عوارض قرص کلومیپرامین 10

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

کلومیپرامین چیست؟
کلومیپرامین دارويي از دسته ی ضد افسردگی های سه حلقه ای می باشد و معمولاً برای درمان افسردگی تجویز می شود. این دارو همچنین در درمان حملات ترس یا فوبیا و وسواس هم استفاده دارد .
علت اصلی بروز افسردگی ناشناخته است اما هدف از درمان دارویی همراه با مشاوره درمانی برطرف کردن علائم افسردگی نظیر کج خلقی، بی حالی، نداشتن انگیزه، افکار خطرناک، اختلالات خواب و کاهش اشتها وجهت بازگرداندن فعالیت و عملکرد روزانه ی فرد به سطح طبیعی می باشد.
فوبیا یک ترس قوی و غیر معمول از یک اتفاق، موضوع یا شیء خاص است که منجر به اجتناب بیمار از مواجه شدن با آن موضوع می شود.
کلومیپرامین همچنین می تواند به کنترل عضلات در بیماری خواب -نارکولپسی- نیز کمک کند. (در مبتلایان به بیماری خواب، ممکن است بطور ناگهانی اختلال در کنترل عضلات بدن صورت گیرد که منجر به پرت کردن یا رها کردن اجسام می شود.) داروهایی مانند کلومیپرامین می توانند در برطرف نمودن علائم این بیماری ها تاثیرگذار باشند.

کلومیپرامین در بدن چگونه عمل می کند؟
این دارو در بدن با افزایش سطح ناقل های شیمیایی موجود در مغز که نقش پیام رسانی عصبی بین سلول های اعصاب رابر عهده دارند، علائم افسردگی رابرطرف می نماید.

پيش از شروع مصرف کلومیپرامین
– در صورت بارداري يا اقدام به بارداري یا شیرده بودن به پزشك خود اطلاع دهيد.
-در صورت سابقه ی بیماری هایی نظیر تیروئید پر کار، مشکلات کبدی، صرع، دیابت، یبوست های مزمن، مشكل در دفع ادرار، بيماري هاي قلبی عروقی، چشمی و یا سایر بیماری ها  به پزشک خود اطلاع دهید.
-از آنجا که این دارو می تواند در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد کند لازم است پیش از شروع مصرف لیستی از کلیه ی داروهای مصرفی خود (خصوصا سایر داروهایی که تاکنون و در یک ماه اخیر برای درمان افسردگی و خواب استفاده نموده اید) در اختیار پزشک یا داروسازتان قرار دهید.

نحوه ی مصرف کلومیپرامین
-اگر کلومیپرامین به صورت یک نوبت در روز تجویز شود بهترین زمان مصرف آن شب ها پیش از خواب می باشد چون تا حدودی خواب آور است. اما برخی پزشکان ترجیح می دهند دارو را در مقدار کمتر اما در دو تا سه نوبت در روز برای درمان افسردگی تجویز کنند لذا حتماً دارو را دقیقاً طبق دستور پزشک مصرف نمایید.
-ممکن است پزشک شما درمان را با مقدار داروی کم شروع کند و پس از عادت کردن بدن، مقدار داروی شمارا افزایش دهد تا احتمال بروز عوارض ناشی از دارو کمتر شود.
-این دارو با غذا تداخلی ندارد و میتوانید آن را قبل یا بعد از غذا مصرف نمایید.
-در صورت فراموش كردن مصرف يك نوبت دارو بلافاصله پس از يادآوري آن را مصرف كنيد مگر آنكه زمان ياد آوری به نوبت مصرف بعدی دارو نزديك باشد در اين شرايط نوبت فراموش شده را مصرف نكنيد و نوبت بعدي را در زمان خودش مصرف كنيد اما به هيچ وجه مقدار مصرف دارو را دوبرابر نكنيد.

توصيه های داروی کلومیپرامین
-از آنجا که این دارو بر روی سیستم عصبی تاثیر دارد، مصرف آن باید به صورت مداوم و تحت نظر پزشک باشد. اگرچه ممکن است در چند هفته ی ابتدایی درمان احساس بهبودی در شما ایجاد نشود، با این حال درمان خودرا ادامه دهید و طبق بره ی منظم به پزشک خود مراجعه کنید و همچنین برای بهبود روند درمان کلیه ی مشکلات و سوالات خودرا از پزشک یا داروساز خود سوال کنید .
-قطع این دارو به صورت ناگهانی و بدون نظر پزشک، می تواند عوارض ناسبی برای بیمار در برداشته باشد که اصطلاحا به آن سندرم محرومیت دارو می گویند و عوارضی همچون سردرد، تهوع، ضعف، حملات ترس و بی حالی در بر دارد.
-به دلیل این که مسمومیت با ضد افسردگی های سه حلقه ای بسیار خطرناک می باشد دارو را به همان مقدار تجویز شده مصرف کنید و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. در صورت مصرف بیش از حد یا ناخواسته ی دارو حتما با مرکز کنترل مسمومیت تماس بگیرید. 
-مصرف الکل در مدت درمان با این دارو می تواند احتمال بروز عوارض ناشی از این دارو را افزایش دهد.
-در ابتدای درمان با این دارو ممکن است افکار ناراحت کننده ی شما از گذشته شوند اما نگران نباشید. باید بدانید که این افکار ناشی از مصرف این دارو و شروع اثر بخشی آن می باشند و به مرور زمان برطرف می شوند. بهتر است در این موارد افکار خودرا با نزدیکان و یا مشاور و پزشک خود درمیان بگذارید و آگاهانه نسبت به برطرف کردن آنها اقدام نمایید .
-در مدت درمان با اين دارو ممكن است حساسیت پوست و بدن شما به نور آفتاب بیشترشود لذا تا جای ممکن در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نگیرید و از فرآورده های ضدآفتاب و عینک آفتابی حتماً استفاده نمایید.
-در صورتی که مبتلا به دیابت هستید، مصرف این دارو ممکن است باعث افزایش قندخون شما شود لذا قندخون خودرا به صورت منظم چک کنید و با پزشک خود درمورد آن صحبت کنید.
-در صورت شروع هرگونه درمان یا قصد عمل جراحی، درمانگر خود را از مصرف این دارو مطلع نمایید.
-پیش از دریافت هر گونه دارو از داروخانه – مانند داروهای ضد درد،ضد سرماخوردگی و ضد حساسیت- دکتر داروساز را در جریان مصرف این دارو قرار دهید.

عوارض قرص کلومیپرامین 1

عوارض شایع کلومیپرامین
-در مدت درمان با این دارو ممکن است خشکی دهان را تجربه کنید که برای برطرف نمودن آن می توانید از آدامس یا آبنبات های بدون شکر استفاده نمایید.
-یبوست و سوهاضمه، اسهال یا تهوع نیز از عوارض شایع این دارو می باشند که با یک رژیم غذایی حاوی وعده های غذا سبک و ساده و حاوی فیبر مناسب در صورت یبوست و با محدود کردن غذا های چرب و پر ادویه و مصرف به اندازه آب در شبانه روز می توانید این علائم را کاهش دهید.
-خواب آلودگی، خستگی، سرگیجه و مشکلات بینایی مانند تاری دید از عوارض این دارو می باشد لذا تا زمانی که اثر دارو از بین نرفته از رانندگی و کارهایی که نیاز به تمرکز و احتیاط بیشتری دارند خودداری نمایید.
-اگر برای اولین بار از این دارو استفاده می کنید ممکن است با تغییروضعیت سریع از حالت نشسته به ایستاده سرگیجه مختصری ایجاد شود که به مرور برطرف می شود. این حالت طبیعی است. هنگام برخواستن ، به ارامی بلند شويد.
-سردرد مي تواند يكي از عوارض اين دارو مي باشد در صورت ابتلا به آن، آب و مايعات به مقدار كافي مصرف كنيد و با داروساز خود جهت انتخاب داروي ضد درد مناسب شرايطتان مشورت نماييد. اما در صورتي كه سردرد شما طولاني و شديد شد حتما به پزشك خود مراجعه كنيد.
-در صورت بروز علایمی همچون اضطراب و پریشانی، اختلال در خواب، مشکل در دفع ادرار، احساس گزگز انگشتان، تغییر غیر عادی در اشتها یا وزن، تغییر طعم ها در دهان، زنگ زدن گوش، لکه های قرمز پوستی خارش دار، ریزش مو یا تعریق شدید و ضربان قلب نظم حتماً به پزشک خود مراجعه کنید.
-اين دارو مي تواند در نتايج تست هاي آزمايشگاهي و نوار قلبي تغييراتي ايجاد كند لذا پيش از انجام اين آزمايشات پزشك خود را از مصرف اين دارو مطلع نماييد.

سوال و جواب در خصوص کلومیپرامین:
سوال۱: کلومیپرامین خارجی بهتر است یا کلومیپرامین ایرانی؟ آیا کلومیپرامین خارجی در ایران پیدا می شود؟
جواب۱: قرص های کلومیپرامین ایرانی کیفیت خوب و قابل قبولی دارند و معمولا نیازی به استفاده از نوع خارجی وجود ندارد. با این حال کلومیپرامین خارجی با تجاری آنافرانیل بصورت تک نسخه ای توسط بعضی از شرکت های فوریتی وارد می شود. 
توصیه می شود که از مصرف کلومیپرمین خارجی که فاقد لیبل و برچسب اصالت است استفاده نکنید چون داروی قاچاق محسوب می شود و هیچ نظارتی بر کیفیت و نحوه واردات آن توسط وزارت بهداشت انجام نمی شود.

سوال۲: آیا کلومیپرامین در درمان انزال زودرس موثر است؟
جواب۲: انزال زودرس یکی از مشکلات پنهان جامعه است که ممکن است باعث اضطراب و تنش های عصبی بین زوج های جوان گردد. دلیل انزال زودرس در بسیاری از آقایان به علت فوران میل جنسی است و چون یکی از عوارض کلومیپرامین کاهش میل جنسی است می تواند فوران میل جنسی را کاهش دهد و به درمان انزال زودرس کمک کند. ولی توجه به این نکته ضروری است که این عارضه جانبی برای تمام مصرف کنندگان این دارو ایجاد نمی شود بنابراین ممکن است برای بعضی افراد اثربخشی فوق العاده و در بعضی افراد بدون تاثیر باشد.

سوال۳: آیا می توان از کلومیپرامین برای درمان انزال زودرس بدون تجویز پزشک استفاده کرد؟
جواب۳: به هیچ وجه توصیه نمی شود که داروهای اعصاب و روان را بدون تجویز پزشک مصرف کنید چون مصرف چنین داروهایی شرایط خاصی دارد و بر حسب شرایط بیمار مقادیر مصرف متفاوت است. ضمنا همانگونه که بیان شد ممکن است اثر بر روی انزال زودرس در بسیاری از بیماران مشاهده نشود. همچنین قطع دارو نیز شرایط خاصی دارد که در مجموع اجازه مصرف بدون اجازه پزشک به صلاح نیست.

سوال۴: چطور بعضی از انواع قرص کلومیپرامین ریز هستند و بعضی درشت؟ علت این تفاوت در سایز چیست؟
جواب۴: مقدار ماده موثره کلومیپرامین در قرص ۱۰ میلی گرم از کارخانجات مختلف یکسان است و تفاوت اندازه قرص ها به علت فرمولاسیون کلومیپرامین در کارخانه های مختلف است. در تولید قرص ها علاوه بر ماده موثر دارویی مقادیری از مواد دیگری هم وجود دارد که به آنها مواد اکسپیان گفته می شود. این مواد برای جمع کردن دارو موقع تولید و متلاشی کردن دارو در زمان ورود به معده است. اگر قرار باشد فقط ماده موثره دارو در قرص وجود داشته باشد ۱۰ میلی گرم وزن و حجم بسیار ناچیزی خواهد داشت بنابراین هر کارخانه بر حسب فرمولاسیون تحقیق شده در واحد تحقیق و توسعه مقادیر مشخصی از مواد اکسپیان استفاده می کند ولی همیشه اندازه قرص ۱۰ میلی گرم از یک کارخانه ثابت است.

سوال۵: مصرف کلومیپرامین برای یک بیمار از کارخانه های مختلف داروسازی مشکلی دارد؟
جواب۵: مشکل خاصی ندارد ولی در خصوص داروهای اعصاب و روان در شرایطی که دارو بر روی بیمار اثر مطلوبی داشته است بهتر است در دوره های بعدی تجویز پزشک مجددا از همان برند استفاده شود. علاوه بر این که کیفیت برندهای مختلف دارویی ممکن است متفاوت باشد بخشی از اثربخشی دارو مربوط به اثرات روانی آن است که مربوط به شکل٬ رنگ و سایز دارو است و با تغییر کارخانه ممکن است بیمار از چنین تاثیری بهره مند نشود

سوال۶: اگر پزشک توصیه کرده باشد که مصرف داروی کلومیپرامین چند دوره تکرار شود آیا برای هر بار گرفتن دارو از داروخانه نیاز به نسخه مجدد است؟
جواب۶: بله. در صورتی که برای چند دوره بیمار نیاز به دارو داشته باشد پزشک حتما در کنار نسخه قید می کند: قابل تکرار برای . دوره. اگر چنین جمله ای نوشته نشده باشد داروخانه می تواند این دارو را به شما ندهد. تحویل داروهای اعصاب و روان به علت مسئولیت زیادی که برای داروخانه دارد بسیار با احتیاط انجام می شود و این کاملا طبیعی است.

مشاهده داروهای ضد افسردگی با منشاء گیاهی در داروخانه اینترنتی دارویاب

Reference: www.Drugs.com

داروی کلومیپرامین یک نوع داروی ضد افسردگی است که طبق نظر پزشک برای درمان انواع بیماری های دیگر نیز تجویز می شود. در این مقاله با اطلاعات دارویی قرص کلومیپرامین و عوارض آن آشنا خواهید شد.

قرص کلومیپرامین یک نوع داروی ضد افسردگی سه حلقه ای می باشد. این دارو بر روی ترکیبات شیمیایی موجود در مغز که مقدارشان تغییر کرده است تاثیر می گذارد و علائم ناشی از بیماری را تغییر می دهد. داروی کلومیپرامین برای درمان وسواس، افسردگی، ضعف عضلانی ناشی از نارکولپسی و فوبیا تجویز می شود.

همچنین کلومیپرامین برای رفع علائم بیماری هایی مانند درد عصبی و اختلالات هراس تجویز می شود. کلویپرامین به صورت قرص موجود است و به طور خوراکی مصرف می شود. اثرات این دارو شش هفته پس از آغاز درمان ظاهر می شود از این رو اگر احساس بهبود کردید هم مصرف این قرص را ادامه دهید.

عوارض قرص کلومیپرامین 1

بیماری فوبیا وحشت و یا ترس از یک چیز خاص است که برای درمان آن کلویپرامین تجویز می شود. همچنین این قرص برای درمان کاتاپلکسی همراه با نارکوپسی نیز تجویز می شود. نارکوپسی یک مشکل دراز مدت است که بر روی خواب بیمار اثر می گذارد. بیماری کاتاپلکسی به ضعف ناگهانی عضلات بر اثر هیجانات عصبی و یا یک تحریک روحی گفته می شود. در این نوع بیماری به طور ناگهانی زانوها خم می شوند و سر به سمت جلو می افتد که این عوامل باعث می شوند تا فرد به زمین بخورد. قرص کلومیپرامین برای درمان این بیماری تجویز می شود و این علائم را کاهش می دهد.

توجه داشته باشید که قبل از مصرف قرص کلومیپرامین در صورت داشتن هر یک از شرایط زیر دارو ساز یا پزشک خود را مطلع سازید.

مصرف این قرص در افراد بالغ از ۲۵ میلی گرم در روز شروع می شود و می تواند تا ۲۵۰ میلی گرم به طور روزانه افزایش یابد.

تمام دارو های صنعتی و حتی گیاهی دارای عوارض جانبی هستند. عوارض قرص گلومیپرامین شامل موارد زیر می شود.

در صورت مصرف بالای ۲۵۰ میلی گرم روزانه احتمال تشنج افزایش می یابد. ممکن است داروی کلومیپرامین عوارض مهمی را به همراه داشته باشد. در صورت شدت هر یک از موارد زیر حتما با پزشک خود مراجعه نمایید.

در این مقاله با تمام اطلاعات دارویی قرص کلومیپرامین و کاربردها و عوارض آن آشنا شدید. پیشنهاد می کنیم برای داشتن اطلاعات در زمینه کاربرد ها و عوارض انواع دارو به بخش اطلاعات دارویی مراجعه نمایید.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

عوارض قرص کلومیپرامین 1

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت)  (دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediostar 218) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 218)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 3366 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

تهران، شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar 218 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

 

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1، مرکز زیبایی برکه

شماره های تماس (شنبه تا پنجشنبه از 9 صبح الی 9 شب):
(جمعه ها هم مرکز با رزرو قبلی فعال می باشد)

22612171 _ 21
2261218 _ 21761748 _ 92

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

عوارض قرص کلومیپرامین 1

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

31-36633126

31-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

915784617

51-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 91692472

ساير شماره ها:

61-329188

6132277


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

1333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881

713628782

933718359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 216 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و

87335611 و 9188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 1 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و

34324713
958194126933574236

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و

35-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

سلام
من می خواستم از شعبه کرج وقت بگیرم ولی متاسفانه شعبه کرج اصلا به تلفن جواب نمی دهند. آیا شماره تغییر کرده؟

گاهی اوقات خط مرکز دچار مشکل می شود لطفا مجددا تماس بگیرید. خط ها تغییر نکرده اند.

ارومیه
یا شهرهای اذربایجان غربی نمایندگی ندارین
برای آقایون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در این منطقه نداریم. در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اپراتور آقا وبا سابقه لازم داشتین در خدمت هستم وعلاقه دارم تا به صورت درصدی ونفری کار کنم تا به صورت حقوق ماهیانه والان هم با ۲ مرکز در ارتباط هستم


سپاسگزاریم

با سلام از کجا میتونیم از نوع دستگاه لیزری که تو مطب ها استفاده میشن مطمین بشیم؟

دستگاه های معتبر در سایت اطلاع رسانی شده است.
برند دستگاه، ساخت تولید و مشخصات اصلی در پشت دستگاه درج گردیده است.

چرا کرجو باز نمیکنه ، میشه آدرس و شماره تلفن بدین . ممنون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در کرج نداریم. میتوانید به مرکز شماره یک تهران مراجعه فرمایید.

https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88/

سلام . بندرعباس هم کلینیک دارین

در حال حاضر خیر.
شعبه اهواز فعال می باشد.

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (اسکلپیون یا مدیواستار 218 ساخت کمپانی زایس آلمان)
بی دردترین و بهداشتی ترین دستگاه الکساندرایت در ایران

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2532878/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-f2143751fafcc.m4a

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/25326/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-8a56a134e6231.m4a

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. همانطور که احتمالا

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253218/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ab51f35559ea.m4a

دستگاه های لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ سریعترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشند. این روش برای درمان سریع بخش های وسیع بدن موثر است. به علاوه روش ليزر اسكلپيون ٢٠١٨ برای افراد دارای پوست روشن یا سبزه روش بسیار موثری است. لیزر اسكلپيون یکی از روش هایی است که اغلب

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253187/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ed98bc342872.m4a

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند،

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2531792/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-58a4e37277b.m4a

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران) دارای بیشترین تخفیف لیزر مو در کشور
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1
2261218_21
22612171_21
92761748
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
913498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی شیراز

شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881 – 713628782

*********************************************
مرکز تخصصی مشهد
مشهد، احمد آباد،خیابان عرف، عارف 3، پلاک 26
شماره های تماس ( شنبه تا پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب)

شماره های تماس:
915784617
38463883 (51)
*********************************************

همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2532878/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-f2143751fafcc.m4a

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/25326/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-8a56a134e6231.m4a

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. همانطور که احتمالا

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253218/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ab51f35559ea.m4a

دستگاه های لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ سریعترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشند. این روش برای درمان سریع بخش های وسیع بدن موثر است. به علاوه روش ليزر اسكلپيون ٢٠١٨ برای افراد دارای پوست روشن یا سبزه روش بسیار موثری است. لیزر اسكلپيون یکی از روش هایی است که اغلب

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253187/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ed98bc342872.m4a

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند،

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2531792/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-58a4e37277b.m4a

موارد مصرف و عوارض کلومیپرامین : افسردگی یکی از مشکلاتی است که متاسفانه این روزها حتی بدون دلیل می تواند برای افرادی ظاهر شود ولی می تواند با بروز مشکلات خانوادگی، از دست دادن عزیزان و به وجود بیاید.داروهای مختلفی وجود داشته است که برای درمان افسردگی تولید شده اند که کلومیپرامین یکی از این داروهاست.

این دارو به صورت قرص در داروخانه وجود داشته است و جز داروهای ضدافسردگی سه حلقه ی به شمار می رود که برای درمان مواردی چون وسواس، افسردگی، درد عصبی به واسطه پزشکان تجویز می گردد.

با وجود اینکه مصرف این دارو در برطرف کردن افسردگی تاثیرات مثبتی دارد اما بهتر است بدانید که هیچ وقت به صورت خودسرانه نباید برای مصرف دارو اقدام نمایید چرا که می تواند عوارض جدی برای شما به وجود بیاورد. به صورت کلی موارد مصرف کلومیپرامین شامل موارد زیر است:

این دارو به شکل خوراکی مصرف می شود و اگر برای درمان افسردگی تجویز شده باشد زمان شروع اثر آن دو الی سه هفته می باشد و دفع این دارو به واسطه کلیه ها صورت می گیرد.

عوارض قرص کلومیپرامین 1

نکته) اگر از دارو برای درمان افسردگی استفاده می کنید میتوانید با نظر پزشک روشهای طبیعی را نیز بکار بگیرید.

نکته) این دارو برای درمان انزال زودرس نیز تجویز می شود.

موارد مصرف و عوارض کلومیپرامین : میزان دقیق مصرف دارو همواره باید توسط پزشک مشخص شود و بیمار نباید به صورت خودسرانه دوز مصرف دارو را کم یا زیاد نماید. معمولا برای بزرگسالان اگر به عنوان ضد افسردگی تجویز شود در روز سه بار به میزان 25 میلی گرم خواهد بود.

مقدار مصرف این دارو با توجه به نیاز بیمار و تحمل او تعیین می شود. اگر به عنوان ضدافسردگی در نوجوانان باشد در روز 2 تا 3 میلی گرم مصرف می شود و ممکن است هر 4 الی 5 روز مقدار آن 1 میلی گرم افزایش داشته باشد.

موارد مصرف و عوارض کلومیپرامین : دقت داشته باشید به منظور پیشگیری از عوارض دارو، باید حتما با نظر پزشک مصرف شود. از رایج ترین عوارض مصرف این دارو شامل موارد زیر می باشد:

دقت داشته باشید که اگر برای یک نوبت فراموش کردید که دارو را مصرف کنید حتما به محض یادآوری اقدام به مصرف دارو کنید ولی اگر به نوبت بعدی نزدیک هستید باید نوبتی را که فراموش کرده اید، رها کنید و به سراغ نوبت جدید بروید.

1)این دارو در شیر ترشح می شود لذا توصیه می شود که حتما خانم های شیرده برای مصرف این دارو، از پزشک مشورت های لازم را دریافت کنند.

2)توصیه می شود برای کودکان از این دارو استفاده نشود.

3)ممکن است با مصرف این دارو، حساسیت به نور ایجاد شود لذا ضروری می باشد که از پوشش ضد افتاب استفاده گردد.

4)به منظور تسکین خشکی دهان میتوانید از آب نبات یا ادامسهای استفاده کنید  که بدون قند هستند. در صورتی که از 2 هفته خشکی دهان شما به طول می انجامید حتما با پزشک مشورت نمایید.

5) به دلیل اینکه سالمندان نسبت به بروز عوارض دارویی حساس تر هستند لذا توصیه می شود برای آن ها از حداقل میزان مصرف استفاده گردد.

6)این غذا را میتوانید بدون غذا مصرف کنید یا برای اینکه از حال بهم زدگی جلوگیری شود با غذا مصرف شود.

7)ممکن است در هفته اول مصرف، بیمار با حالت خودکشی روبرو شود لذا باید در این مدت تحت درمان باشد.

طراحی سایت و اجرا توسط اینتن


URL: http://ijpcp.iums.ac.ir/article-1-221-fa.html

عوارض قرص کلومیپرامین 1

چکیده

هدف: هدف از اجرای این پژوهش، بررسی تأثیر فلوکستین و کلومی‌پرامین بر قندخون، تری‏گلیسرید، کلسترول، آزمون‌های عملکرد کبدی و وزن، در کودکان و نوجوانان مبتلا به وسواس فکری و عملی بوده است.

روش: 3 بیمار مبتلا به وسواس فکری و عملی 17-7 ساله که به درمانگاه بیمارستان روزبه مراجعه کرده بودند، انتخاب شدند. برای تشخیص، مصاحبه بالینی بر پایه ملاک‌های تشخیصی DSM-IV، پرسشه وسواس مادزلی و ییل‏براون به‌کار برده شد. بیماران به‌طور تصادفی در دو گروه 15 نفری جای داده شدند. آزمایش‌های لازم برای تعیین سطح پایه قندخون ناشتا، تری‌گلیسیرید، کلسترول و آزمون‌های عملکرد کبدی توسط آزمایشگاه و تعیین وزن افراد در دو گروه، پیش از شروع درمان و در هفته‏های دوم، چهارم و هشتم انجام شد. پژوهش به صورت دو سر کور به اجرا درآمد. گروه اول تحت درمان با فلوکستین با مقدار مصرف 2-1 میلی‏گرم روزانه در شروع درمان و افزایش آن به 6-2 میلی‏گرم روزانه در هفته دوم قرار گرفت. در گروه دوم کلومی‌پرامین، 25 میلی‌گرم روزانه، در شروع درمان و افزایش آن به 1-75 میلی‏گرم روزانه در هفته دوم به‌کار برده شد. داده‌ها به کمک روش‌های آمار توصیفی و آزمونt تحلیل شد.

یافته‌ها: این بررسی نشان داد که داروی فلوکستین به طور معنی‌داری باعث کاهش غلظت قند خون ناشتا، غلظت خونی کلسترول و تری‌گلیسیرید و هم‌چنین موجب افزایش غلظت کبدی ALP شده است. اما، کلومی‌پرامین سبب افزایش غلظت قند خون ناشتا، تری‌گلیسیرید و کلسترول شد؛ درحالی‌که تغییری در غلظت کبدی ALP به وجود نیاورد. فلوکستین و کلومی‌پرامین هر دو موجب افزایش غلظت کبدی SGOT و SGPT شده‌اند. مصرف داروی فلوکستین پس از هشت هفته سبب کاهش محسوس وزن نشد در حالی که کلومی‌پرامین موجب افزایش محسوسی در وزن پس از هشت هفته شد.

نتیجه: به نظر می‏رسد، فلوکستین در درمان وسواس فکری و عملی بیماران وسواسی که دچار دیابت و یا بیماری‌های قلبی و عروقی نیز هستند و از چاقی هم رنج می‏برند، داروی مناسب‏تری باشد.

مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران
تهران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران

تلفن دانشگاه : 216656899

تلفن ناشر : 218636497 – 218637228
: http://ijpcp.iums.ac.ir
: ijpcp@iums.ac.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران می باشد.

طراحی و بره نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 219 All Rights Reserved | Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *