قرص نوركرين اقايان

خواص دارویی و گیاهی

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید یا یک حساب بسازید

نمایش تمامی تصاویر

کد مرجع:

Condition: جدید

جزییات

این محصول در انبار موجود نیست

تاریخ در دسترس بودن

256, تومان

افزودن به سبد خرید

The minimum purchase order quantity for the product is 1

نورکرین محصول شرکت فارما مدیکو PHARMA MEDICO کشور دانمارک است .

قرص نورکرین آقایان حاوی ویتامین و عصاره‌های گیاهی تقویت‌کننده مو است که درعین‌حال مانع ریزش موها شده و به پر پشتی و شادابی موها کمک می‌کند. این محصول با فرمول ‌بندی بی‌نظیر خود همه مواد مغذی برای رشد و تقویت موها را دارا است. بهترین ویژگی کپسول نور کرین توانایی آن در رویش مجدد فولیکول‌های پنهان مو است بنابراین در آقایان باعث بازیابی موهای از دست ‌رفته و رویش مجدد مو شده و تراکم موها را افزایش دهد . نورکرین یک مکمل غذایی کاملاً طبیعی بوده و فاقد هرگونه ترکیب دارویی است.

محرک رشد مو

تصحیح و تقویت سیکل رشد مو

تغذیه‌کننده ریشه مو

منبع سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب

منبع سیلیکا که موجب جلوگیری از سفیدی مو می‌شود

روش مصرف نورکرین

روزانه 2 عدد (1 عدد صبح و یک عدد شب پس از صرف غذا همراه با آب) به مدت 6 ماه مصرف شود.

قرص نورکرین برای بانوان دارای محصول جداگانه ای است که تحت عنوان نورکرین بانوان شناخته می شود.

برای مشاهده و خرید نورکرین بانوان در فروشگاه اینترنتی شهر سلامت کلیک نمایید.

فواید و ترکیبات قرص نورکرین Nourkrin

ریزش مو یک اتفاق تلخ در زندگی آقایان است، بخصوص اگر این ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی باشد و کاری از دست فرد برای درمان آن برنیاید. برخی از آقایان با مشاهده ریزش موهایشان اعتمادبه‌نفس خود را از دست می‌دهند و با دیدن موهای روی بالشت یا کف حمام احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنند.باوجوداینکه در موارد ریزش مو ارثی است اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که ریزش مو را تسریع می‌کنند از بین این‌ها می‌توان به کم‌کاری غده تیروئید , استرس , عفونت‌های قارچی پوست , تغذیه ناسب , مصرف دخانیات و داروها اشاره کرد. به گفته متخصصان شایع‌ترین علت ریزش مو در آقایان تغذیه ناسب و استرس است . امروزه بر همه روشن است که تغذیه ناسب می‌تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند و موها نیز از این آسیب در امان نخواهند ماند. بنابراین مطمئن‌ترین راه برای تأمین موارد موردنیاز بدن استفاده از مکمل‌های غذایی است که یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای رشد و تقویت موها که منحصراً مطابق با نیازهای آقایان تولیدشده قرص نورکرین آقایان است . این مکمل غذایی با فرمول خاص خود ریزش موی آقایان را برطرف کرده و ریزمغذی‌های موردنیاز رشد مو را تأمین می‌کند . از طرفی استرس باعث می‌شود که تعداد زیادی از فولیکول‌های مو وارد فاز استراحت شوند که این امر باعث می‌شود در حین شانه زدن موها دچار ریزش شوند. . یکی از کارهای اصلی نورکرین اصلاح اختلالات موجود در چرخه رویش مو است .

چرخه رویش مو دارای 3 فاز رشد , توقف رشد و استراحت است که پس از طی این مراحل مو به‌طور طبیعی می‌ریزد . در یک چرخه طبیعی هر تار مو 85% عمر خود را در مرحله رشد سپری می‌کند و در صورت بروز هریک از موارد زیر این چرخه دچار اختلال خواهد شد:

کوتاه شدن مدت‌زمان فاز رشد

وارد شدن سریع‌تر تعداد موها به فاز توقف رشد

طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو

مراحل درمان ریزش مو:

درمان پایه: نرمال کردن چرخه رویش مو با استفاده از ترکیبات مؤثر

برطرف کردن عوامل ثانویه: درمان اختلالات هورمونی، بیماری‌های زمینه‌ای و بهبود رژیم غذایی ناسب ترکیبات مهمی از پروتئوگلیکان ها در فولیکول‌های مو وجود دارند که به‌عنوان محرک رشد مو عمل می‌کنند. در فاز رشد میزان قابل‌توجهی از این ترکیبات در فولیکول‌های مو وجود دارد که فازهای توقف و استراحت فاقد آن می‌باشند. قرص نورکرین با دارا بودن پروتئینی با منشأ دریایی به ماریلکس که حاوی نوعی پروتئوگلیکان می‌باشد باعث تحرک رشد مو و باقی ماندن مو در فاز رشد می گردد.

نورکرین علاوه بر داشتن ویتامین‌ها و مینرالهای ضروری برای محافظت از موها , حاوی ترکیبات گیاهی منحصربه‌فردی است که تأثیر هریک از آن‌ها در زیر آمده است.

ماریلکس Marilex : ماده مؤثره نور کرین است که ترکیبی از پروتئین‌های موجودات دریایی مانند غضروف کوسه و صدف‌ها است . ماریلکس همچنین حاوی اسیدآمینه لوسین و لسیتین , پروتئوگلیکان ها و گلوکزآمین است. ماریلکس موجود در نورکرین چرخه رشد موها را تنظیم کرده و در صورت اختلال آنرا به حالت طبیعی برمی‌گرداند . گلوکزآمین موجود در ماریلکس باعث نوسازی و رشد فولیکول‌های مو می‌گردد و ترکیب پروتئوگلیکانی موجود در نورکرین باعث تحرک رشد مو و باقی ماندن مو در فاز رشد می‌گردد.

آسرولا چری Acerola cherry : این گیاه بومی مناطق گرمسیری است و سرشار از ویتامین C و حاوی ویتامین‌های B3 , B2 , B1 و A به همراه کارتنوئیدها و بیوفلاوینوئیدها است . آسرولای موجود در نورکرین مانع پیری سلول‌ها شده و بدن را از رادیکال‌های آزاد پاک‌سازی می‌کند و با این عمل به بهبود عملکرد فولیکول‌های مو کمک می‌کند . ویتامین C موجود در نورکرین در ساخت کراتین که مهم‌ترین پروتئین پوست و مو و ناخن است شرکت می‌کند و باعث بهبود سلامت موها می‌گردد و چرخه رویش مو را تسریع می‌کند.

سیلیکا : سیلیکا فرم اکسیدشده ماده معدنی سیلیسیوم است . این ماده در ترکیب قرص نورکرین باعث کلاژن سازی شده و با متعادل‌سازی تعادل اسید – باز بدن به استحکام موها کمک کرده و مانع ریزش موها می‌شود . یکی دیگر از کارکردهای سیلیکای موجود در نور کرین انتقال مواد معدنی به فولیکول‌های مو و ناخن ها است که باعث تسریع رشد آن‌ها شده و از سفید شدن موها پیشگیری می‌کند.

عصاره گیاه دم‌اسب: این گیاه حاوی مقادیر زیادی ترکیبات سیلیسی و غنی از اسید سیلیسیلیک , پتاسیم , منگنز و سلنیوم , انواع ساپونین و رنگ‌دانه‌ها است . این ماده با داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی باعث بهبود جریان خون در فولیکول‌های مو می‌شود که باعث تحریک رشد مو و ممانعت از ریزش موها می‌گردد . سلنیوم موجوددر نورکرین در سنتز ید در بدن شرکت می‌کند که به رشد موها کمک می‌کند.

عصاره روغن کبد ماهی و گیاه شنبلیله: این دو ماده به فرمول نور کرین آقایان اضافه‌شده که با مهار تبدیل تستوسترون، موجب کاهش تحلیل فولیکول‌های مو و افزایش اتساع عروق خونی کف سر و تأمین مواد مغذی موها می‌گردد.

دی – بیوتین D-BIOTIN : این ماده در ترکیب نورکرین به حفظ موهای نرمال کمک می‌کند.

از مصرف نور کریندر صورت ابتلا به دیابت , کمبود ویتامین B1, مصرف قرص‌های دیورتیک , وارفارین و آریتمی قلب اجتناب کرده و حتماً بعد از مشورت با پزشک اقدام به مصرف نمایید.

*مصرف نورکرین آقایان در افرادی که به ماهی حساسیت دارند توصیه نمی‌شود.

اولین فردی باشید که نقد خود را می‌نویسید!

* فیلدهای مورد نیاز

ارسال   یا  انصراف

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

© shahresalamat.ir  All Rights Reserved. Powered by شهر سلامت

به اشتراک بگذارید


7 روز ضمانت بازگشت کالا


پرداخت در محل


ضمانت اصل بودن کالا


تحویل اکسپرس

ساخت دانمارک

داروخانه دکتر گلشن دوست از سال 1383 آغاز به کار کرد و در سال 1395 با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دامنه فعالیت های خود را گسترش داد و این مجموعه جهت ارائه سرویس به داروخانه ها وفروشگاهای بزرگ جهت تامین محصولات موردنیاز انها میباشد.
کل محصولات قابل جستجو بر اساس خواص وبرند نیز هستند.

تهران – خیابان باستان – پلاک 16
کد پستی : 1311876363

21 66924383

info@darookhaneshoma.com

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *