قرص لیورگل خارجی چیست

خواص دارویی و گیاهی

مجله مثبت سبز – داروخانه آنلاین مثبت سبز


بررسی تاثیر متفورمین در کاهش وزن


دلیل خشکی پوست چه چیزی است؟

آیا تقویت کننده های متابولیسم موثر در کاهش وزن هستند؟

نکات جنسی که باید با شریکتون در میون بزارید


ماهیت و موارد استفاده ریتالین چیست؟

رابطه مقعدی و خطر ابتلا به بیماری های گوناگون


کپسول ایزی آیرون نچرال ورلد


پماد کالاندولا دینه ضد التهاب پوستی

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک


همه چیز درمورد مکمل غذایی


مکمل های درمان کننده آرتروز کدامند؟

مکمل های مولتی ویتامین چیست و چه فعالیتی در بدن انجام می دهند؟

قرص لیورگل حاوی مواد موثره سیلی مارین توی درمان مسمومیت های کبدی، هپاتیت های حاد و مزمن  C و B، سیروز کبدی و کبد چرب، بسیار موثره!

بیماری های کبدی چون سیروز، کبد چرب و هپاتیت مزمن از جمله مشکلاتیه که خیلی زیاد اون رو در اطرافمون می بینیم یا در موردش می شنویم، به همین دلیل درمان این بیماری ها هم به شدت باعث ذهن مشغولی پزشکان می شه.

از فعال ترین اندام های بدن می شه به کبد اشاره کرد. این عضو بر خلاف سایر اندام های بدن مثل معده، روده ها، قلب و ماهیچه ها، هیچ جنبش و حرکتی نداره و فعالیت هایش از نظر چشم پنهانه. کبد که از نظر حجم، بزرگ ترین اندام داخلی بدن هم محسوب می شه، وزنی در حدود 1 تا 1.5 کیلوگرم داره و فضای بالای شکم رو اشغال می کنه.

کبد، روی بیش تر مواد موجود در خون وارد شده به خود، پردازش و فعل و انفعالاتی انجام می ده و گلوکز و مواد معدنی ای مثل آهن و ویتامین هایی مثل B12 رو ذخیره می کنه. کبد هم چنین سم زدایی برخی مواد زیان آور رو هم انجام می ده!

کبد حداقل 5 عمل شیمیایی متنوع و اساسی انجام می ده. این عضو حساس و مفید، دارای رگ خون رسان ویژه ای به ورید باب کبدیه که از طرف معده، روده ها و طحال میاد.

تولید صفرا، فرآیند مواد غذایی و سموم بدن و ذخیره سازی قندها سه وظیفه مهم کبد به شمار میاد.

کبد چرب، بیماری کبد چرب الکلی، سیروز کبدی، هپاتیت و از جمله عمده بیماری های کبدی به شمار میاد.

کارآیی داروهای موثر توی درمان اختلالات کبدی مثل اینترفرون، کورتیکو استرئیدها و با اینکه مناسبه، اما توی بسیاری از موارد، متناقض عمل می کنن و عوارضی دارن!

در سال های اخیر محققان سعی در جایگزین کردن داروهای گیاهی برای داروهای شیمیایی داشتن!

مطالعه ای در سال 24 در بین بیماران هپاتیت C مزمن در آمریکا انجام شد و طی اون شایع ترین داروی گیاهی تجویز شده برای بیماران، سیلی مارین گزارش شد.

در مطالعه دیگه ای که توی کشور فنلاند انجام شد، پس از گذشت 4 هفته از مصرف داروی سیلی مارین در بیماران، مقادیر آنزیم های AST و ALT به شدت کم شد و در مطالعات بافت شناسی هم روند ترمیمی یاخته کاملا واضحی، دیده شد.

همچنین توی تحقیقات حیوانی هم، سیلی مارین در برابر سموم مختلف کبدی ناشی از داروهای هپاتو توکسیک، اثرات محافظتی روی یاخته های این بافت از خودش نشون داد.

قرص لیورگل ساخته شده از عصاره گیاهی خارمریم یا همون “سیلی مارین از طریق تحریک سنتز پروتئین ریبوزومال، باعث افزایش قدرت نوسازی سلول های کبدی می شه و در نتیجه یه درمان کمکی بسیار موثر برای مسمومیت های کبدی، هپاتیت ها، جلوگیری از پیشرفت سیروز کبدی و بخصوص کبد چربه!

میوه‌ گیاه خارمریم حاوی فلاونوئید‌های گیاهی مهمی مثل سیلی بین، سیلی کریستین و سیلی دیانینه که در مجموع سیلی مارین یده می شن و همگی دارای اثرات محافظت کننده‌ کبدی هستن. این خاصیت، در واقع به معنی افزایش مقاومت یاخته های کبدی در برابر آسیب های سمی به حساب میاد..

خرید قرص لیورگل 7 عددی

گفتنیه که هر قرص روکش دار حاوی عصاره خشک گل خارمریم، معادل 7 میلی گرم سیلی مارین هست.

روزی 3 مرتبه و در هر نوبت یک عدد قرص 14 میلی گرمی و یا دو قرص 7 میلی گرمی لیورگل همراه با آب نوش جان کنید!

کبد انسان دارای چندین عمل حیاتی مهمه که عبارتند ازمتابولیسم هضم و سم زدایی مواد زاید بدن که هر نوع ضایعات کبد موجب تغییراتی توی سلول های کبدی شده و از این طریق قدرت عمل کبد رو تحت تاثیر خودش قرار می ده!

سیلیمارین مجموعه ترکیبات پلی فنلی گیاه خارمریمه و استفاده از این گیاه در درمان مشکلات کبدی تاریخچه ای طولانی داره. سیلیمارین به عنوان یه آنتی اکسیدان قوی و مستقیم عمل می کنه و رادیکال های آزاد سمی رو از بین می بره. گلوتاتیون داخل سلولی و سوپر اکسید دیس موتاز رو افزایش می ده.

همچنین تشکیل لوکوترین ها رو مهار می کنه و فعالیت آنزیم RNA پلی مراز رو توی هسته سلولی زیاد می کنه و موجب تحریک سنتز پروتئین های ریبوزومال می شه که این عمل به نوبه خودش قدرت نوسازی سلولی کبد رو افزایش می ده.

سیلیمارین توی درمان هپاتیت حاد و مزمن ویروسی هردو موثره. توی یه مطالعه بر 29 بیمار هپاتیت ویروسی تحت درمان با سلیمارین، معلوم شد که سلیمارین تاثیر خیلی زیادی روی پارامترهای زیاد شده این مریض ها مثل سطح بیلی روبین سرم و آنزیم های کبدی در مقایسه با گروه پلاسبو داره.

لازم به ذکره که پارامترهای آزمایشگاهی توی گروه تحت درمان با سلیمارین بعد از دو هفته درمان در مقایسه با گروه پلاسبو به طور قابل ملاحظه ای به حد طبیعی می رسه. در مطالعه دیگه ای بر روی بیماران مبتلا به هپاتیت ویروسی مزمن هم، سیلیمارین باعث بهبود قابل ملاحظه ای شده. مصرف 42 میلی گرم سیلیمارین در موارد حاد برای مدت 12-3 ماه منجر به بهبود ضایعات سلولی کبدی می شه!

متاسفانه اکثر بدنسازها به علت مصرف زیاد استرویید و مصرف بیش از حد انواع مکمل ها، دچار مسمومیت های کبدی و بالا رفتن آنزیم های کبدی می شن.

مصرف این دارو که یک داروی کاملا گیاهیه، موارد منعی نداره و می تونه کبد رو به وضعیت مناسب برسونه.

خرید قرص لیورگل 14 عددی

این دارو اگرچه گیاهی و بسیار مفیده اما مصرف بی رویه و بی قاعده اون می تونه به شدت به سلامتی بدن آسیب بزنه، پس حتما به پزشک مراجعه کرده و زیر نظر پزشک متخصص پس از گذروندن آزمایش های موردنظر، برای مصرف این دارو اقدام کنید!

مطالعات روی تعیین مقدار سیلیمارین در خون 35 بیمار نشان داده که توی بدن این بیماران عوارض جانبی دیده شده تنها شامل اختلالات بسیار مختصر گوارشی بوده. فقط یه اثر ملین ملایم معمولا با مصرف این دارو در بین مصرف کننده ها دیده می شه!

لازم به ذکره عوارضی از مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی هم گزارش نشده.

این دارو رو حتما به میزان مورد نیاز تهیه و در جای خشک و خنک نگه داری کنید.

یه نویسنده شاد اما حساسه، متولد قلب زمستون و کارشناسی ارشد اقتصاد داره، سال های زیادی تکواندو کار و البته معلم مقطع ابتدایی بوده و عاشق فوتباله! اون شاعره و اولین کتابش سال 83 چاپ شده، در ضمن اون عاشق حیوانات، کودکان و گیاهانه.

از آندوسکوپی بدانیم

یادگیری یک زبان جدید چگونه بر عملکرد مغز تاثیر می گذارد؟

بهترین بالشت و تشک برای خواب کدام است؟

حساس بودن به صدای غذا خوردن دیگران

برای نوشتن بعدی، ، ، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدید ترین ها


مولتی ویتامین مینرال چیست؟


کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان

نحوه و میزان مصرف مکمل گینر چگونه باید باشد؟


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد


طریقه مصرف مکمل آمینو

معرفی محصولات


معرفی صابون گیاهی ملایم کدلی

معرفی کرم روشن کننده دست پیگمازوم فیس دوکس


معرفی شامپو کرم آنافاز دوکری


معرفی کرم مرطوب کننده سافت نیوآ

مصاحبه با پزشکان

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک

مصاحبه اختصاصی با جراح و متخصص چشم جناب آقای محمد کریم

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای دکتر سید علی مومن زاده فوق تخصص

مصاحبه با دکتر رضا منتظر پزشک محقق در طب ایرانی

مصاحبه اختصاصی با دکتر رضا منتظر پزشک محقق در طب ایرانی

رپورتاژ


تاریخچه برند چیکو (chicco)

تاریخچه برند فیلیپس

تاریخچه برند مای

تاریخچه برند دکتر مورد

تاریخچه برند نیوآ


چجوری اضطراب رو پشت سر بذاریم؟


ماهیت و موارد استفاده ریتالین چیست؟

رابطه مقعدی و خطر ابتلا به بیماری های گوناگون

مجله مثبت سبز متشکل از تیمی متخصص، پر انرژی و جوان می باشد که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا بوده و مشتاقند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی فردی هر شخص را ارتقاء می‌بخشد، برای شما فراهم آورند. باعث افتخار است که خلاصه تحقیقات بدست آمده را با هموطنان خود به اشتراک گذاشته تا شاید سهمی کوچک در ارتقاء فرهنگ سلامتی کشور خود داشته باشیم.


در داروها
۵ دی ۱۳۹۶

داروی لیورگل چیست؟ طریقه مصرف لیورگل چگونه است؟ چرا بدنسازان باید لیورگل مصرف کنند؟ در این مطلب اطلاعاتی در مورد لیورگل را گرداوری کرده ایم که حتما پاسخ سوالهایتان را پیدا می کنید.

قرص ليورگل تهيه شده از عصاره گياهي خارمريم (سيلي مارين) از طريق تحريك سنتز پروتئين ريبوزومال باعث افزايش قدرت نوسازي سلولهاي كبدي شده لذا يك درمان كمكي كاملاً موثر برای مسمومیتهای کبدی، هپاتیت ها، جلوگیری از پیشرفت سیروز کبدی و بخصوص کبد چرب خواهد بود٠ اين دارو فاقد هر گونه عارضه جانبی خواهد بود و تنها در معدودی از موارد می تواند منجر به بروز اثرات ملینی کاملاً ملایمی می گردد. این دارو لازم است سه نوبت در روز و در هر بار یک قرص ۱۴۰ میلی گرمی یا دو قرص ۷۰ میلی گرمی مصرف گردد٠ مدت زمان مصرف دارو بخصوص در کبد چرب تا سه ماه قابل توصیه است.

كبــد مهمترین كارخانه‌ی شیمیایی بدن است. این عضو با تولید صفرا كمك به هضم چربی‌ها نموده و بسیاری از سموم را ازروده‌ها دفع می‌كند. قدرت كبد برای انجام این اعمال مهم، اغلب تحت تاثیر مواد متعددی كه روزانه انسان در معرض آنها قرار می‌گیرد به خطر می‌‌افتد.
غذاها و بعضی از گیاهان داروئی می‌توانند سلول‌های كبدی را در مقابل این ضایعات محافظت نموده و به نقش كبد به عنوان مهمترین عضو سم زادی بدن در این امر كمك نمایند. به علت نقش بسیار مهم كبد در اعمال بدن، پیشگیری و درمان بیماری‌های آن ضرورت تام دارد.
آسیب كبد كه به دنبال تخریب سلولی ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریك سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود ممكن است به مدت ۲۰-۱۰ سال به صورت نهفته فعال بوده و تا زمان بروز سیروز كبدی هیچگونه علامت و نشانه‌ای از خود ظاهر نسازد. این مدت طولانی، فرصت مناسبی برای درمان بیمار، توسط داروهای گیاهی و درنتیجه كنترل بیماری و پیشگیری از آسیب جدی به كبد به شمار می‌رود.
بیش از ۲۰۰۰ سال است كه از گیاه خار مریم( Silybum marianum ) در درمان پشتیبان بیماری‌های كبدی و اختلالات كیسه صفرا استفاده می‌گردد.این درحالی است كه امروزه جدای از پیشینه‌ی تاریخی این گیاه به عنوان داروی محافظ كبدی، اثرات سودمند دیگرش در درمان بیماری‌‌های سایر اعضاء نیز شناسایی شده است.
میوه‌ گیاه خار مریم دارای فلاونوئید‌های گیاهی مهمی همچون سیلی بین، سیلی كریستین و سیلی دیانین است كه در مجموع سیلی مارین یده می‌شوند و همگی دارای اثرات محافظت كننده‌ی كبدی می‌باشند.
این خاصیت، در واقع به معنای افزایش مقاومت یاخته‌های كبدی در مقابل آسیب‌های سمی می‌باشد. از مهمترین اثرات این گیاه می‌توان اثرات آنتی اكسیدانی مستقیم، مهار پراكسیداسیون چربی‌ها، بازسازی ذخایر گلوتاتیون درون یاخته‌ای و افزایش سوپراكسیددیسموتاز را برد.
از طرف دیگر سیلی مارین، فعالیت آنزیم RNA پلیمراز را در هسته‌ی سلولی افزایش داده و با تحریك سنتز پروتئین‌های ریبوزومال در یاخته‌‌های كبدی، تسریع سرعت بازسازی سلول‌ها را موجب می‌شود و با كاهش فعالیت فاكتورهای نكروز دهنده‌ی توموری، تثبیت غشای ماست سل ، مهار فرآیند التهابی و اثرات ضد فیبروتیك به روند بازسازی بافت كبد كمك شایانی می‌نماید. نقش سیلی مارین در درمان سیروز نیز با توجه به خواص فارماكولوژیكی همچون مهار مسیر لیپواكسی ژناز ۵، مهار تولید لوكوترین B4 ، خواص پاكسازی رادیكال‌های آزاد و مهار فعالیت فاكتور نسخه برداری NF-Kappa B قابل توجیه می‌باشد.
درمان بیماری‌های كبدی مثل سیروز، كبد چرب و هپاتیت مزمن همواره ازمشكلات پیش روی پزشكان می‌باشد. كارآئی داروهای موثر در درمان اختلالات كبدی نظیر اینترفرون، كورتیكو استرئیدها و هر چند مناسب است اما در بسیاری از موارد، متناقض عمل كرده و عوارض مصرف آنها عامل بازدارنده‌ای برای تجویزشان می‌شود.
درسال‌های اخیر محققین به صورت گسترده‌ای به مطالعه‌ی داروهای گیاهی به عنوان جایگزینی برای درمان‌‌های شیمیائی پرداخته‌اند. در مطالعه‌ای كه در سال ۲۰۰۴ در بین بیماران هپاتیت C مزمن در آمریكا انجام شد، شایع ‌ترین داروی گیاهی مورد استفاده‌ی این بیماران سیلی مارین گزارش شده است. در مطالعه‌ای كه در فنلاند انجام گرفت، پس از گذشت ۴ هفته از مصرف داروی سیلی مارین در بیماران، مقادیر آنزیم‌های AST و ALT كاهش قابل ملاحظه‌ای داشت و در مطالعات بافت شناسی هم، روند ترمیمی یاخته‌ای كاملا مشخصی ، دیده شد. درمطالعات حیوانی نیز، سیلی‌مارین در مقابل سموم مختلف كبدی ناشی از داروهای هپاتو توكسیك، اثرات محافظتی خود را برروی یاخته‌‌های این بافت نشان داده است.
شركت داروسازی گل داروهمگام با پیشرفت صنعت داروسازی، با تكیه بر شواهد موجود و مستندات و با استفاده از تجربیات چند ساله‌ی اساتید داروسازی داخلی و خارجی، قرص لیورگل ۷۰ و ۱۴۰ میلی گرمی را كه محتوی عصاره‌ی گیاه خارمریم است را فرموله كرده و پس از انجام تحقیقات به كلینیك عرضه نموه است.
قرص لیـورگل با دارابودن مواد موثره‌ی سیلی مارین، در درمان مسمومیت‌های كبدی، هپاتیت‌های حاد و مزمن Cو B، سیروز كبدی و كبد چرب موثر می‌باشد.
مقدار مصرف لیورگل : ۳ نوبت در روز و در هر نوبت یك قرص ۱۴۰ میلی گرمی و یا دو قرص ۷۰ میلی گرمی لیورگل همراه با آب میل شود. جهت مروری جامع‌تر بر گیاه داروئی خارمریم( سیلی مارین)،كتاب یك كلید برای هزار قفل ( A key for the thousand lock ) كه از طرف جمعی از محققین دانشگاهی تهیه شده است، معرفی می‌گردد.

۱۱ شهریور ۱۳۹۷

۲ شهریور ۱۳۹۷

۲۱ مرداد ۱۳۹۷

۷ مرداد ۱۳۹۷

۲ مرداد ۱۳۹۷

۳۱ تیر ۱۳۹۷

۲۸ تیر ۱۳۹۷

۲۸ تیر ۱۳۹۷

۲۲ تیر ۱۳۹۷

۸ تیر ۱۳۹۷

۶ تیر ۱۳۹۷

۵ تیر ۱۳۹۷

آدرس شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

*

وب سایت

اطلاعاتی در مورد هورمون و قرص دیانابول و عوارض این دارو بدنسازی دیانابول اثر مستقیم

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

کبد مهمترین و بزرگترین کارخانه شیمیایی بدن است که وظیفه سم زدایی از بدن را به عهده دارد و حفظ سلامت این دومین عضو مهم بدن بسیار ضروری می باشد. قرص لیورگل یکی از داروهای گیاهی است که بر روی سلامت کبد تاثیر مثبت می گذارد.

لازم است بدانید که آسیب های کبدی که به دنبال تخریب سلولی ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریک سیستم ایمنی بدن بروز می کند امکان دارد به مدت ده تا بیست سال به صورت پنهان فعال بماند و تا زمان بروز سیروز کبدی هیچگونه علامت و نشانه‌ای از خود نشان ندهد. این مدت فرصت مناسبی برای درمان بیمار و جلوگیری از پیشرفت جدی بیماری می باشد. قرص لیورگل نیز که ما در ادامه از اطلاعات دارویی آن به طور کامل می نویسیم در همین راستا می باشد.

قرص لیورگل را از عصاره گیاه خارمریم از راه تحریک سنتز پروتئین ریبوزومال که که موجب افزایش قدرت نوسازی سلول های کبدی می شود، تهیه می کنند. این قرص یک درمان کمکی کاملا موثر و مفید در رفع مسمومیت های کبدی و هپاتیت ها، پیشگیری از بروز سیروز کبدی و درمان کبد چرب می باشد. درباره گیاه خار مریم که از عصاره آن، این قرص را تهیه می کنند باید بدانید که میوه‌ گیاه خارمریم دارای فلاونوئید‌های گیاهی مهمی چون سیلی‌ بین، سیلی‌ کریستین و سیلی‌ دیانین است که در مجموع آنها را سیلی‌ مارین می ند و همه آنها دارای اثرات محافظت کننده‌ کبدی هستند. ذکر این نکته نیز در این قسمت ضروری است که هر قرص روکشدار لیورگل حاوی گیاه خشک خارمریم، دارای 7 میلی گرم سیلی مارین می باشد.

از داروی لیورگل به منظور های متفاوت زیر استفاده می شود:

اختلالات مختصر گوارشی از جمله عارضه های جانبی مصرف این قرص مطرح شده است.

تا کنون برای این دارو تداخل دارویی خاص و مهمی گزارش نشده است که به ثبت رسیده باشد.

از داروی لیورگل سه وعده در روز به شکل یک قرص 14 میلی گرمی و یا دو عدد قرص 7 میلی گرمی به همراه آب می توان استفاده کرد.

باید ذکر کنم که تا به الان از عوارض این قرص در دوران بارداری و شیردهی گزارشی نرسیده است و برای استفاده از این داروی گیاهی بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید.

این دارو برای شخص خاص و یا بیماری خاصی ممنوعیت مصرف ندارد بنا بر آنچه که تا کنون ثبت شده است.

دارو را در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید و اطفال نگهداری نمایید.

هرچند قرص های لیورگل یک داروی گیاهی محسوب می شوند و منع مصرف ندارند و همچنین عارضه خاصی از آنها گزارش نشده است، اما سرخود و بدون مشورت با پزشک نه تنها از این قرص بلکه از هیچ داروی دیگری نیز استفاده نکنید.

منبع : آرگا


اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، بخوانید!



با جزیره تماشایی ماک و تام موراکوت آشنا شوید



چطور با جراحی ترمیمی زیباتر شویم؟



چگونه از شر اختلالات خواب رهایی یابیم؟



هیچوقت این جملات را به زبان نیاورید!



با بالون معده لاغر می شویم یا نه؟

نشانی شما منتشر نخواهد شد.


دکتر ابوالفضل زارعی، جراح پلاستیک و زیبایی بینی، صورت، پلک


بالون معده با دکتر فرزاد فرامرزی – فوق تخصص گوارش, کبد و آندوسکوپی


دکتر علی کربلایی خانی – جراح پلاستیک و فوق تخصص جراحی ترمیمی


دکتر ابوالفضل احیایی – درمان اختلالات خواب و ترک سیگار با جدیدترین روش

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *