عوارض قرص hairfollic woman

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص hairfollic woman
عوارض قرص hairfollic woman

هیرفولیک وومن (Hairfolic Woman) مکمل غذایی مخصوص خانم ها جهت جلوگیری از ریزش مو و جلوگیری از مو خوره محصول شرکت ویتابیوتیکس است . به خاطر فرمول کامل هیرفولیک وومن که حاوی همه ویتامین ها و مینرال هاست، هیرفولیک مصرف مولتی ویتامین دیگر همراه هیرفولیک نیاز نیست. صد در صد فرمول مغذی، بدون ماده موثره دارویی و فاقد عوارض جانبی است.

با افزایش سن و تغذیه نا مناسب و تغیراتی که در بدن ایجاد می شود مانند استرس، آرایش هایی که روی مو انجام می شود و نحوه زندگی همه می توانند روی سلامت مو تاثیر بگذارند. قرص هیرفولیک وومن یک فرمول کارشناسی شده از مواد مغذی بیواکتیو بر اساس آخرین تحقیقات برای خانم ها می باشد . این محصول حاوی بیوتین، سلنیم و روی می باشد که برای سلامت مو مناسب است. مو معمولا در سن 40 سالگی شروع به نازک شدن می کند که قرص هیرفولیک وومن از نازک شدن مو جلوگیری می کند و همچنین مانع از شکسته شدن مو شده بنابراین به جلوگیری از موخوره هم کمک می کند.قرص هیرفولیک با داشتن طیفی از ریز مغذی های مورد نیاز برای مو می توا ند به حفظ سلامت موی شما کمک کند.

هیرفولیک وومن حاوی طیف کاملی از 26 ریز مغذی، آمینواسیدها و مواد معدنی و ویتامین هاست که نقش ثابت شده ای در سلامت پوست سر و متابولیسم فولیکول مو دارند. مکمل غذایی هیرفولیک Hairfolic Woman بطور اختصاصی جهت جلوگیری از ریزش موها و حفظ سلامت پوست , مو و ناخن های بانوان و خانم ها طراحی شده است. هیر فولیک خانم ها با تأمین ریزمغذی های ضروری جهت سلامت پوست مو کمبود آنها را در رژیم غذایی جبران می کند وشما با مصرف قرص های هیرفولیک می توانید زیبایی و شادابی را به موها , پوست و ناخن هایتان برگردانید. هیرفولیک بانوان فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، گلوتن، نگهدارنده، نمک و مخمر است. این محصول برای مصرف بانوان 35 تا 60 ساله طراحی شده است.


عوارض قرص hairfollic woman

2 تا 3 عدد قرص هیرفولیک هر روز همراه با وعده اصلی غذا میل شود .

قرص هیرفولیک وومن شرکت ویتابیوتیکس یک فرمول کاملا اختصاصی و کارشناسی شده از مواد مغذی بیواکتیو جهت مصرف خانم ها بر پایه آخرین تحقیقات می باشد. این محصول حاوی بیوتین، سلنیوم، روی، سایر مواد معدنی و ویتامین های گروه B ،D ،E و C می باشد که به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. هیرفولیک وومن به منظور تامین طیف کامل ویتامین ها و مینرال ها از طریق گردش خون برای حفظ سلامتی موها تهیه شده است .هیرفولیک بانوان یک ترکیب مناسب ویتامینه به همراه عصاره بیومارین، هسته انگور و کلوئیدال سیلیکاست.



در صورت مصرف صحیح هیچ عوارض جانبی در رابطه با مصرف این قرص گزارش نشده است .


هیرفولیک وومن در مکان خشک، دور از نور و دسترس کودکان و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.



بیشتر بخوانید:


معجزه خرگوشک برای رشد مو و ابرو


تاثیر کافئین بر رشد مو و سلامت مو


آلوئه ورا رشد موها را تقویت می‌کند



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

توضیحات قرص هیرفولیک وومن :نازک شدن مو معمولا حدود 40 سالگی دیده می شود و می تواند بعد از منوپوز قابل تشخیص تر شود.در سن 50 سالگی، 50% زنان ممکن است درجاتی از نازک شدن مو را تجربه کنند.هیر فولیک وومن حاوی طیف کاملی از 26 ریز مغذی، شامل آمینواسیدها و مواد معدنی و ویتامین هاست که نقش ثابت شده در سلامت پوست سر و متابولیسم فولیکول مو دارند.مقدار هر ماده مغذی در فرمولاسیون دقیقا معادل یا در موارد زیادی برای افزایش مزایای مکمل بیشتر از مقدار توصیه شده روزانه (البته در حد مجاز) است.فرمولاسیون بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان با نظارت پروفسور بکت طراحی شده است. هیرفولیک وومن مستقیما به ریشه موها سودرسانی میکند و بر اساس آخرین تحقیقات علمی فرموله شده است.این محصول یک ترکیب مناسب از عصاره بیومارین، کلوئیدال سیلیکا و آنتی اکسیدانهای طبیعی است که مخصوصا برای تغذیه فولیکول های مو در کمک به ضخیم شدن و سالم به نظر رسیدن موها طراحی شده است .

موارد مصرف : – کمک به حفظ سلامت پوست ، مو و ناخن و جلوگیری از ریزش مو- کمک به افزایش ضخامت مو و جلوگیری از شکنندگی- کمک به افزایش سرعت رشد مو

دستور مصرف : روزانه 2 تا 3 قرص همراه با غذا میل شود.

شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

موارد هشدار و نکات قابل توجه :- هیرفولیک وومن طول درمان مشخصی ندارد و تا زمانی که نیاز است قابل مصرف است.- تهیه شده به منظور تامین طیف کامل ویتامین ها و مینرال ها از طریق گردش خون برای حفظ سلامتی مو.- هیرفولیک وومن یک ترکیب مناسب از سلنیوم و زینک، به همراه عصاره بیومارین، هسته انگور و کلوئیدال سیلیکاست.- محتوی ویتامین های ب کمپلکس: ضروری برای سلامت پوست و مو و چشم همینطور گردش خون که مواد مغذی و اکسیژن را که برای تقسیم سلول و رشد مو لازمند منتقل میکند.- هر قرص آمینواسیدهایی را تامین میکند که جزئ ترکیبات ساختار مو هستند همراه با مس که در داشتن رنگ موی نرمال تاثیر دارد به اضافه بیوتین، سلنیوم و زینک که نقش در حفظ سلامتی مو دارند.- تهیه شده بر اساس اصول GMP.- عاری از رنگ های صنعتی، ماده محافظ و گلوتن است.- صد در صد فرمول مغذی، بدون ماده موثره دارویی و فاقد عوارض جانبی.- به خاطر فرمول سالم هیرفولیک وومن همه ویتامین ها و مینرال ها، مصرف مولتی ویتامین دیگر همراه هیرفولیک نیاز نیست.

عوارض قرص hairfollic woman

اجزای تشکیل دهنده هیرفولیک وومن : 

Reference1Reference2

2 تا 3 قرص هر روز همراه با غذا، با آب یا نوشیدنی سرد میل فرمایید.

تغییرات ایجاد شده با افزایش سن و نیز رژیم غذایی ناکافی، استرس، آرایش مو و شیوه زندگی همه می توانند روی سلامت مو مؤثر باشند. هیرفولیک وومن یک فرمول کاملاً اختصاصی و کارشناسی شده از مواد مغذی بیواکتیو جهت بانوان بر پایه آخرین تحقیقات علمی می باشد. این محصول از جمله حاوی بیوتین، سلنیم و روی می باشد که به حفظ موی سالم کمک می کنند.

سلام خسته نباشید
میشه یه مکمل برای ریزش و رشد مو معرفی کنید که تو بارداری بشه استفاده کرد؟؟؟
من بیوتین از سایت شما خریداری کردم ولی نمیدونم میشه تو بلرداری خورد یا نه؟

با سلام

کاربر گرامی، بهتر است شما از مولتی ویتامین های دوره بارداری مانند پرگناکر برای این منظور استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

عوارض قرص hairfollic woman

با سلام
ببخشید میخواستم بپرسم اثر این قرص در رویش مجدد موها بیشتر هست یا قرص هیر ویت؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول انتخاب مناسب تری برای شما می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام.ببخشید برای استفاده از این دارو باید پزشک تجویز کنه؟
واینکه باید تا کی مصرف بشه؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول نیازی به تجویز پزشک نداشته و شما می توانید بسته به نیاز در طولانی مدت از این محصولات استفاده نمایید.
بهترین اثرات محصول بعد از سه دوره نمایان خواهد شد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام، من هجده سالمه و می‌خوام موهام خیلی بلند شه رشدشون خیلی کمه شما قرار هیرفولیکو به من پیشنهاد میکنین؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول انتخاب مناسبی برای شما بوده و تا حدود مناسبی به شما کمک خواهد کرد. البته در صورتی که رشد بهتر مو مد نظر شما باشد، بهتر است در کنار این محصول از نورکرین بانوان نیز استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

من اشتباهی قرص hairfollic woman را بجای hairfollic man خریدم می خواستم بدونم این قرص مخصوص زنان برای مردان استفاده میشود یا مفید است؟

باسلام

کابر گرامی، این محصول برای مصرف بانوان طراحی شده منتها مصرف این محصول در آقایان مشکلی به دنبال نداشته و می تواند تا حدودی به شما کمک نماید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
این قرص باعث چاقی یا افزایش اشتها نمیشه

با سلام

کاربر گرامی، ممکن است مصرف این محصول تا حدودی باعث افزایش اشتها در فرد شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

هر قرص ضد ریزشی باعث افزایش اشتها میشه یا فقط این قرص

باسلام

کاربر گرامی، از ترکیبات اصلی موجود در این محصولات زینک و ویتامین های خانواده ب می باشد که باعث افزایش اشتها می شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام

من تپش قلب شدید دارم طوریکه سیزده ساله قرص پرانول مصرف میکنم از طرفی هم قرص کلونازپام میخورم. به شدت ریزش مو دارم و جلوی موهام کم پشت شده. خواستم بدونم در این قرص مواد انرژی زا که باعث تپش قلب میشه وجود داره یا نه ؟ ده عدد قرص اوپتی وومن خوردم به شدت تپش قلبم بالا رفت بعدا فهمیدم مواد انرژی زا داخلش وجود داره. از طرفی تغییرات فیبروکیستیک سینه هم دارم. خواهشا و لطفا به من بگید با مشخصاتی که در مورد خودم گفتم آیا مصرف قرص هیرفولیک برای من ضرر دارد یا خیر ؟؟
با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، در حالت کلی تا به حال عارضه تپش قلب به دنبال مصرف این محصول گزارش نشده است منتها با توجه به متفاوت بودن شرایط بدن افراد ممکن است این مشکل در بدن شما ایجاد شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

از اینکه پاسخ دادید یک دنیا ممنونم.

سلام

من هم قرص hairfollic , perffectil platinum برای ریزش مو استفاده کردم اما فقط hairfolic خیلی موثر بود الان با توجه به اینکه وارد نمیشه به جاش چی پیشنهد می دین که تخصصی مو باشه و تقریبا همین ترکیباتو داشته باشه

با سلام

کاربر گرامی، در حال حاضر با توجه به ناموجود بودن این محصول می توانید از کپسول هیربرست به عنوان جایگزین استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر من سه ساله که ریزش موی شدید دارم وریزش موهام باقرص ضدبارداری کنترل میشه چه مکملی رو جایگیزین قرص ضدبارداری کنم که ریزش موهام کنترل شه؟

با سلام

کاربر گرامی، به احتمال فراوان و با توجه به اینکه ریزش مو با داروهای ضد بارداری کنترل می شود ریزش موی شما هورمونی بوده و مکمل ها اثرات چندانی در کنترل این نوع ریزش نخواهند داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید
این قرص رو چند بار در روز باید مصرف کنم ؟؟؟

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید این محصول را روزانه دو عدد ( یک عدد صبح و یک عدد شب) میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی ، کوچه هفتم ، پلاک ۲۲

نازک شدن مو معمولا حدود 40 سالگی دیده می شود و میتواند بعد از منوپوز قابل تشخیص تر شود.
در سن 50 سالگی، 50% زنان ممکن است درجاتی از نازک شدن مو را تجربه کنند.
هیر فولیک وومن حاوی طیف کاملی از 26 ریز مغذی، شامل آمینواسیدها و مواد معدنی و ویتامین هاست که نقش ثابت شده در سلامت پوست سر و متابولیسم فولیکول مو دارند.
مقدار هر ماده مغذی در فرمولاسیون دقیقا معادل یا در موارد زیادی برای افزایش مزایای مکمل بیشتر از مقدار توصیه شده روزانه (البته در حد مجاز) است.
فرمولاسیون بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان با نظارت پروفسور بکت طراحی شده است. هیرفولیک وومن مستقیما به ریشه موها سودرسانی میکند و بر اساس آخرین تحقیقات علمی فرموله شده است.این محصول یک ترکیب مناسب از عصاره بیومارین، کلوئیدال سیلیکا و آنتی اکسیدانهای طبیعی است که مخصوصا برای تغذیه فولیکول های مو در کمک به ضخیم شدن و سالم به نظر رسیدن موها طراحی شده است .

روزانه 2 تا 3 قرص همراه با غذا میل شود.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

عوارض قرص hairfollic woman

 

——–

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آرمان فارمد دارو می باشد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید یا یک حساب بسازید

نمایش تمامی تصاویر

عوارض قرص hairfollic woman

کد مرجع:

Condition: جدید

هیرفولیک بانوان جهت جلوگیری از ریزش مو و داشتن موهایی سالم، کمک به حفظ سلامت پوست مو و ناخن ، جهت داشتن مو هایی درخشان و پرپشت مخصوص خاتم ها

جزییات بیشتر

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تاریخ در دسترس بودن

398,000 تومان

افزودن به سبد خرید

The minimum purchase order quantity for the product is 1

توییت اشتراک گذاری پینترست تلگرام

مکمل های غذایی هیرفولیک محصول شرکت ویتابیوتیکس کشور انگلیس است.

هیرفولیک بانوان حاوی طیف کاملی از 26 ریز مغذی، آمینواسیدها و مواد معدنی و ویتامین هاست که نقش ثابت شده ای در سلامت پوست سر و متابولیسم فولیکول مو دارند. مکمل غذایی هیرفولیک Hairfolic Woman بطور اختصاصی جهت جلوگیری از ریزش موها و حفظ سلامت پوست , مو و ناخن های بانوان و خانم ها طراحی شده است. هیر فولیک خانم ها با تأمین ریزمغذی های ضروری جهت سلامت پوست مو کمبود آنها را در رژیم غذایی جبران می کند وشما با مصرف قرص های هیرفولیک می توانید زیبایی و شادابی را به موها , پوست و ناخن هایتان برگردانید. هیرفولیک بانوان فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، گلوتن، نگهدارنده، نمک و مخمر است. این محصول برای مصرف بانوان 35 تا 60 ساله طراحی شده است.

شرکت ویتابیوتکس برای آقایان نیز محصول ویژه خود را با نام هیرفولیک آقایان Hairfolic Man ارائه کرده است.

شما می توانید برای مشاهده و خرید هیرفولیک آقایان کلیک نمایید.

حاوی ترکیب منحصر به فرد بیومارین تریکولوژیک

کمک به حفظ سلامت و جلوگیری از ریزش مو

حفظ سلامت پوست مو و ناخن

افزایش سرعت رشد موها با تامین مواد مغذی

فرموله شده بر اساس آخرین مطالعات با قدرت انتقال مستقیم مواد مغذی از طریق خون به ریشه مو

حاوی بیوتین، سلنیوم و روی و ویتامین هایی همچون D ،E ،C و ویتامین های گروه B

2تا 3 عدد قرص هر روز همراه با وعده اصلی غذا میل شود .

مشکل ریزش مویزنان در سنین مختلف دلایل مختلفی دارد ، چرا که سیستم بدنی یک زن در دوران بلوغ، بارداری، شیردهی و یائسگیمتفاوت است و نیازهای خاص خود را دارد که با کمبود آن‌ها این مشکل رخ می دهد.هیچ چیز برای یک خانم رنج آورتر از این نیست که ببیند موهایش روز به روز کمتر می‌شود، اما تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده اند. تحقیقات نشان داده است که 40 درصد از افرادی که در طول عمرشان ریزش موی موقتی یا دائم را تجربه می کنند، خانم ها هستند، البته مدل ریزش مو در افراد مختلف متفاوت است. بعضی موهای شان شروع به نازک شدن می کند تا جایی که کم پشت به نظر می رسد. بعضی مرکز و جلوی سرشان به شدت خالی می شود و بعضی فرق سرشان به مرور خالی و خالی تر می شود. در واقع ریزش مو در خانم ها متفاوت از مردان است و در خانم ها کمتر پیش می آید که خط موها در پیشانی عقب برود. با دیدن هر یک از این موارد باید به فکر درمان آن بود . هرویت یکی از مکمل های غذایی عالی برای جلوگیری از ریزش موی بانوان است . هیرفولیک دارای یک فرمول کاملاً اختصاصی و حاوی مواد مغذی بیواکتیو است که به حفظ موهای سالم , تقویت ناخن و سلامت پوست کمک می کند. هیرفولیک ومن مستقیما ریشه موها را تغذیه می کند و بر اساس آخرین تحقیقات علمی فرموله شده است.این محصول یک ترکیب مناسب از عصاره بیومارین، کلوئیدال سیلیکا و آنتی اکسیدانهای طبیعی است که مخصوصا برای تغذیه فولیکول های مو و کمک به ضخیم شدن و سالم به نظر رسیدن موها در بانوان طراحی شده است .

تهیه شده به منظور تامین طیف کامل ویتامین ها و مینرال ها از طریق گردش خون برای حفظ سلامتی مو.

هیرفولیک بانوان یک ترکیب مناسب از سلنیوم و زینک، به همراه عصاره بیومارین، هسته انگور و کلوئیدال سیلیکاست.

عصاره بیومارین موجود در هیرفولیک باعث بهبود وضعیت پوست , مو و ناخن ها شده و موها را صاف و درخشان می کند . این ماده همچنین باعث تقویت مو و افزایش قطر آنها شده و موها را در مقابل آسیب های محیطی و خصوصا اشعه uv محافظت می کند.

عصاره هسته انگور و گیلاس موجود در هیرفولیک موها را از آسیب رادیکالهای آزاد حفظ کرده و رشد فولیکولهای مو را با طولانی کردن فاز آناژن تحریک می کند .

ترکیبی از کارتنوئیدهای طبیعی در هیر فولیک منبعی از ویتامین A است که تولید سبوم را تحریک می کند و موها را از آسیب رادیکالها آزاد حفظ می کند.

ویتامین C : فعالیت سلولهای فولیکول مو را افزایش می دهد داده و باعث سنتز کلاژن می شود .

عوارض قرص hairfollic woman

ویتامین E : این ویتامین در ترکیب هیر فولیک باعث رطوبت رسانی و صافی موها شده و ظاهر موها را بهبود می بخشد.

ویتامین D : تکثیر سلولهای فولیکول مو را تحریک کرده و نقش مهمی در آغاز فاز آناژن دارد.

ید : ید بکار رفته در هیرفولیک برای تشکیل تیروکسین مهم است که برای رشد موها تا یک سطح مطلوب مورد نیاز است.

هیرفولیک Hairfolic محتوی ویتامین های ب کمپلکس است که برای سلامت پوست و مو و چشم ضروری بوده و توسط گردش خون مواد مغذی و اکسیژن را برای تقسیم سلولی و رشد موها منتقل می کند.

هر قرص هیرفولیک آمینواسیدهایی را تامین می کند که جزء ترکیبات ساختار مو هستند علاوه بر آن حاوی مس است که در داشتن رنگ موی نرمال تاثیر دارد به اضافه بیوتین، سلنیوم و زینک که نقش در حفظ سلامتی مو دارند.

صد در صد فرمول مغذی، بدون ماده موثره دارویی و فاقد عوارض جانبی.

به خاطر فرمول سالم هیرفولیک بانوان و تامین ویتامین ها و مینرال ها، مصرف مولتی ویتامین دیگری همراه با این محصول مورد نیاز نیست.

شرکت ویتابیوتیکس همچنین اقدام به تولید قرص هیرفولیک برای آقایان کرده است که بطور ویژه دارای ترکیباتی برای رفع ریزش موی آقایان است . آقایان محترمی که به سلامت موها و پوست خود اهمیت می دهند می توانند قرص های هیرفولیک مخصوص آقایان را از سایت شهر سلامت تهیه کنند .

قرص هیر فولیک را نجویید، بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید و با معده خالی مصرف نکنید.

در صورت داشتن آلرژی به سویا یا ماهی قبل از مصرف هیرفولیک با پزشک مشورت نمایید.

در صورت مصرف صحیح هیچ عوارض جانبی در رابطه با مصرف این قرص گزارش نشده است .

شرایط نگهداری :

در مکان خشک، دور از نور و دسترس کودکان و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگه داری شود.

هیرفولیک

برای رشد قدی مو عالیه

بررسی خود را بنویسید!

* فیلدهای مورد نیاز

ارسال   یا  انصراف

شرکت بریتانیایی ویتابیوتیکس مجموعه منحصر به فردی از محصولات مراقبت از سلامتی را با حداکثر اثر بخشی بر پایه استانداردهای دارویی و فرآیندهای طبیعی طی40 سال به بازار عرضه کرده است. مکمل های مواد غذایی این شرکت جزء بهترین مارک های تجاری بوده و تنوع محصولات تولیدی این شرکت برای کمک به آقایان و خانم ها در سنین مختلف آن را در بین افراد به یک برند محبوب تبدیل کرده است. شما می توانید با اطمینان خاطر از محصولات ویتابیوتیکس برای حل مشکلات مراقبت بهداشتی خودتان استفاده کرده و بهترین نتایج را مشاهده کنید . برخی از محصولات پرکاربرد این شرکت در زیر شرح داده‌شده است .

قرص پرفکتیل برای کمک به حفظ سلامت پوست , مو و ناخن تهیه شده است . قرص Perfectil حاوی عصاره دانه انگور , پروآنتوسیانیدها , کاروتنوئیدها , ویتامین های A , E , D و C , بیوتین , سیستئین و مینرالها است . پرفکتیل یک مکمل عالی برای رساندن مواد مغذی به بدن است که باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو و ناخن ها می گردد .

مزایای استفاده از قرص پرفکتیل

سلامت پوست , مو و ناخن

کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست بر اثر نور خورشید

جلوگیری از خشکی و شکنندگی ناخن ها

استحکام و سفتی پوست و ناخن

محافظت از پوست مو با آنتی اکسیدان های قوی

از بین برنده تاثیرات منفی هوای سرد زمستان روی پوست

قرص نروزان برای تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز و تقویت سیستم عصبی طراحی شده است . قرص نروزان با فرمول منحصر به فرد به ارتقاء هوشیاری , پیشگیری از افسردگی و زوال عقل در خانم ها و آقایان کمک کرده و فاقد گلوتن , شکر , نمک , رنگ های مصنوعی و مواد نگهدارنده است . با استفاده از قرص نروزان و تامین مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز مغز و سیستم عصبی می توان سلامت آنها را در میانسالی و پیری تضمین کرد .

مزایای استفاده از قرص نروزان

بهبود ناراحتی های عصبی

بهبود حافظه

ضد اضطراب و افسردگی

بهبود خلق و خو

افزایش توان ذهنی و شناختی

جلوگیری از آلزایمر و اختلال حافظه

حفظ و تقویت عملکرد مناسب سیستم عصبی و مغز

شرکت ویتابیوتیکس اقدام به تولید مکمل های غذایی مجزا بر اساس نیاز خانم و آقایان کرده است . یکی از این مکمل های بسیار مفید قرص ول ومن است که منحصرا بر اساس نیازهای روزانه خانم ها طراحی شده است . مصرف روزانه قرص Well woman علاوه بر تامین انرژی روزانه باعث شاداپی پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی باعث رفع مشکلات دوران قاعدگی در خانم ها می گردد. این قرص کاملا طبیعی بوده و فاقد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی است .

مزایای استفاده از قرص ول ومن

حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو

تامین انرژی برای انجام کارهای روزانه

تقویت سیستم ایمنی

برطرف کردن مشکلات قاعدگی

تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن

پیشگیری از کم خونی با تامین آهن

قرص ول من شرکت ویتابیوتیکس منحصرا منطبق با نیازهای روزمره آقایان طراحی شده است .قرص Well man با تامین نیازهای روزانه به مواد ضروری و آنتی اکسیدان ها در بهبود و افزایش قدرت عملکرد سیستم ایمنی موثر بوده و مقاومت بدن در مقابل بیماری های فصلی و عفونی را افزایش دهد. علاوه بر این قرص ول من در حفظ سلامت سیستم قلب-عروق و پوست و مو موثر بوده و به افزایش قدرت باروری و توانایی جنسی آقایان کمک می کند. 

مزایای استفاده از قرص ول من

کمک به حفظ سلامتی و شادابی پوست و جلوگیری از ریزش موها

تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز آقایان در تمام سنین

کمک به تقویت قوای جنسی و افزایش قدرت باروری

کمک به تقویت سیستم ایمنی

کمک به تولید انرژی

ممانعت از ابتلا به سرطان پروستات

قرص پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل تخصصی  است که با توجه به ترکیبات به کار گرفته شده در آن باعث تقویت پوست شده و به جوان سازی پوست کمک می کند. پرفکتیل حاوی ویتامین های محلول در چربی و ویتامین C و انواع ویتامین B است که برای رشد و عملکرد طبیعی بافت ها مورد نیاز هستند . قرص Perfectil Platinum با کلاژن سازی به سلامت مو و ناخن ها کمک کرده و در تقویت مو و ناخن  نیز موثر است .

مزایای استفاده از قرص پرفکتیل پلاتینوم

کمک به حفظ سلامت و تقویت کامل پوست 

کمک به جوان‌سازی پوست

کاهش چروک های پوست

آنتی اکسیدان

کلاژن ساز

کمک به حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن

کپسول های ول ومن 50 سال به بالای شرکت ویتابیوتیکس ویژه خانم‌ها در این سنین ساخته‌شده است .قرص ول ومن بالای 50 سال یکی از بهترین مکمل‌ها برای خانم‌های بالای 50 سال است که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها , ویتامین‌ها و مینرالها بوده که از بروز عوارض یائسگی و پیری در خانم‌ها جلوگیری می‌کند. Well woman +50 کاملاً طبیعی و فاقد گلوتن، نگهدارنده و رنگ‌های مصنوعی است.

مزایای استفاده از ول ومن +50

تقویت سیستم ایمنی

کمک به کاهش خستگی و افزایش انرژی

تقویت قلب و عروق و سیستم عصبی و بینایی

زیبایی و شادابی پوست و مو

کاهش عوارض و مشکلات مربوط به یائسگی

ممانعت از ریزش موها و به تعویق انداختن سفیدی آن‌ها

عضویت نیاز نیست

اگر سوال شما در سوالات مطرح شده پاسخ داده نشده است، می‌توانید از فرم زیر سوال خود را ارسال کنید.

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

Copyright © shahresalamat.ir  All Rights Reserved. Powered by شهر سلامت

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

تماس با باهمانه:  9400350-0935 | 66492546-021

تماس با باهمانه: 02166492546 | 09359400350

منبع:

عوارض قرص hairfollic woman

Ean13:

شرایط: محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

تاریخ در دسترس بودن:

ویتابیوتیکس Vitabiotics

398,000 تومان

( قیمت قبلی )

افزودن به سبد خرید

تعداد

حداقل تعداد سفارش خرید برای محصول عبارت است 1

اضافه به علاقمندی

قرص هیرفولیک وومن ویتابیوتیکس مخصوص بانوان 60 عددی

دریافت‌ کننده‌ :

اسم دوست شما * :

آدرس ایمیل دوست شما * :

* فیلدهای مورد نیاز

ارسال   یا  لغو

هیرفولیک بانوان در یک نگاه

هیرفولیک بانوان (Hairfollic Woman) محصول شرکت ویتابیوتیکس انگلستان است. هیرفولیک بانوان یک محصول اختصاصی با فرمول منحصربه‌فرد است که با دارا بودن ریزمغذی‌های مفید از موهای طبیعی شما حمایت می‌کند. فرمولاسیون هیرفولیک بر اساس آخرین تحقیقات دانشمندان علم تغذیه طراحی‌شده است تا ریزمغذی‌های مفید برای موها را از طریق جریان خون به فولیکول‌های مو برساند و کمبود آن‌ها را در رژیم غذایی جبران کند. هیرفولیک بانوان حاوی 26 ریزمغذی مفید برای سلامت پوست و مو است بنابراین از ریزش موهای شما جلوگیری کرده و باعث پرپشتی و افزایش ضخامت تارهای موهای شما می‌گردد. هیرفولیک بانوان برای مصرف خانم‌ها در سنین 35 تا 60 سال مفید است.

هیرفولیک بانوان دارای یک فرمول کامل برای تغذیه و محافظت از موهاست که درعین‌حال سلامت پوست و ناخن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد. هیر فولیک بانوان حاوی ویتامین‌های B ،D ،E و C و میترال‌های مفیدی ازجمله سلنیوم، روی، آهن و منیزیم است. علاوه برموارد ذکرشده در ترکیب هیر فولیک عصاره‌های بیومارین، سیلیکا کولوئید و عصاره هسته انگور بکار رفته که عملکرد ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن‌ها را برای حفاظت از موها تکمیل می‌کنند.

ویتامین‌های گروه B

ویتامین‌های گروه B شامل 8 نوع ویتامین مختلف هستند که در محلول در آب بوده و اعمال بیوشیمیایی مختلفی در بدن انجام می‌دهند. وجود این ویتامین‌ها برای حفظ سلامت پوست و مو و همچنین وضعیت نرمال متابولیسم بدن ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود این ویتامین‌ها در اغلب موارد باعث ریزش و کم‌پشتی موها می‌گردد. ویتامین‌های گروه B موجود در هیرفولیک به‌طور مستقیم از طریق جریان خون به پوست سررسیده و فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند بنابراین مشکل کمبود این ویتامین‌ها در رژیم غذایی به‌طورکلی برطرف شده و سلامت پوست و مو حفظ می‌گردد.

ویتامین C

ویتامین C با خواص آنتی‌اکسیدانی تأثیر فاکتورهای محیطی یا همان رادیکال‌های آزاد را بر روی پوست و مو خنثی کرده و با شرکت در سنتز کلاژن و کراتین سلامت پوست و مو را بهبود می‌بخشد.

ویتامین E

ویتامین E یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است که بر ظاهر موها تأثیر گذاشته و با رطوبت رسانی به موها از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ویتامین D

ویتامین D بیشتر در سلامت استخوان‌ها مؤثر است ولی نقش این ویتامین در سلامت موها نیز قابل‌توجه است زیرا باعث تحریک رشد موها و آغاز فاز آناژن در چرخه رشد مو می‌گردد.

عصاره بیومارین

عصاره بیومارین حاوی کلاژن طبیعی است که موجودات دریایی مشتق شده است. این ترکیب در هیرفولیک باعث تقویت رشد موها شده و از آن‌ها در مقابل برگ خریدهای آسیب‌رسان محیطی ازجمله اشعه UV محافظت می‌کند.

عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور یک ترکیب آنتی‌اکسیدان قوی است که از موها در مقابل اثرات زیان‌آور رادیکال‌های آزاد مراقبت کرده و با طولانی کردن فاژ آناژن رشد فولیکول‌های مو را تحریک می‌کنند.

عوارض قرص hairfollic woman

ترکیبی از کاروتئوئیدهای طبیعی

کارتنوئیدهای بکار رفته در ترکیب هیر فولیک بانوان منبع غنی از ویتامین A هستند که با تولید سبوم برای مراقبت از موها حائز اهمیت‌اند . علاوه بر این ویتامین A نقش بسیار مهمی در سلامت پوست دارد.

در حال حاضر با بالا رفتن آگاهی افراد جامعه در رابطه با بهداشت فردی و مراقبت از پوست و مو، اکثراً از محصولات بهداشتی مختلفی به‌طور روزانه برای حفظ سلامت پوست و مو استفاده می‌کنند. درعین‌حال استفاده از رنگ مو، حالت‌دهنده‌های مو و همچنین دستگاه‌های برقی مانند اتو مو نیز رواج بیشتری یافته و باعث آسیب‌رسانان به‌سلامت موها می‌شود.

در رابطه با ریزش مو باید گفت که این مسئله همیشه ناشی از عدم مراقبت فیزیکی از موها نیست و اغلب اوقات به دلیل رژیم‌های نامناسب غذایی، استفاده از مواد غذایی باکیفیت پایین و به‌طورکلی فقر ریزمغذی‌هایی مفید برای سلامت پوست و مو رخ می‌دهد.

تحقیقات نشان داده است که ریزش مو و مشکلاتی مانند نازک شدن و کم‌پشتی موها بیشتر ناشی از فقر تغذیه‌ای است. البته ریزش مو در خانم‌ها در مراحل خاصی از زندگی مانند بارداری، شیردهی و در دوران یائسگی نیز رخ می‌دهد که ناشی از تغییرات هورمونی است. هیرفولیک یکی از مکمل‌هایی است که با در نظر گرفتن همه این موارد دقیقه برحسب نیاز خانم‌ها طراحی و تولیدشده است.

هیرفولیک بانوان حاوی طیف کاملی از ویتامین‌های B و ریزمغذی‌هایی است که سلامت موها، پوست و ناخن‌ها را تأمین می‌کند. هیرفولیک با یک ترکیب غنی، کمبود ریزمغذی‌ها را در رژیم غذایی برطرف می‌کند و با تقویت فولیکول‌های مو از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

ویتامین C موجود در ترکیب هیرفولیک در سنتز کلاژن شرکت می‌کند که همراه با نیاسین برای حفظ سلامت پوست بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این ویتامین C به همراه زینک و سلنیوم از سلامت ناخن‌ها مراقبت می‌کند.

آمینواسیدهای موجود در هیرفولیک بانوان رنگ طبیعی موها را حفظ کرده و در کنار فولات، سلنیوم و روی با سنتز کراتین که پروتئین اصلی مو است، به‌سلامت موها کمک می‌کند. در ترکیب هیرفولیک هیچ ماده شیمیایی بکار نرفته است و شما می‌توانید با خیال راحت از کپسول‌های هیرفولیک بانوان استفاده کنید.

محصول مشابه با قرص هیرفولیک بانوان در خصوص جلوگیری از سفیدی و ریزش موی بانوان “قرص نورکرین فارمامدیکو” می باشد.

هیرفولیک

هاله دوست منه بهم هیرفولیک رو پیشنهاد داد منم ازتون خریدم

هیرفولیک وومن

سلامممممممممممممم من چند دوره اس دارم از سایت خوبتون خرید میکنم

هیر فولیک

من دو سه دوره واسه موهام خوردم و خیلی راضیم بعلاوه اینکه هر 2 دفعه از شما خریدم و واقعا از سایتتون راضیم

قرص هیرفولیک وومن ویتابیوتیکس مخصوص بانوان

سلام، من هجده سالمه و می‌خوام موهام خیلی بلند شه رشدشون خیلی کمه شما قرار هیرفولیکو به من پیشنهاد میکنین؟

شماره های

زیر را لمس کنید: 

021-66492546  

0935-9400350  

مشاهده

مشاهده

محصولات جدید باهمانه

پرفروشترین های باهمانه

پیشنهاد ویژه باهمانه

تمامی حقوق این سایت متعلق به باهمانه می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

هیر فولیک به طریقه علمی فرموله شده برای تامین طیف کاملی از ۲۶ ریز مغذی، شامل آمینواسیدها و مواد معدنی جزئی که که نقش ثابت شده در سلامت پوست سر و متابولیسم فولیکول مو دارند. مقدار هر ماده مغذی در فرمولاسیون دقیقا معادل یا در موارد زیادی برای افزایش مزایای مکمل بیشتر از مقدار توصیه شده روزانه (البته در حد مجاز) است.

 

تاریخ انقضا : ۰۸-۲۰۲۰

 

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

عوارض قرص hairfollic woman

روزانه ۲-۳ قرص بعد از غذا و با یک لیوان آب مصرف شود 

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

——–

نازک شدن مو معمولا حدود ۴۰ سالگی دیده می شود و میتواند بعد از منوپوز قابل تشخیص تر شود. در سن ۵۰ سالگی، ۵۰% زنان ممکن است درجاتی از نازک شدن مو را تجربه کنند. فرمولاسیون بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان با نظارت پروفسور بکت طراحی شده است. هیرفولیک وومن مستقیما به ریشه موها سودرسانی میکند و بر اساس آخرین تحقیقات علمی فرموله شده است.این محصول یک ترکیب مناسب از عصاره بیومارین، کلوئیدال سیلیکا و آنتی اکسیدانهای طبیعی است که مخصوصا برای تغذیه فولیکول های مو در کمک به ضخیم شدن و سالم به نظر رسیدن موها طراحی شده است . 

 

 شرکت ویتابیوتیکس از شرکت های تولید کننده مکمل غذایی میباشد که در انگلیس واقع شده است و بیشتر از ۴۰ سال است که در زمینه تولید انواع مکمل های غذایی تجربه دارد و از بهترین و جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده میکند این شرکت در حال حاضر مکمل های خود را به ۱۰۰ کشور دنیا عرضه میکند و محصولات مکمل غذایی کاملا بر اساس استاندارد های جهانی تولید میشوند محصولات ویتابیوتیکس در شرایطی که داروها را تولید میکنند تولید میکنند و برای تولید مکمل غذایی های خود شرایط خاص و سختی را در نظر میگیرند شرکت وایتابیوتیکس محصولات مکمل غذایی  خود را با توجه به شرایط فیزیولوژیکی بدن انسان و بر حسب نوع جنسیت و سن مصرف کننده تولید می کند .

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

آرایشی و بهداشتی


مکمل ها

عوارض قرص hairfollic woman

مادر ،بارداری و کودک

تجهیزات پزشکی و بهداشتی


ارتوپدی

مقالات و اخبار

سبد خرید


قرص هیرفولیک وومن – مخصوص خانمها (مکمل غذایی)

تعداد: 60 قرص

حاوی: ترکیب منحصر به فرد بیومارین تریکولوژیک+ 26 ماده معدنی و ویتامین + اسیدهای آمینه

موارد مصرف: 

کمک به حفظ سلامت و جلوگیری از ریزش مو ، حفظ سلامت پوست مو و ناخن

روش مصرف:

روزی 2 تا 3 قرص همراه با وعده غذایی میل شود.

هشدارها:

قرص را به طور کامل بلعیده و از جویدن، خرد کردن یا نصف کردن آن خودداری نمایید.

دور از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید

+————————————————+

هیرفولیک وومنتغییرات ایجاد شده با افزایش سن و نیز رژیم غذایی ناکافی، استرس، آرایش مو و شیوه زندگی همه می توانند روی سلامت مو مؤثر باشند. هیرفولیک وومن یک فرمول کاملاً اختصاصی و کارشناسی شده از مواد مغذی بیواکتیو جهت خانم ها بر پایه آخرین تحقیقات علمی می باشد. این محصول از جمله حاوی بیوتین، سلنیم و روی می باشد که به حفظ موی سالم کمک می کنند.

 دو تا سه قرص هر روز همراه با غذا، با آب یا نوشیدنی سرد میل فرمایید.

قرص را نجویید، بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید، با معده خالی مصرف نکنید، فاقد رنگ های مصنوعی، گلوتن، نگه دارنده، نمک و مخمر، روی حیوانات آزمایش نشده است، فاقد اثر دارویی، نیاز به مصرف سایر مکمل های مولتی ویتامین-مینرال نیست، در مکان خشک، دور از نور و دسترس کودکان و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگه داری شود، در صورت داشتن آلرژی به سویا یا ماهی با پزشک مشورت نمایید.

 

 

162,180تومان

65,880تومان

58,860تومان

2,130,000تومان

61,980تومان

88,500تومان

225,000تومان

74,400تومان

عوارض قرص hairfollic woman

43,920تومان

181,980تومان

135,000تومان

38,600تومان

53,700تومان

54,960تومان

190,110تومان

375,000تومان


آیا می دانید چه مولتی ویتامین هایی مخصوص خانم ها می باشد و چه تاثیر بسزایی دارند؟

با ماشینی شدن زندگی، استفاده از غذاهای حاضری و به قول معروف Fast Food ها رواج پیدا…

کليه حقوق مادی و معنوی برای داروخانه فارابی محفوظ می‌باشد هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.

کليه حقوق مادی و معنوی برای داروخانه فارابی محفوظ می‌باشد هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.
Icons made by Vignesh Oviyan from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

021-77319215

بسیاری از تغییرات در زندگی می تواند بر روی سلامت پوست و مو تاثیر منفی بگذارد از جمله افزایش سن، رژیم غذایی نامناسب و غیره از این عوامل می باشند.

فرموله شده بر اساس آخرین مطالعات با قدرت انتقال مستقیم مواد مغذی از طریق خون به ریشه مو موجب قطع ریزش مو می گردد. و با ترکیب منحصر به  فرد حاوی بیومارین تریکولوژیک + 26 ماده معدنی، ویتامین و اسید آمینه شامل: بیوتین، سلنیوم، روی، مواد معدنی، ویتامین های D ،E ،C  و ویتامین های گروه B و ریز مغذی ها به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده و از ریزش موها جلوگیری می کند.

ویتامین های گروه B در هیرفولیک :

تیامین (ویتامین B1) :

عوارض قرص hairfollic woman

ویتامین B1 در تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی موثر است. همچنین برای عملکرد طبیعی قلب، سیستم عصبی و عضلات ضروری است.

ریبوفلاوین (ویتامین B2) :

ویتامین B2 در کنار سایر ویتامین های این گروه عمل می کند. این ویتامین جهت رشد بدن و تشکیل گلبول های قرمز خون ضروری بوده و در آزاد کردن انرژی از کربوهیدرات ها نیز شرکت دارد.

نیاسین (ویتامین B3) :

ویتامینB3 یکی دیگر از این ویتامین ها است که در دستگاه گوارش، پوست و اعصاب نقش دارد. همچنین در تبدیل غذا به انرژی نیز اهمیت دارد.

اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) :

ویتامین B5 ویتامین مهمی از این گروه است که جهت رشد لازم است و به بدن در تجزیه و مورد استفاده قرار دادن غذاها کمک می کنند (در متابولیسم نقش دارند).

پیریدوکسین (ویتامین B6) :

ویتامین B6 سبب اکسیژن رسانی به مغز و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و خواص آنتی اکسیدانی آن بدن را از شر ترکیبات سمی خلاص می کند. همچنین موجب رفع خستگی، افسردگی و بدخلقی می شود.

عوارض قرص hairfollic woman
عوارض قرص hairfollic woman
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *