قرص های لاغری

خواص دارویی و گیاهی

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

شاید به نظرتان عالی بیاید که فقط با خوردن چند قرص، لاغر شوید، ولی این لاغری ممکن است بهای سنگینی برای‌تان داشته باشد. سازمان غذا و داروی آمریکا، قرص های لاغری را تحت عنوان دارو به رسمیت نمی‌شناسد. بنابراین تا زمانی که تعداد زیادی شکایت از یک محصول یا برند خاص به‌دست‌ این سازمان نرسد، مداخله‌ای نمی‌کند و هشداری نمی‌دهد. استفاده از قرص های لاغری، راه‌حل جادوییِ آب کردن شکم و پهلو یا چربی‌های اضافه‌تان نیست. در واقع تا زمانی که عادات غذایی‌تان را تغییر ندهید، ورزش نکنید و رژیم غذایی سالم نداشته باشید، حتی اگر این قرص‌ها چند کیلویی از وزن‌تان را کم کنند، باز هم دیر یا زود به وزن سابق‌تان برخواهید گشت. گذشته از اینها، چنین قرص‌هایی عوارضی هم دارند. در ادامه، عوارض قرص های لاغری را با هم مرور می‌کنیم.

براساس اعلام کمیسیون تجارت فدرال آمریکا بسیاری از فوایدی که در وصف قرص های لاغری در تبلیغات بیان می‌شود، واقعیت ندارند. وعده‌هایی همچون «کم کردن ۱۰ کیلوگرم وزن در یک هفته» یا «هرچه می‌خواهید بخورید و لاغر شوید» دروغی بیش نیستند. در بسیاری از افراد، این قرص‌ها می‌توانند زمینه‌ساز مشکلات مزمنی شوند. امکان دارد شما نیز به‌جای تغییر عادات غذایی و سبک زندگی‌تان برای کاهش وزن، در دام این ادعاهای رنگارنگ و دروغین گرفتار شوید. «Something Fishy» که در زمینه‌ی اختلالات غذایی فعالیت دارد، می‌نویسد: «امکان دارد بعضی از این داروها اعتیادآور باشند. بنابراین پس از پایان دوره‌ی درمان یا زمانی که مصرف‌شان را متوقف می‌کنید، احساس مریضی، بی‌حالی و ناراحتی به سراغ‌تان خواهد آمد.»

سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار می‌دهد در موارد نادر احتمال بروز نارسایی‌های کبدی در اثر مصرف برخی از قرص های لاغری وجود دارد. اگر در اثر مصرف چنین داروهایی علائم آسیب کبدی مانند خارش، زردی چشم، ادرار تیره، مدفوع روشن و از دست دادن اشتها را تجربه کردید، مصرف این داروها را متوقف و در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ سازمان غذا و داروی آمریکا درمورد ۶۹ محصول لاغری موجود در بازار هشدار داد. این سازمان درمورد ترکیبات فعال دارویی غیرمجاز موجود در این محصولات ابراز نگرانی کرد. بسیاری از محصولات موجود در این فهرست، محتوی «سیبوترامین» هستند. سیبوترامین می‌تواند موجب فشار خون بالا، تشنج، تپش قلب، حمله قلبی و سکته‌های مغزی شود. ماده‌ی دیگری که در این محصولات وجود دارد «ریمونوبانت» دارد. این ماده به دستور سازمان غذا و داروی آمریکا اجازه‌ی فروش در ایالات متحده را ندارد، ولی استفاده از آن در اروپا مورد تأیید قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این ماده خطر افسردگی و گرایش فرد به خودکشی را تقویت می‌کند.

قرص های لاغری می‌توانند عوارض جانبی مختلفی داشته باشند. با اینکه این قرص‌ها اختلالاتی در زندگی فرد ایجاد می‌کنند، ولی معمولا خطری جدی به همراه ندارند.

از جمله عوارض قرص های لاغری هستند. قرص‌هایی که وعده‌ی مسدود کردن جذب کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها را می‌دهند، می‌توانند موجب اسهال، گرفتگی‌ها و سایر اختلالات روده‌ای شوند.

در موارد، عوارض جانبی قرص های لاغری با توقف مصرف آنها ناپدید می‌شود، ولی همیشه هم این‌گونه نیست. آریتمی قلب، تپش قلب، سفتی قفسه‌ی سینه، گیجی و کنفوزیون (نوعی حالت گیجی و کاهش هشیاری) از علائمی هستند که می‌توانند در اثر مصرف درازمدت قرص های لاغری ایجاد شوند. همچنین نارسایی‌های قلبی، سکته مغزی، تشنج و نارسایی‌های کلیوی نیز می‌تواند از عوارض قرص های لاغری باشد. برخی از قرص های لاغری در تعدادی از مصرف‌کنندگان موجب پُرفشاری ریوی مقدماتی می‌شود که این امر می‌تواند منجر به نارسایی‌ تنفسی و مرگ شود.

اگر گمان می‌کنید قرص های لاغری بدون نسخه پیش از ورودشان به بازار با قوانین سخت‌گیرانه‌‌ی نهادهای بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند، سخت در اشتباه هستید. مکمل‌های تغذیه‌ای و محصولات کاهش وزن، تحت قوانین مربوط به داروها مورد بررسی قرار نمی‌گیرند. شرکت تولیدکننده‌ی قرص تنها باید شواهد محدودی از اثرگذاری و بی‌خطر بودن قرص های لاغری ارائه کند. وقتی که محصول وارد بازار شد، سازمان غذا و دارو می‌تواند سالم بودن قرص و مشکلات احتمالی آن را بررسی کند تا مشخص شود محصول موردنظر خطرناک است یا خیر.

سازندگان قرص های لاغری ادعاهای زیادی درمورد محصولات‌شان دارند، اما متأسفانه شواهد چندانی در دفاع از این ادعاها وجود ندارد. در ۱۵ فوریه ۲۰۱۲ مجله‌ی بین‌المللی «تغذیه‌ی ورزشی» و «متابولیسم ورزش» گزارش داد مدرک قابل استنادی درمورد میزان تأثیرگذاری قرص های لاغری رایج وجود ندارد. این گزارش ادامه داد مصرف چای سبز به همراه سبک زندگی سالم می‌تواند در درازمدت موجب کاهش کمی از وزن شود.

خرید قرص های لاغری مستلزم پرداخت هزینه‌هایی است. شاید پس از مدتی به خودتان بیایید و ببینید پول زیادی را صرف خرید این داروها کرده‌اید و در ازای این هزینه نه‌تنها نتیجه‌ی مثبتی دریافت نکرده‌اید، بلکه به مشکلاتی هم دچار شده‌اید. اگر واقعا قصد کاهش وزن دارید، بهتر است به‌جای پرداخت هزینه‌ برای این قرص‌ها، پول‌تان را صرف خرید غذاهای سالم‌تر کنید.

برگرفته از: livestrong livestrong

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

آنچه برای رسیدن به اندام دلخواه‌تان باید بدانید

21تومان

119تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
.asynctrue
‘/rg_woebegone/s/1/rg.complete.js’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

ممنون، مطلب خوبی بود

تناسب اندام

اسلیو معده چیست؛ نحوه انجام، مزایا، عوارض احتمالی و مراقبت‌‌های لازم آن

آمپول لاغری ویکتوزا؛ نحوه مصرف و خطرات احتمالی آن

۹ حرکت یوگا که کمک می‌کند صبح‌ها هوشیار شوید

کتاب نبرد من؛ پاسخی به تمام سؤالات شما درمورد آدولف هیتلر

راشیتیسم چیست؛ علائم، دلایل ایجاد و درمان نرمی استخوان

بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟‌

۱۱ علت کاهش وزن ناگهانی که می‌توانند بسیار خطرناک باشند

کتاب قلعه حیوانات (مزرعه حیوانات)؛ شاهکار بی‌بدیل جرج اورول

بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز آن‌ها را نشنیده‌اید


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

‌نویسی در چطوربه منزله‌ی پذیرفتن
شرایط و مقررات
می‌باشد.

عوارض قرص های لاغری
بسیاری از ما عادت داریم به محض اینکه می‌خواهیم برای سلامت بدن‌مان فکری بکنیم، به داروخانه می‌رویم و به انواع و اقسام قرص و دارو که اتفاقا از اینجا و آنجا در موردش بسیار شنیده‌ایم، متوسل می‌شویم.

در مورد مسائل پیچیده‌تر و اساسی‌تر مثل لاغر کردن، باید کمی تحقیق کنیم وگرنه نه‌تنها مشکل‌مان حل نمی‌شود، بلکه ممکن است مشکلات جدیدی سراغ‌مان بیاید که خودمان هم از آن بی‌خبریم. اینجا با هم می‌خواهیم ببینیم که تا چه حدی در مورد لاغر‌تر شدن‌مان با قرص و دارو به راه درست می‌رویم و تا چه حدی اشتباه می‌کنیم.

ونوستات، زنیکال، زنولیپ

عملکرد: این قرص ها چربی‌ها را به سرعت دفع می کنند. ماده موثر این قرص‌ها در بدن مهارکننده آنزیم لیپاز هستند، مانع از جذب چربی شده و دفع مستقیم آن را ممکن می‌کنند.

عوارض: این قرص حین روند دفع چربی در بدن، ویتامین‌های محلول در چربی نظیر ویتامین‌های A، E، KوD هم که برای جذب شدن در بدن به محیط چرب احتیاج دارند، دفع می‌کنند.

همچنین میزان چربی در مدفوع فرد را هم افزایش می‌دهند و اسهال چرب ایجاد می‌کنند و ممکن است مدفوع به شکل غیر ارادی دفع ‌شود. ایجاد نفخ در معده یکی دیگر از عوارض ناخواسته آن است.

دوز مصرف : این دارو عوارض زیادی دارد اما معمولا روزی سه بار و هر بار دو عدد با وعده غذای چرب تجویز می‌کنند.

قیمت: قیمت تمام‌شده این دارو به نسبت دوز مصرفی آن بسیار بالاست درنهایت روزی 6 عدد از این قرص‌ها را باید خورد که باتوجه به قیمت حدود 25 هزار تومانی هر بلیستر آن، هفته‌ای 25 هزار تومان و ماهی 1 هزار تومان خواهد شد.

قرص چای سبز

عملکرد: مهم‌ترین ویژگی چای سبز خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن است. این ماده آنتی‌اکسیدان بالایی دارد و متابولیسم و روند سوخت و ساز را افزایش می‌دهد.. هم دمنوش و هم قرص این خاصیت را دارا هستند اما قرص‌ها در مقایسه با دم‌نوشها، دوز بالاتری دارند.

عوارض : برای این قرص عوارض خاصی ذکر نشده است .

دوز مصرف : دوزی که از این نوع دارو تجویز می‌شود روزانه بین چهار تا شش عدد است و باید با هر وعده غذایی دو عدد از این قرص‌ها خورده شود. ادعای شرکت تولید کننده این است که با مصرف چنین دوزی، فرد می‌تواند یک تا 5/1 کیلو گرم طی یک دوره 15 روزه از وزن خود را کم کند و اثرگذاری‌شان بهتر خواهد بود.

قیمت : هزینه تهیه این نوع قرص‌ها، برای هر بسته‌، حدود 1 تا 12 هزار تومان است.

گرین تی دایت (green tea diet)

عملکرد : این محصول ترکیبی از چای سبز، پیکولینات کروم، کافئین و کاتچین است. پیکولینات کروم ماده‌ای است که در بدن مقاومت به انسولین را کم می‌کند و سبب می‌شود سلول‌ها بتوانند به راحتی گلوکز موجود در خون را بسوزانند. به این ترتیب روند سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها را در بدن کم می‌کند .کاتچین موجود در چای سبز هم سبب افزایش متابولیسم می‌شود.

قرص لاغری
عوارض : برای این قرص عوارض خاصی ذکر نشده است .

دوز مصرف : بهترین نتیجه وقتی به دست می‌آید که دو بار در روز به صورت یک ساعت قبل از وعده‌های ناهار و شام، استفاده شود.
قیمت: این قرص‌ها با قیمت بسته‌یی 31هزار و 7 تومان توزیع می‌شوند. یک بسته از این قرص‌ها برای 15 روز کافی است .

ویتامین پلاس
عملکرد: از سرکه سیب قرص‌های ترکیبی تهیه شده که ازجمله معروف‌ترین آنها، ویتامین پلاس است. سرکه سیب روند هضم و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و کاهش اشتها را هم در افراد ایجاد می‌کند، درنتیجه مصرف سرکه سیب چربی‌ها می‌سوزن. این قرص، حاوی سرکه سیب، لسیتین، ویتامین‌های گروه B و کلپ است. کلپ، حاوی ید است و می‌تواند روی فعالیت غده تیروئید اثر مثبت بگذارد.

عوارض: در صورت مصرف خارج از دستور پزشک مشکلات گوارشی و متابولیک را در پی دارد .

دوز مصرف: مصرف 6 قرص در روز همراه با غذا و طی سه وعده صبحانه و ناهار و شام
قیمت: قرص‌های ویتاتین پلاس در قوطی‌های 1 عددی با قیمت 23هزار تومان عرضه می‌شوند

ریداکتیل

عملکرد: سیبوترامین، ریداکیتل و مریداکتیل همه درواقع از یک خانواده‌اند. این قرص‌ها از طریق کاهش اشتها عمل می‌کنند. اثربخشی این ریداکتیل در افراد مختلف، فرق می‌کند. در بعضی افراد، مصرف این قرص اشتها را واقعا کم می‌کند و در بعضی افراد اصلا تاثیر قابل توجهی ندارد.

عوارض : این قرص حدود سال 21 در ایالات‌متحده به‌دلیل گزارش بروز خونریزی داخل مغزی، ممنوع و کنار گذاشته شد.

دوز مصرف : به هیچ وچه مصرف این گروه از دارو پیشنهاد نمی شود .

قیمت : چنین دارویی در حال حاضر مورد تایید نیست ولی متاسفانه برخی افراد باز هم سرخود این قرص را از خارج کشور تهیه و مصرف می‌کنند.
ال کارنیتین (L CARNITIN)
عملکرد : ماده موثره آن شبه‌ویتامینی است که در بدن به شکل طبیعی ساخته می‌شود. البته در کل بدن نیازی به وارد کردن آن ندارد و برای افرادی تجویز می‌شود که کمبود این اسید آمینه را در بدن نشان می‌دهند. این ماده با تسهیل ورود اسید‌های چرب به سلول‌های عضلانی، سبب چربی‌سوزی می‌شود.

قرص لاغری
عوارض: مصرف خارج از دستور پزشک عوارض گوارشی و متابولیک را در پی دارد .

دوز مصرفی: این دارو معمولا در دوز‌های خاصی همراه با ورزش تجویز می‌شود. با توجه شرایط بدنی و میزان چاقی هر فرد دوز مصرف متفاوت است .

قیمت : 6 عدد از این کپسول، قیمتی برابر 26دلار دارد.

پودر‌های فیبر و فایبر کلییرها

عملکرد : این مدل ترکیبات اول اشتها را کاهش می‌دهند و دوم اینکه روند دفع را افزایش می‌دهند. این پودر‌ها باید در آب یا هر نوشیدنی غیرشیرین دیگری حل شده و به‌صورت شربت خورده شوند.

عوراض: در صورت مصرف خارج از دوز مپیشنهادی و یا دستور پزشک عوارض گوارشی گزارش شده است .

دوز مصرف: توصیه می‌شود یک قاشق چای‌خوری از آن در یک لیوان آب حل شود و روزی حداقل یک لیوان مصرف شود .
قیمت: این پودر‌ها در بسته‌های 358 یا 368 گرمی تهیه شده و در بازار وجود دارند. به دلیل تعدد شرکت های تولید و توزیع کننده قیمت دقیقی از این محصول در بازار موجود نیست

اسلیم فول – اسلیم مکس- اسلیم کوئیک

عملکرد : ماده موثره این نوع داروها، از گروه افدرین‌هاست که جزء داروهای محرک هستند و کاهش اشتها را به‌دنبال دارند. اسلیم فول ترکیباتی از چای سبز، سرکه سیب و جلبک‌های دریایی در آنها استفاده می‌شود و برای بیماری‌های قلبی- عروقی و کاهش وزن تجویز می‌شود. مکانیسم آن کاهش جذب مواد غذایی در روده و افزایش دفع است. همراه با این قرص هم، متخصص تغذیه ممکن است برحسب شرایط بدنی بیمار، مولتی ویتامین تجویز کند.

عوارض: عوارض خاصی برای این دارو گزارش نشده است .

دوز مصرف: به‌طور معمول دو عدد در روز یکی، دو ساعت بعد از صبحانه و یک تا سه ساعت بعد از ناهار، توصیه می‌شود.

قیمت: 6 عدد کپسول اسلیم فول، قیمتی حدود 3هزار تومان دارد.

آلگومد

عملکرد: ترکیبی که این روزها به‌شدت بین مصرف‌کنندگان محصولات لاغری رواج پیدا کرده ترکیبی گیاهی با آلگومد است. این محصول به‌طور مستقیم روی کاهش وزن اثر ندارد بلکه بر پایه میزان فیبر بالایی که دارد، می‌تواند روی لاغر شدن موثر باشد. آلگومد محصولی است غنی از اسید‌های آمینه که از یک نوع جلبک به Colora Volgaris تهیه می‌شود. این ترکیب هم شامل املاح معدنی است و هم آنتی‌اکسیدان‌های مفیدی را در بر دارد و با داشتن طیف وسیعی از ویتامین‌ها، یک ترکیب منحصر به فرد برای حفظ سلامت عمومی بدن است.

عوارض: این محصول باتوجه به طبیعی بودنش حداقل تاکنون، هیچ نوع عارضه‌ای در بر نداشته است.»

دوز مصرف: مصرف این قرص‌ها به‌منظور کاهش وزن 6 عدد در روز است و توصیه شده برای کسب بیشترین اثر آن، بهتر است یک ربع قبل از هر وعده غذایی استفاده شود. در هر صورت حتی مصرف آن هم باتوجه به طبیعی بودنش برای بدن زیان‌آور نیست.

قیمت: این قرص در بسته های 1 عددی عرضه می شود که با قیمتی 6 تا 9 هزار تومان بسته به کشور سازنده قابل تهیه است.

6-ABS+

عملکرد : ترکیبی از چای سبز و اسید لینولئیک است. چای سبز متابولیسم را افزایش می‌دهد و اسید لینولئیک چربی‌ها را می‌سوزاند. سازندگان این نوع کپسول‌ها ادعا می‌کنند که این ترکیب در کاهش چربی‌های ناحیه شکمی موثرتر است. طبق نظر هانیه جباریان متخصص تغذیه، این مسئله تا حدودی با واقعیت فاصله دارد، ضمن اینکه از آن هم برای کاهش وزن و هم برای ثابت نگه داشتن وزن استفاده می‌شود.

عوارض: عوارض خاصی برای مصرف این قرص ذکر نشده است .

دوز مصرف : معمولا پیشنهاد مصرف برای کسانی که کاهش وزن را مدنظر دارند، 6 کپسول در روز همراه با سه وعده غذایی است و کسانی که قرار است وزن‌شان را ثابت نگه دارند، مجاز هستند که یک کپسول را با هر وعده غذایی مصرف کنند.

قیمت : می‌توانید بسته‌های شامل 9 عدد قرص را با قیمت 63هزار و 5تومان تهیه کنید./ مجله سیب سبز

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما – مجله اینترنتی ریموژ

قیمت قرص لاغری ریلاکر

قرص لاغری فیل اسلیم

طرز تهیه قرص لاغری

قرص لاغری قوی تضمینی

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی

قرص لاغری اسلیم

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت

آیا می دانستید که بسیاری از نشانه های قابل مشاهده پیری را می توان به کاهش میزان حجم ربط داد، در حالی که بافت چهره تحليل مي رود و خطوط در اطراف بینی، دهان و گونه ها ظاهر مي شوند. پرکننده های پوستی می توانند اين حجم كم را جبران كنند و باعث بهتر شدن چين هاي پوستي و حجم دار شدن لب ها و ايجاد ظاهري جوانتر شوند. پرکننده های پوستی تزریقی چیست؟ پرکننده های پوستی مواد ژل مانندی هستند که در زیر پوست

سخن گفتن در مورد حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بسیار جذاب است، اما اگر این حمایت‌ها در حد صحبت باشد به نظر شما فایده‌ای دارد؟! مقام معظم رهبری بار‌ها برای حمایت از حرکت علمی در کشور تاکید کرده اند، دولتمردان هم حرف‌های امیدوار کننده‌ای زده اند، اما متاسفانه در عمل و در برخی دستگاه‌ها این حمایت بسیار کمرنگ است و بسیار افسوس که گاهی مشاهده می‌کنیم که برخی دستگاه‌ها چونان سنگ اندازی میکنند انگار که از لغزیدن و زمین خورد شما لذت

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. مژه های برای

آیا می دانید علت بوجود امدن درد معده در نوزادان چیست؟ چه عواملی باعث بروز این درد می شود؟ آیا با علائم آن آشنا هستید و می دانید

آیا شما از رفتارهای بی ادبانه کودک خود در مسیر رشد اجتماعی او رنج می برید؟ آیا به نظر می آید که کودک نوپای شما به طور مداوم

در مورد خواب های روشن چه می دانید؟ خواب روشن چیست؟ آیا در مورد، خواب روشن چیزی شنیده اید؟ چه عواملی باعث می شوند که شما خواب های

تپش قلب، ضرب آهنگی ریتمیک و ریتمی شبیه به لوب- دوب دارد. معمولا، بین ضربات قلب، صدایی شنیده نمی شود اما گاهی اوقات صداهایی اضافی وجود دارد که

صدای مفاصل به صداهای خش خش یا ترق توروقی که از مفاصل شنیده می ‌شود، می گویند. علاوه بر این، به صدای خس خس ریه ها که به

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود

یکی از شایع ترین علائمی که اکثر زنان در سه ماهه اول دوران بارداری، تجربه می کنند، کسالت و بی حالی صبحگاهی است. تهوع

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 2 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 3 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *