قرص لاغري green coffee bean

خواص دارویی و گیاهی


مکمل قهوه سبز کمپانی Purely Inspired محصولی مناسب برای کاهش وزن ، کاهش اشتهای کاذب و افزایش متابولسیم می باشد . در ترکیبات این مکمل از مواد شیمیایی استفاده نشده است . هر کپسول کافئین سبز پیورلی اینسپایر شامل 4 میلی گرم قهوه سبز می باشد . دانه های قهوه سبز از گیاه Coffea canephora ساخته می شود . 45% از هر کپسول کافئین سبز Purely Inspired شامل اسیدهای کلروژنیک است که تحقیقات علمی مشخص کرده که این ماده گیاهی در کاهش وزن بسیار موثر و مفید می باشد .
تحقیقات علمی مختلف نشان می دهد که میزان کاهش وزن با یک رژیم کم کالری و مصرف 8 میلی گرم از این قهوه سبز برای مدت 6 روز حداقل 4 پوند ( 1.8 کیلو گرم ) می باشد .

مصرف کننده گرامی:

کپسول کاهش وزن و چربی سوز رونالس محصولی از شرکت داروسازی پیشرو آریا روناک، بدلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی باعث افزایش سوخت و ساز سلولهای ذخیره ای چربی، کاهش جذب چربی غذای مصرفی، کاهش کلسترول، کند کردن ترشح گلوکز در خون و افزایش متابولیسم گلوکز می شود. همچنین با ایجاد احساس سیری در بین وعده های غذایی و افزایش انرژی بدن، باعث لاغری می گردد.

ترکیبات کپسول رونالس:

عصاره قهوه سبز (Green Coffee Extract) و عصاره سویا (Soy beans Extract)

مورد مصرف:

کاهش وزن، چربی سوز، درمان تخصصی چاقی از جمله قسمت های پهلو و شکم، آنتی اکسیدان و پایین آورنده چربی خون.

عوارض جانبی:

عوارض جانبی خاصی در صورت مصرف دوز توصیه شده مشاهده نگردیده است مگر کسانی که نسبت به گیاهان و مواد جانبی بکار رفته در فرآورده حساسیت داشته باشند.

مقدار مصرف:

دوبار در روز هر بار یک کپسول قبل از غذا با آب ولرم مصرف شود.

تداخلات دارویی:

تداخل اثر با داروهای دیگر گزارش نشده است.موارد منع مصرف و نکات قابل توصیه:

لطفا و آدرس خود را وارد سازید

پذیرش نمایندگی

جشنواره یلدا تا ژانویه

شناخت و درمان آلزایمر

روغن های مناسب پخت و پز کدامند؟

خرید در بسته

قیمت هر بسته کپسول لاغری رونالس ۶۰ عددی مبلغ ۵۴/۰۰۰ تومان می باشد. شما می توانید با کلیک روی گزینه خرید تعداد را انتخاب و سفارش دهید. به همراه هر ۵ خرید یک لیوان سرامیکی تقدیم خواهد شد.

قهوه سبز: قهوه سبز در حقیقت همان قهوه معمولی پیش از بو دادن آن است. خاصیت کاهش وزن قهوه سبز به دلیل وجود سطح بالایی از اسید کلروژنیک‌ است. قهوه سبز در مقابل قهوه معمولی که تفت داده شده است ، حاوی میزان بیشتری از اسید کلروژنیک می باشد. آنتی اکسیدان اصلی در عصاره قهوه سبز یعنی اسید کلروژنیک، با مهار آنزیم گلوگز ۶- فسفاتاز(G6P )مانع از آزاد شدن گلوگز از کبد به داخل خون می گردد که به طور محسوسی در تعادل قند خون نقش اساسی ایفا می‌کند. همچنین از طریق جلوگیری از جذب گلوکز درون نشاسته غذاها ، هم BMI و هم چربی بدن را کاهش داده و کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کم می کند. اسید کلروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد و با تنظیم میزان گلوکز‌کمک می‌کند تا فرایند تولید سلول‌های جدید چربی در خون کند شود. کلروژنیک اسید، قابلیت بدن را جهت ذخیره چربی کاهش داده و باعث می شود به جای ذخیره چربی، بدن از آن به عنوان سوخت استفاده کند چرا که قند خونِ در دسترس کاهش می یابد.
کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز یک صفراآور است که از تجمع صفرا در کیسه صفرا جلوگیری کرده و مانع از تشکیل سنگ‌های صفراوی می‌شود و ریسک ابتلا به بیماری‌های کیسه صفرا، سیروز کبدی و سرطان کبد را کاهش می‌دهد. همچنین این اسید باعث کاهش فشار خون و بهبود عملکرد قلبی و عروقی می گردد. دانه قهوه سبز موجب سركوب اشتهای غیر ضروری و کاذب برای مصرف غذا می‌شود، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را تسریع می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلات به طور طبیعی مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن نیز کمک می‌کند.

سویا: سویا دارای مقادیر قابل توجهی ایزوفلاوون است که باعث كاهش ذخیره چربی بدن و نیز افزایش توده عضلانی می‌شود. سویا سرعت متابولیسم سلول‌های ذخیره‌ای چربی را افزایش می‌دهد. در رژیم های لاغری شکم، بر مصرف موادی که حاوی چربی تک زنجیره ای غیر اشباع (مثل سویا) هستند، به همراه هر وعده غذایی تاکید می گردد.
استفاده مکرر از سویا و محصولات آن موجب کاهش خطر ابتلا به بعضی از بیماریهای خطرناک و مهلک، مثل: بیماری های قلبی ـ عروقی، سرطان و پوکی استخوان می شود که به دلیل وجود ایزوفلاوونهای سویا است.
دونوع ایزوفلاون مهم در دانه های سویا جنیستئین (Genistein) و داییدزئین (Daidzein) می باشند. آخرین تحقیقات نشان داده است که جنیستئین دارای اثرات ضد سرطانی بوده و با بلوک کردن گیرنده های استروژن بر روی رحم و لوله ها از رشد فیبروم در زنان یائسه جلوگیری می کند.از طرف دیگر ترکیبات جنستئین موجود در سویا با کاهش سطح کلسترول می تواند در درمان فیبروم رحم موثر باشد.
سویا دارای پروتئین زیاد، اسیدهای آمینه ضروری برای بدن، کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، روی، ویتامین E ،ویتامین های گروه B و فیبر می باشد. فیبر موجود در سویا موجب کاهش وزن، کاهش کلسترول و تری گلیسیریدها و افزایش کارکرد روده بزرگ شده و جلوی یبوست را می گیرد و از سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند. سویا پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کرده و همچنین احساس سیری را افزایش می دهد که به لاغری کمک می کند.
این ماده غذایی موجب پایین آوردن کلسترول بد یا LDL و کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش بیماری های قلبی می گردد.

۶۶۵/۱۵۲۵۰۱


تمامی حقوق برای گروه دارویی دکتر سینا محفوظ می باشد © ۱۳۹۵

/*

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *