قرص مخمر آبجو super brewers yeast

خواص دارویی و گیاهی

قرص مخمر آبجو super brewers yeast
قرص مخمر آبجو super brewers yeast

65,000 تومان

قرص مخمر آبجو Brewers Yeast

افزایش دهنده اشتها , چاقی صورت و چاق کننده بدن , ساخت کشور انگلستان , دارای مجوز از سازمان غذا و دارو

کاهش سطح کلسترول بد(LDL) وافزایش سطح کلسترول خوب(HDL)

افزایش سطح انرژی بدن – رفع خستگی – کمک به ترمیم بافتهای آسیب دیده – تقویت سیستم ایمنی و عصبی – حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، کبد ومجاری گوارشیقرص مخمر آبجو super brewers yeast

قرص مخمر آبجو brewers yeast

افزایش اشتها

افزایش وزن بدن و چاق شدن سریع

کندی روند پیری و افزایش شور جوانی , شادابی و نشاط

افزایش سطح انرژی بدن و کاهش استرس , درمان افسردگی

چاق کننده صورت و رفع چین و چروک

قرص مخمر آبجو چاق کننده قوی و اشتها آور است که از مخمر آبجو ساخته شده است این قرص علاوه بر افزایش اشتها برای چاق شدن و خصوصا چاقی در ناحیه صورت فواید دیگری نیز برای بدن دارد که در ادامه به بررسی انها میپردازیم.

مخمر آبجو از عنصری به نام  Saccharomyces cerevisiae، که یک قارچ تک سلولی است ساخته شده است. مخمر آبجو طعم تلخ دارد. مخمر آبجو به عنوان مکمل غذایی برای چاقی و افزایش وزن بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو یک منبع غنی از کروم است که ممکن است به بدن شما کمک کند تا سطح قند خون طبیعی خود را حفظ کنید. و نیز منبعی از ویتامین B است. مخمر آبجو پروبیوتیک محسوب می شود و برای کمک به هضم غذا استفاده می شود.

قرص مخمر آبجو حاوی موجودات کوچک (میکرو فلورا) است که به حفظ عملکرد مناسب دستگاه گوارش کمک می کند.

قرص مخمر آبجو یک مکمل تغذیه ای و اشتها آور است که سطح انرژی بدن را افزایش داده و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

قرص اشتها آور مخمر آبجو

مخمر ابجو منبعی غنی از:

• کروم

• پروتئین

• سلنیوم

• پتاسیم

• آهن

• فلز روی

• منیزیم

قرص اشتها اور مخمر ابجو یک منبع عالی از ویتامین های B است که عبارتند از:

∗ تیامین (B-1)

∗ ریبوفلاوین (B-2)

∗ نیاسین (B-3)

∗ اسید پانتوتنیک (B-5)

∗ پیریدوکسین (B-6)

∗ فولیک اسید (B-9)

∗ بیوتین (B-7)

 دیگر مزایای قرص مخمر آبجو برای بدن علاوه بر چاقی و افزایش وزن :

قرص مخمر آبجو سطح انرژی بدن را افزایش می دهد و به حفظ پوست، مو، چشم و دهان کمک می کند. این ممکن است در حمایت از سیستم عصبی و افزایش سیستم ایمنی موثر باشد.

کروم موجود در قرص اشتها اور مخمر آبجو با بهبود تحمل گلوکز به کنترل قند خون بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک می کند.

خصوصیات پروبیوتیک مخمر آبجو یک راه موثر برای جلوگیری از اسهال است. این مورد برای درمان اختلالات دیگر دستگاه گوارش مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله:

♦ اسهال ناشی از آنتی بیوتیک ها

♦ اسهال مسافرتی

♦ سندرم روده تحریک پذیر

♦ کولیت باکتری کلوستریدیوم

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

♦ عدم تحمل لاکتوز

 

بهترین مارک قرص مخمر آبجو

قبل از مصرف مخمر آبجو باید با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود صحبت کنید. مکمل هایی مانند مخمر آبجو می توانند با داروهای خاص ارتباط برقرار کنند.

عوارض جانبی مخمر آبجو به طور کلی خفیف است. شایع ترین عوارض جانبی گاز اضافی، نفخ و سردرد میگرنی است.

در صورت بروز درد قفسه سینه، گلو و یا تنگی قفسه سینه، و یا دشواری تنفس، مصرف مخمر آبجو را متوقف کنید و بلافاصله با مراقبین بهداشتی خود تماس بگیرید. این عوارض ممکن است بخاطر واکنش آلرژیک به مخمر آبجو باشد.

قرص مخمر آبجو منبع یک ویتامین B است اما حاوی B-12 نیست. مقدار نامناسب B-12 می تواند باعث کم خونی شود، بنابراین مهم است که مطمئن شوید منابع B-12 در رژیم غذایی شما وجود دارد.

مخمر آبجو به عنوان یک پودر، فلکس، مایع یا قرص در دسترس است دوز متوسط بالغ یک تا دو قاشق غذاخوری روزانه است. می توان آن را به غذا یا مخلوط با آب، استفاده کرد قرص مخمر آبجو نیز با یک لیوان آب ۲ یا ۳ بار در روز مصرف میشود .

بهتر است قبل از مصرف هر مکمل مانند قرص مخمر آبجو، با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود مشورت کنید. پزشک شما ممکن است توصیه کند که در ابتدا دوز کمتری از قرص مخمر آبجو را مصرف کنید تا عوارض جانبی احتمالی را بررسی کنید.

تعاملات دارویی

قرص مخمر آبجو می تواند با انواع مختلف داروها ارتباط برقرار کند.

مهار کننده های مونوآمین اکسیداز (MAOIs): این داروها عبارتند از تراریلی سیفروم، اسلایژیلین و ایزوکاربوکازید. این نوع دارو برای درمان افسردگی استفاده می شود. مقدار زیاد تیامین در مخمر آبجو می تواند منجر به بحران پرفشاری خون شود.

مپریدین: این یک داروی ضد درد است. بحران فشار خون بالا می تواند رخ دهد که مخمر آبجو با این مواد مخدر ارتباط برقرار می کند.

داروهای دیابت: مخمر آبجو می تواند سطح قند خون خود را کاهش دهد. مصرف آن در ترکیب با داروهای دیابت می تواند شما را در معرض خطر پایین افتادن قند خون مطلوب (هیپوگلیسمی) قرار دهد.

قبل از مصرف مخمر آبجو، اگر حامله یا شیردهی دارید، با پزشک خود مشورت کنید. همچنین اگر سوتین وریدی مرکزی یا هر یک از موارد زیر را داشته باشید، باید با احتیاط نیز احتیاط کنید:

دیابت

بیماری کرون

عفونت های مکرر مخمر

آلرژی های مخمر

سیستم ایمنی ضعیف

برای شما ممکن است مفید باشد که لیستی از هر شرایطی که دارید و داروهایی را که قبل از مخمر ابجو مصرف کرده اید را بررسی کنید. به این ترتیب شما خودتان نیز میتوانید تعیین کنید که مخمر آبجو برای نیازهای شما مناسب است.

مخمر آبجو نوعی مخمر است که محصولی از آبجو می باشد. مکمل های غذایی حاوی مخمر آبجو اغلب حاوی مخلوط غیر زنده، مخمر خشک هستند. مردم بیشتر ترجیح میدهند از قرص مخمر آبجو برای افزایش اشتها و چاق شدن استفاده می کنند .

موارد مصرف قرص مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو چگونه عمل می کند؟

با توجه به مقدار کروم در مخمر آبجو، علاقه به استفاده از آن برای کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت وجود دارد. کروم ممکن است به بدن کمک کند که انسولین را به طور موثرتری مصرف کند. این می تواند سطح قند خون را کاهش دهد.

به علاوه، مخمر آبجو  آنزیم های روده را افزایش می دهد که می تواند به کاهش اسهال کمک کند.

مخمر آبجو ممکن است به مبارزه با باکتری هایی که باعث عفونت در روده می شوند کمک کند و دفاع بدن را در برابر عفونت های ریه های ویروسی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی بهبود بخشد.

♣ مخمر آبجو منبع غنی ویتامین B و پروتئین است.

سندرم پیش از قاعدگی (PMS). قرص مخمر آبجو که حاوی انواع  ویتامین ها و مواد معدنی است از طریق دهان می تواند علائم PMS را کاهش دهد.

قرص چاقی مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو به منظور درمان مشکلات تنفسی، از جمله عفونت های سرماخوردگی و سایر دستگاه های تنفسی فوقانی، آنفلوانزا، آلرژی فصلی و آنفولانزای خوکی گرفته شده است. مخمر آبجو همچنین برای درمان اسهال، تورم کولون (کولیت) به علت باکتری Clostridium difficile، کلسترول بالا، از دست دادن اشتها، آکنه، سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، جوش بر روی پوست (furunculosis)، نوع ۲ دیابت و سندرم روده تحریک پذیر (IBS). همچنین به عنوان منبع ویتامین B، کروم و پروتئین استفاده میشود.

تب یونجه (رینیت آلرژیک). تحقیقات اولیه نشان می دهد مصرف ۵۰۰ میلی گرم یک محصول مخمر آبجو به مدت ۱۲ هفته باعث کاهش علائم بینی در ارتباط با آلرژی فصلی در گرده های بالایی می شود. با این حال، به نظر نمی رسد این محصول علائم چشم را بهبود بخشد. به نظر نمی رسد علائم بینی یا چشم در طول فصل آلرژی را بهبود بخشد اگر تعداد گرده کمتر باشد.

تورم کولون (کولیت) به علت باکتری Clostridium difficile. گزارش شده است که مصرف مخمر آبجو به مدت ۴ ماه همراه با وانکومایسین به مدت ۳۰ روز ممکن است به درمان کولیت ناشی از باکتری Clostridium difficile کمک کند و از عود مجدد جلوگیری کند.

دیابت. تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف قرص مخمر آبجو حاوی کروم به مدت ۸ هفته می تواند سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت را کاهش دهد. همچنین ممکن است نیاز به استفاده از داروهای خاص دیابت را کاهش دهد.

کلسترول بالا. تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از قرص مخمر آبجو به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول خون و افزایش سطح کلسترول LDL یا HDL در افرادی می شود که دارای کلسترول بالا هستند.

  آنفلوانزای معمولی (آنفلوآنزا). برخی از تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف یک محصول مخمر آبجو (EpiCor توسط Embria Health Sciences) برای ۱۲ هفته احتمال ابتلا به آنفولانزا را در افرادی که واکسن آنفلوانزا دریافت نکرده اند، کاهش می دهد. اما به نظر نمی رسد طول مدت یا شدت علائم آنفلوانزا در این افراد که بیمار می شوند را کاهش دهد. با این وجود، دیگر تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از این محصول مخمر آبجو هم خطر ابتلا به سرماخوردگی و یا آنفولانزا را کاهش می دهد و باعث می شود که علائم افراد سالم که به تازگی نشانه های آنفلوآنزا دریافت کرده اند، سریع تر حل شوند.

سندرم روده تحریک پذیر (IBS). تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف ۵۰۰ میلی گرم یا ۱۰۰۰ میلی گرم مخمر هر روز به مدت ۱۲ هفته ممکن است درد روده و مدفوع سخت را در افراد مبتلا به IBS با یبوست کاهش دهد. به نظر می رسد حداقل یک ماه طول بکشد تا هر گونه مزایایی به وجود آید.

♣ ویتامینهای گروه B در متابولیسم کربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند.

از مخمر آبجو میتوان در درمان وبا, پیشگیری از بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودکننده، آکنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه.

مصرف قرص مخمر آبجو , باعث تغییر فلور طبیعی روده , افزایش باکتریهای مفید  و کاهش باکتریهای مضر و بیماریزای روده میشود

مصرف مکمل مخمر آبجو کمک میکند تا راحت تر بخوابیم, نیاسین و پیروکسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد.

♣ فیبر موجود در مخمر آبجو در بر طرف کردن یبوست موثر است.

    آکنه. جوش . اسهال . از دست دادن اشتها و دیگر موارد با مصرف قرص مخمر آبجو برطرف میشوند.

اثرات جانبی و ایمنی

قرص مخمر آبجو برای بسیاری از افراد مفید است. و عوارضی ندارد یک محصول مخمر آبجو در دوزهای ۵۰۰ و  ۱۰۰۰میلی گرم در روز به مدت ۱۲ هفته استفاده میشود. در برخی از مردم، مخمر آبجو ممکن است سردرد، ناراحتی معده و گاز (نفخ شکم) ایجاد کند.

هشدارها و موارد منع مصرف :

دوران بارداری و شیردهی: در صورت بارداری یا شیردهی اطلاعات ایمنی کافی در مورد ایمن بودن مصرف قرص مخمر آبجو وجود ندارد . بنابراین از مصرف آن اجتناب کنید.

آلرژی به مخمر: افراد مبتلا به حساسیت یا حساس به مخمر ممکن است خارش و تورم داشته باشند.

بیماری کرون: مخمر آبجو می تواند بیماری کرون را بدتر کند. اگر بیماری کرون دارید، از مخمر آبجو استفاده نکنید.

دیابت: مصرف مخمر بلور حاوی کروم می تواند سطح قند خون را کاهش دهد. اگر دیابت دارید و برای پایین آوردن قند خون خود دارو مصرف می کنید، مصرف قرص مخمر آبجو میتواند باعث کاهش میزان قند خون شما شود. قند خون خود را با دقت کنترل کنید.

سیستم ایمنی ضعیف: نگرانی وجود دارد که مخمر آبجو از مکمل ها ممکن است خطر ابتلا به عفونت های خون را در افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف شده است افزایش دهد. این شامل افراد مبتلا به اچ آی وی / ایدز، سرطان، یا افرادی است که برای جلوگیری از رد یک ارگان پیوند خورده از دارو استفاده کرده اند. اگر یک سیستم ایمنی ضعیف داشته باشید، قبل از مصرف مکمل مخمر آبجو، با پزشک خود صحبت کنید.

 

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات زناشویی اصل و مجاز ،مکمل های بدنسازی، چاقی و لاغری ، افزایش قد ، آرایش و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، امکان خرید آنلاین راحت و مطمئن را در هر ساعت شبانه روزی فراهم کرده است.

ارسال سریع به سراسر ایران پرداخت در محل ویژه تهران ارسال با پیک در تهران ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

بزرگسالان و کودکان بالای 6 سال روزانه 6 تا 8 قرص مصرف کنند.

مخمر آبجو سلول‌های خشک شده و غیر فعال مخمری به ‌نام SACCHAROMYCES CEREVISIAE است، که خاصیت تخمیر کنندگی خود را از دست داده‌ است. این ترکیب ویژه حاوی اسید نوکلئیک، 18 نوع اسید آمینه، 14 نوع ماده معدنی، پروتئین، فیبر و ویتامین های گروه B می باشد، که فواید بیشماری را بر روی سلامتی داراست. اسید نوکلئیک موجود در آن RNA، اسید آمینه های آن شامل : آلانین، آرژنین، اسید آسپارتیک، اسید گلوتامیک، گلایسین، هیستیدین، ایزولوسین، سیستئین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین ، پرولین ، ترئونین ، سرین ، تیریپتوفان ، تیروزین و والین ، مینرال ها شامل : کلسیم ، آهن ، فسفر ، پتاسیم ، سدیم ، مولیبدیوم ، مس ، منگنز ، منیزیم ، ید ، روی ، وانادیم ، لیتیم ، سلنیم و کروم ، ویتامین های گروه B شامل : (B1,B2,B3,B4,B5,B6,B7,B9 به جز B12) می باشند. قرص مخمر آبجو کمپانی Health Aid ، محتوی تمامی ترکیبات گفته شده بوده و مصرف آن فواید بی شماری را برای مصرف کننده خواهد داشت. که از آن جمله عبارتند از : – کاهش سطح کلسترول خون : بسیاری از مطالعات اثر بخشی مخمر آبجو را در کاهش سطح چربی های خون به ویژه کلسترول نشان داده اند. البته در برخی از این آزمایشات علاوه بر کاهش سطح کلسترول سرم، کاهش معناداری در سطح تری گلیسرید سرم هم پدید آمده است. – بهبود عملکرد سیستم گوارشی : گر چه مخمر آبجو جزو خانواده پروبایوتیک ها طبقه بندی نمی شود اما در بسیاری از موارد مانند پروبایوتیک ها عمل کرده و می تواند همان سودمندی را داشته باشد. تحقیقات انجام شده اثربخشی این مخمر را در بهبود مشکلات گوارشی به ویژه درمان انواع اسهال (اسهال حاد، اسهال عفونی، اسهال مسافرتی، اسهال ناشی از درمان های آنتی بیوتیکی) نشان داده است. مکانیسم عمل این مخمر به اینگونه است که پس از ورود به سیستم گوارشی، توانایی تغییر فلور میکروبی روده را به نفع جمعیت باکتریایی سودمند داشته و با تغییر فلور، سبب بهبود مشکلات گوارشی ایجاد شده نظیر انواع اسهال، می شود. – بهبود کیفیت پوست و تقویت مو و ناخن : مخمر آبجو به سبب داشتن بیوتین و اسید آمینه های ضروری، می تواند سبب بهبود کیفیت پوست شود. همچنین با جلوگیری از ریزش مو و کمک به ضخیم تر شدن تارهای مو می تواند سبب تقویت و بهبود کیفیت موها هم شود. – کمک به رفع مشکلات خواب : مخمر آبجو به سبب داشتن ویتامین های (B1 ،B3 ،B5 و B6) و مینرال های کلسیم، منزیم و روی می تواند به کاهش مشکلات خواب کمک کند. علاوه برآن این مخمر حاوی اسیدآمینه تریپتوفان است که سبب ساخته شدن یک انتقال دهنده عصبی به نام سروتونین در بدن می شود. سروتونین مغز را از حالت فعال خارج کرده و سبب ایجاد حالت خواب آلودگی می گردد. – تنظیم اشتها : مخمر آبجو به سبب غنی بودن از ویتامین های گروه B در تنظیم اشتها، آزاد کردن انرژی، کاهش خستگی و همچنین کاهش استرس سودند است. – تنظیم قند خون : مخمر آبجو منبع غنی عنصر کروم است. فرم فعال بیولوژیکی کروم در مخمر آبجو ترکیبی به نام GFT است. مکانیسم عمل کروم در کاهش سطح قند خون به اینگونه است که ابتدا پس از افزایش قند خون به دنبال صرف وعده غذایی سبب تحریک ترشح انسولین از پانکراس می شود. بعد از آن از طریق افزایش اتصال انسولین به گیرنده های انسولینی سطح سلول سبب افزایش ورود گلوکز به داخل سلول می گردد. با این مکانیسم کروم می تواند در جلوگیری از افزایش قند خون و پیشگیری از دیابت سودمند باشد. – کنترل وزن : کروم موجود در مخمر آبجو به دنبال تنظیم قند خون می تواند در کنترل وزن هم مثمرثمر باشد. به این ترتیب که با افزایش ورود گلوکز به داخل سلول ها به ویژه در بافت عضلانی، از طریق متابولیزه کردن گلوکز انرژی حاصل می آید و این موضوع سبب سوزاندن چربی ها در بافت های چربی برای تولید انرژی می شود. که این موضوع خود می تواند سبب کاهش توده چربی شده و به کاهش وزن کمک کند. از طرف دیگر غنی بودن مخمر از ویتامین های گروه B سبب افزایش اشتها می گردد، بنابراین می تواند تا حدی سبب افزایش وزن گردد. با توجه به بررسی اثربخشی ترکیبات مخمر آبجو در نهایت می توانیم بگوییم که این ترکیب بیشتر سبب کنترل وزن می شود تا افزایش یا کاهش وزن. – پیشگیری از انواع سرطان ها : یکی از ترکیبات موجود در مخمر آبجو سلنیوم است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. بسیاری از مطالعات مصرف سلنیوم را برای پیشگیری از احتمال ابتلا به انواع سرطان ها سودمند دانسته اند. این محصول در کارخانه داروسازی بنر فارما کپس هلند تولید شده و تحت امتیاز و لیسانس شرکت هلث اید توسط داروسازی STP فارما بسته بندی شده است. (برگرفته از سایت www.nikakhtararia.com)

سلام من 17 سالمه و 10 کیلو کمبود وزن دارم بنظرتون مخمر ابجو مصرف کنم یا جوانه گندم یا چیز دیگه ای؟؟ اگه ممکنه نحوه مصرف هم بگید.

کاربر گرامی با سلام،
جهت افزایش وزن توصیه می شود که از مکمل کربو به مانند gain up استفاده نمایید. این مکمل می تواند در افزایش وزن تاثیرگذاری مناسبی داشته باشد .
لطفا به لینک محصول مراجعه نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )قرص مخمر آبجو super brewers yeast

سلام.من 22 سالمه و حدودا 10 کیلو کمبود وزن دارم .میخوام این مخمرو سفارش بدم ولی واقعا روزی مصرفش 6 تاس؟؟؟ خطرناک نیست؟؟ اگه روزی 2 تا مصرف کنم نتیجه میگیرم ؟؟ و همراه ویتا فیت مولتی ویتامین میشه مصرف کرد ،؟؟؟ منتظرم موجود کنید .مرسی

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف روزانه 6 عدد مشکلی به دنبال نخواهد داشت. در صورت تمایل به استفاده از ویتافیت می توانید مصرف را به روزانه سه عدد کاهش دهید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

روزانه 6 تا ؟
یعنی همزمان 6 تا رو باهم خورد ؟
یا

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید این محصول را به صورت دو عدد بعد از هر وعده غذا استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید.عذر میخوام اگه به جای 6 تا روزی 3تا مصرف کنم ودرکنارش از مولتی ویتامین استفاده کنم ویتامین های ب مورد نیازم تامین میشه؟

باسلام

کاربر گرامی، بله. شما می توانید بسته به نیاز مصرف این محصول را کاهش دهید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید این قرص در حجم گرفتن و رشت عضلات مفید هست؟برای ورزش بدنسازی میخواستم

با سلام

کاربر گرامی، این محصول می تواند به بهبود اشتها و بهبود جذب مواد غذایی کمک نماید منتها در حالت کلی اثرات چشمگیری به تنهایی در افزایش حجم عضلات نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید
ایا این قرص با وارفارین تداخل داره؟؟؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول با سه ساعت فاصله مشکلی به دنبال نخواهد داشت منتها می بایست در صورت مصرف آزمایش PT با فاصله کمتر مرتبا انجام شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام به ریزش مو کمک میکنه؟ در چه حد؟

با سلام

کاربر گرامی، مخمر آب جو حاوی ترکیبات کاملی بوده و تا حدودی می تواند در ریزش مو نیز موثر باشد، منتها میزان اثربخشی در افراد مختلف متفاوت می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام و خسته نباشد
پیشنهاد شما برای چاق شدن صورت چیه ؟

با سلام

کاربر گرامی، در این زمینه محصول تخصصی در داروخانه موجود نمی باشد، منتها در حالت کلی مخمر آب جو می تواند تا حدود مناسبی به شما کمک نماید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام خسته نباشید.من دارم وزن کم میکنم چیزی حدود ده کیلو قراره کم کنم ورزش بدنسازی میرم میخواستم بدونم این محصول میتونه کمک کنه برای حفظ صورت در رژیم چون وقتی ادم رژیم میگیره صورتش لاغر میشه خواستم بدونم این محصول رو میشه استفادع کرد در دوره کاهش وزن و جلوگیری از تحلیل رفتن صورت ؟اگه محصولی بهتر و با کیفیت تر برای نگهداری حجم صورت در زمان کاهش وزن در داروخانه موجود دارین برای من لینک کنید مرسی متشکر

با سلام

کاربر گرامی، این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند تا حدود مناسبی به شما کمک نماید. البته در دوره رژیم لاغر شدن صورت طبیعی می باشد. همچنین در کنار این محصول می توانید از اسپیروویت نیز استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من قبلا از این محصول استفاده کردم الان دوباره میخوام مصرف کنم، ماهی دوتا آمپول نوروبیون میزنم مصرف روزی شش تا هشت عدد ازاین قرص مشکلی نداره؟؟!
ضمنا داروی دپاکین و پروپرانولول و تیروکسین هم مصرف میکنم تداخل دارویی ایجاد نمیکنه؟!

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول با دو ساعت فاصله از سایر دارو ها مشکلی برای شما به دنبال نخواهد داشت منتها در حالت کلی می بایست مصرف آب را در طول روز افزایش دهید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

قرص چاق کننده گیاهی مخمر آب جو اورجینال

Brewers Yeast
مخمر 240 تایی هلندی
 

این مکمل در معاونت غذا و دارو ثبت شده است:
مخمر آبجو طبق آمار…

 

این مکمل در معاونت غذا و دارو ثبت شده است:

مخمر آبجو طبق آمار بیشترین تأثیر را روی افراد لاغر دارد.

مخمر آبجو حاوی انواع پروتئین ها و مولتی ویتامین ها و مواد خوراکی ( بدون مواد مضر)قرص مخمر آبجو super brewers yeast

ما این محصول را با تضمین ۵ تا ۱۰ کیلوگرم افزایش وزن به شما توصیه میکنیم.

 

 

 

 

 

نکاتی در مورد مخمر ابجو :

قرص چاق کننده و اشتهاآور مخمر آبجو

افزایش اشتها

افرایش وزن بدن

افزایش سطح انرژی بدن

روند پیری را کند می کند

خاصیت ضد سرطانی

کاهش کلسترول و چربیهای بدن

خواب راحت

رفع خستگی

حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان

ترکیبات قرص مخمر آبجو

۱-قرص مخمر آبجو حاوی تمام ویتامینهای گروه B میباشد به غیر از ویتامین B12، مگر اینکه مخمر آبجو با این ویتامین نیز غنی سازی شده باشد. ویتاینهای B شامل: تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، پانتوتنیک اسید(B5)، پیروکسیدین(B6)، فولیک اسید و یا فولات(B9) ، بیوتین(H) .

۲-قرص مخمر آبجو حاوی ۱۶ نوع اسید آمینه میباشد که تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل میگردد. در هر ۳۰ گرم مخمر آبجو ۱۶ گرم پروتئین وجود دارد.

۳-قرص مخمر آبجو حاوی ۱۴ نوع مواد معدنی میباشد بویژه کروم ، فسفروسلنیوم. روی، آهن، مس، منیزیوم، منگنز و پتاسیم دیگر مواد معدنی موجود در مخمر آبجو میباشند.

۴-کروم موجود در قرص مخمر آبجو بهترین منبع غذایی کروم محسوب میگردد.

۵- قرص مخمر آبجو حاوی فیبر نیز میباشد. در هر ۳۰ گرم از مخمر آبجو ۶ گرم فیبر موجود است.

۶- قرص مخمر آبجو حاوی بتا گلوکان میباشد. بتا گلوکان یک آنتی اکسیدان قوی بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.

۷- قرص مخمر آبجو حاوی نوکلئیک اسیدها و نوکلئوزیدها میباشد. بویژه ریبونوکلئیک اسید(RNA) و اینوزین.

تصویر مخمر ۲۴۰ تایی آبجو

 

 

خواص قرص مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

۱- نوکلئیک اسید ها و نوکلئوزیدها ترمیم بافتها را تسریع کرده و روند پیری را کند میسازند.

۲- سلنیوم موجود در مخمر آبجو خاصیت ضد سرطانی دارد، از سلولهای کبدی محافظت میکند و یک آنتی اکسیدان قوی میباشد که از امراض قلبی-عروقی پیشگیری میکند.

۳- کروم موجود در مخمر آبجو دارای خواص: تنظیم سطح قند خون (کاهش قند خون)-کاهش گلوکز ناشتا و بهبود تحمل گلوکز در افراد دیابتی با افزایش حساسیت سلولها به انسولین-کاهش چربیهای بدن و افزایش توده عضلانی (در صورتی که با ورزش و رژیم غذایی متعادل همراه باشد) – کاهش کلسترول و تری گلیسریدهای خون-کاهش سطح کلسترول بد(LDL) وافزایش سطح کلسترول خوب(HDL).

۴- افزایش اشتها-افزایش سطح انرژی بدن-رفع خستگی-کمک به ترمیم بافتهای آسیب دیده-تقویت سیستم ایمنی و عصبی-حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، کبد ومجاری گوارشی. از دیگر فواید مخمر آبجو میباشد.

۴-ویتامینهای گروه B در متابولیسم کربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند.

۵- از مخمر تغذیه ای میتوان در درمان ویا پیشگیری بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودکننده، آکنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه.

۶- مصرف مخمر آبجو فلور طبیعی روده را تغییر داده و باکتریهای مفید روده را افزایش و باکتریهای مضر و بیماریزای روده را کاهش میدهد.

۷- مصرف مکمل مخمر آبجو کمک میکند تا راحت تر به خواب رویم. نیاسین و پیروکسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد.

۸-فیبر موجود در مخمر آبجو در بر طرف کردن یبوست موثر است.

 

 

موارد منع مصرف
۱-افراد مبتلا به نقرس نبایستی از آن استفاده کنند.
۲- زنان باردار و یا شیرده بهتر است از مصرف آن خودداری کنند، مگر زیر نظر پزشک.

*تداخلات احتمالی و عوارض
۱-به ندرت در برخی افراد ایجاد آلرژی میکند.
۲- مصرف همزمان این مکمل با داروهای بازدارنده اکسیداز تک آمین (موجود در داروهای پارکینسون وضد افسردگی) موجب افزایش فشار خون میگردد.
۳-مکمل مخمر آبجو اثر داروهای ویژه دیابت را تقویت کرده و موجب کاهش قند خون و هیپوگلیسمی میگردد.
۴- افرادی که به تازگی مصرف این مکمل را آغاز کرده اند ممکن است دچار نفخ گردند. برای جلوگیری از این عارضه بهتر است مصرف آن را با دوز پایین شروع کرده و بتدریج دوز مصرفی آن را افزایش دهند.

دوز مجاز مصرفی
روزانه ۴ تا ۸ قرص

استفاده برای افراد بالای ۶ سال بلامانع است.

حداقل مصرف روزانه ۲ قرص می باشد.

همینک شما میتوانید این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی لردیا تهیه نمایید.

 

 

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

 

 

تمامی مطالب و حق بهره بردای از قالب و محتوا برای فروشگاه اینترنتی لردیا محفوظ می باشد.

قرص چاقی سوپر برور یست شرکت Health Aid هلث اید با مجوز بهداشت به شماره

301001045093،بدون بازگشت و عوارض؛کاملا طبیعی افزایش اشتها؛افزایش سطح انرژی بدن؛محصول کشور انگلستان،

با دلگرم همراه باشید.

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

قرص چاقی سوپر برور یست Super Brewers Yeastیك مكمل غذایی بسیار مناسب و كاملا طبیعی ساخت كشور انگلستان میباشد. این فراورده علاوه برارزش بالای غذایی تنها محصول بی خطر و كاملا طبیعی برای افزایش وزن میباشد.پودرهای پروتئین و محصولات مشابه موجود در بازار به دلیل تركیبات شیمیایی و نحوه تخلیص اسید های امینه در آنها به شدت دیر هضم بوده و فشار فراوانی را به دستگاه گوارش وكبد وارد می آورند.قرصهای برور یست بصورتی كاملا طبیعی حاوی بسیاری از تركیبات مورد نیاز بدن انسان میباشند .

قرص سوپر برور یست حاوی تمام ویتامینهای گروه B میباشد به غیر از ویتامین B12، مگر اینكه مخمر آبجو با این ویتامین نیز غنی سازی شده باشد. ویتاینهای B شامل: تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، پانتوتنیك اسید(B5)، پیروكسیدین(B6)، فولیك اسید و یا فولات(B9) ، بیوتین(H) .

قرص سوپر برور یست حاوی 16 نوع اسید آمینه میباشد كه تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل میگردد. در هر 30 گرم بیو یست 16 گرم پروتئین وجود دارد.

افزایش اشتها-افزایش سطح انرژی بدن-رفع خستگی-كمك به ترمیم بافتهای آسیب دیده-تقویت سیستم ایمنی و عصبی-حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، كبد ومجاری گوارشی. از دیگر فواید بیویست میباشد.

دوز مجاز و طریقه مصرف :

افراد بالغ و کودکان بالاتر از 6 سال روزانه 6 تا 8 قرص میل نمایند

قیمت : 35000 تومان

نکته بسیار مهم :

محصولات دیگر با همین نام و نامهای مشابه به هیچ وجه اصل نبوده مگر اینکه شماره مجوز بهداشت و نام و آدرس شرکت وارد کننده آن روی بسته و قوطی درون درج شده باشد .

8 تا 10 کیلو در ماه 240عدد قرص در هر قوطی برای یک دوره 1ماهه قرص سوپر برور یست حاوی 14 نوع مواد معدنی میباشد بویژه كروم ، فسفروسلنیوم. روی، آهن، مس، منیزیوم، منگنز و پتاسیم دیگر مواد معدنی موجود در بیو یست میباشند. كروم موجود در قرص سوپر برور یست بهترین منبع غذایی كروم محسوب میگردد. قرص سوپر برور یست حاوی فیبر نیز میباشد. در هر 30 گرم از بیویست 6 گرم فیبر موجود است. قرص سوپر برور یست حاوی بتا گلوكان میباشد. بتا گلوكان یك آنتی اكسیدان قوی بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.قرص سوپر برور یست حاوی نوكلئیك اسیدها و نوكلئوزیدها میباشد. بویژه ریبونوكلئیك اسید(RNA) و اینوزین.

وكلئیك اسید ها و نوكلئوزیدها ترمیم بافتها را تسریع كرده و روند پیری را كند میسازند.سلنیوم موجود در سوپر برور یست خاصیت ضد سرطانی دارد، از سلولهای كبدی محافظت میكند و یك آنتی اكسیدان قوی میباشد كه از امراض قلبی-عروقی پیشگیری میكند. كروم موجود در سوپر برور یست دارای خواص: تنظیم سطح قند خون (كاهش قند خون)-كاهش گلوكز ناشتا و بهبود تحمل گلوكز در افراد دیابتی با افزایش حساسیت سلولها به انسولین-كاهش چربیهای بدن و افزایش توده عضلانی (در صورتی كه با ورزش و رژیم غذایی متعادل همراه باشد) – كاهش كلسترول و تری گلیسریدهای خون-كاهش سطح كلسترول بد(LDL) وافزایش سطح كلسترول خوب(HDL).

ویتامینهای گروه B در متابولیسم كربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند. از قرص سوپر برور یست در درمان ویا پیشگیری بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودكننده، آكنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه. مصرف سوپر برور یست فلور طبیعی روده را تغییر داده و باكتریهای مفید روده را افزایش و باكتریهای مضر و بیماریزای روده را كاهش میدهد. مصرف سوپر برور كمك میكند تا راحت تر به خواب رویم. نیاسین و پیروكسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد. فیبر موجود در سوپر برور یست در بر طرف كردن یبوست موثر است.افراد مبتلا به نقرس نبایستی از آن استفاده كنند. زنان باردار و یا شیرده بهتر است از مصرف آن خودداری كنند، مگر زیر نظر پزشك. افرادی كه سیستم ایمنی بدنشان خیلی ضعیف است بایستی از مصرف آن خودداری كنند.

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

888888  (021)  98+  

قرص مخمر آبجو هلث اید

قرص مخمر آبجو هلث اید

280,000 ریال
Health Aid Brewers Yeast
سازنده: ساخت انگلستان
کد مجوز بهداشت: 301001045093
قرص مخمر آبجو هلث اید
Health Aid Brewers Yeastقرص مخمر آبجو super brewers yeast


مشخصات:

– منبع غنی و طبیعی از ویتامین های گروه B

– حاوی اسیدهای آمینه ضروری شامل تریپتوفان

– سهولت مصرف (به شکل قرص)

– حاوی مواد معدنی ضروری به ویژه کروم و سلنیوم

– برای گیاه خواران مناسب است.

– برای بیماران مبتلا به سلیاک، عدم تحمل به لاکتوز، دیابت و پرفشاری خون مناسب است.

– کاهش سطح کلسترول خون

– فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده

– بهبود عملکرد سیستم گوارشی

– بهبود کیفیت پوست و تقویت مو و ناخن

– کمک به رفع مشکلات خواب

– تنظیم اشتها و قند خون و کنترل وزن

– تعداد در بسته: 240 عدد قرص

 

موارد استفاده:

مغذی و ویتامینه و موثر بر سلامت عمومی بدن

 

نحوه مصرف:

بزرگسالان و کودکان بالای 6 سال روزانه 6 تا 8 قرص مصرف کنند.

 

احتیاط:

افرادی که داروهای ضد افسردگی مصرف می کنند، منع مصرف دارد.

افراد مبتلا به نقرس از مصرف این مکمل خودداری کنند.

توضیحات:

مخمر آبجو چیست؟
مخمر آبجو یک نوع قارچ تک سلولی به نام (ساکارومیسس سرویزیه) است که برای تولید آب میوه، ورآمدن خمیر نان و شیرینی استفاده می شود، این مخمر هنگامی که بر روی یک مکان شیرین تحت شرایط مناسب (دما و رطوبت) قرار گیرد. در اثر یک تغییر و تحول روی آب و قند سبب تولید دی اکسید کربن و الکل (اتانل) می شود، این مخمر در صنعت تولید نان و مطالعات ژنتیک و همچنین به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود. این مخمر دارای میزان بالایی از پروتئین برای ساخت و ساز و بازسازی بدن می باشد، اهمیت آن در تشکیل فرآیندهای شیمیایی بسیار حیاطی است. 
مخمر آبجو غنی از پروتئین است، پروتئین آن 45-60% و بالاتر از سبوس گندم (15-23%)، بالاتر از سویا (16.67%) و بالاتر از پروتئین گوشت گاو (31.5%) است.

شرکت تجهیزات پزشکی آرسان از سال 1387 با هدف نوآوری در عرصه تجهیزات پزشکی رسما فعالیت خود را در زمینه واردات دستگاههای پزشکی آغاز نمود…

لینک ها

پیوندها

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

اطلاعات تماس

 تهران، میدان ونک، خیابان اول، کوچه نوزدهم، طبقه دوم، واحد 4 

 arsan@sample.com

 888888  (021)  98+

 12888  (021)  98+

تمامی حقوق برای شرکت آرسان محفوظ می باشد.

موارد مصرف : – حفظ سطح انرژی و سلامت عمومی بدن- رفع خستگی و بی خوابی- درمان اسهال و مشکلات قندی- حفظ وزن متعادل بدن از طریق افزایش سوخت و ساز چربی و افزایش اشتها

دستور مصرف : بزرگسالان و کودکان بالای 6 سال، روزانه 8-6 قرص مصرف نمایند.

شرایط نگهداری : در محل خشک و خنک ، دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

موارد هشدار و نکات قابل توجه :- مکمل های غذایی نباید جایگزین یک شیوه زندگی سالم و یا بجای یک رژیم غذایی متعادل و متنوع مصرف شوند.- این فرآورده یک مکمل رژیمی غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی باشد.- در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.- از افزایش دوز مصرفی اجتناب نمایید مگر به دستور پزشک

اجزای تشکیل دهنده : 

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

توضیحات : مخمر آبجو یک ترکیب ویژه حاوی اسید نوکلئیک ، 18 نوع اسید آمینه ، 14 نوع ماده معدنی ، پروتئین ، فیبر و ویتامین های گروه B  می باشد و همه این فاکتور ها در کنار هم سبب حفظ سطح انرژی و سلامت عمومی بدن می شوند که در رفع خستگی ، بی خوابی ، درمان اسهال و مشکلات قندی ، حفظ وزن متعادل بدن از طریق افزایش سوخت و ساز چربی و افزایش اشتها اهمیت بسزایی دارند.

Reference

سبد خرید شما خالی است!

مخمر ( آب ج و ) سلول‌های خشک شده و غیر فعال مخمری به ‌نام SACCHAROMYCES CEREVISIAE است، که خاصیت تخمیر کنندگی خود را از دست داده‌ است. این ترکیب ویژه حاوی اسید نوکلئیک، 18 نوع اسید آمینه، 14 نوع ماده معدنی، پروتئین، فیبر و ویتامین های گروه B می باشد، که فواید بیشماری را بر روی سلامتی داراست. اسید نوکلئیک موجود در آن RNA، اسید آمینه های آن شامل : آلانین، آرژنین، اسید آسپارتیک، اسید گلوتامیک، گلایسین، هیستیدین، ایزولوسین، سیستئین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، پرولین، ترئونین، سرین، تیریپتوفان، تیروزین و والین، مینرال ها شامل : کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، سدیم، مولیبدیوم، مس، منگنز، منیزیم، ید، روی، وانادیم، لیتیم، سلنیم و کروم، ویتامین های گروه B شامل : (B1,B2,B3,B4,B5,B6,B7,B9 به جز B12) می باشند.

قرص مخمر ( آبجو) کمپانی Health Aid، محتوی تمامی ترکیبات گفته شده بوده و مصرف آن فواید بیشماری را برای مصرف کننده خواهد داشت. که از آن جمله عبارتند از :- کاهش سطح کلسترول خون : بسیاری از مطالعات اثربخشی مخمر ( آب ج و ) را در کاهش سطح چربی های خون به ویژه کلسترول نشان داده اند. البته در برخی از این آزمایشات علاوه بر کاهش سطح کلسترول سرم، کاهش معناداری در سطح تری گلیسرید سرم هم پدید آمده است.- بهبود عملکرد سیستم گوارشی : گر چه مخمر ( آب ج و ) جزو خانواده پروبایوتیک ها طبقه بندی نمی شود اما در بسیاری از موارد مانند پروبایوتیک ها عمل کرده و می تواند همان سودمندی را داشته باشد. تحقیقات انجام شده اثربخشی این مخمر را در بهبود مشکلات گوارشی به ویژه درمان انواع اسهال (اسهال حاد، اسهال عفونی، اسهال مسافرتی، اسهال ناشی از درمان های آنتی بیوتیکی) نشان داده است. مکانیسم عمل این مخمر به اینگونه است که پس از ورود به سیستم گوارشی، توانایی تغییر فلور میکروبی روده را به نفع جمعیت باکتریایی سودمند داشته و با تغییر فلور، سبب بهبود مشکلات گوارشی ایجاد شده نظیر انواع اسهال، می شود.- بهبود کیفیت پوست و تقویت مو و ناخن : مخمر ( آب ج و ) به سبب داشتن بیوتین و اسید آمینه های ضروری، می تواند سبب بهبود کیفیت پوست شود. همچنین با جلوگیری از ریزش مو و کمک به ضخیم تر شدن تارهای مو می تواند سبب تقویت و بهبود کیفیت موها هم شود.- کمک به رفع مشکلات خواب : مخمر ( آب ج و ) به سبب داشتن ویتامین های B1 ،B3 ،B5 و B6 و مینرال های کلسیم، منزیم و روی می تواند به کاهش مشکلات خواب کمک کند. علاوه برآن این مخمر حاوی اسیدآمینه تریپتوفان است که سبب ساخته شدن یک انتقال دهنده عصبی به نام سروتونین در بدن می شود. سروتونین مغز را از حالت فعال خارج کرده و سبب ایجاد حالت خواب آلودگی می گردد.- تنظیم اشتها : مخمر ( آب ج و ) به سبب غنی بودن از ویتامین های گروه B در تنظیم اشتها، آزاد کردن انرژی، کاهش خستگی و همچنین کاهش استرس سودند است.- تنظیم قند خون : مخمر ( آب ج و ) منبع غنی عنصر کروم است. فرم فعال بیولوژیکی کروم در مخمر ( آب ج و ) ترکیبی به نام GFT است. مکانیسم عمل کروم در کاهش سطح قند خون به اینگونه است که ابتدا پس از افزایش قند خون به دنبال صرف وعده غذایی سبب تحریک ترشح انسولین از پانکراس می شود. بعد از آن از طریق افزایش اتصال انسولین به گیرنده های انسولینی سطح سلول سبب افزایش ورود گلوکز به داخل سلول می گردد. با این مکانیسم کروم می تواند در جلوگیری از افزایش قند خون و پیشگیری از دیابت سودمند باشد.- کنترل وزن : کروم موجود در مخمر ( آب ج و ) به دنبال تنظیم قند خون می تواند در کنترل وزن هم مثمرثمر باشد. به این ترتیب که با افزایش ورود گلوکز به داخل سلول ها به ویژه در بافت عضلانی، از طریق متابولیزه کردن گلوکز انرژی حاصل می آید و این موضوع سبب سوزاندن چربی ها در بافت های چربی برای تولید انرژی می شود. که این موضوع خود می تواند سبب کاهش توده چربی شده و به کاهش وزن کمک کند. از طرف دیگر غنی بودن مخمر از ویتامین های گروه B سبب افزایش اشتها می گردد، بنابراین می تواند تا حدی سبب افزایش وزن گردد. با توجه به بررسی اثربخشی ترکیبات مخمر ( آب ج و ) در نهایت می توانیم بگوییم که این ترکیب بیشتر سبب کنترل وزن می شود تا افزایش یا کاهش وزن.- پیشگیری از انواع سرطان ها : یکی از ترکیبات موجود در مخمر ( آب ج و ) سلنیوم است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. بسیاری از مطالعات مصرف سلنیوم را برای پیشگیری از احتمال ابتلا به انواع سرطان ها سودمند دانسته اند.

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

مخمر آبجو خشک شده، منبع غنی از چندین نوع مواد مغذی است که شامل: ویتامین های گروه ب (تیامین، ریبوفلاوین،نیاسین، پیریدوکسین،اسید پانتوتنیک، بیوتین و فولات) و انواع مواد معدنی کمیاب مثل کروم و سلنیوم می باشد.

همچنین منبع خوب اسیدهای آمینه ضروری،پتاسیم و منیزیم می باشد.

مخمر آبجو بعنوان یک منبع طبیعی و غنی ویتامین های گروه ب ،اثرات آنها را دارا می باشد و در موارد زیر مفید است:آکنه و دیگر مشکلات پوستی،حالتهای التهابی،استرس،ا سهال و مشکلات دستگاه گوارش.مخمر آبجو برای آزادی ذخایر انرزی بدن و رفع خستگی و کاهش استرس روزانه مفید می باشد.

– سهولت مصرف (به شکل قرص(- منبع غنی و طبیعی از ویتامین های گروه B- حاوی اسیدهای آمینه ضروری شامل تریپتوفان- حاوی مواد معدنی ضروری به ویژه کروم و سلنیوم- مناسب برای گیاهخواران- مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک، عدم تحمل به لاکتوز، دیابت و پرفشاری خون- فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده- کاهش سطح کلسترول خون- بهبود عملکرد سیستم گوارشی- بهبود کیفیت پوست و تقویت مو و ناخن- کمک به رفع مشکلات خواب- تنظیم اشتها و قند خون و کنترل وزن

بزرگسالان و کودکان بالای 6 سال روزانه 6 تا 8 قرص مصرف کنند. 

درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.- در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.- مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.- افراد مبتلا به نقرس از مصرف این مکمل خودداری کنند.- افرادی که داروهای ضد افسردگی مصرف می کنند منع مصرف دارد

اندازه محصول : 240 قرصکشور سازنده: انگلستانمدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی :  1228073519

0 از
0 نظر

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

خمیر تازه جو را با آب سرد می شویند، این شست وشو را کمی ادامه می دهند تا آبی که از شست وشو خمیر به دست می آید کاملاً صاف و زلال شود و آنچه که از خمیر باقی می ماند را گرفته و فشار می دهند  تا باقیمانده  آب داخل آن کاملاً خارج شود، سپس آن را در گرما سی درجه سانتی گراد خشک می کنند؛ به این ترتیب مخمر خشک با بوی مطبوع، طعم کمی تلخ و رنگ خاکستری روشن به دست می آید.

با مصرف روزانه یک عدد قرص مخمر آبجو مشکلاتی گوارشی مانند نفخ و احساس سنگینی در عرض ۴ هفته از بین می رود. اگر متوجه شدید که مشکلات با مصرف این مخمر تشدید شد مصرف قرص مخمر آب جو را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

اگر آنتی بیوتیک مصرف می کنید، روزانه ۲۰۰ میلی گرم مخمر آبجو به صورت کپسول میل کنید. بعد از تمام شدن آنتی بیوتیک هایتان نیز به مدت ۵ تا ۶ روز مصرف مخمر را ادامه دهید.قرص مخمر آبجو super brewers yeast

قرص مخمر آبجو به ویژه برای بهبود وضعیت پوست، موها و ناخن‌ها بسیار موثر است. ۱ قاشق چای خوری پودر مخمر آبجو را با یک قاشق چای خوری عسل و زرده ی یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید. کمی آب به آن اضافه کنید تا به صورت خمیر دربیاید.

ماسک را روی پوست صورتتان بگذارید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. هر هفته یک مرتبه از این ماسک استفاده کنید.

برای افراد جوان و سالخورده و کودکان بالای ۱۲ سال، هر ۳ الی ۴ ساعت دو عدد قرص لازم است، و نباید بیش از ۱۲ عدد قرص در ۲۴ ساعت خورد. برای کودکان زیر ۱۲ سال این قرص فقط با تجویز پزشک مصرف شود.

در صورت مصرف بیش از حد این قرص لطفا به پزشک مراجعه کنید و قرص هایی که مصرف می کنید را پیش پزشک ببرید تا در صورت بروز تداخل دارویی آگاه شوید.

اگر قرص مخمر آبجو بصورت پودر ارائه شود، باید توجه داشت که مقدار مورد نیاز ۳۰۰۰ میلی گرم، روزانه است. که معمولا در ۳ وعده غذایی اصلی بصورت ۱۰۰۰ میلی گرمی، همراه با وعده غذایی مصرف می شود.

برای زنانی که دچار سندرم پیش از قاعدگی هستند، ترکیبی از مخمر آبجو به همراه ویتامین ها و مواد معدنی، محیا شده است که مورد استفاده و بسیار مفید است.

مخمر آبجو به شکل رشته، پودر، قرص، کپسول و محلول وجود دارد.

مصرف قرص مخمر آبجو برای افرادی که از التهاب روده مانند کولیت رنج می برند توصیه نمی شود. به خاطر اینکه امکان دارد باعث افزایش التهاب های موجود شود.

مصرف این ماده همچنین برای افرادی که تحت شیمی درمانی هستند توصیه نمی شود. توجه داشته باشید اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا برای مصرف این مکمل دو به شک هستید حتماً نظر پزشکتان را جویا شوید.

نبض ما– ترجمه و گردآوری

تمام نکات مهم در رابطه با “قرص آلوپورینول”

قرص مجسترول برای چه بیماری هایی است؟

نکاتی درباره ماینوکسیدیل داروی ریزش مو

قرص زغال برای چه استفاده می شود؟

۱۱ نکته مهم که درباره شربت و قرص زادیتن باید بدانید

تداخلات دارویی با قرص آهن چیست؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

بنده رژیم لاغری دارم که تو رژیمم قرص مخمر ابجو یک عدد بین غذا داده شده اما همه جا زده واسه چاقی اگه میشه راهنمایی کگنید

سلام مخمر ابجودرما چند کیلو چاق می کند

قرص مخمر ابجو در ماه چقد وزن اضافه میکند؟

سلام قرض مخمر چقدر زمان میبره تا چاق بشم روزانه باید چطور مصرف کنم

قرص مخمر چ زمان طول میکشه چاق بشیم رو ی چند تا بخورم و چ زمان

یک کیلو

سلام،قرص مخمر جورا باید قبل یا بعد از غذا میل کرد،آ یا برای افرادی ک بیماری کبدی دارندمصرف آ ن توصیه میشه یانه؟

قرص مخمر برای چاقی باید کی مصرف کرد

قرص مخمر آبجو super brewers yeast

از دکتر بپرسید

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


تاثیر چاقی در فشار خون بالا


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

ویدیو های سلامت


فیستول مقعدی چگونه درمان می شود؟


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ


شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

مطالب پیشنهادی


بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن


عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!


مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟


هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟


گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید


هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟


چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

قرص مخمر آبجو super brewers yeast
قرص مخمر آبجو super brewers yeast
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *