عوارض پماد استریل چشمی اریترولیدین

عوارض پماد استریل چشمی اریترولیدین

۰۲۱۸۸۸۷۴۹۵۹ :تماس و مشاوره

چشم از جمله ساختارهای مهم و حساس است که بخشهای مختلف آن با توجه به ساختار و عملکرد آن با هم تطابق دارند.حرکات منظم و نوسانی و مکرر چشم ها در یک یا چند منطقه بینایی که بطور غیر ارادی رخ می دهد و بطور فیزیولوژیک و هم بطور پاتولوژیک می تواند رخ دهد را نیستاگموس گویند. این حرکات بصورت رفت و برگشتی یا بصورت پاندولی می باشند.در واقع نیستاگموس لرزش کره ی چشم یا نوسانات تکراری و ریتمیکه یک یا هر دو چشم است.

این حرکات غیر ارادی بوده و این موارد به صورت مادرزادی بروز می کند ولی ممکن است بر اثر برخی بیماریها مانند بیماریهای مغزی و گاهی اوقات ضایعات گوش داخلی نیز ایجاد شود که در این صورت اکتسابی خواهد بود. نیستاگموس ممکن است باعث مشکلات بینایی شود.

علامت اصلي همان حرکات ريتميک است که در اغلب موارد با چشم غير مسلح نيز قابل تشخيص است. . در برخي از بيماران ممکن است همزمان با نيستاگموس، انحراف چشم نيز وجود داشته باشد. علاوه بر علايم فوق، در موارد حسي ساير علايم بيماري زمينه اي چشمي همچون افتادگي پلك ها، كاتاراكت (آب مرواريد) يا بیماری شبكيه يا عصب بينايي نيز قابل تشخيص هستند.از علت های این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- نيستاگموس كه مي تواند عرضي، عمودي ، چرخشي يا پاندولي باشد. نيستاگموس هاي پاندولي از لحاظ سرعت و ارتفا‌ع يكسان هستند، لذا جزء كند و تند ندارند ولي نيستاگموس هاي ضربانی، كه بطور شايعتر ديده مي شوند، داراي دو حركت كند و تند هستند. پس علاوه بر تقسيم بندي فوق، نيستاگموس ها را ميتوان به دو نوع كلي پاندولي و ضربانی تقسيم نمود.
عوارض پماد استریل چشمی اریترولیدین

۲- نیستاگموس مادرزادی : در ۶ ماهه اول زندگی رخ می دهد اگر قبل از ۶ ماهگی رخ دهد به آن نیستاگموس زودرس و اگر پس از ۶ ماهگی رخ دهد به آن نیستاگموس دیر رس می گویند و به دو گروه تقسیم می شوند

۳- نیستاگموس پنهانی : این نوع هنگام بستن یک چشم ایجاد یا افزایش می یابد و غالباً در بیماران مونوکولار رخ می دهد . جهت نیستاگموس همیشه زمانی که کاور از یک چشم به یک چشم دیگر منتقل می شود برعکس می شود  و این ویژگی خاص نیستاگموس پنهانی است . که خود به دو نوع تقسیم می شود که هر دو نوع همیشه همراه با استرابیسم هستند .

۴- نیستاگموس اکتسابی یا نورولوژیک : علت آن ضایعات پاتولوژیک یا ضربه به راه های اعصاب حرکتی است . مثل MS . که به ۴ گروه تقسیم می شوند .

درمان نیستاگموس باعث افزایش دید و کاهش حرکات چشم و سر می شود.در موارد مادرزادی نیستاگموس، برخی از روشهای غیر جراحی مانند تمرینات ورزشی چشم که به تمرینات اوتاپتیکس معروف است انجام می پذیرد و همچنین درمانهای جراحی نیز در بهبود نسبی دید و اصلاح وضعیت غیر طبیعی سر بسیار مفید و سودمند است.

نيستاگموس غالباً ماندگار است اما مي توان بينايي كاهش يافته را با استفاده از عينك و وسايل كمك كننده كاهش بينايي بهبود بخشيد. اگر چشم ها در جهت ويژه اي ثابت ترند، استفاده از عينك هاي منشوري يا جراحي عضلات چشمي ممكن است وضعيت سر را بهبود بخشيده و بينايي بهتري را ارائه دهند. درمان جراحي نيستاگموس به چند منظور ممکن است انجام شود :

 انواع مختلف روش هاي جراحي براي اين منظور وجود دارد که هيچ کدام از روش ها قادر به از بين بردن کامل نيستاگموس نيستند.


برچسب : جراح چشم, جراحی چشم, چشم پزشک, درمان لرزش چشم, درمان نیستاگموس, دکتر رجبی, دکتر محمد طاهر رجبی, دودوئک, علائم نیستاگموس, علت نیستاگموس, علل لرزش چشم, فوق تخصص چشم, لرزش چشم, متخصص چشم, نیستاگموس, نیستاگموس چیست

Facebook|

Google plus|

twitter|

cloob|

Facenama|

Stumble Upon|

Delicious|

Digg|

سلام آقای دکتر
من نیستاگموس مادرزادی دارم و متاسفانه می دونم که راه درملن وجود نداره .برای کنترل وضعیت چشم باید به چه متخصصی مراجعه کرد ؟

متخصص استرابيسم يا نوروافتالمولوژي

بره زمانی دکتر

اين حالت به دو وضعيت مختلف اشاره دارد:
١-اگر در بيماري در معاينه يا تصوير برداري از سر عصب،

عمل بلفاروپلاستی
این روزها در کنار جراحی بینی ، یکی دیگر از محبوب ترین جراحی ها که به خصوص

تفاوت شالازیون و گل مژه
واژه شالازیون از کلمه یونانی گرفته شده است و به معنای تورم کوچک است

برای ارتباط می توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید.

(+۹۸) ۲۱ ۸۸۸۷۴۹۵۹ , ۸۸۲۰۱۴۶۰ , ۸۸۲۰۱۶۵۶

(+۹۸) ۹۳۸۵۸۸۴۱۵۳

[email protected]

آدرس:تهران ـ میدان ونک ـ ابتدای بزرگراه حقانی ـ نرسیده به گاندی جنوبی ـ پلاک 72ـ ساختمان پزشکان 72 ونک ـ طبقه چهارم ـ واحد 42

شرکت لابراتوارهای سينادارو از سال 1342 فعاليت توليدی خود را با Dopar با توليد قطره های چشمی تحت ليسانس شرکت P.O.S  فرانسه آغاز کرد. اين شرکت به سرعت در ابعاد مختلف توسعه يافت و بتدريج با توليد داروهای ديگر تحت ليسانس شرکتهايی همچون Merrell toraude, Denver Chemical, Pharmaton, Aspro Nicholas توسعه يافت. اين شرکت پس از انقلاب و برحسب تصميمات هیئت مدیره فعالیت خود را با انواع قطره ها, محلولها و پمادهای استريل چشمی, اينهالرهای تنفسی, اسپری های بينی, قطره های بينی, ژل, کرم, پماد, لوسيونهای جلدی و آمپول ها گسترش داد. در سال 1394 با افتتاح خط تولید سینگل دوز برای اولین بار در ایران، کشور را از واردات محصولات تولیدی مشابه بی نیاز ساخت.
این شرکت دارای گواهی ه ( ISO 91 ) سیستم مدیریت کیفیت از موسسه توف نورد آلمان بوده و به واسطه دانش، تکنولوژی و توانمندی های خود موفق به دریافت گواهی ه های استقرار اصول بهینه تولید خطوط مایعات و نیمه جامدات و همچنین گواهی ه اهتمام به کیفیت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گردیده است.
در حال حاضر شرکت سینادارو با بیش از 45 نفر پرسنل کارآزموده و مجرب مشغول به فعالیت بوده و علاوه بر تامین نیاز داخل کشور مبادرت به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه نموده است.
همچنین سینادارو از سال 94 با رویکرد ارتقاء سطح دانش و همگام شدن با تکنولوژی جهانی ، پروژه طرح و نوسازی را در فضایی به مساحت 1، متر مربع که شامل محیط اداری، تولید و انبارها خواهد بود، آغاز نمود  و تولید قطره­های چشمی و بینی با تکنولوژی BFS را در دستور کار قرار داد.

 

کاربرد: پیشگیری و درمان عفونت های چشمی

بسته بندی: تیوب 3 گرمی

قیمت مصرف کننده: 1، ریال

توزیع توسط شرکت های پخش: فردوس، پوراپخش، سلامت پخش هستی، داروپخش، رازی، داروگستر نخبگان، به پخش 

عوارض پماد استریل چشمی اریترولیدین

شركت ايران ناژو (سهامي خاص) با هدف توليد محصولات دارويي، آرايشي و بهداشتي از سال 1361 به ثبت رسيده و از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و وزارت صنايع مجوزهاي توليد و پخش محصولات دارويي، آرايشي و بهداشتي را دريافت كرده است.

شركت ايران ناژو داراي بيش از 22 نفر كادر است كه در ميان اين افراد تعداد 6 نفر فارغ التحصيل دانشگاهي در رشته هاي داروسازي، پزشكي، شيمي، ميكروبيولوژي، تغذيه، فيزيك، حسابداري، مكانيك، كامپيوتر، آمار و مديريت وجود دارند.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *