قرص ضد استرس برای آزمون رانندگی

خواص دارویی و گیاهی

دکتر رانندگی

آیا تا بحال تجربه امتحان عملی رانندگی در حضور افسر راهنمایی و رانندگی را داشته اید ؟ خیلی از هنرآموزان و متقاضیان گواهیه رانندگی در هنگام امتحان عملی رانندگی استرس دارند و همین استرس باعث میشود در آزمون شهری مردود شوند . در این مقاله در رابطه با کاهش استرس در هنگام آزمون شهری صحبت خواهیم کرد .

حتما میدانید برای اخذ گواهیه رانندگی باید در آزمون شهری که توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می شود نمره قبولی آورد در آزمون شهری معمولا موارد مهمی مانند پارک دوبل ، دور یک فرمانه ، دور دو فرمانه و مواردی از این دست مورد آزمون قرار می گیرد .

یکی از مشکلات اصلی متقاضیان گواهیه رانندگی در هنگام آزمون شهری اینست که علی رغم داشتن توانایی در رانندگی در زمان آزمون شهری استرس دارند و اشتباه میکنند که باعث میشود توسط افسر مردود شوند . این در حالی است که اگر همان هنرآموز در کنار افسر نبود و اصلا تصور این را نداشت که الان در حال دادن آزمون شهری است میتوانست به راحتی تمام مهارت هایی که در رانندگی دارد را نمایش دهد . 

بنابراین یکی از راهکار ها برای افزایش اعتماد به نفس در آزمون شهری رانندگی و کاهش استرس اینست که شما تصور کنید که این افسر یک فرد عادی است . سعی کنید کاملا عادی و ریلکس برخورد کنید . به هیچ عنوان عجله نکنید و سعی کنید همان رانندگی ای که در زمان کلاس های شهری داشته اید را در زمان امتحان عملی یا شهری رانندگی نیز انجام دهید .

خیلی از افراد از قرص هایی برای کاهش استرس قبل از امتحان شهری رانندگی استفاده می کنند که البته این موضوع باید کاملا زیر نظر دکتر انجام شود . 

یکی از راهکار های دیگر برای افزایش اعتماد به نفس در هنگام آزمون شهری رانندگی اینست که شما تمرین های بسیار خوبی را قبل امتحان داشته باشید . سعی کنید در همه ی کلاس های شهری شرکت کنید و از مربی آموزش عملی خود بخواهید شما را با مواردی که در هنگام آزمون شهری رانندگی پرسیده میشود کار کند و سعی کنید مواردی مانند پارک دوبل را خوب فرا گیرید .

هرچه تمرین بیشتری داشته باشید قطعا تمرکز و اعتماد به نفس بالاتری را نیز در زمان آزمون عملی رانندگی دارید .

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اغلب متقاضیان گواهیه رانندگی در بار اول در آزمون شهری مردود می شوند . پس اگر در بار اول در این آزمون مردود شدید زیاد نگران نباشید چون این موضوع طبیعی است . و سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا نگه دارید .

همین طور که با تمرین عملی خوب میتوانید تا حد زیادی به تمرکز و اعتماد به نفس بالا در هنگام آزمون عملی رانندگی برسید . برای امتحان آیین ه اصلی و همین طور آزمون آیین ه مقدماتی نیز می توانید با حل نمونه سوالات آیین ه با جواب
به تمرکز بالای و آمادگی خوبی در هنگام آزمون تئوری آیین ه برسید . بنابراین به شما توصیه میکنیم قبل از امتحان آیین ه مقدماتی نمونه سوالات آیین ه رانندگی
را حتما ببینید و حل کنید . و قبل از آزمون آیین ه اصلی نیز نمونه سوالات آیین ه و همین طور سوالات فنی با جواب
را ببینید و حل کنید . 

قطعا گرفتن گواهیه رانندگی سخت نیست . فقط کافیست تمرین کنید همین .

برای شما که هم اکنون میخواهید در آزمون آیین ه مقدماتی رانندگی شرکت کنید خواندن تست سوالات مقدماتی رانندگی بسیار توصیه میشود زیرا با خواندن این سوالات قبولی در آین آزمون برای شما بسیار آسان میشود. تست آزمون آیین ه مقدماتی شامل انواع نمونه سوالات آیین ه مقدماتی است

نمونه سوالات آیین ه مقدماتی مفهومی راهنمایی و رانندگی با جواب سایت دکتر رانندگی .

در ادامه تست سوالات مقدماتی رانندگی برای آماد

آزمون آیین ه شماره 5

آزمون آیین ه شماره 4

برای گرفتن گواهی ه رانندگی لازم است در دو آزمون آیین ه تئوری راهنمایی و رانندگی وآزمون شهری

مطالب مفید سایت

انتخاب سریع یک انجمن 


نمایش برچسب‌ها

مشاهده قوانین انجمن



1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *