قرص لونژیل و زمان پریود

خواص دارویی و گیاهی

رئيس بيمارستان شهيد اكبرآبادي گفت: نظم شدن قاعدگي از شايع‌ترين عوارض داروي لوونورژسترول است.

مريم كاشانيان افزود: براي پيشگيري فوري و اورژانسي از بارداري داروهاي مختلفي وجود دارد. وي گفت:‌ بهترين دارويي كه در گذشته براي پيشگيري فوري از بارداري استفاده مي‌كردند، قرص HD بود كه تا 72 ساعت بعد از عدم پيشگيري از بارداري مي‌توانستند، مصرف كنند اما زنان بعد از 72 ساعت نمي‌‌توانند از بارداري پيشگيري كنند.

رئيس بيمارستان شهيد اكبرآبادي اضافه كرد: در مطالعاتي نشان داده شد كه قرص HD مقدار هورمون زيادي را به بدن وارد مي‌كند كه موجب بروز عوارضي از جمله تهوع و استفراغ در زنان مي‌شود.

كاشانيان گفت: داروي جديدي كه براي پيشگيري فوري از بارداري ساخته شد «لوونورژسترول» دارد كه داروي بسيار كارآمدي است.

قرص «لوونورژسترول» يك پروژسترون مصنوعي است و عوارض قرص‌هاي HD را ندارد.


رئيس بيمارستان شهيد اكبرآبادي اضافه كرد: توصيه مي‌شود كه بعد از عدم پيشگيري از بارداري 2 عدد قرص «لوونورژسترول» استفاده شود اما بعد از 72 ساعت نمي‌توان پيشگيري انجام داد.

وي گفت: مي‌توان گفت از اين قرص فقط يك بار در ماه مي‌توان استفاده كرد به دليل اينكه تغييرات زيادي را در هورمون‌هاي بدن ايجاد مي‌كند و نظم شدن قاعدگي از شايع‌ترين عوارض دارويي «لوونورژسترول» است. 

بخاطر داشته باشید میزان موفقیت روش پیشگیری اورژانس۹۷ تا ۹۸ درصد است و هر قدر فاصله زمانی شروع روش تا تماس جنسی کمتر باشد میزان موفقیت ان است.

شایع ترین عارضه روش اورژانس تهوع و استفراغ است. لذا توصیه می شود یک ساعت قبل از مصرف هر دوز و ۴ تا ۶ ساعت بعد از ان از یک داروی ضد تهوع نظیر قرص (یک عدد) یا قطره پلازیل (۲۵ قطره) استفاده کنید. سایر عوارض شامل سردرد ، سرگیجه و اختلال در قاعدگی است.

در صورت استفراغ تا ۲ ساعت پس از مصرف قرص ها در روش پیشگیری اورژانس ، خوردن مجدد قرص های همان دوز ضروری است.

چنانچه ظرف مدت سه هفته بعد از استفاده از روش جلوگیری اورژانس ، قاعده نشدید باید تست بارداری بدهید.

چنانچه با وجود استفاده از روش جلوگیری اورژانس ، باردار شدید نگران سلامت جنین نباشید. مصرف این قرص ها برای جنین خطری ندارد.

در آخر ، فراموش نکنید که روش جلوگیری از بارداری اورژانس صرفا یک روش اورژانسی است و نباید بیش از چند بار در سال تکرار شود چراکه شوک هورمونی حاصل از هر بار مصرف قرص ها می تواند سبب اختلال در قاعدگی و تخمک گذاری شود. لذا در صورت وجود روابط مستمر ، بهتر است یک روش روتین جلوگیری از بارداری را فرا بگیرید و بکار ببندید.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

قرص لونژین یا همان لوونورژسترول یک هورمون مصنوعی است که به هورمون جنسی زنان پروژسترون شباهت دارد. یکی از ترکیبات اصلی قرص های ضدبارداری است. این دارو این دارو با جلوگیری از ترشح گنادوتروپین ها از هیپوفیز قدامی، تخمک گذاری و بلوغ فولیکولی را مهار می کند به این صورت که مخاط دهانه رحم را ضخیم تر می کند بطوری که اسپرم به دشواری می تواند به داخل رحم نفوذ کند و بدین ترتیب جلوی بارداری گرفته می شود.
لونژین به صورت ترکیبات فقط در شکل پروژستوژن و در قرص های ترکیبی ضدبارداری همراه با داروی استروژن موجود است. لونژین را در بعضی موارد اضطراری به عنوان عامل ضدحاملگی بعد از مقاربت استفاده  می کنند. با استروژن نیز در درمان جایگزین هورمونی برای مداوای نشانه های یائسگی تجویز می شود. 

قرص لونژین نوعی قرص پیشگیری از بارداری اورژانسی است که در زمره داروهای پروژسترونی ضد بارداری محسوب می شود و معمولا در نوراد اورژانس باید از این دارو استفاده کرد و به شکل روتین بهتر است سراغ این دارو رفته نشود. چون قرص یک جور پروژسترون است با مصرف گهگاه و فقط در مواردی که از روش پیشگیری مطمئن نیستید یا موقعی که در رابطه زناشویی پیشگیری خاصی نداشته اید، مشکلی به وجود نمی آید و می توانید از لونژین استفاده کنید. ولی اگر نزدیک به زمان پریود یا خونریزی قاعدگی از این قرص ها استفاده کنید منجر به این می شود که زمان پریود جا به جا بشود و شاید با کمی تاخیر همراه باشد. این مساله برای خیلی از خانم ها مایه نگرانی است و تصور می کنند که چون پریود شان دیر شده ممکن است باردار شده باشند. در ضمن این نکته را هم به خاطر داشته باشید که این روش به هیچ عنوان به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری دائمی توصیه نمی شود و نمی تواند مثلا به جای استفاده از قرص ال دی، لونژین استفاده شود. روش های اورژانس برای استفاده گهگاه است نه اینکه ماهی یکبار از این قرص استفاده شود. در ضمن این روش ممکن است ۱۰ درصد خطا داشته باشد که به همین خاطر اصولا این روش را به عنوان شیوه پیشگیری از بارداری پیشنهاد نمی شود.
شما تا 72 ساعت بعد از مقاربت مشکوک می توانید از این قرص ها استفاده کنید. لونژین به همراه لاینسترول حاوی هورمون پروژسترون هستند. از این هورمون هم در روش جلوگیری با قرص عادی ( به همراه استروژن ) و هم به تنهائی ( همان قرص شیردهی ) استفاده می شود. همان طور که گفته شد از این هورمون می توان در روش جلوگیری اورژانسی نیز استفاده کرد.

·        مصرف قرص اول در48 ساعت اول پس از نزدیکی و ترجیحا بلافاصله پس از نزدیکی مشکوک و قرص بعدی 12 ساعت بعد

·        مصرف 2 عدد یک جا در اولین فرصت در48 ساعت اول پس از نزدیکی مشکوک

هرچه زودتر این داروها مصرف شوند ، موثرتر خواهند بود و گرچه در بعضی از منابع بر اثر بخشی آنها تا 12 ساعت ـ 5 روز ـ پس از یک نزدیکی مشکوک تاکید شده ، بهترین زمان مصرف آنها تا48 ساعت اول ـ2 روز ـ پس از نزدیکی مشکوک است.

سعی کنید اولین قرص را در اولین فرصت پس از برقراری رابطه جنسی مشکوک بخورید. قرص بعدی را نیز12 ساعت بعد مصرف کنید. پس از آن دیگر قرصی مصرف نکنید و منتظر خونریزی باشید معمولا خونریزی ظرف 7 روز پس از مصرف آخرین قرص اتفاق می افتد. در طی این مدت دیگر رابطه جنسی نداشته باشید یا حتما از یک روش مطمئن استفاده کنید. ظرف 3 تا 1 روز پس از روش اورژانس، دچار خونریزی می شوید ،این خونریزی به معنی ریزشاستر رحم-اندومتر- است بنابراین دیگر محصول حاملگی در رحم جایگزین نشده و بارداری رخ نخواهد داد. بنابراین این خونریزی به معنی این است که شما در این سیکل باردار نشده اید.در صورت تعویق خونریزی پس از 1 هفته تا 1 روز برای آزمایش بارداری مراجعه کنید.

 بهتر است قرصها را با شکم خالی نخورید ، اگر تا 2 ساعت پس از مصرف قرصها استفراغ کردید ، مجددا قرص را بخورید.

*       به خاطر داشته باشید بیش از یک نوبت در یک سیکل قاعدگی از این روش استفاده نکنید.برخی داروها اثر این قرصها را کاهش می دهد ، مثلا اگر از فنی توئین یا ریفامپین استفاده می کنید ، اثر این روش کم می شود بنابراین در صورت مصرف همزمان این داروها باقرصهای پیشگیری ، تعداد قرصهای پیشگیری را دو برابر کنید.

*       به خاطر داشته باشید استفاده از این روش می تواند باعث تغییر در زمان قاعدگی بعدی شود. البته معمولا این تغییرات کم بوده و قاعدگی چند روز زودتر یا دیرتر اتفاق می افتد. اگر تاخیر بیش از 7 روز شود ، باید احتمال بارداری را در نظر داشت. در این صورت بررسی فرد و معرفی برای انجام تست بارداری ( B-hcG ) ضرورت دارد.

گرچه این روش درصورت استفاده صحیح ، تا 97-99درصد موثر است. ولی در تمام روشها شانس شکست وجود دارد بنابراین تاکید می کنم تا زمان قاعدگی بعدی حتما ازیک روش دیگر مانند کاندوم استفاده کنید. در صورت وقوع حاملگی همزمان با این روش ، با توجه به اینکه این روش برای جنین خطری ندارد ، نیازی به سقط و ختم حاملگی نخواهد بود.


در صورت بارداری،بیماری شدید شریانی،آدنومای کبدی، پروفیری،سرطان پستان و دستگاه تناسلی 

در صورت ابتلا به بیماری قلبی، سابقه بارداری نابجا،سندرم های سو جذب، کیست های فعال تخمدانی، بیماری فعال کبدییرقان انسدادی عود کننده و یا سابقه یرقان در دوران بارداری، دارو با احتیاط مصرف شود. 

نظم شدن قاعدگی، تهوع، استفراغ،سردرد، احساس ناراحتی در سینه ها،افسردگی ،اختلالات پوستی، تغییرات وزن بدن

*       در صورت مصرف همزمان این دارو با ریفامپین، حتما باید از یک روش دیگر جلوگیری نیز استفاده کرد. 

*      طی دوران مصرف باید فشار خون فرد دائما کنترل شود

“),t.close},t.write(‘

لونژیل خوردم، هفته بعدش برای 3تا4 روز خونریزی داشتم ولی بعد از اون موقع هنوز پریود نشدم. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

. این خصوصیاتی که از حوزه علمیه تشیع بخصوص در مرکزیت قم این عظمت را ساخته امام اینگونه تفسیر می کند خصوصیات بزرگی چون قناعت، شجاعت، صبر، زهد، طلب علم، عدم وابستگی به قدرت ها و مهمتر از همه احساس مسئولیت در برابر توده ها، روحانیت را زنده و پایدار و محبوب ساخته. شما پشتوانه توده هایید. روز سختی، ملت به شماها پناه می آورند. فریاد شما، خطبه های شما، سخنرانی های هاشمی نژادها

، حملات شبه آسمی داشتم و حتی سال قبل چند بار به متخصص قلب و عروق مراجعه کردم که خوشبختانه مشکلی نبود، ولی امسال مشکل دیگری به مشکلاتم اضافه شد. درد معده بسیار شدید و مشکلات گوارشی پیدا کردم. آنقدر که بعد از خوردن یکی- دو لقمه غذا باید دراز می کشیدم. مشکل اصلی این بود که معده بیش از اندازه بزرگ شده بود. برخی از افرادی که چاقی مفرط دارند دچار مشکلات روانی می شوند. شما هم همین طور بودید

عربی و دروس اخلاق که واقع در خیابان فلکه آب بود، فعالیت داشتیم. آن موقع مقام معظم رهبری در تبعید بودند که از طریق دوستان ایشان اعلامیه ها را شب به شب تحویل می گرفتیم تا بتوانیم برای روز بعدش پخش کنیم. حتی آنقدر نترس بودیم که در شب های حکومت نظامی هم فعالیت می کردیم. یک بار توسط ژاندارمری محله دستگیر شدم که گفتند دختر حاج آقا فلانی است و سریع آزادم کردند. از سایر زنان مبارز و انقلابی در

. بعدها هم که از تبعید آمد، راحت به خانه ما رفت و آمد داشت. بعد از انقلاب کمکِ شهید حاج مهدی عراقی و حاج اکبر پوراستاد بودم که یک روز مرحوم خلخالی به من پیشنهاد داد کمکش کنم. دلم می خواست درآن شرایط بتوانم خدمتی کنم. *ظاهرا شما خاطرات جالبی از روزهای اقامت حضرت امام در مدارس رفاه و علوی دارید؟ شنیدن آنها در این بخش از گفت وگو برای ما مغتنم است؟ جالب ترین خاطره این است که هنوز

. این کارها سهل الوصول نیستند و شما اصحاب رسانه باید خیلی به این ماجرا توجه کنید که بتوانیم همراه با هم به معرفی ادبیات ایران بپردازیم. باور کنید بعد از ساخت موسیقی فیلم هایی چون رگ خواب و آرایش غلیظ ، به همان اندازه که تعریف و تمجید شدم، به همان اندازه نیز در فضای مجازی فحش خوردم که چرا دست به کاری زده ایم که مقداری ساختارشکنانه است، در حالی که من به عنوان یک هنرمند فعال موسیقی تمام تلاش خود را

ایران بزرگمهری راد همان دوبلور هنرمندی است که با صدای پرشورش به فیلم هایی چون اسپارتاکوس و دزیره جان داد. این هنرمند فقید که روز دوشنبه از دنیا رفت و امروز به خاک سپرده می شود، پیش از این، در خاطراتش، از 37 سال حضور در حرفه دوبله و نحوه ورودش به این عرصه سخن گفته بود. بزرگمهری راد درباره ی نحوه ورودش به حرفه دوبله یادآور شده بود: 37 سال پیش یکی از روزها به دیدن خواهرم توران

با تجربه به دست می آیند. خواننده باید مدیریت صحنه داشته باشد چه در استادیو و چه در کنسرتهای زنده. یادم هست در اجرایی که در ایلام داشتم تحریک های گلویم زیاد شده بود اما آنها را کنترل کردم و مخاطبان هم متوجه این موضوع نشدند در استادیوم هم همین گونه است و خواننده باید بداند که چه چیزی می خواهند. وی تاکید کرد: برای خواندن کاری مثل تیتراژ رگ خواب از سه روز قبل درست مثل ماشینی که باید آن را از قبل روشن کرد به تمرین پرداختم و هر روز یک یا دو ساعت با صدایم کار می کردم تا آمادگی این را داشته باشم که اگر نتی در پرده های بالا را خواستم بگیرم مشکلی نداشته باشم.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir دنبال کنید به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، مریم طربی در دیدار جمعی از بسیجیان دانشگاه های مشهد با بیان این نکته که از همان زمانی که فرزندانم کوچک بودند نسبت به تربیت آنان توجه داشتم، گفت: همسرم نیز به نماز خواندن آنان

&gt درحالی که اسفند ماه از راه رسیده است وعیدی سال95اعلام میشود اما آبداران خراسان شمالی 8ماه حقوق معوقه خود را دریافت نکرده اند. 8 ماه است که شرکت آب و فاضلاب روستایی حقوقی به ما نداده است اصغری یکی از آبدران روستاهای استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: 8 ماه است که شرکت آب و فاضلاب روستایی حقوقی به ما نداده است. وی افزود: طی همین چند روز گذشته بعد

لزومی به ورود ما نبود چرا که این حادثه منطقه ای بود، اما به منظور تسهیل روند و بهبود نیازسنجی مردم منطقه ورود کردیم. من شخصا وظیفه خودم دیدم که در سیستان ورود کنم و من باب خداقوت و خسته نباشید به نیروهای سیستان به آنجا سفر کردم. البته با پیش بینی خوبی که یک هفته قبل صورت گرفته بود، استان سیستان و بلوچستان کاملا تجهیز شده بود و آمادگی برای حادثه وجود داشت. در ماجرای اهواز هم که قطعی برق

داشتم که پدرم لیاقت شهادت را داشت * فکر می کردید پدرتان روزی شهید شود؟ تا قبل از این که سوریه برود، فکر این که پدرم شهید شود را نمی کردم. وقتی به سوریه رفت، چون در آن زمان، خیلی شهید دادیم، احتمال می دادم. ما در هیئت، برای یکی از شهدای مدافع حرم یادبود گرفته بودیم، آنجا با نوحه هایی که خوانده می شد، این حس شهادت، برایم با غرور بود و در ذهنم احتمال می دادم که بابا، شهید شود. ولی

. ” لیزا رینا این ستاره تلویزیونی که پس از به دنیا آمدن دو دخترش به افسردگی مبتلا شد، از کشته شدن یکی از اعضای خانواده اش می ترسید. او گفت:” تصویر چاقو و تفنگ جلوی چشمم بود. هری ( همسر لیزا رینا ) همه چاقوها و تفنگی که در خانه بود را پنهان کرده بود. فکر می کردم با چاقو و تفنگ یک نفر را می کشم.” کارین ویلسون خواننده گروه ویلسون فیلیپس گفت:” هر روز گریه می کردم. نمی تواستم کار کنم. احساس عجیبی داشتم. پس از شوق و ذوق بارداری به افسردگی شدید سقوط کردم. اما همسر و پزشکم باعث شدند به زندگی عادی برگردم.

هر کی میخواد بره بره. من رفتم به امید گفتم : نمیشه تو دانشگاه ما هم مراسمی مثل پارسال داشته باشیم . امید گفت فکر نکنم بشه. خلاصه ناامید شدیم. صبح روز بعد از اون جایی که قرار بود ترم بعد کنگره شهدای دانشجو رو داشته باشیم من یه سر رفتم بنیاد شهید برای جمع آوری اطلاعات شهدای دانشجو. روی دیوار بنیاد بنری نظرم رو جلب کرد که روش نوشته شده بود سه شنبه(فردا

قرص داد که دوتا کپسول بود که گفت اگه حامله باشم نباید دارو هارو مصرف کنم، که نبودم .دارو رو مصرف کردم خارشم برطرف شد اما ترشح سفید رنگ دارم هنوز .بعد اسفند94 و فرودین95 هر دوماه 19 پریود شدم اما این ماه اردیبهشت پریود نشدم ازمایش حاملگی دادم منفی بود .میخواستم بدونم با وجود این که مشکلی ندارم دلیل بی نظمی پریودم چی میتونه باشه؟من و همسرم خیلی وقته اقدام کردیم واسه حاملگی ولی هنوز موفق نشدیم خیلی

خود این پزشک نیز تایید کرده که اصلا بحث نذری در کار نبوده افزود: زوایای دیگر این پرونده در چند روز آینده و از سوی دستگاه قضایی این استان به اطلاع عموم خواهد رسید. ماجرای قتل چه بود؟ روز شنبه هفدهم مهرماه امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ یک پزشک تبریزی با خوردن غذای نذری آلوده دچار تنگی نفس شده اند. همسر و مادربزرگ این پزشک بعد از انتقال به

روسیاهی ام که مهره های خائنش، تو خونه محاصرش کردن و ماتش برده لباسام توی تنم زار می زنن به حال من، کفشم از توی کمد به ریش من می خنده حتی باد اگه بیاد پا توی خونه م بذاره، می ره و پشت سرش پنجره رو می بنده قرص اعصاب، روانمو به هم می ریزه، بی خودی حس می کنم خونه م پر از نفوذیه بسته بسته، شب و روز قرص به خوردم می دن، بدنم یه داروخونه شبانه روزیه حس

داستان مفصلی دارد. من به جرم قتل عمد به 18 سال زندان و قصاص محکوم شدم و الان هم دوران محکومیتم را می گذرانم. دوست نداری ماجرای زندانی شدنت را تعریف کنی؟ سال 85 بود. من زندگی خوبی داشتم. دو جا کار می کردم. 4 روز در هفته از صبح تا بعدازظهر در یک موسسه فنی برق قدرت و برق کشی ساختمان تدریس می کردم. من فوق دیپلم برق دارم. یک شرکت تأسیساتی هم داشتم که بعد از آموزشگاه به آنجا می رفتم

&gt -تماس نزدیک با پرندگان می تواند شما و خانواده تان را در معرض ابتلا قرار دهد. 2-نکات احتیاط را در خانه مراعات کنید. دست های خود را چند بار در روز به ویژه بعد از تماس با پرندگان و تخم آنها و قبل از خوردن غذا و بعد از دستشویی رفتن بشویید. طیور کشته شده که توسط تولید کنندگان مطمئن بسته بندی شده و مارک خورده است، را بخرید. برای بریدن گوشت خام از تخته ای جداگانه فقط

: باسلام میخواستم بدونم بعد استفاده به موقع از قرص اورژانس میتونم نزدیکی بدون جلوگیری داشته باشم؟ جواب: خیر. قرص اورژانسی فقط از همان یکبار رابطه از بارداری جلوگیری میکند و بعد از هربار که رابطه مشکوک (بدون جلوگیری یا جلوگیری که در آن شک کردید) باید استفاده شود و بهتر است در هر سیکل قاعدگی فقط یکبار استفاده شود چون هورمون های شما را به هم میریزد. بهتراست زمان تخمک گذاری خود را بدانید و از 4 روز قبل از آن تا 4 روز بعد از آن نزدیکی نداشته باشید و یا بایک روش مطمئن.

میلیارد تومان هم بفروشد واقعا جای شکرش باقی است آن هم دم جشنواره فیلم فجر و می دانید من سه هفته اکران داشتم که از این سه هفته، 15 روزِ آن رفت داخل جشنواره که عملا یعنی هیچ، البته امید داریم عدد فروش مان به بالای 65 میلیون تومان برسد چون شهرستان هایمان هنوز کامل فروشش محاسبه نشده است، این فیلم اگر زمان خودش درست اکران می شد قطعا فروشش بسیار بود، البته شاباش برعکس وضعیت بد اکران

از انجام تست پاپ اسمیر : در طی دو روز قبل از انجام تست پاپ اسمیر (تست سرطان دهانه رحم) از ژل، کرم و داروهای واژینال استفاده نشود تست پاپ اسمیر (تست سرطان دهانه رحم) نباید در زمان خونریزی پریود انجام شود تا 24 ساعت قبل تماس جنسی نداشته باشد بهتر است این تست در فاصله روزهای 18-12 سیکل قاعدگی انجام شود انجام تست پاپ اسمیر در 3ماهه اول حاملگی بلامانع است.در حاملگی دو هفته

از پدرش جدا کردیم، بیمارستان بودم و اغلب همراه من در بیمارستان بود، گاهی هم خانه مادرم می ماند. همه سعی ام را کردم تا کمی هم کودکی کند اما موفق نشدم، حتی خیلی قبل ها او را نزد روانشناس بردم تا شاید کمکش کند تلخی زندگی را کمتر حس کند. درست است که شاد نیست اما خدا را شکر پسر سر به راهی است. او تنها امید من است و آرزو دارد تا بتواند در آینده کار کند و خرج درمان من را بدهد. شاید باورتان نشود

اگر سرفه کودک شما بعد از گذشت 1 هفته بهتر نشد، و اگر به نظر می رسید که در تنفس دچار مشکل شده است حتماً او را نزد پزشک ببرید. اما عموماً اگر کودک شما سرفه می کند و دارای شرایط زیر است او را نزد پزشک ببرید: کوچک تر از 3 ماه است. سریع تر از حالت عادی نفس کشیده و برای نفس کشیدن تلاش زیادی می کند. خس خس می کند. همراه با سرفه، مخاط زرد، سبز یا خونی از دهان او

بحران برعهده شهرداری است و استانداری هم باید آسیب شناسی کند. در هفته های گذشته اتفاقی افتاد و هزاران نفر گله مند هستند. چه کسی مقصر است؟ استانداری باید پلیس، اورژانس، پلیس راهداری و هلال احمر را صدا بزند و از آنها سؤال کند که جاده را بموقع بستند یا نه؟ اگر جاده بسته نشد چرا یک ساعت بعد از آنکه متوجه بحران شدند جاده بسته نشد؟ چرا ماشین ها را برنگرداندند؟ آیا به مردم اخطار داده شده بود؟ چرا در خط مخالف

نمی دهم. او نتوانسته بود با من صحبت کند اما در مصاحبه ای گفته بود که حرف های اولیه برای حضور من در ارکستر ملی زده شده است. ولی اینگونه نبود. بعد که پیگیری کردم متوجه شدم او می خواهد ظرف یک هفته تا 1 روز قطعات پدرم را با صدای من برای ارکستر آماده کند. با توجه به محدودیت این زمان من نتوانستم با ارکستر ملی همکاری کنم. او در ادامه در مورد اینکه آیا ممکن است در آینده این همکاری رخ دهد یا نه

: سلام آیا مصرف قرص سرترالین در بارداری برای جنین ضرر دارد و آیا ده روز پیش از زمان قاعدگی با آزمایش خون بارداری مشخص میشود؟با سونو چه موقع بارداری مشخص میشود؟با تشکر جواب: سرترالین از داروهای گروه c می باشد یعنی فقط باید در موارد ضرورت و تحت نظر پزشک در بارداری استفاده شود. یک هفته بعد از نزدیکی یا 8 روز بعد از تخمک گذاری آزمایش خون وضعیت بارداری را نشان می دهد. سونوگرافی از روی شکم یک هفته بعد از تاخیر قاعدگی ساک حاملگی را نشان میدهد.

و لاغر بشم! اما اراده او د رژیم غذایی فقط تا وقتی محکم بود که غذا، خورش قیمه، خورش بادمجان و خورش سبزی بود؛ چون میل چندانی به این غذاها نداشت؛ اما موقعی که غذا مرغ و کباب بود، اصغر آقا هم می زد زیر حرفش و می گفت: امروز نمی شه رژیم گرفت، باشه یه روز دیگه! بعد هم کلی غذا می خورد! زمانی که از جبهه برمی گشتیم خانه، معمولاً با دوستان رزمنده هر شب منزل یکی از آنان بودیم

دلیل به پزشکان مختلف متخصص اعصاب ودرد و حتی به کلینیک تخصصی درد مراجعه و مجبور به استفاده ازمقدارزیادی داروهای مختلف اعصاب و ضد درد شدم و لیکن متاسفانه بعد از گذشت چند سال و عمل به توصیه های پزشکان، چون عامل اصلی درد مشخص نشده بود این درد همچنان احساس می شد و حتی در این اواخر شدت آن به حدی رسید که 4 تا 5 شب در هفته از بیخوابی رنج می بردم. جهت یافتن درمان در اینترنت به جستجو مشغول بودم و

. برای خودم هم جالب شده بود. 4 بازی، 4 برد و چهارمین حضورم در این فصل. بازی های سختی هم به میدان رفتی! قبول دارم اما خودم هم از چالش های بزرگ خیلی خوشم می آید. هیجان زیاد به من انرژی می دهد. بیرون زمین به تو استرس وارد نمی شود؟ به هر حال چون جانشین آقا مهدی شده ام طبیعی است فشارهایی روی من باشد ولی چون از چند سال قبل دوست داشتم در چنین شرایطی قرار

در این میان یکی از آنها با چاقو ضربه ای به پای دیگری زده و وی را مجروح کرده بود. هر چند بعد از این درگیری خونین کارگر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی وی به حدی بود که ساعتی بعد جان خود را از دست داد. به دنبال این حادثه ضارب دستگیر شد و در همان بازجویی های مقدماتی به قتل اعتراف کرد. او گفت: مقتول شوهر خواهرم بود. ما با یکدیگر در رستوران کار می کردیم و مشکلی نداشتیم اما روز

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *