قرص مولتی ویتامین kirkland

خواص دارویی و گیاهی

قرص مولتی ویتامین kirkland
قرص مولتی ویتامین kirkland

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

فیلترها

EuRho VITAL – DiaFit Capsule تامین ویتامین ها و مواد معدنی بدن

EuRho Vital – New Kinder Multivitaminsaft تامین کننده ویتامین و املاح معدنی

قرص مولتی ویتامین kirkland

CHO-A PHARM. – Biotine mps حاوی رویال ژلی و عصاره گلها

Vitane Pharma – Vitaglobin Liquid tonic کمک به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن

Vitane Pharma – Vitane ORAL LIQUID مولتی ویتامین و تقویت کننده رشد و نمو

VITABIOTICS – Wellwoman Original Multi Vitamin Capsule مولتی ویتامین خوراکی تقویت کننده بانوان

VITABIOTICS – Pregnacare Original Tab مولتی ویتامین ضروری دوران بارداری

VITABIOTICS – Wellwoman 50+ مکمل خوراکی تامین نیازهای روزانه بانوان +50

VITABIOTICS – Wellman Conception Tab مکمل خوراکی تقویت کننده قوای جنسی آقایان

VITABIOTICS – Wellman Sport Supplement مکمل خوراکی تقویت کننده

VITABIOTICS – Diabetone Orginal Supplement تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن

VITABIOTICS – Wellman Supplement Tablets مولتی ویتامین خوراکی انرژی زا آقایان

Vita Pharmed – Viva Tune Wominanvit Original حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی

Vita Pharmed – Viva Tune Manvit Original حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی

HAIRBURST – Healthy Hair Vitamins مکمل رشد و سلامت مو و ناخن

HealthAid – Vitamin D3 1000iu tablets کمک به استحکام استخوان و جلوگیری از پوکی آن

NatureMade – Multi Prenatal Tablets مولتی ویتامین ضروری برای دوران بارداری

NatureMade – Multi Complete Tablet مولتی ویتامین روزانه بزرگسالان

Naturemade – Multi Daily Tablet مولتی ویتامین مینرال بزرگسالان

MERC – Bion 3 Supplement مکمل خوراکی ویتامینه و تقویتی

Meyer Vitabiotics – Kidicare Vitamins + Iron + Mineral مولتی ویتامین و مینرال

Meyer Vitabiotics – Mimorange Haematinic + Tonic تامین کننده ویتامین ها و عناصر ضروری بدن

LIFE STYLE – Vitamin E Soft Gels مکمل خوراکی آنتی اکسیدان و مغذی

Pfizer – Centrum Silver Adults Multivitamin تامین نیازهای روزانه افراد بالای 50 سال

Pfizer – Centrum Silver Adults Multivitamin تامین نیازهای روزانه افراد بالای 50 سال

Pfizer – Centrum Complete Multivitamin تامین نیازهای روزانه بدن

Pfizer – Centrum Complete Multivitamin تامین نیازهای روزانه بدن

SANDROUS – Mens Multivitamin افزایش و حفظ سلامت عمومی بدن

Sandrous – Multi Vitamin Syrup + Zincتقویت و رشد کودک

ROUGINE PHARMED – Multi- Sanostol Plus Zinc حاوی انواع ویتامین ها و زینک

ROUGINE PHARMED – multi – sanostol جلوگیری از کمبود ویتامین

Doppelherz – Siliceous Earth Plus مکمل غذایی پوست، مو، ناخن

Daewon Pharm Co – Oramin-F Soft Cap مکمل خوراکی تقویت کننده بدن

Bronson One – Men’s Complete Tablets مواتی ویتامین آقایان

Bronson – Gentle  Iron Whit C Sustained release مکمل غذایی حاوی آهن همراه با ویتامین C

ON – Opti Women Capsules مولتی ویتامین مخصوص بانوان

قرص مولتی ویتامین kirkland

ON – Opti Men Tablets مولتی ویتامین مخصوص آقایان

21 CENTURY – multivitamin Sentry Tablets تامین کننده ویتامین ها و مواد معدنی

ستاره | سرویس سلامت – ویتامین از کلمه ی ویتا و آمین بر گرفته شده است که ویتا به معنی زندگی است. استفاده از قرص های مولتی ویتامین روز به روز در جهان رو به افزایش است. بعضی از افراد معتقدند که استفاده از مولتی ویتامین ها سبب کاهش برخی از بیماری ها می شود.

 

قرص های مولتی ویتامین از مقادیری ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل شده اند. نام های دیگر این قرص ها مولتی مینرال ها، مولتیس، مولتیپلس ها یا ویتامین های ساده می باشد و می توان آن ها را به صورت قرص، کپسول، قرص های جویدنی، پودر و مایعات تهیه نمود و طبق دستور پزشک استفاده کرد. در تمامی داروخانه ها به سادگی قابل تهیه می باشند.

 

معمولاً قرص مولتی ویتامین در حدود 13 ویتامین و 16 ماده معدنی تشکیل شده اند که برای سلامت انسان ضروری می باشد و برای تولید مثل، تعمیر و نگهداری، رشد و تنظیم فرآیندهای بدن بسیار مهم هستند. اکثر این قرص ها دارای ویتامین و مواد معدنی هستند و برخی دیگر آن ها علاوه بر این ها حاوی موادی نظیر گیاهان، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب می باشند. در تهیه این نوع قرص ها حتماً از یک مارک معتبر استفاده کنید؛ چرا که در ساخت این نوع قرص ها بسیار تقلب می شود.

قرص مولتی ویتامین kirkland

عملکرد مغز و سلامت چشم با مصرف این قرص ها افزایش می یابد. محققان با انجام آزمایش بر روی افراد مسن به این نتیجه رسیده اند که مصرف این قرص ها باعث افزایش حافظه در این افراد می شود. از طرفی دیگر باعث بهبود خلق و خوی بد می شود. چراکه کمبود مواد مغذی در بدن رابطه مسقیم با خلق و خوی افراد دارد و باعث کاهش افسردگی می شود.

این مولتی ویتامین جهت نیاز روزانه بدن به کلیه املاح و ویتامین ها، حفظ سلامت عمومی بدن، تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن مناسب می باشد.

2- قرص مولتی ویتامین فارماتون (ژریاتریک فارماتون)

ترکیبات موجود در قرص فارماتون، عصاره ریشه جینسنگ، ویتامین A، ویتامین های B، کلسیم، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D، آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، منیزیم،روی، زینک و سایر ترکیبات موجود در آن شامل کولین، اینوزیتول، اسید لینولنیک و لینولئیک است.

برای افرادی که دچار کم خونی فقر آهن بوده، خانم هایی که دچار قاعدگی های طولانی هستند و افرادی که بعد از عمل جراحی مقدار زیادی خون از دست داده و به طور کلی هر فردی که پزشک تشخیص دهد نیاز به دریافت میزان بیشتری آهن و برخی از ویتامین ها دارد مناسب است.

3- مولتی ویتامین تراپوتیک

 این نوع مولتی ویتامین در حالات مریضی که نیاز به مواد غذایی و ویتامین ها افزایش می یابد مانند اعتیاد به الکل، پر کاری تیروئید، آسیب یا بیماری شدید یا در مواردی که جذب، مصرف یا دفع ویتامین ها غیر طبیعی است، مانند سندرم سو جذب مصرف می شود.

اجزای این مواد شامل ویتامین A، ویتامین B، نیکوتینامید، ویتامین C، بیوتین، ویتامین D، ویتامین E و فولیک اسید می باشد.

بیشتر بدانید: ویتامین D چیست؟ + علائم و عوارض کمبود ویتامین D

4- مولتی ویتامین سنتری

مولتی ویتامین سنتری ویتامینی کامل، حاوی بیش از 30 نوع ویتامین و مواد معدنی که از بدن در برابر آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند و از پوکی استخوان جلوگیری کرده و به ترمیم بافت عضلانی کمک می کند و منجر به کاهش گرفتگی های عضلانی و کمک به کارایی بهتر مغز و افزایش قدرت تمرکز می شود و منجر به سلامت چشم و اعصاب بینایی به علت دارا بودن لوتئین و ویتامین A می شود و به سلامت قلب و عروق و کاهش احتمال بروز سکته های قلبی کمک می کند.

5- امگا 3،6 و 9

امگا ۳ یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد و ویژگی‌های خاصی دارد. این اسیدهای چرب را به این دلیل ضروری نامیده‌اند که اولاً برای ادامه حیات بدن کاملاً ضروری است و ثانیاً چون توسط خود بدن انسان قابل تولید نیست، حتماً باید از طریق رژیم غذایی با مکمل‌ها تأمین شود. 

در واقع بدن انسان برای برطرف کردن نیازهای خود به مواد تغذیه‌ای ازجمله اسیدهای چرب و پروتئین نیاز دارد. اسیدهای چرب از اجزای تشکیل‌دهنده چربی‌هاست که بدن قادر به تولید انواع ضروری آن نیست و باید از طریق ماده غذایی تأمین شود.

6- مولتی ویتامین ب کمپلکس

ب کمپلکس دارای ویتامین های گروه B و فولیک اسید است. بهترین مولتی ویتامین برای كمبود ويتامين هاي B می باشد که تخليه شديد اين ويتامين ها به علت جذب ناقص آن ها از دستگاه گوارش یا دلایل دیگر است. 

گروه ویتامین های B، دسته بسیار مهمی از ویتامین های محلول در آب هستند که نقش های کلیدی در بدن ایفا می کنند. این ویتامین ها برای سلامتی بدن ضروری می باشند. یکی از مهم ترین وظایف ویتامین های گروه B کمک به تأمین انرژی بدن است، از این رو باعث شادابی و افزایش توان بدنی می شوند.

بهتر است مصرف مولتی ویتامین ها را با توجه به تجویز پزشک و آنچه که  بدن به آن نیاز دارد، صورت گیرد و از مصرف خودسرانه آن جلوگیری کنیم. 

کلیه حقوق وبسایت ستاره متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است.

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قرص مولتی ویتامین kirkland

به منظور کمک به شما در پیدا کردن یک محصول خوب، ما در حال حاضر بهترین مولتی ویتامین ها برای مردان در بازار را محدود کرده ایم.

ویتامین کد مردان یک طیف خام مولتی ویتامین مواد غذایی قدرتمند ساخته شده توسط باغ زندگی. با استفاده از مواد مغذی مشتق شده از کل مواد غذایی برای تامین نیازهای تغذیه ای روزانه مردان استفاده می شود. این خام، گلوتن آزاد، لبنیات آزاد است و بدون پرکننده یا چسبناک ساخته شده است، و آن را انتخاب خوبی برای افرادی که دارای رژیم های محدود هستند. تا آنجا که به مولتی ویتامین های خام بر می گردد، باغ زندگی یک پیشگام در صنعت در حال رشد است. این محصول یک روش عالی برای بدن شما به طور طبیعی به آنچه نیاز دارد، می دهد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: ویتامین کد مردان مولتی ویتامین است باغ زندگی، یک تولید کننده محبوب مکمل های تناسب اندام، غذاهای بهداشتی و سایر محصولات مرتبط با سلامت ساخته شده است. برای سال های بسیاری، باغ زندگی با تمرکز بر استفاده از مجموع مواد غذایی، مواد اولیه، و منابع آلی به یک رهبر در صنعت مکمل، بیولوژیک فعال،.

یکی انرژی مولتی ویتامین مردانه از جانب رنگین کمان نور قدرتمند، بدون آهن و مولتی ویتامین برای مردان است. این ترکیب ترکیبی از ترکیبات قوی B برای افزایش انرژی و استقامت و همچنین یک ویتامین متعادل برای سلامتی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: مردان یکی انرژی مولتی ویتامین است رنگین کمان نور، یک شرکت بزرگ مکمل غذایی ساخته شده است. ماموریت اعلام رنگین کمان نور است که برای ساخت یک دولت قوی تر از سلامت را برای مشتریان خود، در حالی که با استفاده از به عنوان بسیاری از مواد تشکیل دهنده و شیوه های که ممکن است طبیعی و پایدار است.

زنده روزانه مردان از راه طبیعت مولتی ویتامین روزمره کامل، فوق العاده قوی و روزمره است. این حاوی دوزهای عظیم مواد مغذی ضروری مانند 2,000٪ RDA ویتامین B6 و 1,667٪ از ویتامین B12 است که به شما کمک می کند انرژی کامل داشته باشید، متابولیسم را افزایش دهید و از عملکرد چشم، استخوان، قلب و عصب حمایت کنید. این فرمول بندی فقط در مورد همه چیز را پوشش می دهد، به همین دلیل است که لیست ما ساخته شده است.

نکات برجسته:

آنچه در آن است: یک خدمت شامل:

چه کسی آن را می سازد: زنده است! هنگامی که مردان روزانه توسط طبیعت ساخته می شوند، نام تجاری سلامتی با تجربه نزدیک به 50 در این زمینه است. در حال حاضر Nature’s Way در 1969 تاسیس شده و در حال حاضر بیش از محصولات با کیفیت بالا 1,000 ارائه می دهد که با استفاده از ترکیبی از علم مدرن و شیوه های سلامتی سنتی ایجاد شده است.

ویتامین ها ویتامین ها ویتامین ها و مواد معدنی ویتامین ها برای مردان مناسب است. این ژامبون ها یک منبع عالی ویتامین A، C و D هستند که برای کمک به متابولیسم سالم و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. با این حال، حاوی 7g قند است، بنابراین در نظر داشته باشید.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این ژامبون ها توسط Vitafusion، نام تجاری # 1 آمریکایی ساخته شده است. Vitafusion ارائه می دهد طیف گسترده ای از مکمل های غذایی ویژه توسعه یافته برای افراد در تمام سنین است. فرمولاسیون ها با کمک دانشمندان توسعه یافته و اطمینان حاصل می شود که محصولات Vitafusion برای همه ایمن و موثر هستند.

قرص های ویتامین های مختلف ADAM مردان از شرکت حاوی همه چیزهایی است که شما نیاز دارید تا روزانه بدن خود را تغذیه کنید، بدون هیچ ضروری. این قرص علاوه بر مکمل کامل ویتامین ها و مواد معدنی شما حاوی عصاره هایی است که دارای آنتی اکسیدان های بالایی هستند و می توانند در مبارزه با بیماری ها کمک کنند و حتی به ضد پیری نیز مرتبط باشند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط NOW، یک شرکت معتبر ایالات متحده با تجربه 50 سال در زمینه سلامتی طبیعی ساخته شده است. شرکت در حال تلاش برای آوردن محصولات با کیفیت بالا، محصولات طبیعی به مشتریان خود، با استفاده از بهترین مواد خام و حداقل مواد اضافی.

فرمول یک روزه مردان سلامت توسط بایر یک مولتی ویتامین کامل است که هیچ افزودنی اضافی تند و زننده ندارد. این تبلت ها برای حمایت از سلامت قلبی عروقی، افزایش انرژی و حمایت از عملکرد عضلات طراحی شده اند. هر قرص حاوی یک عدد 300٪ RDA از ویتامین B12 و 300mcg برای یک ضربه آنتی اکسیدان است. این محصول فوق العاده ارزش، ساخته شده توسط یک نام تجاری جهانی بسیار معتبر است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: فرمول سلامت مردان یک روزه توسط Bayer، یک شرکت علمی جهانی زندگی است که طی بیش از 150 سال بوده است! بایر دارای شهرتی فوق العاده در سراسر جهان است، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که شما در حال خرید یک محصول با کیفیت بالا و علمی فرموله شده است.

هر مرد یک روزانه، توسط فصل جدید یک قرص مولتی ویتامین فوق العاده است. این مکمل بسیار جذب شده از کل مواد غذایی تهیه شده است. هر انسان یک روزانه برای حمایت از سلامت قلب و عروق، بهبود سطح انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن طراحی شده است. این محصول حاوی اسید آمینه نیست، بنابراین ممکن است #1 برای سازندگان بدن باشد، اما این گزینه عالی برای مردان است که به دنبال یک مولتی ویتامین کامل هستند که همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن را فراهم می کند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

قرص مولتی ویتامین kirkland

چه کسی آن را می سازد: این مولتی ویتامین توسط فصل جدید، یک نام تجاری ممتاز با تجربه بیش از 35 در کسب و کار ساخته شده است. فصل جدید هدف استفاده از حکمت طبیعت برای بهبود سلامت و سلامتی است. آنها حمل و نقل رایگان را بر روی تمام محصولات ارائه می دهند و خدمات مشتریان آنها دومین کسی است.

مردان روزانه به خصوص در رابطه با مردان طراحی شده است. این یک مکمل با کیفیت برتر است که به طور کامل از تمام غذاها ساخته شده است. این تمام پایه ها را شامل می شود – حاوی ویتامین B و D برای سلامت قلب و عروق و سلول و همچنین اضافه شدن روی برای سلامت پروستات است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: One Daily Men’s One توسط MegaFood، یک نام تجاری ایالات متحده ساخته شده که کیفیت اطمینان را به سطح بعدی منتقل می کند. تمام محصولات آن گواهی گلیفواسات را به صورت رایگان تایید می کنند و در هر مرحله از فرایند تولید آنها به دقت مورد بررسی قرار می گیرد تا فقط بهترین کیفیت را تامین کند. MegaFood همچنین یک شرکت گواهی B است، به این معنی که با استانداردهای عملکرد، شفافیت و حسابدهی به طور دقیق مطابقت دارد.

SmartyPants مردان کامل است می آید به شکل gummies میوه و در طعم های خوشمزه 3 در دسترس است. بنابراین بیشتر وسوسه انگیز تر از کپسول معمولی و یا قرص است. این مولتی ویتامین کامل حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که با مزایای بهداشتی متعدد، از جمله بهبود سلامت سلول، مرتبط است. آنها کمی در سمت مقرون به صرفه هستند، اما هر خرید شامل کمک غذایی برای ویتامین فرشتگان است، بنابراین شما می توانید در مورد جایی که پول نقد شما در حال رفتن است، احساس خوبی داشته باشید. آنها شامل 7g قند در هر seving است، به طوری که ممکن است برای برخی از افراد مقابله با معامله.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط SmartyPants، یک شرکت متخصص در ژامبون های ویتامین ساخته شده است. SmartyPants متعهد به آوردن محصولات با کیفیت بهتر به مشتریان خود است – تمام محصولات بدون GMO و آلرژن ها آزاد هستند. SmartyPants همچنین به پایداری زیست محیطی و توسعه بین المللی متعهد است.

طبیعت چندگانه برای او ساخته شده است قرص ها ارزش زیادی دارند و حاوی مواد مغذی 22 هستند که به طور خاص برای رفع نیازهای بهداشتی مردان طراحی شده اند. یکی از این قرص ها را روزانه برای استخوان ها، عضلات و دندان ها مصرف کنید.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این مولتی ویتامین ها توسط Nature Made ساخته شده اند. با بیش از 20 سال تجربه در این زمینه، طبیعت ساخته شده با استفاده از تحقیقات علمی معتبر به شما به ارمغان می آورد بالاترین کیفیت، محصولات موثر ترین.

با توجه به دولت ایالات متحده، بیش از 1 / 3rd از جمعیت ایالات متحده در نظر گرفته شده چاق. در حالی که غذاهای بیش از حد پردازش شده و عدم فعالیت فیزیکی به طور عمده سرزنش می شود، کمبود مواد مغذی نیز بخشی از مشکل است. اکثریت مردم به اندازه کافی ویتامین ها و مواد معدنی را از مواد غذایی که آنها غذا می خورند دریافت نمی کنند.

CDC یادداشت می کند که در ایالات متحده آهن و ویتامین D بودند شایع ترین کمبود مواد مغذی مشاهده شده است، اما بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم دیگر از رژیم های مدرن ما به شدت کمبود دارند.

یک رژیم غذایی سالم برای همه مهم است، اما برای علاقه مندان به تناسب اندام و بدنسازان، حفظ یک رژیم غذایی سالم و مصرف ویتامین و مواد معدنی کافی کاملا ضروری است. بدنسازان نیاز به مواد مغذی بیشتری نسبت به افراد معمولی دارند، زیرا آنها در بدن خود فعالتر و سخت تر هستند.

از آنجایی که وزنه برداران بدن خود را تحت فشار و فشار بیشتری نسبت به افراد معمول قرار می دهند، بیشتر به آسیب و سایر مسائل مربوط به سلامت مبتلا هستند. بدون تغذیه کافی، بدنسازان احتمال بیشتری برای صدمه زدن دارند و قادر نخواهند بود که با تمام توان آنها کار کنند.

این که آیا شما به طور متوسط ​​جو فقط در سالن ورزش یا بدنسازان اختصاص داده شده به دنبال کسب درآمد سخت است، شما باید مطمئن شوید که مواد مغذی مناسب را به صورت روزانه دریافت می کنید.

خوشبختانه راه ساده ای برای پر کردن شکاف های موجود در رژیم مدرن ماست و حفظ ویتامین ها و مواد معدنی سالم در بدن ما: با مصرف مولتی ویتامین ها. این محصولات ارزان و قابل دسترس هستند و راهی آسان برای اطمینان از دریافت ویتامین های کافی در رژیم غذایی خود دارند.

زیرا مردان و زنان نیازهای متفاوتی دارند رژیم غذایی، محصولات مولتی ویتامین به طور خاص برای مردان و محصولات مخصوص زنان طراحی شده است.

مولتی ویتامین ها مکمل های غذایی هستند که برای افزایش مصرف روزانه ویتامین استفاده می شوند. ویتامین ها و مواد معدنی برای زندگی انسان ضروری است و به بدن کمک می کند تا در مورد هر عملکرد منظم انجام شود.

ویتامین ها به شما کمک می کنند تا رشد، پیشرفت، بهبود یافتن، سالم بودن و به طور معمول عمل کنید.

بسیاری از ویتامین ها هستند که توسط کارشناسان بهداشت و درمان ضروری در نظر گرفته در غذاهایی که اکثر مردم به طور منظم مصرف شده است. بسیاری از مردم دریافت به اندازه کافی ویتامین از مواد غذایی که می خورند، اما بسیاری نمی کنند بعضی از پزشکان توصیه می کنند مصرف مولتی ویتامین روزانه داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که بدن شما ابزارهایی را که لازم است به درستی عمل کند و سالم بماند، دریافت می کند.

اگر شما می دانید که شما در رژیم غذایی خود به اندازه کافی از ویتامین خاص می کنید، شما می توانید با یک ویتامین خاص مکمل – برای مثال، شما می توانید یک مکمل ویتامین D را اگر شما می دانید که شما به اندازه کافی ویتامین D دریافت (یک ویتامین ضروری موجود در برخی از مواد غذایی، و نیز توسط پوست از طریق نور خورشید جذب می شود).

برای سلامتی عمومی، بعضی از متخصصین بهداشت توصیه می کنند که مولتی ویتامین مصرف کنند. اساسا مولتی ویتامین مقدار کمی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف را توصیه می کند. بنابراین، به جای استفاده از چندین مکمل فردی، می توانید یک چند برای پوشش همه پایگاه ها و “شکاف” رژیم خود را پر کنید.

به طور کلی، مولتی ویتامین به شکل قرص، کپسول، پودر و یا که شما می توانید به مایعات مخلوط آمده است. مردان چند خواهد حاوی مواد تشکیل دهنده برای حمایت از سلامت پروستات و تنظیم میزان تستوسترون، در حالی که زنان چند خواهد برای حمایت از سلامت باروری حاوی مواد تشکیل دهنده.

مولتی ویتامین ها می توانند برای طیف وسیعی از افراد مفید باشند اما مهم است بدانیم که آنها یک رژیم غذایی نامناسب را حل نمی کنند. این محصولات به معنای آن هستند مکمل رژیم سالم

بهداشت یک مفهوم جامع است. هیچ قرص جادویی که می تواند شما را سالم وجود دارد. مولتی ویتامین مطلقا می تواند به شما در تعدادی از راه های کمک کند، اما، آنها می توانید یک رژیم غذایی فقیر را حل نمی کند. شما باید بر روی بهبود کیفیت از غذاهایی که می خورید به منظور بالا بردن مصرف طبیعی خود را از ویتامین ها و مواد معدنی قبل از شروع مصرف چند تمرکز می کنند.

در واقع، اگر شما یک متعادل، رژیم غذایی سالم، غنی از مواد مغذی پر با بسیاری از میوه ها، سبزیجات و غلات سبوس دار، شما حتی ممکن است نیاز به یک مولتی ویتامین. در آینده خود را چک آپ پزشکی، اگر شما bloodwork انجام می شود، از دکتر خود را در مورد سطح ویتامین خود را، و او اگر مصرف یک مکمل ویتامین می تواند به شما کمک کند.

مولتی ویتامین ها می توانند مجموعه ای از مزایایی را ارائه دهند. مزایایی که شما تجربه می کنید بستگی به بدن شما و میزان ویتامین های خاصی دارد که به طور طبیعی در رژیم غذایی شما وجود دارد. از آنجایی که رژیم غذایی هر فرد متفاوت است، لیست لیست مزایای مولتی ویتامین خاص را سخت می کند اما به طور کلی، بعضی از مزایای ویتامین ها و مواد معدنی واقعی داخل یک محصول مولتی ویتامین می باشد:

در اصل، این محصولات به دنبال ارائه انواع گسترده ای از مواد مغذی مفید در یک بسته مناسب است. همچنین مولتی ویتامین ها به طور خاص برای مردان طراحی شده اند که شامل بیشتر مواد مغذی مهم برای سلامت مردان می باشد. برخی از مولتی ویتامین های اولیه استفاده می کند عبارتند از:

علاوه بر ارائه مزایا که در بالا ذکر شد، مصرف مولتی ویتامین ها می تواند به کاهش خطر ابتلا به کمبود ویتامین ها کمک کند. کمبود ویتامین زمانی است که بدن شما به اندازه کافی از یک ویتامین یا مواد معدنی ضروری از رژیم غذایی روزانه خود به اندازه کافی برخوردار نیست. با توجه به ویتامین، کمبود آن می تواند یک میزبان کامل از مشکلات سلامتی را ایجاد کند.

این مهم است که درک کنند که هر کس می خواهد از مزایای مختلف تجربه از مولتی ویتامین ها اگر در چندین ویتامین مانند B12، فولات و ویتامین C کمبود دارید، از مزایای استفاده از چندین دارو بهره مند خواهید شد. از سوی دیگر، اگر شما یک رژیم سالم و غنی از ویتامین بخورید، ممکن است از مصرف مولتی ویتامین ها سود نبرید.

به طور کلی، مولتی ویتامین های مردان به پرکردن شکاف های تغذیه ای که ممکن است توسط رژیم های ناسالم باقی بمانند، کمک کند. آنها می توانند به بهبود جنبه های مختلف سلامت کمک کنند – اما هرگز نباید به عنوان یک جایگزین برای یک رژیم غذایی سالم فکر کنند. تمرکز شما همیشه باید روی خوردن یک رژیم سالم و متعادل باشد!

بیشتر مولتی ویتامین ها هستند به صورت روزانه گرفته شده است. همیشه باید از دستورالعمل های روی بسته بندی محصول را دنبال از مولتی ویتامین خاص شما استفاده می کنید. به طور کلی، شما دستور داده می شود که یک قرص تلخ یکبار در روز یا قرص های 2-3 در طول روز مصرف کنید.

بعضی از متخصصان توصیه می کنند که دوز به صورت نصف و یک قرص دو بار در روز مصرف شود. این لازم نیست، اما می تواند به بدن شما کمک کند تا بیشتر از ویتامین ها را جذب کند و از آنها بهتر استفاده کند.

هنوز بیش از مقدار توصیه شده در روز را، زیرا مصرف بیش از حد ویتامین ها می تواند عوارض جانبی مضر را ایجاد کند. بنابراین، اگر چند نفر از شما مصرف می کنید، یک بار در روز “یک بار در روز” تهیه کنید، آن را یک بار در روز مصرف کنید – هیچ مزیتی برای مصرف بیش از دوز توصیه شده وجود ندارد.

به طور کلی، بهتر است چند روز صبح برای کمک به تامین انرژی برای روز خود و دادن وقت مناسب برای هضم و استفاده از ویتامین ها، بهتر است. همچنین بهتر است که چندین ویتامین – یا هر مکمل یا قرص دیگری برای آن ماده – در معده خالی نگذارید، زیرا ممکن است برخی افراد در معرض معده و ناراحتی باشند.

ما توصیه می کنیم شما را با دکتر خود صحبت کنید قبل از مصرف هر گونه مکمل برجسته در این سایت.

مولتی ویتامین باید عوارض جانبی در بسیاری از افراد ایجاد نمی کند. با این حال، داشتن بیش از حد از برخی از ویتامین ها می تواند اثرات جانبی منفی شود. بنابراین، اگر شما در حال مصرف مقدار زیادی از غذاهای غنی از ویتامین و مصرف مولتی ویتامین، شما ممکن است بیش از حد از برخی ویتامین ها یا مواد معدنی، که می تواند عوارض جانبی ایجاد کرده اند.

عوارض جانبی ویتامین اضافی بسیار متفاوت بسته به ویتامین خاص و فرد. عوارض جانبی می تواند از خفیف (مشکلات خواب) به (آسیب دائمی عصب) شدید متغیر بسته به شرایط.

به طور کلی، عوارض جانبی ملایم است. اکثر مردم عوارض جانبی از مصرف مولتی ویتامین را تجربه نمی کنند، حتی اگر آنها یک رژیم غذایی سالم بخورند. اگر شما شروع به مصرف دوزهای سمی (دوزهای بسیار بالا) از ویتامین های خاص کنید، می توانید اثرات منفی بیشتری داشته باشید.

هر ویتامین دارای RDA – و یا رژیم غذایی پیشنهادی (مقدار مصرف روزانه توصیه می شود) و یک UL – یا حد قابل تحمل بالا (حداکثر مقدار شما می توانید قبل دچار اثرات جانبی را). اگر شما را بیش از حد قابل تحمل بالایی برخی از ویتامین ها، که در آن عوارض جانبی می تواند تبدیل به مضر است.

دائم است لیست کامل محدودیت های RDA و UL برای اکثر ویتامین ها و مواد معدنی. از این لیست برای مقایسه میزان مصرف روزانه خود با مقادیر توصیه شده استفاده کنید و در صورتی که سوالی یا نگرانی دارید، با پزشک خود صحبت کنید.

باز هم، بیش از توصیه های دوز دریافت شده در بطری مولتی ویتامین خود را نگیرید.

هنگامی که به انتخاب مولتی ویتامین مناسب برای شما می رسد، یک تن از گزینه ها وجود دارد. بیایید به برخی از چیزهایی که باید در یک مولتی ویتامین نگاه کنید:

همانطور که ممکن است در حال حاضر آگاه باشید، مسیر سلامت جسمانی بسیاری از عوامل مهم است. در حالیکه ورزش به صورت منظم بسیار مهم است، در بیشتر موارد رژیم غذایی شما مهمترین عامل سلامت عمومی است.

حتی با برنامه تمرینی دقیق، شما به سادگی به اهداف خود برسید و سالم باشید بدون اینکه نگاهی دقیق به غذاها و مکملهای بدن خود داشته باشید.

کارشناسان تناسب اندام، دانشمندان و دولت همه موافق هستند که رژیم غذایی مهم ترین عامل سلامت و رفاه عمومی است. رژیم غذایی ضعیف می تواند بیشترین تاثیر را در کاهش وزن، رشد ماهیچه و سلامت کلی داشته باشد.

در جامعه مدرن، رژیم غذایی ما از یک ترکیب متعادل از کل مواد غذایی، گوشت خوک و محصولات غنی از مواد مغذی به ترکیب غذاهای مناسب و خوشمزه تغییر کرده است. از لحاظ مواد مغذی و ویتامین ها از رژیم مدرن معمولی کم است.

امروزه اکثریت قریب به اتفاق مصرف بیش از حد چربی، شکر و غذاهای فرآورده های ناسالم و غذاهای غنی از مواد مغذی و ویتامین زیاد مصرف می کنند.

اکنون که بیشتر درباره مولتی ویتامین ها می دانید، شما باید ابزار و دانش لازم برای تصمیم گیری تحصیلی داشته باشید. هر محصولی در این لیست انتخاب خوبی خواهد بود – انتخاب مولتی ویتامین مناسب برای شما بستگی به نیازها، تنظیمات و بودجه شما دارد.

همچنین، همیشه به یاد داشته باشید که مولتی ویتامین ها مکمل به یک رژیم غذایی سالم است. آنها می توانند به بهبود سلامت و عملکرد شما کمک کنند، اما آنها نمی توانند رژیم غذایی مناسب را رفع کنند.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

مولتی ویتامین ها رایج ترین مکمل ها در سراسر دنیا هستند و بسیاری از افراد معتقدند که این یک درمان است – می تواند برای رژیم غذایی و سبک زندگی ضعیف به همراه حفاظت از بیماری های مزمن مصرف شود در حالی که این ” مورد ” نیست (هنوز باید آن رژیم غذایی قدیمی را دنبال کنید), اما فواید سلامتی زیادی برای مصرف منظم مولتی ویتامین وجود دارد. 

سوال اصلی این است که علم چه می گوید؟

آیا برای شما خوب است؟

برای بدن شما چه عملی می کنند؟ 

مولتی ویتامین چیست؟

قرص مولتی ویتامین kirkland

مولتی ویتامین مجموعه ای از ریزمغذی ها از جمله ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و غیرضروری هستند. گاهی اوقات حاوی مواد دیگری نیز هستند. مصرف مولتی ویتامین ایده خوبی است.

به دلایل بسیاری از قبیل تقلیل خاک, عملیات کشاورزی مدرن, آفت کش ها و سموم زیست محیطی, قادر به دریافت مواد مغذی لازم از غذا به تنهایی و مکمل های غذایی نیستیم.

حتی با بهترین جیره های غذایی, تامین مواد مغذی کافی نیست.علاوه بر این, عوامل دیگری مانند بارداری و بیماری های مزمن نیز وجود دارند که می تواند اثرات کلسیمی را تحت تاثیر قرار دهد.

 ما دوست داریم به عنوان یک مکمل بنیادین روی آن فکر کنیم. به طور خلاصه, مجله دانشکده تغذیه آمریکا نشان داد که مصرف مولتی ویتامین میزان مرگ و میر و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. 

یک مولتی ویتامین خوب، حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما همراه با مواد مغذی مفید اضافی مثل بیوفلانوئید است.به دنبال اصول اولیه مثل ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D و ویتامین E بگردید.

شما همچنین می خواهید به دنبال اشکال خاص ویتامین، مانند ویتامین k2 باشید.شما انواع خاصی از ویتامین مانند ” فعال ” یا ” متیله شده ” را می خواهید تا از جذب کامل به بدن اطمینان حاصل کنید.

در حالت ایده آل, شما همچنین مقدار بیشتری از مواد معدنی قلب دوست مانند پتاسیم و منیزیم را می خواهید. در نهایت, به دنبال مواد معدنی کم مصرف مانند لیتیوم تثبیت کننده باشید.

_تقویت سلامت کلی بدن 

_جلوگیری از کمبود مواد مغذی 

_تقویت سیستم ایمنی 

_تامین انرژی طبیعی 

_سم زدایی بدن

 _بهبود شناخت 

_مفید برای سلامت چشم ها 

_جلوگیری از پیر شدن زودرس 

مولتی ویتامین خوب، نه تنها مضر نیست، بلکه بسیار مفید هم است.با این حال چنانچه در بخش سلامت نمناک گفته ایم بستگی به مقدار مولتی ویتامینی که انتخاب می کنید دارد.

انتخاب مولتی ویتامین با کیفیت بالا کلید سلامت کلی بدن است.علاوه بر این, مکمل های غذایی تنظیم شده نیستند، پس نمی توانید به هر شرکتی اعتماد کنید.

بسیاری از شرکت ها از مواد مغذی ضعیف و غیر قابل دسترس استفاده می کنند.همچنین ممکن است شرکت ها مقدار مواد مغذی بیشتر یا کم تر از میزان موجود در بطری را استفاده کنند.

 این برچسب ها تقلب نامیده می شود و می تواند منجر به محصولی با مقدار زیادی مواد مغذی شود.یک مولتی ویتامین از شرکتی انتخاب کنید که به آن اعتماد دارید و با مدرک علمی پشتیبانی می شود.

 در متن زیر آنچه را که باید در هنگام انتخاب مولتی ویتامین بدانید را آورده ایم: 

بسیاری از آن ها اغلب با نام های مختلفی مانند “مولتی”، “مولتی مینرال” و یا ” ویتامین ها ” وجود دارند.همچنین می توانید به اشکال مختلفی مانند کپسول ، قرص جویدنی, آدامسی, پودر و مایعات پیدا کنید.

 وقتی به دنبال مولتی ویتامین هستید، کلید اصلی کیفیت بالا و مواد خالص اش است.شما محصولی را می خواهید که قابل هضم و سرشار از ویتامین و مواد معدنی درست در فرم مناسب باشد.

 به دنبال فواید اضافی مانند وجود آنتی اکسیدان ها بگردید!

درجه کیفیت شرکت تامین مولتی ویتامین را بررسی کنید. 

مطمئن شوید هیچ پرکننده مصنوعی, ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (gmo), شیرین کننده ها, آلرژن های یا نگهدارنده در آن وجود ندارد.

 به دنبال سطوح مناسب مواد مغذی بر روی برچسب باشید. 

دقت کنید که مواد مغذی ضروری، مانند منیزیم، پتاسیم و مواد معدنی را داشته باشد. 

اطمینان حاصل کنید که تمام مواد غذایی به شدت وابسته به مواد مغذی هستند. 

ما از ویتامین های متیلات B که “فعال شده” استفاده می کنیم تا آن ها را بیشتر در اختیار بدن قرار دهیم. 

مولتی ویتامین همیشه باید با یک وعده غذایی مصرف شود تا حداکثر جذب را مجاز کند. اگر بیش از 1 قرص در روز مصرف می کنید، باید هر قرص را در زمان جدا و متفاوت از روز بخورید مانند 1 صبح و 1 شب. 

اگر رژیم غذایی شما به اندازه کافی خوب نیست:بله، احتمالاً. (البته، کاری که شما واقعاً باید انجام دهید این است که رژیم غذایی کلی خود را بهبود بخشید، چون مولتی ویتامین به تنهایی جادو نمی کند). 

اگر رژیم غذایی شما واقعاً خوب است:نه، به احتمال زیاد لازم نیست آن را انتخاب کنید.

شاید. 

قرص مولتی ویتامین kirkland

بعد از روغن ماهی، احتمالاً مولتی ویتامین بیشترین فواید را دارد و تقریباً همه می توانند آن را مصرف کنند چه افرادی که ورزش می کنند، درست غذا می خورند یا بیشتر به بهبود بدن خود اهمیت می دهند و چه کاملا برعکس.

در این بخش از سلامت نمناک برخی ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارد که باید در مولتی ویتامین شما وجود داشته باشند: 

ویتامین %E 100:

ویتامین E یک ویتامین آنتی اکسیدانی است که به محافظت از سلول های از اثرات مخرب رادیکال های آزاد کمک می کند.همچنین برای سیستم ایمنی سالم، بیان ژن و ارتباط بین سلول ها مهم است.

 ویتامین B1 (تیامین):

ویتامین B1 برای رشد، توسعه و عملکرد تمام سلول های بدن ما ضروری است و برای متابولیسم سالم نیز مهم است.ویتامین B1 برای مدت خیلی زیادی در کبد ذخیره نمی شود، بنابراین داشتن یک منبع مداوم از طریق مکمل ها یا از طریق آنچه می خوریم، مهم است. 

ویتامین B2 (ریبوفلاوین):

ویتامین B2 جز اصلی آنزیم هایی است که شامل چربی های اشباع شده، دارو و دیگران می شود. مانند ویتامین B1، تنها در مقادیر کم و برای مدت زمان کوتاه در کبد ذخیره می شود، بنابراین ما باید مطمئن شویم که ویتامین B1 به طور مداوم از رژیم غذایی خود استفاده کنیم.

 ویتامین B6 (پیریدوکسین، پیریدوکسال، یا پیریدوکسامین):

ویتامین B6 در بیش از 100 واکنش آنزیمی نقش دارد، از جمله آن هایی که به متابولیز پروتیین و آن هایی که هموگلوبین تشکیل می دهند مرتبط هستند.

 ویتامین B12 (کبالالین):

ویتامین B12 برای تشکیل سلول های خونی قرمز، عملکرد مغز سالم و برای سنتز DNA ضروری است. کمبودش می تواند منجر به نوروپاتی شدید و احتمالاً برگشت ناپذیر شود. از آنجا که ویتامین B12 تقریباً به طور انحصاری در منابع حیوانی یافت می شود، ممکن است در صورتی که ویتامین B12 را مصرف نکنید، برای کمبود ویتامین B12 آسیب پذیر باشید.

در حالی که مولتی ویتامین “سیاست های بیمه” خوبی برای مردم عادی هستند، گروهی از افرادی وجود دارند که می توانند به طور خاص از استفاده از مولتی ویتامین که برای افرادی مانند آن ها طراحی شده اند، بهره مند شوند.

این افراد عبارتند از:

مطالعه بهداشت پزشکان 2:

محققان به اثر استفاده طولانی مدت از مولتی ویتامین در افراد سالم بر روی جنبه های مختلف سلامتی نگاه کردند. این چیزی است که پیدا کردند: 

سرطان:مردان 8 % کم تر مبتلا به سرطان تشخیص داده شده اند. اثر حفاظتی در مردان در مقابل سرطان داشته. 

دید:خطر پایین تر از رشد آب مروارید دارد. 

بیماری های قلبی عروقی:هیچ حفاظتی در برابر حملات قلبی، سکته، یا مرگ ناشی از بیماری های قلبی و عروقی انجام نمی دهد. 

مغز:هیچ حفاظتی در برابر کاهش حافظه و یا مهارت های ذهنی وجود ندارد. 

هشدار:به دلیل طرح PHSII , یافته های مربوط به کاهش حافظه و بینایی تا حدی بیشتر از نتایج بیماری های قلبی و عروقی است. 

محاکمه برای ارزیابی کیفیت درمانی:

هدف از این مطالعه بررسی درمان انسداد شریان در افراد مبتلا به سکته قلبی قبل از عمل بود. این محاکمه شواهدی سودی از مکمل ها را پیدا نکرد. 

هشدار:شرکت کنندگان با انواع مواد مغذی ضروری در دوزهای مختلف مولتی ویتامین دریافت نکردند. ممکن است مصرف مولتی ویتامین استاندارد بهتر عمل کند, اما هیچ مدرکی دال بر این که ممکن است وجود داشته باشد وجود ندارد.

بهبود حافظه کوتاه مدت

با توجه به متاآنالیز مربوط به کارآزمایی های بالینی تصادفی و کنترل شده, استفاده از مولتی ویتامین روزانه می تواند به بهبود حافظه کوتاه مدت کمک کند.

 مسمومیت بدن سطوح قوی مواد معدنی, آنتی اکسیدان ها و ویتامین های کمپلکس b – پیچیده موجود در یک کلسیمی با کیفیت بالا, به سموم پاک از بدن کمک می کنند, واکنش های آنزیمی مورد نیاز برای سم زدایی را تسهیل می کنند و کبد و اندام های دیگر را به شکل نوک بینی حفظ می کنند. 

استحکام ماهیچه ها را حفظ می کند. کاهش عضلانی مربوط به سن با آسیب رادیکال های آزاد مرتبط است. آنتی اکسیدان های روزانه غنی از آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از رادیکال های آزاد کمک می کنند. ویتامین d نیز برای بهبود قدرت عضلانی در افراد مسن نشان داده شده است.

 از افتادن جلوگیری می کند

مطالعات زیادی نشان داده اند که مصرف ویتامین d روزانه و مکمل های معدنی – به ویژه یکی با دوز درمانی ویتامین d (حداقل 1.000 واحد) و کلسیم (1.000 mg) – می تواند باعث بهبود تعادل و کاهش خطر افتادن شود.

 حس بویایی را بهتر می کند

عدم توانایی در تشخیص بوها ممکن است ناشی از کمبود روی باشد. سطوح پایین ویتامین b12 و a همراه با مس نیز با تغییر در حس بویایی (و مزه) همراه است. 

محافظت در برابر زیان های شنوایی

در بسیاری از مطالعات همبستگی بین افت شنوایی و کمبود ویتامین های گروه b وجود دارد. در یک مطالعه, افراد با سطوح هموسیستئین بالا خطر کاهش شنوایی داشتند. بهترین راه برای کاهش سطح هموسیستئین? b – ویتامین های کمپلکس. 

بهبود پوست. بتا کاروتن و ویتامین c و e برای حفظ پوست سالم و جوان تر مهم هستند. 

جلوگیری از آسم و آلرژی 

افراد مبتلا به آسم و افرادی که مستعد آلرژی هستند، اغلب سطوح ویتامین C، روی, سلنیوم و منیزیم کمی دارند.

 از عوارض دیابت جلوگیری می کند. دیابت باعث دفع ادرار و از دست دادن ویتامین های محلول در آب و مواد معدنی می شود که منجر به نقایصی می شود که خطر مشکلات دیگری را که بر چشم ها, اعصاب, رگ های خونی, کلیه ها و اندام ها اثر می گذارد, افزایش می دهد. بهترین روش برای جلوگیری از این عوارض علاوه بر کنترل حفظ قند خون, استفاده از مکمل های معدنی و ویتامینی قوی است.

 مدیریت استرس

همراه با بهبود خلق وخو, مصرف روزانه مولتی ویتامین مقادیر درمانی ویتامین های گروه b را به بدن می رساند که به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.

 کاهش وزن

محققان در یک مطالعه کاملاً تصادفی, زنان چاق را به سه گروه تقسیم کردند و به آن ها یک مکمل مولتی ویتامین و معدنی به مدت 26 هفته دادند.

در پایان این مطالعه, زنانی که مولتی ویتامین و مکمل های معدنی مصرف کرده بودند 7.9 پوند به طور متوسط کم مصرف کرده بودند، و این در حالی بود که افرادی که کلسیم مصرف می کردند، 2 کیلو و افرادی که دارونما استفاده مصرف می کردند، 0.5 کیلو وزن کم کردند.

 بهبود عملکرد جنسی

عملکرد جنسی مطلوب به شارش قوی به اندام های حساس به هورمون های جنسی وابسته است.

ویتامین c, ویتامین e و ویتامین های کمپلکس b, از شریان ها محافظت می کنند و جریان خون را در سراسر بدن بهبود می بخشند. روی یک نیاز برای تولید تستوسترون است, هورمونی که هم در مردان و هم زنان وجود دارد.

 از خشکی چشم ها جلوگیری می کند. عمر آسیب رادیکال آزاد شمار تلفات را می گیرد و چشم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.یکی از رایج ترین شکایات، خشکی چشمان است که با کاهش چشمگیر تولید اشک در حالی که مسن تر می شویم، ایجاد شده است.

آنتی اکسیدان ها، به ویژه ویتامین A، برای نگهداری روان و سلامت چشم کلی ضروری هستند.

 توقف فرسایش تلومر

کروموزوم ها که در هسته تمام سلول های شما یافت می شوند، طرح های ژنتیکی برای رشد، توسعه و کارکرد فیزیولوژیکی شما را دارند.

در نوک هر کروموزوم “درپوشی” به نام تلومر است، که به طور طبیعی با افزایش سن ما کوتاه تر می شود. تحقیقات نشان داده اند که مصرف روزانه مولتی ویتامین می تواند به کند و حتی معکوس کردن این فرسایش کمک کند.

 جلوگیری از مشکلات دندانی

ویتامین C نقش کلیدی در جلوگیری از بیماری های لثه ایفا می کند، چون به حفظ انسجام ساختارهای پشتیبان بافت دهانی کمک می کند.

از این آنتی اکسیدان ها، از جمله ویتامین A و E و همچنین سلنیوم، نشان داده شده است که سلامت لثه ای را بهبود می بخشند. شاید حتی مهم تر از این، روی است که غشا سلولی را تثبیت می کند و مانع رشد پلاک می شود. هم چنین کمبود روی و ویتامین A در بیماران مبتلا به بیماری پریودنتال شایع هستند. 

زمانی که مولتی ویتامین خوبی را پیدا کردید، چند نکته وجود دارد که باید انجام دهید. 

در صورت امکان، مقدار مولتی ویتامین را به چند قسمت تقسیم کنید.صبح و بعد دوباره در زمان شام. این کار به شما کمک خواهد کرد که مواد مغذی ضروری را در طول روز دریافت کنید. 

مولتی ویتامین را به همراه غذا بخورید تا از ناراحتی معده جلوگیری کنید. 

هر روز مولتی ویتامین را در یک زمان بخورید تا آن را روتین کنید.برای این کار، می توانید زنگ اخطاری را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود تنظیم کنید. 

اگر علائم واکنش آلرژیک را مشاهده کردید، مانند:کندو، مشکل تنفس، تورم صورت، لب ها، زبان و یا گلو ، به پزشک مراجعه کنید. 

زمانی که طبق دستور مصرف شود، انتظار نمی رود که مولتی ویتامین عوارض جانبی جدی داشته باشند. 

اگر دارای این موارد هستید به پزشک خود مراجعه کنید: 

عوارض جانبی رایج ممکن است شامل موارد زیر باشد:

هشدار:با وجود این که ممکن است نادر باشد، اما برخی افراد ممکن است در هنگام مصرف دارو تاثیرات جانبی بسیار بدی داشته باشند.

اگر علائم و نشانه های زیر را دارید به پزشک خود بگویید: 

علایم واکنش آلرژیکی مانند کهیر؛ جوش، خارش پوست، تاول، قرمزی، تورم، یا پوسته شدن پوست همراه یا بدون تب؛ خس خس کردن، تنگی در سینه یا گلو، مشکل در تنفس، بلعیدن و یا صحبت کردن؛ سرفه غیر معمول؛ یا تورم دهان، صورت، لب ها، زبان یا گلو. 

اینها همه اثرات جانبی نیستند که ممکن است رخ دهد. اگر شما سوالاتی در مورد اثرات جانبی دارید، به پزشک خود زنگ بزنید.

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

قرص مولتی ویتامین kirkland
قرص مولتی ویتامین kirkland
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *