قرص روکین و پریود شدن

قرص ضد بارداری با ایجاد تغییراتی در دوره‌های پریود، از بارداری پیشگیری می‌کند. این قرص حاوی هورمون‌هایی است که جلوی تخمک‌گذاری را می‌گیرند. به‌طور دقیق‌تر، هورمون‌ها عملکرد غده هیپوفیز مغز را تغییر می‌دهند و این کار، از تشکیل سلول تخمک و آزاد شدن آن در تخمدان، جلوگیری می‌کند. هورمون پروژسترون موجود در قرص ضد بارداری، از رسیدن اسپرم به سلول تخمک نیز جلوگیری می‌کند و همچنین تغییراتی در لایه رحم ایجاد می‌کند. پس از قطع کردن مصرف قرص ضد بارداری، خونریزی ماهیانه اتفاق می‌افتد.

به‌طور معمول، تا چند روز بعد از قطع مصرف قرص، پریود شروع می‌شود. نمی‌توان تعداد روز معینی برای شروع پریود بعد از قطع قرص، مشخص کرد. به‌طور معمول پریود در چهارمین هفته بعد از آغاز مصرف قرص ضد بارداری اتفاق می‌افتد. خونریزی پس از قطع مصرف قرص، نشانه برگشتن دوره‌ طبیعی قاعدگی نیست. قرص‌های ضد بارداری به‌خاطر هورمون‌هایی که وارد بدن می‌کنند، به‌طور مصنوعی باعث ایجاد دوره‌های قاعدگی می‌شوند. با شروع مجدد مصرف قرص ضد بارداری، پریود قطع می‌شود.

در خانم‌ها، پس از قطع مصرف قرص، قاعدگی طبیعی می‌شود. این به آن معنا است که چند روز پس از پایان مصرف قرص ضد بارداری، امکان بارداری وجود دارد و برای پیشگیری از بارداری، باید از سایر روش‌ها استفاده کرد. با این وجود، در بعضی از موارد ممکن است چند ماه طول بکشد تا دوره‌های قاعدگی و تخمک‌گذاری طبق روند طبیعی بدن اتفاق بیفتد. خانم‌هایی که پیش از مصرف قرص ضد بارداری دچار پریود نظم بودند، احتمال دارد بعد از قطع مصرف قرص ضد بارداری، با تأخیر پریود شوند. وزن، وضعیت سلامتی، استرس، ورزش و بیماری‌هایی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک، آغاز دوره‌های قاعدگی بعد از مصرف قرص را تحت تأثیر قرار می‌دهد.


قرص روکین و پریود شدن

pills-all-guides/

ارسال

دکتر صفارزاده

شما می‌توانید به صورت آنلاین، از مطب دکتر صفارزاده وقت ویزیت بگیرید.

© 217-219 Dr.Saffarzadeh. Provided By Sisarv.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

قرص روکین و پریود شدن

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

قرص های خوراکی ضد بارداری داراری هورمون های ساختگی شبیه استروژن و پروستروژن طبیعی است که بامهار تخمک گذاری از بروز بارداری جلوگیری می کند .

قرص‌های ضد بارداری از موثرترین روش های ضد بارداری به شمار می روند و در صورت مصرف صحیح تا ۹۸ درصد موثر می باشند .



نحوه مصرف دارو :

در طول سه ماه اول ممکن است خونریزی نظم شود و احتمال لکه بینی نیز باشد که در صورت ادامه ان باید به پزشک مراجعه شود .

قرص روکین و پریود شدن

توصیه می شود که فاصله مصرف دو قرص متوالی بیش از ۲۴ ساعت نباشد .

در اولین دوره مصرف این دارو در ۷ روز اول از یک روش جلوگیری دیگر هم استفاده نمایید .

دارو را در ساعت معین و ترجیحاً بعد غذا و قبل از خواب میل کنید .

در هنگام مصرف دارو از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری نمایید .

در صورت مراجعه به پزشک وی را از مصرف دارو مطلع نمایید .

در صورت مشکوک شدن به بارداری مصرف دارو را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید.

آغاز مصرف این قرص‌ها در دوران قاعدگی ( ۵روز اول) خواهد بود . بهتر است برای اطمینان مصرف آن از روز اول خونریزی قاعدگی شروع و تا پایان۲۱ قرص شبی یک قرص میل شود.

مصرف بسته بعدی قرص ، پس از یک فاصله هفت روزه آغاز می شود .


 قرص ضدبارداری روکین ( Rokin‌)


مزیت های قرص ضدبارداری روکین :

قرص جلوگیری از بارداری “روکین” باعث افزایش وزن نمی شود و همچنین نفح و ورم، در مصرف روکین بر خلاف سایر قرص های ضدبارداری اتفاق نمی افتد .

قرص روکین ، در درمان آکنه (جوش صورت ) در بانوانی که تصمیم به استفاده از قرص جلوگیری از بارداری برای پیشگیری گرفته اند، از موثرترین داروهاست .

قرص روکین، در درمان عوارض قبل از قاعدگی نظیر درد قبل از قاعدگی ، تغییرات اشتها و اضطراب موثرتر از قرص های جلوگیری از بارداری دیگر عمل می کند .

قرص روکین،علاوه بر بوجود آوردن یک سیکل قاعدگی منظم،مدت زمان و مقدار خونریزی را کاهش می دهد و در نتیجه در کاهش و کنترل کم خونی موثر است

خانم هایی که مصرف روکین را قطع می کنند در مجموع کاهشی درمیزان باروری ندارند . با قطع قرص اثر ضدبارداری قرص نیز متوقف می شود .قرص ال دی (ضعیف)

احتیاط در مصرف قرص روکین
قبل از مصرف قرص روکین اگر به انواع استروژن و یا پروژسترونحساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید. این محصول دارای مواد غیز فعالی می باشد که می تواند باعث ایجاد واکنش های حساسیتی شود. قبل از مصرف این دارو پرشک خود را در جریان سابقه پزشکی خود قرار دهید:

مشکلا غده آدرنال
سکته
لخته شدن خون
فشار خون بالا درمان نشده یا کنترل نشده
سرطان
اختلال انسداد خون
دیابت
سر درد یا میگرن شدید
بیماری های قلبی
مشکلات کلیوی و کبد
بالاب بودن سطح چربی خون
افسردگی
چاقی
مشکلات کیسه صفرا


(قرص کنتراسپتیو ال دی Tab . LD )

 این قرص دارای رنگ کرم ( یا لیموئی یا زرد رنگ )‌می باشد و نسبت به قرص سفید HD ضعیفتر می باشد بنابراین عوارض کمتری هم دارد و به طور معمول و رایج خانم ها از این قرص استفاده می کنند .

قرص ال دی از ۱۵ صدم میلی‌گرم پروژسترون و ۳ صدم میلی گرم استروژن تشکیل شده است.


   قرص اچ دی ( قوی)


(قرص کنتراسپتیو اچ دی tab . HD‌)

این قرص سفید رنگ می باشد و نسبت به قرص ال دی LD قوی تر می باشد . بنابراین عوارض بیشتری هم دارد . قرص اچ دی از ۲۵ صدم میلی گرم پروژسترون و ۵ صدم میلی گرم استروژن تشکیل شده است .


 قرص لاینسترنول ( شیردهی) tab. Lynestrenol

این قرص سفید رنگ ضد بارداری مناسب دوران شیردهی می باشد . آغاز مصرف این قرص از روز اول قاعدگی است ، پس از اتمام یک بسته ۲۸عددی بدون انتظار برای شروع قاعدگی مجدد، بسته بعدی را آغاز نمایید .


قرص ضد بارداری اورژانسی


قرص لوونورژسترل mg۷۵/ tab.levonorgestrel ‌

این دارو برای جلوگیری از آبستنی در شرایط اورژانسی ( در خانم هایی که مقاربت پیشگیری نشده داشته باشند یا به روش پیشگیری مشکوک می باشند) مصرف می شود.


مقدار مصرف دارو :

 در صورت استفاده از قرص ۵/۱ میلی گرم فقط یک قرص هر چه زود تر پس از مقاربت مصرف شود .

در صورت استفاده از قرص ۷۵/. میلی‌گرم اولین قرص هر چه زودتر پس از مقاربت مصرف شود و قرص دوم درست ۱۲ ساعت پس از اولین قرص مصرف گردد.

 ( فاصله و مصرف قرص از زمان مقاربت نباید پیش از ۱۲۰ ساعت باشد.)


قرص ضد بارداری تری‌فاز‌یک


قرص سه رنگ یا سه مرحله ای tab.triphasic‌

آغاز مصرف این قرص در دوران قاعدگی ( ۵ روز اول ) خواهد بود . بهتر است برای اطمینان ، مصرف آن از روز اول خون ریزی قاعدگی شروع و تا پایان ۲۱ قرص شبی یک قرص میل شود . مصرف بسته بعدی قرص پس از یک فاصله هفت روزه آغاز خواهد شد .

قرص روکین و پریود شدن

دارو را هر شب در ساعت معین و ترجیحاً بعد از غذا هنگام خواب میل نمایید .

روز شروع مصرف ( روز اول ) و همچنین روزهای هشتم و پانزدهم مصرف دارو همواره در روزهای ثابتی از هفته قرار می‌گیرند، این روزها به رنگ قرمز درج گردیده‌اند تا شما بتوانید آنها را جهت حصول اطمینان از مصرف صحیح دارو چک نمایید . با قرص نارنجی شروع کنید پس از اتمام آن قرص های زرد و سپس سفید را مصرف کنید .

در طول درمان با این دارو از قرار گرفتن در برابر نور آفتاب یا لامپ های خورشیدی به مدت طولانی خودداری نمایید.


  قرص‌ ضدبارداری یاسمین و قرص یاز (yaz) و (yasmin )


این قرص ها ساخت شرکت بایر کشور آلمان می باشد .


  قرص ضد بارداری بلارا (Belara)

  با ضریب اطمینان ۹۶/۹۹٪ جلوگیری از بارداری ناخواسته- خواص مفید برای پوست و مو – درمان سیکل ماهیانه دردناک – ثبات وزن – ساخت کشور آلمان


 قرص ضد بارداری دزوسپتیو ( Desoceptive‌)


(کنتراسپتیو دی ای contraceptive DE)

این قرص ترکیب مشابه و هم قدرت قرص ال دی ( ضعیف ) دارد، ولی کیفیت بهتر از آن دارد و نوع خارجی آن “مارولون” می باشد .


  قرص ضدبارداری دیان (Diane)

این قرص هم نوع ایرانی دارد که به “سیپروترون کامپاند” می باشد و هم نوع آلمانی دارد که به “دیان Diane” می باشد.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

من دختری21 ساله هستم و قرص روکین استفاده میکنم وپس از قطع آن4 روز بعد پریود میشوم. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

قرص روکین و پریود شدن

واگذاری کامل حقوق عروسک مبلغ هنگفتی مطالبه کرد. وی ادامه داد: علی رغم مساعدت و حسن نیت سازمان در روند مذاکرات خرید و رایت اثر، این مذاکرات در مقطعی با موانعی روبرو و درنتیجه مالک اثر نسبت به تداوم استفاده از این عروسک در بره خندوانه معترض شد. وی درباره اینکه معاونت حقوقی و امور مجلس چه تلاش هایی برای ثبت این اثر انجام داده، افزود: پس از درخواست شبکه نسیم مبنی بر اظهار نظر

اینکه بعد از انجام آزمایش و ارسال آن ها به تهران، بیماری تب کریمه کنگو برای وی تشخیص داده شد، تصریح کرد: متاسفانه تجویز دارو و درمان موثر واقع نشد و وی در روز دوشنبه درگذشت. بیماری ویروسی تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (CCHF) با گزش یک کنه از خانواده Bunyaviridae منتقل می شود، گرچه میزبان اصلی این بیماری حیوانات هستند، ولی موارد پراکنده آن در انسان نیز دیده می شود. علائم این

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار اخباری مبنی بر احتمال برکناری وینچنزو مونتلا از سرمربیگری تیم فوتبال سویا به دلیل باخت این تیم در جام حذفی اسپانیا، هیئت مدیره این باشگاه به ابقای این مرد ایتالیایی تا پایان فصل رأی اعتماد داد هرچند اسکار آریاس، مدیر ورزشی باشگاه را برکنار کرد. مونتلا تا پایان فصل می تواند با خیال آسوده به کارش در رامون سانچس پیسخوان ادامه دهد اما بعد از سی ام

صورت آبپز یا بخارپز بهتر است) و همراه با گیاهان و ادویه های گرم مثل پونه استفاده شود. قارچ هضم سنگینی دارد و نفاخ است. افراد با مزاج سرد یا معده های سرد و ضعیف باید در مصرف آن احتیاط کنند تا دچار درد معده و قولنج نشوند. بنابراین افراد گرم مزاج بهتر می توانند از این گیاه استفاده کنند، ولی مسلما توصیه نمی شود که هر روز از این گیاه استفاده شود. به طور پخته شده و گهگاه در کنار غذاها و خورشت ها اشکالی ندارد، ولی باید رعایت مزاج و فصل بشود.

لازم داده شده است که اگر رعایت نکنند قطعا مشکلاتی برای آنها به وجود خواهد آمد. مدیر دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش هدررفت آب شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به شهر اصفهان گفت: یکی از تصمیمات اخذ شده در این راستا این است که در شهر اصفهان به هیچ عنوان در روزهایی که با پیک مصرف روبه رو هستند استخری آبگیری نشود. اگر استخری نیز در یک مقطع آبگیری شد باید به صورت استفاده مجدد و بازچرانی مورد

کنم و بعد از آن سراغ خونه به خونه می رویم. در نهایت نیز به ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم رسید. قدم به قدم و پله پله جلو خواهیم رفت. * هدف اصلی ما در حال حاضر قهرمانی در جام حذفی است. پس از آن هم نایب قهرمانی در لیگ برتر و البته صعود در لیگ قهرمانان آسیا برای مان اولویت دارد. * من دنبال تمدید قرارداد با استقلال هستم اما در عین حال شرایط باید لحاظ شود و فعلاً در حال

شهرستان عرضه می شود تابه بازار مصرف برسد. وی گفت:ماهی سردابی ،قزل الارنگین کمان، در مقایسه با سایر آزاد ماهی ها ویژه گی خوبی که دارد می تواند به صورت متراکم پرورش بیابد ودارای مقاومت در برابر تغییرات درجه دما دارد واین ویژه گی باعث شده که این ماهی در استخر های شهرستان خاتم به عنوان یک عامل پرورشی مورد استفاده بهره برداران وکشاورزی قرار بگیرد. حجتی کارشناس شیلات جهادکشاورزی

پاکدشت- وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: امنیت شغلی یکی از نگرانی های جامعه کارگری بوده و متأسفانه شغل های مستمر تبدیل به شغل های ناپایدار شده است. علی ربیعی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش کارگران پاکدشت که در ورزشگاه کارگری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: از این که در اولین روز از هفته کارگر به صنعتی شهرستان استان تهران سفر کردم احساس رضایت دارم. وی با بیان این که

ممکن است به افراد مبتلا به دیابت یا گاستروپارسیس پرهیز از مصرف سرکه سیب توصیه شود. گاستروپارسیس اختلالی است که اجازه تخلیه محتوای معده به روده در بازه زمانی که باید این کار صورت بگیرد را نمی دهد. سرکه سیب ممکن است با برخی داروهای تجویزی نیز تداخل ایجاد کند. اگر دارو مصرف می کنید، پیش از استفاده از سرکه سیب بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. سرکه سیب به شکل قرص نیز در

کنم و بعد هم پلی استیشن 3. البته خیلی دوست داشتم فاینال فانتزی 12 که برای پلی استیشن 2 انتشار یافت را نیز تجربه کنم اما به خاطر زندگی مشترک، بچه ها، کار و مسئولیت هایی که قبول کرده بودم دیگر نمی توانستم پای کنسول بنشینم، مرحله ها را یکی پس از دیگری بروم و ماموریت های اضافه را انجام دهم. تا اینکه برِیو اکسویوس آمد، یک بازی کوتاه که نهایت پنج یا ده دقیقه در روز درگیرش می شدم و آن

سوال مخاطب نی نی بان: من نزدیک پنج ماهه که جلوگیری ندارم. عادت منظم و نرمالی دارم. چرا باردار نمی شم؟ در ضمن بیست و چهار سالمه و یک ساله ازدواج کردم. پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی: در ابتدا بهتر است نگران نباشید و استرستان را کم کنید چون همین استرس می تواند روی باردار شدن تاثیر منفی داشته باشد. ما معمولا به خانم هایی که سنشان کمتر از سی سال هست

&gt پاسخ دکتر نسرین زارع پور، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی: چون اوایل زمان بعد از کاشت در اثر مصرف آمپول تخمک گذاری ممکن است تست بارداری خون یا همان تست بتا مثبت شود لذا باید هر 48ساعت تکرار شده پیگیری شود که مشخص شود آیا باردارید یا به دلیل استفاده از آمپول های تخمک گذاری است. با تکرار تست بتا کاملا مشخص خواهد شد باردارید یا خیر و این چیزی نسیت که بشود از راه دور گفت.

سوال مخاطب نی نی بان: همسرم راضی نیست بچه دار شیم چون 6 ساله ازدواج کردم و نگرانم که این سالها جلوگیری باعث عوارضی در من شده باشد تصمیم گرفتم با بره ریزی اسپرم رو بلافاصله بعد از بیرون اومدن که روی شکمم ریخته بود رو تو دستشویی وارد واژن کنم. روز دقبق تخمک گذاری بود یعنی کیت مثبت شد. حالا احتمالش هست باردار بشم؟ الان ده روزه هنور علایمی ندارم. پاسخ دکتر مژگان السادات دادگر، متخصص

، دلایل جدایی و خاتمه دادن به زندگی زناشویی را به این عوامل مادی نسبت دهند. از سوی دیگر کارشناسان یکی از دلایل افزایش طلاق را فضای مجازی و استفاده طلوب از ابزارهای جدید دانسته و معتقدند علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسایل دیگری مانند مشکلات روحی و روانی، تغییر سبک زندگی، صنعتی شدن کشور و همچنین بالا رفتن سن ازدواج و مستقل شدن افراد نیز بر افزایش آمار طلاق تاثیر می گذارد.

وجود مواهب و امکاناتی که قابل شمارش نیست و به طور روز افزون وارد زندگی انسان ها شده و او را از تاریکی، سرما، گرما، بیماری، خستگی، گرسنگی و نجات داده و حتی امکانات ارتباطی را با وجود بعد مکان ایجاد کرده، بشر امروز ناشاد است؟ چرا زندگی جمعی به سمت انفرادی شدن می رود؟ خانواده ها کوچک تر می شوند و ارتباط افراد با هم کمرنگ تر شده است؟ یکی از نیازهای اساسی انسان، بودن در کنار سایرین و احساس تعلق

بحث مفصّل و کارشناسی دارد اما اجمالاً باید گفت که غرب و شرق از ابتدا این مسیر را اشتباه طی کرده اند و با شناخت ناصحیح انسان و نادیده گرفتن بُعد روحانی و معنوی او ضربه مُهلکی را در طول قرون به خود وارد کرده اند که اکنون شاهد نتایج آن هستیم. اما در جامعه خودمان به عنوان یک جامعه مذهبی چه کار باید کرد که نشاط و شادابی دچار آسیب نشده و روز به روز شاهد افزایش آن باشیم. افسردگی، غم و غصه، تنهایی و کسالت

ملی استاندارد با آن ها باید بازنگری شود. وی افزود: اعتماد عمومی به سازمان ملی و نشان استاندارد با توجه به قدمت 8 ساله این سازمان، خوب است. رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ایمنی و سلامت مردم، خط قرمز سازمان ملی استاندارد است بنابراین در هر جایی که سلامت و ایمنی مردم در میان باشد سختگیری می کنیم. نیره پیروزبخت در ادامه افزود: سازمان ملی استاندارد، کالا های مشمول

سوال مخاطب نی نی بان: من 23 ساله هستم و باکره. پریود خیلی نظمی دارم. الان 15 روز از رابطه من با زدم می گذره که فکر می کنم کمی مشکوک بوده. شبش ال دی اورژانسی مصرف کردم و بعد از 12 روز که پریود نشدم 2 تا پروژسترون 5 میلی زدم. الان 3روز از تزریق می گذره و هنوز پریود نشدم. احتمال بارداری چقدر است؟ پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان: معمولا بعد از تزریق آمپول پروژسترون باید تا 1 روز صبر کنید و بعد از این مدت احتمالا شما پریود می شوید اما اگر بعد از گذشت 1 روز شما پریود نشدین باید حتما تست بتا انجام دهید تا از باردار نبودن خود مطمئن شوید.

سوال مخاطب نی نی بان: من قرص 21روز مارولین خوردم ولی بعد از اتمام قرص، فرداش رابطه داشتم خطر حاملگی نداره؟ پاسخ دکتر اعظم امیری، متخصص زنان و زایمان: خیر، احتمال حاملگی برای شما وجود ندارد چرا که بعد از مصرف یک ورق از قرص های جلوگیری، اگر شما در حین مصرف های بعدی و یا حتی در فواصل بین مصرف خود مقاربت داشته باشید، اثر پیشگیری برای شما حفظ می شود و احتمال باردار بودن شما بسیار کم خواهد بود و یا حتی از بین خواهد رفت.

خواهد بود. کتاب هاشمی رفسنجانی؛ کاره و خاطرات 1374: مرد بحران ها به اهتمام لیلی فرزند یاسر هاشمی، در 84 صفحه در قطع وزیری و با استفاده از ده ها عکس و سند تاریخی انتشار عمومی یافته و بعضی از این اسناد برای نخستین بار منتشر شده است. سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار نه به کتاب نخواندن از 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.11 منبع: عصرایران

و نیز انتقاد از سیاست دولت ترامپ در خصوص برجام معطوف شده بود. شورای روابط خارجی آمریکا یک اندیشکده و سازمان غیرانتفاعی است که با عضویت تعداد زیادی از وزرای خارجه پیشین این کشور در آن و نیز متخصصان ارشد حوزه بین الملل، تاثیری چشمگیری در تعیین سیاست های خارجی ایالات متحده ایفا می کند. از سوی دیگر، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قرار است روز 22 اردیبهشت نظر خود درباره برجام را

منظمی دارند و به موقع دچار عادت ماهانه می شوند توصیه می کنیم اگر می خواهند بدانند که باردار هستند یا نه بعد از اینکه زمان مقرر پریودشان گذشت و خونریزی اتفاق نیفتاد آزمایش بدهند. حالا این آزمایش می تواند آزمایش خون یا بارداری باشد. کلا ما انتظار داریم که بعد از به تاخیر افتادن پریود، تست بتا عدد حدود 1 را نشان بدهد و در این زمان معمولا با بی بی چک هم که چک کنند جواب مثبت است. اما در مورد خانم هایی که قاعدگی های منظمی ندارند ممکن است بعد از تاخیر در پریود آزمایش بدهند و نتیجه منفی باشد اما چند روز بعد که مجددا تست می دهند پاسخ مثبت است.

ترک کرد. رئیس جمهور به همه قوت قلب داد بعد از رفتن رئیس جمهور همچنان در بازار ولوله بود. برخی که خیلی سعی داشتند رئیس جمهور را به مغازه خودشان در آنسوی بازار ببرند و موفق نشده بودند کمی پکر بودند اما مغازه داران و کارگران و کارآفرینانی که توانسته بودن با روحانی دیدار و گفت وگو کنند کاملا سر کیف بودند. یکی از مغازه داران گفت: من همینجوری مثل هر روز مشغول کار بودیم

شعارسال : شورای پول و اعتبار روز گذشته با کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم در چارچوب بره ملی بازآفرینی شهری برای استفاده خانه اولی ها در بافت های فرسوده از 8 به 6 درصد و برای سایر مناطق شهری از 9.5 به 8 درصد موافقت کرد . در حال حاضر خانه اولی ها برای دریافت تسهیلات 16 میلیون تومانی مسکن ( در تهران) بایستی 8 میلیون تومان را به مدت یکسال در بانک مسکن سپرده گذاری کنند. در

بازنشستگان نیز در سال 1397 نسبت به سال قبل به میزان 1 درصد افزایش می یابد و هیچ یک از بازنشستگان بعد از افزایش سنواتی و همسان سازی حقوق، کمتر از 12 میلیون ریال دریافت نخواهند کرد. مناطق آزاد تجاری – صنعتی از شرط اسقاط خودرو های فرسوده معاف شدند با تصویب هیئت وزیران، مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی از شرط اسقاط خودرو های فرسوده در قبال واردات خودرو معاف شدند. موافقت

کرده اند. اما همانگونه که مستحضرید تقارن این ماه پربرکت با امتحانات، سبب می شود که دانش آموزان متدین ایران اسلامی که تحصیل و تهذیب را در کنار هم پیگیری می کنند، نتوانند کمال استفاده را از این فرصت ناب ببرند. از سویی آنگونه که از مصاحبه های جنابعالی دریافته ایم، امکان برگزاری امتحانات قبل و بعد از ماه مبارک رمضان وجود ندارد، لذا موارد زیر به عنوان پیشنهاد تقدیم می شود: 1

اظهار داشت: یک تبریک صمیمانه به همه مردم قائمشهر و هواداران نساجی در همه شهرها و مسئولان و اعضای باشگاه نساجی می گویم و از مهمان نوازی آنها هم ممنونم. روز خوبی در ورزشگاه رقم خورد. هواداران رقیب نود دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و دو تیم هم فوتبال جانانه ای را انجام دادند. آنها از موقعیت هایشان استفاده کردند و برنده شدند. رسول فلاح ادامه داد: اینکه اکنون

سوال مخاطب نی نی بان: من بیماری خودایمنی کبد دارم. تحت درمانم و دو سال قصد بارداری دارم. هنوز نشدم. آیا قرص پردنیزولون و ازاتیوپرین بر روی بچه اثر دارد و بارداری با وضعیت من چه خطراتی دارد? پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی: دوست عزیز شما باید اول از همه از دکتر کبدتان اجازه بارداری بگیرید و برحسب وضعیت کبدی اگر نیاز به مصرف داروهایتان باشد قطعا باید استفاده کنید زیرا وضعیت کبد شما در اولویت است. در کل کورتون در بارداری منع مصرف ندارد ولی ازاتیوپرین اگر مصرف نشود بهتر است. درهر صورت با متخصص خود حتما در زمینه بارداری صحبت کنید.

سرویس ورزشی- قطع شدن حقوق 5 قهرمان ورزشی و حضور تعداد زیادی از مدیران استانداری و میراث فرهنگی در ورزش، روز گذشته حسابی خبرساز شد. با توجه به انتقادات صورت گرفته حالا انتظار می رود که وزارت ورزش پاسخ قانع کننده برای اهالی ورزش داشته باشد. روز گذشته دو خبر حسابی در جامعه ورزش خبر ساز شد. یکی حضور تعداد زیادی از مدیران استانداری و میراث فرهنگی در ورزش بود که تعجب اهالی ورزش را به دنبال

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مهدی کرباسیان در کنفرانس آلومینیوم سی آر یو در لندن اظهار کرد: عملیات ساخت مجتمع گداخت شرکت آلومینیوم جنوب که قرار است در فاز نخست سالانه 3 هزار تن تولید داشته باشد در جریان است. وی افزود: این مجتمع گداخت انرژی مورد نیاز خود را از یک نیروگاه گازی تامین خواهد کرد و ایران امیدوار است با استفاده از منابع عظیم گازی، صنعت فلزات خود را بیش از پیش توسعه

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *