عوارض کراتین ترکیبی سل تچ



از مدت ها قبل که شرکت ماسل تک دست به تولید سل تچ کراتین ترکیبی خود کرد دیگران امید چندانی به موفقیت این مکمل نداشتند و همواره شرکت ماسل تک را با انتقاد از این مکمل تحت فشار قرار می دادند اما هم اکنون سل تک یه عنوان برترین مکمل کراتین ترکیبی سال انتخاب شده است و با ترکیب بسیار کاملی که دارد و تاثیر حیرت انگیزی که بجا می گذارد رضایت مشتریان خود را جذب کرده است . سل تچ تکمیل کننده نیتروتچ پروتئین وی این کمپانی است و زمانی تاثیرات خود را به همراه دارد که به همراه یک پروتئین وی با کیفیت مصرف شود .

سل تچ محرک ترشح هورمون انسولین در بدن است که میزان ترشح این هورمون را بصورت طبیعی در بدن بالا می برد .اگر شما به فکر رهایی از استاپ رشد عضله هستید و می خواهید به عضله خود شوک وارد کنید باید از یک مکمل کراتین ترکیبی مثل سل تچ استفاده کنید . عمده مواد اولیه سل تچ را انواع کراتین ها تشکیل می دهند اما چه مدل کراتینی ؟

کراتین استفاده شده در سل تچ نه تنها باعث نمی شود در افراد با تیپ بدنی اندومورف افزایش آب زیر پوستی پدید آید و کات عضله افراد گرفته شود بلکه با فرمول فوق العاده خود باعث می شود که بدن کم کم ماهیچه ها را جایگزین چربی ها کند و فرم مناسبی به خود بگیرد . عوارض کراتین ترکیبی سل تچ

این مکمل در 2 اندازه 2 کیلویی و 3 کیلویی عرضه می شود که به مقدار زیاد در ایران موجود است . 5 طعم فوق العاده تمام سلیقه ها را به خود جذب می کند . این مکمل دارای 36 کالری و 77 گرم کربوهیدرات در هر وعده است .

وعده پیشنهادی این مکمل از طرف خود کمپانی 2 اسکوپ است که 1 گرم محسوب می شود . بهترین زمان برای مصرف این مکمل قبل از تمرین و در هنگام تمرین است.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

امگا 3 یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد و ویژگی‌های خاصی دارد. این اسیدهای چرب را به این دلیل ضروری یده‌اند که اولاً برای ادامه حیات بدن کاملاً ضروری است و ثانیاً چون توسط خود بدن انسان قابل تولید نیست، حتماً باید از طریق رژیم غذایی با مکمل‌ها تأمین شود.

ادامه مقاله

روی(زینک) یکی از عناصر مهم و ضروی است که نقش های بسیار مهم و حیاتی در بدن انسان ایفا می کند، بیش از 1 آنزیم و هورمون برای ترشح و فعال شدن نیاز به روی دارند.

ادامه مقاله

عوارض کراتین ترکیبی سل تچ

فیل هیث با قد 173 سانتی متر و وزن 111 کیلوگرم و وزن مسابقه ای 97 کیلوگرم از ورزشکاران خوش استیل حال حاضر می باشد که کمر باریک و عضلات فوق العاده پشت بازویش او را از دیگر ورزشکاران رشته پرورش اندام متمایز میکند.

ادامه مقاله

ادامه مقاله

گاهی ممکن است شرایطی مثل مسافرت، کمبود امکانات، بره کاری فشرده، کمبود وقت و در زندگی هر یک از ما ها پیش اید که امکان رفتن به باشگاه ورزشی را نداشته باشیم و امکان تمرین با دستگاه ها برایمان فراهم نباشید. در این شرایط باید چه کار کنیم ؟ ایا تمرینات را متوقف کنیم ؟؟؟

ادامه مقاله

رزماریکه با های رومارن یا اکلیل کوهی هم شناخته می شود یکی از گیاهان معطر از خانواده نعناعیان است که برگ‌هایی سوزنی‌ شکل و همیشه‌ سبز دارد.

ادامه مقاله

ویتامین D یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است که بدن ما برای رشد و استحکام استخوان‌ها به آن نیاز دارد. این ویتامین با کنترل تعادل کلسیم و فسفر، افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کاهش دفع از کلیه، مانعِ بروز مشکلاتی همچون پوکی استخوان می‌شود.

ادامه مقاله

کن والر از قدیمی ها پیشکسوت های رشته پرورش اندام میباشد که در 2 مارس 1942 در ایندیانا ایالات متحده چشم به جهان گشود و قهرمانی در قابت های مستر المپیا سال 1976  را در کاره خود دارد.

ادامه مقاله

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور با حضور 527 ورزشکار از بیش از 25 استان کشور برگزار شد که ورزشکاران طی روزهای پنجشنبه و جمعه 9 و 1 اسفند ماه رقابت های زیبا و تماشایی را از خود بنمایش گذاشتند. رقابت هایی که برای نخستین بار، باشگاه های برتر استان های مختلف این فرصت را پیدا کرده بودند تا در میدانی به بزرگی رقابت های جام باشگاه های کشور آمادگی بالای خود را به رخ حریفان کشانده و امیدواری ها را صد چندان کنند. رقابت هایی که در پایان نتایج آن بشرح ذیل رقم خورد.

ادامه مقاله

بدانید

سعید اردلان وب سایتی است که به صورت علمی در زمینه بدنسازی، بدنسازی بانوان، مکمل های بدنسازی، ارائه بره بدنسازی، دانستنیهای ورزشی فعالیت می کند. همچنین این وب سایت خدماتی از جمله دانلود آهنگ بدنسازی، فیلم بدنسازی، عکس بدنسازی، حرکات بدنسازی، ارائه تمرین بدنسازی را در اختیار علاقه مندان به ورزش پرورش اندام قرار می دهد. سعید اردلان سعی می کند علاقه مندان به این ورزش را با تازین ترین اخبار بدنسازی و همچنین اسطوره ها و قهرمانان بدنسازی نیز آشنا کند

تمام حقوق متعلق به وب سایت سعید اردلان است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. © ۱۳۹۶

طراحی سایت: MANSVR.COM

 

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۳۵۸۹۱۳

ارتباط از طریق تلگرام: @Saeedardalan66

 

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *