فواید مصرف بیوتین

احتمالا کسی را می‌شناسید که بیوتین مصرف کرده و با هیجان در مورد اینکه چقدر باعث رشد مو و ناخن‌هایش شده صحبت می‌کند، و همچنین افراد دیگری که می‌گویند بیوتین هیچ فایده‌ای ندارد. حالا آیا واقعا بیوتین برای شما موثر خواهد بود یا نه؟ ما همین سوال را از متخصصان پرسیده‌ایم که می‌توانید گزارش آنرا در ادامه بخوانید.

دکتر ربکا کازین، متخصص پوست و مدیر پزشکی مرکز زیبایی و پوست جان هاپکینز می‌گوید: ما مطمئنیم که بیوتین، زیرساخت پروتئین کراتین را که مو و ناخن‌ها را می‌سازد، بهبود می‌بخشد. با این حال در مورد اینکه بیوتین چه نقشی در رشد مو و ناخن‌ها ایفا می‌کند، اطلاعات زیادی وجود ندارد.

به عبارت دیگر، مطالعات تایید می‌کنند که مو و ناخن‌ها با این ویتامین سالم‌تر رشد می‌کنند، اما نه لزوما بلندتر. اما برای بسیاری، رشد سالم‌تر مو و ناخن‌ها می‌تواند به معنی این باشد که قادرند بلندتر رشد کنند، زیرا موها به راحتی قبل، چند شاخه نمی‌شوند یا ناخن‌ها نمی‌شکنند.

کازین می‌گوید: برای درصد کمی از افراد که کمبود بیوتین دارند (علائم شامل شکنندگی ناخن و ریزش مویی می‌باشد که به بیماری یا استرس مربوط نمی‌شود)، مصرف مکمل‌ها می‌تواند این شرایط را معکوس کند.

برای افراد سالمی که کمبود ویتامین ندارند، ممکن است تفاوت کمتری در مو و ناخن‌ها دیده شود. داشتن صبر ضروری است، چون معمولا ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشد تا شاهد بهبودی باشید. فواید مصرف بیوتین

دانا جیمز، متخصص تغذیه‌ی دارای بورد تایید شده و بنیانگذار Food Coach NYC می‌گوید: از تغذیه‌ای، بیوتین، به تبدیل غذا به انرژی کمک می‌کند، سم زدایی کبد را آسان می‌کند، و تولید پروتئین‌هایی که مو، پوست و ناخن‌ها را می‌سازند، بهبود می‌بخشد. مقدار توصیه شده‌ی روزانه‌ی بیوتین، ۲.۵ میلی‌گرم (یا ۲۵۰۰ میکروگرم، واحد موجود در لیست بسیاری از مکمل‌ها) می‌باشد.

فقط به یاد داشته باشید که مقدار زیاد یک چیز خوب، همیشه فوق العاده نیست. کازین می‌گوید: در واقع ممکن است بیش از حد بیوتین مصرف کنید، بنابراین از توصیه‌ی روی برچسب پیروی کنید.

کارشناسان می‌گویند که مصرف حدود ۵ میلی‌گرم یا از این مقدار در طول یک دوره‌ی زمانی طولانی، می‌تواند باعث مشکلاتی مانند بثورات پوستی قرمز، و ترشح آهسته‌تر انسولین شود که منجر به افزایش سطح قند خون خواهد شد. سردرد، احساس تشنگی زیاد و پر ادراری، همه از علائم افزایش سطوح قند خون هستند.

یک هشدار دیگر: اگر به کراتین، پروتئینی که در مو و ناخن‌ها وجود دارد صدمه بزنید، ممکن است مصرف بیوتین آنقدر که باید موثر واقع نشود. کراتین از سلول‌های زنده‌ای به کراتینوسیت‌ها ساخته شده که می‌توانند بوسیله ابزارهای حرارتی و فرایندهای شیمیایی مانند دکلره و همچنین بوسیله‌ی درمان‌های خشن ناخن نازک شوند. اگر می‌خواهید حداکثر بهره را از مکمل‌های بیوتین‌تان دریافت کنید، باید تمام موارد بالا را به حداقل برسانید.

این قاعده‌ی کلی را بخاطر داشته باشید: هر چه لایه‌ی کراتین ضخیم‌تر باشد، مو یا ناخن سالم‌تر بنظر می‌رسد، زیرا سلول‌های مرده‌ی بیرونی از سلول‌های زنده‌ای که در وسط قرار دارند محافظت می‌کنند. علاوه بر اینکه باید مطمئن شوید بیوتین کافی دریافت می‌کنید، مرطوب کردن زیاد مو و ناخن‌ها، کلید سالم نگه داشتن کراتین و جلوگیری از ترک خوردگی و چند شاخه شدن مربوط به خشکی است.

بنابراین در حالیکه بیوتین قطعا می‌تواند به رشد مو و ناخن‌هایی قوی‌تر کمک کند، عوامل دیگری نیز در این مساله نقش دارند.

با فیتنس پلاس حرفه ای تمرین کنید!

بره تمرینی + رژیم لاغری


توسط کارشناسان فیتنس مگزین

پشتیبانی آنلاین + تخفیف ویژه

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

ویتامین H یا بیوتین همان ویتامین B7 یکی از انواع ویتامین ب است که برای سلامت پوست، مو، بافت های عصبی، مغز استخوان و ناخن مفید است.
ویتامین H همچنین به رشد سلو‌‌‌‌‌‌‌‌لهای بدن کمک کرده و چربی ها ، کربوهیدرات و پروتئین را به سوختی برای عضلات تبدیل می‌¬کند و بیوتین همچنین به بدن در جذب انواع ویتامین‌های خانواده ب کمک می کند.

ویتامین H بدن را قادر می سازد تا از انرژی موجود درغذا استفاده كند .بیوتین همچنین برای سلامت سلول ها و تولید مثل مهم است . علاوه بر این افراد مبتلا به دیابت, با مصرف بیوتین قند خونشان را بهتر كنترل می كنند. ناخن و مو نیز برای سلامتی نیاز به بیوتین دارد.


ویتامین H به سلامت ناخن، پوست و مو کمک می‌کند

بیوتین سبب می‌شود که بدن کراتین بیشتری تولید کند. کراتین پروتئینی است که در رشد مو، ناخن و بهبود پوست نقش دارد. بنابراین با استفاده از مکمل‌های این ویتامین یا مواد غذایی که به طور طبیعی حاوی بیوتین هستند، می‌توان شاهد تغییرات بزرگی در پوست و مو بود. تحقیقات نشان می‌دهد ضخامت ناخن افرادی که از مکمل‌های بیوتین استفاده می‌کنند، 25 درصد از زمانی است که به مقدار کافی بیوتین دریافت نمی‌کنند.فواید مصرف بیوتین

ویتامین H به حفظ باردار کمک می‌کند

کمبود بیوتین در میان زنان باردار بسیار شایع است. تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود این ویتامین در بدن زنان باردار، می‌تواند احتمال رشد غیرطبیعی جنین را افزایش دهد. استفاده از مکمل‌های اسید فولیک به زنان باردار توصیه شده است؛ در این گزارش آمده است که مصرف روزانه 3 میکروگرم بیوتین، به همراه اسید فولیک، کمبود بیوتین بدن را جبران می‌کند.


ویتامین H برای بیماران دیابتی مفید است

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف بیوتین به همراه کروم، قند خون بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 و 2 را کاهش می‌دهد؛ همچنین استفاده از بیوتین، مقاومت به انسولین در بیماران دیابت نوع 2 را کاهش می‌دهد.
مطالعات منتشر شده در نشریه Diabetes Technology and Therapeutics نشان می‌دهد که میزان قند خون بیمارانی که به مدت 4 هفته از بیوتین و کروم استفاده کرده‌اند، به میزان قابل توجهی کاهش یافته و علاوه بر این، کاهش چشمگیری در میزان کلسترول شرکت‌کنندگان مشاهده شده است.

مکمل‌های بیوتین به صورت قرص و آمپول در داروخانه‌ها وجود دارد ولی بهترین منبع آن، مواد غذایی طبیعی است.


در زیر لیستی مشكلات سلامتی وجود دارد كه بیوتین در درمان آنها كمك كننده است:

ویتامین H یا بیوتین از طریق مصرف انسولین و افزایش مصرف قند خون در تنظیم قند خون در افراد دیابتی كمك می كند.

مكمل های ویتامین H یا بیوتین از شكنندگی نازك شدن ناخن یا انگشتان جلوگیری می كند و باعث تقویت و سلامت موها می شود. مصرف بیوتین در افرادی كه میزان كمی از این ماده را در بدن دارند باعث جلوگیری از پیدایش زودرس موهای سفید می شود.

بعضی از بچه ها قادر نیستند به خوبی از بیوتین منابع غذایی استفاده كنند و نیاز به مكمل های بیوتین دارند.

بعضی از بیماری های پوستی، نظیر “كردال كپ” با مكمل های ویتامین H یا بیوتین قابل بهبودی است.

ویتامین H یا بیوتین به عنوان قسمتی از درمان انواع مشخصی از بیماری های عضلانی كمك كننده است.

ویتامین H در افرادی كه تصمیم به كاهش وزن دارند از طریق افزایش سوخت و ساز چربی ها كمك كننده و مؤثر است.

بیوتین در درمان كاندیدیاز روده ای (یك عفونت قارچی) مؤثر است.

غذاهای زیر شامل میزان قابل توجهی بیوتین هستند:


محصولات غذایی آماده فاقد بیوتین است.

کمبود این ویتامین بسیار نادر است و در صورت مصرف برخی داروها مثل آنتی بیوتیک در بلند مدت به وجود می آید. همچنین مصرف زیاد سفیده تخم مرغ به تنهایی هم به دلیل ترکیباتی که دارد مانع از جذب این ماده در بدن شما می شود.
در صورت کمبود بیوتین در بدن شما، علائم آن به شکل زیر خواهد بود:
1- قسمت هایی از پوست صورت شما قرمز رنگ می شود.
2- مشکلات روحی مثل افسردگی، مشکلات عصبی، ضعف، بی حسی و سوزن سوزن شدن اندام ها به سراغتان می آید.

بیوتین به تنهایی برای بدن ما سمی نیست و یک ویتامین محلول در آب است اما با این وجود بدن ما نمی‌ تواند مقادیر زیاد آن را ذخیره و تحمل کند. البته این عوارض در افراد بسیار نادر بوده و کمتر به چشم می¬‌خورد .
1- بررسی ها نشان می دهند افزایش جذب بیوتین موجب تعرق زیاد و نیاز به ادرار کردن غیر معمول را در افراد به وجود می آورد.
2- مرکز پزشکی مریلند طی یک بررسی اعلام کرده بیوتین برای تقویت موها و ناخن ها ضروری است بنابراین اگر ناخن هایتان رشد غیر طبیعی پیدا کرده احتمالا از عوارض مصرف این دارو است.
3- دانشگاه پزشکی واشنگتن اشاره کرده که برخی از کسانی که از این داور مصرف می کنند دچار عوارضی مثل تهوع خفیف، درد معده و اسهال می شوند.
4- همچنین مصرف این دارو همزمان با انواع دیگر ویتامین ب به خصوص در افراد میانسال موجب بروز بیماری بسیار نادری می شود که در آن خون و هوا حفره های نزدیک ریه‌ها را پر می کند.
5- موسسه ملی سلامت آمریکا مصرف این دارو را در دوران بارداری و شیر دهی بدون خطر اعلام کرده و معتقد است هیچ گونه عوارضی در همزمانی با مصرف داروهای گیاهی یا دیگر ویتامین ها ندارد.

با توجه به اینکه عوارض مصرف بیوتین بسیار نادر است، پزشکان تاکید بر محدود کردن زیاد این ویتامین نمی کنند و مقادیر زیر را برای گروه های سنی مختلف کافی می‌ دانند.

در اغلب موارد رژیم های سالم روزانه یا حتی مصرف مولتی ویتامین ها این نیاز روزانه را می تواند رفع کند. منابع غذایی بیوتین عبارتند از: غلات کامل، زرده تخم مرغ، گوشت های ارگانیک، ماهی های آب شور، مرغ و حبوبات.



بخوانید:


موارد مصرف و عوارض ویتامین B6


موارد مصرف و عوارض کمبود ویتامین B3 (نیاسین)


خطرات جدی کمبود ویتامین B در بدن چیست؟



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

قرص بیوتین , قرص بیوتین چیست ؟ از ویتامین هایی است که در بسیاری از غذاها هر چند اندک یافت می شود. بیوتین را با های ویتامین B7 و ویتامین H نیز میشناسند. در این مطلب از بخش سلامت به توضیح خواص قرص بیوتین و عوارض مصرف قرص بیوتین می پردازیم.


 


 


 

فواید مصرف بیوتین

قرص بیوتین با های اختصاصی ویتامین B7 و ویتامین H شناخته می شوند. طبیعی است که این ویتامین مانند ویتامین های دیگر در بدن به مقدار کافی یافت شود. بیوتین در متابولیسم کربوهیدرات‌، چربی‌، پروتئین‌ و تولید انرژی در بدن موثر است.


 


 

بیوتین در درمان ریزش مو موثر است. البته معمولا پزشکان به همراه آن، ویتامین روی را هم برای تاثیرگذاری تجویز می کنند. معمولاً خانم ها در معرض شکسته شدن ناخن قرار دارند، استفاده از بیوتین می تواند خطر شکستگی ناخن ها را کم کند. این ویتامین ممکن است برای افراد افسرده نیز کارایی خوبی داشته باشد. دیابت و التهاب پوست در کودکان نیز از موارد دیگری است که بیوتین برای حل آنها تجویز می شود.


 


 


 

اگر در زمان بارداری به مقدار کمی بیوتین در بدن داشته باشید، احتمال کاهش وزن و سوء تغذیه فراوان است. در مردان هم یکی از شایع ترین عواملی که سبب کاهش بیوتین در بدن می شود، سیگار کشیدن است.


 


 

علائمی که می توان بوسیله‌ آن براحتی برای تشخیص کمبود بیوتین در بدن استفاده کرد عبارتند از: نازک شدن موها که معمولا با تغییر رنگ مو هم همراه باشد، ایجاد حلقه های قرمز رنگ که در نواحی مختلف بدن دیده می شود مانند دور چشم، بینی و دهان. خشکی پوست، موخوره، یبوست، بی اشتهایی، اسهال، خارش در پا و بازوها. افسردگی، بیحالی و خستگی، مشکلات روده ای، داروهای ضد تشنج و استفاده از آنتی بیوتیک ها در طولانی مدت که موجب از بین رفتن بیوتین در بدن می گردد. لازم به ذکر است که آزمایشی برای تشخیص کم بودن این ویتامین در بدن وجود ندارد و معمولا نیز با توجه به علائم ذکر شده، مشخص خواهد شد.


 


 

بیوتین را می توانید در سفیده‌ تخم مرغ و حتی جگر بیابید. توصیه می کنیم برای اینکه این ویتامین را به حد کافی به بدن برسانید، از موز، گل کلم، بادام، آجیل، ماهی، نان سبوس دار، شیر، اسفناج ، حبوبات و پیاز به کرات استفاده کنید.


 


 

افرادی که به مرض دیابت مبتلا هستند توجه کنند که اگر این ویتامین را به همراه کروم مصرف کنند، تا حد زیادی می تواند دیابت را کنترل کنند. این ویتامین توانایی کنترل گزگز اندام های مختلف بدن را داراست.


 


 

هر چند مصرف این مکمل حتی در دوز های بالا بی خطر عنوان شده است. اما خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف حتما با پزشک معالج خود، مشورت کنند.


 


 


 

نحوه مصرف قرص بیوتین برای افراد بالغ و همچنین برای اطفال ، حتما باید همراه با دستور پزشک باشد و ما توصیه ای در این زمینه نخواهیم داشت.


 


 

فواید مصرف بیوتین

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای روزگار محفوظ است. هرگونه کپی از مطالب یا قسمتی از یک مطلب بدون ذكر منبع و لینک فعال به همان مطلب در روزگار پیگرد قانونی دارد

بیوتین چیست؟

استفاده‌ی هم زمان بیوتین و روی می‌تواند منجر به کاهش ریزش مو شود. بیوتین می‌تواند تا حدی گزگز شدن اندام‌ها در افراد دیابتی را بهبود بخشد. بیوتین میزان شکنندگی ناخن‌های دست و پا را در افرادی

که ناخن‌های شکننده دارند، کاهش می‌دهد.

فواید مصرف بیوتین

بیوتین ویتامینی است که به مقدار کم در بسیاری از غذاها وجود دارد. های دیگر آن، کوآنزیم R، ویتامین B7، ویتامین H و فاکتور W می‌باشد.

 

افراد در معرض خطر کمبود

معمولاً بیوتین به صورت مکمل (خوراکی یا تزریق) در مواردی مانند ریزش مو، شکستگی ناخن‌ها، التهابات پوستی در نوزادان، دیابت و در افسردگی متوسط  و همچنین سایر موارد کمبودی که برده شد، تجویز می‌شود.

 

عملکرد بیوتین در بدن

بیوتین یک قسمت مهم در آنزیم‌های متابولیز کننده‌ی چربی، کربوهیدرات و سایر مواد مغذی است.

 

کمبود بیوتین

معمولاً کمبود بیوتین بسیار کم دیده می‌شود؛ اما در افراد معتاد به الکل، کسانی که در فرهنگ غذایی‌شان سفیده‌ی تخم مرغ را خام و به مقدار زیاد می‌خورند، نوزادانی که دچار درماتیت پوستی (seborrheic dermatitis) هستند و افرادی که بخشی از وعده‌شان را حذف کرده‌اند، ممکن است دیده شود.

بیوتین در سفیده‌ی تخم مرغ به طور باند شده با ماده‌ای است که مانع از جذب آن می‌شود؛ لذا در افرادی که در طولانی مدت سفیده‌ی تخم مرغ را به صورت خام استفاده می‌کنند (خوردن دو سفیده تخم مرغ و یا در روز در طی چندین ماه)، کمبود بیوتین دیده می‌شود. اما اگر تخم مرغ به صورت پخته خورده شود، این مشکل در طی فرایند پخت از بین می‌رود و بیوتین به راحتی قابل جذب می‌شود.

معمولاً آزمایش خاصی برای تشخیص کمبود بیوتین در بدن وجود ندارد و آن‌را اغلب از روی علائم کمبود، شناسایی می‌کنند.

 

علائم کمبود

* حلقه قرمز رنگ و پوسته‌ای، دور چشم‌ها، بینی و دهان

معمولاً بیوتین به صورت مکمل (خوراکی یا تزریق) در مواردی مانند ریزش مو، شکستگی ناخن‌ها، التهابات پوستی در نوزادان، دیابت و در افسردگی متوسط 

و همچنین سایر موارد کمبودی که برده شد، تجویز می‌شود

*حس خارش در بازوها و پاها

 

نقش بیوتین در بدن

* در مطالعات انجام شده شواهدی وجود دارد که مصرف توأم بیوتین و کروم به کنترل قند خون در افراد دیابتی کمک می‌کند؛ خصوصاً آن دسته از دیابتی‌هایی که قند خون‌شان با دارو به سختی کنترل می‌شود.

* بیوتین می‌تواند تا حدی گزگز شدن اندام‌ها (اصطلاحاً سوزن سوزن شدن) در افراد دیابتی را بهبود بخشد.

* بیوتین می‌تواند میزان شکنندگی ناخن‌های دست و پا را در افرادی که ناخن‌های شکننده دارند، کاهش دهد.

 تا کنون تداخل خاصی  بین بیوتین و سایر داروها دیده نشده است.

میزان بیوتین مورد نیاز

فواید مصرف بیوتین

ولی میزان کافی دریافت (AI) آن جهت جلوگیری از کمبود آن اعلام شده است.

میزان کافی دریافت در نوزادان صفر تا 12 ماه، 5 تا 6 میکروگرم، کودکان 1 تا 3 سال 8 میکروگرم، کودکان 4 تا 8 سال، 12 میکروگرم، 9 تا 13 سال، 2 میکروگرم، 14 تا 18 سالگی 25 میکروگرم، 18 سال به بالا و بالغین و بارداران 3 میکروگرم و در زمان شیردهی 35 میکروگرم  می‌باشد.

ولی بهتر است فراموش نکنیم خوردن محصولات طبیعی از کلیه‌ی گروه‌ها به میزان کافی می‌تواند در برآورد نیاز روزانه‌مان به بیوتین مفید باشد.  

 

آیا باید بیوتین را به صورت مکمل دریافت کنیم؟

 

منابع بیوتین

منابع غنی از بیوتین سفیده تخم مرغ، جگر و مخمرها هستند.

برای اطمینان از دریافت بیوتین کافی، باید سعی کنیم این مواد را در بره غذایی‌مان مصرف کنیم:

جگر، گل کلم، موز، سفیده تخم مرغ پخته، ساردین، حبوبات، قارچ و مخمر و محصولات تخمیری، بادام و پیاز.

معمولاً یک تخم مرغ پخته  13 تا 25 میکروگرم  و  هر 9 گرم جگر پخته حدود 27 تا 35 میکروگرم بیوتین دارد.

 

تأثیرات فرایند پخت بر بیوتین

 

راحله باباپور

بخش تغذیه و آشپزی تبیان

مطالب مرتبط:مکمل ویتامین و املاح برای جلوگیری از ریزش مو

مطالب مرتبط:

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

فواید مصرف بیوتین

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت)  (دستگاه اسکلپیون Mediostar 218) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 218)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 3366 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar 218 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

 

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

22612171 _ 21
2261218 _ 21761748 _ 92

پونک

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه پلاتینیوم 217 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر دکتر  امینی علوی می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر در شعبه غرب تهران اینجا کلیک کنید)

دکتر  امینی علوی (پزشک عمومی)

  پوست ،مو و زیبایی

 

فواید مصرف بیوتین

نشانی مرکز تخصصی پونک: انتهای اشرفی اصفهانی چهار دیواری روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی ساختمان شادی طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی،مطب خانم دکتر امینی

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 بعدازظهر)

21-44813133

44834176_21

 

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

31-36633126

31-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

915784617

51-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 91692472

ساير شماره ها:

61-329188

6132277


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

1333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881

713628782

933718359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 216 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و

87335611 و 9188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 1 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و

34324713
958194126933574236

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و

35-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

سلام
من می خواستم از شعبه کرج وقت بگیرم ولی متاسفانه شعبه کرج اصلا به تلفن جواب نمی دهند. آیا شماره تغییر کرده؟

گاهی اوقات خط مرکز دچار مشکل می شود لطفا مجددا تماس بگیرید. خط ها تغییر نکرده اند.

ارومیه
یا شهرهای اذربایجان غربی نمایندگی ندارین
برای آقایون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در این منطقه نداریم. در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اپراتور آقا وبا سابقه لازم داشتین در خدمت هستم وعلاقه دارم تا به صورت درصدی ونفری کار کنم تا به صورت حقوق ماهیانه والان هم با ۲ مرکز در ارتباط هستم


سپاسگزاریم

با سلام از کجا میتونیم از نوع دستگاه لیزری که تو مطب ها استفاده میشن مطمین بشیم؟

دستگاه های معتبر در سایت اطلاع رسانی شده است.
برند دستگاه، ساخت تولید و مشخصات اصلی در پشت دستگاه درج گردیده است.

تخفیف ویژه تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی و لیزر برکه،
به مناسبت ایام عید با بهترین مارک کانادایی

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

هیچکس دوست ندارد موهای انبوه و پرپشت سینه خود را به نمایش بگذارد. این افراد معمولاً دکمه های لباس خود را تا بالا ترین حد می بندند. از بین بردن موهای زائد سینه با لیزر با انتشار پرتوهای پالس از نور متمرکز به زیر پوست بر روی فولیکول مو اثر می گذارد و به شدت

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/237786/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-7/——————————-4bd578dc346b.m4a

در حالی که بسیاری از گزینه های درمان موهای زائد با لیزر به طور عمده بر روی زنان متمرکز شده است ، اما لیزر موهای شانه و کمر در آقایان انجام می شود. از بین بردن این موها به علت تراکم بیش از حد موهای کمر و شانه برای مردان اهمیت دارد. اگر

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/236514/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/production/219-1-7/——————————-76e94bbc6ac22.m4a

هزینه لیزر موهای زائد در مناطق مختلف بدن متفاوت است. زیرا روش های مختلف شارژ وجود دارد. بعضی از کلینیک ها یک هزینه ثابت برای هر درمان هزینه می کنند ، برخی دیگر قیمت هر دوره درمان را با توجه به تعداد پالس های تعیین می کنند. به این معنی که عواملی مانند اندازه منطقه

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/236396/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-7/——————————-a1d7fff38dc41.m4a

بيزر با دستگاه اسكلپيون مدیو استار 218 که در مراکز لیزر درمانی مجموعه تهران اسکین از آن استفاده می شود ، لیزری واقعاً بدون درد است. لیزر اسكلپيون مدیو استار بهترین اثر بخشی را در مقایسه با لیزرهای ديگر را دارد.

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2296155/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-6/——————————-24fbab8aab2b.m4a

از بین بردن موهای زائد با استفاده از تکنولوژی بالای لیزر می تواند باعث کاهش 9 درصدی موها برای مدت زمان طولانی شود. حذف موهای زائد با لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ روش مؤثری است. زیرا با نفوذ به پوست موها را در ریشه از بین می برد. اين دستگاه لیزر این توانایی را دارد

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2286323/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-5/——————————-c9b12648463ce.m4a

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران) دارای بیشترین تخفیف لیزر مو در کشور
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1
2261218_21
92761748
*********************************************
مطب تخصصی شماره 2 (تهران) :زیر نظر دکتر امینی علوی
نشانی و شماره های تماس:
پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، چهاردیواری، روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی، ساختمان شادی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی
44813133_21
44834176_21
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
913498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی شیراز

شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881 – 713628782

*********************************************
همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

هیچکس دوست ندارد موهای انبوه و پرپشت سینه خود را به نمایش بگذارد. این افراد معمولاً دکمه های لباس خود را تا بالا ترین حد می بندند. از بین بردن موهای زائد سینه با لیزر با انتشار پرتوهای پالس از نور متمرکز به زیر پوست بر روی فولیکول مو اثر می گذارد و به شدت

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/237786/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-7/——————————-4bd578dc346b.m4a

در حالی که بسیاری از گزینه های درمان موهای زائد با لیزر به طور عمده بر روی زنان متمرکز شده است ، اما لیزر موهای شانه و کمر در آقایان انجام می شود. از بین بردن این موها به علت تراکم بیش از حد موهای کمر و شانه برای مردان اهمیت دارد. اگر

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/236514/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/production/219-1-7/——————————-76e94bbc6ac22.m4a

هزینه لیزر موهای زائد در مناطق مختلف بدن متفاوت است. زیرا روش های مختلف شارژ وجود دارد. بعضی از کلینیک ها یک هزینه ثابت برای هر درمان هزینه می کنند ، برخی دیگر قیمت هر دوره درمان را با توجه به تعداد پالس های تعیین می کنند. به این معنی که عواملی مانند اندازه منطقه

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/236396/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-7/——————————-a1d7fff38dc41.m4a

بيزر با دستگاه اسكلپيون مدیو استار 218 که در مراکز لیزر درمانی مجموعه تهران اسکین از آن استفاده می شود ، لیزری واقعاً بدون درد است. لیزر اسكلپيون مدیو استار بهترین اثر بخشی را در مقایسه با لیزرهای ديگر را دارد.

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2296155/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-6/——————————-24fbab8aab2b.m4a

از بین بردن موهای زائد با استفاده از تکنولوژی بالای لیزر می تواند باعث کاهش 9 درصدی موها برای مدت زمان طولانی شود. حذف موهای زائد با لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ روش مؤثری است. زیرا با نفوذ به پوست موها را در ریشه از بین می برد. اين دستگاه لیزر این توانایی را دارد

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2286323/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-5/——————————-c9b12648463ce.m4a

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *