قرص لاغری reductil

خواص دارویی و گیاهی

قرص لاغری reductil
قرص لاغری reductil

عضو هستید؟
 
وارد شوید

قرص لاغری ریداکتیل کاهش دهنده اشتها درمان پرخوری و کاهش اشتها کاذب محصول کشور آلمان


توضیحات بیشتر

قرص لاغری reductil


کاهش دهنده اشتها

محصول کشور آلمان

درمان پرخوری و کاهش اشتها، کنترل اشتهای کاذب


دارای معتبرترین استانداردهای جهانی  FDA,CE,ISO


 


 


 


 

*** فرازطب تنها نمایندگی قرص لاغری ریداکتیل در ایران ***

کم کننده اشتها و کاهش عالی علاقه به خوردن را کاهش می دهد.

قرص لاغری ریداکتیل برای افرادی که استرس و اضطراب در پور خوری آنها تاثیر بالای دارد گزینه عالی می باشد.

ماده تشکیل دهنده سیبوترامین و هیدروکلراید می باشد.

سیبوترامین و هیدروکلراید با مهار بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین و به مقدار کمتر دوپامین در مغز، باعث کاهش اشتها می‌شود.
قرص ریداکتیل در کاهش وزن افرادی که قادر به گرفتن رژیم های غذایی کم کالری و ورزش نیستند بسیار موثر می باشد.

کپسول لاغری ریداکتیل به شما کمک میکند که با مصرف غذای کمتر احساس بهتری داشته باشید و به عبارتی میزان غذای مصرفی شما را کنترل میکند.


  

قرص لاغری ریداکتیل کمک میکند که با مصرف غذای کمتری نسبت به قبل احساس سیری کنید در صورتی که در حالت عادی با مصرف همان میزان غذا همچنان احساس گرسنگی دارید.

افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال  – زنان باردار و شیرده –  بیماران مبتلا به بیماری قلبی – فشار خون بالا – فشار خون پایین – دیابت –  بیماری های کلیوی و کبدی

یک کپسول یکبار در روز نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه همراه با یک لیوان آب
* مهم نیست که کپسول ریداکتیل را قبل از غذا مصرف کنید یا بعد از آن. در صورتی که فراموش کردید دارو را سر موقع مصرف کنید به محض یادآوری آنرا مصرف کنید مگر اینکه تا زمان مصرف دوز بعدی وقت زیادی باقی نمانده بود .


از دو برابر کردن دوز بعدی جدا خودداری کنید.

نمونه تقلبی این قرص با قیمت بسیار ارزان تر در بازارها توسط افراد سودجو توزیع میگردد. مراقب باشید…

*** کپسول 15 میلی گرمی ریداکتیل اصل را فقط از شرکت فرازطب تهیه کنید ***

ریداکتیل که در سال 1997 مورد تایید اداره نظارت بر غذا و دارو امریکا قرار گرفت. از طریق اثر بر مرکز اشتها که هیپوتالاموس واقع است. در یک بررسی 12 ماهه، میانگین کاهش وزن در بیمارانی که از کپسول سیبوترامین 10 میلی گرمی استفاده می کردند، در حدود 4/5 کیلوگرم در ماه و در افرادی که از دوز 15 میلی گرمی استفاده می کردند، در حدود 8 تا 12 کیلوگرم در ماه بود. در حالی که میانگین کاهش وزن در افرادی که فقط از رژیم کم کالری استفاده می کردند،1 تا 5 کیلوگرم بود.


قیمت کپسول لاغری ریداکتیل  Reductil:

قرص لاغری reductil

برای اطلاع از قیمت و شرایط محصول با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید


 

برای مشاوره رایگان و سفارش با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:


09197205207 – 09121466437


ساعت کاری شرکت :

 شنبه تا چهارشنبه  9 الی 20    —-   پنجشنبه ها  9 الی 16


 

ارسال فوری برای هموطنان عزیر تهران پیک موتوری


و برای شهر های دیگر 48 ساعته با پست پیشتاز


 


 


 

شرکت فرازطب :  قدیمی ترین و معتبرترین شرکت عرضه کننده قرص های چاقی لاغری و زناشویی و AHCC در ایران با 12 سال سابقه درخشان

شرکت فرازطب نمایندگی فروش معتبترین کمپانی های آمریکایی و اروپایی

اخیرا گفته شده این دارو بسیار خطرناک است لطفا قبلش تحقیق کنید.

قرصی ضداشتها یا کم کننده اشتها می باشد که علاقه به خوردن را کاهش می دهد.
ماده تشکیل دهنده سیبوترامین و هیدروکلراید می باشد.
مکانیسم عملکرد این دارو مهار کننده باز جذب مونوآمینها و کاهش میزان اشتها به خوردن غذا و در نتیجه کاهش وزن می باشد در کاهش وزن افرادی که قادر به گرفتن رژیم های غذایی کم کالری و ورزش نیستند بسیار موثر می باشد.

ریداکتیل به شما کمک میکند که با مصرف غذای کمتر احساس بهتری داشته باشید و به عبارتی میزان غذای مصرفی شما را کنترل میکند این دارو کمک میکند که با مصرف غذای کمتری نسبت به قبل احساس سیری کنید در صورتی که در حالت عادی با مصرف همان میزان غذا همچنان احساس گرسنگی دارید. ریداکتیل این کار را از طریق تغییر در میزان دو ماده شیمیایی موجود در مغز انجام میدهد که این دو ماده سروتونین و نور آدرنالین نام دارند.
قرص لاغری ریداکتیل برای افرادی که استرس و اضطراب در پور خوری آنها تاثیر بالای دارد گزینه عالی مباشد ریداکتیل Reductil باید همراه یک رژیم غذایی کم کالری و ورزش روزانه مصرف شود.

قرص لاغری reductil

موارد منع مصرف ریداکتیل:

1- در صورت داشتن هرگونه سابقه بیماری قلبی جدا از مصرف آن خودداری کنید

حمله قلبی، سکته مغزی، آنژین ، نارسایی قلبی( نارسایی قلبی همراه با تنگی نفس و تورم پا یا ساق پا به علت جمع شدن آب میانبافتی درآن) ، ضربان قلب نا منظم (آریتمی) ،سخت شدن جدار عروق داشتن فشار خون بالا – بیش از 145 میلی متر جیوه ( فشار خون سیستولی) و 90 میلی متر جیوه ( فشار خون دیاستولی).

2- سن بالای 65 سال و پایین 18 سال 3- داشتن سابق آلرژی 4-داشتن قصد حاملگی ، دوران شیر دهی

منع مصرف ریداکتیل همزمان با مصرف یکی از داروهای زیر :
1- داروهای ضد افسردگی
2- سایر داروهای کاهش وزن ( شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی)
3- هر داروییکه روی سطح هوشیاری تاثیر بگذارد ( مثلا سبب خواب آلودگی شود یا اینکه شما را بی خواب کند) داروهای مثل آرامبخشها ، ضد افسردگی ها ، تریپتوفان
پزشک خود را از هرگونه دارویی که مصرف میکنید مطلع سازید از جمله داروهایی که بدون نسخه پزشک خودتان از داروخانه تهیه کرده اید.
دستور مصرف داروی ریداکتیل:
دروز معمول : یک کپسول یکبار در روز

نحوه مصرف : بلعیدن یک کپسول همرا با یک لیوان آب ریداکتیل را سر ساعت مصرف کنید ( هر روز در ساعت مشخصی)
بهتر است قبل از غذا ( صبحانه گزینه بهتریست ) مهم نیست که کپسول ریداکتیل را قبل از غذا مصرف کنید یا بعد از آن در صورتی که فراموش کردید دارو را سر موقع مصرف کنید به محض یادآوری آنرا مصرف کنید مگر اینکه تا زمان مصرف دوز بعدی وقت زیادی باقی نمانده بود. از دوبرابر کردن دوز بعدی جدا خودداری کنید

جستار نزدیک> یک نوع قرص لاغری بسیار قوی خانگی


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


کد کپچا *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سلام
ممكنن منو راهنمايي كنيد ،من در آلمان هستم ،از كجا ميتونم دارو را تهيه كنم ؟

https://feminea.net/reductil-kaufen/

من اين دارو رو مصرف كردم واسه سه ماه از المان ميخريدم،خيلي لاغر شدم، سايز كم كردم ، اصلن احساس گرسنگي نميكردم ، غذا خورنم به صفر رسيده بود، همه چي عالي بود،… اما سكته كردم و دچار انسداد رگ شدم كه عمل انژيوپلاست انجام دادم ، علت اصليش اين دارو اعلام شد و من الان سه ساله كه داروي قلب ميخورم و از خوردن رداكتيل منع شدم هرچند كه دلم ميخواست دوباره تجربه كنم،…

من فکرمیکنم شما زیاد استفاده کردید همه جاهم میگن این قرصو باید یک دوره الی دو دوره استفاده کنید من خودم یه ورق ۱۴ تا خوردم ۴ کیلو کم کردم و واقعا راضی بودم واسه کساییکه اضافه وزنشون زیر ۱۰ کیلو هست بنظرم خوب باشه اونهایی که وزنشون بالاست بیشتر باید ورزش کنن ولی اولش برای اینکه چندکیلو کم کنن میتونن ازین قرص استفاده کنن. زیاده روی تو هیچ چیز خوب نیست

سلام میشه لطفا عکس بسته دارو رو بزارید میخواستم ببینم دقیقا بسته دارو چه شکلی هست که بتونم تهیه کنم چون من استرالیام اینجا هم مصرف این دارو منع شده میخوام بدونم چه شکلیه اصل دارو که بتونم تهیه کنم ممنونم

سلام من در آلمان هستم چطوری میتوانم تهیه کنم

از داروخانه ها بپرسید کدم شهر هستید؟

Bad krozingen

اثربخشی این ریداکتیل در افراد مختلف، فرق می‌كند. در بعضی افراد، مصرف این قرص اشتها را واقعا كم می‌كند و در بعضی افراد اصلا تاثیر قابل توجهی ندارد.

اخطار: این قرص در ایالات‌متحده به‌دلیل گزارش بروز خونریزی داخل مغزی، ممنوع و كنار گذاشته شد.
چنین دارویی در حال حاضر مورد تایید نیست ولی متاسفانه برخی افراد باز هم سرخود این قرص را از خارج كشور تهیه و مصرف می‌كنند.

دوز مصرف : به هیچ وچه مصرف این گروه از دارو پیشنهاد نمی شود .

سلام برشما. من قبلااین دارو رو مصرف کردم و واقعا راضی بودم. الان در صدد بچه دار شدن هستیم. 38 سال سن منه و این اقدام برای فرزند اول من هست. بنظر شما یک دوره یک ماهه این قرص رو مصرف کنم؟

سلام برشما. من قبلااین دارو رو مصرف کردم و واقعا راضی بودم. الان در صدد بچه دار شدن هستیم. ۳۸ سال سن منه و این اقدام برای فرزند اول من هست. بنظر شما یک دوره یک ماهه این قرص رو مصرف کنم؟

سلام وقت بخیر ببخشید چ ساعتی درروزبهتره ک میتوان از این قر ص استفاده کرد

ساعتش فکر نکنم مهم باشه. قبل مصرف عوارض رو هم مطالعه کنید

سلام، این قرص رو از پاساژ مکمل فروشی بازار مروی میتونید تهیه کنید که قیمتش هفتاد هزار تومان هست که تاثیر فوق‌العاده ای داره که اگر با قرص کافئین همراه بشه بهتره، قرص کافئین هم حدود 35هزار تومان هست

سلام من از تبریزم چطوری تهیه کنم این قرص رو

قرص لاغری reductil

واقعا يعني اونجا اصله؟

Salam chejori miShe tahiye kard va haZzinaSh chande?

Salam
Koja mishe kharid ?

سلام وقتتون بخير.اين قرص لاغري رو چه زماني قبل بارداري ميشه مصرف كرد؟

[…] _ قرص لاغری ریداکتیل آلمان Reductil […]

♣♣♣

♥♥♥

09120304263

09197142162

بهترین و قویترین و جدیدترین دارو قرص (کپسول) لاغری وکاهش وزن ریداکتیل Reductil چربیسوزو کاهش اشتهای قوی کاملا گیاهی بدون عوارض برای کل اندام و شکم وپهلو در شرکت دارویی بهین دارو.تلفن تماس:09120304263–09197142162

بهترین|قویترین|جدیدترین|قرص|دارو|کپسول|ریداکتیل|لاغری|لاغری-شکم-پهلو|ریداکتیل|عوارض|قیمت|ترکیبات|طریقه-مصرف|ماهیچه-ساز|اصل|اورجینال|

*** شرکت بهین دارو نمایندگی انحصاری و واردکننده اصلی این محصول در ایران میباشد ***قرص لاغری reductil

 

قرص لاغری ریداکتیل Reductil

قرص لاغری ریداکتیل محصول کشور آلمان

 قرص لاغری ریداکتیل  دارای استانداردهای جهانی FDA, CE,ISO

 

قرص لاغری ریداکتیل  کاهش دهنده اشتها – کاهش وزن – کاهش سایز

محتویات قرص لاغری ریداکتیل:

28 عدد کپسول کاملا گیاهی

کارایی قرص لاغری ریداکتیل:

قرص لاغری ریداکتیل درمان پرخوری و کاهش اشتها، کنترل اشتهای کاذب ، کاهش وزن و کاهش سایزقرص لاغری ریداکتیل Reductil برای افرادی که استرس و اضطراب در پور خوری آنها تاثیر بالای دارد گزینه عالی می باشد.ماده تشکیل دهنده سیبوترامین و هیدروکلراید می باشد.سیبوترامین و هیدروکلراید با مهار بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین و به مقدار کمتر دوپامین در مغز، باعث کاهش اشتها می‌شود.قرص ریداکتیل در کاهش وزن افرادی که قادر به گرفتن رژیم های غذایی کم کالری و ورزش نیستند بسیار موثر می باشد.قرص لاغری ریداکتیل به شما کمک میکند که با مصرف غذای کمتر احساس بهتری داشته باشید و به عبارتی میزان غذای مصرفی شما را کنترل میکند.  قرص لاغری ریداکتیل Reductil کمک میکند که با مصرف غذای کمتری نسبت به قبل احساس سیری کنید در صورتی که در حالت عادی با مصرف همان میزان غذا همچنان احساس گرسنگی دارید.

داروهای زیر را با قرص ریداکتیل همزمان استفاده نکنید :1. داروهای ضد افسردگی2. سایر داروهای کاهش وزن ( شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی )3. هر دارویی که روی سطح هوشیاری تاثیر بگذارد. (مثلا سبب خواب آلودگی شود یا اینکه شما را بی خواب کند) داروهای مثل آرام بخشها، ضد افسردگی ها، تریپتوفاندستور مصرف قرص لاغری ریداکتیل  Reductil:طریقه مصرف صحیح قرص لاغری ریداکتیل بعد از سفارش توسط کارشناسان شرکت بهین دارو کامل توضیح داده خواهد شد.

مهم نیست که قرص ریداکتیل را قبل از غذا مصرف کنید یا بعد از آن. در صورتی که فراموش کردید دارو را سر موقع مصرف کنید به محض یادآوری آنرا مصرف کنید مگر اینکه تا زمان مصرف دوز بعدی وقت زیادی باقی نمانده بود .از دو برابر کردن دوز بعدی جدا خودداری کنید.

نمونه تقلبی این قرص با قیمت بسیار ارزان تر در بازارها توسط افراد سودجو توزیع میگردد. مراقب باشید…نمونه اصلی این محصول را میتوانید فقط از شرکت بهین دارو تهییه فرمایید.

موارد منع مصرف قرص لاغری ریداکتیل  Reductil:

 

جهت مشاوره و اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

263 04 03 0912

ساعات کاری شرکت همه روزه از 9 الی 20

 

* شرکت بهین دارو تنها نمایندگی اصلی برترین برندهای چاقی لاغری و زناشویی روز دنیا با بیش از 12 سال سابقه در ایران *

 

مشخصات کامل قرص (کپسول)لاغری ریداکتیل

کپسول لاغری ریداکتیل ساخت کشور آلمان میباشد

تعداد محصول لاغری ریداکتیل :

28 عدد کپسول لاغری و چربی سوزی گیاهی و بدون عوارض

توجه : ریداکتیل اصل به صورت کپسول میباشد

کارایی قرص(کپسول)ریداکتیل :

کپسول ریداکتیل یک محصول لاغری و چربی سوزی با کاهش اشتهای بالا و کاهش سایز میباشد که کسانی که به

دنبال مصرف قرص لاغری هستند اسم این محصول نام اشنا را زیاد شنیده اند

                 برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد قرص لاغری ریداکتیل … کلیک کنید

                                                                                                

                         طریقه مصرف صحیح کپسول لاغری ریداکتیل … کلیک کنید

کپسول لاغری ریداکتیل یک محصول لاغری قوی با چربی سوزی زیاد در ناحیه شکم و پهلو میباشد این محصول

لاغری 100 در صد گیاهی و بدون عوارض بوده که برای لاغری و چربی سوزی نیاز به رژیم و ورزش ندارید کپسول قرص لاغری reductil

ریداکتیل با کاهش اشتها بالایی که دارد بدن شما را مجبور میکند که انرژی خود را از چربی های اضافه و قدیمی

انباشته شده در بدنتان به دست اورد واین امر باعث بیشتر چربی سوزی میشود.

توجه : قبل از خرید هر محصول از اصل بودن ان اطمینان حاصل فرمایید فریب فروشندگان سود جو را نخورید

شرکت بهین دارو نمایندگی انحصاری قرص لاغری ریداکتیل در ایران

موارد منع مصرف قرص لاغری ریداکتیل :

افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال

مشکلات کبدی و کلیوی

مشکلات قلبی

فشار خون بالا و پایین

خانم های شیر ده و باردار

برای مشاهده بیشتر محصولات لاغری و چربی سوزی شرکت بهین دارو … کلیک کنید

برای مشاهده بیشتر محصولات چاقی و افزایش اشتها و چاقی صورت بهین دارو … کلیک کنید

برای مشاهده بیشتر محصولات زناشویی و درمان ناتوان جنسی شرکت بهین دارو … کلیک کنید

برای مشاهده طریقه مصرف صحیح داروهای لاغری چاقی زناشویی بهین دارو … کلیک کنید

برای مشاهده مطالب مفید و آموزنده به ارشیو اخبار شرکت بهین دارو مراجعه فرمایید … کلیک کنید

 

 

در شبکات اجتماعی مار ار دنبال کنید

 

 

 

 

 

 

 

عوارض قرص لاغری.

عوارض مصرف قرص لاغری.

بهترین قرص لاغری .

بهترین قرص لاغری جهان .

قرص لاغری بدون ضرر.

قرص لاغری گیاهی.

قرص .

قرص لاغری ادیوس .

عوارض قرص لاغری ادیوس .

خرید اینترنتی قرص ادیوس .

طریقه مصرف قرص ادیوس .

قرص لاغری تینویید ریتارد .

قرص لاغری تینویید ریتارد اصل .

طزیقه مصرف قرص تینویید ریتارد.

قیمت قرص تینوییت ریتارت.

خرید اینترنتی قرص تینویید ریتارد .

عوارض مصرف قرص تینویید ریتارد.

بهترین قرص چاقی صورت .

قرص چاقی صورت .

قرص چاقی صورت بدون عوارض .

قرص چاقی صورت گیاهی .

قویترین قرص چاقی صورت جهان.

عوارض غرص چاقی صورت .

بهترین قرص زناشویی .

بهترین قرص جنسی .

بهترین قرص تاخیری .

خرید قرص تاخیری .

قرص زناشویی کانفیدو .

شرکت بهین دارو تنها نمایندگی فروش قرصهای چاقی لاغری زناشویی گیاهی بدون عوارض اصل و اورجینال در ایران.

 

 

 

 

 

طریقه مصرف صحیح قرص(کپسول)لاغری ریداکتیل – بهترین روش مصرف قرص(کپسول)ریداکتیل

محصول ریداکتیل را 1 عدد کپسول نیم ساعت قبل از صبحانه ناشتا با 2 لیوان آب میل شود در طول روز  مصرف

زیاد اب الذامی می باشد

نوشیدن اب باعث جواب دهی بیشتر محصول میشود

توجه : دوز کپسول را بالا نبرید طبق طریقه مصرف بالا استفاده کنید که دچار مشکل نشوید

همراه و همزمان با قرص لاغری ریداکتیل قرص یا محصولات لاغری (قهوه – چای لاغری – چای سبز ) دیگر استفاده نشود

                این طریقه مصرف مختص مشتریان شرکت بهین دارو می باشد و در قبال شرکتهای دیگر هیچ مسئولیتی نداریم

                        با سپاس از شما که سایت شرکت بهین دارو را انتخاب نموده اید

بهترین و قویترین قرص لاغری ایزی اسلیم

موثرترین و معروف ترین مکمل چربی سوز و کاهش اشتها تینویید ریتارد یا تین …

نچرال مکس اسلیمینگ سبز / کپسول لاغری گیاهی برای کاهش وزن با تکنولوژی م …

کاهش دهنده اشتها و چربی سوز نچرال اسلیمینگ قرمز

بهترین و جدیدترین قرص لاغری و چربی سوزی قرص لاغری جی سی GC

اسلیمینگ آبی یک از قدیمی ترین و پرطرفداترین قرص های لاغری ، ساخت شرکت …

یکی از قویترین و پرفروشترین قرص لاغری و کاهش وزن قرص ریداکتیل

قرص لاغری لیپو 6 بلک نوترکس آمریکا نسخه جدید محصولی بسیار مفید برای کا …

قوي ترين قرص لاغري واقعا تفاوت را با قرص هاي لاغري آديوس طلايي احساس ك …

قرص (کپسول) لاغری بلوبری با عصاره میوه های کاملا طبیعی یکی از بهترین و …

درشبکه های اجتماعی با ما همراه باشید

تجارت 98 از فناوری ssl استفاده میکند. همچنین اطلاعات شما را در مکانی امن نگه می دارد. اطلاعات تماس شما را به تصویر تبدیل می کند، تا از دسترس ربات های اینترنتی دور نگه دارد…

تیم پشتیبانی تجارت 98 در همه حال سعی دارد تا رضایت شما را نسبت به خدمات سایت، جلب کند.

طراحی سایت تجارت 98 به گونه ای صورت گرفته تا همه موارد، قابل درک کاربر باشد.

برنامه نویسی سایت تجارت 98 به گونه ای صورت گرفته تا برای موتورهای جستجو مانند گوگل قابل درک باشد. همچنین در صورت لزوم، تیم تجارت 98 آگهی شما را ویرایش و بهینه میکند، تا بعد از ارسال تبلیغ در گوگل، آگهی شما بخوبی نمایش داده شود

تبلیغات خودتان را به سایت تجارت 98 دات کام بسپارید.قرص لاغری reductil

درج آگهی در سایت تجارت 98 رایگان است و طبق قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع به عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی می باشد .

در خبرنامه تجارت 98 عضو شوید تا از اخبار سایت مطلع شوید

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. © 1396 – tejarat98

تلفن تماس /شرایط تماس

تضمین اصالت

تضمین کیفیت و سلامت

سفارش با تلگرام

260 تومان

قرص لاغری reductil

تعداد محصول فروخته شده: 0

           

قرص لاغری ریداکتیل  Reductil

کاهش دهنده اشتها

محصول کشور آلمان

درمان پرخوری و کاهش اشتها، کنترل اشتهای کاذب

دارای معتبرترین استانداردهای جهانی  FDA,CE,ISO

                         

کم کننده اشتها و کاهش عالی علاقه به خوردن را کاهش می دهد.
قرص لاغری ریداکتیل برای افرادی که استرس و اضطراب در پور خوری آنها تاثیر بالای دارد گزینه عالی می باشد.
ماده تشکیل دهنده سیبوترامین و هیدروکلراید می باشد.
سیبوترامین و هیدروکلراید با مهار بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین و به مقدار کمتر دوپامین در مغز، باعث کاهش اشتها می‌شود.
قرص ریداکتیل در کاهش وزن افرادی که قادر به گرفتن رژیم های غذایی کم کالری و ورزش نیستند بسیار موثر می باشد.
کپسول لاغری ریداکتیل به شما کمک میکند که با مصرف غذای کمتر احساس بهتری داشته باشید و به عبارتی میزان غذای مصرفی شما را کنترل میکند.

 

قرص لاغری ریداکتیل کمک میکند که با مصرف غذای کمتری نسبت به قبل احساس سیری کنید در صورتی که در حالت عادی با مصرف همان میزان غذا همچنان احساس گرسنگی دارید.

موارد منع مصرف قرص لاغری ریداکتیل  Reductil:

افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال  – زنان باردار و شیرده –  بیماران مبتلا به بیماری قلبی – فشار خون بالا   فشار خون پایین – دیابت –  بیماری های کلیوی و کبدی

داروهای زیر را با کپسول ریداکتیل همزمان استفاده نکنید :
* داروهای ضد افسردگی
* سایر داروهای کاهش وزن ( شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی)
* هر دارویی که روی سطح هوشیاری تاثیر بگذارد. (مثلا سبب خواب آلودگی شود یا اینکه شما را بی خواب کند) داروهای مثل آرام بخشها، ضد افسردگی ها، تریپتوفان

دستور مصرف قرص لاغری ریداکتیل  Reductil:

یک کپسول یکبار در روز نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه همراه با یک لیوان آب
* مهم نیست که کپسول ریداکتیل را قبل از غذا مصرف کنید یا بعد از آن. در صورتی که فراموش کردید دارو را سر موقع مصرف کنید به محض یادآوری آنرا مصرف کنید مگر اینکه تا زمان مصرف دوز بعدی وقت زیادی باقی نمانده بود .

از دو برابر کردن دوز بعدی جدا خودداری کنید.
نمونه تقلبی این قرص با قیمت بسیار ارزان تر در بازارها توسط افراد سودجو توزیع میگردد. مراقب باشید…

 

                                                                                                                                                                               معیارهای ارزیابی کارآیی :
ریداکتیل که در سال ۱۹۹۷ مورد تایید اداره نظارت بر غذا و دارو امریکا قرار گرفت. از طریق اثر بر مرکز اشتها که هیپوتالاموس واقع است. در یک بررسی ۱۲ ماهه، میانگین کاهش وزن در بیمارانی که از کپسول سیبوترامین ۱۰ میلی گرمی استفاده می کردند، در حدود ۴/۵ کیلوگرم در ماه و در افرادی که از دوز ۱۵ میلی گرمی استفاده می کردند، در حدود ۸ تا ۱۲کیلوگرم در ماه بود. در حالی که میانگین کاهش وزن در افرادی که فقط از رژیم کم کالری استفاده می کردند،۱ تا ۵ کیلوگرم بود.

 

قیمت کپسول لاغری ریداکتیل  Reductil:

برای اطلاع از قیمت و شرایط محصول با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید

 ۰۹۳۵۴۱۹۷۲۷۹   ۰۹۰۳۵۸۵۵۷۷۷

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مدیر سایت: شاهین کیمیایی اسدی

موبایل: ۰۹۳۵۴۱۹۷۲۷۹ و  ۰۹۰۳۵۸۵۵۷۷۷

قرص لاغری reductil
قرص لاغری reductil
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *