عوارض معجون چاقی 007

خواص دارویی و گیاهی

پودر چاق‌کننده 7 با افزايش اشتهاي شديد ضمن اينكه غذاي مصرفي را افزايش می‌دهد قابليت جذب را نیز براي روده‌ها ونيز قابليت هضم را براي معده افزايش می‌دهد. اين تركيب به‌واسطه گياهي بودنش اعصاب را نيز آرام و استرس را كاهش می‌دهد كه خود عاملي اصلي در افزايش وزن است .با این مقاله از مجله دلگرم در رابطه با فواید مصرف پودر چاق‌کننده 7 با ما همراه باشید .

افزايش وزن و چاق شدن در نگاه اول و در نگرشي غير كارشناسي كاري بسيار دشوار به نظر می‌رسد درحالی‌که به‌هیچ‌عنوان به این‌گونه نیست . افزايش وزن يك نكته بسيار مهم کلیدی دارد :

ولي در مسير دريافت كالري اضافي براي افزايش وزن موانعي هم وجود دارند كه اصلی‌ترین عوامل بازدارنده افزايش وزن می‌باشد . پودر چاق‌کننده 7 تمام این نقايص را رفع كرده است و با افزایش اشتها و جذب مواد مغذی افزایش وزن را به دنبال خواهد داشت.

پودر چاقی 7 و تركيب موردبحث آن به‌صورت بسيار مؤثر و اثربخش آمينواسيدها را به‌صورت متوازن ونيز در حجم بالا در معرض متابوليسم قرار می‌دهد تا پروتئین‌های تشکیل‌شده به‌صورت کارآمد بافت‌های عضلاني را تقويت نمايند و افزایش وزن ماهانه حداقل ۸ كيلو را شاهد باشيد . ويتامين ها و املاح معدني و ریزمغذی موجود در پودر چاق‌کننده ذائقه پسند 7 ضمن رفع هرگونه كمبود مواد غذايي بر افزایش توده استخواني و رفع و پيشگيري از پوكي استخوان مؤثر است و قدرت بدني و قدرت عضلاني را افزايش می‌دهد.عوارض معجون چاقی 7

بدون عارضه بودن پودر چاق‌کننده 7 مهم‌ترین فاكتور براي مقايسه با محصولات شيميايي و مشابه است . اين محصول در بين چاق‌کننده هاي واقعي به‌عنوان افزایش‌دهنده حجم و وزن صادق و مشهور است و بااینکه بالاترين كيفيت را دارد ارزان‌ترین راه چاق شدن را به خود اختصاص داده است .اين پودر داري خواص گياهي و طعم قاووت كرمان را دارد و بسيار خوشمزه است.



پودر 7 روزی 2 نوبت هر نوبت یک قاشق چای‌خوری نیم ساعت قبل ناهار و شام میل شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینیدعوارض معجون چاقی 7

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *