

بعضی از مواد غذایی که دوباره گرم می کنیم ترکیب داخلی خود را از دست می دهند و حتی گاهی سمی می شوند و ممکن است عامل ایجاد سرطان شوند.

تصاویری از یک مار خانگی که پس از شکستن فک مورد درمان قرار گرفته را مشاهده می کنید.

مردم روستای کزاز شازند در محاصره لوله های سر به فلک کشیده پالایشگاه نفت، پتروشیمی و نیروگاه حرارتی گیر افتاده اند. پیشرفتی که برای آن ها چیزی جز سرطان، ناراحتی های پوستی عجیب و غریب، جنین های بدون قلب و نازایی به ارمغان نیاورده است

ساعت 24-سر و صورت او در آن زمان خیلی خوب حفظ شده بود، به همین خاطر تا مدتها به اشتباه تصور می شد که قربانی قتل بوده است، باوجود این بعدها کشف شد که حدود 15 سال پیش مرده است.

پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در مورد کاهش وزن اصولی سخن گفت

متخصص تغذیه و رژیم درمانی استان قزوین گفت: زغال اخته میوه خوشمزه اما ناشناخته ای است که فواید بسیاری دارد.

اغلب خانم ها از دریافت ویتامینی که موجب رویش مو ها میشود، غافل هستند.

وجود بلوغ جسمی و جنسی و بلوغ عقلی و فکری از ابتدایی ترین عوامل شروع هر زندگی مشترک است و افراد خواهان ازدواج باید به سنی برسند که بتوانند صمیمیت عاطفی و جنسی را در یک رابطه مبتنی بر تعهد تجربه کنند.

انتخاب همسر و ماجرای ازدواج عاشقانه از آن دست مواردی است که در میان مردم برخی از کشورها وجود دارد و علیرغم اینکه به عقیده برخی از کارشناسان به دلیل دخالت بیش از حد احساسات، این نوع ازدواج سرانجام خوبی ندارد

مطمئن باشید که موش ها به تنهایی جایی نقل مکان نمی کنند و سایر افراد خانواده خود را نیز با خود به همراه می آورند. برای جلوگیری از ورود و از بین بردن آن ها مراحل زیر را طی کنید.

محققان موفق به طراحی وسیله ای شده اند که به کمک آن می توانید در کمتر از چند دقیقه بیماری خطرناک سرطان را تشخیص دهید.

با نحوه نگهداری از نگون سار، فیلودندرون و پپرومیا آشنا شوید.

روزیاتو: سیاره ی زمین مملوء از پرندگان، حیوانات و حشرات زیبا است. از میان آن ها بعضی حیوانات مثل شیر و ببر وحشی و ترسناکند، اما حیواناتی مثل سگ و گربه هم وجود دارند که اهلی هستند و می توان از آن ها نگهداری کرد. نگهداری از پرنده هایی مثل قناری و طوطی هم بسیار رایج است

یک متخصص زنان و زایمان گفت: در طول دوران حاملگی هورمون هایی در بدن ترشح می شود که باعث ایجاد تغییراتی در بدن فرد می شود.

– همشهری آنلاین: یک میلیون و 48 هزار نوآموز کلاس اولی در 64 هزار مدرسه ابتدایی کشور، 31 شهریور، به مدرسه می روند. برای مقابله با “اضطراب جدایی” سراغ دکتر سیما فردوسی رفته ایم.

کودکانی که در روز اول مدرسه یا مهد به پای پدر و مادرشان پیچیده اند قصه همیشگی روز اول مهر است. این مطلب راهکار آمادگی آن ها برای یک جدایی چندساعته است. برای خیلی از مادران پیش آمده که کودک هنگام رفتن به مهد یا کلاس موسیقی حسابی خوشحالی کند و گفتن خداحافظ برایش ساده باشد

در ماه محرم سالجاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز 331 مورد بازدید نظارتی و کنترل عمیق و گسترده ای را بر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و نذورات در مراکز ثابت و سیار در سطح شهرستان انجام دادند.

یک روانشناس گفت: نگرانی بیش از حد دانش آموزان یکی از مهمترین مشکلات خانواده هاست و این امر عملکرد دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهد.

چای، نوشیدنی بسیاری از مردم است اما از مرحله دم کردن تا هنگام نوشیدن آن هم مثل هر کار دیگری باید آداب و روشهایی خاص را پی گرفت تا به نتیجه ای بهتر و صحیح تر رسید. اگر می خواهید از مصرف همان چایی که در آشپزخانه دارید نیز لذت بیشتری ببرید، خواندن راهنمایی های پی آمده را از دست ندهید.

مردم نیوز : خرما، دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ویژه شده است. این محصول دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است

حوزه سلامت در هفته قبل با رویداد های متعددی مواجه بود که در این بسته خبری به مرور بخشی از آن می پردازیم.

ما همه آن دسته از هنرهای دستی را دوست داریم که ساده تر، سریع تر و ارزان تر از آن چیزی هستند که به نظر می رسند و ساخته می شوند. در این آموزش شما لیوان هایی از جنس سرامیک را مشاهده می کنید که در نگاه اول به نظر می رسد آن ها را از فروشگاهای محصولات کادویی تهیه کرده ایم اما این لیوان ها و ماگ های

درست است که گاهی صرفاً برای زیبایی و شیک پوشی لباس هایی را می پوشیم که چندان راحت نیستند اما مضرات لباس ها برای سلامتی ما به پا درد ناشی از یک جفت کفش تنگ محدود نمی شود. به سختی می توان باور کرد اما لباس های زیبا و دوست داشتنی کمد لباس تان حتی می توانند شما را به کشتن دهند

نمایی زیبا از دریاچه ی دو رنگ “هیلیر” واقع در کشور استرالیا را مشاهده می کنید.

ناسا اخیرا در شبکه اجتماعی خود یک ویدئوی جالب از نور فروسرخ غیرعادی اطراف یک ستاره نوترونی منتشر کرده است.

پوره غذای کودک چیست و چطور تهیه می شود. اولین غذای کودک با حریره بادام و غذا های آبکی شروع می شود، اما بعد از 7 یا 8 ماهگی باید پوره های غذایی برای او تهیه کرد پوره کودک را به دستور زیر آماده کنید. طرز تهیه پوره برای غذای کودک

هر روز خوراکی های مختلفی برای رفع گشنگی می خوریم که شاید خیلی از ان ها برای سلامت ما خیلی هم خوب نباشد درصورتی که با دقت می توانیم خوراکی های مفید را وارد سبد غذایی خودمان کنیم.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

Loading

Loading

Loading

Working

Loading

Working

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Loading

محافظت دربرابر بیماری های قلبی و تصلب الشرائین، سرطان های کولون و دستگاه گوارش، کاهش دهنده وزن www.drfakhar.ir

Loading

Loading

Loading

Loading

Loading

Working

Loading playlists

این قرص‌ها در صورتی که تنها حاوی گیاه چای سبز باشند، دقیقا همان خاصیت چای سبز را دارند و می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و روند جذب چربی‌ها را در بدن کاهش دهند. مصرف این قرص‌ها نیز مانند چای سبز باید بر اساس قاعده باشد، زيرا زیاده‌روی در مصرف این قرص با وجود آنکه گیاهی و طبیعی است می‌تواند همان عوارض چای سبز را داشته باشد.

قرص چای سبز به علت دارا بودن پلی فنول‌ها و کاتشین‌ها، در محافظت سلول‌های بدن در برابر رادیکال‌های آزاد موثر بوده و یک آنتی‌اکسیدان قوی می‌باشد. قرص چای سبز و کپسول‌های چای سبز به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده پرفشاری خون و کاهش چربی خون (کلسترول) توصیه می‌گردد. همچنین به علت خاصیت گرمازایی موجب سوخت و ساز کالری و نهایتا کاهش وزن و لاغری می‌شود.

این مکمل‌های غذایی ماده انبساط عروقی خون را بهبود بخشیده و موجب آرامش خاطر می‌گردد. چای سبز یا قرص چای سبز و کپسول‌های مکمل حاوی پودر این چای، همانند خود چای سبز موجب کاهش چربی‌های بد خون (LDL) و تری گلیسریدها شده و بالعکس موجب افزایش چربی‌های خوب خون (HDL) که برای بدن مفید می‌باشند می‌گردد، همچنین بدن را در مقابل اکسیداسیون چربی‌ها و تجمع آنها محافظت می‌نماید.

 

مصرف قرص‌های رژیم لاغری چای سبز در بیمارانی‌ که بدلیل بیماری خویش هر یک از داروهای زیر را مصرف می‌نمایند بدلیل بروز تداخلات دارویی بایستی تحت نظر و صلاحدید پزشک معالج صورت پذیرد:

در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید که نوشیدن چای سبز یا مکمل‌های حاوی آن همراه با بره غذایی برای کنترل میزان مصرف کربوهیدرات‌ها و ورزش را می‌توان به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام برد. بسیاری از محققان و متخصصان تغذیه معتقدند که چای سبز جایگزین مناسبی برای چای سیاه است.

گروه سلامت ستاره

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *