عوارض قهوه گانودرما سوپریم

سایر قارچ ها, مقالات دیدگاهها 15,633 بازدید

قهوه گانودرما از قارچ جان‌افزا یا قارچ ریشی با علمی Ganoderma_lucidum قارچی یک ‌ساله، بدست می آید. در برخی منابع با عنوان گیاه پادشاهان یا پادشاه گیاهان از آن می برند، قارچ گانودرما سابقه ای 5 ساله دارد. های دیگر این قارچ؛ قارچ جان افزا و اکسیر جوانی است. محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ریشی و در کره، یونگ زهی می‌باشد.

 

 

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

برای آشنایی با قارچ گانودرما پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

 

از قارچ جان‌افزا برای تقویت دستگاه ایمنی بدن و درمان عفونت‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا و اختلالات ریوی مانند آسم و برونشیت استفاده می‌شود.

گانودرما مواد فعال بیولوژیک همچون انواع استرول‌ها، پروتئین‌ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین دارد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوئیدهای آن به علت خاصیت ضد سرطانی، اهمیت زیادی دارد. اسپور این قارچ نیز دارای ترکیبات فعال با خاصیت درمانی می‌باشد.

بر اساس تحقیقات این قارچ باعث ايجاد تعديل در سيستم ايمني می شود، التهاب را از بين مي برد، توليد انرژي توسط ميتوکندري سلول ها را افزايش مي دهد و راديکال هاي آزاد را نیز از بين مي برد.

خود قارچ گانودرما و هاگ آن، به بهبود برخی از بیماری ها و سلامتی بشر کمک مي کند. بزرگترين مزيت این قارچ، تقویت سيستم ايمني است. همچنین اين قارچ به بدن کمک مي کند تا با انواع فشارهاي فيزيکي مانند تروما، بيخوابي، تب، مسموميت، استرس رواني، عفونت، يا تشعشعات خود را تطبيق دهد.

گفته می شود قارچ گانودرما مانند يک تنظيم کننده عمل مي کند که سيستم ايمني بدن انسان را تنظيم مي کند. هدف اصلي اين گياه رديابي پاتوژن هايي مانند باکتري ها و ديگر ويروس هايي است که به بدن حمله مي کنند. اگر سيستم ايمني بدن مورد تهديد قرار گيرد ويروس، انگل، باکتري و قارچ هايي توليد مي کند که باعث بيماري مي شوند. استفاده مکرر از آنتي بيونيک ها، عوامل ضد ويروسي و داروهاي ضدقارچ باعث مي شود ميکروب ها نسبت به اين داروها مقاوم شوند. اما مصرف قارچ گانودرما اين مشکلات را برطرف مي کند. اين گياه به عنوان يک مکمل براي رفع عوارض جانبي ناشي از شيمي درماني در درمان سرطان ها محبوبيت بسياري يافته است.

ويژگي هاي ضداسترس در قارچ گانودرما باعث تقويت حافظه، کاهش تنش و تقويت قدرت تمرکز مي شود. علاوه بر اينکه، این قارچ براي درمان بيماري هايی مانند آلزايمر و زوال عقل که سالمندان را تحت تاثير قرار مي دهد بسيار مفيد است.

بعضي دیگر از فوايد سلامتي قارچ گانودرما عبارتند از تاثيرات آنتي اکسيدان روي بدن، تاثيرات مثبت روي سيستم گردش خون و سيستم تنفسي. به علاوه، تحقيقات نشان داده که اين گياه قادر به کاهش فشار خون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشيت، آسم و ديگر مشکلات ريوي است.

 

خواص دارویی قارچ گانودرما چیست؟

 

گانودرما در سراسر دنیا به عنوان دارو استفاده می شود و از آن جهت که عصاره آن به شدت تلخ است، فقط مصرف دارویی دارد و در ترکیبات با قهوه تهیه می شود و با توجه به خواص بی نظیر و فراوانی که دارد از آن به عنوان شاه گیاهان دارویی یاد می شود. ترکیب این قارچ به همراه مرغوب ترین قهوه های دنیا که از کشور برزیل گرفته می شود یک نوشیدنی بسیار جذاب با خواص فوق العاده ای را برای ایرانیان به همراه آورده است.

قارچ گانودرما چندين قرن است که به عنوان دارو مصرف مي شود. در قدیم، فقط امپراطورها و درباريان اجازه استفاده از اين قارچ را داشتند، و تا همين اواخر بسياري از افراد دیگر از وجود آن و خواص سلامتی آن مطلع نبودند.

با توجه به بالا رفتن میزان سرطان در کشور در چند سال اخیر این محصول حیات بخش بسیار زیاد در جلوگیری از این بیماری موثر خواهد بود. با آزمایشات انجام شده توسط سازمان SGS آلمان (سازمان استاندارد و بازرسی آلمان) کافه های گانودرمای ایرانی فقط در یک پارامتر پایین تر بوده و آن چربی قهوه است،که با توجه به رژیم غذایی ایرانیان که از چربی بالایی برخوردار است چربی این کافه ها کاهش یافته است.

گفته می شود بهترین حالتی که قارچ گانودرما بیشترین خواص خود را آزاد می کند با قهوه است. برای درست کردن قهوه گانودرما می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

1-یک قاشق چای خوری از پودر قارچ گانودرما و 32 اونس آب در یک ظرف بریزید و اجازه دهید تا بجوشد.

2- دما را کم کنید تا به مدت 1 تا 2 دقیقه جوشیده شود.

3- به اندازه 5-1 قاشق غذاخوری دانه های قهوه را اضافه کنید و در فرنچ پرس (وسیله ای که جهت ساخت قهوه فرانسوی استفاده می شود). سپس مخلوط آب و پودر قارچ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 4 دقیقه در مایع بماند.

4- سپس مخلوط را به ظرف بازگردانید و دمای متوسطی به آن بدهید. می توانید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا برخی از کره ها و یا در بهترین حالت خامه و یا شیر بادام هم به صورت اختیاری به مخلوط اضافه کنید.

5- با استفاده از یک مخلوط کن مواد را با هم مخلوط کنید؛ قهوه گانودرما آماده است.

 

درست است که قارچ گانودرما و فرآورده‌های  آن به طور کلی امن و غیرسمی ارزیابی می‌شوند و اینکه گانودرما برای درمان دامنه‌ی گسترده‌ای از بیماری‌ها اثبات شده است و مقالات علمی بسیاری در جهان در ۲۰ سال گذشته در این باره ارائه شده است، اما این به این معنی نیست که آن را به شکلی نادرست یا در حجم غیرمعقول استفاده کنید، پس پیش از مصرف توصیه می‌شود حتما موارد زیر را بررسی کنید زیرا ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد:

 

 

تمامی نکات گفته شده، به این معنی نیست که قهوه گانودرما برای هر بیماری، درمان است زیرا نظر پزشک درباره مصرف آن بسیار مهم است، پس پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف فراورده های گانودرما حتماً با پزشک مشورت کنید و سپس اقدام به مصرف این محصولات کنید.

اگر تمایل دارید قارچ گانودرما را پرورش دهید و یا با نحوه کشت و پرورش آن آشنا شوید بر لینک های زیر کلیک کنید:

 

 

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

کتاب آموزشی کشت و پرورش گانودرما 

فیلم آموزشی رایگان کشت و پرورش گانودرما

 

برچسب هاخواص قهوه گانودرما طرز تهیه قهوه گانودرما فواید قهوه گانودرما قهوه گانودرما چیست مصرف قهوه گانودرما

خرید کمپوست قارچ دکمه ای با کیفیت یکی از دغدغه های افرادی است که حرفه

خیلی مطلب خوبی بود دوستان ما خیلی از این قهوه تعریف می کنن همیشه

لطف دارید

سلام میخواستم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید کمپوست قارچ گانودرما کسب کنم و اینکه قیمت آن در حال حاضر چقدر است؟

اقا محمد عزیز سلام قرار است ان شالله به زودی یک دوره کامل از صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از تولید کمپوست تا تولید و برداشت قارچ به صورت تئوری و عملی در سایت قرارداده شود ات دوستان عزی باگذراندن این دوره به طور کامل با پرورش این قارچ اشنا شده و برای خودشان اقدام به تولید ان نمایند.

سلام. من پدر سرطان معده داره و شیمی درمانی هم نمیشه. شما کدوم مدل از گانودرما رو پیشنهاد میدید؟ هات چاکلت بهشون بدم یا خود قارچ رو جدا تهیه کنم بدم بخورن؟

برای مشکلات معده فقط لاته خوبه روزی یک ساشه صبح ناشتا میل کنه و اثر بهبودی از ۶ ماه به بعد ظاهر میشه اگر زخم معده و عفونت داره نیم ساعت بعد از صبحانه با معده پر مصرف کنید اصلا آب معدنی مصرف نکنند و فقط آب تصفیه شده مصرف کنند نوشیدن دمنوش بابونه نیم ساعت قبل از خواب خوبه و به جای روغن نباتی از روغن زیتون یا کنجد استفاده کنند

قبل از خوردن این دعا رو بخونه بسم الله الرحمن الرحیم خداوندا من شما شفا دهنده تمام بیماریها میدانم پس بحق اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم اثر بهبودی این دارو را زودتر در بدنم آشکار کن و لباس بیماری و گناه را از من برکن و لباس سلامتی و پاکی را بر من بپوشان نمازهاشون رو اول وقت بخونن و بعد از هر نمازی ۷۰ بار استغفار کنند

ان شاالله پدرتان زودتر سلامتیشون رو به دست بیاورد و التماس دعا

سلام بسیار عالی بود. تبریک میگم بهتون خیلی کامل و جامع نوشتید.

ممنون از لطف شما جناب گرشاسبی

سلام من حدود شش سال است به بیماری برص مبتلا شدم وحدود 7 درصد بدنم سفید شده برای درمان برص در حد من تجویز میشود ومیتواند پوست را به حالت قبل برگرداند؟

لطفا تماس بگیرید

سلام. تو یه تعداد از پیج‌های اینستاگرامی تبلیغات وسیعی در مورد تاثیر قهوه گانودرما تو درمان ویتیلیگو و پسوریازیس میکنن. ایا ادعای اونا مبنای علمی و یا عملی داره یا فقط هدف فروش محصول هست؟؟ در کل تا حالا اثر اثبات شده‌ای تو درمان ویتیلرگو داشته؟؟؟

دوست عزیز سلام اثرات بالینی ان قابل اثبات است و مورد تایید قرار گرفته است.

خوب ۲نفر رو معرفی کننین که قبل وبعد درمان عکس داشته باشه درمان چی وکشک چی فقط هدف فروش محصول باتبلیغات قوی همین

دوست گرامی جناب پروفسور عزیز دوست داشتیم کمی دقت می کردید که ما نه تولید کننده قهوه هستیم و نه فروشنده قهوه که بخاهیم با این مقالات فروش را بالا ببریم بلکع تیم ما یک تیم اموزشی است که در زمینه تولید خود قارچ گانودرما آموزش می دهیم. ولی پیشنهاد می کنم در کانال های تلگرامی ویدئو های افرادی را که با مصرف این قهوه ها رو به بهبودی هستند و یا بهبود کامل پیدا کرده اند ببینید و بازم قضاوت کنید

نمیدونم پروفسری یا ی شخص عادی. اما این بدون با این قارچی که ایران تونسته هم کشت کنه و هم فراوری کنه. بهت قول میدم 2 سال دیگه داروخونه ای وجود نداره. چون من به چشم خودم دیدم که چطور درمان قطعی میکنه. بهت پیشنهاد میدم استفاده کنی. تا به راز این محصول پی ببری

میشه کمک کنید؟خانمی 71ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

خواهر عزیز برای اطلاعات بنده کارشناس و مشاور در تشخیص بیماریهایی هستم که با ۴ محصول شرکت dr.biz قهوه و گانودرما درمان میشه باید اول به یک سری سوالات و اطلاعات از شما بگیرم تا بتونم شما را درست راهنمایی کنم

میشه کمکم کنید؟خانمی 71ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

سلام وقت بخیر. ایشون چون فشار خون دارن باید از نوع قهوه موکا گانودرما استفاده کنن و بی هیچ شکی خدمتتون عرض میکنم که مشکل مفاصلشون تا حد بسیار زیادی رفع میشه. حتما این محصول رو تهیه کنن و روزی یک ساشه بنوشن. نوشیدن روزی هفت لیوان آب در این دوران الزامیه.

اصلا نمیتونه قهوه موکا استفاده کنند اینکه گفتم اطلاعات شاید مشکلات دیگری هم شاید داشته باشند وگرنه فقط برای آرتروز هات چکلت یا سوپریم میتونند استفاده کنند

سلام ، خوشحالم انسانهای خوب در دنیای ما زیادن. منم تمایل دارم تولید قارچ گانودرمارو در فاز خانگی شروع کنم. تا ببینیم پروژه چطور پیش خواهد رفت. البته شدیدا به کمک و کسب اطلاعات دقیق و تهیه کردن بذر استریل نیازمندم. با تشکر تاپدوق. مازندران، ساری.

جناب تاپدوق عزیز سلام لطف شما مستدام پرورش قارچ گانودرما کار راحتی است البته اگر اصولش را یاد بگیرید شما در وهله اول پیشنهاد می کنم کمپوست آماده را بخرید و فقط کار پرورش را انجام بدهید چون پرورش قارچ گانودرما نیازی به تجهیزات خاصی ندارد و در مرحله بعد به فکر تولید کمپوست باشید. برای کسب اطلاعات با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

مقاله خوبی بود. سپاس

سلام انشالله که همیشه موفق و پایدار باشیدبنده قند ناشتام ۱۱۳ هست به نظرتون روی قند هم تاثیر داره.برای افراد دیابتی چی؟

سلام بله روی قند تاثیر داره برای اطلاعات باید مشاوره بگیرید.

سلام من دچار لک بارداری شدم انواع درمان ها رو انجام دادم ولی لک صورتم برگشته میخوام ببینم من هم میتونم از قهوه گانودرمااستفاده کنم ؟ولطفا اگر تهران پزشکی هست که میشه مشورت بگیریم رو معرفی کنید .باتشکر

سرکار خانم قدمیالی با سلام برای مشاوره رایگان می توانید از یکی از کاربران سایت که در این باره اطلاعات دارند و نتایج خوبی گرفتند تماس بگیرید. سرکارخانم حیدری 91662844 تماس بگیرید.

سلام با اینکه ایران در حد صادرات تولید میکنه نمیدونم چرا اطلاعات زیادی در مورد تولید و عرضه به بازار تو نت پیدا نکردم// که در صورت تولید جایی ازمون بخرنچه جوری باید فروختفقط دیوار و شیپور یعنی مثلا

سلام.بعد از پنج روز از مصرف قهوه موکا گانودرما دچار کهیر شدم و قارچ رو تهیه کردم و میزان پنج گرم از قارچ رو بصورت دمنوش خوردم اینبار کهیرم شد با توجه به سطر آخر توضیحات شما بنده نسبت به این قارچ حساسیت دارم ؟آیا مصرف این قارچ را باید کنار بگذارم؟لطفا راهنمایی بفرمایید.

دوست عزیز باید از افرادی که در این زمینه متخصص هستند مشورت بگیرید ولیکن یک موضوع اینکه وقتی بدن در حال سم زدایی است چون این سم از بافت ها وارد خون می شود تا ازخون دفع گردد برای همین ممکن است برای مدتی عوامل بیماری تشدید شود که به نظر می رسد وضعیت بدن بدتر شده است در حالیکه اینطور نیست وباید فرصت بدید تا سم زدایی کامل شود و این دوره می تواند بین 5 تا 3 روز طول بکشد در عین حال پیشنهاد می کنیم که این قارچ را برای اطمینان می توانید در منزل خودتان تولید کنید که از سلامت قارچ مطمون باشید و باز یا فرد متخصص مشورت کنید و البته لازم است میزان مصرف را از کم شروع کنید مثلا میزان مصرف را در 5 روز اول 2 گرم 5 روز دوم 3 گرم و 5 روز سوم 3 گرم .ادامه دهید و حداکثر از 5 گرم در روز مصرف نکنید . قایل اموزشی پرورش قارچ گانودرما در منزل را ببینید. از لینک زیر پرورش قارچ گانودرما در منزل

حتما قبل از مصرف کردن با پزشک و مشاوری که در این زمینه تخصص داره صحبت کنید در تشخیص یک بیماری که برای شما مهمه امکان داره شما بیماریهای آشکار و پنهان دیگری داشته باشید و هر ۴ محصول قهوه و گانودرما برای همه بیماریها خوب نیست و اثر سو داره مثلا افرادی که فشار خون دارند اصلا نمیتونند از سوپریم استفاده کنند باعث سرگیجه میشه ، ( مادر بنده هم آسم داره و هم میگرن عصبی داره اما نمیشه هر دوی این بیماریها را با یک دارو درمان کرد باید اول بیماری که خفیفتر ( میگرن ) رو درمان کرد بعد سراغ بیماری وخیمتر ( آسم ) رفت

سلام،مادر من دیابت داره ولی نه درحد انسولبن و همچنین تیروئید داره که دکتر گفته نه کم کاره نه پرکار.ندول چرک و خون هستش.چه نوع گانودرما باید مصرف کنه؟

اگر کسی قهوه گانودرما میخواست یا نیاز به اطلاعات بیشتری داشت میتونه به ایدی تلگرا.م بنده به آدرس

پیام دهید

سلام من کبد چرب و فشارخون بالا دارم کدام محصول را و چگونه مصرف کنم؟

پیشنهاد ما استفاده از خود قارچ گانودرما و نوع پرورشی آن است و نه نوع خودرو و جنگلی چون می توانید با اطمینان مصرف کنید. شما می توانید در منزل هم خودتان آن را پرورش دهید پیشنهاد می کنم ویدئوی آموزشی زیر را ببینید. پرورش قارچ گانودرما در منزل

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

9 − هفت

163, تومان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

 *

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

 *

هدف این فروشگاه ارائه محصولات سلامت محور همراه با مشاوره سلامت و بهداشت خانواده می باشد. پس با دقت در مورد ویژگی محصولات مطالعه نمایید.

سفارشات بین 2 الی 4 روز کاری در تهران و در کل شهرهای ایران توزیع خواهد شد.

در صورت تمایل میتوانید سفارشات خود را از طریق شماره تماس 9198679717 اعلام نمایید.

پیگیری سفارشات: 9198679717

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی شاهو می باشد.

پیش از پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما چیست باید گفت که احتمالاً گانودرما به عنوان گیاهی با خواص فوق العاده به گوش شما رسیده است. قهوه گانودرما مخلوطی از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم همراه با قهوه است و ممکن است در ترکیبات آن مواد دیگری مانند شیرین کننده ها نیز به کار رفته باشند.

این نوشیدنی می تواند به افرادی که قصد دارند میزان مصرف قهوه روزانه خود را کم کنند، کمک کننده باشد و سطح انرژی خوبی به آن ها هدیه دهد. البته تحقیقات علمی کمی در این زمینه برای اثبات خواص این قارچ انجام شده اند.

فوايد گانودرما موکا:

فواید گانودرما هات چاکلت

یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ، گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است.

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه

خواص قارچ گانودرما که در طب سنتی چین به قارچ جاودانگی یده می شود، بسیار متعدد است. در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

 

درمان بیماریها با قارچ گانودرما تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت و دیگر بیماری ها مانند سرطان و بیماری های التهابی و آلرژی در پژوهش های علمی مورد بررسی قرار گرفته است. در طب سنتی چینی از قارچ گانودرما بیش از 2 هزار سال است که برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های جسمی و روانی استفاده می شود.

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت از بین تمام خواص ویژه ای که برای قارچ گانودرما ذکر می شود، خاصیت درمانی ان برای سرطان و دیابت به طور ویژه موضوع پژوهش ها و تحقیقات علمی بوده است. زیرا این دو بیماری درمان دشواری دارند و بر کیفیت زندگی بیمار اثر طلوب بر جای می گذارند.

در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی ادعاهایی وجود دارد. این قارچ بر تقویت بدن، پاکسازی، التهاب زدایی و بسیاری موارد سلامتی بخش دیگر اثر جدی دارد.در بیماری پیسی، سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست از بین می روند. بنا بریان مناطقی از پوست بیمار دارای نواحی کوچک یا بزرگ سفید رنگی خواهد شد

تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان در گذشته در طب سنتی چین تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان به نوعی همانند شیمی درمانی امروز عمل می کرده است. قارچ خوراکی گانودرما لوسیدوم خواص دارویی متعددی از جمله درمان آلرژی، آرتروز، برونشیت، زخم معده، بی خوابی، روماتیسم اسکلرودرمی را دارد

برای آگاهی از محصولات و تفاوت و تاثیر 4 قهوه گانودرما و مشاوره خرید قهوه گانودرما مورد نیاز شما با توجه به شرایط و نیاز میتوانید از 3 طریق ذیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

تلفن مشاوره : 933273361

برای ارسال پیام و مشاوره خرید قهوه گانودرما بر روی ارسال کلیک کنید.

با کلیک برروی سفارش و یا درخواست مشاوره خود را کنید.

قرص گانودرما چه خواص دارویی دارد؟ قرص گانودرما به علت خواص دارویی قارچ گانودرما در طب سنتی چین و ژاپن امروزه به عنوان فرآورده ای  جهت سلامت بین الملل در دنیا عرضه می شود. قرص گانودرما را از قارچ گانودرما لوسیدوم تهیه می کنند که قارچ فوق العاده ای با []

  اگر به دنبال روش تولید قارچ گانودرما می گردید در این نوشته با ما همراهی کنید. روش تولید قارچ گانودرما در خانه روشی قابل انجام است. قارچ گانودرما فواید درمانی زیادی داشته و از این جهت ارزش پرورش دادن دارد. ضمن اینکه ظاهر زیبای قارچ گانودرما از لحاظ بصری []

  در بین محصولات متنوع تهیه شده از قارچ گانودرما، گانودرما سوپریم چیست ؟ قارچ گانودرما به علت خواص دارویی  فرآورده ای محبوب در جهان شده است و فرآورده های مختلفی مانند انواع قهوه گانودرما و قرص گانودرما در دنیا عرضه می شود. قهوه گانودرما سوپریم چیست ؟ گانودرما طعم []

  پیش از اشاره به خواص گانودرما لاته در این نوشته به بررسی خواص قارچ گانودرما لوسیدوم و علت فرآوری آن همراه با انواع قهوه می پردازیم. کافه لاته کافه لاته نوعی نوشیدنی بر پایه قهوه است که از ترکیب شیر با قوه ی اسپرسو تهیه می شود. در واقع []

گانودرما گیاه جاودانگی

قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چن باستان باز می گردد. کارشناسان صنعت غذایی، سالهاست که بر روی قارچ گانودرما تحقیق می کنند و در باره آن خواص بیشماری یافتند. قارچ گانودرما به دلیل وجود ویتامین ها، آنتی اکسیدانها و همچنین پروتئین موجود در آن می تواند در پیشگیری و درمان هپاتیت، مشکلات گردش خون، کنترل کلسترول، درمان سرطان معده، بیخوابی، آسم و دردهای عصبی بسیار مفید باشد. قارچ گانودرما از معدود منابع طبیعیست که می تواند تا این اندازه در پیشگیری و درمان بیماریهای مختلف موثر باشد. قارچ گانودرما محصول بسیار انرژی بخش بوده و خواص بینظیر در پیشگیری بیماریهای بدخیم شایع در کشور دارد. ترکیب عصاره این قارچ همراه با با کیفیت ترین قهوه جهان یکی از بهترین راه های مصرف این قارچ است. این محصول برای اولین بار در خاورمیانه در انواع کافه لاته، کافه موکا، کافه سوپریم و شکلات داغ عرضه شده است.

یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ، گانودرما لوسیدوم

سوپریم کافه یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است. این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سروحال شدن در اواسط روز فوق العاده است.

 حاوی جینسینگ

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

 حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک

جزئیات محصول

کافه سوپریم چیست؟

کافه سوپریم یک قهوه کامل برای انرژی زایی در هر زمانی از روز است.

این قهوه ملایم و طعم دار فواید کامل قهوه را داشته و خیلی راحت و سریع آماده می شود.

بعلاوه، کافه سوپریم حاوی جینسینگ است که در همه جای دنیا بخاطر طعم و فواید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

گانودرما لوسیدوم دیگر ماده موجود در این قهوه هستند. این گنجینه سنتی آسیایی در آشپزی، تولید چای و سایر محصولات استفاده می شوند.

اجزاء ترکیبی

قهوه— یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا. آماده کردن این قهوه طعم دار و لذیذ بسیار ساده است. شما می توانید این قهوه با بسته بندی عالی را همیشه همراه داشته باشید.

فیبر— هر بسته کافه سوپریم حاوی 2gr فیبر است.

کافه سوپریم قهوه ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است.

گانودرما لوسیدوم— که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، و طعم ملایم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت می شود.

قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش¬زا هستند.

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرارگرفته و معنی آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

جینسینگ— این ماده یک طعم تُند و طبیعی به قهوه داده و بصورت طبیعی حاوی فیتوکمیکال هاست. جینسینگ پاناکس بیش از 5 سال پیش در کوه های مانچوری چین بخاطر قدرت جوان سازی مورد استفاده قرار می گرفت.

خامه— طعم شیرین و خامه ای به کافه سوپریم می دهد.

آیا می دانستید؟

قهوه به افزایش انرژی بدن کمک کرده و حاوی آنتی اکسیدان هاست. نحوه مصرف

یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید!

همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

17 ml – غلیظ و خوش عطر

225 ml – یکدست و خامه ای

285 ml – سبک و طعم دار

اجزاء ترکیبی

ارزش غذاییارزش موادمغذی

میزان مصرف: 1 پیمانه (21g)

تعداد در هر قوطی:2 عدد

کالری برای هر بار مصرف: 1 کالری

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به ‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود. در ساخت این قهوه از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند. یعنی دیگر قهوه عادی مصرف نمی‌کنید، اما انرژی‌ مورد نیاز از قهوه را، «گانودرما» در اختیارتان قرار می‌دهد. تبلیغات زیادی درباره‌ی مزایای این قهوه در رسانه‌ها مطرح می‌شود، اما هنوز هیچ‌ یک از پشتوانه‌ی علمی برخوردار نیستند. در تولید قهوه «گانودرما» از ترکیب دانه‌های قهوه تفت داده‌ شده و عصاره‌ی قارچ قرمز گانودرما استفاده می‌شود. این قهوه که در قرن‌های متمادی در چین مورد استفاده بوده، به داشتن مزایای فراوان هم شهرت داشته است.

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

طرفداران قهوه گانودرما مدعی هستند که مصرف این قهوه باعث افزایش ایمنی بدن، کمک به کاهش وزن، رفع خستگی، تقویت حافظه، افزایش انرژی و بنیه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب و استرس، معکوس‌کردن فرایند پیری و بهبود گردش خون می‌شود. ضمن اینکه منبعی غنی از آنتی اکسیدان است.

تا به امروز هیچ یک از دانشمندان، آزمایشی درباره‌ی اثبات مزایای قهوه گانودرما انجام نداده‌اند. اما برخی پژوهش‌های مقدماتی نشان می‌دهد که این قهوه مزایایی هم دارد. برای مثال در سال ۲۰۱۶، انتشار مقاله‌ای که ۵ پژوهش درباره‌ی قارچ «گانودرما» را مرور کرده بود، نشان داد که این ماده می‌تواند به عنوان جایگزینی برای درمان‌های سنتی استفاده شود. زیرا ظرفیت زیادی برای افزایش میزان پاسخ‌گویی تومور و تقویت سیستم ایمنی دارد. البته این پژوهش که در نشریه‌ی بنیاد همیاری کاکرین به چاپ رسیده بود، برای اثبات ادعای خود به شواهد کافی دست پیدا نکرد و نتوانست این قارچ را به عنوان درمانی برای سرطان معرفی کند.

به‌طور کلی، پژوهش‌ها نشان می‌دهند که مصرف قهوه برای بدن مزایایی دارد. در تحقیقی در سال ۲۰۰۶ به اثرگذاری قهوه در جلوگیری از بیماری‌های مزمن (مثل پارکینسون و انواع دیابت) اشاره شده بود. البته ناگفته نماند که مصرف قهوه اثرات دیگری نظیر افزایش فشار خون (عامل اصلی ایجاد بیماری قلبی) را هم به همراه دارد.

هرچند گفته می‌شود که «گانودرما» به درمان فشار خون بالا و مشکلات قلبی کمک می‌کند، اما مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ که آن هم در نشریه بنیاد همیاری کاکرین منتشر شد، نتوانست شواهدی برای اثبات اثرگذاری گانودرما در درمان عوامل خطرناک در ایجاد بیماری‌های قلبی-عروقی در افراد مبتلا به دیابت نوع دوم مطرح کند.

راجع به مضرات این ماده هم اطلاعات چندانی فعلا در دست نیست. اما امکان بروز عوارضی نظیر: خشکی بینی، گلو و حالت تهوع با مصرف آن وجود دارد. اگر مایل هستید که قهوه «گانودرما» را امتحان کنید، به‌ویژه اگر قرص فشار خون، داروی ضدانعقاد خون، داروی ضدپلاکت مصرف می‌کنید یا تحت درمان سرطان هستید، حتما با پزشک خود درباره‌ی عوارض آن صحبت کنید.

یادتان باشد که مصرف کافئین زیاد باعث افزایش ضربان قلب و به‌هم‌ریختن نظم خواب می‌شود. ضمن اینکه معده را اذیت می‌کند و موجب برخی اختلالات روانی مانند ایجاد اضطراب هم می‌شود. گزارش‌های زیادی از ابتلای افراد به هپاتیت بعد از مصرف محصولات گاندورما ارائه شده است. یکی از این محصولات عصاره‌ی قارچ گاندورما و قارچ بادامی بوده است. محصول دیگری که باعث بروز هپاتیت شده بود، پودر قارچ گاندورما یا لینگژی بوده است. این پودر هم موجب ابتلا به نوعی خطرناک و کشنده از هپاتیت است.

گزارش‌های دیگری هم وجود دارد که براساس آنها، در مصرف این قارچ باید دقت فراوانی به کار گرفته شود، زیرا امکان مسمویت با آن وجود دارد. از همه‌ی اینها گذشته، مکمل‌های رژیمی و گیاهی از سوی سازمان جهانی غذا و دارو مورد تأیید نیستند و مصرف آنها توصیه نمی‌شود؛ زیرا آزمایش‌هایی که روی داروهای شیمیایی انجام می‌گیرد روی این مواد انجام نمی‌شود. در بعضی موارد هم در محصولاتی که با این قارچ تولید می‌شود، موادی به کار می‌رود که روی برچسب آنها عنوان نشده و همین باعث بروز عوارض جانبی مختلف می‌شود.

شاید از طعم تلخ قهوه گاندورما خوش‌تان بیاید، اما باید صبر کنید تا کارآزمایی بالینی روی آنها صورت بگیرد و از مفید و سالم بودن‌شان اطمینان حاصل کنید. اگر خیلی به امتحان‌کردن طعم این قهوه علاقه دارید، قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

برخلاف گفته های شما در متن بالا،تحقیقات زیادی روی این قارچ انجام شده و حدود ۴۶۰۰ مقاله ISI در باب نحوه تولید و برداشت و خواص آن بر بیماری های مختلف و آزمایش های بالینی نوشته شده است.کافیست یک جستجو در سایت های معتبر علمی انجام دهید.

خواص خوراکی ها

۵ چربی سوز طبیعی برای افزایش متابولیسم و ‌


قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

خواص حنا؛ ۱۲ خاصیت درمانی گیاه هزار و یک خاصیت

خواص گزنه؛ ۱۶ خاصیت گیاه گزنه که سرشار از ویتامین D است

بارداری دوقلو؛ ۱۱ نکته برای مراقبت از مادر و جنین‌های دو یا چندقلو

نوروفیدبک چیست و چطور به درمان اختلالات روانی کمک می‌کند؟

کتاب قاف، بازخوانی زندگی آخرین پیامبر از سه متن کهن فارسی

عوارض قهوه گانودرما سوپریم

ماتریس بازخورد؛ چطور از بازخوردها نهایت استفاده را ببریم؟

سردرد سینوسی؛ نشانه ها و راه‌های درمان آن

بهترین دانشگاه های جهان که تحصیل در آن‌ها آرزوی هرکسی است

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

بلندترین آبشار دنیا؛ ۱۰ آبشار حیرت‌انگیز دنیا

بهترین انیمه های جهان که تمام گروه‌های سنی را به خود علاقه‌مند می‌کنند

بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار در سال ۲۰۱۹

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *