قرص های درمان جای جوش

خواص دارویی و گیاهی

خانه » سرگرمی » فال » – جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

مسائل كوچك را دست كم نگير چون ممكن است همين مسائل كوچك، گره بزرگي در زندگيت ايجاد كند.

يك موفقيت كوچك هم كافي است تا اين فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. مي‌تواني از اين موفقيت كوچك نردباني بسازي براي رشد و رسيدن به موفقيت‌هاي بزرگ.

در مقابل بعضي حرفهاي منفي و يا نيش زبان زدنهاي ديگران صبور و بردبار باشيد. مراقب سلامتي‌ات باش. دور شدن از محيط هاي شلوغ و پر سر و صدا ميتواند روحيه‌ات را بهتر كند.

قرص های درمان جای جوش

احساس مي‌كني بسيار كار مي‌كني و كمتر نتيجه مي‌گيري. اما اينطور نيست. چون به همان ميزان سطح توقع و انتظارات تو بالا مي‌رود. بايد به اندازه‌اي كه سعي مي‌كني توقع داشته باشي.

اختلافي با دوست يا همسرت پيش آمده است كه زندگي عاطفي‌ات را تلخ مي‌كند. ريشه‌هاي اين اختلاف را بايد پيدا كرد و آن را برطرف نمود. به ديگران كمك كن تا در شرايط مشابه آنها نيز تو را ياري كنند.

مسافرتي پرخاطره در پيش داري و يا مسافر داري. بعضي ملاقات‌ها و ديدارهاي اين هفته را به فال نيک بگير، چون اين روزها روي خط شانس هستي.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحليل مي‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با يك مشاور خوب و باتجربه مي‌تواند به تو كمك كند.

اين ماه ممكن است مجبور شوي خود را با شرايط سخت مالي هماهنگ كني. انتخاب يك بره يا كار جديد مي‌تواند عواقب و مسئوليت‌هايي داشته باشد كه نمي‌توان از آنها گريخت. اما اين راه با همه سختي‌هايش پايان خوبي دارد.

به شكل و ظاهر آدم‌ها نمي‌توان قضاوت كرد. بايد در همه حال پشت اين ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زيرا درون است كه تعيين كننده خواهد بود.

كارهاي فكر ممكن است ذهنت را خراب و آشفته كند بهتر است كمي تحرك داشته باشي. اين چند روز، ورزشي را كه دوست داري انجام بده. امروز به تو پيشنهاد مي‌شود كه پياده‌روي، كوهنوردي يا شنا را انتخاب كني.

ورزش كردن هر چقدر سبك و كم در روز، هم باعت سلامتي جسمت مي‌شود و هم روحت را شاداب‌تر مي‌كند. ورزشهايي مثل پياده‌روي، حركات موزون، دوچرخه‌سواري و يا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جديت و پشتكار رمز موفقيت توست. همين كه هر كاري را به موقع و دقيق انجام دهي، موجب پيشرفت تو در كار مي‌شود و در نتيجه روزبه‌روز وضعيت اقتصاديت هم بهتر خواهد شد.

وقتي كسي تو را دوست دارد و خالصانه اين دوستي را در عمل ثابت كرده است، نبايد نسبت به او بي‌تفاوت بود يا دست به كارهايي زد كه او را نسبت به خود دلسرد و مايوس ساخت.

سعي كن با شاد كردن ديگران، فضاي خوب و دلچسبي را در محيط خانه يا محل كار به وجود آوري. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به اين و آن تعارف كردن، كار پسنديده و مفيدي نخواهد بود.

مراقب سلامتي خود باش و دست به كاري نزن كه عواقب جسمي و روحي طلوبي در پي داشته باشد. هيچ كس مثل خودت نمي‌تواند پرستار تو باشد. بنابراين كمتر از ديگران بايد توقع داشت.

هميشه مشكلات اقتصادي منشاء دردسرها و گرفتاري‌هاست. بايد به نحوي عمل كني كه دچار چنان بحران‌هايي نشوي. از اسراف و زياده‌روي دوري كن و بكوش تا سطح درآمد خود را افزايش دهي.

نبايد رقيب خود را دست كم گرفت. مشكلات ساده و عادي را نبايد دست كم گرفت چون در آينده همين مشكلات كوچك به بحران و اختلافات بزرگ ختم مي‌شود.

شايد قدم زدن زير نور مهتاب با كسي كه به تو آرامش مي‌دهد، احساس شادي و سرزندگي به تو بدهد. امتحان كن!!

اگر به استرس و اضطراب بيش از حد داري با دراز كشيدن در آب وان حمام به طور روزانه مي‌تواني شدت آنرا كم كرده و كم‌كم به آرامش برسي.

اشتهاي سيري ناپذير تو در زمينه مسائل مالي، نمي‌تواند تو را به چيزهاي كوچك قانع كند. براي همين بايد به فكر كارهاي بزرگ براي رسيدن به يك جهش اقتصادي باشي، پس هوشيار باش تا فرصتها از دست نرود.

كسي هست كه تو را دقيق مي‌شناسد و هميشه در سختي‌ها در كنار تو بوده است اما تو بي‌اعتنا از كنارش مي‌گذري. بايد قدر او را بداني و دوباره آبها را به جوي باز گرداني تا اميد تازه‌اي در زندگي پيدا كني.

بهتر است كه دايره زندگي و روابط خود را توسعه دهي. در اين راه آشنايي با افراد جديد مي‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌اي كند. كشف يك رابطه جديد به معناي كشف يك دنياي تازه است.

مراقب سلامتي خود باش و از توان خود به اندازه استفاده كن. خود را آنچنان فرسوده نكن كه از پاي درآيي زيرا هنوز راه درازي در پيش است و تو كارهاي زيادي براي انجام دادن داري.

با مشكل مالي روبرو مي‌شوي اما اين وضعيت موقتي است. بعد از هر سختي آساني خواهد بود. اين قانون زندگي است و تاكنون تو آنرا بارها تجربه كرده‌اي. بنابراين نگراني را از خودت دور كن و با استقامت اين مرحله را پشت سر بگذار.

به زودي با لجبازي و بي‌منطقي‌ات، دوست يا همسرت را كلافه مي‌كني. بهتر است كمي با خودت خلوت كني و در رفتارت تجديد نظر كني چون در نهايت خودت متضرر خواهي شد.

پيشنهاد دوستان شما براي گذراندن وقت امروز بسيار مفيد واقع مي شود. به حرف آنها گوش كنيد.

باز هم تغذيه تغذيه شما درست نيست. حتما غذاي خود را سر ساعت و به موقع ميل كنيد. شما بيشترين ضربه سلامتي خود را از نوع ناصحيح تغذيه لمس مي كنيد.

از نظر اقتصادي دچار مشكلاتي خواهي شد. از قديم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد)). پس خود را براي برخورد با مشكلات و غلبه بر آنها آماده كن. با كمي حوصله و تلاش مي‌تواني از پيچيده شدن مشكلات جلوگيري كني.

عشق با خود طوفاني دارد كه از آن نمي‌توان گريخت. ممكن است اين طوفان در ابتدا يا انتهاي آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سري به سلامت مي‌خواهي بايد از آن حذر كني.

اگر با كارهاي تزئيني و دستي غريبه نيستي مي‌تواني روز مفرحي را براي خودت درست كني. گاهي بد نيست به هنر رجوع كني. اين بهترين راه تفريح و شادي است.

به ميزان ويتامين و كالري روزانه‌ات توجه كن تا دچار عارضه‌اي نشوي. هميشه پيشگيري قبل از درمان نتيجه بهتري خواهد داد!!

ممكن است روزهاي آينده دچار مشكلات مالي شوي. چيزي را كه انتظارش نمي‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همين براي تو حيرت‌آور خواهد بود. خود را براي روزهاي آينده از هم اكنون آماده كن.

اين پرخاشگري و هيجان ظاهري است. در اعماق او احساس عاطفي رقيق و نابي وجود دارد كه بايد آن را كشف كرد. هرگز نمي‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت كرد.

ه يا خبري مي‌رسد كه جالب و شنيدني خواهد بود. گرچه اين خبر، همان چيزي نيست كه تو انتظارش را داشتي و براي آن لحظه‌شماري مي‌كردي، اما در مجموع دل تو را راضي خواهد كرد و نويد خوبي است.

مراقب سلامتي‌ات باش. اگر آنفولانزاي مرغي!! بگيري تعجبي نداره چون اصلا مراقب نيستي و فكر نمي‌كني تو هم ممكنه مريض بشي. ورزش و رژيم غذايي مناسب را فراموش نكن.

افق‌هاي تازه‌اي در مسير كاري تو آشكار مي‌شود كه بسيار عالي خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌هاي فراواني كه بود، آينده خوبي فراروي تو قرار گرفته است.

چاره‌اي نيست. وقتي واقعيتي را نمي‌تواني عوض كني، بايد با آن كنار بيايي. به جاي اينكه اعصاب خودت را فرسوده كني سعي كن با نگاهي متفاوت به اطرافيانت بنگري.

يکي از آروزها و يا خواسته‌هايت برآورده خواهد شد. اين روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهاي هنري و يا ورزشي مشغولي با فكر باز و روحيه‌اي بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقيتهاي شيريني دست مي‌يابي.

قرص های درمان جای جوش

ناراحتي و نگراني‌هاي تو سلامتي‌ات را مستقيم به خطر مي‌اندازد. پس آرامشت را حفظ كن و از رفتارهايي كه روح و در نهايت جسمت را آزار مي‌دهد خودداري كن.

به خاطر ندانم كاري دچار ضرر و خسارت مي‌شوي. به جاي اينكه ديگران را مقصر بداني بايد بداني كجاي كارت ايراد داشته و آن را برطرف سازي. بعضي فرصتهاي به اصطلاح باد آورده را دست کم نگير و قبل از اينکه آنها را از دست بدهي قدرشان را بدان. هنوز وقت براي جبران داري.

به هر كسي اعتماد نكن. بعضي مواقع صداقت و يكرنگي تو به ديگران اين اجازه را مي‌دهد كه از رفتارت سوءاستفاده كنند. نبايد بگذاري هر كسي به حريم خصوصيت وارد شود.

به زودي در وضعيت جديدي قرار مي‌گيري و درباره يک موضوع بايد نظر نهايي‌ات را بگويي. از راه دور خبرهاي خوب و اميدبخشي مي‌رسد.

قصد داري با استرس و اضطراب روزت را خراب كني؟؟؟ بايد از افكار و يا افرادي كه اعصاب تو را تحريك مي‌كنند دوري كني و كمي با خودت خلوت كني. در اينصورت مي‌تواني به آرامش برسي.

تا زماني كه براي رسيدن به آرزوهايت تلاش نكني، هيچ چيز به دست نمي‌آوري. فقط نشستن و در تخيل خود يك زندگي رويايي و كامل را تجسم كردن كافي نيست. بايد تلاش كني با حداقل به قسمتي از آرزوهايت برسي.

احساس عاطفي تازه پيدا مي‌كني كه تا حدودي ناشناخته است. بايد مثل جسم از روح خود نيز مراقبت كرد و آن را در مسيري انداخت كه موجب رشد و كمال آن باشد.

هميشه نبايد منتظر يک اتفاق يا خبر خوش باشي. بعضي وقتها بايد خودت دست بكار شوي و با يك ابتكار روحيه‌ات را تغيير دهي.

احساس خستگي و بي‌حالي مي‌كني. همين مساله تو را نگران مي‌كند و گمان مي‌كني بيماري خاصي گرفته‌اي در حالي كه چنين نيست و فقط يك افسردگي روحي است و بايد هرچه زودتر از بين برود.

كار جديدي كه به تو واگذار شده، نيازمند دقت و كوشش است تا ثمره مالي داشته باشد. خود را كاملا وقف كارت بكن تا بتواني موفق شوي.

چرا بجای فال هفتگیpmc میاد؟
میشه لطفا فال هفتگی رو بزارین ممنون:)

م

شما از کجا وارد سایت میشید ؟

سلام، خدا قوت
ببخشید چرا به جای فال هفتگی pmc میاد؟
چند هفتست که اینطوریه

م در لیست مطالب فال پی ام سی موجود هست

سلام خسته نباشید،چرا دیگه فال های هفتگی شبکه PMC رو نمیزارید بجاش فال های روزانه میزارید؟

عالیه همیشه چک میکنم

قبلا فالتون انرژیش مثبت بود الان خیلی منفی میگید

جالب بود

فال من درست بود. اکثر وقت ها درسته. بعضی قسمت های فال شبیه رویا میمونه.

من این فالو دوس دارم

سلام.من دی ماهیمتااینجا هرچی برام دراومده دقیق بوده.وضعیتم خوب نیس برام دعا کنید.

چرا شما این فال عوض نمیکنید هر روز همین فال مال یکماهپیش هست

عوض میشه
احتمالا شما کش دارید

لطفا از مرورگر دیگه امتحان کنید تا مشکلتون حل بشه

راست ميگه وضعيت اقتصاديم روحيم روانيم زندگيم

اسفند

اسفندی

میشه فال مجله موفقیت هم بزارید

م

فال موفقیت در کانال تاروت رنگی قرار داده میشه

سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون امروز واقعا تعجب کردم هیچ کدوم از فالها آپدیت نشده

سلام ممنون بابت روزهایی که فال رو میزارید معمولا درست هست اما بعضی روزها تکراریه فالتون !,چرا خب چهار دفعه شده که تکراری گذاشتین من اینو خونده بودم قبلا . لطفا فال حقیقی رو به روز رسانی کنید مثل همیشه . تشکر

به به
پوری جون چه انتقادپذیره.
خسته نباشید.

پورتال رنگی

انتقاد باعث پیشرفته و دوست داریم با نظرات شما دوستان عزیز پورتال رنگی سایت بهتری برای شما عزیزان بسازیم

مرسی که همراه همیشگی ما هستید.

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

سلام ببخشید،منظور از فال ۱،فال۲چی هستش؟؟

با سلام و وقت بخیر

فال 1 در سایت تاروت رنگی و از یک منبع معتبر خارجی و فال 2 در سایت پورتال رنگی و از منبع دیگری می باشد.

چرابراچیزای خوب ازفعل آیند استفاده میکنه؟
بعدچیزای بدوفعل گذشته!!
:(((((

سلام میکشید وقت به خیر من باید در قسمت نظرات فال هفته نظر میدادم اما چون قسمت نظردهی وجود نداشت اینجا میگم من متولد بهمن ماه هستم و در فال این هفته پیشنهاد کار برام پیش بینی شده بود عاجزانه خواهشمندم برام دعا کنید بتونم برگردم محل کار سابقم چون واقعا از نظر روحی شرایط بدی دارم ممنونم امیدوارم همه به آرزوهای خوبشون برسن

جالب بود ولی سعی و تلاش رو فراموش نکنید
موفقیت و رسیدن به آرزوها با تلاش و ایمان بخدا9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *