قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

 

5 علامت هشداردهنده کمبود منیزیمبسیاری از اهمیت منیزیم آگاه نیستند، ولی برای مثال از فواید آهن و کلسیم باخبرند. در صورتی که این عنصر برای مغز، قلب و عملکرد ماهیچه‌ها حیاتی و همراه با ویتامین K و D برای افزایش و بهبود سلامت استخوان‌ها ضروری است. کمبود منیزیم چنان شایع است که به جرأت می‌توان گفت درصد قابل‌توجهی از آدم‌ها به آن مبتلا هستند. پنج علامت هشداردهنده زیر ممکن است کمبود این عنصر حیاتی و مهم را نشان دهد:

 

قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

زنگ زدن گوش یا کم‌شنواییوزوز گوش یا صدای زنگ‌زدن مداوم گوش و نیز کم‌شنوایی از علائم شایع کمبود منیزیم است. مطالعات و تحقیقات بی‌شماری درباره ارتباط سلامت گوش و دریافت منیزیم کافی صورت گرفته است. تحقیقی در چین مشخص کرده است دریافت مقدار کافی از این عنصر از تشکیل رادیکال‌های آزادی که به ناشنوایی منجر می‌شود جلوگیری می‌کند. در تحقیق دیگری در مایوکلینیک نیز معلوم شد اکثر موارد مکمل‌های منیزیم به درمان بیمارانی که دچار کم‌شنوایی شده بودند کمک کرده تا آنها طی سه ماه شنوایی خود را دوباره به دست آورند.

 

 

گرفتگی عضلاتمنیزیم برای بهبود عملکرد عضلات عنصری حیاتی است. بدون این عنصر بدن ممکن است دچار رعشه یا تشنج شود؛ زیرا این عنصر اجازه می‌دهد ماهیچه‌ها در حالت شل و ریلکس باشند. به همین علت است که برای مثال از قطره اکسید منیزیم برای تسکین درد زایمان استفاده می‌کنند و به همین دلیل منیزیم در بسیاری مکمل‌های خواب‌آور یافت می‌شود. بنابراین نبود مقدار کافی این عنصر ممکن است به تیک‌های ماهیچه‌های صورت، گرفتگی یا لرزش‌ پا هنگام خواب منجر شود.

 

 

افسردگییک قرن پیش وقتی دکترها از منیزیم برای درمان اختلالات روحی استفاده کردند، ارتباط بین میزان کم منیزیم و افسردگی کشف شد. با تحقیق در بیمارستان روان‌پزشکی کرواسی، علم جدید نیز این یافته را دوباره به اثبات رساند. در بسیاری از بیمارانی که خودکشی کرده بودند میزان این عنصر حیاتی و مهم بشدت پایین بوده است. مزیت بسیار مهم منیزیم بر دیگر داروهای ضدافسردگی رایج، فقدان عوارض جانبی ناشی از مصرف این داروهاست.

 

 

عملکرد غیرطبیعی قلبهمان‌طور که گفته شد میزان کم منیزیم ممکن است روی عملکرد ماهیچه‌های سراسر بدن از جمله عضله و ماهیچه‌های قلب تاثیر بگذارد.مقدار ناکافی منیزیم ممکن است بیماری‌هایی پدید بیاورد که به آن آریتمی قلبی یا تپش نظم گفته می‌شود و ممکن است عوارض بسیار خطرناکی از جمله سکته قلبی یا مغزی به دنبال داشته باشد. به همین دلیل برای مثال پزشکان مرکز هنری لوهارت برای درمان بیماران آریتمیتی از داروی حاوی منیزیم استفاده می‌کنند.

 

 

سنگ کلیهبسیاری از مردم بر این باورند که سنگ‌های کلیه به دلیل کلسیم اضافی ایجاد می‌شوند در صورتی که فقدان منیزیم مسبب آن می‌شود. منیزیم با جلوگیری از چسبیدن کلسیم به یون اگزالات مانع تشکیل این سنگ‌ها می‌شود. سنگ‌های کلیه ممکن است دردهای زجرآوری پدید بیاورد. بنابراین خوب است بدانید چیزی بسادگی مکمل منیزیم می‌تواند از تشکیل آن جلوگیری کند.

 

در صورت وجود هر یک از این علائم، بهتر است با پزشک خود مشاوره کنید. همچنین عاقلانه است از رژیمی غذایی‌ پیروی کنید که سرشار از مواد غذایی منیزم‌دار چون بامیه، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، سویا، لوبیا قرمز، بادام و بادام هندی و اسفناج باشد.

 

 

5 فایده منیزیممنیزیم یکی از عناصر اصلی برای سالم ماندن است که در بیش از 3 واکنش زیست‌شیمیایی بدن دخالت دارد. از جمله فواید سلامت‌بخش متعدد منیزیم می‌توان به انتقال پیام‌های عصبی، تنظیم دمای بدن، سم‌زدایی، تولید انرژی و ساخت استخوان و دندان‌های سالم اشاره کرد.

 

متخصصان سلامت همیشه بر لزوم اهمیت دریافت مقدار کافی از ویتامین‌ها و عناصر معدنی در رژیم روزانه غذایی تاکید می‌کنند. روی، کلسیم و منیزیم مهم‌ترین این عناصرند که برای سلامت خوب و مطلوب ضروری و حیاتی‌اند. منیزیم در جذب کلسیم بدن کمک می‌کند و روی فعالانه دستگاه ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

 

زنان در هر سنی از دریافت منیزیم سخت بهره می‌برند. گذشته از نقش تاخیرانداز در پوکی استخوان، از دیگر فواید سلامت‌بخش منیزیم در زنان می‌توان به تسکین عوارض یائسگی و سندرم دردهای پیش از قاعدگی (PMS) اشاره کرد. منیزیم همچنین خطر زایمان زودرس را به حداقل می‌رساند. دیگر فواید حیاتی و سلامت‌بخش منیزیم سنتز پروتئین، کاهش اسپاسم‌های برونشیتی (تنگی مجاری تنفسی) در شش‌ها و بهبود عملکرد غده پاراتیروئید است. منیزیم قابلیت دسترسی زیستی به ویتامین B6 و کلسترول را افزایش می‌دهد، عملکرد ماهیچه‌ها را بهبود می‌بخشد و از پوکی استخوان، بی‌خوابی، یبوست، سکته‌های قلبی، فشارخون بالا، میگرن، سنگ‌های کلیه و سنگ کیسه صفرا جلوگیری می‌کند.​ پنج مزیت سلامت‌بخش منیزیم عبارت است از:

 

 

تغییر روند پوکی استخوانپژوهش‌های متعددی نشان داده است کلسیم همراه با مکمل منیزیم تراکم این عنصر را در استخوان بهبود می‌بخشد.کمبود منیزیم سوخت‌ و ساز کلسیم و هورمون‌های تنظیم‌کننده کلسیم را تغییر می‌دهد که در نهایت به پوکی استخوان منجر می‌شود. مقدار دریافت منیزیم بسیار مهم است، زیرا از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.

 

 

قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

جلوگیری از بیماری‌های قلبی ـ عروقییکی از مهم‌ترین فواید منیزیم کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروق کرونری است.نتیجه تحقیقات تغذیه‌ای نشان داده است دریافت مقدار کافی منیزیم خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد.

 

کمبود منیزیم خطر تپش نظم قلب یا آریتمی قلبی را افزایش می‌دهد؛ بنابراین مصرف مقدار کافی و توصیه‌شده مکمل‌های غذایی منیزیم ممکن است برای دستگاه قلبی ـ عروقی سودمند و مفید باشد.

 

 

تنظیم فشارخونمنیزیم نقش کلیدی در تنظیم فشار خون طبیعی دارد. مکمل‌های منیزیم در کنار رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی که منابع بسیارخوب پتاسیم و منیزیم هستند همیشه با کاهش خون در ارتباط بوده است.

 

 

درمان دیابتتحقیقات نشان می‌دهد افراد دارای کمبود منیزیم در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع دوم و رتینوپاتی (شبکیه چشم دیابتی) شدید هستند. منیزیم به سوخت‌ و ساز کربوهیدارت‌ها کمک می‌کند و بر ترشح و فعالیت انسولین تاثیر می‌گذارد ، بنابراین​میزان گلوکز خون را کنترل می‌کند . ثابت شده است با دریافت هر 1 میلی‌گرم منیزیم در روز، 15​درصد خطر ابتلا به دیابت نوع دوم کاهش می‌یابد.

 

 

درمان میگرن و بی‌خوابی و افسردگیاز دیگر فواید بی‌شمار سلامت‌بخش منیزیم می‌توان به درمان میگرن، بی‌خوابی و افسردگی اشاره کرد. همچنین ثابت شده است منیزیم اشکال شدید اختلالات روانی چون حملات پاتیک (ترس شدید و بیمارگونه)، استرس، اضطراب و آشفتگی‌های افراطی را درمان می‌کند.

 

مکمل‌های منیزیم شدت چنین حملاتی را کاهشِ چشمگیری می‌دهند و ممکن است در میزان دفعات بازگشت این حملات موثر باشند.منبع:jamejamonline.ir


بخوانید تا سالم بمانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

لطفا بخوانید:

خانه » مواد معدنی » پتاسیم

by آستین میادو

قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

فهرست مندرجات

بدن انسان دارای نیازهای غذایی خاصی است که باید در به منظور عملکرد صحیح برآورده شود. علاوه بر این درشت مغذی به دست آوردن، بدن نیز نیاز عناصر کم مصرف.

میکرو المانها به دو گروه ضروری تقسیم می شوند: ویتامین ها و مواد معدنی.

ویتامین ها و مواد معدنی نقش مهمی در رشد، توسعه و تنظیم انسانی ایفا می کنند. ریز مغذی ها برای تنظیم متابولیسم، توازن PH سلولی، تراکم استخوان و ضربان قلب مهم هستند.

یکی از مواد مغذی بسیار مفید در تنظیم PH سلول، تنظیم متابولیسم و ​​حمایت از سلامت قلبی عروقی است.

این مواد مغذی معدنی به پتاسیم است. به طور گسترده ای شناخته شده است که معدنی در موز یافت می شود!

پتاسیم را می توان به عنوان یک مکمل برای کمک به ایجاد یک تفاوت مفید در زندگی و سلامت خود گرفته است.

این در حال حاضر فهرست رسمی ما از بهترین مکمل های پتاسیم موجود در بازار است.

این مارک های پتاسیم 1 رتبه بندی شده اند زیرا در نمودارهای فروش تجارت الکترونیک تسلط دارند، وبلاگ نویسان آمادگی خود را دوست دارند و از نظر کاربران بیشترین بازدید آنلاین را دارند.

سرانجام، وجود دارد لینک های وابسته در این مقاله، بنابراین اگر شما چیزی بخرید، ما یک برش از فروش را دریافت می کنیم.

در حال حاضر غذا کپسول سیترات پتاسیم کپسول سیترات پتاسیم است. این مکمل با استفاده از پتاسیم سیترات، یک فرم پتاسیم بیوفیزیکی است که به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می شود. این ماده به طور طبیعی درون بدن جذب می شود و در لیست ما از مکمل های پتاسیم 1 برتر در بازار است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط شرکت مواد غذایی، یک شرکت با شهرت برای محصولات مقرون به صرفه، سازگار با محیط زیست، و طبیعی ساخته شده است. آنها در اطراف از 1968 بوده است و یکی از پیشگامان صنعت مکمل طبیعی است. توسط الوود ریچارد بنا نهاده شده، خانواده است که آن را از ابتدا خود را متعلق به، و شرکت خود را قادر به انطباق با بازار و ساخت در محصولات خود را. شرکت مواد غذایی مکمل می تواند به شما کمک کند سلامت خود را بهبود بخشد، و آنها را یکی از مکمل های پتاسیم بالا در بازار است.

خط پایین: این یک فرم طبیعی طبیعی سیترات پتاسیم است که کامل ترین مکمل پتاسیم است. این محصول توسط یک شرکت شناخته شده، اخلاقی و مسئول تولید شده است که به بهترین وجه علاقه مصرف کننده را در ذهن دارد. این تمام مزایای پتاسیم را با حمایت اضافه شده از سلامت کلیه، در قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Emergen-C Super Orange تقریبا یک خانوادگی است به دلیل محبوبیت این مکمل. این یک قرص رایحه ای است که شما را به آب و نوشیدن تقریبا مثل یک نوشابه می دهد. برای محتوای ویتامین C آن که از سیستم ایمنی پشتیبانی می کند شناخته شده است. با این حال، این نیز مکمل پتاسیم موثر است! این شامل الکترولیت است و یکی از قدرتمندترین آنها پتاسیم است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Emergen-C سوپر پرتقالی توسط شرکت Alacer، که در 1972 تاسیس شد ساخته شده است. در 212، Alacer به فایزر، که یک سازنده مکمل های پیشرو در صنعت گنجانیده شده بود. فایزر تولید دارو و مکمل و توزیع محصولات در حال تغییر زندگی خود در سطح جهان به عنوان یک مدافع پیشرو برای مراقبت های بهداشتی. با دانش فایزر از صنعت، آنها قادر به ارائه Emergen-C به مشتریان بیشتری حالی که همچنان به تولید آن در ایالات متحده آمریکا با استانداردهای کیفیت بالا بوده است.

خط پایین: این مکمل نه تنها به شما مزایای پتاسیم فراهم کند، همچنین پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن با ویتامین C بالای آن است. علاوه بر این، آن را حاوی 7 B ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، و چهار الکترولیت بزرگ؛ که شامل پتاسیم است. این یک مکمل پتاسیم خیلی خوب گرد که ارائه می دهد بسیاری برای سلامتی شما، ساخته شده توسط یک تجاری قابل اعتماد است. این هم یک راه خوشمزه به پتاسیم!

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

طبیعت ساخته شده پتاسیم گلوکونات مکمل پتاسیم است که به شکل قرص می آید. گلوکونات پتاسیم در مصرف مکمل پتاسیم روزانه و جلوگیری از کمبود پتاسیم بسیار موثر است. پتاسیم گلوکونات یکی از مؤثرترین مکملهای پتاسیم در بازار است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: طبیعت ساخته شده یک شرکت است که تولید مکمل های طبیعی برای بیش از 2 سال است. آنها به سلامت در راه بیش از تنها تولید مقرون به صرفه، مکمل های سلامت حمایت کمک؛ آنها نیز دانش خود را به علم سلامت کمک می کند. آنها مطالعات عمومی و آزمایش های بالینی، پشتیبانی و انجام خود را دارند. همه از محصولات خود را در علم و پژوهش اثر بخشی آنها به اثبات رسیده است.

خط پایین: این محصول مکمل پتاسیم ناب است. این خالص است، دوز پتاسیم سالم فراهم می کند، و از تمام مزایای شما می توانید برای از پتاسیم است. این است که توسط یک شرکت است که به سلامت و مکمل های طبیعی اختصاص داده شده، و به صورت بالینی سعی شده است و ثابت تولید شده است. این آسان برای استفاده قرص پتاسیم مناسب برای تجربه همه که بهترین مکمل های پتاسیم برای ارائه شده است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

کلاه TWINLAB پتاسیم سیترات پتاسیم و آسپارتات پتاسیم مکمل های طبیعی که به قرص pottasium آسان به را بسته بندی شده است. هر کپسول حاوی دوز پتاسیم سالم و از مزایای این الکترولیت مهم فراهم می کند. این محصول فقط در امکانات ثبت NSF Good Manufacturing Practice در تولید، می آید و در یک بطری شیشه ای برای حفظ طراوت. با توجه به گنجاندن آن آسپارتات در فرمول آن، فراهمی زیستی آن نیز افزایش یافته است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: TWINLAB ایجاد شد و در 1968 توسط دیوید Blechman، که بیش از سال 2 تجربه در صنعت داروسازی حال تاسیس شد. این TWINLAB به علت تشکیل جوانه زدن آن در زمان تولد فرزندان دوقلوی او گذاری شد. در 198 این شرکت از مکمل پروتئین مایع اصلی آن شاخه به مکمل های گیاهی، ویتامین ها، مواد معدنی، و چای. محصولات خود را در حال حاضر در دسترس در کشورهای 55 در سراسر جهان.

خط پایین: این یک شرکت معتبر در تأسیسات قابل اعتماد تولید می شود. با این حال، محصول کمی ارزان تر از برخی از گزینه ها است، و مقدار هر نوع نمک پتاسیم شخص است. به این معنی که ممکن است یک مقدار فعال از یک یا دیگری وجود نداشته باشد.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Solaray پتاسیم یک مکمل پتاسیم است که شامل یک اسید آمینه اسیدی در فرم قرص پتاسیم است. این مکمل ادعا می کند که بر خلاف مکمل های پتاسیم دیگر، با سویا واکنش نشان نمی دهد. این همچنین بدن شما را با آمینو اسید اضافی فراهم می کند، که ساختار پروتئین و ضروری برای سلامت شما است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Solaray یک ویتامین طبیعی، مواد معدنی، و تجاری مکمل است. این بخشی از خانواده تجاری Nutraceutical است. راه اندازی در 1973 است، تا کنون بیش از محصولات 1, با طیف گسترده ای از مکمل، عصاره های گیاهی، و انباشته شده است.

خط پایین: این مکمل ارائه می دهد یک قرص پتاسیم مقرون به صرفه در پشت یک تجاری به خوبی شناخته شده است که به محصولات طبیعی متعهد است. این فراهم می کند تمام مزایای پتاسیم، اما آن را به یک زن و شوهر از اشکالاتی است. نمک پتاسیم در فرمول خود استفاده کنید به عنوان با اصطلاح “پیچیده” به عنوان یک عبارت مبهم برچسب “پیچیده اسید آمینه پتاسیم،”. اسیدهای آمینه که از آن استفاده ذکر شده است، بنابراین شما هیچ ایده چگونه مفید آنها ممکن است. این مکمل همچنین با استفاده از پرکننده های بیشتر، و پرکننده معنی انفجار کمتر برای جفتک انداختن خود را.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

قرص های Solgar پتاسیم مکمل های گلوکونات پتاسیم در قرص هستند. گلوکونات پتاسیم به خصوص در رابطه با اثر پتاسیم بر عضلات، به خصوص در ایجاد عضلات با گلیکوژن موثر است. این مکمل عالی است برای ورزشکار به دنبال بهبود عملکرد ورزشی خود را در حالی که اضافه کردن پتاسیم اضافی به رژیم غذایی خود.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Solgar یک تولید کننده مکمل طبیعی است که از 1947 شده است. ماموریت این شرکت این است که مشتریان خود را با نوآورانه، با کیفیت بالا، و محصولات علمی-حمایت می شود. محصولات خود را به طور انحصاری توسط خرده فروشان در صنعت مکمل طبیعی با دانش و ابزار توزیع به طور موثر کمک به مصرف کنندگان پیدا کردن محصول مناسب برای آنها.

خط پایین: این مکمل پتاسیم خوبی برای ورزشکاران است. این باعث ذخیره سازی قند خون به عنوان گلیکوژن می شود که انرژی ماهیچه ها را تغذیه می کند و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد. با این حال، گزینه های ارزان تر وجود دارد، و جایگزین هایی وجود دارد که از پرکننده های کمتر استفاده می کنند.

فسفر طبیعت گلوکونات پتاسیم یک مکمل پتاسیم گلوکونات است که در فرم قرص پتاسیم قرار دارد. این مکمل پتاسیم در ایالات متحده آمریکا با مواد تشکیل دهنده انتخاب شده از سراسر جهان ساخته شده است.

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: فضل طبیعت یک تولید کننده مکمل های طبیعی است که در صنعت برای چندین دهه بوده است. آنها در هر مرحله از فرآیند به کیفیت متعهد، از تحقیقات علمی، به مواد تشکیل دهنده، به امکانات گواهی GMP جایی که آنها تولید می شوند. امکانات خود را با موفقیت توسط ایالات متحده فارماکوپه و STR (تخصصی فناوری منابع) است، که یک سازمان است که تضمین می کند که شرکت های مکمل پایبندی به استانداردهای کیفیت حسابرسی شده.

خط پایین: این یک مکمل پتاسیم اساسی است که ارائه می دهد مزایای پتاسیم اصلی، با تاکید خاص بر مزایای پتاسیم در رابطه با عملکرد عضلانی است. گلوکونات پتاسیم یک مکمل پتاسیم خوبی برای ورزشکاران است، زیرا کمک می کند تا برای تامین سوخت عضلات را با ذخایر گلیکوژن. با این حال، درست مثل مکمل های قبلی، شامل برخی از مواد.

شرکت کلاه غذاهای کامل اسپکتروم معدنی کپسول از مواد معدنی می باشد. این مکمل “طیف کامل” از مواد معدنی بدن ما نیاز به فراهم می کند. یکی از مواد معدنی آن را فراهم پتاسیم، یک الکترولیت ضروری برای عملکرد عصبی عضلانی، و همچنین سلامت کلی است. این همچنین شامل ویتامین D3، کلسیم، ید، منیزیم، روی، سلنیوم، مس، منگنز، کروم و مولیبدن است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط شرکت مواد غذایی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها در صنعت مکمل ساخته شده است. با چندین دهه تجربه در صنعت، شرکت رهبر ثابت در جهان مکمل طبیعی است.

خط پایین: این مکمل حاوی پتاسیم، اما از یک مکمل معدنی تمام اطراف طراحی شده برای اطمینان حاصل شود که بدن شما مصرف مواد معدنی به اندازه کافی در روز است. آن را حاوی پتاسیم به اندازه کافی برای است مفید باشد، اما مکمل های پتاسیم موثرتر وجود دارد خارج وجود دارد.

جاررو فرمول استخوان تا یک مکمل طراحی شده برای پشتیبانی قدرت و تراکم استخوانها است. این شامل یک مقدار غنی از کلاژن نوع I است، که یک پروتئین است که فراوان در ساختار استخوان و ضروری برای سلامت استخوان است. این شامل متعدد پشتیبانی استخوان سلامت، و یکی از آنها پتاسیم است. پتاسیم استحکام استخوان محافظت می کند با alkalizing بدن به طوری که این موضوع alkalizing در بیرونی استخوان استفاده می شود نه به تعادل pH به جای. زمانی که هیچ منبع دیگری از alkalizer وجود دارد، استخوان استفاده می شود، که باعث کاهش توده استخوان.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: فرمول جاررو کننده مکمل غذایی که در 1977 تاسیس شد و ثبت شده در 1988 است. این است که در لس آنجلس، کالیفرنیا بر اساس و توزیع در تمام طول ایالات متحده، کانادا و مکزیک است. جاررو فرمول بودجه پژوهش را به مکمل های تغذیه ای به منظور اطمینان حاصل شود که مشتریان خود را با ارزش بیولوژیکی از محصولات خود را دریافت خواهید کرد.

خط پایین: این مکمل است که نسبت به سلامت استخوان بشود. در صورتی که مهمترین فایده می خواهید برای به دست آوردن از یک مکمل پتاسیم است، این مکمل مناسب برای شما است. آن را در آن جنبه موثر است، اما آن را نمی ممکن است به عنوان در زمینه های دیگر موثر است.

پتاسیم کشور پتاسیم یک مکمل پتاسیم است که به شکل قرص می آید. این فرمول شامل پتاسیم سیترات و کلات آمینو اسید پتاسیم در دوز پتاسیم موثر است. این مکمل یک مکمل پتاسیم است که می تواند برای از بین بردن مزایای اولیه پتاسیم استفاده شود.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: کشور زندگی در لانگ آیلند، نیویورک در 1971 تاسیس شد. آنها به یک رهبر در صنعت بهداشت و درمان طبیعی برای 4 سال و شمارش است. آنها چهار مارک های مختلف که با توجه به انواع نیازهای بهداشتی، از مکمل های غذایی به مکمل های پروتئین برای ورزشکاران است. در 212، شرکت دریافت گواهیه USDA آلی ساخت.

خط پایین: این یک مکمل پتاسیم خوبی برای آزمایش با مواد معدنی است. این فراهم می کند پتاسیم در سطح ورود برای مصرف کنندگان، و در قیمت مقرون به صرفه. با این حال، محتوای پتاسیم در راه مبهم و محصول با استفاده از مواد بیش از جایگزین های دیگر.

این راهنمای همه چیز درباره پتاسیم را توضیح می دهد، چرا بدن شما به آن نیاز دارد، و چگونه بهترین مکمل های پتاسیم می تواند به آن کمک کند. علاوه بر اطمینان از عدم وجود پتاسیم، مکمل پتاسیم می تواند مزایای بیشتری را که این راهنمای کشف می کند، ارائه دهد.

پتاسیم معدنی است که بدن انسان برای عملکرد در سطح سلولی نیاز دارد. این یکی از هفت مهمات ماکرو مینرال است که شامل منیزیم، کلسیم، سدیم، فسفر، کلرید و گوگرد است. همچنین برای عملکرد مناسب اندام ها و بافت ها لازم است. این ماده معدنی نیز در نظر گرفته شده است الکترولیت.

همچنین این کاتیون داخل سلولی عمده در بدن انسان و بیش از یک سوم انرژی بدن برای فرآیند پمپاژ پتاسیم و همتای یونی آن، سدیم بین سلول ها استفاده می شود.

پتاسیم نقش دارد نقش بسیار مهمی در سلامت قلب و عروق، تعادل مایعات و فعالیت الکتریکی عضلات. از جمله قلب. نزدیک به 7٪ از پتاسیم را در بدن شما در مایعات بدن مثل خون، پلاسما، و عرق پیدا شده است، در حالی که پتاسیم باقیمانده در استخوان های شما را ذخیره می شود.

در شکل خالص خود، آن یک فلز واکنشگر نرم و نقره ای است. مشابه سدیم. آن را در گروه فلزات قلیایی است، که یک گروه از فلزات مشخص شده توسط ویژگی های از قبیل الکتروپوزیتیوی و واکنش است. این فلز کدر در واکنش به هوا در عرض چند دقیقه. آن است 7th فلز فراوان در پوسته زمین.

از لحاظ تئوری، به مقدار مناسب از پتاسیم باید توسط همه انسان ها از سنگین رژیم غذایی در میوه ها و سبزیجات و سایر مصرف پتاسیم غذاهای غنی. با این حال، این است که دیگر مورد برای اکثریت قریب به اتفاق جمعیت. در ایالات متحده به تنهایی، کشوری که در آن اکثریت جمعیت است که به خوبی تغذیه، 98٪ از رژیم غذایی کمبود پتاسیم است.

کمبود پتاسیم، همچنین به عنوان هیپوکالمی شناخته شده است، وضعیتی که در آن بدن به اندازه کافی پتاسیم است. علل بسیاری است که می تواند به توسعه این بیماری کمک وجود دارد. کمبود پتاسیم می تواند به علت از دست دادن پتاسیم، که می توانید از طریق رخ می دهد:

همچنین می تواند با مصرف نمی مقادیر کافی از پتاسیم از طریق رژیم غذایی خود را ایجاد می شود. متوسط ​​بالغ سالم باید حداقل مصرف میلی گرم پتاسیم 4,7 پستها در طول روز. منابع پتاسیم شامل بسیاری از میوه ها و سبزیجات خام مانند موز، سبزی برگ، آوکادو، سیب زمینی شیرین، اسکواش بلوط و غیره هستند.

برای کسی که بتواند پتاسیم را از طریق رژیم غذایی به تنهایی دریافت کند، می تواند دشوار باشد، که می تواند منجر به کمبود پتاسیم شود.

علائم کمبود پتاسیم معمولا نمی رخ می دهد تا زمانی که کمبود شدید تبدیل شده است. در اغلب موارد، کمبود پتاسیم از طریق آزمایش خون برای شرایط دیگر یافت. هنگامی که کمبود پتاسیم انتظار می شود، علائم رخ می دهد، از جمله:

ترین علائم مربوط به آریتمی ها، تپش قلب غیر طبیعی قلب می باشد. این آریتمی می تواند تهدید کننده زندگی است.

مکمل های پتاسیم اشکال زیستی پتاسیم که می تواند گرفته برای حمایت از سلامت خود را به روش های مختلف متعدد هستند. اکثر مکمل های پتاسیم هستند به صورت نمک پتاسیم. این شامل تغییرات پتاسیم است که می تواند شامل فسفات، کلرید، بی کربنات، سیترات، گلوکونات، اوروتات یا آسپارتات باشد. هر نمک پتاسیم می تواند برای چیزهای مختلف به عنوان یک مکمل مفید باشد.

مکمل های ضد پتاسیم در دوزهای موثر فرموله شده اند.

مکمل پتاسیم اغلب برای درمان کمبود پتاسیم استفاده می شود. وقتی فردی کمبود پتاسیم داشته باشد ممکن است ضربان قلب نظم، ضعف عضلانی، تغییرات خلقی، تهوع و استفراغ، و همچنین سایر عوارض جانبی جزئی را تجربه کند.

کمبود پتاسیم بسیار شایع است و همچنین به عنوان هیپوکالمی شناخته شده است. بهترین مکمل های پتاسیم می تواند به پیشگیری از کمبود کمک کند و همچنین برای حمایت از بسیاری از جنبه های سلامت کلی استفاده شود.

مکمل های پتاسیم وارد می شوند فرم های متعدد، مانند پودر، قرص، کپسول، مایعات و گرانول. قرص های مختلف و کپسول برای نرخ های مختلف آزاد سازی ساخته شده اند. یک فرم در یک ماتریکس مومی قرار دارد و به عنوان Klor-Con یده می شود. پوشش ماتریکس موم اجازه می دهد تا کنترل آزاد پتاسیم را به دستگاه گوارش تبدیل کند.

یک فرم کپسول، به Micro-K یا Klor-Con M شناخته شده است، که اثر مشابهی دارد. این یک انتشار بسیار پائیز از پتاسیم را فراهم می کند تا غلظت ها را از رسیدن به یک آستانه در روده جلوگیری کند.

در اینجا لیستی از راه هایی است که پتاسیم می تواند به سلامت شما منجر شود:

علاوه بر این مزایای اصلی، پتاسیم نیز نقش تعدادی دیگر از نقش های مهم در بدن است. سطح پتاسیم مناسب برای سلامت کلی ضروری است، و مکمل های پتاسیم قدرتمند می تواند کمک کند.

تقریبا همه می توانند از مکمل های پتاسیم سود ببرند، زیرا بسیاری از مردم در آمریکا از آن به اندازه کافی مصرف نمی کنند. پتاسیم یکی از اساسی ترین مواد مغذی است که بدن شما به صورت روزانه نیاز دارد و به اندازه کافی از آن در رژیم غذایی شما نمی تواند دنیایی از مشکلات ایجاد کند.

اکثر مکمل های پتاسیم حاوی یک نوع کلرید پتاسیم یا نمک پتاسیم هستند. نمکهای پتاسیم محلول در آب هستند، به این معنی که آنها می توانند به خوبی در آب جذب شوند و نیازی به جذب چربی نیست.

به همین دلیل مکمل پتاسیم لازم نیست که با غذا مصرف شود. این گفته می شود که باید با یک مایع، ترجیحا آب یا آب گرفته شود.

حتی بهترین مکمل پتاسیم می تواند را بدون هرگونه مایعات گرفته معده شما ناراحت. این است که معمولا دو تا چهار برابر در یک روز با یا به طور مستقیم بعد از غذا مصرف شود. هنوز در عرض چند دقیقه 1 دراز بکشید از مصرف مکمل (بعضی از مکمل های پتاسیم توصیه طولانی تر) به طوری که پتاسیم اتفاق نمی افتد به سفر بازگشت به بالا مری.

فرم های تمدید شده باید به طور کامل بلعیده شود، و مایع، پودر، گرانول و قرص های ماته ای باید در آب حل شود.

اطمینان مصرف مکملهای پتاسیم نیست از جهت توصیه می شود. با توجه به تعداد زیادی از پتاسیم می تواند خطرناک باشد، و می تواند باعث هیپرکالمی.

مکمل های پتاسیم معمولا نمی عوارض جانبی اگر آنها گرفته شده است به عنوان کارگردانی. برخی از عوارض جانبی خفیف می تواند رخ دهد، اغلب به دلیل مصرف مکمل ها بدون مایع کافی است. عوارض جانبی عبارتند از: گاز، تهوع، استفراغ، اسهال، یا ناراحتی شکمی.

اطمینان حاصل کنید که بیش از دستورالعمل ها نباشد، مگر اینکه توسط یک دکتر تعیین شود. اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه مکمل های ذکر شده در این را در نظر بگیرید، با پزشک خود صحبت کنید.

بهترین مکمل های پتاسیم شما را با مزایا از مواد معدنی است، اما اشکال خاصی دارند پیچیدگی های خاص متفاوت است. ارقام مختلف از مکمل های پتاسیم مزایای مختلف، و در هنگام انتخاب یک مکمل پتاسیم بالا، شما باید این دانش زیر کمربند خود را داشته باشد:

به منظور جلوگیری از هیپوکالمی و به دست آوردن مزایای پتاسیم، تمام این مکمل ها کار خواهند کرد، اما بعضی از آنها در موارد خاصی نسبت به دیگران موثر هستند.

برخی از محصولات همچنین ترکیبی از چندین نوع را ارائه می دهند که می تواند سودمند باشد. هنگام انتخاب یک مکمل پتاسیم، در هنگام انتخاب گزینه های خود، اولویت بندی کنید.

ما امیدواریم که شما هم اکنون احساس اعتماد به نفس در دانش خود را از مکمل های پتاسیم، و این که شما آماده برای یک خرید و شروع به در راه خود را به سلامت بهتر است! اگر شما هر گونه سوال، دریغ نکنید بپرسید!

در نهایت، ما می خواهم به شما دعوت به کشف بقیه از این سایت. ما راهنماهای درست مثل این یکی بر روی تقریبا هر مکمل وجود دارد بحث کرده ام. احساس رایگان به نشانه این سایت و کشف همه چیز ما باید ارائه دهد!

ثبت برای به روز رسانی مکمل و هدایا!

ما به شما جدیدترین اخبار مکمل و پیشنهادات پیشنهادات را به صورت رایگان ارسال میکنیم!

آدرس :

نگران نباشید، ما هرزه نداریم

بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *

اظهار نظر

پست الکترونیک *

سایت اینترنتی

این سایت از Akismet برای کاهش هرزه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات بهداشت و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند به ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و مبتنی بر تحقیق به خوانندگان خود. شما می توانید از کار آستین در Olympic-Createur.com، یا با او ارتباط برقرار کنید لینک.

لطفا توجه داشته باشید: این محتوا توسط پزشک، حرفه ای پزشکی یا متخصص بهداشت حرفه ای نوشته نشده، مورد بازبینی یا تایید قرار نگرفته و بنابراین نباید مورد استفاده برای پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری یا بیماری باشد. Top1supplements.com مسئولیتی در قبال اقدامات انجام شده پس از خواندن این اطلاعات را نمی پذیرد و در صورتی که یکی از محصولات مورد استفاده در این وب سایت را نادرست بداند، مسئولیتی ندارد. شما باید دستورالعمل هایی را که بر روی برچسب هر محصولی که خریداری کرده اید بخوانید و آن را دنبال کنید. قبل از مصرف هر یک از محصولات برجسته شده در این سایت همیشه با پزشک خود صحبت کنید. نتایج ممکن است در مورد هر اثر محصول متفاوت باشد.

سلب مسئولیت: تمام محصولات و مارک های موجود در این وب سایت، علامت تجاری شرکت های مربوطه می باشد. اطلاعات در این وب سایت لزوما منعکس کننده نظرات یا نظرات Top1supplements.com نیست. این اطلاعات فقط برای مقاصد آموزشی طراحی شده و توصیه یا تشخیص حرفه ای، پزشکی یا مراقبت های بهداشتی را ارائه نمی دهد و به همین ترتیب نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات در این سایت توسط یک متخصص پزشکی نوشته نشده است و مورد بررسی قرار نگرفته است و فقط برای ریسک خود استفاده می شود. تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات موجود در این سایت به عنوان مشاوره پزشکی مورد استفاده قرار گیرد یا برای پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری یا بیماری مورد استفاده قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های برچسب برای هر کدام از محصولات خریداری کنید. قبل از استفاده از محصولاتی که در این وب سایت مشاهده می کنید همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

افشای: تحت قوانین فدرال، کمیسیون تجارت فدرال نیاز به افشای اطلاعات مربوط به هر رابطه ای دارد که در هر زمانی جبران خسارت می کند. Top1supplements.com در بره های بازاریابی وابسته شرکت می کند که به این معنی است که Top1Supplements.com هزینه های خرید را از طریق لینک های ما به سایت های خرده فروشی پرداخت می کند. گاهی اوقات شرکت ها همچنین محصولات رایگان را برای ما بازبینی می کنند.

© 218 Top1Supplements.com

لطفا بخوانید:

خانه » مواد معدنی » منیزیم

by آستین میادو

قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

فهرست مندرجات

ممکن است واضح باشد، اما جنبه های کلیدی در سلامت عمومی وجود دارد، اما یکی از مهم ترین تغذیه مناسب است.

بدن ما به طور روزانه به ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی نیاز دارد تا به درستی عمل کند.

برخی از این مواد مغذی کاملا ضروری هستند – به این معنی که آنها برای بدن لازم است که به درستی عمل کنند. برخی از مواد مغذی ضروری نیستند، اما می تواند بسیار مفید باشد، و دیگران برای اکثر مردم به طور کلی مورد نیاز نیستند.

همه این مواد مغذی برای جمع آوری غذا به طور کلی جمع می شوند.

در هر دقیقه معینی در بدن انسان در حال انجام است و این امر به زیست شناسی مدرک می رسد تا به طور کامل درک تمام فرآیندهای کلیدی که به طور مداوم ادامه می یابد.

برای فرد معمولی، آنچه که واقعا باید بدانید این است که مواد مغذی خاصی وجود دارد که باید مطمئن شوید که به اندازه کافی مصرف می کنید.

ویتامین ها به وضوح مهم هستند، به همین دلیل اکثر متخصصان سلامت توصیه می کنند که یک مولتی ویتامین روزانه مصرف کنید. همچنین مهمترین اهمیت مواد معدنی است.

امروز ما اینجا هستیم که در مورد منیزیم صحبت کنیم، معدنی که نقش مهمی در بدن انسان ایفا می کند.

منیزیم یکی از آن مواد مغذی است که برای سلامت مناسب و عملکرد طبیعی بدن ضروری است.

این فهرست رسمی ما از بهترین مکمل های منیزیم در بازار است.

این مارک های منیزیم 1 رتبه بندی شده اند زیرا در نمودارهای فروش تجارت الکترونیک تسلط دارند، وبلاگنویسان تناسب اندام آنها را دوست دارند و از نظر کاربران بیشترین بازدید آنلاین را دارند.

سرانجام، وجود دارد لینک های وابسته در این مقاله، بنابراین اگر شما چیزی بخرید، ما یک برش از فروش را دریافت می کنیم.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط شرکت مواد غذایی ساخته شده، به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در کل صنعت مکمل. در حال حاضر چندین دهه تجربه در صنعت تولید با کیفیت بالا، محصولات ساده و بسیار موثر است. امروز، آنها تولید و توزیع بیش از محصولات 1,4، و تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت.

خط پایین: به طور کلی، این یکی از بهترین مکمل های منیزیم موجود است. این شامل 1٪ از RDA در هر ظروف است، و از هیچ پرکننده یا افزودنی های مضر استفاده نمی کند. این در قیمت بسیار مناسب ارائه شده است و از یک شرکت بسیار معتبر می آید. این توصیه ما به طور کلی است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط نشاط طبیعی، یک شرکت مکمل در 1982 تاسیس و بر اساس در آستین، تگزاس ساخته شده است. شور و نشاط طبیعی با استفاده از ساده، مواد زمین رشد کرده است برای ایجاد مکمل قدرتمند است. آنها اکثرا در محصولات تمرکز برای کمک به مردم مقابله با استرس های زندگی مدرن، مشتاق به ارائه “calmfullness” به توده ها از طریق محصولات نوآورانه است.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول بسیار عالی و یک راه بسیار منحصر به فرد برای دوز روزانه خود را از این ماده مغذی حیاتی است. این ممکن است به عنوان مناسب به عنوان مصرف یک قرص یا کپسول، اما طعم بزرگ، است که به راحتی جذب می شود و کاملا مقرون به صرفه است. آن را نیز بسیار آسان برای سفارشی دوز خود را، بدون نیاز به مقابله با برش قرص در نیمه و یا گرفتن بیش از یک وعده.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط TWINLAB، تولید کننده مکمل مستقر در نیویورک ساخته شده است. نزدیک به 5 سال پیش در 1968 تاسیس شد، TWINLAB به تولید مکمل های تناسب اندام و سلامت با کیفیت بالا برای انواع مشتریان اختصاص یافته است. امروز، آنها علاقه مندان به سلامت خدمت در سراسر جهان، و تولید بیش از 5 محصولات مختلف!

خط پایین: به طور کلی، این، محصول بزرگ ساده است که به خوبی کار می کند، و توسط یک شرکت به خوبی شناخته شده ساخته شده است. اگر شما به دنبال یک محصول مقرون به صرفه، موثر و راحت است، این ممکن است بهترین مکمل منیزیم برای نیازهای شما.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط دکتر بهترین ساخته شده، تولید کننده مکمل در مورد استفاده از تغذیه مبتنی بر علم برای ایجاد محصولات نوآورانه و موثر متمرکز شده است. توسط پزشکان در 199 تاسیس، بهترین دکتر تصاعدی افزایش یافته است، امروز ارائه به مشتریان بیش از 2 محصولات با کیفیت بالا.قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

خط پایین: به طور کلی، این محصول با کیفیت بالا که به خوبی جذب می کند، و در نتیجه به شما امکان تجربه مهم ترین مزایای این ماده معدنی کلیدی است. آن است که کمی گران تر از حد متوسط ​​است، اما این به دلیل فرم آن را با استفاده گران تر از اکسید منیزیم معمولی خود را است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط شرکت مواد غذایی، یکی از بهترین شرکت ها در صنعت بهداشت و درمان ساخته شده است. آنها در حال حاضر بیش از 1,4 محصولات منحصر به فرد ارائه می دهند، اعم از مواد غذایی بهداشتی به مواد معدنی به مکمل های تناسب اندام و فراتر از آن. با چندین دهه تجربه ایجاد کیفیت بالا، محصولات سازگار باشد، در حال حاضر یکی از بهترین ها در کسب و کار است.

خط پایین: به طور کلی، اگر شما به دنبال یک راه آسان برای اطمینان از اینکه شما به اندازه کافی از کلسیم و منیزیم به اندازه کافی دریافت کنید، این یک انتخاب عالی است. با این گفتن، ممکن است در رژیم غذایی و مولتی ویتامین شما از کلسیم کافی استفاده کنید.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط مواد معدنی تحقیقات، یک رهبر در زمینه مکمل معدنی ساخته شده است. برای 35 سال، TMR کار کرده است سخت برای ایجاد محصولات برش لبه با استفاده از ساده، مواد معدنی طبیعی. امروز، آنها بیش از 1 محصولات منحصر به فرد ارائه می دهیم، و به صورت تصاعدی در سال های اخیر افزایش یافته است.

خط پایین: به طور کلی، این محصول منحصر به فرد و یک مکمل منیزیم بالا است. این همه فرمول طبیعی شامل چیزی بیش از مواد معدنی طبیعی از آب های دریاچه بزرگ نمک در ایالت یوتا استخراج شده است. و، از آن یک مایع است، آن را آسان برای سفارشی دوز خود را برای دریافت آنچه شما می خواهید و نه چیزی بیشتر. با که گفت، مکمل های مایع مناسب کمتر از قرص برای اکثر مردم است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط کشور زندگی، یک شرکت مکمل متعهد به صداقت، صحت، نظافت، طراوت، ثبات و دقت ساخته شده است. در 1971 در نیویورک تاسیس شد، کشور زندگی در حال حاضر در کسب و کار برای بیش از 4 سال بوده است، و آنها جامعه به خوبی خدمت کرده اند. از طریق کیفیت بالا، محصولات سازگار و خدمات به مشتریان اختصاص داده شده، آنها شهرت زیادی را به دست آورده اند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل قوی منیزیم است که واقعا بسیار از آن است – این یک مکمل قوی مواد معدنی است که بسیاری از پایگاه های مورد نیاز را پوشش می دهد. اگر مولتی ویتامین یا مکمل های دیگری را مصرف نکنید، این انتخاب خوبی است، زیرا در یک بسته بندی چندین ماده غذایی مهم را ارائه می دهد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط منبع طبیعی، تولید کننده مکمل بزرگ در 1982 تاسیس شده است. با بسیاری از دهه تجربه در صنعت، این تیم در منبع طبیعی در حال حاضر به یک نیروگاه در صنعت مکمل رشد کرده است، امروز تولید طیف گسترده ای از محصولات خود را به تناسب نیازهای جامعه به سلامت آگاهانه در حال رشد.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول خوب از یک شرکت خوب است. این شامل ترکیبی از چندین قابلیت جذب بالا از منیزیم، و همچنین شامل یک وعده زیادی ویتامین b6. با که گفت، آن را کمی در سمت گران است، و بسیاری از مردم خواهد به اندازه کافی ویتامین b6 از رژیم غذایی خود را در حال حاضر دریافت / مکمل، پس از آن ممکن است لازم باشد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط المپیک آزمایشگاه، تولید کننده مکمل بر اساس آریزونا ساخته شده است. در 1992 تاسیس شد، المپیک آزمایشگاه آن ساخته شده است ماموریت خود را برای کمک به مردم رسیدن به سلامت مطلوب، رفاه و تعادل می باشد. در حال حاضر، با 25 سال تجربه، آنها به صورت تصاعدی رشد و در حال حاضر ارائه طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی مفید است.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل منیزیم سیترات خوب است و اگر به دنبال این خاصیت معدنی هستید، قطعا باید توجه کنید. این یک مکمل مؤثر است، اما با این گفته می شود که گران تر از محصول متوسط ​​است و به هر کپسول 3 نیاز دارد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط شرکت مواد غذایی، یکی از تولید کنندگان بزرگترین و بهترین مکمل خارج وجود دارد ساخته شده است. در حال حاضر دارای نقاط 3 در لیست ما از مکمل های بالا 1 منیزیم، و دلیل خوب: آنها ارائه با کیفیت بالا، محصولات سازگار است. با بیش از 1,4 ارائه محصول در کل، و عملیات در سراسر جهان، شرکت Foods یک شرکت کیفیت عظیم و بسیار بالا است.

خط پایین: به طور کلی، اگر شما می خواهید یک محصول را که هر کدام از این مواد معدنی کلیدی را در یک محصول به دست آورید، انتخاب کنید، انتخاب خوبی است. این یک محصول موثر است که توسط یکی از بهترین ها در کسب و کار ساخته شده است. با این گفتن، در سمت گران قیمت است و مکمل های مایع به اندازه قرص ها یا پودرهای منیزیم مناسب نیستند.

بیایید به سمت راست سوار شویم و همه چیز درباره مزایای منیزیم، خطرات کمبود منیزیم، منابع خوب منیزیم و یاد بگیریم!

منیزیم یک ماده معدنی است که نقش تعدادی از نقش های مهم در بدن انسان است. این بخش بسیار مهمی در سلامت استخوان مناسب و ساختار، سلامت قلب، سلامت گردش خون، و خیلی است. منیزیم نقش کلیدی نقش مهمی در تولید انرژی، با پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن، تنظیم سطح گلوکز خون، و بیشتر.

در واقع، منیزیم درگیر بیش از 3 فرآیندهای بیوشیمیایی در بدن. این نقش کلیدی در طیف گسترده ای از واکنش ها و فرآیندهای طبیعی در بدن انسان ایفا می کند، و بدون آن، بدن ما به سادگی نمی درستی کار کند.

منیزیم است به طور طبیعی در غذاها یافت، و همچنین به شکل مکمل در دسترس است. برخی از مواد غذایی مشترک با منیزیم شامل سبزی های برگ دار تیره، مانند اسفناج و کلم پیچ، آجیل و دانه، ماهی، غلات سبوس دار، موز، لبنیات، و بیشتر. اگر شما یک رژیم غذایی سالم و متعادل کننده شده خوردن یک فرصت خوب است که شما به اندازه کافی دریافت منیزیم را به صورت منظم از غذاهای تنهایی وجود دارد.

با این حال، بسیاری از مردم به سادگی به اندازه کافی از این مواد غذایی سالم به منظور رسیدن به منیزیم به اندازه کافی در رژیم غذایی خود مصرف نمی کند. وزارت کشاورزی آمریکا تخمین می زند که 57٪ از آمریکایی ها نمی منیزیم به اندازه کافی مصرف نمی. این کمبود یک چنین مواد مغذی کلیدی می تواند منجر به کمبود منیزیم، که می تواند تمام انواع مشکلات سلامتی شود.

و در واقع، حتی اگر شما از یک رژیم غذایی سالم، شما هنوز هم ممکن است به اندازه کافی از این ماده معدنی را دریافت کنید. در طول این سالها، منیزیم و دیگر مواد معدنی بوده است کاهش از خاک ما با استفاده از به کشت محصولات ما، که منجر به کاهش و مصرف مواد معدنی کمتر در میان مردم – حتی کسانی که خوردن مقدار زیادی از سبزیجات.

برای کمک به مبارزه با این منفی اثرات بهداشتی کمبود منیزیم، بسیاری از مردم را مکمل های منیزیم برای کمک به افزایش مصرف خود را. که ما را به بخش بعدی ما!

به عبارت ساده، مکمل های منیزیم محصولات بهداشتی که حاوی دوز متمرکز از منیزیم به صورت قرص یا کپسول (و یا گاهی اوقات پودر منیزیم) هستند. آنها یک راه آسان برای افزایش مصرف روزانه خود را و کمک به مبارزه با علائم منیزیم کم است که بسیاری از مردم از رنج می برند فراهم می کند.

شما احتمالا در حال حاضر یک مولتی ویتامین روزانه، که به احتمال زیاد کار شامل برخی از منیزیم است. با این حال، بسیاری از مولتی حاوی منیزیم به اندازه کافی برای پاسخگویی به مصرف روزانه توصیه شده، که از 31mg محدوده به 42mg برای بزرگسالان، بسته به سن و جنس.

همانطور که گفته قبل، وزارت کشاورزی آمریکا برآورد 57٪ از آمریکایی ها به کمبود منیزیم، در حالی که تخمین زده شده است که تعداد عنوان بالا به عنوان 8٪. اگر شما نگران که شما بخشی از اکثریت هستید، با استفاده از یک مکمل منیزیم خوب می تواند به شما کمک کند سلامت خود را در مسیر بازگشت.

آن را عاقلانه به صحبت می کنند به دکتر خود قبل از شروع هر مکمل جدید و یا دارو. با که گفت، منیزیم نسبتا بی ضرر است تا زمانی که شما را از دوز توصیه شده و نه بیشتر. این نیز مهم است که توجه داشته باشید که نه همه از این محصولات با هم برابر هستند – برخی از مکمل های منیزیم قوی با دوز بالا هستند، برخی از ارائه دوزهای پایین تر، و برخی از آنها نه تنها با کیفیت بالا به عنوان دیگران و باید اجتناب شود.

لیست مزایای منیزیم بسیار طولانی است. منیزیم موضوع مطالعات پزشکی و علمی بوده است مزایا زیاد است.

با این گفتن، افراد مختلف اثرات متفاوتی از این مکمل ها خواهند داشت. کسانی که به طور قابل ملاحظه ای دچار نقص می شوند، اثرات مثبت بیشتری را تجربه خواهند کرد، در حالی که کسانی که منیزیم کافی در رژیم غذایی خود دارند، ممکن است هیچ تغییری در آنها نداشته باشند.

هر کسی که به اندازه کافی از این ماده معدنی در رژیم غذایی خود را دریافت کنند می تواند مزایای تجربه می کنند. جایی بین 57٪ و 8٪ از آمریکایی ها کمبود منیزیم، بنابراین رک و پوست کنده، اکثر مردم می توانند از مصرف یک مکمل بهره مند شوند. با که گفت، در اینجا گروه از مردم که متوجه بسیاری از تغییرات عبارتند از:

واضح است، بسیاری از مردمی می توانید برخی از مزایای بسیار قابل توجه از این محصولات بهداشتی ساده و موثر را تجربه کنند. همانطور که با هر چیزی، توصیه می کنیم شما به دکتر خود صحبت قبل از شروع هر مکمل جدید.

به طور کلی، بهترین مکمل های منیزیم عوارض جانبی بسیاری را ایجاد نخواهند کرد، تا زمانی که شما آنها را به عنوان دستورالعمل و بیش از دوز توصیه می شود را ندارد.

وقتی مصرف به مقدار ~ 4mg یا کمتر، منیزیم بسیار امن است و باید هر گونه اثرات منفی ایجاد نمی کند. با که گفت، هر کس واکنش متفاوت به مکمل، و برخی از مردم از عوارض جانبی زیر منیزیم گزارش شده است:

اگر شما دریابید که شما تجربه هر یک از این عوارض جانبی، این امر می تواند عاقلانه به با دکتر خود صحبت می کنند به اطمینان حاصل شود که مکمل واکنش منفی با دیگر داروها و یا مکمل شما ممکن است در نظر گرفتن. همچنین، گاهی اوقات برش دوز خود را در نیمه تواند کمک کند، و یا مصرف مکمل با یک وعده غذایی برای کاهش ناراحتی معده.

مثل همیشه، عوارض جانبی شدید تر امکان پذیر است اگر شما را بیش از حد. شما باید در یک دوز مصرف 4mg است. چیزی از آن و شما باید به دکتر خود را قبل از اقدام صحبت می کنند. در واقع، آن را یک ایده خوب به صحبت با دکتر خود را به هر حال، قبل از شروع مصرف هر نوع مکمل.

در مورد دوز منیزیم، مقدار توصیه شده بسته به جنس و سن شما متفاوت است. بررسی کنید از RDA رسمی برای منیزیم در اینجا.

به طور کلی، برای افراد بزرگسال و سالم توصیه بین 31 و 42 میلی گرم در روز است. مردان تمایل به نیاز به بیش از زنان، اگرچه زنان نیاز به افزایش مصرف در دوران بارداری و شیردهی.

در حال حاضر، در نظر داشته باشید که شما به احتمال زیاد در حال حاضر برخی از به طور طبیعی – منابع منیزیم شامل غذاهایی از رژیم غذایی خود و / یا از مولتی ویتامین خود را. بسیاری از مولتی ویتامین را در اطراف 1mg منیزیم است که در مورد ¼ از مقدار توصیه شده روزانه را داشته باشد.

همانطور که برای زمانی که به آن را، منیزیم بهترین خود را در آن بین وعده های غذایی گرفته، ایده آل در و سایر ویتامین های گرفته شده است. منیزیم نیاز به برخی از اسید معده به جذب درستی، بنابراین اگر شما آن را با یک وعده غذایی ممکن است از جذب ایده آل بهره مند نیست. با که گفت، برخی از مردم ناراحتی معده کوچک را تجربه زمانی که آنها را مکمل با معده خالی. اگر این اتفاق بیفتد به شما، مصرف قرص خود را در صرف غذا نمی خواهد به طور قابل توجهی از مزایای این مکمل تاثیر می گذارد.

علاوه بر این، منیزیم می تواند رقابت برای جذب با دیگر مواد معدنی و ویتامین ها، که می تواند به سرعت جذب کلی پایین تر منجر شود. به همین دلیل، بهتر است که دوز خود را در زمان های مختلف از شما را دیگر ویتامین ها و مواد معدنی مکمل های.

همیشه باید از دوز توصیه شده را، یا کمتر، و از آن استفاده کنند مگر با دکتر خود دستور. به طور کلی، قرص منیزیم بالا کاملا امن هستند و باید هر گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند، اما هنوز هم، آن را عاقلانه به به دنبال توصیه های دوز منیزیم از نزدیک.

همانطور که با بسیاری محصولات امروزه، تن از گزینه های وجود دارد که آن را به انتخاب بهترین مکمل منیزیم برای شما می آید. برای کمک به شما را انتخاب کنید، ما یک لیست از مکمل های منیزیم 1 بالا ساخته ام در دسترس است. ما همچنین وارد کرده اید برخی از راهنمایی مفید در مورد چگونگی انتخاب محصول مناسب برای شما:

اکنون که همه چیز را در مورد این ماده معدنی آموخته اید، امیدواریم که شما در مسیر بهبود سلامت باشید! ما صادقانه معتقدیم که هر مکمل در لیست بالا انتخاب بزرگ است – این فقط موضوع انتخاب بهترین برای شما و بودجه شما است.

ثبت برای به روز رسانی مکمل و هدایا!

ما به شما جدیدترین اخبار مکمل و پیشنهادات پیشنهادات را به صورت رایگان ارسال میکنیم!

آدرس :

نگران نباشید، ما هرزه نداریم

بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *

اظهار نظر

پست الکترونیک *

سایت اینترنتی

این سایت از Akismet برای کاهش هرزه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات بهداشت و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند به ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و مبتنی بر تحقیق به خوانندگان خود. شما می توانید از کار آستین در Olympic-Createur.com، یا با او ارتباط برقرار کنید لینک.

لطفا توجه داشته باشید: این محتوا توسط پزشک، حرفه ای پزشکی یا متخصص بهداشت حرفه ای نوشته نشده، مورد بازبینی یا تایید قرار نگرفته و بنابراین نباید مورد استفاده برای پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری یا بیماری باشد. Top1supplements.com مسئولیتی در قبال اقدامات انجام شده پس از خواندن این اطلاعات را نمی پذیرد و در صورتی که یکی از محصولات مورد استفاده در این وب سایت را نادرست بداند، مسئولیتی ندارد. شما باید دستورالعمل هایی را که بر روی برچسب هر محصولی که خریداری کرده اید بخوانید و آن را دنبال کنید. قبل از مصرف هر یک از محصولات برجسته شده در این سایت همیشه با پزشک خود صحبت کنید. نتایج ممکن است در مورد هر اثر محصول متفاوت باشد.

سلب مسئولیت: تمام محصولات و مارک های موجود در این وب سایت، علامت تجاری شرکت های مربوطه می باشد. اطلاعات در این وب سایت لزوما منعکس کننده نظرات یا نظرات Top1supplements.com نیست. این اطلاعات فقط برای مقاصد آموزشی طراحی شده و توصیه یا تشخیص حرفه ای، پزشکی یا مراقبت های بهداشتی را ارائه نمی دهد و به همین ترتیب نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات در این سایت توسط یک متخصص پزشکی نوشته نشده است و مورد بررسی قرار نگرفته است و فقط برای ریسک خود استفاده می شود. تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات موجود در این سایت به عنوان مشاوره پزشکی مورد استفاده قرار گیرد یا برای پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری یا بیماری مورد استفاده قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های برچسب برای هر کدام از محصولات خریداری کنید. قبل از استفاده از محصولاتی که در این وب سایت مشاهده می کنید همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

افشای: تحت قوانین فدرال، کمیسیون تجارت فدرال نیاز به افشای اطلاعات مربوط به هر رابطه ای دارد که در هر زمانی جبران خسارت می کند. Top1supplements.com در بره های بازاریابی وابسته شرکت می کند که به این معنی است که Top1Supplements.com هزینه های خرید را از طریق لینک های ما به سایت های خرده فروشی پرداخت می کند. گاهی اوقات شرکت ها همچنین محصولات رایگان را برای ما بازبینی می کنند.

© 218 Top1Supplements.com

حاوی منیزیم ، کلسیم ، زینک و ویتامین D – بهبود سیستم اعصاب محیطی

روزانه یک قرص جوشان را در یک لیوان آب حل کرده و سپس میل نمایید.
در دوران بارداری و شیردهی مطابق دستور پزشک و یا دکتر داروساز مصرف شود.

دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهدارید.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود

برای مصرف این فراورده در دوران بارداری و شیردهی حتما با پزشک مشورت کنید.
– این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
– در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
– مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

کلسیم:
فراوان ترین ماده معدنی موجود در بدن است که نقش اصلی آن در ساخت وحفظ استخوان ها ، دندان ها و فعالیت آنزیم ها می باشد .کلسیم در انقباض عضلات، آزاد سازی نوروترانسمیترها و انتقال پیام عصبی ، تنظیم ضربان قلب و لخته شدن خون نیز نقش داشته و محرک فعالیت ترشحی غدد درون ریز و برون ریز هم می باشد . مکمل کلسیم در جلوگیری از بروز پوکی استخوان نقش دارد.
کلسیم یکی از عناصر شیمیایی است که برای موجودات زنده از جمله انسان، حیاتی می‌باشد. نشانه‌ی شیمیایی کلسیم “Ca است. کلسیم در بسیاری از غذاها یافت می‌شود. ما نیاز به مصرف مقدار مشخصی از کلسیم برای ساختن و حفظ استخوان‌های قوی و ارتباطات سالم بین مغز و قسمت‌های مختلف بدن داریم.‌
تغذیه خوب و رژیم غذایی صحیح یکی از شاخص ترین عوامل موثر در بروز و یا پیشگیری از بیماری پوکی استخوان است. برای مبارزه با بیماری پوکی استخوان مصرف روزانه سه لیوان شیر لازم است. جهت پیشگیری از بیماری پوکی استخوان یکی دیگر از ویتامین هایی که برای جذب کلسیم در بدن ضروری و مهم است تا مبتلا به بیماری پوکی استخوان نشویم ویتامین دی است.قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

کمبود کلسیم:
افرادیکه دچار کمبود کلسیم در بدن می باشند، رنگ پدیده، بی توجه، خسته و تنبل به نظر می رسند. کمبود کلسیم سبب ایجاد تغییرات در استخوانها و عضلات می گردد. این افراد نسبت به سرمای هوا حساس ترند، عصبی بوده و از اختلالات ذهنی رنج می برند.
تعریق در هوای سرد آشکارترین نشانه کمبود کلسیم در تمامی سنین بشمار می رود. کمبود کلسیم می تواند باعث ایجاد استخوانهای نرم، خلل و فرج دار، تخریب دندان، تپش قلب، کرامپهای عضلانی(گرفتگی عضلات) ، بی خوابی و زودرنجی گردد. کودکانی که از مادران دچار کمبود کلسیم متولد می شوند نیز از کمبود کلسیم رنج می برند. کمبود کلسیم در این کودکان در صورتیکه از لبنیات، میوه ها و سبزیجات تازه حاوی مواد معدنی، کلسیم، پروتئینها و ویتامینها تغذیه نکنند، شدیدتر می گردد.

منیزیم :
این ماده معدنی در تشکیل کریستالهای استخوانی موثر بوده و از آنجائی که منیزیم موجود در بدن در استخوان ها ذخیره شده است ، می تواند در سلامت استخوان نقش بسزایی داشته باشد .
منیزیم یکی از هفت ماکرومینرال‌هاست که برای سلامتی بدن لازم و ضروری‌اند. بدن انسان تقریبا حاوی ۲۰ الی ۲۸ میلی گرم از منیزیم است. بیش از ۵۰ درصد منیزیم در سیستم اسکلت بدن ذخیره شده و بقیه آن در ماهیچه‌ها، بافت‌های نرم و مایعات بدن یافت می‌شود. منیزیم نقش بسیار مهمی در بیش از ۳۰۰ واکنش آنزیمی بازی می‌کند. منیزیم در انتقال و فعالیت عصبی و آرامش عضلات نقش دارد. کمبود منیزیم ، به ویژه در جمعیت مسن‌تر رایج است و بامقاومت به انسولین ، سندروم متابولیک ، بیماری عروق کرونر قلبی و پوکی استخوان مرتبط می‌باشد.

از ریزمغذی‌هایی است که به جذب کلسیم کمک کرده و یکی از ضروری‌ترین املاح می‌باشد که باید بطور روزانه در رژیم غذایی گنجانده شود. منیزیم در بدن موجب تسکین اعصاب می‌شود و برای سلامت قلب، عضله و کلیه مهم و مفید است. منیزیم برای آرام نگه‌داشتن گردش خون در بدن، کمک به مقابله با استرس، حفظ سلامت و بهداشت روانی در برابر افسردگی و تغییرات احساسی مؤثر است. منیزیم همچنین موجب خواب بهتر شده و بی‌خوابی را کاهش می‌دهد. منیزیم در بهبود کیفیت خواب و همینطور کمک به پیشگیری از حمله های میگرنی نیز موثراست.منیزیم درتنظیم فشار خون نقش مهمی را ایفا می کند. رژیم های غذایی که حاوی مقدار زیادی سبزی و میوه باشند منیزیم و پتاسیم را در حد کافی تأمین کرده و باعث کاهش فشار خون بالا می شوند . 

ویتامین D : 
یک ویتامین محلول در چربی می باشد که مهمترین نقش آن کمک به جذب روده ای کلسیم و فسفر می باشد . در غیاب این ویتامین جذب کلسیم به درستی انجام نمی گیرد.
البته ویتامین دی توسط پوست بدن انسان زمانی که در زیر نور آفتاب قرار داریم ساخته میشود ولی در زندگی شهری امروزه بندرت کسی را میتوان یافت که به اندازه کافی در معرض نور خورشید قرار گیرد تا ویتامین دی مورد نیاز بدن وی تامین شود. برای جلوگیری از بیماری پوکی استخوان و مشکلات آن، بدن هر فرد به طور متوسط روزانه هزار واحد بین المللی ویتامین دی احتیاج دارد.

زینک ( روی ) :
یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن بوده که برای ساخت کلاژن که پروتئینی رشته ای بوده و در استحکام بخش در بافت پوست و استخوان موثر است نقش دارد.
ویتامین D : یک ویتامین محلول در چربی می باشد که مهمترین نقش آن کمک به جذب روده ای کلسیم و فسفر می باشد . در غیاب این ویتامین جذب کلسیم به درستی انجام نمی گیرد.
البته ویتامین دی توسط پوست بدن انسان زمانی که در زیر نور آفتاب قرار داریم ساخته میشود ولی در زندگی شهری امروزه بندرت کسی را میتوان یافت که به اندازه کافی در معرض نور خورشید قرار گیرد تا ویتامین دی مورد نیاز بدن وی تامین شود. برای جلوگیری از بیماری پوکی استخوان و مشکلات آن، بدن هر فرد به طور متوسط روزانه هزار واحد بین المللی ویتامین دی احتیاج دارد.

شرکت دارویی Euro OTC (تاسیس سال ۱۹۹۳ ) یک تولیدکننده مهم دارویی در صنعت آلمان می باشد. این شرکت با استفاده از فرمولاسیون قوی و عصاره های طبیعی اقدام به تولید داروهای مکمل و تقویتی کرده است. این شرکت با “یوروویتال” (Eurho Vital) و “ساخت آلمان” شناخته شده است.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

پتاسیم یکی از هفت ماده معدنی ضروری است. سایر مواد معدنی ضروری شامل کلسیم، منیزیم، فسفر، سدیم، کلرید و سولفور است. ما حداقل به ۱۰۰ میلی گرم از پتاسیم برای حمایت و پشتیبانی از فرآیندهای کلیدی بدن در روز نیاز داریم. مصرف کافی پتاسیم با کاهش ۲۰ درصدی از مرگ و میرهای ناشی از علل مختلف، کاهش خطر ابتلا به سکته، کاهش فشار خون، محافظت در برابر از دست دادن توده عضلانی، کاهش تشکیل سنگ کلیه مرتبط است. عملکرد اصلی و ابتدایی پتاسیم در بدن شامل تنظیم تعادل مایعات و کنترل فعالیت الکتریکی قلب و سایر عضلات است. همانطور که می‌دانید پتاسیم یک الکترولیت است که با اثرات سدیم در بدن مقابله می‌کند و به حفظ و نگهداری فشار خون در حد سالم کمک می‌نماید. این ماده همچنین برای حفظ تعادل اسید و باز در بدن ضروری است.

مقدار مصرف مجاز و کافی برای پتاسیم در حدود ۴۷۰۰ میلی گرم در روز برای بزرگسالان است. بزرگسالان کمتر از این مقدار را مصرف می‌کنند. بر اساس مطالعات انجام شده در موسسه ملی سلامت و تغذیه، متوسط مصرف پتاسیم برای آمریکایی‌ها ۲۶۴۰ میلی گرم در روز می‌باشد که از سال ۱۹۹۰ بدون تغییر باقی مانده است. این موسسه همچنین اعلام کرده است که کمتر از ۲ درصد از افراد روزانه ۴۷۰۰ میلی گرم پتاسیم مصرف می‌کنند. سازمان بهداشت جهانی، مصرف ۳۵۱۰ میلی گرم در روز را توصیه می‌کند و معتقد است که جمعیت جهان این مقدار را به درستی دریافت نمی‌کنند. مکمل‌های پتاسیم در داروخانه‌ها موجود است اما بهتر است مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز برای بدن از طریق غذا تامین شود. مطالعات و تحقیقات تایید کرده است که جدا کردن ماده معدنی خاص در مکمل‌ها و مصرف آن به تنهایی نمی‌تواند سلامت بدن را به خوبی تامین کند. در مورد غذاها نیز همان گونه است. رژیم غذایی برای بدن مفید خواهد بود که همه مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین نماید. ابتدا تمرکز خود را بر روی استفاده از مواد معدنی موجود در غذاها قرار دهید و سپس در صورت تامین نشدن مقدار مجاز، به سراغ مکمل‌ها بروید.

مصرف پایین پتاسیم با پرفشاری خون و بیماری‌های قلبی –عروقی مرتبط است. افراد می‌دانند که مصرف اندک سدیم برای کاهش فشار خون ضروری است اما از این نکته آگاه نیستند که مصرف کافی پتاسیم نیز برای ایجاد تعادل سدیم در بدن و کاهش فشار خون الزامی است. افزایش مصرف پتاسیم به همراه کاهش دریافت سدیم برای تغییر در فشار خون فرد و پیشگیری از بیماری‌های قلبی – عروقی لازم است. در یک مطالعه انجام شده افرادی که حدود۴۰۶۹ میلی گرم پتاسیم در روز مصرف کرده‌اند ۴۹ درصد کمتر از سایر افراد به بیماری‌های قلبی مبتلا شده اند.

غذاهای غنی از پتاسیم می‌تواند محیط قلیایی در بدن ایجاد کند. اسیدوز متابولیک بر اثر مصرف مواد غذایی غنی از اسید همچون گوشت، لبنیات و غلات تصفیه شده تحریک می‌شود و همین امر موجب از دست رفتن توده استخوان‌ها و عضلات در بدن خواهد شد.مطالعات انجام شده نشان می‌دهد افرادی که به طور متوسط ۵۲۶۶ میلی گرم پتاسیم در روز مصرف کرده اند عضلات بیشتری را حفظ نموده‌اند.قرص جوشان منیزیم و پتاسیم

پتاسیم در غذاهای سبوس دار و تصفیه نشده یافت می‌شود. برخی از منابع عالی پتاسیم شامل سبزیجاتی با برگ سبز،آووکادو، سیب زمینی، موز و حبوبات است. تصفیه مواد غذایی به شدت از مقدار پتاسیم موجود در آن می‌کاهد. بنابراین رژیم غذایی حاوی مواد تصفیه شده پتاسیم بسیار اندکی خواهد داشت.همچنین غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار بالایی از سدیم است و زمانی که مصرف سدیم بالا رود، مصرف بیشتری پتاسیم برای حفظ تعادل آن در بدن نیاز خواهد بود. سعی کنید روزانه از سیزجات و میوه‌ها در وعده غذایی خود استفاده کنید. مواد غذایی حاوی پتاسیم شامل موارد زیر است:

در افرادی که کلیه سالمی دارند، مصرف مقدار زیاد پتاسیم توسط ادرار از بدن دفع می‌شود و هیچ عارضه‌ای نخواهد داشت. در این افراد تنها چند مورد گزارش مسمومیت با پتاسیم گزارش شده است. هیچ مسمومیت پتاسیمی در مورد مصرف غذاها گزارش نشده است.مصرف مقدار زیاد پتاسیم برای افرادی که مبتلا به بیماری کلیوی هستند می‌تواند مضر باشد. برخی از مکمل‌های ورزشی حاوی مقدار بالایی از پتاسیم هستند. اگر کلیه شما نیز قادر به دفع مقدار اضافی پتاسیم نیست، ممکن است به خاطر اثرات آن بر روی قلب کشنده باشد. رژیم غذایی کلی و الگوی سالم غذاخوردن در پشگیری از بیماری‌ها و داشتن سلامت کلی بدن مهم است. بهتر است بر روی مواد غذایی غنی از ویتامین و مواد معدنی مفید تمرکز کنید.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *