عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

اف.ام رديف 92 مگاهرتز

1397/11/18

چهارشنبه 17 بهمن 97

1397/11/18

عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

نتایج مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ، جام آزادگان

1397/11/18

نتایج مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا

1397/11/18

بره بازی‌های مرحله گروهی تیم‌های پرسپولیس و استقلال_تهران در جام باشگاههای آسیا

1397/11/18

رقابت حساس ملی حفاری برای رسیدن به فینال لیگ برتر فوتسال

1397/11/18

شکست ی نو اصفهان در دور چهارم لیگ برتر تنیس روی میز

1397/11/17

پخش زنده جام حذفی اسپانیا

1397/11/17

حذف نمایندگان بدمینتون ایران در رقابت های بین المللی جام فجر

1397/11/17

شهرداری سیرجان پیروز دیدار حساس هفته دهم لیگ برتر فوتبال

نتیجه دیدار فولاد-پرسپولیس را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید.

1397/11/5

1397/11/4

1397/11/1

1397/1/3

1397/1/3

1397/1/22

1397/1/18

1397/1/18

1397/1/17

1397/1/12

1397/1/11

1397/1/9

1397/9/19

1397/8/3

1397/8/29

1397/8/23

1397/8/22

1397/8/2

1397/8/15

عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

1397/8/14

سحر مستدام

شهریار شهریاری

محسن جوادی

مرتضی دهبندی

جهانگیر چراتی

مهرزاد عطاران

علی شاکری

خسرو والیزاده

عیسی زمانی

فتانه سوزنده

سید مرتضی سید محمدی

بتول مرادی

مازیار مهرانی

الهام حسینی

علیرضا کنگرلو

عباس حیدری

سبحان اکرامی

احمدرضا طاهری

محمدرضا منصوریان

اختر زوقچیان

مسعود اسکویی

شهاب قاسمی

مسعود نجات

حافظ کاظم زاده

صدف سبحانی

محمد درخشنده

حسین سلطانی

عبادالله رضایی

محسن افضلی

یوسف فرجی

فرما غریب نژاد

گزارش ورزشیزنده

هر روز به جز جمعه ها7:15

جمعه6:1

هر روز1-13-16-2-22

چهارشنبه9:5

هر روز به جز جمعه ها1:

سه شنبه15:5

شنبه تا پنج شنبه14:5

هر روز به جز جمعه ها6:5

هر روز به جز جمعه ها17:5

سه شنبه ها9:

دوشنبه ها13:35

دوشنبه15:5 یک هفته در میان

هر روز به جز جمعه ها13:

1397/11/17

1397/11/15

1397/11/12

1397/11/1

1397/11/8

1397/11/7

1397/11/6

1397/11/3

1397/11/1

1397/1/26

1397/1/15

1397/1/15

1397/1/11

1397/1/9

1397/1/9

1397/1/1

1397/9/27

1397/9/27

1397/9/21

1397/9/17

همانطور که در گذشت قبلی ما گفته شد، پودر خالص تستوسترون پروپیونات مواد اولیه مواد تستوسترون پروپیونات، نوعی از پودر سفید، به پایان رسید مواد مخدر تستوسترون propionate.درمانی تستوسترون propionate شبیه به enanthate در cypionateو استونون در برخی موارد. داروهای تستوسترون Propionate دارای یک اثر آندروژنی خاص است: آن را تحریک توسعه و عملکرد از دستگاه تناسلی خارجی، پروستات، vesicles هسته ای، و ثانویه ویژگی های جنسی در مردان (صدا، مو). آن را در شکل گیری قانون اساسی بدن و رفتار جنسی در مردان مشارکت می دهد، میل جنسی و قدرت را تحریک می کند و اسپرماتوژنز را تحریک می کند. این تولید هورمون تحریک کننده لوتئوتروفیک و فولیکول را کاهش می دهد.

همانطور که همه ما می دانیم، تستوسترون پروپیونات معمولا برای درمان تستوسترون پایین استفاده می شود. مردی که از کاهش شدید تستوسترون رنج می برد نیاز به درمان فوری دارد. این همان چیزی است که تستوسترون propionate برای مردان مفید است. تستوسترون پروپیونات با تحریک میل جنسی شما، انرژی و زندگی شما کار می کند. درمان تستوسترون برای مردان می تواند سطح انرژی، کمبود میل جنسی و مشکلات نعوظ را بهبود بخشد. درمان تستوسترون همچنین می تواند تنظیم قند خون در بیماران دیابتی را بهبود بخشد. با توجه به استرس های کوچکتر آن، تریسترول تری پروتئین تریسترون به راحتی جذب بدن می شود و معمولا از طریق 24 تا 36 ساعت استفاده می شود. متاسفانه، همانطور که سریع به کار خود ادامه می دهد، رفته است. به همین دلیل است که پزشکان در ابتدا برای مردان با سطوح پایین تستوسترون، تستوسترون را در خود جای می دهند.

از طریق تحقیقات در حال انجام، جامعه پزشکی در حال یادگیری است که تستوسترون اهداف بسیاری را دارد، که شامل فعالیتهای جنسی شناخته شده است تا یافته های شگفت انگیز که ممکن است به کنترل قند خون کمک کند و همچنین اثر ضد انعقادی داشته باشد. علاوه بر این، نقش شناخته شده تستوسترون در ساخت عضلات و استخوان ها برای زنان دارای اختلالات مرتبط با سن مانند پوکی استخوان و بیماری های قلبی عروقی بسیار مهم است.

اما برای بسیاری از استروئید های آنابولیک استفاده کنندگان زن، تستوسترون پروپیونات را برای بدن سازی توصیه نمی کنیم، زیرا این بسیار نادر است، هورمون های مردانه قوی مانند تستوسترون می توانند نشانه های مردانه را بسیار قوی بدانند.عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

بسیاری از ورزشکاران در مورد تستوسترون پروپیونات شکایت، تحریک و قرمزی را در محل تزریق ساخته اند. و به عنوان تزریق اغلب قرار داده، مازاد تجاوز متوجه است.

پروپیونات به راحتی طعم می خورد و به راحتی به استروژن تبدیل می شود، بنابراین ممکن است چنین چیزهایی رخ دهد (عوارض جانبی تری استروئید پروپیونات):

جزئیات در مورد محصولات مرتبطخوش آمدید به اینجا کلیک کنید.

شما برخی از نقاط مناسب و معقول وجود دارد. من در اینترنت برای این موضوع نگاه کرد و متوجه شد اکثر افراد همراه با وب سایت خود را.

چونکه خیلی باحال! سلام من اصلا فرض کنید که هر چیزی شبیه به این قبل از خواندن. بنابراین برای پیدا کردن کسی با برخی از افکار اصلی بر روی این موضوع خوب است. واقعا شما را برای شروع این تشکر می کنم. این وب سایت چیزی است که بر روی وب مورد نیاز است، کسی که با اصالت کوچک است. کار مفید برای آوردن چیزی جدید به اینترنت!

© 218 aasraw کلیه حقوق محفوظ است. طراحی شده توسط
www.cofttek.com www.buyaas.com www.apicmo.com www.phcoker.com

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

گردآوری – نبض ما

دانشمندان دریافته اند استروئیدهای آنابولیک می توانند رشد ماهیچه های اسکلتی را در جانوران آزمایشگاهی تقویت کنند. پس از این کشف، وزنه برداران و بدنسازان و سپس ورزشکاران سایر رشته های ورزشی از این ترکیبات استفاده کردند. این روزها استفاده از انواع هورمون های نیروزا میان جوانانی که تب داغ تناسب اندام و عضلانی شدن را در سر دارند رایج شده است. بعضی از این ورزشکاران که هم ورزشکار حرفه ای و هم مبتدی جزو آنها هستند، بدون توجه به عوارض هورمون های مردانه و فقط برای رسیدن به هدف کاذبی که در سر دارند سلامتی شان را به خطر می اندازند.

در نتیجه مصرف خودسرانه این هورمون های مردانه ، سطح کلی هورمون ها در بدن افراد به هم می ریزد. مرکز کنترل رفتارهای جنسی در مغز، نزدیک قسمت کنترل رفتار قرار دارد. وقتی سطح هورمون های جنسی که عموما جزو هورمون های مردانه هستند تغییر می کند، رفتار فرد مصرف کننده نیز به طرز خشونت آمیز تغییر می کند.عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

از دیگر عوارض این هورمون های مردانه دیابت، پرفشاری و سکته های مغزی، قلبی و مشکلات کبدی و کلیوی است. از آنجا که هورمون ها به صورت تزریق استفاده می شوند. درصورتی که از سرنگ تمیز استفاده نشود، عوارض مصرف هورمون با بیماری هایی مانند هپاتیت و ایدز می شود.

برخی از این داروهای هورمونی می توانند کاهش عملکرد و اندازه غدد جنسی، عقیم شدن و حتی مرگ را به دنبال داشته باشند، گذشته از این موارد هورمون های رایج در بدنسازی حتی آثار منفی بر کبد و کلیه ها هم می گذارند.

در ادامه به بررسی برخی از این هورمون های مردانه می پردازیم:

انواعی از داروها که از هورمون های جنسی مردانه مشتق شده و برای تقویت عضلات استفاده غیرقانونی دارند. وجود این مواد در خون و ادرار ورزشکاران به عنوان دوپینگ محسوب می شود. استفاده از این داروها که حاوی هورمون های مردانه هستند به خصوص در خانم ها باعث ریزش موی سر، عضلانی شدن بیش از حد و به صورت مردانه، پرمویی، اختلال سیستم باروری و بم شدن صدا می شود.

گاه این عوارض حتی بعد از قطع مصرف داروها نیز باقی خواهد ماند. استفاده از این داروها در مردان هم با وجود اینکه این مواد مشتقات تستسترون هستند، به خاطر سرکوب سیستم ترشح هورمون های مردانه درونی، باعث کوچک شدن بیضه ها، عقیمی و بیماری پروستات می شود. علاوه بر این، عوارض کبدی مثل سرطان های کبدی و عوارض روانی شدید این داروها تا سال ها بعد بیمار را آزار خواهد داد.

برخی ورزشکاران علاوه بر سوماتوتروپین (هورمون رشد) انسولین را هم به کار می گیرند تا اینکه اثر هورمون رشد را بهبود بخشند.افراد عادی ممکن است با یک بار تزریق انسولین دچار افت قند خون شدید و شوک هیپوگلیسمی ناشی از آن شوند، به کما بروند و هیچ وقت هم از این کما زنده و سالم بیرون نیایند.

زمانیکه فردی خودسرانه شروع به مصرف استروئیدهای آنابولیک می کند، تعادل کلسترول خونش به هم می ریزد. از طرف دیگر می تواند خشکی و شکنندگی عروق خونی را هم به دنبال داشته باشد. همچنین استروئیدها می توانند پارگی مویرگ ها و افزایش فشار خون را به دنبال داشته باشند. گاهی این افزایش فشار خون تا ابد با فرد خواهد ماند. مصرف مداوم انواع استروئیدها افزایش چربی بد و تری گلیسرید خون و کاهش چربی خوب خون را در پی خواهد داشت. با این حساب تمام این عوامل دست به دست هم می دهند و زمینه ابتلای فرد به بیماری مزمن و ناگهانی قلب و عروق را فراهم می کنند.

تستوسترون یکی از هورمون های آنابولیک و از هورمون های شبه گنادی است. این هورمون های مردانه میزان ساخت پروتئین را افزایش و میزان تجمع چربی را کاهش می دهند و در نهایت با انتقال چربی از بافت چربی به خون، باعث می شوند بافت خشک بدن افزایش یابد.

تزریق تستوسترون به بدن علاوه بر تأثیرات مستقیم، می تواند ترشح هورمون های تیرویید، رشد و کورتیزول را نیز مختل کند. شایع ترین عوارض سوء مصرف تستوسترون در مردان و زنان، آکنه های صورت، ریزش مو، تغییر میزان ترشح آنزیم های کبدی و ابتلا به کبد چرب، کاهش چربی خوب خون و افزایش چربی بد، افزایش تری گلیسرید، افزایش فشارخون، کاهش ایمنی بدن، بروز حالت های تهاجمی و کاهش میل و اذت جنسی است.

عوارض شایع مصرف تستوسترون در مردان با مهار هورمون های محرک جنسی در هیپوفیز به وجو می آید که به کاهش اسپرم سازی و خیلی وقت ها به ناباروری فرد منجر می شود. علاوه بر این موارد، با تغییری که هورمون تستوسترون در بافت چربی ایجاد می کند، علایم افزایش سطح استروژن خون هم در فرد دیده می شود که به صورت بزرگ شدن سینه ها و تغییر در رشد موهای زاید بدن است. در مقاله های علمی متعددی نیز به ارتباط بسیاری از تومورها و سرطان ها از جمله سرطان پروستات با افزایش غیرطبیعی این هورمون دربدن اشاره شده است.

در پزشکی فقط برای افرادی که به صورت طبیعی دچار کم کاری غدد جنسی هستند از تستوسترون استفاده می شود وگرنه استفاده از آن به دلیل عوارض متعدد توصیه نمی شود.

هورمون ها و شبه هورمون ها (تحریک کننده هورمون های بدن) از جمله موادی هستند که برای بدن ورزشکاران مضرند و در لیست ممنوعه قرار دارند. برخی دیگر از این مکمل ها که در این لیست قرار ندارند مثل اسید آمینه، کراتین، پودرهای پروتئینی Bcaa ممنوع نیستند ولی نحوه استفاده و شرط سنی مصرف کننده دارند. به طور مثال افراد زیر ۱۸سال به هیچ عنوان حق استفاده خودسرانه از این مواد را ندارند و باید با چکاپ های سلامتی و تحت شرایط بسیار خاص این مواد توسط پزشک برایشان به صورت دارو تجویز شود. مکمل ها باید آرم و لوگوی وزارت بهداشت و بارکد شبنم داشته باشند. دیده شده که در قوطی مکمل های اصلی و استاندارد، داروهای تقلبی ریخته شده است. بنابراین برای خرید این مکمل ها باید به داروخانه های مجاز مراجعه شود.

 

علل و درمان ضعف غدد آدرنالین

عوارض کم کاری تیروئید در مردان

همه آنچه درباره اسکن تیروئید باید بدانید

این افراد قند خون می گیرند؟!

وقتی که کف دست و پا عرق می کند

با عرق زیر بغل چه کنیم؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

سلام.ایا مصرف هورمون ها مثل ال ارژنین روی چشم تاثیر میگذارد وباعث ضعیف شدن چشم میشود یا خیر؟

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

جشنواره 37/ معرفی فیلم قصر شیرین به کارگردانی سید رضا

جشنواره 37/ معرفی فیلم سمفونی نهم اثر محمدرضا هنرمند

ویدیو های سلامت

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مراحل لیفت صورت بدون جراحی

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان این شرایط را تصحیح کرد. این یک اختلال رشدی است و زمانی رخ می دهد که چشم و مغز، هماهنگی مناسبی برای تولید تصاویر بصری نداشته باشند. در صورتی که این ضعف بینایی در مراحل اولیه خود درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی فرد شود. در این مقاله از بخش چشم و چشم عوارض مصرف تستوسترون پروپیونات

در مورد اختلال اوتیسم چقدر اطلاعات دارید؟ از چه زمانی میتوان تشخیص داد که کودکی به اختلال اوتیسم مبتلا است؟ چگونه می توانیم ارتباطی موثر و درست با

علائم اولیه بارداری چیست؟ آیا می دانستید، هنگامی که عادت ماهانه تان به تاخیر می افتد، ممکن است چند هفته از بارداری تان گذشته باشد؟ حاملگی با بارور

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *