قرص رویش مجدد مو داروکده

خواص دارویی و گیاهی

قرص رویش مجدد مو داروکده
قرص رویش مجدد مو داروکده

روزانه 2 عدد قرص (1 عدد صبح و یک عدد شب پس از صرف غذا همراه با آب) به مدت 6 ماه ادامه دهید .

امروزه حدود 40% از زنان و 50% از مردان در جهان از ریزش مو رنج می برند. تحقیقات نشان می دهد که عوامل مهمی از جمله اختلالات هورمونی و ژنتیکی، بیماری ها، رژیم های غذایی نامناسب و … در ریزش مو نقش دارند. در همه انواع مختلف مو یک وجه اشتراک وجود دارد: اختلال در چرخه رویش مو چرخه رویش مو: چرخه رشد هر تار مو شامل سه فاز رشد، توقف رشد و استراحت می باشدکه پس از طی این مراحل، مو به طور طبیعی می ریزد. در چرخه طبیعی رویش مو، هر تار مو 85 % عمر خود را در مرحله رشد سپری می کند. در صورت بروز هر یک از موارد زیر در چرخه طبیعی رویش مو اختلال ایجاد می شود: – کوتاه شدن مدت زمان فاز رشد – وارد شدن سریع تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد – طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو مراحل درمان ریزش مو: 1- درمان پایه: نرمال کردن چرخه رویش مو با استفاده از ترکیبات مؤثر 2- برطرف کردن عوامل ثانویه: درمان اختلالات هورمونی، بیماری های زمینه ای و بهبود رژیم غذایی نامناسب ترکیبات مهمی از پروتئوگلیکان ها در فولیکول های مو وجود دارند که به عنوان محرک رشد مو عمل می کنند. در فاز رشد میزان قابل توجهی از این ترکیبات در فولیکول های مو وجود دارد که فازهای توقف و استراحت فاقد آن می باشند. نور کرین با دارا بودن پروتئینی با منشأ دریایی به نام ماریلکس که حاوی نوعی پروتئوگلیکان میباشد باعث تحرک رشد مو و باقی ماندن مو در فاز رشد می گردد.

سلام
آیا مصرف این قرص برای بیماران دیابتی نوع دو باعث افزایش قند خون می شود؟

با سلام

کاربر گرامی، اصولا مصرف این محصول باعث افزایش قند خون نخواهد شد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

قرص رویش مجدد مو داروکده

سلام
کسی که ریزش موی هورمونی داره و از طرفی مشکل pco هم داره، بهتره از نورمرین خانم ها استفاده کنه یا آقایان؟
میخوام بدونم استفاده از نورکرین آقایان مشکل pco را تشدید میکند یا خیر؟!

با سلام

کاربر گرامی، اصولا مصرف نوع آقایان مشگلی نخواهد داشت منتها در این مورد نمی توان با قطعیت اظهار نظر نمود و بهتر است از نوع بانوان استفاده نمایید و بعد از درمان PCO از نوع آقایان استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

و باز یک سوال دیگه هیر برست بهتره یا نوکرین

باسلام

کاربر گرامی، هیربرست بیشتر اثرات ضد ریزش داشته منتها نورکرین در رشد و رویش مجدد مو تاثیرات مناسبی خواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

‌سلام. خسته نباشید.
دوتا سوال داشتم
من موهام مشکلی نداره و فقط به علت رژیم میخوام مکمل مصرف کنم. برای این کار مناسبه؟
و اینه من pco دارم آیا تداخلی داره؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول برای شما مشکلی به دنبال نخواهد داشت و انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام روز بخیر استفاده همزمان نورکرین وهیربرست با کپسول لاغری سوپر پلنت ممکنه مشکل ایجاد کنه یارشد مو رو به تاخیر بندازه؟؟؟

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این محصولات با فاصله زمانی از هم مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

از پاسخگویی سریع شما ممنونم

سلام.من ریزش مو باالگوی مردانه دارم.میخواستم نورکرین مردانه سفارش بدم ولی چندجا تحقیق کردم گفته شده بود قرص هیرتامین اثربخشیش ونتیجه دهی زودتری داره.میخواستم شما راهنمایی کنید که کدوم مکمل برای من بهتر واثربخش تره.باتشکر

با سلام

کاربر گرامی، هیرتامین تا به حال به صورت رسمی و زیر نظر وزارت بهداشت به ایران وارد نشده د اطلاعات دقیقی در مورد این محصول در دسترس نمی باشد.
در صورتی که ریزش منشا هورمونی داشته باشد، نورکرین آقایان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
من مشکل خاصی تو موهام ندارم فقط موهام یکم دمیج و خشک هست و میخوام که رشد موهام بیشتر بشه مصرف این مکمل توصیه میشه یا چه مکمل دیگه ای مصرف کنم؟ممنون از پاسخگوییتون

با سلام

کاربر گرامی، این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
ببخشید من یک ماهه این قرص رو مصرف میکنم هیچ تغییری حتی کم شدن ریزش موهام حس نکردم،به نظرتون بهتر نیس نورکرین آقایان رو مصرف کنم؟
البته من قبلا موی زائد داشتم و لیزر کردم با مصرف قرص آقایان دوباره موهای زائدم در نمیان؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که ریزش مو هورمونی باشد، نورکرین آقایان انتخاب مناسب تری بوده و باعث رویش موهای زائد نخواهد شد.
البته بهتر است از یک ترکیب ویتامینی مانند هیربرست یا هیرویت در کنار این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ممنونم حتما تهیه میکنم

سلام وقت بخیر
من این مکملو خریدم میخواستم بدونم روزی یک عدد مصرف کنم بی فایدست؟؟

با سلام

کاربر گرامی، اثرات اصلی محصول در صورت مصرف روزانه دو عدد مشاهده خواهد شد و بهتر است مقدار مصرف کاهش نیابد. مطمئنا با کاهش تعداد مصرف اثرات محصول نیز کاهش خواد یافت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام دکتر من احتمالن از ریزش موی ارثی برخوردار باشم. ولی این رو هم میدونم که ازشدت حساسیتم به ریزش مو دارم موهامواز دست میدم. این دارو برای ریزش مو ارثی مناسب هست؟من مدت زیادی از سیستین ب 6 هم استفاده کردم ولی تا دست میکشم لای موهام ازش مو خارج می شود

کاربر گرامی با سلام،
با وجود ترکیب خاص nourkrin ، می تواند در هر ریزشی موثر عمل کند. مصرف آن حداقل برای 3 دوره توصیه می شود.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

آمپول را درون اپلیکاتور فرار دهید . مطمئن شوید که آمپول به درستی جا رفته است . محلول را روی سر ریخته و با دست ماساژ دهید. پس از استفاده آمپول را از اپلیکاتور خارج نمایید و اپلیکاتور را آبکشی نمایید .

مو چرخه عمر مشخصی دارد : – رشد -ثبات -ریزش درفاصله بین هر چرخه و چرخه بعدی ، ممکن است پیاز های مو غیر فعال شوند . در این فاز پیاز مو فاقد ساقه می شود . هرچه این مرحله طولانی تر شود و پیاز های بیشتری وارد این فاز گردنند ، تعداد بیشتری از موها کاهش پیدا میکند . STEMOXYDINE مولکول خاص این محصول است که با عملکرد مشابه سلول های بدن ، محیط مناسب برای سلول های بنیادی ایجاد می کند و در نتیجه سبب افزایش عملکرد این سلول ها می شود . این مولکول هم چنین پیاز های غیر فعال مو را فعال کرده و تعداد پیاز های فاقد سافه را کاهش می دهد . در نتیجه تعداد موها افزایش یافته و حجیم تر می گردد . اثربخشی محلول نئوژنیک در مطالعات کلینیکی 101 نفر در مقایسه با گرووه کنترل بررسی شده است و 1700 موی جدید پس از 90 روز استفاده رویش مجدد داشتند. این محصول فاقد چربی و چسبندگی است . در طول دوران استفاده رنگ مو را تغییر نداده و کدر نمی کند . فاقد پارابن بوده و دارای کمترین میزان حساسیت زایی است .

با عرض سلام
من با توجه به اینکه ریزش مو دارم و تقریبا قسمتی از سرم خالی شده یک ماه قبل اولین بار محلول محرک رشد مو نئوژنیک رو استفاده کردم که تقریبا راضی هستم…متاسفانه برای سفارش مجدد و تکمیل دوره سه ماهه،عدم موجودی زدید. چه محصولی رو میتونم برای ادامه روند درمان جایگزین کنم؟؟ تا تاثیر بهتری برای رشد مجدد مو داشته باشه؟
ویال رشد مو کنوژن چطور هس…؟
ممنون میشم راهنماییم بفرمایید..

با سلام
کاربر گرامی، با توجه به عدم وجود این محصول بهترین جایگزین ویال محرک رشد مو کنوژن مناسب می باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

قرص رویش مجدد مو داروکده

چرا موجود نیست این محصول

با سلام
کاربر گرامی، این محصول از سوی شرکت وارد کننده ناموجود بوده و زمان دقیقی جهت واردات مجدد و توزیع آن در دسترس نیست.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باعرض سلام.
ببخشید من ماه قبل محلول محرک رشد مو نئوژنیک رو سفارش دادم و استفاده کردم.متاسفانه برای سفارش مجدد ،عدم موجودی زدید. چه محلولی رو میشه برای ادامه روند درمان جایگزین کرد؟؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

با سلام
کاربر گرامی، در حال حاضر این محصول در وب سایت داروکده و داروخانه مرکزی جمالزاده موجود است.
باتشکر – کارشناس فروش

سلام وقت بخیر
خسته نباشید

با عرض پوزش ، لوسیون کنوژن مخصوص آقایان (ایتالیا) یا محلول محرک رشد مو و حجم دهنده نئوژنیک (فرانسه)کدام بهترن و بیشتر توصیه می شوند .

خدا خیرتان بدهد ان شاالله

با سلام
کاربر گرامی، شاید بتوان گفت هر دور این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مصرف کنندگان هر دو محصول تقریبا یک رضایت برابر داشته اند.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام، این محصول هم مانند آمینکسیل ویشی 6 هفته هر روز باید مصرف بشه 6 هفته یک روز در میان؟؟؟

با سلام
کاربر گرامی، این محصول را به صورت یک دوره سه ماهه استفاده نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و عرض ادب خیلی وقت ریزش مو دارم هر نوع دارو و شامپو استفاده کردم به جز ماینوکسیدیل و فینستراید مزو..پی ارپی ..روغن تراپی..داروهایه خوراکی انالیز مو انجام دادم که غلظت خون بالا و این که ریزشم از ناحیه شقیقه ها هست و حجم موهام کم شده و تار موهام نازک و رشدشون خیلی خیلی کم طبق انالیزی که انجام دادم به خاطر سطح هورمون بالا دی هیدروتستسترون هست ریزشم اما نمیدونم از چه محصولی باید استفاده کنم که جواب گو مشکل من باشه اگه امکانش هست راهنمایی کنید و این که ویال های پلاسنتا برایه من موثر هستن یا نه ممنون

با سلام
کاربر گرامی، استفاده از محلول پلاسنتا را به تنهایی برای استفاده بدون استفاده از لوسیون مکمل آن توصیه نمی نماییم.برای این منظور شما میتوانید از لوسیون کنوژن آقایان استفاده نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من ریزش مو ارثی دارم ازفینتاستراید ومایونیکسیدل 10درصد ساخت کانادا وشامپو ژاک آندرل استفاده کردم ولی به اون صورت نتیجه نگرفتم این محلول ومکمل نورکرین استفاده کنم بهتر جواب میگیرم یا اون نسخه قبلی ادامه بدم..باتشکر

با سلام
کاربر گرامی، انتخاب محلول محرک نئوژنیک ویشی به همراه مصرف مکمل غذایی نورکرین تقریبا میتوان گفت بهترین گزینه برای شما میتواند باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

خیلی عالیه,خصوصا اگر همراه درماپن یا درمارولر به صورت صحیح استفاده شه تاثیرگذاریش خیلی بیشتره

سلام.من جلوی مو هایم یک کم خالی شده.میخواستم ببینم برای رویش موهای ریخته شده محلول و ویال رینفولتیل بهتر است یا نِئوژنیک ویشی؟ پ
ممنون

با سلام
کاربر گرامی، برای رشد مجدد موهای سر پیشنهاد ما مصرف محلول محرک رشد نئوژنیک ویشی می باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

کسایی که استفاده کردن لطفا بگن آیا این محلول واقعا تاثیری داشته یا نه و این شعارها فقط یک جو تبلیغاتی از شرکت ویشی واسه فروش بیشتره .. از بعضیا شنیدم اثربخشی ماینوکسیدیل از این بیشتره و این الکی گرونه ولی میخوام مطمئن بشم .. اگه استفاده کردین و نظری دارین لطفا بگین تا تو این وضعیت بد اقتصادی هزینه الکی نکنیم . با تشکر

سلام
من همراه ماینوکسیدیل استفاده کردم تا حدودی تاثیر داشت شرایط موی شما فرق داره به نظرم با یه پزشک مشورت کنید

من لستفاده کردم
تراکم مویی ها نئوژنیک میده خیلی بیشتر از ماینوکسیدیل نیست ولی چون مکانیسم اثرش کاملا متفاوت از ماینوکسیدیل هست میتونه برای اونایی که از ماینوکسیدیل جواب نگرفتن موثر باشه یه رنگ جوگندمی ملایمی هم به موها میده
ولی اینکه فکر کنید معجزه میکنه نه اینطور نیست قدرتی معادل ماینوکسیدیل داره برای افرادی که ماینوکسیدیل براشون کارساز نبود
و اینکه فکر کنی تبلیغاته اصلا درست نیست 2013 قبل از تولید نئوژنیک مقاله ایی اومده بود درباره تاثیر استموکسیدین در رویش مو که البته اون بصورت پماد بود نئوژنیک هم استموکسی 5درصده
بدبختانه گرونه فقط مشابه داخلی هم نداره یا حتی مشابه خارجی ارزونتر

ممنون از پاسختون

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

قرص رویش مجدد مو داروکده

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

قرص رویش مجدد مو داروکده

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

[at] HairTeb 02166900487

طرز مصرف محلول لاناریا و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان

روزی دوبار و هر بار 15 الی 17 پاف محلول رو بر روی سر اسپری نمایید ولی قبل از اسپری کردن محلول به اندازه 3 دقیقه سر را با انگشت آروم ماساژ دهید، اینکار را به مدت سه دقیقه بعد از اسپری کردن محلول هم انجام دهید. اینکار گردش خون را در بافت سر و موها افزایش داده که با گرم شدن سر، بالا رفتن گردش خون را متوجه خواهید شد و بالا رفتن گردش خون یعنی خون رسانی بیشتر به سلولهای مو و در نتیجه تقویت و رشد مو.

نکته: بین دو بار اسپری نمودن در یک روز حداقل 5 ساعت فاصله باشد.

قرص رویش مجدد مو داروکده

نکته: بهترین زمان برای اسپری محلول رشد مو صبح و شب میباشد.

نکته: به دلیل رعایت قوانین فروش آنلاین قرص فینستراید دوز 1 بر روی این پکیج قرار نگرفته است لزا شما با در نظر گرفتن شرایط منع مصرف و با دستور پزشک جهت تسریع در امر رشد مو میتوانید این قرص را از داروخانه تهیه و روزی 1 عدد در دوره اول و یک روز در میان در دوره های بعدی مصرف نمایید.

*موارد منع مصرف قرص فینستراید: خانمها خصوصا خانمهای باردار و شیرده – آقایانی که قصد اقدام به بچه دار شدن دارند از 3 ماه قبل از اقدام به بچه دار شدن نباید مصرف نمایند.

*این قرص در دوره مصرف کمی میل جنسی آقایان را کاهش میدهد که این امر به دلیل کاهش سطح هورمون تستسترون در بدن اتفاق میوفتد و کاهش میل جنسی پس از قطع مصرف دارو سریع از بین خواهد رفت. خانمها نیز با مصرف فینستراید در برخی موارد شاهد رشد موهای زائد خواهند بود.

گوشپاککن را به محلول آغشته نمایید و به آرامی بر روی ابرو (نقاطی که میخواهید مو رشد کند) بزنید. روزی 2 بار صبح و شب

نکته: هرگز این محلول را بر روی ابرو اسپری نکنید.

نکته: در نظر داشته باشید این محلول برای مژه به دلیل امکان ورود محلول به چشم قابل مصرف نمیباشد.

*توجه داشته باشید هر روز یک مرتبه حداقل پس از گذشت 6 ساعت از اسپری کردن محلول، موها باید شسته شوند به این ترتیب که ابتدا کف صابون را روی سر مالیده و بگذارید حداقل 5 دقیقه کف روی سر و موها باقی بماند(توجه داشته باشید فقط کف صابون، خود صابون را به سر و موها نمالید) سپس آبکش نموده و در پایان با شامپو سرتان را بشویید.*

1 عدد یک روز در میان 1 ساعت بعد از صبحانه با آب کافی میل شود.

“طریقه مصرف کپسولهای زینک یا مارینوکس(بسته به شرایط و دوره درمان یکی از این دو تجویز میگردد)”

1 عدد روزانه بعد از صبحانه یا ناهار با آب کافی میل شود.

*توصیه بسیار مفید و کاربردی برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت ساقه مو*

اگر ریزش مو دارید  از عطاری نمک دریا یا نمک دریاچه تهیه کنید و هفته ای دوبار در حمام دو قاشق مربا خوری از نمک دریا رو در یک لیوان آب ولرم حل کنید و در مرحله آخر آبکشی مو بر روی سرتان ریخته و 8 دقیقه صبر کنید و بعد موهای خود را آبکشی نمایید. بعد از چند بار استفاده ریزش موهای شما کاملا قطع خواهد شد.

دستور خود دکتر نوروزیان است: وقتی آب نمک رو روی سرتان ریختید نیازی به ماساژ نیست فقط 8 دقیقه صبر کنید

نمک دریا حاوی ید و تمام املاح معدنی موجود در آب دریا و حتی املاح موجود در بدن جانوران آبزی هست و سبب تحریک پیازچه و قطع ریزش مو میشه و درضمن خوردن نمک دریا برای سلامتی بسیار مفید است و توصیه میشود جایگزین نمک صنعتی در منزل بنماییم.(مصرف در غذاها و نمکدان ها)

نکته: بنا به تشخیص دکتر نوروزیان دستور مصرف آب نمک در تمام یکسال درمان و مصرف تونیک گیاهی (محلول) رعایت شود.

به گفته دکتر نوروزیان اگر تمایل دارید جوابدهی خوبی از پکیج رشد مو داشته باشید تاکید میکنیم حتما ماساژ سر فراموش نشود ماساژ پوست سر 30 درصد از درمان میباشد.

ماساژ دادن پوست سر روزی سه بار صبح و ظهر و شب هر بار 5 دقیقه سبب میشود جریان خود در بافتهای مو و پوست سر افزایش یافته که به رشد مو کمک شایانی مینمایند همچنین به تدریج چربی زیر پوست سر خارج شده و رشد و فعالیت و تقویت پیاز موی شما سریعتر صورت میگیرد.

لازم به ذکر است با دو ماساژ صبح و شب تونیک گیاهی مصرف شود و ماساژ ظهر بدون تونیک گیاهی باشد.

درخصوص نحوه ماساژ سر اصلا قانون خاصی ندارد نه محکم نه خیلی آروم متعادل با سر انگشت.

کلا ماساژ پوست سر برای رویش موها خیلی مهم و مفید است چون جریان و گردش خون رو زیر پوست سر بیشتر و منافذ پوست سر رو باز میکند و چربی زیر پوست سر رو خارج و عمل رشد سریعتر راحتتر و بهتر صورت میگیرد.

توجه داشته باشید به علت یکسان بودن فرمول پکیج دکتر نوروزیان برای انواع مدل ریزش مو و مشخص بودن پکیج برای هر دوره میتوانید سفارش خود از طریق غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایید.

*در پایان لازم به ذکر است از هر 10 نفر به طور متوسط 7 نفر از پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 7 نفر کاملا رضایت دارند و 3 نفر دیگر احتمال دارد حتی پس از رشد موهایشان شاهد ریزش باشند و طبق گفته تمامی پزشکان زیبایی و مو در سراسر جهان هیچ تضمینی در روشهای رشد مو نمیباشد.

*سلامت و شاد باشید*

دکتر نوروزیان مو: مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان، آدرس و تلفن مطب و داروخانه دکتر نوروزیان، ابداع کننده روشی نوین در رویش و رشد مو همچنین درمان ریزش مو توسط پکیج رشد مو دکتر نوروزیان و محلول تونیک لاناریا دکتر نوروزیان میباشد.

دکتر نوروزیان با اختراع این پکیج موجب رویش مجدد موهای از دست رفته 70درصد از کاربران پکیج خود پس از سالها ریزش و عدم داشتن موی سر برای این افراد شده است.

دکتر نوروزیان فرمول کننده پکیج رویش و رشد مو با نام لاناریا تحت لیسانس دکتر نوروزیان در مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه و مطب دکتر فخری

آدرس مطب و داوخانه پکیج مو دکتر نوروزیان:

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو 1397 به اطلاع کاربران دکتر نوروزیان میرسانیم مطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان واقع در چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه و مطب دکتر فخری در ایام تعطیلات عید نوروز همه روز  به جز یکم فروردین 1397 آماده ارائه خدمات پکیج دکتر نوروزیان به شما عزیزان میباشد.

با آرزوی سالی پر از سلامتی و برکت برای شما

02166900487

09190737370

[at] HairTeb

تمامی حقوق مربوط به دکتر نوروزیان مو میباشد.

قرص رویش مجدد مو داروکده

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

کپسول سیلیکا و کیوتن باکاناسان|داروخانه آنلاین دکتر حق نژادکپسول سیلیکا و کیوتن باکاناسان برای بازسازی و ترمیم پوست بعد از اعمال جراحی و سوختگی مناسب بوده و باعث تقویت بافت استخوانی و بافت همبند می گردد. . حساب کاربری من … سیلیکا به همراه Q10 علاوه بر اینکه یک مکمل اختصاصی برای پوست، ناخن و بافت . در دوران بارداری و شیردهی مطابق با دستور پزشک مصرف شود.ژل سیلیکا مزایای مکمل باعث می شود موهای من زیبا,بهترین قرص برای رشد سریع موی سر – سلامت بانوان اوما14 جولای 2018 . ویتامین هایی که باعث رشد سریع مو میشه کدام هاند؟ . اگر چه بیوتین به عنوان یک درمان جایگزین مو استفاده می شود، کسانی که کمبود دارند بهترین.ژل سیلیکا مزایای مکمل باعث می شود موهای من زیبا,#هیربرست – Hash Tags – Deskgramمکمل تقویت مو هیرتامین یکی از بهترین مکمل هایی هست که من شخصا تجربه کردم و‌ همه . این محصول دارای مزایای ثابت شده ای از جمله جلوگیری از ریزش مو با افزایش انعطاف . ⛔️از ما اصل بخرید⛔ بدون شک تاثیر هیربرست در زیبایی شما بسیار .. استفاده از این دو محصول باعث می‌شود رشد موهای شما افزایش یافته و در کمترین زمان به.

16 سپتامبر 2014 . مکمل های ورزشی و مکمل های بدنسازی چه عوارض و فوایدی دارند؟ آیا همه ورزشکاران . با این حال، اغلب دیده شده که از آن سوء استفاده می شود. به گفته دکتر کولمن: من اغلب دیده ام که دوندگان ماراتن از کراتین استفاده می کنند، اما نه تنها به آن ها کمکی نمی کند بلکه در واقع می تواند باعث اضافه وزن و کاهش سرعت آن ها شود. بتاآلانین.

قرص رویش مجدد مو داروکده

محصول داروکده (داروخانه مرکزی جمالزاده) : سیلیکا کیوتن. . به من اطلاع بده . . وجود سیلیکا با منشأ گیاه دم اسب (باعث افزایش حجم ادرار می گردد) و نوع کلسیم به کار رفته (کلسیم . در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. . Silica+Q10 علاوه بر اینکه یک مکمل اختصاصی برای پوست، ناخن و بافت همبند است، اثرات سودمند.

ژل سیلیکا مزایای مکمل باعث می شود موهای من زیبا,

7 فوریه 2017 . اینها فقط برخی از مزایایی هستند که می توانید از مصرف درست مکمل به دست آورید. . در اینجا لیست من از ۱۰ مکمل برتر کاردیو که می توانید برای افزایش عملکردتان . ۵ Hour Energy; نوشیدنی های قبل از تمرین; آدامس ها، شکلات ها یا ژل های انرژی زا .. می کنم اما شما امتحان کنید و ببینید کدام مکمل ها باعث پیشرفت تان در.

10 سپتامبر 2017 . اسپری حالت دهنده · ژل مو · واکس و چسب مو · سایر حالت دهنده ها … می باشد. این مکمل سبب کنترل ریزش موها و استحکام بخشی آنها می شود. . گفته می شود ماریلکس باعث تحریک و بهبود عملکرد فولیکول های مو می شود. . بعلاوه گفته می شود که سیلیکا در انتقال مواد معدنی به بخش های خارجی بدن از جمله فولیکول های مو و ناخن.

کپسول سیلیکا و کیوتن باکاناسان برای بازسازی و ترمیم پوست بعد از اعمال جراحی و سوختگی مناسب بوده و باعث تقویت بافت استخوانی و بافت همبند می گردد. . حساب کاربری من … سیلیکا به همراه Q10 علاوه بر اینکه یک مکمل اختصاصی برای پوست، ناخن و بافت . در دوران بارداری و شیردهی مطابق با دستور پزشک مصرف شود.

محصول داروکده (داروخانه مرکزی جمالزاده) : مکمل مو،پوست و ناخن (هیر، اسکین، نیل) . به من اطلاع بده . . بل اثر آنتی اکسیدانی قوی مانع ریزش شدید و یکباره موها می شود. . و پوست وجود دارد و به حفظ و بقا بافت های اتصالی، غضروف ها، تاندون ها، پوست و استخوان کمک می کند. سیلیکا: .. چه بخوریم تا پوستی سالم و زیبا داشته باشیم ؟

7 فوریه 2017 . اینها فقط برخی از مزایایی هستند که می توانید از مصرف درست مکمل به دست آورید. . در اینجا لیست من از ۱۰ مکمل برتر کاردیو که می توانید برای افزایش عملکردتان . ۵ Hour Energy; نوشیدنی های قبل از تمرین; آدامس ها، شکلات ها یا ژل های انرژی زا .. می کنم اما شما امتحان کنید و ببینید کدام مکمل ها باعث پیشرفت تان در.

مد و زیبایی . مشکل زمانی آغاز می‌شود که موهای ریخته شده، بیشتر از موهای رویش یافته باشد و فرد کاهش حجم . آلوئه‌ورا باعث بازگرداندن و حفظ سطح pH طبیعی پوست سر می‌شود که این خود به رشد مو کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا حتی برای مبارزه با شوره‌ی سر هم می‌تواند مؤثر باشد. .. مکمل های برگرفته از نخل اره ای – برای جلوگیری از ریزش مو.

اگر می خواهید موهای بلند زیبا و پرپشت داشته باشید می توانید از روش های خانگی و . روغن زیتون به دلیل وجود مواد مغذی باعث تقویت مو می شود علاوه بر این ریزش مو را . و ژل آلوئه ورا را ترکیب کنید و بر روی مو ها بمالید، این روش باعث رشد سریع موها می شود. . مو و از بین بردن شوره سر مفید می باشد و علاوه بر این محتوای گوگرد و سیلیکا.

1 ژانويه 2012 . که موهای من ریزشش قطع شد و شروع کرد به در اومدن . . من از ایوروشه ضد ریزش مو استفاده می کنم . پوست سر روغن رو خیلی خوب جذب می میکنه و هر روغن یه مزایایی خاص . silicea ژل .. یک دوره طولانی استرس باعث ریزش مو می‌شود. . مصرف مکمل آهن حتماً باید تحت نظر پزشک باشد، زیرا مصرف بیش از . زیبــا شــو دات کام.

8 جولای 2016 . آزمایش ها حاکی از آن است که مصرف بیوتین به صورت مکمل باعث تقویت و بهبود پوست به خصوص فولیکول های مو می شود.در ضمن در مورد کاهش مصرف.

8 جولای 2016 . آزمایش ها حاکی از آن است که مصرف بیوتین به صورت مکمل باعث تقویت و بهبود پوست به خصوص فولیکول های مو می شود.در ضمن در مورد کاهش مصرف.

ژل سیلیکا مزایای مکمل باعث می شود موهای من زیبا,

مکمل تقویت مو هیرتامین یکی از بهترین مکمل هایی هست که من شخصا تجربه کردم و‌ همه . این محصول دارای مزایای ثابت شده ای از جمله جلوگیری از ریزش مو با افزایش انعطاف . ⛔️از ما اصل بخرید⛔ بدون شک تاثیر هیربرست در زیبایی شما بسیار .. استفاده از این دو محصول باعث می‌شود رشد موهای شما افزایش یافته و در کمترین زمان به.

29 مارس 2014 . کشف شده برخی مواد معدنی شامل منیزیم، سولفور، سیلیکا و روی در حفظ سلامتی . ۱۰_ آیا استفاده از کلاه باعث ریزش مو می‌شود؟ .. اگر از ژل یا اسپری مو استفاده می‌کنید، قبل از اینکه خشک شود مو‌ها را شانه . لطفا برای تشخیص دلیل و نوع ریزش موی خود حتما به یک متخصص پوست و مو و زیبایی مراجعه کنید و به طور خود.

14 جولای 2018 . ویتامین هایی که باعث رشد سریع مو میشه کدام هاند؟ . اگر چه بیوتین به عنوان یک درمان جایگزین مو استفاده می شود، کسانی که کمبود دارند بهترین.

محصول داروکده (داروخانه مرکزی جمالزاده) : مکمل مو،پوست و ناخن (هیر، اسکین، نیل) . به من اطلاع بده . . بل اثر آنتی اکسیدانی قوی مانع ریزش شدید و یکباره موها می شود. . و پوست وجود دارد و به حفظ و بقا بافت های اتصالی، غضروف ها، تاندون ها، پوست و استخوان کمک می کند. سیلیکا: .. چه بخوریم تا پوستی سالم و زیبا داشته باشیم ؟

مد و زیبایی . مشکل زمانی آغاز می‌شود که موهای ریخته شده، بیشتر از موهای رویش یافته باشد و فرد کاهش حجم . آلوئه‌ورا باعث بازگرداندن و حفظ سطح pH طبیعی پوست سر می‌شود که این خود به رشد مو کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا حتی برای مبارزه با شوره‌ی سر هم می‌تواند مؤثر باشد. .. مکمل های برگرفته از نخل اره ای – برای جلوگیری از ریزش مو.

محصول داروکده (داروخانه مرکزی جمالزاده) : سیلیکا کیوتن. . به من اطلاع بده . . وجود سیلیکا با منشأ گیاه دم اسب (باعث افزایش حجم ادرار می گردد) و نوع کلسیم به کار رفته (کلسیم . در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. . Silica+Q10 علاوه بر اینکه یک مکمل اختصاصی برای پوست، ناخن و بافت همبند است، اثرات سودمند.

میدانیم که مقادیر مناسب ویتامین آ باعث افزایش سلامت مو و کاهش ریزش مو میشود. . مصرف مکمل ها و مواد غذایی حاوی اسید فولیک نه تنها به کاهش احتمال ریزش موی سر و.

قرص رویش مجدد مو داروکده

ژل سیلیکا مزایای مکمل باعث می شود موهای من زیبا,

خرید اینترنتی ژل ضد ریزش و تقویت مو سروینا حجم 55 میلی لیتر و قیمت انواع تقویت کننده مو، مژه و ابرو متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های.

10 سپتامبر 2017 . اسپری حالت دهنده · ژل مو · واکس و چسب مو · سایر حالت دهنده ها … می باشد. این مکمل سبب کنترل ریزش موها و استحکام بخشی آنها می شود. . گفته می شود ماریلکس باعث تحریک و بهبود عملکرد فولیکول های مو می شود. . بعلاوه گفته می شود که سیلیکا در انتقال مواد معدنی به بخش های خارجی بدن از جمله فولیکول های مو و ناخن.

خرید اینترنتی ژل ضد ریزش و تقویت مو سروینا حجم 55 میلی لیتر و قیمت انواع تقویت کننده مو، مژه و ابرو متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های.

© 2019 Chattle . همه حقوق محفوظ است

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

در مقاله قبل قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) را بطور کلی معرفی نمودیم.

توصیه می کنیم مجددا آن را مطالعه کنید.

مو هایی بلند و بدون ریزش با مکمل نورکرین (ویدیو+ توضیح)

قرص رویش مجدد مو داروکده

در این مقاله سعی شده به سوالات رایج شما عزیزان پاسخ داده شود.

آیا مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) ضرری برای سلامتی بدن ندارد؟

خیر، مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) کاملا بی خطر است. چراکه هیچ ماده دارویی در آن به کار نرفته و هیچگونه وابستگی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.

مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) چه عوارض جانبی دارد؟

تا به حال هیچگونه عارضه جانبی گزارش نشده، به علاوه فرمولاسیون قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) بر اساس ترکیبات کاملا گیاهی و معدنی  (کمپلکس ماریلکس) طراحی شده که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) تایید شده.

آیا می توان قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) را برای مدت بیشتر از 6 ماه مصرف کرد؟

بله، پس از رسیدن به نتایج دلخواه می توانید به منظور مراقبت و تقویت هم چنان مصرف را ادامه دهید.

آیا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) با داروهای دیگر تداخل دارد؟

خیر، از آنجایی که ترکیبات قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) کاملا گیاهی است با هیچ دارویی تداخل ایجاد نمی کند.

گرچه اگر تحت درمان با داروی خاصی هستید، همیشه توصیه می شود قبل از شروع مصرف مکمل یا داروی دیگر پزشک خود را مطلع کنید.

آیا محدودیتی برای مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) وجود دارد؟

خیر، نورکرین ( nourkrin ) برای همه افراد مناسب است، به جز :

1-          کسانی که به غذاهای دریایی آلرژی دارند ( به دلیل وجود ترکیب ماریلکس که عصاره ای دریایی است )

2-          گیاهخواران ( به دلیل وجود ترکیب ماریلکس که عصاره ای دریایی است )

3-          کودکان زیر 6 سال

4-          خانم های باردار 

چرا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin )؟

نورکرین ( nourkrin ) دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در بازار های بین المللی است و بزرگترین اعتبار نورکرین رضایت مصرف کنندگانش است.

به علاوه نورکرین ( nourkrin ) تنها محصول در سراسر دنیاست که حاوی ترکیب منحصر به فرد ماریلکس ( MARILEX ) است. که مشابه بیومارین عمل می کند البته با این تفاوت که تاثیرات ماریلکس ثبت شده است.

ماریلکس ( MARILEX ) چیست؟

ماریلکس یک ترکیب منحصر به فرد استخراج شده از پروتئین های دریایی است .

این ترکیب از سراسر دنیا مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته و از نظر ایمنی و کارایی توسط تمامی مراجع از جمله سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) و اداره ایمنی مواد غذایی اروپا به تایید رسیده و ثبت شده.

هر قرص نورکرین دارای مقدار حدودی 300 میلی گرم ماریلکس است. که طبق تحقیقات آزمایشگاهی این میزان از ماریلکس در کنار سایر ترکیبات به بالاترین میزان سبب بهبود عملکرد چرخه رشد مو می شود.

چرا درمان قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) یک دوره 6 ماهه است؟

این مسئله به خاطر ماهیت طولانی مدت چرخه رشد مو است.

و از آنجاییکه هدف نورکرین ( nourkrin ) اصلاح و بهبود فاز آناژن و تلوژن مو هاست ( جهت توضیحات کامل مطالعه کنید )

بنابراین برای تکمیل فرآیند عملکرد نورکرین و ماکزیمم تاثیر توصیه می شود حداقل به مدت 6 ماه مصرف را ادامه دهید تا فولیکول مو های تازه متولد شده نیز به میزان کافی تغذیه شوند و قدرت لازم برای رشد و بقا بیابند.

با پایان دوره درمان در صورت قطع مصرف چه اتفاقی می افتد؟

اگر ریزش مو شما بر اثر عواملی مثل استرس، تغییرات هورمونی، تیروئید و .. بوده باشد در صورت بر طرف نشدن عوامل ایجاد ریزش، ممکن است ریزش مو مجددا باز گردد.

اما اگر ریزش مو شما در اثر ژنتیک و یا منشا مزمن بوده باشد بعد از قطع مصرف در صورت تغذیه خوب و مراقبت می توان گفت احتمال بازگشت ریزش خیلی کم است.

آیا مصرف بیش از دوز تعیین شده می تواند سرعت و کیفیت رشد مو را افزایش دهد؟

خیر، میزان مواد فعال موجود در قرص مطابق با میزانیست که بدن در طول یک روز می تواند جذب کند.

در حقیقت مقدار بیشتر از میزان توصیه شده جذبی برای بدن ندارد. در نتیجه فایده ای ندارد.

قرص رویش مجدد مو داروکده

چه مدت زمان لازم است تا متوجه تاثیر قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) بشویم؟

بیشتر مصرف کنندکان بعد از سه ماه مصرف روزانه متوجه تاثیرات می شوند.

آیا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) می تواند باعث رویش مو در مناطق طاس هم می شود؟

خیر، متاسفانه زمانیکه فولیکول مو مرده هیچ ترکیبی قادر به تولید مجدد مو نخواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم از زمان مشاهده اولین علائم ریزش برای درمان اقدام کنید.

آیا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) سبب افزایش رشد و ضخامت موی بدن هم می شود؟

خیر، نورکرین ( nourkrin ) دارای ترکیبات خاصی است که فقط روی فولیکول های مو سر تاثیر می گذارد.

روش مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) به چه شکل است؟

روزانه 2 عدد قرص،یک عدد شب پس ازمصرف غذا وهمراه با آب میل شود. ( به مدت حداقل 6 ماه )

قیمت قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) چقدر است؟ 

برای اطلاع از قیمت کلیک کنید.

مراکز عرضه قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) کجاست؟

شما می توانید این قرص مکمل را از تمام داروخانه های معتبر کشور و یا وب سایت های رسمی فروش آنلاین تهیه کنید.

سللم میخاستم بدونم برای رشد مجدد نورکرین قوی تره یا نئوژنیک ویشی؟ میدونم هر دوتاش برای رشد مجدد مو خوبه ولی میخام بدونم کردم بهتره؟

درود بر شما

اين دو قابل مقايسه نيستند بلكه مكمل يكديگرند و در كنار هم نتيجه بهتري خواهيد گرفت، زيرا نوركرين قرص مكمل و نئوژنيك محلول رشد مجدد موهاست.

این عوارض این دارو چیه؟از وقتی این دارو رو شروع به مصرف کردم فشارم رفته بالا گاهی اوقات تا ۱۸ روی ۱۰ هم میرسه!!!!ایا به نوکرین ربط داره ؟ دو ماهه مصرف میکنم

درود بر شما

فرمولاسیون قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) بر اساس ترکیبات کاملا گیاهی و معدنی طراحی شده که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) تایید شده است و تا به حال هیچگونه عارضه جانبی گزارش نشده

جهت دانستن علت واقعی فشار خون به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

سلام من الان پنجمین ماه مصرف قرص هستم. تاثیرش رو بیست درصد یا سی درصد میدونم . شاید 60 و 70 درصد اغراق باشه.ب صورت جدی از امسال مداوم تحت درمانم. ولی خیییلی تفاوتی نکرده موهام

درود بر شما

درمورد ریزش مو، علت ریشه ای باید شناسایی شود، چه بسا در بسیاری از موارد علت هورمونیست و تحت نظر پزشک باید درمان صورت پذیرد.

در رابطه با این قرص و یا هر قرص مکمل دیگر، جهت نتیجه دهی ، در ابتدا ریشه و علت ریزش باید شناسایی شود و سپس علاوه بر آن از محصولات ضد ریزش مناسب از جمله شامپو و محلول نیز استفاده نمایید. در صورت حل نشدن مشکل اصلی مسلما قرص مکمل جوابگو نخواهد بود!

سلام هر پک از این محصول نورکرین که ۲۵۶ هزار تومن هست شامل چند قرص میباشد؟؟ چون من روی بسته قرص دیدم نوشتند ۶۰ قرص در هر ماه، حالا میخاستم بدونم باتوجه به اینکه دوره درمان این قرص حداقل شش ماه هست آیا مصرف کننده باید هر ماه ۲۵۶ هزار تومن خرج ۶۰ قرص نورکرین کند؟؟

سلام .فرق قرص نورکرین خانمها با اقایان چیه؟ چون دکترم واسه من نورکرین اقایان رو تجویز کرده

درود بر شما

از لحاظ ترکیبات موثره متفاوت می باشند و با توجه به تفاوت های بدن خانم ها و آقایان قرص ها طراحی گردیده اند.

سلام،فرمودین که وقتی فولیکول مو بمیره دیگه هیچ جوره موهای جدید رشد نمیکنه پس چطوری تو مقاله نوشتید که مصرف قرص رو ۶ ماه ادامه بدیم تا موهایی که تازه از فولیکول رشد کردن بتونن باقی بمونن؟؟؟؟من نفهمیدم بالاخره این قرص باعث به وجود اومدن تارهای موی جدید تو یه خانمی که حجم موهاش کمه ولی طاس نیست میشه یا نه؟؟؟یعنی هزارتا تار مو رو میکنه دو هزارتا یا فقط باعث میشه اون هزارتا کمتر نشن؟؟؟

درود بر شما

کاملا حق با شماست، اگر فولیکول مو مرده باشد دیگر نمی بایست انتظار رشد مو داشت و متاسفانه راه درمان موضعی و یا خوراکی هم تابه امروز ارائه نشده.توصیه می کنیم یکبار دیگر برای آشنایی با چرخه رشد مو مقاله موهای بلند و بدون ریزش با مکمل نورکرین را در لینک زیر مطالعه بفرمایید.https://goo.gl/Zb6Cwvبر اساس چرخه رشد مو، همواره تعدادی از فولیکول ها در مرحله خواب قرار می گیرند، مکمل ها و محصولات محرک رشد به فولیکول هایی که در مرحله خواب فرار گرفته اند کمک می کنند سریع تر وارد مرحله رشد شوند.با توجه به توضیحات شما و کم حجم شدن موهایتان به نظر نمیرسد فولیکول های مو شما به طور کامل از بین رفته باشند ( به اصطلاح مرده باشند )بنابراین مصرف مکمل و محصولات موضعی تاثیر به سزایی در رشد مو شما و پر شدن قسمت های خالی کف سرتان خواهد داشت.

ممنون از پاسختون،الان شما توصیه میکنید کسی که میخواد موهاش پرپشت تر بشه و فولیکولهای جدید روی سرش رشد کنه از قرص نورکرین استفاده کنه یا محلول نئوژنیک ویشی؟چون با توجه به قیمتهاشون و اینکه هر ماه هم باید مجدد خریداری بشن امکان خرید دوتا محصول باهم نیست،اگه بخوایم یکیشو انتخاب کنیم کدوم پیشنهاد شماست؟؟

درود بر شما

محصولات متفاوت هستند و اصلا معیار مناسب جهت مقایسه بین این دو و انتخاب وجود ندارد یکی محصول مکمل خوراکیست و دیگری محلول محرک رشد. نه برای رشد مجدد یا پرپشتی، به صورت کلی مصرف مکمل ها موثرتر می باشند نسبت به محلول، باز خدمتتون عرض می کنم پاسخ بصورت کلیست

قرص نوركينًً بانوان پيدا نمي كنم از كجا تهبه كنمً

من ٤ ماه نوركرين مصرف كردم بعد چون پيدا نميشد يكي دوماهه كه قطع كردم ..ميخام ببينم حالا براي شروع مجدد باز بايد ٦ ماه ادامه بدم تادوره درمان كامل شه يا ٢ ماه ديگه ادامه بدم كافيه؟؟

درود بر شما

بسته به میزان ریزش مو و سلامت موهایتان دارد. زمان مطرح شده بهترین میزان مصرف برای موهای ریزش دار عنوان گردید

این قرص برای سفیدی مو هم تاثیر مثبت داره؟ سفیدی غیرارثی

درود بر شما

خیر موثر نیست

محصول دیگری از این کمپانی به نام نورکرین رادیانس است که بر روی سفیدی مو موثر می باشد که متاسفانه در ایران موجود نیست.

سلامبرای ریزش های ارثی هم این قرص با یه دوره6ماهه کافیه یا تا وقتی که بخواهیم ریزش نباشه باید مصرف کرد

درود بر شما

بصورت کلی، همانطور که در مقاله توضیح داده شده دوره شش ماهه حداقل وره درمان موثر می باشد و پس از آن نیز می توانید به منظور مراقبت و تقویت هم چنان مصرف را ادامه دهید.

چرا با کاهش قیمت ارز، قیمت این محصول دو برابر شده؟ دلار ۱۴ بوده این قرص ۲۰۷ حالا دلار اومده زیر ۱۲ این قرص شده ۴۱۴

درود بر شما

قیمت گذاری توسط شرکت مادر وارد کننده انجام می شود و اویرو  (داروخانه عدالت) و یا هر داروخانه و یا نماینده فروش دیگر در سراسر ایران هیچگونه دخل و تصرف و اطلاعی از نحوه قیمت گذاری محصولات متفاوت ندارد.

سوال شما باید از شرکت مادر وارد کننده پرسیده شود.

سلاملطفا بصورت مستند اثبات کنید که این مکمل تاییدیه FDA رو داره. هیچ جا اشاره ای به این موضوع نشده و سایتهای خارجی هم تاکید کردن که این تاییدیه رو نداره.

درود بر شما

می توانید در سایت اصلی نورکرین (nourkrin.com)، همچنین سایت های مختلف از جمله supplementsa.co.za ، ویدیوی اختصاصی نورکرین در یوتیوب و … بررسی بفرمایید. ترکیب اصلی بکار رفته به نام کمپلکس ماریلکس در کلیه سایت های معتبر تائیدیه FDA دارد.

سلام آیا قرص نورکرین را میتوان به جای فینستراید استفاده کرد

درود بر شما

فیناستراید در دسته دارویی قرار دارد و نیازمند تجویز پزشک می باشد.

با پزشک خود مشورت نمایید.

میلاد

من ماه ۴ که نورکرین آقایان استفاده می‌کنم. بالای پیشانیم که موهاش ریخته بود مو ریز در آمده. پس جای تاس هم مو در میاره! خیلی راضیم

با درود ، آیا قرص نورکرین عامل چاق کننده هم میتونه باشه. ؟

درود بر شما

بصورت کلی هیچ مکمل حاوی املاح معدنی و ویتامین به خودی خود حاوی کالری نبوده و چاق کننده نمی باشند. اما برخی ویتامین ها بعنوان مثال یتامین های گروه ب می توانند سبب افزایش اشتها گردند.

سلاممن ۴ ماه استفاده کردم ریزش مو کم شد رشد کرد چربی سر کم شد و کلاً خوب بوده ولی باید بیشتر از ۶ ماه مصرف کرد شاید سال‌ها ولی برای من عوارض داشت مثل کاهش میل جنسی و کاهش تمرکز و حافظه بخاطر کاهش دی هیدرو تستسترون بعد از قطع مصرف قرص مشکلات جنسی و کاهش حافظه رفع شد که ریزش مو برگشت و چربی سر زیاد شد ای کاش قرصی بود که بجای کاهش دی اچ تی گیرنده های ریشه مو را مسدود می‌کرد تا دی اچ تی رو جذب خودش نکنه ممکنه در مورد کامنتم نظرتون رو بگین؟

درود بر شما

در خصوص عوارض ذکر شده، تاکنون گزارش علمی ارائه نشده است. اما به هر صورت ممکن است هر دارویی بر روی مصرف کنندگان می تواند عوارض جانبی معمول و یا غیرمعمول داشته باشد.

سلام میخواستم بدونم این قرص فقط برای ریزش خوبه یا رو کیفیت مو هم اثر داره ؟ چون من مشکل طاسی یا ریزش ندارم فقط تار موهام خیلی ضعیفه و موهام کم پشته میخوام موهام ضخیم و پرپشت بشه بنظرتون این قرص میتونه کمکم کنه یا نه ؟سوال دیگه ام اینه که من یکسال پیش از مکمل b5 و بیوتین برای موهام استفاده میکردم کلا فقط ۲ ماه تونستم استفاده کنم چون بعد اون دیگه هیچ جا پیدا نمیشد و قیمتش هم کمتر بود میخوام بدونم این قرص که قیمتش بیشتره و میگن خیلی هم باکیفیته یعنی اثرگذاری اش خیلی بهتر از بیوتین هست ؟البته قیمت برام مهم نیست کیفیت مهمه فقط میخوام یه مکمل خوبی برای ضخیم شدن موهام پیدا کنم لطفا راهنمایی ام کنید.باتشکر.

درود بر شما

این محصول و سایر محصولات مکمل ضدریزش و تقویت مو، سبب تقویت مو و بهبود کیفیت مو می گردند.

تفاوت این محصول با بیوتین این است که علاوه بر بیوتین، املاح و ویتامین های دیگر را جهت تقویت مو دارد.

اگر نازکی و کم پشتی موی شما بصورت ژنتیکی می باشد نمی توانید از مکمل های تقویتی و ضدریزش انتظار بهبود ضخامت را داشته باشید.

با سلام و احترامضمن عرض خسته نباشیدسوال اینجانب این هستش که در کنار نورکرین نیاز به مصرف زینک یا آهن یا… نیست؟چون داخل ترکیباتش این ویتامین ها قید نشدهممنون میشم راهنمایی کنید

درود بر شما

ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون نورکرین پتنت انحصاری می باشد (بعنوان مثال کمپلکس ماریلکس) که در ترکیباتش بصورت کلی کلیه مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز جهت رشد مو را فراهم می نماید، در خصوص آهن در این کمپلکس موجود می باشد.

اما مصرف مکمل های دیگر از جمله زینک با تائید پزشکتون کاملا بلامانع است

سلام من پارسال دکترم بهم محلول ماینوکسیدل و یه چیز دیگه گفت بزن به سرت چون ترکیبی هست ریزش نداره منم زدم منتها بعد یه مدت رفتم پیشش گفتم دکتر اینکه تاثیری نداره گفت آره پس دیگه نزن و بیا مزوتراپی…منم نزدم ولی پول مزو رو هم نداشتم و ندارم بدم …..از وقتی که نزدم دو ماه بعدش موهام اونقدر ریزش داره که خدا میدونه و حتی موهای خودمم دیگه کمتر شده یعنی افتضاح برای این وضعیت چی پیشنهاد میکنید در ضمن اینو هم بگم در ایران به طور قاطع میگم ما دکتر پوست و موی خوب نداریممممم ..اصلا وجود نداره و هیچی هم بلد نیستن …نمیدونم چکار کنم دیگه والا هزینه هاشم سنگینه …منم یونی زینک و رجین دایت و سیستین ب6 و اکوفان و زینک پلاس هم خوردم انگار ریختم تو جوب… لعنت به دکترای بی سواد …. حالا نمیدونم این نورکرین هم همینه یا نه؟ ارزش داره یا اینم مثل اوناس ….همه آزمایشا رو هم دادم هیچ موردی نداشتم چرا یه قرصی آمپولی نیست که بزنیم یک ماهه مو هامون در بیاد پرپشت بشه …. والا …. و اینکه شما قرص ویویسکال شنیدید؟ آیا خوبه ؟ لطفا جواب همه سوالامو بدید ممنون میشم …

درود بر شما

در خصوص پزشکان، مطمئن باشید در ایران پزشکان بسیار توانا و حاذق در انواع تخصص ها وجود دارند. کم لطفی نفرمایید. پرشکی مناسب و ماهر انتخاب نمایید.

قطعا ریزش موی شما با یک مکمل برطرف نخواهد شد.

مساله شما نیازمند بررسی دقیق آزمایش هورمونی و … توسط پزشک متخصص می باشد. علت ریزش مو دلایل متعددی دارد، زمینه ژنتیکی، رژیم غذایی نامناسب، علل هورمونی و …

سلام خواستم بدونم ویتامینb5یا پانتویینیک اسید چه مقدار در این قرص بکار رفته؟یا اصن وجود داره؟!

قرص رویش مجدد مو داروکده
قرص رویش مجدد مو داروکده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *