فواید مصرف قرص تستوسترون

 

 اما برای مبارزه با پیری، مکمل تستوسترون، چه فوایدی دارد؟ در این نوشتار مباحث و سئوالات مطرح شده در کنگرۀ “جامعۀ فرانسوی و پزشکی زیبایی” را که اخیراً بر پا شده همراه با دکتر کاترین گورساک مورد مطالعه قرار می‌دهیم.

کدام مردان مستعد بهره بردن از مکمل تستوسترون هستند؟دکتر دو گورساک: مکمل تستوسترون می‌تواند به مردانی پیشنهاد شود که نشانه های کمبود این هورمون در آنها دیده می‌‌شود. عمده ترین علائم کلینیکی کمبود تستوسترون عبارتند از: خستگی، از دست دادن انرژی، اختلال در خواب، مشکلات شناختی، کاهش تمایل جنسی، مشکلات نعوظ، کاهش وزن و کاهش تودۀ ماهیچه ای. با این حال این نشانه برای تصمیم گیری دربارۀ مصرف مکمل کافی نیستند: کمبود تستوسترون باید توسط آزمایش های خون دقیق به اثبات برسد.

نقش تستوسترون چیست؟دکتر دو گورساک: پرفسور لوگرس بلژیکی ، متخصص غدد داخلی، به اختصار ما را در جریان آثار تستوسترون در مردان قرار می‌دهد. تستوسترون بر خلق و خوی مردان، بر پوست، موها (تأثیر منفی هم دارد زیرا می‌تواند باعث ریزش موها شود) و میل جنسی شان تأثیرگذار است. این هورمون در سطح کبد (افزایش تولید پروتئین های مختلف و آنزیم ها)، استخوان (معدنی کردن در سطح اپیفیز)، تولید اریتروپویتین (گلبول های قرمز کاراتر می‌شوند و به همین علت است که ورزشکاران ورزش های سخت با استفاده از تستوسترون دوپیینگ می‌کنند زیرا گلبول های قرمز اکسیژن را در خون افزایش می‌دهند و در نتیجه حجم و تودۀ ماهیچه ای را می‌کنند)، مغز استخوان (تحریک سلول های اصلی) و هم چنین رابطۀ جنسی نقش بازی می‌کند. تستوسترون بر اراده و برخی موارد شدت عمل و جدیت در زندگی حرفه ای نیز تأثیر می‌گذارد. افراد مسن تر تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

خطرات استفاده از مکمل تستوسترون چیست؟دکتر دو گورساک: پرفسور لوگرس می‌گوید به نظر می‌رسد که تستوسترون آثار ناخوشایندی ندارد. عوارض جانبی تستوسترون افراد مبتلا به این مشکلات را تحت تأثیر قرار می‌دهد: افراد مبتلا به آپنۀ خواب، افرادی که سابقۀ خانوادگی سرطان پروستات دارند و افرادی که سابقۀ سرطان پستان در مردان را دارند. عوارض دیگری نیز وجود دارند اما بسیار نایاب اند: هیپرپلازی (افزایش حجم پروستات) انسدادی پروستات و هیپرپلازی خوش خیم که البته در این مورد تستوسترون می‌تواند یک درمان مثبت محسوب شود.آثار مورد انتظار مکمل تستوسترون کدامند؟دکتر دو گورساک: بنابر یک تحقیق بسیار گستردۀ اروپایی، که توسط پرفسور لوگرس بر روی افراد بالای 6 سال  انجام شده است (که در روز 8، 16 یا 24 میلی گرم مکمل تستوسترون مصرف می‌کرده اند)، نشان می‌دهد که این هورمون تراکم استخوان ها را در سطح ران ها افزایش می‌دهد، همچنین تودۀ ماهیچه ای را 1 تا 2 کیلوگرم می‌کند، تودۀ چربی را کاهش می‌دهد و همچنین چاقی داخلی را کم می‌کند. یعین هرچه میزان تستوسترون افزایش یابد، میزان تودۀ چربی کم و میزان تودۀ عضلانی می‌شود. در عوض، در روابط جنسی، تأثیر آغازکننده دارد. بنابراین مردانی که از تستوسترون فقط برای مسائل جنسی مصرف می‌کنند، به مقدار زیادی از آن نیازی ندارند. توجه، مکمل تستوسترون برای مردانی که اضافه وزن دارند باعث افزایش استروژن می‌شود. پرفسور لوگرس خاطر نشان می‌کند که آندورژن موجود در تستوسترون باعث ایجاد سرطان پروستات نمی‌شود اما اگر این سرطان وجود داشته باشد، آن را تشدید می‌کند. اما مصرف اندک تستوسترون در دراز مدت، احتمال ابتلا به سرطان پروستات را افزایش می‌دهد. با این حال این اطلاعات در سطح تحقیقات جدید باقی می‌ماند. اما حداقل برای پیشگیری از پیشرفت سرطان پروستاتی که از قبل وجود داشته، انجام آزمایش خون قبل از مصرف مکمل ضروری است. بعد از آغاز مصرف نیز ابتدا بعد از سه ماه و پس از آن، هر شش ماه یک بار آزمایش باید تکرار شود.

فواید مصرف قرص تستوسترون

بدانید : افزایش هورمون تستوسترون چه مزایا و معایبی برای مردان دارد؟

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سلامت

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

متخصصان می‌گویند مصرف برخی موادغذایی، شما را با مشکلات گوارشی و ناراحتی معده روبه‌رو می‌کنند

سرطان سینه یكی از شایع ‌ترین سرطان‌ها در میان زنان ایرانی محسوب می‌شود و سن ابتلا به این بیماری در ایران بین 45 تا 55 سال است. زنانی كه پس از بارداری شیردهی نداشته یا نازا هستند، یكی از فاكتورهای خطر برای ابتلا به این سرطان را دارا هستند

اگر در زمینه مشکلات خانواده و تربیت فرزندان نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 219 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چرا هورمون تستوسترون برای مردان مهم است. افزایش هورمون تستوسترون در بدن مردان باعث چه اتفاقاتی می شود؟

تنها تاثیر مصرف تستوسترون برای مردان بهبود زندگی جنسی شان نیست و اتفاقات خوب دیگری نیز در بدن آنها رخ خواهد داد. درمان جایگزینی تستوسترون به نظر مانند تزریق چشمه جوانی می ماند. جایگزین کردن سطوح از دست رفته تستوسترون یعنی سفر به گذشته و سال هایی که جوان تر بودند.با بالا رفتن سن مردان، سطح تستوسترون شان کاهش پیدا می کند و این یک مشکل بزرگ است. به گفته دکتر رونالد تالمر (Ronald Tamler) استادیار پزشکی در دانشکده پزشکی ایچان در مونت سینای، تستوسترون به پروتئینی به آندروژن androgen  که در سراسر بدن و مغزتان وجود دارد متصل شده و به کنترل و تنظیم سطح عملکردهای بدن کمک می کند. اگر میزان کافی تستوسترون در خون وجود نداشته باشد، گیرنده های آندروژن در سراسر بدن و مغز، بی کار خواهند ماند که منجر به علایمی مانند کاهش میل جنسی، نعوظ و ارگاسم ضعیف، ناتوانی در ساخت عضله، انرژی پایین یا فقط احساس غم و ناراحتی، شرایطی که هیپوگونادیسم (hypogonadism، پایین بودن سطح تستوسترون) یده می شود، یعنی بدن قادر به تولید کافی تستوسترون نیست.اینجاست که پای درمان جایگزینی تستوسترون (درمانی که سطح پایین آمده تستوسترون شما را بالا می برد) به میان می آید. تستوسترون را به عنوان مکمل با تزریق، ژل یا چسباندن روی لثه و حتی دئودورانت می توان استفاده کرد. انتخاب نوع مکمل به سلیقه شخصی و پوشش بیمه شما بستگی دارد. در حال حاضر، درمان تستوسترون فقط برای مردانی است که واقعا سطح تستوسترون پایینی داشته باشند، معمولا کمتر از 3 نانوگرم در دسی لیتر (ng/dl) در آزمایش خون. اگر در محدوده معمولی باشید، درمان تستوسترون جزو گزینه های شما نخواهد بود، به هر حال برایتان خوب هم نیست. اگر در حال درمان جایگزین تستوسترون هستید، احتمالا متوجه برخی تغییرات کوچک و بزرگ خواهید شد که گاهی خوشایند هستند و گاهی ناخوشایند. ممکن است همه آن ها را نبینید و ممکن است بلافاصله بعد از مصرف ایجاد نشوند.

اگر می خواهید بدانید : مکمل تستوسترون، برای چه کسانی و چرا؟

به گفته دکتر آبراهام مورگنتالر (Abraham Morgentaler) مدیر موسسه سلامت مردان در بوستون، زمانی که تستوسترون کم است، ممکن است متوجه شوید که میل جنسی تان فروکش کرده است. گیرنده های آندروژن در بخش هایی از مغزتان قرار گرفته اند که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهند، بنابراین، اگر تستوسترون کافی برای فعال کردن آن ها نداشته باشید، ممکن است متوجه افت میل جنسی شوید. زمانی که تستوسترون از دست رفته تان را جایگزین می کنید، گیرنده های آندروژن بخشی از مغز که میل جنسی را کنترل می کنند، فعال می کنید. در واقع بازگرداندن میل جنسی سالم یکی از بزرگترین مزایای درمان جایگزینی تستوسترون است.به علاوه، درمان تستوسترون با بالا بردن میل جنسی، نعوظ شما را هم بهبود بخشیده و رضایت بیشتری از آن خواهید داشت. برای کار کردن گیرنده های آلت تناسلی که به احتباس خون در آن (نعوظ) کمک می کنند، به تستوسترون نیاز دارید. گیرنده ها این فرایند را هدایت می کنند و اگر به اندازه کافی تستوسترون نداشته باشید، این فرایند ضعیف خواهد شد.تنها قطعه گمشده پازل مشکل نعوظ، تستوسترون نیست، نعوط به اعصاب و جریان خون سالم نیازمند است. بنابراین، درمان تستوسترون به تنهایی نمی تواند درمانی برای اختلال نعوظ باشد.

اگر می خواهید بدانید : اختلال نعوظ در آقایان 3 علت دارد

فواید مصرف قرص تستوسترون

ماهیچه ها شدیدا به تستوسترون پاسخگو هستند، یکی از موثق ترین علایم قابل دید هنگام درمان جایگزین تستوسترون، افزایش توده عضلانی است. دلیلش این است که گیرنده های آندروژن در بافت ماهیچه ای وجود دارند، بنابراین تستوسترون آن ها را فعال کرده و رشد را تحریک می کند. البته برای به حداکثر رساندن این مزیت، باید تمرینات قدرتی خود را به بهترین شکل پیگیری کنید.علاوه بر افزایش توده عضلانی بدون جربی، برخی مردان از دست دادن چربی را هم گزارش داده اند. از آن جایی که تستوسترون به صورت مستفیم تاثیری در از دست دادن چربی ندارد، بخشی از تاثیر کاهش چربی آن به لطف افزایش توده عضلانی است، هر چه عضله بیشتری داشته باشید، نرخ متابولیسم پایه بدن (basal metabolic rate یا BMR) افزایش پیدا می کند، یعی بدن تان در حال استراحت کالری بیشتری می سوزاند.به گفته دکتر جد کامینتسکی (Jed Kaminetsky) استادیار بالینی بخش اورولوژی مرکز پزشکی NYU Langone یادآور می شود، بخشی از این تاثیر ممکن است به خاطر این باشد که تستوسترون انگیزه بیشتری برای ورزش و عرق ریختن به شما می دهد، بنابراین برای مشاهده نتایج بیشتر، فشار بیشتری به خودتان وارد می کنید.

اگر می خواهید بدانید : توصیه هایی برای عضله سازی و کاهش چربی بدن شما

کمبود تستوسترون در مردان بسیار رایج است و علامت اولیه آن خستگی است و زمانی که این مشکل درمان می شود، بسیاری از مردان می گویند که انرژی شان بهبود پیدا کرده است. همچنین بسیاری از مردم گزارش داده اند که احساس گیجی آن ها که با کمبود تستوسترون در ارتباط است هم بهبود داشته است. با این که هنوز محققین مطمئن نیستند که تستوسترون چه نقشی بر انرژی ایفا می کند، اما یکی از فرضیات این است که روی میتوکندری ها (mitochondria) که انرژی سلولی را تولید می کنند، اثرگذار است. این نظریه هنوز تایید نشده ولی تستوسترون می تواند میتوکندری ها را روشن کرده تا انرژی سلولی بیشتری تولید نمایند. ممکن است به گیرنده های آندروژن هم مربوط باشد. اگر آن ها ورودی کافی نداشته باشند، باعث ایجاد خستگی می شوند. بنابراین بالا آوردن سطح تستوسترون می تواند به معکوس شدن این روند کمک کند. 

همانند تاثیری که بر انرژی می گذارد، کارشناسان پاسخ دقیقی برای این که چرا تستوسترون چنین تاثیر عمیقی روی خلق و خو می گذارد، ندارند ولی تاثیرات بالقوه ای روی بهبود زندگی دارد. در برخی موارد، تاثیر روی خلق و خو مهمترین مزیتی است که از تستوسترون می بینیم. همه شاهد این مزیت نیستند، ولی وقتی شاهد آن هستیم، بسیار قابل توجه است. در عمل بیماران می گویند، حالم خیلی خوب است، شاید فقط گاهی احساس خستگی کنم. و بعد از مدتی می گویند، صبح که بیدار می شوم، نسبت به روزی که در پیش رو دارم خوش بین هستم. سال هاست که چنین حسی نداشته ام. در مطالعه ای که سال 212 در مجله مردان مسن  (The Aging Male) منتشر شد، مطرح شده بود که بعد از 12 ماه درمان تستوسترون، علایم مردانی که مبتلا به افسردگی شدید تا متوسط بودند، بین 2 تا 17 درصد کاهش پیدا کرد. تحقیقات اخیر هم از این نتیجه حمایت می کند، بزرگترین آزمایش کنترل تصادفی تستوسترون به   T Trials، که یک سال قبل کامل شد. نشان داد مردانی که تستوسترون دریافت کرده اند، نسبت به مردانی که دارونما دریافت کرده بودند، بهبود خلق و خوی بیشتری داشتند.

اگر می خواهید بدانید : خلق و خوی مردان به این هورمون وابسته است

برخی از افراد در ناحیه جلو و ساق پا ممکن است متوجه کمی تورم شوند، زیرا تستوسترون می تواند باعث شود بدن تان مایع اضافی در خود نگه دارد. این مشکل برای اغلب مردم اهمیت زیادی ندارد.در صورتی که از یک درمان غیر روزانه مانند تزریق که یک جا دوز بالاتری تستوسترون دریافت می کنید، داشته باشید، به احتمال بیشتری درگیر این عارضه خواهید شد. ممکن است متوجه نیم تا یک کیلو افزایش وزن شوید که البته بعد از چند روز از بین خواهد رفت.

استفاده از درمان جایگزینی تستوسترون ممکن است نوع پوست شما را تغییر دهد، بهتر یا بدتر کند. مانند سایر هورمون ها، تستوسترون می تواند تولید روغن را افزایش دهد که لزوما چیز بدی نیست. برای سلامت پوست مهم است، بنابراین ممکن است در نهایت با ظاهر بهتری روبرو شوید. با این حال تولید بیش از حد روغن می تواند منجر به برون ریزی شود.خوشبختانه، این مشکل شایع نیست، و معمولا در مردانی که سابقه آکنه داشته اند، مشاهده می شود ( اگر در یادآوری پوست دوران نوجوانی تان تردید دارید ممکن است دچار این عارضه شوید). همانند احتباس مایعات، این عارضه زمانی که از درمان هایی مثل تزریق که یک جا دوز بالاتری دریافت می کنید، استفاده شود، دیده می شود.

در همه مردان (چه تستوسترون دریافت کنید چه نکنید) مقداری از تستوسترون به هورمون استرادیول (estradiol) که فرمی از استروژن است، تبدیل می شود. در مردانی که به صورت طبیعی بافت سینه بیشتری دارند، تستوسترونی که دریافت می کنند به طور طبیعی تبدیل به استرادیول شده که می تواند رشد بافت سینه را تحریک کند. به این مشکل بزرگ شدن پستان مردانه یا ژنیکوماستی (gynecomastia) گفته می شود که نسبتا غیر معمول است، حتی یک مورد در سال هم مشاهده نمی شود. اگر این اتفاق بیافتد احتمالا پزشک تان درمان را برای یکی دو ماه متوقف کرده و اجازه می دهد که بافت سینه تان به حالت عادی برگردد و دوباره مصرف تستوسترون را به همراه دارویی که تبدیل آن به استرادیول را متوقف کند، آغاز می کند.

اگر می خواهید بدانید : چرا بعضی از مردها سینه هایی بزرگ دارند؟

درمان جایگزین تستوسترون معمولا با هشدارهای جدی همراه است، از قبیل حمله قلبی، سکته مغزی و افزایش سرطان پروستات، ولی این موارد هنوز بحث برانگیز هستند و شواهد اخیر در حال از بین بردن برخی از این ترس ها است. در مورد حمله قلبی و سکته مغزی، نگران این هستند که تستوسترون یه دلیل اتصال به گیرنده آندروژن که مغز استخوان را برای تولید سلول های خونی تحریک می کند، باعث غلیظ شدن خون شود. خون غلیظ با افزایش خطر سکته مغزی و حمله قلبی در ارتباط است. ولی شواهد محکمی برای ارتباط بین مشکلات قلبی عروقی و تستوسترون وجود ندارد، و مطالعات اخیر پیشنهاد می دهند که سطح نرمال تستوسترون از این حملات پیشگیری می کند.یک مکانیسم که این جا نقش بازی می کند، کاهش چربی بدن است که با بالا رفتن کیفیت سلامت همراه است و درمان جایگزینی تستوسترون می تواند این امر را تقویت کند. تحقیقات بیشتری برای تایید آن مورد نیاز است و برای ایمنی لازم است که پزشک تان حین درمان، تعداد سلول های قرمز خون تان را تحت نظر داشته باشد.تا آن جا که به سرطان پروستات مربوط می شود، شواهد گیج کننده است. زیرا در پروستات گیرنده های آندروژن وجود دارد که تستوسترون می تواند باعث رشد آن شود. پس اگر از قبل، پروستات تان بزرگ شده و ادرار کردن را برایتان سخت کرده، تستوسترون می تواند این مشکل را تشدید کند.همچنین اگر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستید، تستوسترون می تواند آن را تشدید کند، اگر چه سندی برای اینکه تستوسترون سبب ابتلا به سرطان پروستات می شود، وجود ندارد.

اگر می خواهید بدانید : افزایش هورمون تستوسترون در مردان

اگر می خواهید بدانید : باورهای غلط درباره یک هورمون مردانه

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

ساخت لوسترهای فانتزی با وسایلی که در خانه دارید!!

عکس حلقه زدی گرانقیمت پریانکا چوپرا Priyanka Chopra پخش شد!

خوشرنگ ترین ترکیب رنگ مو برای مامانها!+عکس

فرش سورمه ای را با چه رنگ مبل استیل ست کنیم؟

7 نشانه که می گوید سرماخوردگی شما جدی تر از آن است که فکر می کنید

5 فیلم برتر هالیوود در مورد بارداری!! (+عکس)

سه ماده غذایی برای ترمیم سریع عضله

تقویت مو با 5 روش طبیعی برای داشتن مو هایی پرپشت و زیبا!!

این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!!

با کدو تنبل یک گلدان زیبا درست کنید

بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است ؟

بازیگران زن در ششمین روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

پروبیوتیک و 7 نکته ای که قبل از مصرف پروبیوتیک باید بدانید

عکس های روز ششم جشنواره/عکاسی از بهرام رادان روی پله برقی!!

با وز بعد از سشوار چه کنم ؟

چهره واقعی کلئوپاترا فرعون زیبای مصری را ببینید!

فواید مصرف قرص تستوسترون

چگونه در زمستان و برف عکس های زیبا بیندازیم؟!

آیا امگا3 معجزه می کند؟

بازیگران زن در چهارمین روز جشنواره فجر 37

روز چهارم جشنواره فجر با حضور نوید محمدزاده، ویشکا آسایش، پریناز ایزدیار و بازیگران دیگر

علایم یائسگی که می گوید شما در حال ورود به دوران یائسگی هستید

وقتی اسهال هستیم چی باید بخوریم؟

آموزش ساخت سبد با کارتون و کنف + فیلم

ناپروکسن برای چیست؟ + عوارض جانبی ناپروکسن

علی مصفا و لیلا حاتمی در ششمین روز سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای نمایش فیلم «مردی بدون سایه» در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند

با ترکیب رنگ مو هایی که به شما پیشنهاد می شود می توانید هم سفیدی ها را خوب بپوشانید و هم رنگ بسیار زیبا و خوشرنگی را به مادر عزیزتان هدیه کنید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 219 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

تستوسترون، قوی‌ترین آندروژن یا هورمون مردانه در بدن است. این کاملا متناسب است، زیرا آندروژن‌ها مسوول حجیم شدن عضلات، ‌استحکام استخوان‌ها، کلفت‌شدن صدا و الگوی رشد مویی هستند که مشخصه مردان است.

بعنوان یک متخصص در حوزه سلامت جنسی مردان، می بینم که تعداد بیشتری از مردان به سمت داروهای جایگزین تستوسترون می‌روند. فروش تستوسترون در سالهای اخیر به حد انفجار رسیده است و این را باید مدیون روشهای جدید وارد کردن آن به بدن مانند ژل و کرم و تزریق باشیم. شرایط جدید جایگزینی تستوسترون به دلایل بسیاری مشکل ساز است. بر طبق آمار بسیاری از کسانی که داروهای تستوسترون مصرف می کنند میزان تستوسترون بدنشان را چک نمی کنند به عبارت دیگر طبق گفته یکی از پزشکان این “وحشتناک است. هیچ مردی نباید داروی تستوسترون مصرف کند مگر در مواردی که میزان تستوسترونشان پایین باشد و یا علائم آن را داشته باشند.

بسیاری از مردان از این موضوع بی اطلاع هستند که روشهای جایگزینی تستوسترون باعث متوقف کردن ترشح طبیعی این هورمون در بدن می شود و در نهایت سلولهای تولید کننده این هورمون از کار می افتند. اگر مردی بعد از مصرف یک ماه و یا کمی از یک ماه بطور ناگهانی مصرف تستوسترون را قطع کند احساس وحشتناکی به او دست می دهد بدین معنا که سطح انرژی بدنش پایین می آید میل جنسیش کم می شود و احساس افسردگی می کند. این علائم باعث می شوند شخص دوباره به سمت مصرف تستوسترون برود.

اگر در فکر افزایش تستوسترون هستید به نصایح من گوش دهید: اول سطح تستوسترونتان را چک کنید اگر پایین بود یک بار دیگر چک کنید تا مطمئن شوید نتیجه آزمایش درست بوده است. اگر پایین تر از سطح نرمال است و علائمی مانند کاهش میل جنسی و افسردگی دارید هر کاری انجام دهید تا میزان آن را بطور طبیعی بالا ببرید.

فواید مصرف قرص تستوسترون

از وزن خود بکاهید: چربی مانع از وارد شدن تستوسترون به خون می شود..

شیرینی را کنار بگذارید: نان و پاستا و پیتزا و کیک و کلوچه نخورید. شکر و نوشیدنیهای گاز دار را از رژیم غذاییتان حذف کنید.

از لحاظ فیزیکی فعالتر باشید: لازم نیست که پول خرج کنید. راه بروید از پله ها بالا و پایین بروید یک قدم شمار بخرید و روزی ۱۰۰۰۰ قدم راه بروید. هر نوع ورزش و فعالیتی باعث افزایش تولید تستوسترون می شود.

خواب کافی داشته باشید: تولید تستوسترون در زمانی که عمیقا به خواب رفته اید افزایش پیدا می کند کسانی که خوابشان کم است میزان تستوسترونشان نیز پایین است.

بدن خود را چک کنید: بعضی از بیماریهایی که به راحتی درمان می شوند، مانند واریکوسل، می توانند باعث پایین آمدن تستوسترون شوند.

از مسکنهای افیونی استفاده نکنید: بعضی از عوارض جانبی این داروها پایین آوردن میزان تستوسترون است.

اگر میزان تستوسترونتان پایین است و علائم آن را دارید سبک زندگیتان را با روشهایی که در بالا اشاره کردم تغییر دهید اگر اینها کارساز نبودند می توانید با پزشک خود در مورد مصرف دارو مشورت کنید.

خوب بود.
مقاله های زنانه هم بزارید لطفاً.

من پسری ١۶ ساله هستم اما هنوز به بلوغ جنسی کامل نرسیدم و علایم ثانویه رو ندارم میخواستم بدونم اگه تستوسترون خونم بیاد بالا ممکنه روند بلوغم سریع تر بشه لطفا جواب بدید

من به پزشک مزاجعه کردم برای این مشکل ولی بلوغ من تو ۱۴ سالگی کامل شد دکتر گفت به هیچ وجه تستوسترون استفاده نکن چون مانع بلوغ میشهحتما برو پیش دکتر خودم این مشکلو نداشتم ولی همیشه با دکتر غدد چک میکنم

صد درصد

آره عزیزم اول برو یه آزمایش بده ببین میزان تستسترون بدنت چنده نرمالش آینه که باید بین ۳ تا ۹ باشه ولی برای شما که تو این سن قرار داری باید حداقل ۵ باشه و بعد از اون اگه دیدی کمتر از اینه آمپول HCG تزریق کن قیمت آزادش هم حدود ۲۸ تمنه هفته ای یکی تزریق کن هیچ عوارضی هم نداره البته قبلش به یه متخصص غدد حتما مراجعه کن

خوب بود ولی راه های بیشتری وجود نداره که اگه در هر کدام سهل انگاری صورت بگیرد دیگری تا حدودی جبران شود

سلام من پسری ۱۷ ساله هستم موهای دست و صورتم رویش نمی کند و عضلاتم با اینکه باشگاه میرمو خوب غذا میخورم رشد نمی کنند و هنوز به بلوغ کامل نرسیدم و الت تناسلی کوچکی دارم آیا باید از هورمون ها استفاده کنم ؟؟ یا صبر کنم تا بصورت طبیعی این هورمون ساخته شود ؟؟؟

از قرص ارژانین استفاده کن و قرص فارماتون تهیه کن در هفته اگه بیکاری قرص خواب استفاده کن اگه استفاده کنی با مولتی ویتامین فارماتون قرص خواب به شدت هورمون میره بالا توری که جوشایه زیادی رو بدنت میبینی

من تستوسترنم چک کردم و ۲۰ سالمه و دز اندازه نرماله ورزش کارم از نظر بدنی رو فرم و آمادم و بیماری هم ندارم اما بدنم کم مو هستش صورت و سینم کم مو هست اما اندام تناسلیم خیییلی رشت موهاش زیاده چکار کنم که صورتم مو در بیاد؟؟ ممنون

برو دارو خونه بگو قطره ماینوکسیدیل۵ درصد میخام بهت میده دستور استفادشم توش نوشته

منم درست مثله توام دوست عزیز .منم ۲۱ سالمه دقیقا و شرایطی مشابه شرایط تو دارم

راستش رو بخوای داداش گلم من هم تا ۲۳ سالگی مشکل شما رو داشتم ریش نداشتم کند بود رشتش و هزار بدبختی ازمایش می دادم تستسترون نرمال بود همه چیز نرمال بود حتی میل ج نسی ولی ریش ربطی زیادی به این هورمون نداره فقط ژنتیک اثر بسیار زیادی داره مثل قد بلند و کوتاه
داداش شما تا ۲ سال دیگه صبر کن اگه در امد خوشبحالت و گرنه فقط راه چاره ای که داره کاشت ریش است که از صسمت پشت سر برداشت می شود
به هر حال

سلام
من تا حالا ده تا آمپول تستسترون استفاده کردم تقریبا یه ساله استفاده نمی کنم یا موجب کاهش تستسترون طبیعی بدن می شود می شود

اگه دوزه پاین زده باشی نه کم نمیشه هیچ اتفاقی نمیفته اگه بالای ۵۰۰ زده باشی اره صد درصد پایین میاد میتونی از قرص ارژانین استفاده کنی مشکلت حله

با سلام
من پسرس هستم هفده هجده ساله و با مشکل کم مویی صورت مواجه هستم
در قسمت الت تناسبی و پاها و ران ها و دست مو کاملا در امده ولی روی سینه و صورتم مو خیلی کمه وجود داره روی تمام صورتم و سینم پر از موهای ریز هست که میخوام ضخیم بشن چند وقت پیش به علت یه مشکل پوستی تمام موهای صورتم کنده شدن و چند وقت قبل تر هم به یه افسردگی شدید. دچار شدم ب نظر خودم قبلا موهام بودم حالا اومدم از شما نظرتون رو بپرسم که اگه از قرص های ارژانتین و فارماتون و قرص خواب استفاده کنم نتیجه ای میگیرم؟اگر بله چطور و در چه مدت از این قرص ها استفاده کنم؟؟در ضمن حدود دو هفته هم هست که از ماینوکسیدیل پنج درصد استفاده میکنم خیلی دعاتون میکنم اگه جوابمو کامل بدین خدا خیرتون بده کامل جواب بدین با تشکر از سایت خوبتون

داداش منم همین مشکل داشتم پیش دکتر غدد برو برات ازمایش مینویسه اول ازمایش هورمون بعدم ژنتیک

سلام من بیست و پنج سالمه مجرد .. میزان تستسرونم بیش از حد معموله .. یعنی نرمالش ۸۰۰ هست .. من ۱۹۰۰.. .
لطفا بگید چ عوارضی داره ..
موهای سرم ریزشش خیلی زیاده . سپاس

من ۴۵ سالمه در ۱۳ سالگی کاملا بالغ شدم متاسفانه از ۱۵ سالگی به حد افراط خودارضایی داشتم و کاملا مشخصه رشدم تحت تأثیر قرار گرفت بعد ازدواج هم بعضا خودارضایی داشتم تا ۱۰ سال پیش مرتب محتلم میشدم حتی در این سن هم هر ازگاهی خودارضایی دارم فکر میکنم تستوسترون م خیلی پایین آمده عضلاتم خیلی ضعیف شده زود خسته میشم در نعوظ هم مشکل دارم از سیلدنافیل استفاده میکنم بعضی وقتها خوب جواب میدهد ولی بعضی وقتها جواب نمیدهد لطفا راهنمایی نمائید

من ۲۰ سالمه. تستسرونم بیش از رنج معموله. ناف به پایین پر موام ولی ناف به بالا و دستام کرکه همش. مشگل جنسی هم ندارم از نظرسایز یا هرچیزی. اما رشدم ۳ ساله متوقف شده و از نظر ظاهری تغییر نمیکنم. به فکر هورمون درمانی افتادم دوس دارم یکم قیافم جاافتاده تر بشه. لطفا راهنماییم کنین. اگه به م جواب بدین ممنون میشم

داداش گلم یک چند سال صبر کنی مشکلت حل میشه

با سلام
پسری ۲۲ ساله هستم به مدت پنج شش سال واریکوسل نوع شدید داشتم ولی تقریبا یه پنج شش ماهی میشه که عملش کردم. موهای سینم هنوز درنیامده موهای ریشم هم یکی بود چهل تا نبوده ، آلت تناسلیم هم کوچیکه و یک کم هم مشکل نعوظ دارم یعنی آلتم در هنگام راست شدن کمی شله میخواستم بگم آیا مشکل بیماری واریکوسلم بوده که تا الان ریش وموی سینم درنیامده وآلتم کوچیکه ایا باید قرص مصرف کنم یا بایستم تا خودش کم کم به طور طبیعی رشد بکنه لطفا راهنماییم کنید جواب را به م بفرستید.

سلام پسری هستم ۲۲ساله میل جنسی ندارم ریزش در موهای سر و ریش دارم وقتی هم ک رابطه جنسی دارم التم به درستی بلند نمیشود و شل هس و به درستی لذت از رابطه نمیبرم ایا ریزش موها به دلیل کمبود هورمون تستوسترون هست و این کم میلی جنسی و همیشه هم حالت خستگی دارم

سلام ،
پسری ١٩ ساله هستم ، ١٢ امپول تستسترون با دوز ٢٠٠ زدمه ، میخواستم بدونم برام مشکلی پیش میاد یا نه ؟ یا باید چیکار کنم برا پاکشازی
اگه میشه به جواب بدین.
با تشکر

سلام
دیگه نزن امپول تستسترون بی نهایت خطرناکه بیضه ها و کوچک می کنه ورشد سینه های رو افزایش می ده متاسفانه تستسترون وقتی زیاد شه تبدیل به استروژن هورمون زنانه می شه و اثرات بدی رو بدن شما ایجاد می کنه به هرحال

داداش وقتی مصرف کردی بهت حجم داد
باید ورزش کنی که اقیم نشی
هیچ مشکلی نداره سطح تستسترون بدنتو چک کن

سلام من ۱۵ سالمه و مشکل تستوسترون دارم و هنوز الت تناسلیم رشد نکرده و قدمم کوتاه باید چیکار کنم

باسلام،من حدود ۶ ماه(٢٢سالم هست ) پیش فهمیدم که سندروم کلاین فلتر دارم میخاستم بدونم از چه روشهایی غیر از تزریق میتوانم تستسترون بدنمو افزاش بدم هم اکنون هر سه هفته یکبار بصورت عضلانی تزریق دارم. با تشکر

فواید مصرف قرص تستوسترون

دوست عزیز از کجا میدانید کلاین فلتر دارید این بیماری از طریق ازمایش کاریوتیپ مشخص میشه باچند تا شباهت نمیشه گفت که حتما کلاین فلتر دارید

سلام در حدود ۱۶سالگی تستوسترون تزریق کردم تهد نظر دکتر حالابعد از ۱۸سالگی مو های صورتم در نیومده ریش ندارم سبیل دارم و مو های پام و دور آلت در اومده ولی موی ریش و سینه م در نیومده تروخدا جون عزیز انتون منو راهنمایی کنید

سلام.
البته بستگی به ژنتیک شماهم داره ولی در کل ۱۸ سال خیلی هم زیاد نیست که نا امید بشید.
رویش موهای سینه و صورت مردان حتی تا ۲۴ سالگی هم ممکنه طول بکشه.
در نهایت اگر واقعا برای این مورد استرس دارید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با آزمایش و بررسی تخصصی بهتر راهنماییتون کنن.

سلام من تقریبا ۲۰ سالمه دچار بلوغ دیر هستم و سعی دارم مشکلمو با بهترین راه حل کنم ممنون مشیم راهنماییم کنید مشکلمو تو بازده زمانی ۱الی۲ ماه حل کنم..با تشکر از سایت خوبتون

سلام ۳۰سال زمانهای که با زدم عشق بازی میکنم مجبورم ک از کادوم استفاده کنم بخاطر اینکه مایع شفاف و لزجی ازم به نسبت غیر عادی و فجیحی خارج میشه این مایع چ فایده ای داره و خطر داره یا نه, ممنونم

سلام دوست من شما ۳۰ سال دارید من هم۲۱سال دارم با جنس مخالفم تلفنی ورودرو ارتباط برقرار مینکم مثل شما هستم واقعا کمکمون کنید رفقا

درود از پرستاته

دوست عزیز احتمال وجود اسپرم داخل آب شفاف میتونه باشه .احتیاط شرط اول وتوکل بخداپشت نیت خیرشری نیست

من پسری هستم قدم ۱۷۰است به نظر شما خود ارضای روی قد تاثیر داره

سلام تو رو خدا خود ارضایی نکنید که خودتونو بدبخت میکنید بیضه هاتون کوچیک میشه و عقیم میشین

پ چیکار کنیم

خود ارضایی در انسان ونخستیها که شبیه ترین حیوانات به انسان است وجود داره واگر از حد نرمال به افراطی تبدیل نشه ضرر که نداره مفید هم هست حتی الاغ وبز هم به طریقی خود ارضایی دارند در مردها وقتی بیضه ها پر بشند نیاز به تخلیه دارند در عده ای با متحلم شدن این کار صورت میگیره اگر منی تخلیه نشه اسپرمها شروع میکنند به نابودی ودر این صورتبیضه تنبل میشه اما اگر به موقع تخلیه بشه بیضه قوی تر میشه،تقریبا اکثر مردها ی مجرد خود ارضایی رو دارند سعی در ترک اون وعدم موفقیت نتیجه بسیار منفی بر اعتماد به نفس افراد داره وموجب احساس گناهوافسردگی میشه،با مساله خود ارضایی به عنوان یک عمل طبیعی کنار بیاد تا بهتر بتونید کنترلش کنید وبه حالت افراطی نرسید هر کاری به صورت افراط آسیب زنندست حتی مراقبت وسکس حتی آب خوردن اما در حد نرم وطبیعی مضر که نیست مفید هم هست،اگر نمیتونید ازدواج کنید ونمیتونید جلوی شهوتتون بگیرید خود ارضایی یک شیر اطمینان خوب روان جنسی،

سلام من چند ماهی هست ورزش میکنم سن ۳۸ وزن ۷۵ وقد۱۷۰ خواستم بدونم استفاده از کپسول استانا بول که دارای تستوسترون هست ضرری نداره دیدم کسانی که ورزش میکنم برای افزایش عضله استفاده میکنند و ادعا میکنند که بدون ضرر هست..

سلام ببخشید من ۲۰ سالمه موهای سینه ام در نیومده و موهای ریش و سبیلم کامل نیست یعنی خودم حس میکنم دیر در میاد آیا باید به پزشک مراجعه کنم و اینکه ۱۷۸ قد دارم ولی همه میگن نسبت به قدت لاغر هستی آیا رشد قد تا اتمام رشد تاثیری در چاقی یا لاغری داره؟ ممنون میشم جواب بدین . سپاس

رشد مو در سینه و صورت در مردان میتواند تا ۲۵ سالگی و حتی هم ادامه داشته باشد، برای هر شخصی متفاوت است و البته میتواند با سابقه خانوادگی شما هماهنگ باشد اگر در خانواده خود رشد موی صورت در سنین خیلی پایین داشتید مراجعه به پزشک ضرری نداره اما اگر خانوادتون هم در همینطور بودن زیاد جای نگرانی نیست.
در مورد قد هم اگر قد و وزنتون رو در قسمت شاخص توده بدنی وارد کنید میتونید به یک جواب علمی برسید.

با سلام مرسی از مطالب جذابتون .
من ۱۷ سالمه و چند وقتیه دارم بدنسازی کار میکنم ولی رشد عظلاتم کند و خیلی اهسته هستش ایا راهی برای رشد سریع تر بدون عوارض وجود دارد ؟
مرسی .

باسلام من ۴۵ساله هستم زمانی که میل جنسی دارم هم زود ۱دقیقه نمیشه ارضاع میشوم همینکه بعضی وقتها التم زود شل یامیخوابه هیچ داروئی استفاده نمی کنم راه درمانش را بگوییدممنون

یه چی بهتون میگم من
هرکدومتون خودارضایی میکنه قید بدنسازی و هیکل رو بزنه و الت تناسلیشم اسیب میبینه اراده قوی داشته باشید سمتش نرید عضلاتتون رشد نمیکنت و درنتیجه میسوزند
هرکی ام میخواد تستسترون بدنش بره بالا
ویتامین مصرف کنه
ب کمپلکس E, b12,روی c,
روزی ۶وعده غذای پروتئینی

دنبال دارو های هورمونی نرید

با توجه به اینکه خودم ۶ساله ورزشکارم و
هنوز هیچ دارویی مصرف نکردم بجز ویتامین ها

با سلام من خیلی جنوب میشم یعنی وقتا جنوب میشم لطفا کمکم کنید ازتون خواهش میکنم مرسی ممنون

سلام، پسری هستم ۱۵ ساله من به بلوغ کامل رسیدم ،من جدیدا مشکل خودارزایی و قد پیا کردم لطفا راهنمایی کنید تا مشکل خود ارزایی و قدم برطرف بشه . ممنون

.
پیشنهاد میکنم مقاله روش های ترک خود ارضایی رو مطالعه کنید.
امیدوارم مشکلتون حل بشه.

من پسری ۱۵ساله هستم سینه های بزرگ است ومو دست وصورت در نیاوردم ولی ازالت تناسلی به پایین مودارد .

سلام دختری هستم ۲۳ ساله ۸۶ کیلو بودم ۶۷ کیلو شدم بدون رژیم .عمده چربی های من قسمت بغل رانم بوده که الان اندازه یه کف دست مونده و شل شده .هنوزم یه روزدر میان ورزش میکنم نیم ساعت دو وبعد کاربا دستگاه دوروز پایین تنه یه روز بالاتنه .میخام تستسترون بدنم افزایش پیداکنهکه چربی های پایین تنم به کلی ازبین بره وخوش فرم بشه .چی استفتده کنم .خوردن دنبلان موثرهست.ممنون

salam ,, man y psare 29 sale hastam ,, motekhases baraye afzayesh meil jensi 6 ta ampool testestron ba doz pain dade har 2 hafte vali man ngaranam ,, mishe rahnamai konid ,, mamnon

سلام . من پسری پانرده ساله هستم که اصلا تو صورتم مو ندارم و سینه هام هم یکم بزرگن . چکار کنم کوچیکک شن

به دکتر غدد مراجعه کن در بزرگ بودن سینه ها احتمالا مال کمبود تستسترون باشه

با سلام
من ۱۶ سال دارم ولی مثل بقیه هم سنوسالانم نیستم
صدای نازکی دارم. آلت تناسلی کوچکی دارم. سینه هام بزرگن. موهای بدنم به جز زیر بغلم و جای آلت تناسلم در نیامده. و باسن نسبتا بزرگی دارم.
بخاطر اینها باعث تمسخر دوستان و دورو بری هایم هستم
میخواستم بدونم دلیل این ها چیست و آیا قابل درمان هست یا خیر؟
با تشکر

این نشانه هایی که گفتی در پسر های خواجه یعنی پسرهایی که بیضه ندارند دیده می شود. البته این به این معنی نیست که شما خواجه هستی ولی به هرحال اطرافیان از روی این نشانه ها یک پسر خواجه را از یک پسر نرمال تشخیص می دهند. آیا الان هم صدای شما شبیه دختر ها هست؟

همینطور دارای اسپرم رقیق وشفاف رنگی هستم
آنقدر رقیق هست که لباس زیر و شلوارم رد می شود.
اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم

اون منی که میگید اسپرم از طریق ازمایش اسپرم معلوم میشه

سلام من پستی ١٧ساله ام
بلوغم کامل نشده سینه هام بزرگه و باسن بزرگی دارم ریش و سبیل ندارم وموی در قسمت تناسلیم دارم وبقیه جا ها بی مو آلت تناسلی کوچکی هم دارم تستسترونم رو۴همست
میشه لطفا کمکم کنید که چه کار میتونم بکنم
ممنون

به دکتر غدد مراجعه کن تستسترون بدنت نرماله(درشرایطی که تستسترون مصرف نکرده باشی)

سلام من ۲۲ سالمه قبلا واریکوسل داشتم و عمل کردم اما همچنان بیضه هام کوچیک هستن و روز به روز اب میشن و بعد از این که از بیضه هام کار میکشم واقعا درد میگرن این به تستسرون ربطی داره، چه دارویی باید مصرف کنم؟

سلام من۱۴سالو۱ماهمه قدم ۱۵۱ و وزنم۴۰کیلویه برای کوتاهی قدم پیش دکتر غدد رفتم او پس از معاینه به من گفت که باید تا الآن به بلوغ رسیده باشم ولی نرسیده ام تستسترون بدنمم ۱۲ هست .او برای من دو آمپول نوشته است که باید هر ماه نصفی ازآن را تجویز کنم شما چه راهی برای من پشنهاد می کنید؟

ادازه نرمال تستسترون۲تا۸است

سلام دوستان همه چیز به ژنتیک بر میگرده اسپرم بسیار شفاف و رقیق اگر همیشه به این صورت باشه مطمنن شما مشکل باروری پیدا خواهی کرد یا دوستمون که در سن ۲۲ سالگی نعوظ کامل ندارن واقعا فاجعست یا اقایی که در سن ۴۵ سالگی خود ارضایی میکنن البته تمام اینها با مشورت و مراجعه به پزشک برطرف میشه پیشنهادی که من میدم اینه که هیچ چیز قدرت یه بره غذایی سالم رو نداره و تمام این مشکلات ۹۰ درصد با بره غذایی مناسب و ورزش درست میشه امروز جون های ما به دلیل استفاده بیش از حد از مواد غذایی فریز شده و سرخ کردنی ها غذاهای حاضری و تنقلات که همه با مواد افزودنی سرطان زا تهیه میشن و با خوردن این جور مواد بدن خودمون رو پر از رادیکال های آزاد میکنیم و این فاجعست
۱- عسل بخورید
۲- شیر و خرما
۳- سبزیجات روزی نیم کیلو بخورید
۴- خشکبار پسته و فندوق بادوم
۵- کنجد و عسل برای تقویت مردانگی عالی
۶- سرخ کردنی ساندویج و هیچ چیزی که در فروشگاه به صورت آماده هست نخورید
برای ترک خود ارضایی اون دوست ۴۵ سالمون پیشنهاد میدم قدرت ایمان خودتون رو افزایش بدید این کار دنیا و آخرت شما رو تحت تاثیر قرار میده

سلام بنده پسری ۲۰ سال هستم از لحاظ انداره الت وبیضه ها هیچ مشکلی ندارم وازمایش اسپرمم دادم خوشبختانه هیچ.مشکلی نبود یک ازمایش هورمون دادم اوناهم خوب بودن بجز تستسترون که اندازه ان از ۱کمتره وبه همین دلیل بدنم لاغر(۵۰کیلوحالت خاجه ای)موهای صورت وسینمم خیلی خیلی کم هستشِ. تاالان فقط یدونه امپل تستسترون۱۰۰زدم ایا تستسترون بزنم؟چند مدت؟چند وقت یکبار؟۱۰۰یا۲۵۰بزنم؟تشکر

باسلام دوستان من ۲۹سالمه اما موهای بدنم کلا خیلی کمه ونازکه خیلی بافاصله ونازک درامده اصلا هم زیاد نشده کل بدنم اینجوریه خیلی دوست دارم پر مو بشم صورتم که خیلی ضایع وناقص در میاد راهنمایی کنید چیکار کنم ممنون ..

لطفا به م پاسخ بدهید سپاس

سلام من پسری هستم۱۸ساله متاسفانه قدم نسبت به دوستام کوتاه تره ینی قدم۱۶۰هست میخوام امپولی تزریق کنم که واقعاتاثیربذاره ورشدکنم حداقل قدم ۱۷۰شه میگن پسرادیررشدشون متوقف میشه ولی خونوادگی ما رشدمون زودترازحدمعمول متوقف میشه بابام قدش نزدیک۱۷۵هست وعموهام هم درهمین حدولی دایی هام قدبلندن لطفابهم کمک کنین قرص واسم فایده نداره ازپارسال قرص خوردم قدم فقط شش سانت افزایش داشته نمیتونم دیگه قرص بخورم چون وقت زیادی واسم نمونده توروخداکمکم کنیدراهی روواسم نشون بدین چه امپولی واسه رشدواقعاتاثیرمیذاره وبدون عوارض زیاد باشه امپول ویتامین دی هم زیادواسم فایده نداشت توروخداجواب بدین خداخیرتون بده صدام هم زیادمردانه نیست جوری هستم که بعضی وقتااحساس میکنم دوجنسه هستم رشدموی دستوپام والت تناسلیم خوبه سیبیل هم دارم ولی نه اونجورکه بایدموی زیرلب هم دارم بازم ولی نه اونجورکه باید حالت کرک نازکه ولی ریش ندارم چیکارکنم کمکم کنین

سلام دوستان من ۱۶ سالمه و میل جنسیم هم تقریبا کمه سایز آلتم ۱۵ سانته در حالت نعوظ و اصلا به جنس مخالفم تمایلی ندارم صدام هم یکم نازکه به نظر خودم هورمون کم دارم لطفا دوستان خواهش میکنم به خاطر خدا راهنماییم کنید که چی کار کنم؟

سلام ببخشید من چند ماهی میشه ضربان قلبم طبیعی نیست بعد ب پزشک مراجعه کردم مشکل از درچه قلبم بود بعد الان ک بدن سازی تمرین میکنم اگ قرص ارژانین . فاراماتون برا بالا بردن تستوستررون بدن استفاده کنم اشکال داره ؟ لطفاا جواب بدین

salam mn 24 salame va mooham chand salie rizesh dare va alan sg kheili moohaye saram kam shode vali tahala teste testesteron nadadam age test dadamo paiin bood che ghors ya ampooli masraf konam k b hade tabii berese

سلام پسری ١۶ ساله هستم بیضه ها وآلت تناسلی کوچکی دارم صورتم اصلا مو ندارد مو های زیر بغل و بالای آلت بسیار کم پشت است صدایم زنانه است چاق هستم خیلی نگران این هستم که به بلوغ نرسم و صدایم کلفت نشود و صورتم بدون مو بماند و در نهایت بچه دار نشوم لطفا به من جواب بدید من خیلی بین دوستام خجالت میکشم و تحت فشارم.
با تشکر

این نشانه هایی که گفتید همگی در پسر های خواجه یا اصطلاحا پسرهایی که از داشتن بیضه محروم شده اند دیده می شود. البته این به این معنی نیست که شما خواجه هستید ولی این ویژگیها از نظر ظاهری پسرهای خواجه را از پسرهای نرمال متمایز و مشخص می کند. البته بفرمایید که آیا هنوز هم صدایتان دخترانه است یا نه؟

بنده سی سالمه الت تناسی من نازک و کوتاهه بهم گفتن امپول تستسترون رو بشکنم موضعی رو التم بمالم به نظرشماجواب میده

سلام.من هفده سالمه التم کوچیکه بعد از بلوغ به غیر از کلفت شدن صدا و کمی قدم بلند شد و بعضی جاها از بدنم مو درامد علایمی دیگه ای از رفتارو اخلاق مردانه ایجاد نشده و عضلات استخون بندی پوستی ضعیف و دخترانه دارم و رفتارمم مثلهدخترا ترسو خجالت کشیدنو .. دارم افسرده شدم اکثر وقتا بی حوصلمو ایا نشانه های کمبود تستوسترونه و برای درمانش چیکار کنم کمکم کنید

درضمن قدم ۱۷۰ووزتم۵۳است خواهش میکنم کمکم کنید

با سلام ، ۳۳ ساله هستم قد ۱۷۲ وزنم ۷۰ ،موقع رابطه جنسی خیلی زود خسته میشم و آلتم شل میشه ،بعضی مواقع هم زود ارضاع میشم ،آلتم نازکه و کوچک ، خواهش میکنم یه راهحلی جلوی من بزارید ، آیا باید از تستسترون استفاده کنم ،ممنون میشم کمکم کنید

سلام.۳۰سالمه و ۶ساله ازدواج کردم.از زمان بلوغ تا یه سال بعد از ازدواج میل جنسیم خیلی بالا بود.ولی به تدریج کم شد و الان دیگه ماهی یه بارم نمیتونم رابطه داشته باشم.چیکار باید بکنم؟.چند درصد احتمال خوب شدنم وجود داره؟زندگی خوبمون خیلی سرد شده و خانومم فقط داره تحمل میکنه

سلام
پسرم.
۲۳ سالمه
تا سه سال پیش به شدت شهوتم زیاد بود
طیه یک سالو نیم
زیر و.رو شدم.
التم اصلا نعوظ نداره
منی اصلا نمیاد. افسردگی گرفتم. حجم عضلاتم به شدت کم شد. چربی زیاد شد
قسمتون میدم مشروب نخورید و تحرک.داشته باشین
همین دو عامل منو نابود کرد.
افراط تو مشروب و بی تحرکی و رژیم غذای ناسب

من التم خیلی کلفته و بزرگ
١۵ سالمه
ولی ریش در نمیارم !!!

سلام..دوستان توروخدا..جون عزیزاتون یکی بهم راهنمایی کنه.۱۹سالمه.الت تناسلیم درحال نعوظ ۱۰سانته.ازوقتی ب بلوغ رسیدم خیلی شهوتم زیادبود.الان ۲ماهه ازدواج کردم.شهوتم خیلی کم شد.مشکل واریکاسل شدید داشتم پارسال عمل کردم.توروخدا یکی بگه برای بزرگ شدن زیاد الت،چیکارکنمایا میشه عمل کنم؟؟

امیر جان آلت ۱۰ سانتی از نظر پزشکی کامل هست و نگرانی نداره فقط پوزیشین های نزدیکی را باید تغییر بدی که به نفعت هست و طرف مقابل زودتر ارضاء میشه اصلا نا امید نشو چون راهکاری برا بزرگ شدن واقعی نداره و همه تبلیغات دروغی هستن

از خراطین استفاده کن ، تو گوگل سرچ کن میفهمی چیه

دوستان عزیز اگ در تهران یا.دکتری رو میشناسید ک با روش عمل یا تزریق الت رو بزرگ میکنه بهم بگین.ادرسی بهم بدین ک مراجعه کنم..پیش دکتر غدد توساری رفتم.گفت راه حلی نداره

سلام من یه پسر ۱۵ساله هستم ینی تازه رفتم تو ۱۶من قدم ۱۸۰وزنمم ۶۷ ورزش هم میکنم بوکس کار میکنم میخواستم ببینم قرص فارماتون یا اورامین اف باعث چاق شدن من میشه؟چون من دوس ندارم چاق بشم و ورزشم جوریه ک باید وزنم کم باشه راهنماییم کنید ممنون

سلام ۱۷سالمه سینه هام بزرگه یه سوال داشتم خودارضایی روکاهش تستسترون تاثیر داره؟؟بدن سازیم میرم هنوز عضلاتم رشدنکرده

سلام من ۲۲خیلی شهوتم بالا میره خیلی سخته معمولا وقتا هم شادم میخندم غذا خوردنمم خوبه ریش و پشم بدنم خوبه مشکلی نداره ولی اصلا دوس ندارم انقد شهوتم بالا باشه خیلی اذیت میشم متاهلم هستم

دوست عزیز . این مورد رو فقط با دو روش میشه کم کرد
۱ : رابطه جنسی
۲ : ورزش های حرفه ایی و سنگین
ببینید دوست عزیز . معمولا از ۱۸ سالگی تا ۳۵ میل جنسی زیاد است مخصوصا در سنین ۱۸ تا ۲۵ . پیشنهاد من اینه که ورزش های سنگین و حرفه ایی انجام دهید اما !! زیر نظر مربی حرفه ایی از جمله : بدنسازی – کیک بوکس – شنا – فوتبال – بسکتبال – و

سلام پسری هستم ۲۲ ساله ورزشکارم و از آلت تناسلی نسبتا کوچکی رنج میبرم خواستم بپرس بهترین راه حل برای افزایش طول آلت تناسلی چیه؟؟ در ضمن بدن من جوش زیادی میزنه مخصوصا سر شونه و کمرم این اتفاق طبیعی هست یا نه؟؟

سلام من پسری ۲۰ ساله هستم هیچ گونه مشکلی از نظر جنسی کیا مویی ندارم و به بلوغ کامل رسیدم فقط من یه سال هست که باشگاه بدن سازی میرم میخاستم بدونم اگ هورمون تستستورون با دوز ۱۰۰ یا ۲۵۰ تزریق کنم مشکلی واسم پیش میاد یا نه؟؟؟
ممنون میشم اگ جواب بدین

سلام . من ۱۶ سالمه . ورزش حرفه ای میکنم به صورت روزانه و سنگین . و مشکلم اینه که با اینکه همیشه ورزش میکنم و مصرف اب بالایی دارم ، تستوسترونم کم است و جوش های زیادی میزنم ، چه روی سرشونه ، چه روی صورت ، چه پشت اطراف کمر . باید چه کار کنم /. ؟

سلام ببخشید خواستم بدونم تستسترون اگ بدون ورزش تزریق کنم مشگلی داره؟ پیداروی جنبشم زیاده

سلام من پسری ۱۶ ساله هستم و هنوز صدام کلفت نشده و الت تناسلیم خیلی کوچک هست و هنوز موی صورتم رشد نکرده و همین طور موی زیر بغلم لطفا بگید چطور با مصرف قرص و به صورت طبیعی این مشکلو رفع کنم????????????????????????????????????لطفا کمکم کنید

ببین محمدحسین. این علایمی که گفتی همه از نشونه های ظاهری هستن که از طریق اونا میشه به راحتی یه پسر خواجه رو از پسرای نرمال تشخیص داد. البته خواجه شدن روی وزن بدن هم معمولا تاثیر میذاره. بنابراین اولا اینجا ذکر کن که آیا توانایی بدنت برای تولید مایع جنسی مردانه (اسپرم) کمه یا عادیه؟ و ضمنا وزن و قدت رو هم ذکر کن.

با سلام من ۲۲ سالمه که دیر متوجه شدم ازمایشات اولیه م تستسترون و fsh و fh م همش صفر بود که طی ۲۵ آمپول تستسترون رسید به تستسترون ۱۴ و fh 4 و fsh 3 الان میگه باید قرص متیل تستسترون استفاده کنم اگه کسی قرصشو پیدا کرده واسم ممنون میشم ۰۹۰۱۵۵۶۵۴۲۶ خیلی جاها گشتم

سلام دوستان ،من ۳۰سالمه و دو سالی میشه که بپدنسازی کار میکنم،از ۵ماه پیش شروع کردم به تزریق تستسترون ولی خیلی کم ،یعنی ۱۰۰میلی گرم هر دو یا سه هفته یک بار،فقط به خاطر این ک هه انرژی داشته باشم توی کانادا هم درس بخونم،هم کار کنم و هم باشگاه برم،حداقل روزی ۳تا۵eوعده غذای خوب به علاوه پروتیین و میوه و سبزیجات میخورم ولی یک ماهی میشه که موهام شروع به ریختن کرده و میل جنسیم هم خیلی کم شده،شما فکر میکنید این مقدار خیلی کم ،این همه تاثیر گذاره و اگه اره،چطوری میتونم قطعش کنم.لطفا جواب

سلام پسری هستم ۲۰ ساله آلتم خیلی کوچیکه موهای صورت وسینه رشد نکرده به پزشک غدد مراجعه کردم بعد تو آزمایشات مشخص شد که تستوسترونم خیلی پاینه امپول تستوسترون تجویز کرده با دوز ۱۰۰ ماهی یه دونه الان امپول و مصرف کردم ولی اصلا تغییری نکردم لطفا راهنمایی کنین

سلام پسری ۱۸ ساله هستم.
بدن من تا به الان مویی نداشته یعنی خیلی کم بعد از تحقیق و اینا فهمیدم که تستوسترون باعث رشد مو میشه
حالا به رشد موی بدن کاری ندارم اما خواستم بدونم ایا برای ریش خوبه؟

سلام پسری هستم ۱۷ساله افسردگی شدید دارم حس به همجنس و اختلال در حالات رفتاری و اخلاقی بم نبودن صدام اما رویش موهای بدنم نرمال پیش روانشناس رفتم گفتن با هورمون زدن حل میشه
و متخصص غدد هم برسی کرد تستسرونم در حد نرمال
ولی میخوام هورمونو بزنم عوارضش چیه؟

سلام پسری هستم ۱۷ساله افسردگی شدید دارم بی حالی نداشتن میل جنسی و نعوظ حس به همجنس و اختلال در حالات رفتاری و اخلاقی بم نبودن صدام اما رویش موهای بدنم نرمال پیش روانشناس رفتم گفتن با هورمون زدن حل میشه
و متخصص غدد هم برسی کرد تستسرونم در حد نرمال
ولی میخوام هورمونو بزنم عوارضش چیه؟و اینکه روم تاثیر مثبتی داره؟

سلام، منم ۱۸ سالمه موهام میریخت اما مشکل جنسی نداشتم موهای صورتم هم پور و سینه هم همینطور، اما برای ریزش مو فیناستراید چند تا خوردم شهوتم کم شد و ریش و سبیلم قسمتیش از رشد کردن متوقف شد و بعضیها ش ریخت، کسی میدونه چی بخورم که خوب بشم؟ ؟؟

سلام من چند سال پیش داروی چاق کننده مصرف کردم و میل جنسیم از دست دادم وبعد از مدتی ۶ تا آمپول hcg زدم و درست شدم الان بعد از ده سال دوباره احساس میکنم ضعیف شدم به نظرتون دوباره باید آمپول بزنم لطفا راهنمایی کنید .

سلام من۱۹سالمه واز۱۵ سلگی خودارضایی میکردم راستش حدود۳ماه دیگه میخوام تویه مصاحبه دانشگاه معاینه بدنی شم بیضه هام کوچیکه ومعلومه خودارضایی کردم خواستم ببینم میشه تواین مدت زمان کاری کرد که بیضه هافرم عادی داشته باشن

لطفا کمکم کنید ونظرتون رو به م بفرستید

سلام من بیستو دوسالمه توستترونم بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ باید قرص بخورم

با سلام ببخشید من قرص دیانابول برای بدنسازی استفاده کردم و ریزش موی شدیدپیدا کردم باید چیگار کنم لطفت راهنمایی کنید

سلام من پسری۲۷ساله هستم چند ماه پیش یه دونه امپول تستسترون مصرف کردم الان چند ماهه تو بدنم مستقرشده و دفع نمیشه واقعا اذیت میشم لطفا راهنمایی کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *