عوارض قرص ahcc

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص ahcc
عوارض قرص ahcc

ثبت نام رایگان و بسیار آسان است!

25,000تومان

19,000تومان

عوارض قرص ahcc

15,000تومان

#درمان #زگیل تناسلی و کمک درمان سرطان

دوز دارو: 500 میلی گرم

تعداد در هر بسته: 45 عدد

1,450,000تومان

قارچ شیتاکه یکی از انواع قارچ ها است که چینی ها از حدود 6 هزار سال پیش تا کنون از آن استفاده می کردند. در کشورهای شرق آسیا مانند چین، کره، ژاپن و تایوان این قارچ به عنوان نمادی برای طول عمر شناخته می شود. نام شیتاکه (شی تاکه) از زبان ژاپنی منشا گرفته است. «شی» نام چوب درختی است که این قارچ بر روی آن رشد می کند؛ و «تاکه» هم به معنی قارچ می باشد. این قارچ با نام «قارچ جنگل های سیاه» نیز شهرت دارد و در جنگل های کشور آلمان رشد می نماید.
قارچ شیتاکه از خانواده قارچ های بازیدیومیست است. دارای پوسته ای قهوه ای رنگ و سطحی کمی محدب می باشد و قطری به اندازه 2 تا 4 اینچ یعنی 2 بند انگشت الی 4 بند انگشت دارد.

قارچ شیتاکه مانند سایر انواع قارچ ها دارای پلی ساکاریدهای بتاگلوکان است که نوعی فیبر محلول می باشد و باعثکاهش ابتلا به سرطان کولون و کاهش کلسترول و چربی خون می شود. همچنین ماده کاهنده کلسترول به نام اریتادنین یا لنتیناسین نیز در این قارچ وجود دارد. ارگوتیونین که ماده ای شبه اسید آمینه است، به فراوانی در این قارچ یافت می شود و ارزش غذایی این قارچ را افزایش می دهد.

هر 72 گرم (نصف فنجان) از قارچ شیتاکه پخته، دارای 13/1 گرم پروتئین، 43/10 گرم کربوهیدرات، 16/0 گرم چربی، 52/1 گرم فیبر و 40/60 کالری انرژی است. این اطلاعات نشان می دهد که این نوع قارچ چربی و کالری کمی دارد و برای رژیم های کاهش وزن پیشنهاد خوبی می باشد.
قارچ شیتاکه منبع عالی از مس، ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و سلنیوم است. زیرا 72 درصد نیاز روزانه یک فرد عادی به مس را فراهم می کند. همچنین 52 درصد از نیاز روزانه به ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و 33 درصد از نیاز روزانه به سلنیم را در اختیار فرد قرار می دهد. قارچ شیتاکه منبع بسیار خوب برای روی و ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و منبع خوب ویتامین D، ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B6 (پیریدوکسین)، ویتامین B9 (فولات)، منیزیم و کولین است.
قارچ شیتاکه به عنوان یکی از منابع غیر حیوانی آهن مورد توجه می باشد. اکثر منابع غیر حیوانی آهن مانند انواع حبوبات، جوانه ها، سبزیجات، مغزها و دانه ها و … زیست فراهمی کمی دارند. یعنی در دستگاه گوارش به میزان کمی جذب بدن می شوند و بیشتر آهن موجود در منابع غیر حیوانی آهن از بدن دفع می گردد. اما قارچ شیتاکه زیست فراهمی خوبی دارد؛ و در حقیقت زیست فراهمی قارچ شیتاکه خشک شده با مکمل آهن از نوع فروس گلوکونات برابری می کند.

چند نوع قارچ با نام های شی تاکه، مای تاکه و رِی شی از انواع قارچ های دارویی هستند. اثر قارچ شیتاکه بر نوعی از سلول های ایمنی به نام ماکروفاژ بیشتر است. ماکروفاژها سلول های مستعد سرطانی شدن را پاکسازی می کند. قارچ شیتاکه همچنین باعث افزایش سیتوکین هایی چون اینترلوکین 1 بتا، فاکتور نکروز کننده تومور آلفا و اینترلوکین 10 می شود. این عوامل به آپوپتوز «مرگ برنامه ریزی شده سلول» کمک می کنند و باعث می شود؛ در زمانی که باید بمیرند، از بین بروند و رشد بی رویه نکنند. در نتیجه باعث می شوند سلول های عادی به سلول سرطانی تبدیل نشوند.

مقدار مصرف:

روزانه 500 تا 1000 میلی گرم از این قرص را می توان جهت تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف نمود.

مکمل های دارویی:

برای تسریع در عملکرد سیستم دفاعی بدن می توان به همراه این دارو از اکیناسه ، قرص گارلیت ( سیر) ، قرص کورکومین (زردچوبه) و نوشیدنی کومبوجا استفاده نمود.

دوز دارو: 500 میلی گرم

تعداد در هر بسته: 45 عدد

نکته مهم : با توجه به اهمیت درمان این بیماری خواهشمند است قبل از اقدام به خرید حتما ابتدا با همکاران ما تماس بگیرید و در مورد بایدها و نبایدهای این بیماری مشاوره نمایید و از موجود بودن این دارو اطمینان حاصل نمایید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

عضو هستید؟
 
وارد شوید

کپسول کینوکو طلایی با دوز 500 میلی گرمی برای درمان ویروس HPV ساخت آمریکا


توضیحات بیشتر


عوارض قرص ahcc

کپسول های کینو کو AHCC در برند های مختلف و با دوز های متفاوتی در دنیا تولید می شود. اما با یک جستجوی ساده در گوگل می بینید که بزرگ ترین و معتبر ترین کمپانی در این زمینه کمپانی Quality Of Life می باشد. این کمپانی آمریکایی محصولات مختلفی از کینوکو AHCC را با دوز های مختلف تولید می کند که بعد از مدل کینوکو پلاتینیوم , بهترین محصول این کمپانی کینوکو گلد Kinoko Gold می باشد که هم اکنون توسط شرکت فرازطب در ایران عرضه می شوند.


 

کینو کو یا همان شیتاکه (شیتاکو) از خانواده قارچ ها است. کینوکو حاوی ترکیب AHCC می باشد که مخفف جمله ی


 (Active Hexose Correlated Compound)

و به معنای (ترکیب هگزوز وابسته) می باشد. این ترکیب جادویی باعث شده تا این قارچ تبدیل به یک ماده منحصر به فرد و البته گران قیمت شود.


دقت کنید :

با برداشتن زگیل های تناسلی به روش لیزر یا هر روش دیگری فقط ظاهر بیماری درمان می شود ولی ویروس در بدن شما همچنان باقی است و شما همچنان ناقل بیماری هستید و شما با هر شخصی که رابطه داشته باشید طرف مقابل شما هم آلوده می شود.

زگیل های اچ پی وی HPV باید سریعا به صورت کامل درمان شوند در غیر این صورت در نقاط دیگر بدن هم پخش می شوند و درمان آن غیر ممکن می شود و همچنین باقی ماندن زگیل و ویروس در 5 الی 10 سال آینده باعث ایجاد سرطان در آن نقطه می شود.


شرکت فرازطب نماینده انحصاری کمپانی Quality Of Life در ایران

برای اطلاع از قیمت – شرایط محصول – فروش و ارسال با ما تماس بگیرید


تلفن مشاوره و سفارش :


09197205208  –  09129518450


تضمین اصالت کالا + تضمین مناسب ترین قیمت

برای اطلاع از قیمت وشرایط محصول با مشاورین فرازطب تماس بگیرید


 


ساعت کاری شرکت :

شنبه تا چهارشنبه  9 الی 20    —-   پنجشنبه ها  9 الی 16


 


تحویل در تهران 3 – 4 ساعته با پیک موتوری


شهرستان ها 2 الی 3 روزه کاری با پست پیشتاز

**** ما فقط به شما یک کپسول نمی فروشیم بلکه ما تا پایان درمان با شما هستیم

همچنین شرکت فرازطب به همراه این کپسول ها یک عدد قطره و یک کرم مخصوص برای تسریع درمان برای شما عزیزان بصورت رایگان ارسال می کند.


 

AHCC proprietary blend ( 1  gram per serving size) – Mycelia extract of hybridized basidiomycetes (Lentinula edodes) mushrooms (with acetylated alpha-glucans),canola plant wax, dextrin (tapioca), cellulose (plant), alpha-cyclodextrin (vegetable), vegetable cellulose, leucine.

این کپسول ها حاوی 60 عدد کپسول گیاهی 500 میلی گرمی می باشد


 


روزی یک عدد قبل از ناهار – یک عدد قبل از شام


 


** درمان زگیل های تناسلی


** از بین برنده ویروس HPV در خون


** بالا بردن فوق العاده سیستم ایمنی بدن


** مقاوم کردن بدن در برابر انواع مریضی ها


** پیشگیری از تمام سرطان ها


 

عوارض قرص ahcc

این کپسول ها کوچکترین عوارضی ندارند و حتی افرادی که سالم هم هستند می توانند این محصول را برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان استفاده کنند.

کپسول کینو کو گلد ساخت کشور آمریکا است و دارای تاییدیه GMP می باشد و در کل دنیا در حال فروش است. اگر این محصول کوچکترین عوارضی داشت به غیر از اینکه تاییدیه نمی گرفت اجازه فروش در اروپا و آمریکا را هم دریافت نمی کرد


همچنین کپسول AHCC گلد دارای ساختار گیاهی می باشد یعنی حتی جنس خود کپسول ها از ژلاتین گیاهی است و برای وجترین ها ( گیاه خواران ) مناسب است


همچنین کپسول AHCC گلد بدون گلوتن ( Gluten Free ) است و برای کسانی که به گلوتن حساسیت دارند مشکلی ایجاد نمی کند



 

کپسول کینوکو طلایی ساخت کمپانی Quality Of Life کشور آمریکا


Manufactured for Quality Of Life Labs, LLC. Purchase NY 10577 (914)251-0981 , USA


بیشتر بدانید:

زگیل های تناسلی (اچ پی وی) واگیردار ترین بیماری جنسی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک مریضی ویروسی است و با زگیل های عادی فرق می کند. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلوم انسانی HVP (Human Papillomavirus) است که عامل انتقال آن فقط از طریق تماس مستقیم پوستی در رابطه جنسی می باشد.


 

ویروس های دیگر مثل ویروس ایدز از راه های مختلفی ( مثل دندانپزشکی – سرنگ آلوده و … ) منتقل میشوند اما ویروس اچ پی وی فقط از طریق رابطه ی جنسی خطرناک منتقل می شود به همین دلیل کسانی که به اچ پی وی مبتلا هستند نمی توانند داشتن رابطه را انکار کنند.


 

زگیل های تناسلی امروزه در کشور ما به صورت یک بیماری خاموش وجود دارد و به سرعت در حال گسترش است. متاسفانه اکثر مردم اطلاعات و شناختی از این بیماری ندارند و معمولا وقتی متوجه مریضی خود می شوند که ویروس پیشرفت زیادی کرده و درمان آن بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن شده است.



خواهشمندیم دقت کنید !! 

گول نخورید !!!  قارچ شیتاکه (کینو کو) با قارچ گانودرما کاملا متفاوت است. جدیدا افرادی سودجو و متقلب اقدام به تبلیغ و فروش کپسول و شربت قارچ گانودرما برای درمان HPV کرده اند. این قارچ به هیچ عنوان زگیل های تناسلی را درمان نمی کند. این قارچ کارایی های دیگری دارد و هیچ ربطی به اچ پی وی ندارد.


 

تنها درمانی که تاکنون برای HPV یافت شده استفاده از قارچ شیتاکو (کینوکو) است. ترکیب AHCC موجود در قارچ کینو کو گلد سیستم ایمنی بدن را به طرز خارق العاده ای بالا می برد و باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن با قدرتی که پیدا کرده با ویروس اچ پی وی مبارزه کرده و ویروس را از بین ببرد.


 

سیستم ایمنی بدن وظیفه دارد تا بدن ما را از بیماری ها و آسیب ها محافظت کند. سیستم ایمنی بدن همواره در حال اسکن کردن بدن ما است و در صورت وجود هر نوع ویروس, باکتری, انگل و یا سموم مختلف اب آن مبارزه کرده و آنها را از بین می برد. زمانی که ما بیمار می شویم در واقع سیستم ایمنی بدن شکست خورده است.


 

با استفاده از قارچ کینوکو و بالا رفتن سیستم ایمنی بدن بسیاری از بیماری های کوچک و بزرگ دیگر نیز درمان می شوند. طی تحقیقات علمی ای که انجام شده – به غیر از HPV – قارچ کینوکو روی کوچکترین بیماری ها از سرماخوردگی و آنفولانزا گرفته تا بیماری های بزرگی مثل سرطان، هپاتیت، دیابت و بیماری های قلبی عروقی نیز تاثیر فوق العاده خوبی داشته است.


 

قارچ گانودرما در ایران کشت و پرورش داده می شود و فوق العاده ارزان می باشد و حتی از عطاری های محل خود نیز می توانید آن را خریداری کنید. پس دقت کنید گانودرما را با قارچ شیتاکه اشتباه نگیرید


بیش از 150 مقاله علمی در ارتباط با درمان HPV توسط قارچ های شیتاکه ( کینوکو ) وجود دارد که با جستجو در گوگل می توانید این مقاله ها را مطالعه کرده و بیشتر تحقیق کنید.


 

کپسول کینو کو AHCC طلایی یکی از موثر ترین دارو ها جهت پیشگیری از انواع سرطان می باشد و حتی در مراحل اولیه و پیشرفته سرطان نیز می تواند کمک بسزایی به سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان کند.


 

روش های مختلفی برای برداشتن این زگیل ها وجود دارد اما متاسفانه با برداشتن این زگیل ها داستان تمام نمی شود و فقط ظاهر قضیه حل می شود و شخص ظاهرا سالم هست ولی همچنان ویروس اچ پی وی داخل بدن وجود دارد و ترسناک تر اینجاست که شخص بیمار دیگر هیچ علایمی از HPV ندارد اما همچنان ناقل این بیماری است و با هر بار رابطه با افراد مختلف آنها را نیز آلوده می کند.


 

طبق توصیه پزشکان بهتر است همزمان با درمان دارویی اقدام به برداشتن زگیل های تناسلی کنید. البته با کامل کردن درمان و با از بین رفتن ویروس در بدن زگیل ها خشک شده و از بین می روند. در این حالت مریضی بصورت کامل درمان شده و شخص بیمار دیگر ناقل ( انتقال دهنده ) بیماری نیست.


 

خیلی از این زگیل ها حتی با چشم هم دیده نمی شوند لذا امکان برداشتن آنها وجود ندارد و فقط باید از دارو های خوراکی برای درمان استفاده کرد.


چون خیلی از این زگیل ها در جاهایی از بدن رشد می کنند که شما اصلا نمی بینید : داخل گلو – نای و مری – داخل مقعد – داخل مجاری ادراری. در این حالت شاید شما سال ها به  اچ پی وی HPV مبتلا باشید و حتی متوجه هم نشوید.


 

متاسفانه خیلی از افراد وقتی مبتلا به سرطان می شوند در حین درمان سرطان تازه متوجه می شوند که عامل ایجاد سرطان آنها بیماری HPV بوده است و آنها بی اطلاع بوده اند.

پس اگر زگیل ها را می بینید خوشحال باشید چون شما سریع تر از بقیه متوجه شده اید و می توانید سریع تر آن را درمان کنید.


 

در کشور های اروپایی و آمریکایی به تمام نوجوانان در سنین 10 تا 13 سالگی واکسن اچ پی وی تزریق می شود. اما متاسفانه در ایران حتی هیچگونه اطلاع رسانی هم در اینباره نمی شود و این بیماری بصورت مخفی در حال گسترش است.


 


خواهشمندیم دقت کنید !! 

گول نخورید !!!  قارچ شیتاکه با قارچ گانودرما کاملا متفاوت است و با هم فرق می کنند. قارچ گانودرما هیچ تاثیری روی درمان زگیل های تنایسلی ندارد. جدیدا افرادی سودجو و متقلب اقدام به تبلیغ و فروش کپسول و شربت قارچ گانودرما برای درمان HPV کرده اند. این قارچ به هیچ عنوان زگیل های تناسلی را درمان نمی کند. این قارچ کارایی های دیگری دارد و هیچ ربطی به اچ پی وی ندارد.


 

زگیل های تناسلی اچ پی وی در ناحیه های مختلفی ظاهر می شوند که شامل موارد زیر هستند:

* واژن، دهانه رحم، دهانه واژن و مقعد
* اطراف آلت و حتی داخل مجرای ادراری مردان
* مخاط داخل بینی، دهان و گلو
* قسمت انتهای زبان و نای
* ناحیه داخلی پلک چشم

درمان نشدن این زگیل ها در هر یک از ناحیه های ذکر شده در بالا باعث ایجاد سرطان در آن ناحیه میشود

عکس پایین از وبسایت پژوهشکده سرطان انگلستان گرفته شده است. در این تصویر نقاطی که HPV باعث ایجاد سرطان می شوند را نشان داده است . رنگ آبی نقاط آقایان و رنگ قرمز نقاط خانم ها را نشان می دهد. دایره های بزرگتر یعنی آمار سرطان در آن نقطه بیشتر بوده و دایره های کوچکتر یعنی آمار سرطان در آن نقطه کمتر بوده است



برای مشاهده عکس در سایز بزرگ تر


اینجا کلیک کنید


 

زگیل های تناسلی انواع  و تیپ های مختلفی دارند که بعضی از آنها کم خطر و بعضی دیگر پر خطر هستند. اما همه آنها واگیر دار هستند و باید سریعا درمان شوند

 انواع کم خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های 6، 11، 40، 42، 43، 44، 53، 54، 61، 72، 73 و 81 هستند

انواع پر خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های 16، 18، 31، 33، 35، 39، 45، 51، 52، 56، 58، 59، 68 و 69 هستند.
حدود 70 درصد موارد گزارش شده بیماری سرطان دهانه رحم توسط تیپ های 16 و 18 رخ می دهد و همچنین تیپ 16 ویروس زگیل تناسلی مسئول 95 درصد سرطان های مقعد و اکثر سرطان های دهانی و واژن است.


 

شرکت فرازطب نماینده انحصاری کمپانی Quality Of Life در ایران

برای اطلاع از قیمت – شرایط محصول – فروش و ارسال با ما تماس بگیرید


تلفن مشاوره و سفارش :


09197205208  –  09129518450


تضمین اصالت کالا + تضمین مناسب ترین قیمت

برای اطلاع از قیمت وشرایط محصول با مشاورین فرازطب تماس بگیرید


 


تحویل در تهران 3 – 4 ساعته با پیک موتوری


و شهرستان ها 2 الی 3 روزه کاری با پست پیشتاز

*** ما فقط به شما یک کپسول نمی فروشیم بلکه ما تا پایان درمان با شما هستیم

*** همچنین شرکت فرازطب به همراه این کپسول ها یک عدد قطره و یک کرم مخصوص برای تسریع درمان برای شما عزیزان بصورت رایگان ارسال می کند.


 

شرکت فرازطب :  قدیمی ترین و معتبرترین شرکت عرضه کننده قرص های چاقی لاغری و زناشویی و AHCC در ایران با 12 سال سابقه درخشان

شرکت فرازطب نمایندگی فروش معتبترین کمپانی های آمریکایی و اروپایی

به گزارش ایرنا از هلث، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ، یک عفونت مشترک و به شدت مسری است که بر پوست و غشاهای مرطوب بدن به عنوان مثال، در دهانه رحم، دهان و گلو اثر می گذارد.

اچ.پی.وی از طریق تماس جنسی گسترش می یابد و باعث ابتلا به سرطان گلو، سرطان گردن رحم در زنان و سرطان مردان می شود.

قارچ های شیتک قرن ها است که به صورت دارویی برای شرق آسیا مورد استفاده قرار گرفته اند.

این قارچ ها حاوی یک ماده شیمیایی منحصر به فرد به نام AHCC بوده که مخلوطی از آمینو اسیدها، پلی ساکاریدها و مواد معدنی است.

عوارض قرص ahcc

این تحقیق جدید نشان می دهد که عصاره ای کشف شده از قارچ شیتک (Shiitake) می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرطان هایی که ویروس اچ.پی.وی عامل آنها است کمک کند.

آنها می گویند: این قارچ ژاپنی می تواند درمان قطعی برای از بین بردن ویروسی باشد که عامل سرطان دهانه رحم است.

اکنون هیچ دارو یا مکمل غذایی وجود ندارد که بتواند اچ.پی.وی را درمان کند؛ ویروسی که عامل ۹۹ درصد از موارد سرطان دهانه رحم است.

در این مطالعه به ۱۰ زن مبتلا به ویروس اچ.پی.وی برای مدت شش ماه هر روز یک مرتبه از عصاره این قارچ داده شده است که از این تعداد ۸ نفر از آنها به درمان پاسخ دادند.

اکنون این درمان آزمایشی آماده است تا به طور گسترده و برای تعداد زیادی از بیماران عرضه شود.

پروفسور «جودیث اسمیت» از دانشگاه تگزاس می گوید: نتایج بسیار دلگرم کننده بود؛ طبق محاسبه ما، یک دوره درمانی سه ماهه و در برخی موارد شش ماهه لازم است.

وی افزود: AHCC یک مکمل غذایی است و هیچ نوع عوارض جانبی و یا دیگر مزایای تعدیل بر سیستم ایمنی بدن ندارد.

تحقیقات قبلی نشان داده اند که AHCC سطح ایمنی بدن را با افزایش تعداد سلول هایی که به دفاع بدن در برابر عفونت و جلوگیری از رشد تومور کمک می کنند، بالا می برد.

سوال پزشکی دارید ؟!؟

سلام توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و بعضا ریشه کنی آن می شود: شعار ما: مراقب باشید، پیگیری کنید ولی نگران نباشید • برای زدودن موهای ناحیه تناسلی به هیچ عنوان از تیغ و مواد موبر استفاده نکنید. بجای ان از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان کم استفاده شود. • پرهیز از خاراندن ناحیه تناسلی • پرهیز از خشک کردن ناحیه تناسلی بصورت مالشی • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی • کاهش دفعات رابطه ی جنسی با همسر تا حذف کامل ضایعات • قطع رابطه ی جنسی غیر ایمن • استفاده از کاندوم در روابط جنسی • درمان همزمان هر دو شریک جنسی • معاینه ی دوره ای توسط خود بیمار و نیز پزشک با درشت نمایی و نور مناسب • درمان زودهنگام ضایعات جدید با روش های سریع الاثر مثل لیزر • تقویت سیستم ایمنی از طریق o عدم استعمال دخانیات o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه، چای سبز، لیموترش و میوه هایی که رنگدانه ی قرمز دارند. o استفاده از مکمل ها، ویتامین و آنتی اکسیدان ها مثل کپسول های پاور فیت و ایمیونس o ورزش o کاهش استرس • تزریق واکسن گارداسیل برای افراد بین 9 تا 45 سال

سلام

کرم ترمیمی سیکالفیت روزی 2 بار برای 3 ما بزنید


پرسش از پزشک


تماس با پزشک

Hpv یا ویروس پاپیلوما انسانی یا زگیل تناسلی یک ویروس خیلی شایع است که اکثر کسانی که به آن مبتلا می شوند  علایم  بالینی یا مشکلی از نظر سلامتی پیدا نمی کنند. زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی منتقله از طریق جنسی است که هر دو جنس را مبتلا می کند. در ۱۰ درصد مواقع این بیماری ناشی از ویروسی های پر خطر است که شانس سرطان را هم در مردان و هم در زنان افزایش می دهد.

زگیل تناسلی معمولا به شکل بر آمدگی های تو پر و کوچک در پوست یا مخاط ناحیه تناسلی ایجاد می شوند. گاهی به شکل جوش های زیر پوستی یا موهای زیر پوستی در ناحیه تناسلی است. معمولا فاقد درد یا خارش می باشند. این ضایعات در رنگ ها و اندازه ها و اشکال مختلف می باشند و معمولا در اثر تیغ زدن موهای زاید بیشتر میشه .

بیشترین طریق انتقال زگیل تناسلی تماس جنسی  با فردی است که آلوده با ویروس است. همچنین تماس با ترشحات تناسلی و تیغ آلوده ، شنا در استخر یا جکوزی آلوده ، استفاده از توالت های فرنگی آلوده نیز شانس انتقال بیماری را بالا می برد .

عوارض قرص ahcc

بیشترین میزان انتقال آن زمانی است که بصورت فعال دیده شود ولی اگر بصورت آشکار هم زگیل دیده نشود احتمال انتقال آن بمیزان کمتر وجود  دارد که حدود 10 درصد است .احتمال انتقال در هر تماس جنسی وقتی زگیل وجود دارد در حدود 80 درصد است .

بیش از 100 نوع مختلف از ویروس hpv وجود دارد که نوع 1،2،3 کم خطرترین نوع آن میباشند و در دست و پا ایجاد زگیل میکند و نوع 6 و11 در اندامهای جنسی زن و مرد زگیل تناسلی ایجاد میکند و انواع 16 و 18 که انواع پرخطر بوده و باعث ایجاد سرطان دهانه رحم و مقعد میشود .

در 90% موارد عفونت HPV  ظرف 2 سال توسط ایمنی بدن محدود می شود .گاهی عفونت طولانی تر شده و عامل سرطان دهانه رحم در خانم ها و ناحیه مقعد در آقایان و زگیل ناحیه تناسلی در هر دو جنس میشوند.

پزشک متخصص اورولوژی میتواند  با معاینه زگیل تناسلی را تشخیص دهد . جهت بررسی نوع سروتایپ ویروس HPV لازم است از نمونه برداری و انجام HPV DNA PCR استفاده نمود.

 

 

ابتلا به زگیل تناسلی به نسبت گذشته افزایش یافته در حالی‌که این زگیل قابل پیشگیری است و با رعایت برخی نکات، می‌توان مانع از ابتلا به آن شد. برای پیشگیری از آن، پیش از هر چیز باید ارزش‌های اخلاقی را رعایت کرد و از داشتن شریک جنسی سالم نیز مطمئن شد. علاوه بر این، یکی دیگر از مواردی که می‌تواند تا حدود زیادی از ابتلا به آن پیشگیری کند، زدن واکسن است. واکسنی به نام گارداسیل وجود دارد که در پیشگیری از این زگیل، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

واکسن گارداسیل، در بسیاری از کشورهای پیشرفته پیش از شروع رفتارهای جنسی در هر سنی که احتمال بروز این رفتار وجود دارد، تزریق می‌شود. واکسن جدید گارداسیل، به نسبت نوع قدیمی آن، مزیت بیشتری دارد چون می‌تواند از ابتلا به 9 نوع زگیل پر خطر که یکی از آنها اچ پی وی است، جلوگیری کند. واکسن‌هایی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارند، تنها می‌توانند از ابتلا به چهار نوع ویروس پر خطر پیشگیری کنند. این واکسن تا زمانی که در سه نوبت تزریق نشود، نمی‌تواند بدن را در برابر زگیل مصون کند.

دو ماه بعد از تزریق اول، باید تزریق دوم انجام شود و بعد از آن تزریق سوم، شش ماه بعد از اولین تزریق، صورت می‌گیرد.

این واکسن، تنها مختص افرادی که به زگیل تناسلی دچار نشده‌اند، نیست بلکه آن دسته از افرادی هم که به زگیل اچ پی وی مبتلا شدند، می‌توانند آن را بزنند تا از ابتلا به دیگر زگیل‌های پر خطر در امان باشند.

 

*بخوانید: درمان تبخال تناسلی!

 

واکسن گارداسیل باعث جلوگیری از عفونت HPV 6;11;16;18 می شود کهHPV6;11  عامل 90% ژنیتال وارت می باشد.

در نتیجه تزریق آن مانع بروز ژنیتال وارت و جلوگیری از ضایعات سرطانی و پیش سرطانی در دهانه رحم و ولو و واژن و مقعد و آلت تناسلی مردان و حلق می شود.

علاوه بر تایپ های گارداسیل  معمولی حفاظت در برابر تایپ های HPV 31;32;45;58;52 را نیز ایجاد می کند که تمام این ها عامل 90 % کانسر های دهانه رحم می باشد.

واکسن HPV در برابر تایپ هایی که پوشش می دهد کاملا محافظت ایجاد می کند .

واکسن باعث درمان ویروس در کسانی که مبتلا به ویروس هستند نمی شود .

زدن ویروس باعث کاهش ریسک کانسرهای ناشی از پاپیلومای انسانی می شود و همچنین باعث کاهش ابتلا به زگیل ناحیه تناسلی و انتشار آن به شریک جنسی می شود .

در نوجوانان قبل از شروع فعالیت جنسی بهترین زمان واکسیناسیون می باشد .

گارداسیل و گارداسیل 9 هر دو برای زنان و مردان بین 9 تا 26 سال تایید  شده 3 دوز واکسن توصیه می شود.

در زنان یا مردان بالغی که سابقه واکسیناسیون ناقص دارند واکسیناسیون مجدد توصیه می شود .

توصیه اکید می شود که مردان هموسکسوال و یا کسانی که دچار نقص ایمنی مانند بیماری HIV  تا سن 26 سال می باشند واکسن تزریق کنند .

 

*بخوانید:عفونت جنسی!

 

واکسن HPV  فاقد ویروس است و ماده موثر آن پروتئین مشابه ویروس HPV است . پروتئین آن از باکتری که از لحاظ ژنتیکی تغییر یافته است گرفته شده .

به طور کلی بسیار ایمن است .عوارض شایع شامل:

Active hexose correlated compound)AHCC): این ماده که در بالا بردن سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری های ویروسی بسیار مناسب است از قارچ ژاپنی شیتاکه ( shiitake ) تهیه میشود.مطالعات نشان داد هاست که AHCC  میتواند سیستم ایمنی بدن را بالا ببرد تا بدن با بیماری های ویروسی بجنگد. بدن هر فرد هم جواب خاصی به   AHCC  میدهد .مقدار 1 گرم از این دارو در روز جهت تقویت سیستم ایمنی علیه زگیل تناسلی مناسب است .

بهترین و سریعترین و کم هزینه ترین روش درمان آن استفاده از کرایو و فریز زگیلهای تناسلی است که بدون درد و بصورت سرپایی و بدون داشتن عوارض نامطلوب از جمله پخش ویروس در حنجره که در نوع لیزر دیده میشه یا در کوتر دیده میشه انجام میشود .در مطب اینجانب با استفاده از دستگاه کرایو جت که جدیدترین متد فریز میباشد ، فریز و کرایو زگیل تناسلی با بیشترین دقت و کارایی در حال انجام است.

 

 

عوارض قرص ahcc

دکتر کیوان آقامحمدپور فوق تخصص جراحی کلیه،مجاری ادراری و ناباروری

 

در یک رابطه عاشقانه و احساسی نشانه‌های واضحی وجود دارد که حاکی از این است که یک رابطه خوب پیش می‌رود.پس برای داشتن یک رابطه نرمال بهتر است با ما همراه باشید.   — آقایان برای آغاز یک رابطه گرم، با نمایش آلت تناسلی انتظار…

داشتن رابطه جنسی نرمال در زندگی مشترک یک از زیباترین حس هاست. زندگی مشترک، یک مهمانی است، آنرا با زیباترین احساسات تان آذین ببندید، همسرتان مهمان اصلی لحظات زندگی شماست، سعی کنید همواره میزبان و مهمان نواز شایسته ای باشید. نکاتی پیرامون رابطه جنسی: —…

برای آشنایی با آزمایش تشخیص زگیل تناسلی خوب است بدانید که زگیلهای تناسلی برجستگی های گوشتی به رنگ پوست و خاکستری رنگ هستند که اغلب در ناحیه تناسلی خانمها و آقایان ایجاد میشود، عامل زگیلهای تناسلی ویروسی هست به نام Human Papilloma Virus یا HPV…

برخی مواد غذایی مناسب در ناتوانی جنسی هستند که با مصرف آنها میتوان نعوظ بهتری داشت و شامل موارد زیر می باشد:   قهوه صدف خوراکی فلفل موز ماهی سالمون گوشت گیلاس پیاز آب انگور فرنی(حریره)         دکتر کیوان آقامحمدپور فوق تخصص…

کوچکی آلت تناسلی مردان و روش های درمان یکی از موارد بسیار زیاد مراجعات به اینجانب است. 30 درصد افراد جامعه، آلت تناسلی خود را کوچک تصور می کنند و اعتماد بنفس پایین در رابطه جنسی بخاطر این تصور دارند. 15 درصد این افراد از…

این روزها شیوع بیماریها و عفونت هایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند بسیار گسترده شـده است و تمام افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در معرض خطرات ناشی از عفونت جنسی قرار دارند. بـرخـی از آنـها با درد، زخم و ترشحات زیاد…

اغلب دیده شده وجود یکسری بایدها و نبایدهای همیشگی در رابطه زناشویی زوجین و باورهای نادرست و معیارهای سخت گیرانه افراد در جهت بی نقصی و داشتن غایت هر چیز، شور و نشاط و سرزندگی جنسی زوجین را به خطر می افکند. معیارهای کامل گرایی…

خودارضایی یا استمنا یکی از روش های انحرافی ارضای میل جنسی است که با انگیزش و تحریک اندام جنسی شخص از سوی خود یا آلات مصنوعی و انجام سکس خیالی در ذهن فرد انجام شده و معمولا تا رسیدن به لذت جنسی ادامه پیدا می کند. خود ارضایی یا استمنا نوعی…

برقراری رابطه جنسی یکی از مهم ترین پایه های زندگی زناشویی است، ناتوانی جنسی یکی از شایع ترین مشکلات بین زوج های جوان است که در صورت حل نشدن با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد. اختلال توانایی جنسی یکی از پنج علت طلاق در کشور…

سوزش ادرار ( دیزوری = dysuria ) به احساس سوزش و درد هنگام ادرار کردن گفته می شود. سوزش ادرار مساله شایعی بوده و بسیاری از بیمارانی که به اینجانب مراجعه میکنند این مشکل را ذکر می کنند. نکته مهم اینست که سوزش ادرار علامتی…

زود انزالی یا انزال زودرس بطور کلی به مواردی گفته میشود که انزال قبل از اینکه طرفین رابطه جنسی بخواهند روی بدهد. تعریف زود انزالی 1-اگر انزال همواره یا اغلب موارد زودتر از یک دقیقه از دخول در واژن اتفاق بیفتد. 2-عدم توانایی در به…

پروستات کجاست؟ پروستات غده كوچكی بشکل بلوط یا گردو است كه پائین تر از مثانه قرار گرفته و قسمت ابتدایی پیشابراه را احاطه كرده است. پیشابراه مجرایی است كه ادرار را از مثانه به طرف خارج از بدن هدایت می‌كند. این غده در زیر مثانه…

پروستات چیست؟ پروستات غده ای است بشکل بلوط که در اطراف مجرای ادراری وقسمت ابتدای پیشابراه بصورت طبیعی وجود دارد. قوام پروستات نرم است. وظیفه آن چیست؟ ترشح مایعی که اسپرم ها را فعال نگه می دارد. کنترل ادرار انواع بیماری های پروستات کدام است؟…

تبخال تناسلی از بیماری های مقاربتی (جنسی) شایع ویروسی است که روز به روز بر شمار افرادیکه به آن گرفتار می شوند ، افزوده می شود.ویروس آن از طریق ارتباط جنسی منتقل می شود. علاوه ازآن تبخال تناسلی سبب تسهیل انتقال ویروس HIV که عامل بیماری…

 از شایع ترین بیماری های منتقله از راه تماس جنسی زگیل تناسلی می باشد و امروزه به سرعت در حال ازدیاد است . زگیل تناسلی و یا به عبارتی کوندیلوما آکومیناتا و یا genital-wart ، همواره همراه عفونت با ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV به وجود می آید که از…

نظرتان در مورد مقالات و قسمت پرسش و پاسخ سایت چیست؟ (میتوانید در قسمت نظرسنجی سایت نیز ما را راهنمایی کنید)

نتایج آرا

برای تعیین نوبت می توانید با شماره 02188785458 و 09339077024 و 09377366772 تماس بگیرید.

میدان ونک، بلوار میرداماد، تقاطع ولیعصر، روبروی آزمایشگاه مسعود، جنب مجتمع اسکان، مرکز جراحی میرداماد

— محل پارک خودرو شخصی: پارکینگ عمومی واقع در ساختمان مجاور مرکز جراحی میرداماد

تلفن : 02188784558 و 09339077024 و 09377366772

سمانه هستم دانشجوی پزشکی علاقه مند به خواندن و نوشتن مطالب پزشکی😊

زگیل های تناسلی یکی از شایع ترین انواع عفونت های جنسی هستند. نزدیک به تمام افراد فعال جنسی حداقل در طول زندگیشان به یکی از انواع ویروس های پاپیلوما انسانی (HPV) آلوده خواهند شد، ویروسی که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود. احتمال بروز زگیل تناسلی در مردان بیشتر از زنان است.

زگیل تناسلی از طریق تماس جنسی منتقل می شود، شامل تماس دهانی، واژن و رابطه مقعدی. زگیل های تناسلی همیشه از طریق چشم انسان قابل مشاهده نیستند. آن ها ممکن است خیلی کوچک و به رنگ پوست یا کمی تیره تر باشند. نوک زوائد ممکن است شبه به گل کلم باشد و ممکن است با لمس نرم یا کمی برآمده احساس شود. آن ها ممکن است به صورت دسته ای از زگیل ها یا فقط یک زگیل تک ایجاد شوند. زگیل تناسلی ممکن است باعث ایجاد ترشح از واژن، خارش، خونریزی و سوزش شود.

❇ آلت تناسلی

عوارض قرص ahcc

❇ کیسه بیضه

❇ کشاله ران

❇ ران

❇ درون، یا اطراف مقعد

❇ درون واژن یا مقعد

❇ بیرون واژن یا مقعد

❇ سرویکس رحم

❇ تماس پوست به پوست، شامل رابطه مقعدی و واژن

❇ اشتراک وسایل جنسی

❇ ندرتا رابطه جنسی دهانی

❇ همچنین ویروس می تواند در طی زایمان از طریق مادر به نوزاد منتقل شود، اما این مورد نادر است.

❇ بوسیدن

❇ مواردی مانند حوله، کارد و چنگال، لیوان یا صندلی توالت

زگیل های تناسلی ممکن است روی لب ها، دهان، زبان یا گلو افرادی که رابطه دهانی با فرد آلوده داشته اند نیز ظاهر شوند.

به این دلیل که اغلب مشخص کردن زگیل تناسلی سخت است، ممکن است پزشک شما یک محلول رقیق استیک اسید را روی ناحیه تناسلی شما بمالد تا زگیل ها سفید شوند. بعد از آن، ممکن است پزشک زگیل ها را از طریق یک ذره بین مخصوص به اسم کولپوسکوپ ببیند.

برای خانم ها، مهم است که پاپ اسمیر و بررسی لگنی منظم داشته باشند، چیزی که می تواند به مشخص کردن تغییرات لگنی و واژنی که به دلیل زگیل تناسلی ایجاد شده اند یا علائم ابتدایی سرطان سرویکس – عارضه احتمالی عفونت با HPV تناسلی– کمک کند.

طی آزمایش پاپ اسمیر، پزشکتان برای باز نگه داشتن واژن شما از وسیله ای بنام اسپکولوم استفاده می کند. بعد از آن پزشکتان از یک وسیله بلند استفاده می کند تا از سلول های سرویکس نمونه کوچکی بگیرد. سرویکس ارتباط بین واژن و رحم شما است. سلول ها با میکروسکوپ برای یافتن اختلالات مشاهده می شوند.

فقط تعداد کمی از انواع HPV با سرطان سرویکس در ارتباط هستند. نمونه ی سلول های سرویکس، که در طی پاپ اسمیر گرفته شده اند، می توانند برای آزمایش HPV استفاده شوند.

این آزمایش معمولا به خانم های بالاتر از 30 سال توصیه می شود. این آزمایش برای خانم های جوان تر مفید نیست زیرا دستگاه ایمنی بدن آن ها معمولا می تواند حتی انواع HPV که باعث ایجاد سرطان می شوند را نیز بدون درمان از بین ببرد.

اگر زگیل های شما باعث ایجاد ناراحتی نشوند، ممکن است نیاز به درمان نداشته باشید. اما اگر علائم شما که شامل خارش، سوزش و درد هستند یا زگیل های تناسلی قابل مشاهده باشند و باعث ایجاد تنش روانی در شما گردند، پزشکتان می تواند با دارو یا جراحی به از بین بردن آن کمک کند. در هر حال، احتمال بازگشت ضایعات بعد از درمان وجود دارد. برای خود ویروس درمان وجود ندارد.

درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان می تواند شامل استفاده مستقیم پماد روی پوست باشد. از جمله این پمادها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

➖ ایمی کوئیمود (آلدرا، زیکلارا)

این پماد به نظر می رسد توانایی دستگاه ایمنی شما برای مبارزه با زگیل های تناسلی را افزایش دهد. وقتی پماد روی پوست شما است، از رابطه جنسی خودداری کنید. این پماد ممکن است کاندوم و دیافراگم را ضعیف کند و ممکن است پوست شریک جنسی شما را تحریک کند. یکی از عوارض جانبی احتمالی قرمزی پوست است. دیگر عوارض جانبی ممکن است شامل تاول، خارش یا درد بدن، سرفه، راش پوستی یا خستگی باشد.

➖ پودوفیلین و پودوفیلوکس (کندیلوکس)

پودوفیلین یک ماده با پایه ی گیاهی است که بافت زگیل تناسلی را تخریب می کند. این محلول باید توسط پزشکتان استفاده شود. پودوفیلوکس حاوی ماده فعال مشابه است، اما قابل استفاده توسط خودتان در خانه است.

ممکن است پزشک شما ابتدا استفاده از پودوفیلوکس را توصیه کند و احتیاط های لازم برای جلوگیری از ایجاد تحریک در پوست اطراف را به شما بگوید. هیچگاه از این دارو برای درمان زگیلهای تناسلی داخلی استفاده نکنید. استفاده از این دارو در دوران بارداری توصیه نشده است. عوارض جانبی ممکن است شامل تحریک خفیف پوستی، سوزش یا درد باشد.

➖ تری کلرواستیک اسید (TCA)

 این درمان شیمیایی زگیل های تناسلی را می سوازند و می تواند برای زگیل های درونی نیز استفاده شود. عوارض جانبی می توانند شامل تحریک خفیف پوستی، سوزش یا درد باشند.

➖ Sinecatechins

این کرم یا پماد برای درمان زگیل های تناسلی خارجی و زگیل های درون یا اطراف مقعد استفاده می شود. عوارض جانبی اغلب خفیف هستند و ممکن است شامل قرمزی پوست، خارش یا سوزش و درد باشند.

سعی نکنید زگیل تناسلی را با داروهای درمان کننده بدون نسخه برای زگیل، درمان کنید. این داروها برای استفاده در نواحی حساس بافت تناسلی مناسب نیستند. استفاده از داروهای بدون نسخه برای این هدف حتی می تواند باعث ایجاد درد و تحریک بیشتری شود.

ممکن است شما برای برداشتن زگیل های بزرگ، زگیل هایی که به دارو پاسخ نمی دهند یا –در صورتی که باردار باشید- زگیل هایی که نوزاد شما هنگام زایمان امکان تماس با آن ها را داشته باشد، نیاز به جراحی داشته باشید. گزینه های جراحی شامل موارد زیر هستند:

➖ منجمد کردن با نیتروژن مایع (کریوتراپی)

منجمد کردن با ایجاد کردن تاول در اطراف زگیل شما عمل می کند. با بهبود پوست شما، ضایعات می ریزند و به پوست جدید اجازه تظاهر می دهند. ممکن است شما نیاز به تکرار این درمان داشته باشید. عوارض جانبی اصلی شامل درد و تورم هستند.

عوارض قرص ahcc

➖ الکتروکوتری

این فرآیند از جریان الکتریکی برای سوزاندن زگیل ها استفاده می کند. ممکن است شما بعد از این فرآیند مقداری درد و ورم داشته باشید.

➖ برداشتن به وسیله جراحی

ممکن است پزشک شما از وسیله ویژه ای استفاده کند تا زگیل ها را بردارد. شما برای این درمان به بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی نیاز دارید و شما ممکن است بعد از فرآیند کمی درد داشته باشید.

➖ درمان با لیزر

 این رویکرد، چیزی که از اشعه بسیاری قوی نور استفاده می کند، می تواند گران باشد و معمولا برای زگیل های گسترده و آن هایی که سخت درمان هستند استفاده می شود.

استفاده از کاندوم در هر بار که شما رابطه جنسی دارید می تواند به صورت چشمگیری خطر قرارگیری در معرض زگیل تناسلی را کاهش دهد. گرچه استفاده از کاندوم می تواند خطر را کاهش دهد، اما 100 درصد موثر نیست و شما می توانید همچنان به زگیل تناسلی مبتلا شوید.

واکسن گارداسیل ، در برابر چهار گونه HPV که باعث ایجاد سرطان می شوند محافظت ایجاد می کند و برای پیشگیری از زگیل تناسلی در مردان و زنان نیز استفاده می شود. در سال 2014 سازمان غذا و دارو امریکا واکسنی که گارداسیل 9 نام دارد را تایید کرد، چیزی که از ایجاد 9 گروه HPV، محافظت می کند.

واکسن دیگری که سرواریکس نام دارد، از ایجاد سرطان سرویکس محافظت می کند اما از زگیل تناسلی خیر.

کمیته ی مشورتی بین المللی استفاده معمول از واکسن HPV را برای دختران و پسران 11 تا 12 ساله توصیه کرده است. اگر در این سن واکسیناسیون کامل صورت نگیرد، برای دختران و زنان تا 26 سالگی و برای پسران تا 21 سالگی دریافت واکسن توصیه شده است.

واکسن در صورتی که  قبل از برقراری رابطه جنسی دریافت شود بیشترین تاثیر را خواهد داشت. تحقیقات نشان داده است که افراد زیر 21 سال و 21 تا 30 ساله که واکسن HPV را دریافت می کنند می توانند خطر ابتلا به زگیل های تناسلی را تا 50 درصد کاهش دهند.

عوارض واکسن معمولا خفیف هستند و شامل زخم در محل تزریق (بالای بازو)، سردرد، تب درجه پایین یا علائم شبیه به آنفولانزا هستند. بعضی اوقات سرگیجه یا غش کردن بعد از تزریق رخ می دهد، مخصوصا در افراد بزرگسال.

شما می توانید با موارد زیر از انتقال زگیل پیشگیری کنید:

❇ استفاده از کاندوم در تمام رابطه های جنسی واژن، مقعدی و دهانی. اما اگر ویروس در ناحیه ای از پوست که با کاندوم پوشیده نشده است وجود داشته باشد، ممکن است منتقل شود.

❇ در هنگامی که تحت درمان زگیل تناسلی هستید، رابطه جنسی نداشته باشید.

عوارض زگیل تناسلی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

سرطان سرویکس با عفونت HPV ارتباط نزدیکی دارد. بعضی از انواع خاص HPV همچنین با سرطان ولو، سرطان مقعد، سرطان آلت تناسلی و سرطان دهان و گلو نیز در ارتباط هستند. عفونت HPV همیشه منجر به ایجاد سرطان نمی شود، اما برای خانم ها مهم است که به صورت منظم آزمایش پاپ اسمیر داشته باشند، به خصوص اگر با انواع پرخطر HPV آلوده شده باشند.

زگیل تناسلی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی هنگام بارداری شود. زگیل ها می توانند بزرگ شوند و ادرار کردن را مشکل کنند. زگیل های روی دیواره تناسلی ممکن است توانایی دیواره برای متسع شدن هنگام زایمان را کاهش دهند. زگیل های بزرگ روی ولو یا درون واژن می توانند هنگام اتساع در طی زایمان خونریزی کنند.

ندرتا، نوزادی که از مادر مبتلا به زگیل تناسلی متولد می شود، ممکن است در دهان یا گلویش به زگیل مبتلا شود. ممکن است نیاز به جراحی باشد تا اطمینان حاصل شود که زگیل راه هوایی را مسدود نکرده باشد.

پاسخ دکتر: سوال بسیار خوبی است و شما تنها کسی نیستید که در مورد چگونگی انتقال زگیل تناسلی سردرگم می باشد. HPV با تماس پوست به پوست منتقل می شود: در ویروس تناسلی، این تماس می تواند تناسلی، مقعدی یا احتمالا رابطه دهانی با کسی که به این عفونت مبتلا است باشد. همچنین ممکن است ویروس توسط انگشت از دستگاه تناسلی یک فرد به فرد دیگر منتقل شود. زگیل تناسلی از طریق ارتباط معمولی مانند بغل کردن، دست دادن، یا حمام مشترک یا دوش گرفتن مشترک با فردی منتقل نمی شود. به همین صورت، جکوزی و استخر خطری برای انتقال HPV نیستند (مگر این که زوجین وقتی در این مکان هستند رابطه جنسی برقرار کنند!)

خیالتان از استخر و جکوزی راحت باشد، اما در خاطر داشته باشید که تخمین زده می شود بیش از 80% افراد فعال جنسی یک یا تعداد بیشتری عفونت HPV در زندگیشان خواهند داشت.  بیشتر موارد HPV بدون خطر هستند و توسط دستگاه ایمنی از بین می روند، اما برای خانم ها بسیار مهم است که آزمایش پاپ اسمیر منظم داشته باشند (بیشتر متخصصان توصیه می کنند که از 21 سالگی شروع به انجام آن کنند، حتی اگر هیچ وقت رابطه جنسی نداشته اند). اگر شما سن شما 26 سال یا کمتر است، همچنین می توانید برای HPV واکسن بزنید.

سمانه هستم دانشجوی پزشکی علاقه مند به خواندن و نوشتن مطالب پزشکی😊

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

مطلبی دیگر از این نویسنده

مطلبی دیگر در همین موضوع

بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

سوال های متداول راجب AHCC:

 Active hexose correlated compound (AHCC) : این ماده که در بالا بردن سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری های ویروسی بسیار مناسب است از قارچ ژاپنی شیتاکه ( shiitake ) تهیه میشود.

 

1 – آیا AHCC تنها برای افراد بیمار است یا همه مردم میتوانند برای قوی تر کردن سیستم ایمنی بدنشان از ان استفاده کنند؟

عوارض قرص ahcc

امروز با توجه به سطح استرس موجود بین مردم، AHCC  میتواند به تقویت سیستم ایمنی بدن که نیاز طبیعی ان است کمک کند. اگر شما سالم هستید و میخواهید سیستم ایمنی قوی تری داشته باشید در حقیقت AHCC  یک تضمین برای این است که سیستم ایمنی بدن شما در برابر باکتری ها ، ویروس ها و سموم محیطی مقاوم تر کند.

2 – چه مقدار AHCC  برای حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن لازم است؟

ما مقدار 1 گرم در روز را برای برنامه تضمینی برای نگهداری سیستم ایمنی بدن برای عموم تجویز میکنیم. همچنین مقدار 3 گرم در روز به عنوان یک دوز درمانی برای شرایط خاص.

3- می توان از AHCC به جای درمان سرطان معمولی استفاده کرد؟

AHCC درمان سرطان نیست و هر فرد مبتلا به سرطان باید درمان های مرسوم را استفاده کند. AHCC پیشنهاد میشود برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن به عنوان مکمل برای افراد تحت درمان سرطان.

4 – هر کسی که AHCC  مصرف کند سیستم ایمنی بدنش تقویت میشود؟

مطالعات نشان داد هاست که AHCC  میتواند سیستم امنی بدن را بالا ببرد تا بدن با بیماری های ویروسی بجنگد. بدن هر فرد هم جواب خاصی به   AHCC   میدهد .  سیستم ایمنی بدن ترکیبی از چند فاکتور هست  AHCC  یکی از انها است و باید تمام موارد در بدن تقویت شود. ولی و AHCC  یکی از قوی ترین فاکتور های لازمه است.

5 – به جز AHCC  چه چیز هایی در بالا بردن سیستم ایمنی بدن کمک میکند؟

تعداد زیادی از گیاهان طبیعی است که به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک میکند. ولی AHCC از همه موارد قوی تر است. محصولات دیگری که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن میشوند شامل:

گون ( stragalus ) – سرخار گل یا اکیناسه (echinacea) – فلاونوئیدها (ترکیبات گیاهی مانند کورستین و کاتچین موجود در چای سبز) – پروبیوتیک ها (باکتری های مفید) – ریشی ( reishi ) (نوعی قارچ چینی)  – ویتامین C، D و E و روی

قبل از مصرف هر کدام از این موارد با پزشک متخصص مشورت کنید.

6 – ایا میتوان به همراه AHCC  از داروهای دیگر هم استفاده کرد؟

تحقیقات نشان داده است که AHCC  میتواند با اکثر داروها خورده شود مثل دارو های ضد افسردگی ، ضد تهوع، انسولین و غیره ..

7 – از کجا میتوانیم AHCC را پیدا کنم؟

AHCC به طور گسترده ای در فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی، آنلاین و از طریق متخصصان مراقبت های بهداشتی در دسترس است.

دانلود کتاب هندبوک AHCC برای بیماران به زبان اصلی

دانلود

 

منبع:

وب سایت تحقیقات AHCC

http://ahccresearch.com/

 

متاسفانه چون شاغلم فعلا نمیتونم بیام تهران ، دکترای اینجا هم هر کدوم یه چیز میگن ، همبن دکتره زنان که رفتم گفت ضایعه های تو خیلی نرمه و بعید میدونم زگیل باشن و انگار جز خود بافت واژنته دکتر پوست نباید برات کوتر انجام میداده ، ولی دکتر پوست گفت که زگیله ، و دکتر آرمایشگاه هم گفت که نمونه برداری فقط با همون برس ها ،نه چیز دیگه ،

واقعا چرا دکترهای ما از لحاظ علمی و اخلاقی ووجدانی انقدر سطحشون پایین اومده ، من الان در یک برزخ خیلی بدی قرار گرفتم. نمیدونم باید چیکار کنم

 


متاسفانه همینطور هست و دکتر خوب خیلی کم هست


پسش هر کس میری یه چیز میگن و نظراتشون متفاوته

بهتره پیش یک پزشک مجرب و خوب که همه توصیه میکنن بری

و ازمایش پاپ اسمیر اچ پی وی تایپینگ هم نوع زگیل را مشخص میکند ولی برای خانم های متاهل هست

سلام دوستان من هم مدت شش ماه هست که گرفتار این ویروس شدم شدیدن دنبال درمانش هستم در رابطه با داروی ahcc اگر اطلاعاتی دارید بخ من بدید تا من از برادرم که در آلمان زندگی میکنه بخوام تا برام بفرسته حتما و حتما این دارو رو در اختیار کیانی که نیاز دارن قرار میدم

م

سلام دوستان

کسی هست به من کمک کنه در زمان مصرف ahcc میتئنم جراحی کنم ؟ جراحی بینی ؟ مرسی ممنون

سلام

من یک ماه پیش برای چک اپ رفتم دکتر که مشخص شد HPV از  نوع 18 دارم رفتم پاپ اسمیر جواب کاملا نرمال و بدون هیچ ضایعه ای بود . دکتر گفت برو 6 ماه دیگه بیا منم هم رفتم دکتر ارولوژ برای یه ضایعه تو کشاله رانم که دکتر گفت اگر بودجه دارید AHCC  مرف کنید الان 1 هفته است دارم مصرف میکنم مارک کینکو روزی 3 گرم  الان متوجه شدم باید کولپوسکوپی میکردم  کسی هست به من کمک کنه ؟؟؟ الا کجا باید برم تو تهران ؟؟؟؟؟ با پاپ نرمال باید انجام بدم یا نه ؟؟/

عوارض قرص ahcc

ممنون

دوستای عزیز 

تو این قسمت همش نامیدی و یاس و همه اومدن از مشکلاتشون گفتن!

برید تو قسمت ایا قارچ شیتاکه این ویروس رو درمان میکنه؟! ببینید کیا اومدن نظر دادن چقد وارد و عالم !

بعد به این نتیجه میرسید که با یه چیزی مثه سرماخوردگی روبرو هستید ! نه یه هیولا

منم ٢ روزه فهمیدم

سلام دکتر رسول عزیز

من 5 ماه دارم قرص ahcc مصرف میکنم برای hpv با تایپینگ 18

بقیه نگ بودم

دکتر رسول عزیز میخواستم ببینم میتونم جراحی بینی زیبایی انجام بدم ؟؟؟؟؟

با دکتر اسمیت ایمیل زدم گفتن موردی نداره فقط 6.7 روز قبل قطعش کن ahcc v,

بعد 3 روز شروع کن

نظر شما چیه

در ضمن  هیچ وارتی هم ندارم

مرسی ممنون

دکتر مهربان کجایی

من نیاز دارم به شما

تبریک میگم خانمی

میشه بگین دقیقا چیا مصرف کردید

سکس اصلا نکردید //؟؟

من 31 سالمه پارسال 18 رو داشتم  دکترم گفت تا ابد با شوهرت نمیتونی سکس کنی

من 4/5 ahcc مصرف کردم  با یه عالمه قرص از جمله curcumin  / co10 / b 12 / selenium /fulic acid / vitamin  d ., a,.e.,c

همه اینا دکتر گفت مردنت نزدیک هست به بچه فک نکن

الان 9 ماهه این قرص هارو مصرف میکنم جز ahcc

دکتر گفت شهریور برو تست بده من نرفتم

وایسادم اسفند بشه 1 سال

مثه بز سبزیجات و کاهو خوردم

اما 5 ماه سکس نکردم با همسرم دیدم زندگیم داره به خطر میفته

رفتم کانادا اونا فقط خندیدن گفتن یعنی اگه 2 سال داشته باشی نمیخوای سکس کنی ؟؟؟؟

پس واسه چی ازدواج کردی ؟؟؟؟؟

دیگه با کاندوم سکس کردیم

نمیدونم کارم به کجا میرسه تازه ازدواج کردم به کجا میرسه

دکترا میگن بیخیال بچه شو

پاپ اسمیرم نرمال بود

اما تمام زندگیم تباه شده

شوهر بدبختمو به سیخ میکشم احساس میکنم از سکس فراریه چون همش باید بهش تذکر بدم

ممنون 

سلام به همه دوستهای گلم

من دی ماهه پارسال  نوع 18 رو داشتم یه پاپ دادم متوجه شدم تا اسفند فقط گریه کردم بعدش درمان و شروع کردم تمام قر صهای اینجا مصرف کردم

از فروردین 96 ahcc  مصرف کردم تا مرداد دیگه پول نداشتم با coq10/ curcumin/ b12/ zink./ acid fulic/ vitamin d, c, e , selenium ادامه دادم روزی 7و8 تا قرص

واکسنم همون پارسال زدم 

خلاصه ددیروز جواب تستهام اومد hpv 18 نگاتیو بود جالب اینجاست یه نوع کم خطر 44 پازتیو بودم به دکتر ازمایشگاه گفتم گفت این تایپ در حد یه دونه زگیل هست بیشترم نه

دقیقا راست میگفت اخه من مجردم هر دفع با دوست پسرم سکس میکردم رو رون پام یه دونه خیلللللللللللییییییییی ریز میزد

خلاصه 4 تا دکتر رفتم دکتر اخری گفت اگه یه دکتر دیگه بری باید بستری شی امین اباد

گفت علت خوب شدنت فقط کاندوم بوده علت تایپ 44 فقط پوست به پوست بوده بهم گفت همه اقایون دارن گفت اگه حتی فک میکنی من الان نگاتیو هستم سخت در اشتباهی برو دنبال زندگیت حتی اگه ازدواجم کردی کاندوم یادت نره .

بعد خیلی خندید بابت قرصهایی که خوردم و هزینه هایی که کردم گفت اگه هیچ کاری نمیکردی فقط از کاندوم استفاده میکردی هم باز الان نگ بودی بهم گفت این بیماری یک سال زمان میبره تا خوب شه هیچ کسی هم سرطان نمیگیره

خوش باشید

راستی من 32 سالمه

سلام

من 5 سال هست که زگیل تناسلی دارم دو سال هست مجددا عود داشتم 2تا

الان میخوام 27 روز حبه سیر و نبایدهای غذایی را رعایت کنم

و همچنین موندم قرص ایمون اکتیو بخرم یا ایمونس و روزی چنتا؟

و اینکه قرص ahcc چ مدل و چنتا بخورم و چه تعداد قوطی باید بگیرم؟

فرقی داره 500 یا 750 یا 1000 بگیرم؟

دارم به چند کشور اروپایی سفر میکنم میخواستم ببینم چطور باید از داروخانه خرید کنم

بدون نسخه؟داروی قرص شیتاکه- و هرچی خوبه  

ahcc- papilix

و اینکه نسخه اگه بخواد از ایران به چه صورت باید بنویسن>؟

سلام قرص ahcc را چه دوزی بهتره برای خرید

500-750-1000 ؟؟

دوز مصرفی در روز چقدره؟

میشه با قرص ایمونس خورد؟

من خودم دارم میرم چنتا کشور اروپایی یونان-ایتالیا-هلند-بلژیک-سوئیس از کجاها میشه تهیه کرد راحت میدن یا باید نسخه داشت؟

سلام به همه

 

 

من قرص AHCC رو اول از مالتینا گرفتم البته 30 – 40 روز طول
کشید تا بهم تحویل بدن ولی 2 تا بسته بعدی رو از شرکت فرازطب گرفتم . همون روز هم
تحویل میدن

 .. من الان 3 ماهه
دارم استفاده می کنم از یک ماهه پیش زگیل هام یکی یکی دارن خشک میشن و می افتن .. یه
قطره و یک کرم هم کنارش استفاده می کنم. اون قطره و کرم هم خودشون کناره محصول
برام فرستادن

به شما هم پیشنهاد می کنم جای اینکه انقدر نگران
باشین یکم هزینه کنید و خودتون رو درمان کنید

سلامتی آدم ارزشش خیلی بیشتره … خودتون رو درمان نکنید دو روز دیگه سرطان می
گیرید اون موقع  100 برابرش رو باید خرجه سرطان بکنید

 

 

این آدرسه سایتشونه

https://www.farazteb.net

 

 

توی گوگل هم به فارسی بزنید فرازطب براتون میاره

 

 

 

برای طرح سوال با تلگرام کلیک کنید

دکتر انتظاری با بیش از 20 سال سابقه طبابت و سوابق متعدد علمی و اجرایی خدمات درمانی علمی و آموزشی و پژوهشی متعددی در سطح ملی و بین المللی انجام داده است.

خودتان به راحتی با روبات تلگرام ، سریعترین و مناسب ترین روز را برای ویزیت انتخاب فرمائید و راس ساعت برای معاینه به مطب مراجعه نمائید

هموروئید که بواسیر نیز نامیده می شود، رگ های متورم در مقعد و قسمت تحتانی …

عوارض قرص ahcc

زگیل تناسلی و خال گوشتی در ناحیه تناسلی و گوشت اضافه در واژن یا آلت …

درمان جوش زیر پوستی صورت همواره یکی از معضلات گروه زیادی از زنان و مردان …

زگیل تناسلی زنان اصولا یک بیماری به شدت مسری است و ناشی از عفونت با …

زگیل تناسلی مردان به وسیله یک ویروس با نام ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می …

امروزه لیزر موهای زائد اندام تناسلی به یکی از پر طرفدارترین روش های رفع موهای …

بسیاری از زنان و مردان از بروز جوش ناحیه تناسلی یا جوش زیر پوستی در …

زگیل تناسلی مردان به وسیله یک ویروس با نام ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می …

تحريك نسبتاً خفيف پوست خصوصاً وقتي كه چيزي روي آن حركت كند ايجاد خارش بدن …

بیماریهای پوستی دستگاه تناسلی مردان بسیار گوناگون است و بیماری های متعددی از جمله: عفونت …

بسیاری از افراد از منافذ پوست صورت خود شکایت دارند. این مشکل در افراد جوان …

جوش صورت در زنان یا آکنه یکی از شایعترین مشکلاتی است که افراد را به …

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای مردان و زنان ایجاد شود ایجاد ضایعه های …

میخچه به عنوان یك ضایعه پوستی، نوعی واكنش طبیعی بدن برای حفاظت از خود است. …

قرص راکوتان یکی از داروهایی است که در جوش و آکنه شدید استفاده می شود. …

برای درخواست نوبت کافی است نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09039789682 از طریق واتساپ ارسال فرمائید تا اقدامات لازم برای ثبت نوبت شما انجام گردد

طراحی سایت پزشکی توسط همیار سیستم

عوارض قرص ahcc
عوارض قرص ahcc
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *