قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

خواص دارویی و گیاهی

قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم
قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

ستیریزین هگزال دارویی است جهت درمان علایم حساسیت در بیماری های آلرژیک مانند:1) راش مزمن ستاره ای(کهیر) با شکایاتی مانند خارش، ایجاد کهیر و قرمزی پوست،2) رینیت مزمن آلرژیک، 3) تب یونجه با شکایاتی شامل عطسه، آبریزش بینی، گرفتگی بینی، قرمزی و خارش چشم ها همچنین آبریزش چشم، 4)حالات شبه آسم با منشاء آلرژیک بطوریکه نیازمند اقدام های درمانی جهت برطرف کردن باشد.

• گروه دارویی- درمانی: آنتاگونیست انتخابی گیرنده H1، آنتی هیستامین
• مصرف در حاملگی: B
• موارد مصرف( بر حسب اندیکاسیون):
رینیت آلرژیک فصلی، رینیت آلرژیک پایدار، کهیر مزمن

• مکانیسم اثر:
اعمال اثر آنتی هیستامین از طریق مهار انتخابی گیرنده های H1 محیطی.

• عوارض جانبی:
– شایع ترین: خواب آلودگی، سردرد
– مهم ترین: برونکواسپاسم
– سایر عوارض: خستگی، سرگیجه، فارنژیت، خون دماغ، خشکی دهان، درد شکم، تهوع، استفراغ، اسهال، سرفهقرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

• موارد منع مصرف:
در حساسیت مفرط به دارو یا هیدروکسی زین

• آموزش بیمار- خانواده:
1)عدم دسترسی به اطلاعات کافی در مورد امکان سوء استفاده یا بروز وابستگی با مصرف دارو. 2) قطع دارو 4 روز قبل از انجام آزمون های تشخیصی پوست به علت امکان تغییر جواب مثبت آزمون های پوست. 3) عدم دسترسی به اطلاعات کافی در مورد استفاده مطمئن و موثر از دارو در کودکان پائین تر از 6 سال. 4) پرهیز از انجام فعالیت هایی که نیاز به هوشیاری دارند. 5) امکان کاهش خواب آلودگی با مصرف چای یا قهوه.

شرکت داروسازی بهستان تولید که در حال حاضر یکی از شرکتهای زیرمجموعه هولدینگ بهفار می باشد ، در اردیبهشت ماه 1384 ثبت و فعالیت خود را از 1386 آغاز نمود و ماموریت تولید تحت لیسانس کمپانی های داروسازی معتبر جهان را در هولدینگ عهده دار است .

توسعه توسط: شرکت تحلیل داده

چنانچه در خصوص “قرص ستریزین هگزال 10 میلی گرم (ستیریزین)” سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید



welcome_guest();
function welcome_guest() {
var thedate;
var thehour;
thedate = new Date();
thehour = thedate.getHours();
if (thehour <12)
document.write("خوش آمديد ميهمان")
else if (thehour < 17)
document.write("خوش آمديد ميهمان")
else
document.write("خوش آمديد ميهمان")
}

عضو شوید

عضویتسریع

آمارمطالب

قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

آمارکاربران

کاربرانآنلاین

آماربازدید

تبادللینکهوشمند

برایتبادللینکابتداماراباعنوانروغنشترمرغوآدرسلینکنماییدسپسمشخصاتلینکخودرادرزیرنوشتهدرصورتوجودلینکمادرسایتشمالینکتانبهطورخودکاردرسایتماقرارمیگیرد

یکی از آنتی هیستامین ها و داروهای ضد حساسیت قرص سیتروزین می باشد که مصرف آن توسط خانم های باردار، شیرده و کودکان زیر دو سال اکیدا ممنوع شده است. در این مطلب اطلاعات دارویی این قرص و کپسول سیتریزین را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سیتریزین علایم حساسیتی را کاهش می دهد. این دارو یک آنتی هیستامین برای رفع خستگی و کسلی می باشد، هر چند ممکن است در افراد کمی خواب آلودگی ایجاد نماید. قبل از استفاده از وسایل یا ماشین آلات و رانندگی کردن مطمئن شوید که واکنش های شما به این دارو طبیعی می باشد. در این مطلب اطلاعات جامع و کامل دارویی قرص سیتریزین را برای شما آورده ایم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

سیتریزین هیدروکلرید ماده فعال قرص های سیتریزین می باشد. این دارو یک داروی ضد حساسیت می باشد. این دارو اغلب به افراد بزرگسال و کودکان بیش از شش سال تجویز می شود. در این مقاله کاربرد و عوارض احتمالی جانبی قرص سیتریزین را آورده ایم. قبل از مصرف هر گونه دارو بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کرده و سپس از دستورات پزشک و برگه اطلاعات آن دارو پیروی کنید تا خطر عوارض جانبی برای شما کاهش یابد.

    

این دارو یک نوع آنتی هیستامین می باشد که برای حساسیت هایی مثل زکام و یا حساسیت های پوستی مور استفاده قرار می گیرد. قرص سیتریزین ممکن است توسط پزشک و یا دندانپزشک برای شما تجویز گردد و همچنین می توانید این دارو را بدون نسخه پزشک از داروخانه ها تهیه کنید. قرص و کپسول سیتریزین برای افراد بزرگسال و کودکان بیش از شش سال مناسب می باشد در حالیکه مایع خوراکی آن برای بچه های کوچکتر نیز در دسترس می باشد. این دارو برای کودکان زیر دو سال مناسب نمی باشد.قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

از قرص های سیتریزین استفاده نکنید اگر:

قبل از مصرف هر گونه دارو در دوران حاملگی و شیر دهی حتما با پزشک خود مشورت کنید. همانند دیگر داروها از مصرف این قرص در دوران حاملگی باید خودداری شود. استفاده تصادفی این دارو توسط زن حامله هیچ گونه تاثیر مضری برای چنین ندارد. با این وجود مصرف این دارو باید قطع گردد. در طول دوران شیردهی نباید از این قرص استفاده کنید زیرا ماده سیتریزین وارد جریان شیر مادر می شود.

قبل از شروع درمان، بروشور اطلاعات دارویی قرص که توسط شرکت دارویی متشر شده است را بخوانید. بروشور شرکت دارویی در مورد سیتریزین اطلاعات بیشتری به شما می دهد و لیستی از عوارض جانبی این دارو را به شما خواهد داد. دوزهای معمول ستیریزن به صورت زیر می باشد:

عوارض جانبی اغلب پس از اینکه بدن به مصرف داروی جدید عادت کرد بهبود می یابد، اما اگر هر یک از علایم عوارض قرص سیتریزین که در ادامه عنوان شده است ادامه یافت یا برای شما مشکلاتی ایجاد کرد بهتر است پزشک و یا متخصص خود را در جریان قرار دهید.

اگر هر یک از علایم دیگر که احساس می کنید در اثر مصرف این قرص ایجاد شده است را تجربه کردید با پزشک و متخصص خود مشورت کنید.

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با این دارو جمع آوری و ترجمه شده است. قبل از مصرف هر گونه دارو حتما با پزشک و متخصص خود مشورت نمایید و از دستورات او پیروی کنید. در صورت تمایل کسب اطلاعات در رابطه با دیگر دارو ها می توانید به بخش اطلاعات دارویی مراجعه کنید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟



انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!

برگرفته از : دارونما

لیست کامل

قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

© Porseshkadeh.com

باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

فهرست سرفصل ها

کلید واژه ها : عوارض سیتریزین, عوارض “سیتریزین” برای کودکان, عوارض “سیتریزین” هگزال, «عوارض سیتریزین» در نوزادان, عوارض سیتریزین ۱۰, عوارض سیتریزین در کودکان, عوارض سیتریزین در شیردهی, عوارض سیتریزین در بارداری, عوارض ستیریزین ۱۰, عوارض ستیریزین ۵, 

ستیریزین (Cetirizine) یا سیتریزین (Zyrtec) یک داروی ضد الرژی . ضد حساسیت میباشد . کاربرد اصلی داروی ستیریزین (Cetirizine) درمان حساسیت و خارش است . سیتریزین (Cetirizine) برای درمان تب یونجه ، کهیر و خارش های پوستی ناشی از حساسیت ها و الرژی ها استفاده میشود .قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

همچنین برای درمان ابریزش بینی، خارش و قرمزی چشم ، عطسه و خارش بینی و گلو و پوست ، در صورتی که این علائم ناشی از آلرژی و حساسیت باشد ، نیز استفاده میشود .

ستیریزین با مهار گیرنده‌های H۱ ( نوع یک گیرنده‌های هیستامین) عمل میکند. تفاوت ستیریزین (سیتریزین) با آنتی هیستامین‌ های قدیمیتر مثل کلرفنیرامین این است که چون از سد خونی مغزی نمی‌گذرد اثر تسکینی کمتری بر سیستم عصبی مرکزی دارد و خواب آلودگی آن کمتر است.

ستیریزین همچنین در درمان خارش و تورم ناشی از کهیر استفاده می شود.
به طور موقت علایم ناشی از تب یونجه یا آلرژی تنفسی فوقانی ( آبریزش بینی، عطسه ، خارش چشم ها / آبکی، خارش بینی و گلو ) تسکین می دهد.

سیتریزین معمولا در دوران حاملگی خطری برای جنین ندارد و مصرف ستیریزین در دوران بارداری مانعی ندارد ولی توجه داشته باشید که در موقع تجویز پزشک ، حامله بودن خود را به پزشک اطلاع دهید و در صورت صلاح دید پزشک ، از این دارو در دوران بارداری استفاده نمایید

داروی ستیریزین از طریق شیر مادر وارد بدن شیر خوار خواهد شد و ممکن است برای نوزاد شما مضر باشد . از مصرف سیتریزین در دوران شیر دهی اکیدا خوداری کرده و فقط در صورت صلاح دید پزشک متخصص ، از داروی ستیریزین در دوران شیردهی استفاده نمایید.

هر داروی شیمیایی دارای عوارض جانبی خواهد بود که این عوارض جانبی ممکن است در شخصی بروز کرده و در شخص دیگر ، کاملا بدون عوارض باشد . عوارض جانبی احتمالی داروی ستیریزین به شرح زیر است

احساس خواب الودگی ، احساس سرگیجه و سردرد ، خستگی و بی حوصلگی ، خون دماغ شدن ، شکم درد ، حالت تهوع و استفراغ ، اسهال ، عطسه ، سرفه ، خشک شدن دهان

حداکثر اثر دارو یک ساعت بعد از مصرف ظاهر می شود. درصورت مصرف با غذا سرعت جذب دارو کاهش می یابد.


در صورتی که از داروهای زیر استفاده میکنید به پزشک خود اطلاع دهید

سیتریزین ( cetirizine ) نوعی آنتی هیستامین است که میتواند هیستامین بدن را کاهش دهد . افزایش هیستامین در بدن میتواند باعث ایجاد علائمی مانند عطسه ، خارش چشم ها ، قرمز شدن چشم ها ، آبریزش از چشم ها و بینی و … شود . با استفاده از سیتریزین ( cetirizine ) این علائم بهبود میابد .

سیتریزین ( cetirizine ) مانند سایر داروهای ضدآلرژی و حساسیت ، میتواند باعث خواب آلودگی و کاهش تمرکز شما شود . بعد از مصرف این دارو ، از رانندگی و سایر فعالیت هایی که به تمرکز بالا نیاز دارد خودداری کنید . همچنین مصرف الکل میتواند عوارض جانبی سیتریزین ( cetirizine ) را افزایش دهد . در صورتی که از سایر داروهای آلرژی و یا سرماخوردگی ، قرص های خواب آور ،آرام بخش ها ، شل کننده های عضلات و داروهای افسردگی استفاده میکنید ، قبل از مصرف سیتریزین ( cetirizine ) به پزشک خود اطلاع دهید .

این دارو در رده B قرار دارد ، در هر صورت قبل از مصرف دارو ، باردار بودن خود را به پزشک اطلاع دهید .

این دارو از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل میشود و حتما قبل از مصرف دارو باید با پزشک مشورت نمایید .

این دارو نیز مانند سایر داروها میتواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد . شما ممکن است یک یا چند مورد از این عوارض را تجربه کنید و یا هیچ کدام از عوارض در شما مشاهده نشود.

عوارض عمومی : سکته مغزی ، خستگی شدید ، خشکی دهان و گلو ، سردرد ، شکم درد ، بیش فعالی و بی حوصلگی

به صورت شایع (۱۴٫۳ درصد ) سکته مغزی ، سردرد (۱۴ درصد)، سرگیجه (۱ تا ۱۰ درصد) ، کاهش حس چشایی ، پارستزی (حس سوزن سوزن شدن) ، لرزش ، میگرن ، تیک های عصبی ، اختلالات گوارشی ، اختلال حافظه ، دیازژیا، دیسکینزی، دیستونی، انسنکوپ، آمنیزی

هر دارویی را باید به میزانی که دکتر تجویز کرده است مصرف کنید . مقادیر موجود در این متن فقط جهت اطلاع رسانی بوده و جایگزین تجویز پزشک نیست .

۵ تا ۱۰ میلی گرم یکبار در روز

حداکثر دوز ۱۰ میلی گرم در روز (در افراد بالای ۶۵ سال بهتر است بیش از ۵ میلی گرم در روز نباشد )

برای درمان آلرژی در کوک معمولا با دوز اولیه ۲٫۵ میلی گرم در روز آغاز شده و در صورت نیاز به ۵ میلی گرم به صورت دو وعده ۲٫۵ میلیگرمی سیتریزین در روز افزایش میبابد .

در صورتی که مصرف یک وعده داروی خود را فراموش کردید ، به محض یاداوری ، قرص خود را مصرف کنید . در صورتی که به زمان مصرف بعدی نزدیک میشوید ، دوز فراموش شده را رها کنید .

در صورتی که به اشتباه و یا با هدف خودکشی با سیتریزین ، بیش از حد دارو مصرف کرده اید ، با اورژانس تماس بگیرید

قبل از تجویز سیتریزین توسط پزشک ، در صورتی که داروی دیگری مصرف میکنید به پزشک خود اطلاع دهید . سیتریزین ممکن است با سایر داروهای آنتی هیستامین و یا داروهای سرماخوردگی ، مسکن ، فشارخون ، ضد افسردگی ، ضد اضطراب ، داروهای خواب آور و … تداخل داشته باشد .


تهیه و ترجمه اختصاصی/ pamuh.com

شربت دس‌لوراتادین، تحولی نو در درمان آلرژی کودکان

“مترونیدازول”|موارد مصرف و عوارض,تداخل دارویی (METRONIDAZOLE)

“متی مازول”|موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“لیتیوم کربنات” | موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“کاربامازپین” موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف Carbamazepine

“دکستران Dextran”|موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمیشود و محرمانه است

قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سرفه های زیاد دارم طوری که حس میکنم تو ریه ام پره ابه و خلط بی رنگ مثل مایع کتیرا دارم چیکار کنم

سلام مصرف زیاد قرص سیتریزین با هم چ عوارضی داره؟

با سلام
ممنون از سایت خوبتون
مطالب عالی و مفید

دیگران می خوانند

هنرمندان | عكس هاي مراسم ختم مرتضي پاشايي

آروغ‌زدن مفرط در بیماری ریفلاکس مری – معده‌ای


آموزش حذف حساب کاربری از تلگرام

تغذیه مناسب برای کودک در سنین مختلف برای جلوگیری از چاقی

خواص و مضرات هندوانه ابوجهل | هندوانه ابوجهل برای چی خوبه

موبایل | ترفندی برای اطمینان از حذف اطلاعات از دستگاه…

پزشکی | آشنایی با راههای پیشگیری و درمان مننژیت


طرز تهیه مارمالاد لیموترش


بايد و نبايد هاي نزديكي در دوران بارداري


چگونه از شکست به موفقیت برسیم ؟

خرید بلیط هواپیما برای تمام مقاصد داخلی و خارجی از تمام خطوط ریلی کشور با قیمت مناسب

برای جلوگیری از جریمه گوگل برای وبسایت شما ، ما از روش بالا برای ثبت بک لینک استفاده می کنیم.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09144029928 تماس بگیرید.

تمام توصیه های پزشکی و دارویی موجود در این سایت فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی دارد و به هیچ عنوان جایگزین توصیه های پزشک نیست.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.شما باید قبل از هرگونه اقدام به خود درمانی ، با پزشک خود مشورت کنید.

تماس باما :

توجه : هیچ محصولی برای فروش نداریم.(بخصوص دارو) .هیچ اطلاعی از روش های فروش کلیه نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

ایمیل : info{@}baelm.net

موبایل : 09144029928

تلگرام : 09903724250

پیوندها : جوجه کشی

نبض بازار


قیمت حوله تن پوش – 98/02/27

رپورتاژ

جوجه کشی و تکثیر پرندگان، یکی از راه های عالی برای ثروتمند…

معرفی بهترین مقاصد گردشگری بهار و تابستان


چطور پرستار سالمند مناسبی انتخاب کنیم؟

افتتاح دفتر رسمی بیمارستان‌های زنجیره‌ای آجی‌بادم (ACIBADEM)…

نکات کامل و حرفه ای برای داشتن یک عکس پروفایل خاص

رینیت آلرژیک فصلی
رینیت آلرژیک پایدار
کهیر مزمن

Tab : 10mg
Susp : 5mg/5ml

منگی

خواب آلودگی ،سردرد

هپاتیت،برونکواسپاسم

قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

B – مطالعات کافی درباره مصرف داروی این گروه در حیوانات خطری را برای جنین نشان نداده است.. ولی مطالعات کافی در زنان حامله وجود ندارد. یا اینکه مطالعات در حیوانات بیانگر ایجاد عارضه جانبی در جنین بوده است.ولی مطالعات کافی در زنان حامله خطری را برای جنین در سه ماهه اول حاملگی نشان نداده است. وشواهدی از خطر در مورد مصرف دارو در بقیه دوران حاملگی وجود ندارد

از تجویز دارو در زنان شیرده باید خودداری کرد

جذب :خوراکی
دفع :ادرار و مدفوع
مکانیسم اثر:ستیریزین یک مشتق پیپرازینی از نسل جدید آنتی هیستامین هاست و اثر آنتی هیستامینی خود را از راه مهار انتخابی گیرنده های H1محیطی اعمال می کند. سیتریزین آنتی هیستامین طولانی اثر است.
نیمه عمر:8.3ساعت

تداخل با الکل به دلیل سرکوب دستگاه عصبی مرکزی امکان پذیر است .
کلیرانس ستیریزین به وسیله تئوفیلین کاهش می یابد .
مهار کننده های MAOنیز سبب طولانی شدن اثر خواب آوری می شود.

حساسیت به دارو، شیر دهی، بیماران دچار نارسایی کلیوی کبدی

ستیریزین ارجحیتی بر سایر داروهای حساسیت زدای نسل اول در درمان عطسه،خارش و بصورات جلدی ندارد.
کاهش دوز دارو در بیماران کلیوی و یانارسایی کلیوی به 1/2دوز توصیه شده برای جلوگیری از ایجاد مسمومیت ضروری است

15 تا 30 درجه به دور از نور خورشید.

برای استفاده از خدمات مشاوره و نوبت دهی آنلاین با عضویت در دکتر ساینا به خانواده ی بزرگ سلامت الکترونیک ایران بپیوندید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا میباشد.

InChI=1S/C21H25ClN2O3/c22-19-8-6-18(7-9-19)21(17-4-2-1-3-5-17)24-12-10-23(11-13-24)14-15-27-16-20(25)26/h1-9,21H,10-16H2,(H,۲۵٬۲۶) YKey:ZKLPARSLTMPFCP-UHFFFAOYSA-N Y

سیتیریزین (به انگلیسی: Cetirizine) یک آنتی‌هیستامین نسل دوم است.

رده درمانی: آنتی هیستامین اختصاصی

اشکال دارویی: قرص، شربت

کاربرد اصلی آن در درمان حساسیت و خارش است. برای درمان رینیت آلرژیک به ویژه تب یونجه و بیماری‌های آلرژیک پوستی از قبیل کهیر و آنژیوادم نیز مصرف می‌شود.
قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم

ستیریزین با مهار اختصاصی گیرنده‌های H۱ (نوع یک گیرنده‌های هیستامین) عمل می‌کند. فرق آن با آنتی هیستامین‌های قدیمیتر مثل کلرفنیرامین آن است که چون از سد خونی مغزی نمی‌گذرد اثر تسکینی کمتری بر سیستم عصبی مرکزی دارد و خواب آلودگی آن کمتر است.

شایع‌ترین عوارض گزارش شده: سردرد (۱۶٪)، خشکی دهان (۵٫۷٪)، خواب‌آلودگی (۵–۲۰٪)، خستگی (۵٫۶٪).

عوارض جدی‌تری نیز در بعضی از بیماران گزارش شده‌است: نارسایی قلب، تندتپشی، ورم.

این دارو نیز مانند سایر داروها می‌تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد. شما ممکن است یک یا چند مورد از این عوارض را تجربه کنید یا هیچ‌کدام از عوارض در شما مشاهده نشود.

رایج‌ترین عوارض احتمالی مصرف مصرف سیتریزین (cetirizine) عبارتند از:[۱]

اما سیتریزین عوارض جانبی تخصصی دیگری نیز دارد:[۱]

ستیریزین ممکن است با سایر داروهای آنتی هیستامین یا داروهای سرماخوردگی، مسکن، فشارخون، ضد افسردگی، ضد اضطراب، داروهای خواب‌آور و … تداخل داشته باشد.

قبل از تجویز این دارو توسط پزشک، در صورتی که داروی دیگری مصرف می‌کنید به پزشک خود اطلاع دهید. سیتریزین ممکن است با سایر داروهای آنتی هیستامین یا داروهای سرماخوردگی، مسکن، فشارخون، ضد افسردگی، ضد اضطراب، داروهای خواب‌آور و … تداخل داشته باشد.

برخی از داروهایی که با سیتریزین تداخل دارند عبارتند از:[۱]

این دارو معمولاً در دوران حاملگی خطری برای جنین ندارد و مصرف ستریزین در دوران بارداری مانعی ندارد ولی توجه داشته باشید که در موقع تجویز پزشک، حامله بودن خود را به پزشک اطلاع دهید.

باعلم

قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم
قرص سیتریزین هگزال 10 میلی گرم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *