فواید خوردن آب انار ناشتا

سایت شرکت پاناسونیک

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیز تحسین مخاطبین را بر می انگیزد.  

فواید خوردن آب انار ناشتا

ایران پاناسونیک سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.  

 

امیدواریم که بتوانیم با ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان عزیز، خدمتی – هرچند کوچک – به هموطنان عزیز انجام دهیم. آرامش خاطر شما همواره دغدغه ما می باشد.  

در صورتی که درخواستی دارید که می خواهید برای ما ارسال کنید و همچنین اگر تمایل داشته باشید که نظرات و پیشنهادهای سازنده خودتان را با ما در میان بگذارید، می توانید به صفحه تماس با ما بروید و فرم مربوطه را پر کرده، برای ما ارسال نمائید. همیشه می توانید با ما در تماس باشید.  

Добро пожаловать в мир идей и решений для корпоративных заказчиков.

Panasonic улучшает жизнь людей дома, в дороге и общественных местах.

Стремление к лучшему стоит за всем, что мы делаем

Посетите сайт, посвященный истории Panasonic. Здесь представлены важнейшие события за 1 лет – с момента основания компании в 1918 году и до наших дней. Именно так мы претворяем в жизнь свой глобальный слоган: «Улучшая жизнь, улучшаем мир».

Новый триммер ER-GB96 создан специально для дизайна и стайлинга плотной густой бороды. Теперь вы с легкостью сможете придать ей нужную форму и длину, благодаря особым лезвиям и мощному двигателю.

Профессиональная репортажная камера – идеальный выбор для съемки дикой природы и экшн фотографии.

Все соцсети Panasonic в социальных сетях

Спец. предложение для держателей карт Citibank

Спец. предложения на покупку машинок для стрижки

فواید خوردن آب انار ناشتا

شرکت ایده آل گستر در سال 1382با شماره ثبت 295974از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

تلقن بیسیم KX-TG4731

تلفن KX-TG4731 یکی دیگر از تلفن های تک بیسیم کمپانی پاناسونیک است که در سال 213 وارد بازار تلفن های بیسیم شد. منشی تلفنی

گاهی کاربر مشغول انجام کاری است و یا دسترسی به پا

ویدئو پروژکتور PT-LB353 ویدئو پروژکتورهای کمپانی پاناسونیک به دلیل قابلیت های متعدد قابل توجه بسیاری از مخاطبین که در زمینه آموزش کار می کنند قرار گرفته است. ویدئو پروژکتور PT-LB353 یکی از محصولات پ

تلفن بی سیم KX-TGF38

تلفن KX-TGF38 یکی از محصولات پرفروش کمپانی پاناسونیک می باشد که به دلیل قابلیت های متعدد و ظاهر زیبا مخاطبین زیادی را مجذوب خود کرده است. لینک کردن تلفن همراه

دکمه ای بر

تلفن بی سیم KX-TG4711 تلفن KX-TG4711 یکی دیگر از محصولات پرفروش کمپانی پاناسونیک است که با ظاهر زیبای خود و قابلیت های قابل توجه مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. تکنولوژی DECT

تلفن فوق دارای تک

تلفن بی سیم KX-TGD532

تلفن KX-TGD532  شامل دو گوشی بی سیم همراه با بیس اصلی و یک پایه شارژ است، این تلفن در ابعاد  13*12*9 میلی‌مترو وزن 7 گرم طراحی شده است. تلفن بی سیم KX-TG

تلفن بی سیم KX-TGE232 تلفن بی سیم KX-TGE232 یکی دیگر از محصولات کمپانی پاناسونیک می باشد که دارای قابلیت های منحصر به فرد و ظاهری زیبا است. اعداد چاپ شده برروی صفحه کلید این تلفن بسیار با کیفیت

 نمایندگی پاناسونیک آبنوس به عنوان تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران در حال فعالیت می باشد. هدف این شرکت از ابتدا عرضه محصولات با کیفیت بالا در بخش ماشین های اداری، آموزش و پشتیبانی سخت افزار ها و نرم افزار های شرکت پاناسونیک به هموطنان عزیز بوده است که تا بحال در این راه با تکیه بر کنترل کیفیت خدمات و تطابق خدمات با استانداردهای جهانی شرکت های ذکر شده، استفاده از مهندسین و متخصصین با تجربه در زمینه های مورد نظر و ارائه آموزش های صحیح به تمامی مشتریان شرکت آبنوس، شامل مشتریان داخی و مشتریان خارجی و استفاده از استراتژی های به روز جهانی جهت حفظ رابطه بلند مدت با مشتریان خود، موفق بوده ایم.

ما با ارائه کامل‌ترین خدمات در تمام لحظات کنار شما هستیم

برای اطلاع از قیمت محصول با شرکت ابزار الکترونیک آبنوس تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از قیمت محصول با شرکت ابزار الکترونیک آبنوس تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاع از قیمت محصول با شرکت ابزار الکترونیک آبنوس تماس حاصل فرمایید .

برای پیگیری اینترنتی وضعیت دستگاه خود در نمایندگی پاناسونیک روی لینک مقابل کلیک نمایید

توافق بین شرکت پاناسونیک و تویوتا در زمینه تولید باتری الکتریکی

شرکت پاناسونیک و فعالیت در بازار تلویزیون های 4Ka

نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/نمایندگی پاناسونیک/

نمایندگی پاناسونیک ایران/ نمایندگی اصفهان پاناسونیک/ نمایند تهران پاناسونیک/ نمایندگی تعمیرات پاناسونیک/ نمایندگی شیراز پاناسونیک/ نمایندگی میرداماد پاناسونیک/ نمایندگی ریش تراش پاناسونیک/ نمایندگی مشهد پاناسونیک/ نمایندگی کرج پاناسونیک/ نمایندگی تبریز پاناسونیک/ نمایندگی رشت پاناسونیک/ نمایندگی تلفن پاناسونیک/ نمایندگی غرب تهران پاناسونیک/ پاناسونیک نمایندگی تهران/ پاناسونیک نمایندگی پرینتر/ پاناسونیک نمایندگی سانترال/ پاناسونیک نمایندگی رسمی/ پاناسونیک نمایندگی در ایران/ پاناسونیک تعمیرات نمایندگی/ پاناسونیک رسمی نمایندگی/ پاناسونیک نمایندگی محصولات/ پاناسونیک نمایندگی اسپلیت/ پاناسونیک نمایندگی فکس/ نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک/ نمایندگی پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آبنوس الکترونیک می باشد.

این بخش جهت اینست که از ورود اسپمر ها جلوگیری شود.

 عصر ارتباطات، نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران است. این شرکت مفتخر است، طی چندین سال فعالیت پیوسته خود در زمینه فروش و نصب سانترال و فکس ، توانسته به بسیاری از ارگانهای دولتی و خصوصی سرویس و خدمات شایان ارائه کند.شایان ذکر است شرکت عصرارتباطات نمایندگی برتر محصولات مخابراتی پاناسونیک از طرف شرکت پاناسونیک انتخاب گردیده است. لازم به ذکر است منظور از نمایندگی رسمی  زیر مجموعه شرکت کامتل میباشد .

جهت آشنایی شما بازدید کننده محترم با کارت گارنتی اصلی بر روی لینک زیر کلیک نمایید

شما مشتری عزیز میتوانید از اخرین نرخه و همچنین موارد تخلف از این سامانه استفاده فرمایید.

امید است، با لطف پروردگار و کوشش فراوان، بتوانیم برترین نمایندگی پاناسونیک در ایران باشیم.

© 211-214 Asre Ertebatat All rights reserved.

شرکت ایده آل گستر در سال 1382با شماره ثبت 295974از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.

تنها نماینده رسمی محصولات مخابراتی و ارتباط تصويری پاناسونیک در ایران

مشتریان گرامی، میتوانید از این طریق صحت گارانتی دستگاه خود را بررسی نمایند :   شرایط ضمانت خدمات مشتری گرامی ؛ احتراما به عرض می رساند که ضمانت خدمات شرکت کامتل به مفهوم ارائه خدمات برای دستگاه های معیوب به

محل ورود کاربری و رمز عبور برای مشتریان ویژه ( VIP ) : محل ورود کاربری و رمز عبور برای نمایندگان کامتل :   &gt&gt این قسمت در حال به‌روزرسانی بوده و فعلا در دسترس نیست &lt&lt

                &gt&gt این قسمت در حال به‌روزرسانی بوده و فعلا در دسترس نیست &lt&lt

بهترین انتخاب ، خرید از نمایندگی رسمی محصولات پاناسونیک است . پاناسونیک ، ایده‌ای برای زندگی بهتر

                                                              

. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به کامتل می‌باشد

سایت شرکت پاناسونیک

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

خانه » اخبار و حوادث » علمی » چند درصد از مغز انسان استفاده می شود؟

ممکن است شنیده باشید که انسان تنها از ده درصد مغز خود استفاده می‌کند و اگر شما بتوانید بقیه قدرت مغز خود را رمزگشایی کنید، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید. شما می توانید تبدیل به یک نابغه فوق العاده شوید و یا قدرت‌های روانی مانند ذهن‌خوانی و حرکت اجسام با نیروی ذهن را به دست آورید.

این “افسانه ده درصد الهام‌بخش منابع بسیاری در خیالپردازی فرهنگی بوده است. به عنوان مثال، در فیلم لوسی محصول سال 214 ، یک زن با مصرف مواد مخدر، 9 درصد از مغزش را که قبلا غیرقابل دسترس بوده را رها می‌کند و قدرت‌های خدامانند را در خود پرورش می‌دهد.

بر اساس تحقیقات سال 213 که توسط بنیاد مایکل جی فاکس برای تحقیقات پارکینسون انجام شد، بسیاری از مردم، ازجمله حدود 65 درصد آمریکایی‌ها این افسانه را باور دارند. در مطالعه دیگری که از دانشجویان پرسیده شد انسان‌ها از چند درصد مغزشان استفاده می‌کنند، حدود یک سوم دانشجویان رشته‌های روانشناسی، پاسخ دادند.1 درصد.

فواید خوردن آب انار ناشتا

با این حال، بر خلاف اسطوره ده درصد، دانشمندان نشان داده‌اند که انسان هر روز از تمام ظرفیت مغز خود استفاده می‌کند.

چندین مورد از شواهد وجود دارد که افسانه ده درصد را رد می‌کند.

بخوانید:

بازسازی سلولهای مغزی

اندازه مغز با میزان هوش چه ارتباطی دارد؟

چند درصد از مغز انسان استفاده می شود؟

علم عصب‌شناسی بررسی می کند که چگونه آناتومی مغز بر رفتار، احساسات و شناخت افراد تاثیر می گذارد.

در طول سال‌ها، دانشمندان مغز نشان داده‌اند که قسمت‌های مختلف مغز مسئول اعمال خاصی هستند، از تشخیص رنگ گرفته تا حل مسائل. بر خلاف افسانه ده درصد، دانشمندان به لطف تکنیک‌های تصویربرداری مغز مانند توموگرافی انتشار پوزیترون و تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی، ثابت کرده‌اند که همه بخش‌های مغز در فعالیت‌های روزانه ما به طور کامل استفاده می‌شود.

تا به حال تحقیقات درباره پیدا کردن یک منطقه مغز که کاملا غیر فعال باشد، به جایی نرسیده است. حتی مطالعاتی که فعالیت در سطح تک‌سلولی را اندازه گیری می کنند، هیچ بخش غیر فعال مغز را نشان نداده‌اند.

بسیاری از مطالعات تصویربرداری مغز که فعالیت مغز را هنگامی که فرد یک کار خاص را انجام می دهد، اندازه گیری می‌کنند، نشان می‌دهد که چگونه قسمت‌های مختلف مغز با یکدیگر کار می‌کنند.

به عنوان مثال، در حالی که شما این متن را در تلفن هوشمند خود می‌خوانید، برخی از قسمت‌های مغز شما، از جمله قسمت‌هایی که مسئول دید، درک مطلب و نگه داشتن گوشی شما هستند، فعالت‌ر خواهند بود.

با این حال، برخی از تصاویر مغز، به طور ناخواسته از افسانه ده درصد حمایت می‌کنند، زیرا این تصاویر، اغلب لکه‌های روشن کوچکی روی تصویر خاکستری مغز نشان می‌دهد. این ممکن است به این معنا باشد که تنها نقاط روشن در مغز فعالیت دارند، اما اینطور نیست. بلکه، لکه‌های رنگی نمایانگر مناطقی از مغز هستند که وقتی شخص کاری انجام می‌دهد، فعال‌ترند، و زمانی که شخص کاری انجام نمی‌دهد، نقاط خاکستری وجود دارد، یعنی مغز فعال است ولی به میزان کمتر.

مخالفت مستقیم با افسانه 1 درصد در افراد مبتلا به آسیب مغزی ،مثل سکته مغزی، ضربه به سر یا مسمومیت با مونواکسیدکربن، قرار می‌گیرد و کارهایی که به دلیل صدمات فوق دیگر قادر به انجام آن‌ها نیستند و یا نمی‌توانند مانند قبل انجام دهند. اگر افسانه 1 درصد درست باشد، پس آسیب به بسیاری از نقاط مغز ما، نباید بر عملکرد روزانه ما تأثیر بگذارد.

مطالعات نشان داده‌اند که آسیب رساندن به یک بخش بسیار کوچک مغز ممکن است عواقب ویرانگر داشته باشد. به عنوان مثال، اگر کسی تجربه آسیب به منطقه براکا را داشته باشد، میتواند زبان را درک کنند، اما نمیتواند به درستی کلمات را ادا کند یا به صورت روان صحبت کند.

در یک مورد بسیار افشا شده، یک زن در فلوریدا زمانی که کمبود اکسیژن نیمی از ناحیه پیشین مغزش_که 85 در از مغز را تشکیل می‌دهد_ را تخریب کرد به طور دائم “قابلیت تفکر، درک، خاطرات و احساسات که اساس انسان بودن است را از دست داد.

یکی دیگر از شواهد علیه افسانه ده درصد، تکامل است. مغز افراد بزرگسال تنها دو درصد از جرم بدن را تشکیل می‌دهد، اما بیش از 2 درصد از انرژی بدن را مصرف می‌کند. در مقایسه، مغز بسیاری از گونه‌های مهره دار – از جمله ماهی‌ها ، خزندگان، پرندگان و پستانداران – دو تا هشت درصد انرژی بدن خود را مصرف می کنند.

مغز به وسیله میلیون ها سال انتخاب طبیعی شکل گرفته است، که این موضوع ویژگی‌های مطلوب را برای افزایش احتمال زنده ماندن به ارمغان می آورد. بعید است بدن در صورتی که تنها از 1 درصد مغز استفاده کند، مقدار زیادی از انرژی خود را به مغز اختصاص دهد.

حتی با شواهد فراوان که خلاف آن را نشان می دهد، چرا بسیاری از مردم هنوز معتقدند که انسان تنها از ده درصد مغز خود استفاده می‌کند؟ مشخص نیست که چگونه در وهله اول اسطوره گسترش یافته است، اما ممکن است از طریق کتاب‌های خودآموز محبوب شده باشد و حتی ممکن است در مطالعات قدیمی و ناقص علوم عصب‌شناسی نیز وجود داشته باشد.

جذابیت اصلی اسطوره ده درصد این ایده است که اگر شما بتوانید بقیه قدرت مغز خود را رمزگشایی کنید، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید. این ایده با پیامی که توسط کتاب های خودآموز بیان می‌شود مطابقت دارد که به شما راه‌هایی را می دهد که می توانید خودتان را بهبود ببخشید.

به عنوان مثال، مقدمه لوئل توماس در کتاب مشهور دیل کارنگی، چطور بر دوستانمان پیروز شویم و مردم را تحت تآثیر قرار دهیم، می‌گوید که فرد معمولی “تنها 1 درصد از توانایی ذهنی پنهانش را توسعه می‌دهد. این بیانیه که از ویلیام جیمز، روانشناس، بیان شده، اشاره می‌کند به پتانسیل فرد برای دستیابی بیشتر، نه اینکه چقدر از مغز آن‌ها استفاده می‌شودگفته می‌شود  که انیشتین، با استفاده از افسانه ده درصد، نبوغش را توضیح داد، هرچند این ادعاها بی اساس است.

یکی دیگر از منابع اسطوره موجود در زمینه‌های ‌ساکت مغز از پژوهش های علوم انسانی قدیمی است. به عنوان مثال، در دهه 193، ویلدر پنیفورد، جراح مغز و اعصاب، الکترودهای الکتریکی را به مغز بیماران مبتلا به صرع متصل کرد. او متوجه شد که برخی از نواحی مغز باعث شده بیماران احساسات مختلفی را تجربه کنند که دیگران نمی‌توانند تجربه کنند.

با تکامل تکنولوژی، محققان بعدا دریافتند که این مناطق “ساکت مغز، که شامل لوب پیشانی است،مطمئناٌ کارکردهایی داشته‌اند.

بخوانید:

هشت علامت تومور مغزی را بشناسید

مغز چگونه هشیاری را بوجود می آورد؟

عادات هفت گانه مضر برای سلامت مغز

صرف نظر از اینکه چگونه و کجا این افسانه ایجاد شده است و علی رغم فراوانی شواهد که نشان می‌دهد انسان از کل مغز خود استفاده می‌کند، این افسانه در تصورات فرهنگی نفوذ کرده است. با این حال، این فکر که شما می‌توانید با رمزگشایی بقیه مغزتان، تبدیل به یک نابغه یا فوق بشر با قدرت حرکت اجسام با ذهن شوید، بسیار وسوسه‌انگیز است.

thoughtco



 

از نظر طب قدیم ایران میوه انار سرد، تر و قابض است. آب انار سرد و تر است. پوست انار نیز سرد و خشک و بسیار قابض است.

آب انار خون ساز است و خون را تصفیه می‌کند و برای سالمندان بهترین دارو برای تقویت کلیه است. رنگ صورت را شاداب می‌کند و شادی بخش و مفرح است. صدا را باز کرده و گرفتگی صدا را برطرف می‌کند. برای افزایش وزن مصرف انار مفید است و آب انار مقوی قلب و معده است.

فواید خوردن آب انار ناشتا

متخصصان انگلیسی در یک بررسی جدید دریافته‌اند که نوشیدن روزانه آب انار می‌تواند با پایین آوردن فشار خون و کاهش میزان هورمون استرس، تنش‌ها و استرس‌های کارمندان را در محل کار کمتر کند.

متخصصان دانشگاه کوئین مارگات در ادینبورگ با انجام آزمایشاتی، تأثیر فیزیولوژیکی مصرف روزانه نیم لیتر آب انار را طی یک دوره دو هفته‌ای مورد ارزیابی قرار دادند.

آن‌ها دریافتند تمام 6 نفری که داوطلبانه در این آزمایش شرکت کرده بودند و در محیط‌های کاری مختلف مشغول به کار بودند، پس از نوشیدن این آب میوه اشتیاق بیشتری پیدا کردند و کمتر دچار استرس و آشفتگی می‌شدند.

به گزارش روزه تلگراف، مطالعات بسیاری تاکنون نشان داده است که آب انار مزایای بسیاری برای سلامتی دارد و انجام مطالعات برای شناسایی خواص مفید این میوه ضروری است.

به نقل از مد نیوز ری‌پورت، این بار متخصصان تغذیه تاکید کرده‌اند که آب انار همچنین می‌تواند چربی‌های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش دهد.

این متخصصان در یک آزمایش یک ماهه ثابت کردند، میزان تشکیل سلول‌های چربی در اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف می‌کنند، کاهش می‌یابد.

کسانی که آب انار می‌نوشند، فشار خونشان نیز پایین می‌آید و بنابراین خطر بروز حملات قلبی و سکته مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

پزشکان معتقدند که آب انار می‌تواند مقدار اسید چرب موجود در خون موسوم به اسید چرب «NEFA» را کاهش دهد.

آزمایشات قبلی که روی انسان و حیوانات انجام گرفته، نشان داده است که مقدار زیادی از این اسید چرب، ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می‌دهد و در نتیجه سبب تشدید احتمال ابتلا به بیماری قلبی و دیابت نوع دوم می‌شود.

 

خواص آنتی اکسیدانی انار تأثیر زیادی بر کاهش احتمال ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی دارد. آب انار به خاطر داشتن مقادیر فراوانی فلاوونوئید (نوعی آنتی اکسیدان) تأثیر فوق‌العاده‌ای بر خنثی سازی سرطان ناشی از رادیکال‌های آزاد دارد.

طی نتایج حاصله از تحقیقات روی موش‌ها، این میوه می‌تواند در پیشگیری از سرطان پوست و سینه موثر باشد و نیز طی یافته‌های جدید محققان آمریکائی، مصرف آب انار، روند رشد سلول‌های سرطان پروستات را کاهش می‌دهد.

در یک مطالعه زمانی که مصرف آب انار را ارزیابی کردند، مشخص شد: این ماده به دلیل وجود آنتی اکسیدان به مقدار زیاد می‌تواند به عنوان راهی برای مبارزه و جلوگیری از سرطان سینه باشد.


این گروه دریافتند: میوه‌های قرمز دارای آب و دانه به طور طبیعی یک نوع ماده شیمیایی به «اسید الاژیک» تولید می‌کنند که به نظر می‌رسد برای جلوگیری از رشد سلول‌های سرطان در بافت‌های سینه مفید باشد.


در آزمایشگاه محققان روی آنزیم روماتاس که نقش کلیدی در تولید استروژن و توسعه رشد سرطان سینه و اثرات ده‌ها ترکیب موجود در انار که با مبارزه با سرطان سینه مرتبط هستند، مطالعه کردند.

به طور کلی محققان اظهار داشتند: با استفاده از آب میوه‌های قرمز دانه‌دار به خصوص انار می‌توان به مبارزه با رشد سرطان سینه پرداخت.

آب انار سرشار از نوعی ماده آنتی اکسیدان است و همین ماده انار را در صدر میوه‌های دارای آنتی اکسیدان از قبیل زغال اخته، پرتقال و انگور قرار داده است.

پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیای آمریکا معتقدند، میزان آنتی اکسیدان آب انار که به فنولیک موسوم است، از انواع چای سبز و زیتون سیاه نیز به مراتب است. بر اساس پژوهش این محققان آب انار دست کم 2 درصد بیش از دیگر آب میوه‌ها دارای خواص آنتی اکسیدان است.

نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار می‌تواند تا بیش از یک سوم، جریان خون به قلب را افزایش دهد.

خواص آنتی اکسیدانی این میوه، از ایجاد کلسترول بد پیشگیری می‌کند و سرخرگ‌ها را تمیز نگه می‌دارد و احتمال حملات قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد. 

 

آب انار مزایای بسیار زیادی برای بیماران کلیوی به خصوص بیماران در حال دیالیز به همراه دارد.

 

دکتر فرانک بروسیوس با اشاره به نتایج بررسی متخصصان دانشگاه میشیگان در این باره افزود: آب انار که شامل سطوح آنتی اکسیدان پلی فنول است، قادر به کاهش تخریب سلول‌ها به وسیله ایجاد رادیکال‌های آزاد می‌شود. وجود چنین آنتی اکسیدانی در رژیم غذایی بیماران کلیوی می‌تواند به دلیل ایجاد رادیکال‌های آزاد در خون، امکان افزایش گردش خون به وسیله دستگاه دیالیز را فراهم کند.

بر این اساس محققان، 11 بیمار دیالیزی را به طور تصادفی برای مصرف آب انار یا بدون مصرف این نوشیدنی انتخاب و بررسی کردند و نتایج آن نشان داد: آن‌هایی که هفته‌ای 3 بار نصف فنجان آب انار مصرف می‌کردند، نسبت به سایرین دچار کاهش التهابات مولکول و عفونت‌ها در خون خود شدند.

بیماران کلیوی که هر هفته از نوشیدنی‌های ترش استفاده می‌کنند، احتمال عفونت که دومین عامل کشنده بیماران دیالیزی است را کاهش می‌دهند.

تاکنون هیچ نوشیدنی دیگری که چنین خاصیت از بین برندگی عفونت را داشته باشد، مشاهده نشده است.

فرآوری: مریم مرادیان نیری

بخش تغذیه و آشپزی تبیان


منابع:

همشهری آنلاین – شهره فرجی

فارس – مرتضی صفوی

فواید خوردن آب انار ناشتا

ایسنا

پزشکان بدون مرز

حتی دانه انار هم مفید است

ناگفته های انار

خواص رُب انار

12 فایده انار

تاثیر آب انار در رفع مواد سمی بدن

 

انار یک میوه پاییزی و بسیار خوشمزه است که طرفداران بیشماری دارد.

در این مطلب برای شما دلایلی آوردیم تا ناشتا انار و گلپر بخورید.

– نخست انار دون شده را درون قوری ریخته و یک لیوان آب جوش روی آن بریزید.

گلپر، نبات و چوب دارچین را اضافه کنیدو روی حرارت غیر مستقیم ( کتری یا وارمر ) قرار دهید .

بگذارید قوری برای حداقل یک ساعت روی شعله غیر مستقیم باشد تا کاملا رنگ بگیرد.

فواید خوردن آب انار ناشتا

بهتر است برای دمنوش از قوری چینی استفاده کنید.

اگر از آب انار به جای آب جوش استفاده کنید دمنوش شما خوش رنگ تر می شود.

خواص دمنوش انار و گلپرخوردن این میوه و آب آن به دلیل ترکیباتی که دارد، یبوست آور است و خوردن اش به همراه هسته مانند یک ملین عمل می کند اما به دلیل ایجاد مشکلاتی به هنگام دفع، بهتر است که یک چهارم آن را با هسته و بقیه اش را بدون هسته میل کنید.

ضمنا از آنجا که این میوه نفاخ است، مصرف آن با گیاه معطری مانند گلپر که طبع گرمی دارد، خاصیت نفاخ بودن را از این میوه می گیرد.

خوردن انار یا آب آن به تنهایی سوء هاضمه آور بوده و سوزش معده به دنبال دارد.

به این دلیل خوردن اش با گلپر توصیه می شود.

یادتان باشد که خوردن مقدار کمی از انار گلپر زده بعد از غذا به هضم غذا کمک می کند.

ناشتا خوردن انار و گلپر معده را پاکسازی و خون را تصفیه میکند، پوست را شاداب نگه میدارد، با خواص آنتی اکسیدانی؛ دشمن سرطان و آلزایمر است، دفع کننده چربی و سموم بدن است.

کلید واژه ها: انار – خوردن – میوه – هسته – خواص – طرفداران – پاکسازی – آلزایمر – دارچین – همراه – سرطان – توصیه – ساعت – چینی – پوست – چربی – گیاه – مصرف

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *