فواید قرص چای سبز کام گرین

خواص دارویی و گیاهی

این قرص‌ها در صورتی که تنها حاوی گیاه چای سبز باشند، دقیقا همان خاصیت چای سبز را دارند و می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و روند جذب چربی‌ها را در بدن کاهش دهند. مصرف این قرص‌ها نیز مانند چای سبز باید بر اساس قاعده باشد، زيرا زیاده‌روی در مصرف این قرص با وجود آنکه گیاهی و طبیعی است می‌تواند همان عوارض چای سبز را داشته باشد.

قرص چای سبز به علت دارا بودن پلی فنول‌ها و کاتشین‌ها، در محافظت سلول‌های بدن در برابر رادیکال‌های آزاد موثر بوده و یک آنتی‌اکسیدان قوی می‌باشد. قرص چای سبز و کپسول‌های چای سبز به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده پرفشاری خون و کاهش چربی خون (کلسترول) توصیه می‌گردد. همچنین به علت خاصیت گرمازایی موجب سوخت و ساز کالری و نهایتا کاهش وزن و لاغری می‌شود.

این مکمل‌های غذایی ماده انبساط عروقی خون را بهبود بخشیده و موجب آرامش خاطر می‌گردد. چای سبز یا قرص چای سبز و کپسول‌های مکمل حاوی پودر این چای، همانند خود چای سبز موجب کاهش چربی‌های بد خون (LDL) و تری گلیسریدها شده و بالعکس موجب افزایش چربی‌های خوب خون (HDL) که برای بدن مفید می‌باشند می‌گردد، همچنین بدن را در مقابل اکسیداسیون چربی‌ها و تجمع آنها محافظت می‌نماید.

 

مصرف قرص‌های رژیم لاغری چای سبز در بیمارانی‌ که بدلیل بیماری خویش هر یک از داروهای زیر را مصرف می‌نمایند بدلیل بروز تداخلات دارویی بایستی تحت نظر و صلاحدید پزشک معالج صورت پذیرد:

در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید که نوشیدن چای سبز یا مکمل‌های حاوی آن همراه با بره غذایی برای کنترل میزان مصرف کربوهیدرات‌ها و ورزش را می‌توان به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام برد. بسیاری از محققان و متخصصان تغذیه معتقدند که چای سبز جایگزین مناسبی برای چای سیاه است.

گروه سلامت ستاره

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

Loading

Loading

Loading

Working

Loading

Working

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Loading

محافظت دربرابر بیماری های قلبی و تصلب الشرائین، سرطان های کولون و دستگاه گوارش، کاهش دهنده وزن www.drfakhar.ir

Loading

Loading

Loading

Loading

Loading

Working

Loading playlists

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

علی بن موسی الرضا در کتاب طب الرضا توصیه هایی منباب آداب و رفتار در دو ماه ایار و حزیران ایراد فرموده اند که در این گزارش به آن ها اشاره می کنیم.

بدن عضلانی، پوشیدن لباس های گران قیمت و شیک، مدل موهای جذاب، بوی ادوکلن تلخ، ته ریش، قد بلند و یک ساعت جذاب با کفش های واکس زده چیزهایی هستند که وقتی از یک مرد جذاب سخن به میان می آید، در ذهن ما جریان پیدا می کنند

خلیج فارس: ژنتیک نشان می دهد اجداد انسان امروزی گیاه، میوه، دانه و آجیل می خوردند، اما به آرامی رژیم غذایی انسان تغییر کرد و گوشت به آن اضافه شد! سوال این است که چرا این اتفاق رخ داد؟

با آغاز سال جدید تحصیلی و شروع فصل درس و مدرسه، گنجاندن یک تا دو میان وعده مغذی متشکل از انواع میوه ها می تواند بهترین مکمل برای تکمیل وعده های غذایی دانش آموزان باشد.

یکی از مسائل برای مردانی که ازدواج با زن مطلقه را در بره دارند، این است که ازدواج با این افراد چه معایب و چه مزایایی دارد؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

پژوهشگران مرکز ناباروری یزد پیشرفت های چشمگیری از سالهای گذشته تاکنون داشته اند.

محققاند آلمانی به تازگی اپلیکیشنی طراحی کرده اند که عواقب ویران کننده فراموشی استفاده از ضدآفتاب را نشان می دهد.

آب کردن چربی شکم رویای بسیاری از آدم ها است که از این معضل رنج می کشند.

با صد ترفند رانندگی که خیلی هایشان تا حالا به گوش تان نخورده آشنا شوید تا زندگی مطمئن تری پشت فرمان داشته باشید.

پزشک اورژانس درباره کمک های اولیه به مجروحان تیراندازی و روش صحیح بندآورن خونریزی توضیحاتی داد.

پیشگیری از ایدز ایران، متاسفانه در سال های اخیر برقراری رابطه جنسی از راه مقعد از قبل شده است که پزشکان و متخصصان توصیه نمی کنند. این نوع رابطه جنسی دارای خطرات و عوارضی است که در ادامه به تمام این موارد اشاره می کنیم. در این باره با دکتر لارن استرچر Lauren F

راهکارهایی ساده و خانگی برای درمان سوزش معده را در قالب اینفوگرافیک برایتان آورده ایم.

محققان معتقد هستند که عدسی یک صبحانه انرژی زا برای کودکان است چرا که عدس ضد استرس است و به کاهش کلسترول کمک می کند . عوارض مصرف قرص آستامینوفن کدئین

برترین ها : پدربزرگ ها و مادربزرگ ها زندگی ما را بهتر می کنند. بدون آن ها، چیز های زیادی وجود داشت که درکشان نمی کردیم! آن ها دانش و تجربه خود را در اختیار ما می گذارند و چیز هایی به ما یادمی دهند که هیچ جای دیگر نمی توانستیم یاد بگیریم

ساعت 24-وجود سوزن در برخی میوه ها مانند توت فرنگی، سیب و موز در ایالت های مختلف استرالیا در روزهای اخیر به یک چالش جدی امنیتی تبدیل شده است.

روش روشن کردن لامپ اس ام دی با استفاده از میدان الکترومغناطیسی آموزش داده شده است.

این روزها تشخیص برنج خوب سخت است! به دلیل وجود برنج پلاستیکی، قبل از کیفیت برنج، کشف اصالت آن مهم تر است. وقتی برای خرید به فروشگاه های اینترنتی یا حقیقی سری می زنید با گروهی از نشان ها و برندهای متنوع تجاری مواجه می شوید. آن موقع است که از خودتان می پرسید کدام برنج را بخرم؟

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان میل کردن آجیل های متفاوت گذرتان به یک بادام زیبا بیفتد و بخواهید آن را با لذت میل نمایید که یکدفعه تلخی آن کام شما را زهرمار نماید و بلافاصله . اما []

باشگاه خبرنگاران جوان : تقریبا ده درصد از مردم کشورمان در سنین بالا دچار آلزایمر می شوند که ابتلا به آن دلایل گوناگونی دارد. از هر ده نفر، یک نفر در ایران به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند و این بیماری که با فراموشی های قابل توجه همراه است می تواند خطرات زیادی برای انسان ایجاد کند که

کرم انگلیسی یا کاستارد نوعی سس غلیظ وانیلی است که در خیلی از کیک ها و بستنی ها از آن استفاده می شود. همچنین این سس را روی کیک ها و دسرهای مختلف ریخته و بصورت گرم یا سرد سرو می کنند. ویدیوی این طرز تهیه را با زیرنویس فارسی در تابناک ببینید.

پژوهشگران آمریکایی با استفاده از انعکاس امواج نور روش جدیدی ابداع کرده اند که امکان مشاهده اشیای خارج از میدان دید را ایجاد می کند. پژوهشگران سعی دارند با استفاده از چندین حسگر، امکان دیدن اشیای خارج از میدان دید را فراهم کنند.

پژوهش های دانشگاهی حاکی ازتفاوت آماری معنی دار بین میانگین خوش بینی دردوگروه سالمندان ساکن منزل وسرای سالمندان بود،به این صورت که گروه سالمندان ساکن منزل دارای میانگین خوش بینی بیشتری نسبت به گروه سالمندان ساکن درسرای سالمندان هستند.

یک متخصص مغز و اعصاب گفت: گرچه وراثت عاملی تعیین کننده است اما آمار مبتلایان به آلزایمر در میان افرادی که کلسترول بالایی دارند، است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بره دانشگاه توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و تخصصی است.

مجله دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان در پایگاه بین المللی Scopus نمایه شد.

تلسکوپ فضایی “تس”(TESS) که چند ماه پیش به فضا ارسال شد، اولین تصاویر رسمی خود را به زمین فرستاد. این تلسکوپ فضایی موفق به کشف دو سیاره در دوردست شد.

ترانه بنی یعقوب| دیدن همه این ها و بچه هایی که با ذوق و اشتیاق مشغول بازی اند، محیط مدرسه طبیعت را جذاب می کند. نمی دانم اسم خیلی از این درختچه ها و درخت ها چیست، اما هرچه هست زیبایی اینجا را دو چندان کرده؛ چند بچه زیر درخت توت بازی می کنند. همان برکه ای که دل هر []

گل ساعتی از آن دسته گل های پرخاصیتی محسوب می شود.

مطالب منتشر شده از حوزه های مختلف در تاریخ 97.6.31را می بینید.

میز کنسول و آینه مدرن جزء وسایلی هستند که دائما از آن ها استفاده خواهد شد و فقط جنبه دکوری آن ها مد نظر نیست. خیلی از ما وسایلی در خانه داریم که به مرور زمان کارایی خود را از دست داده و به یک شئ دکوری صرف در تبدیل می شوند البته خیلی هایشان هم سر از انباری و تراس در می آورند

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘



درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Green Tea CamGreen

 

تعداد در یک بسته بندی: 1عدد

ترکیبات ( در محصول ) :

مقدار

نیاز روزانه

عصاره چای سبز

45 mg

*

آنتی اکسیدان محافظت در برابر بیماری های قلب و عروق جلوگیری از تصلب شرایین کاهش وزن و تری گلسیرید

موارد مصرف :

محافظت دربرابر بیماری های قلبی و تصلب الشرائین، سرطان های کولون و دستگاه گوارش کاهش دهنده وزن

شرایط نگهداری :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود

روش مصرف :

روزانه 1 تا 2 قرص بعد از غذا با 1 لیوان آب میل شود

قرص کاهش وزن گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز و گیاهان دارویی است که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کنند. معمولاً با افزایش سن، قند خون هم کم‌کم بالا می‌رود، خصوصاً اگر به رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشیم. وزن به‌مرورزمان بالا رفته و به دنبال آن احتمال بروز دیابت نوع دو هم افزایش می‌یابد. مصرف روزانه پنج فنجان چای سبز می‌تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب‌مروارید و بیماری‌های کلیوی به طرز معجزه‌آسایی جلوگیری کند. به نظر می‌رسد ‌اصلی‌ترین مکانیسم، ‌مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) است. با مهار شدن فعالیت این آنزیم، نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای می‌شکند و درنتیجه قند خون با سرعت کمی بالا می‌رود. مصرف چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می‌شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.


قرص گرین تیدین فرآورده‌ای گیاهی است که از 5 میلی‌گرم پودر برگ چای سبز غنی‌شده با عصاره ، استانداردشده بر مبنای 5 میلی‌گرم پلی فنل تام ، 2میلی‌گرم دانه شوید و 2میلی‌گرم دانه زیره سبز تهیه‌شده است .برگ چای سبز (Camellia Sinensis) دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی زیر می‌باشد :

در 29 بررسی کلینیکی انجام‌شده بر روی 68242 نفر ، نشان داده‌شده است که مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق ، سرطان ، کنترل چاقی و سلامت روده‌ها می‌باشد . با توجه به آزمایش‌ها کلینیکی ارائه‌شده بر روی چای سبز ، قرص گرین تیدین دارای اثرات آنتی‌اکسیدان و ضد سرطان معده ، روده کوچک ، کولون ، پانکراس و سرطان سینه می‌باشد . اثرات آنتی‌اکسیدانی چای سبز شش برابر چای سیاه، و از ویتامین C , E و کاروتنوییدها می‌باشد. مطابق بررسی‌های انجام‌شده خاصیت ضد سرطانی این دارو وابسته به خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد تکثیر سلولی پلی فنل ها ، خصوصاً اپی گالوکاتشین دانسته شده است . پلی فنل ها با بلوکه کردن تشکیل درون‌زایی نیتروزامین و آمین های هتروسیکلیک و هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای و نیز کاهش تخریب DNA ، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند . این دارو همچنین باعث ممانعت و درمان اسهال باکتریایی (Clostridial diarrhea) و رشد باکتری‌های مفید در فلور میکروبی روده می‌گردد . در مطالعه بر روی حیوانات ، خواص ضدالتهاب آن در درمان کولیت به اثبات رسیده است . قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک ( افزایش سوخت و ساز سلولی ) موجب کاهش و کنترل وزن می‌گردد . در یک آزمایش کلینیکی معلوم گردید که با مصرف روزانه 4 نوبت 5 میلی‌گرمی چای سبز بعد از 15 روز 1.7 کیلوگرم و بعد از 3 روز 2.9 کیلوگرم کاهش وزن به همراه کاهش کلسترول تام و تری گلیسیرید ( بدون کاهش (HDL ایجاد می شود . شوید و زیره در درمان نفخ و سوءهاضمه کاربرد دارند و دارای اثرات مدر ،کاهش دهنده وزن ، چربی و قندخون بوده و با وجود خاصیت ضد میکروبی ، بر عفونت‌های میکروبی اندام گوارشی نیز مؤثر می‌باشند .

بزرگسالان : روزی 3 بار، هر بار 1 تا 2 قرص ، با غذا ( ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز به حداکثر مجاز افزایش دهید ).




قرص های گرین تیدین در دمای کمتر از 3 درجه سانتی‌گراد , دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *