عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast
عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

65,000 تومان

قرص مخمر آبجو Brewers Yeast

افزایش دهنده اشتها , چاقی صورت و چاق کننده بدن , ساخت کشور انگلستان , دارای مجوز از سازمان غذا و دارو

کاهش سطح کلسترول بد(LDL) وافزایش سطح کلسترول خوب(HDL)

افزایش سطح انرژی بدن – رفع خستگی – کمک به ترمیم بافتهای آسیب دیده – تقویت سیستم ایمنی و عصبی – حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، کبد ومجاری گوارشی

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

قرص مخمر آبجو brewers yeast

افزایش اشتها

افزایش وزن بدن و چاق شدن سریع

کندی روند پیری و افزایش شور جوانی , شادابی و نشاط

افزایش سطح انرژی بدن و کاهش استرس , درمان افسردگی

چاق کننده صورت و رفع چین و چروک

قرص مخمر آبجو چاق کننده قوی و اشتها آور است که از مخمر آبجو ساخته شده است این قرص علاوه بر افزایش اشتها برای چاق شدن و خصوصا چاقی در ناحیه صورت فواید دیگری نیز برای بدن دارد که در ادامه به بررسی انها میپردازیم.

مخمر آبجو از عنصری به نام  Saccharomyces cerevisiae، که یک قارچ تک سلولی است ساخته شده است. مخمر آبجو طعم تلخ دارد. مخمر آبجو به عنوان مکمل غذایی برای چاقی و افزایش وزن بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو یک منبع غنی از کروم است که ممکن است به بدن شما کمک کند تا سطح قند خون طبیعی خود را حفظ کنید. و نیز منبعی از ویتامین B است. مخمر آبجو پروبیوتیک محسوب می شود و برای کمک به هضم غذا استفاده می شود.

قرص مخمر آبجو حاوی موجودات کوچک (میکرو فلورا) است که به حفظ عملکرد مناسب دستگاه گوارش کمک می کند.

قرص مخمر آبجو یک مکمل تغذیه ای و اشتها آور است که سطح انرژی بدن را افزایش داده و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

قرص اشتها آور مخمر آبجو

مخمر ابجو منبعی غنی از:

• کروم

• پروتئین

• سلنیوم

• پتاسیم

• آهن

• فلز روی

• منیزیم

قرص اشتها اور مخمر ابجو یک منبع عالی از ویتامین های B است که عبارتند از:

∗ تیامین (B-1)

∗ ریبوفلاوین (B-2)

∗ نیاسین (B-3)

∗ اسید پانتوتنیک (B-5)

∗ پیریدوکسین (B-6)

∗ فولیک اسید (B-9)

∗ بیوتین (B-7)

 دیگر مزایای قرص مخمر آبجو برای بدن علاوه بر چاقی و افزایش وزن :

قرص مخمر آبجو سطح انرژی بدن را افزایش می دهد و به حفظ پوست، مو، چشم و دهان کمک می کند. این ممکن است در حمایت از سیستم عصبی و افزایش سیستم ایمنی موثر باشد.

کروم موجود در قرص اشتها اور مخمر آبجو با بهبود تحمل گلوکز به کنترل قند خون بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک می کند.

خصوصیات پروبیوتیک مخمر آبجو یک راه موثر برای جلوگیری از اسهال است. این مورد برای درمان اختلالات دیگر دستگاه گوارش مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله:

♦ اسهال ناشی از آنتی بیوتیک ها

♦ اسهال مسافرتی

♦ سندرم روده تحریک پذیر

♦ کولیت باکتری کلوستریدیوم

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

♦ عدم تحمل لاکتوز

 

بهترین مارک قرص مخمر آبجو

قبل از مصرف مخمر آبجو باید با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود صحبت کنید. مکمل هایی مانند مخمر آبجو می توانند با داروهای خاص ارتباط برقرار کنند.

عوارض جانبی مخمر آبجو به طور کلی خفیف است. شایع ترین عوارض جانبی گاز اضافی، نفخ و سردرد میگرنی است.

در صورت بروز درد قفسه سینه، گلو و یا تنگی قفسه سینه، و یا دشواری تنفس، مصرف مخمر آبجو را متوقف کنید و بلافاصله با مراقبین بهداشتی خود تماس بگیرید. این عوارض ممکن است بخاطر واکنش آلرژیک به مخمر آبجو باشد.

قرص مخمر آبجو منبع یک ویتامین B است اما حاوی B-12 نیست. مقدار نامناسب B-12 می تواند باعث کم خونی شود، بنابراین مهم است که مطمئن شوید منابع B-12 در رژیم غذایی شما وجود دارد.

مخمر آبجو به عنوان یک پودر، فلکس، مایع یا قرص در دسترس است دوز متوسط بالغ یک تا دو قاشق غذاخوری روزانه است. می توان آن را به غذا یا مخلوط با آب، استفاده کرد قرص مخمر آبجو نیز با یک لیوان آب ۲ یا ۳ بار در روز مصرف میشود .

بهتر است قبل از مصرف هر مکمل مانند قرص مخمر آبجو، با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود مشورت کنید. پزشک شما ممکن است توصیه کند که در ابتدا دوز کمتری از قرص مخمر آبجو را مصرف کنید تا عوارض جانبی احتمالی را بررسی کنید.

تعاملات دارویی

قرص مخمر آبجو می تواند با انواع مختلف داروها ارتباط برقرار کند.

مهار کننده های مونوآمین اکسیداز (MAOIs): این داروها عبارتند از تراریلی سیفروم، اسلایژیلین و ایزوکاربوکازید. این نوع دارو برای درمان افسردگی استفاده می شود. مقدار زیاد تیامین در مخمر آبجو می تواند منجر به بحران پرفشاری خون شود.

مپریدین: این یک داروی ضد درد است. بحران فشار خون بالا می تواند رخ دهد که مخمر آبجو با این مواد مخدر ارتباط برقرار می کند.

داروهای دیابت: مخمر آبجو می تواند سطح قند خون خود را کاهش دهد. مصرف آن در ترکیب با داروهای دیابت می تواند شما را در معرض خطر پایین افتادن قند خون مطلوب (هیپوگلیسمی) قرار دهد.

قبل از مصرف مخمر آبجو، اگر حامله یا شیردهی دارید، با پزشک خود مشورت کنید. همچنین اگر سوتین وریدی مرکزی یا هر یک از موارد زیر را داشته باشید، باید با احتیاط نیز احتیاط کنید:

دیابت

بیماری کرون

عفونت های مکرر مخمر

آلرژی های مخمر

سیستم ایمنی ضعیف

برای شما ممکن است مفید باشد که لیستی از هر شرایطی که دارید و داروهایی را که قبل از مخمر ابجو مصرف کرده اید را بررسی کنید. به این ترتیب شما خودتان نیز میتوانید تعیین کنید که مخمر آبجو برای نیازهای شما مناسب است.

مخمر آبجو نوعی مخمر است که محصولی از آبجو می باشد. مکمل های غذایی حاوی مخمر آبجو اغلب حاوی مخلوط غیر زنده، مخمر خشک هستند. مردم بیشتر ترجیح میدهند از قرص مخمر آبجو برای افزایش اشتها و چاق شدن استفاده می کنند .

موارد مصرف قرص مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو چگونه عمل می کند؟

با توجه به مقدار کروم در مخمر آبجو، علاقه به استفاده از آن برای کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت وجود دارد. کروم ممکن است به بدن کمک کند که انسولین را به طور موثرتری مصرف کند. این می تواند سطح قند خون را کاهش دهد.

به علاوه، مخمر آبجو  آنزیم های روده را افزایش می دهد که می تواند به کاهش اسهال کمک کند.

مخمر آبجو ممکن است به مبارزه با باکتری هایی که باعث عفونت در روده می شوند کمک کند و دفاع بدن را در برابر عفونت های ریه های ویروسی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی بهبود بخشد.

♣ مخمر آبجو منبع غنی ویتامین B و پروتئین است.

سندرم پیش از قاعدگی (PMS). قرص مخمر آبجو که حاوی انواع  ویتامین ها و مواد معدنی است از طریق دهان می تواند علائم PMS را کاهش دهد.

قرص چاقی مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو به منظور درمان مشکلات تنفسی، از جمله عفونت های سرماخوردگی و سایر دستگاه های تنفسی فوقانی، آنفلوانزا، آلرژی فصلی و آنفولانزای خوکی گرفته شده است. مخمر آبجو همچنین برای درمان اسهال، تورم کولون (کولیت) به علت باکتری Clostridium difficile، کلسترول بالا، از دست دادن اشتها، آکنه، سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، جوش بر روی پوست (furunculosis)، نوع ۲ دیابت و سندرم روده تحریک پذیر (IBS). همچنین به عنوان منبع ویتامین B، کروم و پروتئین استفاده میشود.

تب یونجه (رینیت آلرژیک). تحقیقات اولیه نشان می دهد مصرف ۵۰۰ میلی گرم یک محصول مخمر آبجو به مدت ۱۲ هفته باعث کاهش علائم بینی در ارتباط با آلرژی فصلی در گرده های بالایی می شود. با این حال، به نظر نمی رسد این محصول علائم چشم را بهبود بخشد. به نظر نمی رسد علائم بینی یا چشم در طول فصل آلرژی را بهبود بخشد اگر تعداد گرده کمتر باشد.

تورم کولون (کولیت) به علت باکتری Clostridium difficile. گزارش شده است که مصرف مخمر آبجو به مدت ۴ ماه همراه با وانکومایسین به مدت ۳۰ روز ممکن است به درمان کولیت ناشی از باکتری Clostridium difficile کمک کند و از عود مجدد جلوگیری کند.

دیابت. تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف قرص مخمر آبجو حاوی کروم به مدت ۸ هفته می تواند سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت را کاهش دهد. همچنین ممکن است نیاز به استفاده از داروهای خاص دیابت را کاهش دهد.

کلسترول بالا. تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از قرص مخمر آبجو به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول خون و افزایش سطح کلسترول LDL یا HDL در افرادی می شود که دارای کلسترول بالا هستند.

  آنفلوانزای معمولی (آنفلوآنزا). برخی از تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف یک محصول مخمر آبجو (EpiCor توسط Embria Health Sciences) برای ۱۲ هفته احتمال ابتلا به آنفولانزا را در افرادی که واکسن آنفلوانزا دریافت نکرده اند، کاهش می دهد. اما به نظر نمی رسد طول مدت یا شدت علائم آنفلوانزا در این افراد که بیمار می شوند را کاهش دهد. با این وجود، دیگر تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از این محصول مخمر آبجو هم خطر ابتلا به سرماخوردگی و یا آنفولانزا را کاهش می دهد و باعث می شود که علائم افراد سالم که به تازگی نشانه های آنفلوآنزا دریافت کرده اند، سریع تر حل شوند.

سندرم روده تحریک پذیر (IBS). تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف ۵۰۰ میلی گرم یا ۱۰۰۰ میلی گرم مخمر هر روز به مدت ۱۲ هفته ممکن است درد روده و مدفوع سخت را در افراد مبتلا به IBS با یبوست کاهش دهد. به نظر می رسد حداقل یک ماه طول بکشد تا هر گونه مزایایی به وجود آید.

♣ ویتامینهای گروه B در متابولیسم کربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند.

از مخمر آبجو میتوان در درمان وبا, پیشگیری از بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودکننده، آکنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه.

مصرف قرص مخمر آبجو , باعث تغییر فلور طبیعی روده , افزایش باکتریهای مفید  و کاهش باکتریهای مضر و بیماریزای روده میشود

مصرف مکمل مخمر آبجو کمک میکند تا راحت تر بخوابیم, نیاسین و پیروکسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد.

♣ فیبر موجود در مخمر آبجو در بر طرف کردن یبوست موثر است.

    آکنه. جوش . اسهال . از دست دادن اشتها و دیگر موارد با مصرف قرص مخمر آبجو برطرف میشوند.

اثرات جانبی و ایمنی

قرص مخمر آبجو برای بسیاری از افراد مفید است. و عوارضی ندارد یک محصول مخمر آبجو در دوزهای ۵۰۰ و  ۱۰۰۰میلی گرم در روز به مدت ۱۲ هفته استفاده میشود. در برخی از مردم، مخمر آبجو ممکن است سردرد، ناراحتی معده و گاز (نفخ شکم) ایجاد کند.

هشدارها و موارد منع مصرف :

دوران بارداری و شیردهی: در صورت بارداری یا شیردهی اطلاعات ایمنی کافی در مورد ایمن بودن مصرف قرص مخمر آبجو وجود ندارد . بنابراین از مصرف آن اجتناب کنید.

آلرژی به مخمر: افراد مبتلا به حساسیت یا حساس به مخمر ممکن است خارش و تورم داشته باشند.

بیماری کرون: مخمر آبجو می تواند بیماری کرون را بدتر کند. اگر بیماری کرون دارید، از مخمر آبجو استفاده نکنید.

دیابت: مصرف مخمر بلور حاوی کروم می تواند سطح قند خون را کاهش دهد. اگر دیابت دارید و برای پایین آوردن قند خون خود دارو مصرف می کنید، مصرف قرص مخمر آبجو میتواند باعث کاهش میزان قند خون شما شود. قند خون خود را با دقت کنترل کنید.

سیستم ایمنی ضعیف: نگرانی وجود دارد که مخمر آبجو از مکمل ها ممکن است خطر ابتلا به عفونت های خون را در افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف شده است افزایش دهد. این شامل افراد مبتلا به اچ آی وی / ایدز، سرطان، یا افرادی است که برای جلوگیری از رد یک ارگان پیوند خورده از دارو استفاده کرده اند. اگر یک سیستم ایمنی ضعیف داشته باشید، قبل از مصرف مکمل مخمر آبجو، با پزشک خود صحبت کنید.

 

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات زناشویی اصل و مجاز ،مکمل های بدنسازی، چاقی و لاغری ، افزایش قد ، آرایش و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، امکان خرید آنلاین راحت و مطمئن را در هر ساعت شبانه روزی فراهم کرده است.

ارسال سریع به سراسر ایران پرداخت در محل ویژه تهران ارسال با پیک در تهران ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

قرص چاقی سوپر برور یست شرکت Health Aid هلث اید با مجوز بهداشت به شماره

301001045093،بدون بازگشت و عوارض؛کاملا طبیعی افزایش اشتها؛افزایش سطح انرژی بدن؛محصول کشور انگلستان،

با دلگرم همراه باشید.

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

قرص چاقی سوپر برور یست Super Brewers Yeastیك مكمل غذایی بسیار مناسب و كاملا طبیعی ساخت كشور انگلستان میباشد. این فراورده علاوه برارزش بالای غذایی تنها محصول بی خطر و كاملا طبیعی برای افزایش وزن میباشد.پودرهای پروتئین و محصولات مشابه موجود در بازار به دلیل تركیبات شیمیایی و نحوه تخلیص اسید های امینه در آنها به شدت دیر هضم بوده و فشار فراوانی را به دستگاه گوارش وكبد وارد می آورند.قرصهای برور یست بصورتی كاملا طبیعی حاوی بسیاری از تركیبات مورد نیاز بدن انسان میباشند .

قرص سوپر برور یست حاوی تمام ویتامینهای گروه B میباشد به غیر از ویتامین B12، مگر اینكه مخمر آبجو با این ویتامین نیز غنی سازی شده باشد. ویتاینهای B شامل: تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، پانتوتنیك اسید(B5)، پیروكسیدین(B6)، فولیك اسید و یا فولات(B9) ، بیوتین(H) .

قرص سوپر برور یست حاوی 16 نوع اسید آمینه میباشد كه تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل میگردد. در هر 30 گرم بیو یست 16 گرم پروتئین وجود دارد.

افزایش اشتها-افزایش سطح انرژی بدن-رفع خستگی-كمك به ترمیم بافتهای آسیب دیده-تقویت سیستم ایمنی و عصبی-حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، كبد ومجاری گوارشی. از دیگر فواید بیویست میباشد.

دوز مجاز و طریقه مصرف :

افراد بالغ و کودکان بالاتر از 6 سال روزانه 6 تا 8 قرص میل نمایند

قیمت : 35000 تومان

نکته بسیار مهم :

محصولات دیگر با همین نام و نامهای مشابه به هیچ وجه اصل نبوده مگر اینکه شماره مجوز بهداشت و نام و آدرس شرکت وارد کننده آن روی بسته و قوطی درون درج شده باشد .

8 تا 10 کیلو در ماه 240عدد قرص در هر قوطی برای یک دوره 1ماهه قرص سوپر برور یست حاوی 14 نوع مواد معدنی میباشد بویژه كروم ، فسفروسلنیوم. روی، آهن، مس، منیزیوم، منگنز و پتاسیم دیگر مواد معدنی موجود در بیو یست میباشند. كروم موجود در قرص سوپر برور یست بهترین منبع غذایی كروم محسوب میگردد. قرص سوپر برور یست حاوی فیبر نیز میباشد. در هر 30 گرم از بیویست 6 گرم فیبر موجود است. قرص سوپر برور یست حاوی بتا گلوكان میباشد. بتا گلوكان یك آنتی اكسیدان قوی بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.قرص سوپر برور یست حاوی نوكلئیك اسیدها و نوكلئوزیدها میباشد. بویژه ریبونوكلئیك اسید(RNA) و اینوزین.

وكلئیك اسید ها و نوكلئوزیدها ترمیم بافتها را تسریع كرده و روند پیری را كند میسازند.سلنیوم موجود در سوپر برور یست خاصیت ضد سرطانی دارد، از سلولهای كبدی محافظت میكند و یك آنتی اكسیدان قوی میباشد كه از امراض قلبی-عروقی پیشگیری میكند. كروم موجود در سوپر برور یست دارای خواص: تنظیم سطح قند خون (كاهش قند خون)-كاهش گلوكز ناشتا و بهبود تحمل گلوكز در افراد دیابتی با افزایش حساسیت سلولها به انسولین-كاهش چربیهای بدن و افزایش توده عضلانی (در صورتی كه با ورزش و رژیم غذایی متعادل همراه باشد) – كاهش كلسترول و تری گلیسریدهای خون-كاهش سطح كلسترول بد(LDL) وافزایش سطح كلسترول خوب(HDL).

ویتامینهای گروه B در متابولیسم كربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند. از قرص سوپر برور یست در درمان ویا پیشگیری بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودكننده، آكنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه. مصرف سوپر برور یست فلور طبیعی روده را تغییر داده و باكتریهای مفید روده را افزایش و باكتریهای مضر و بیماریزای روده را كاهش میدهد. مصرف سوپر برور كمك میكند تا راحت تر به خواب رویم. نیاسین و پیروكسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد. فیبر موجود در سوپر برور یست در بر طرف كردن یبوست موثر است.افراد مبتلا به نقرس نبایستی از آن استفاده كنند. زنان باردار و یا شیرده بهتر است از مصرف آن خودداری كنند، مگر زیر نظر پزشك. افرادی كه سیستم ایمنی بدنشان خیلی ضعیف است بایستی از مصرف آن خودداری كنند.

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

قرص چاق کننده گیاهی,قرص چاق کننده گیاهی فرشته,قرص چاق کننده گیاهی هیمالیا,قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast,قرص چاق کننده گیاهی مخمر آبجو,قرص چاق کننده گیاهی اصل Brewers Yeast,قرص چاق کننده گیاهی بدون عوارض,قرص چاق کننده گیاهی پوریا,قرص چاق کننده گیاهی جینسینگ,قرص چاق کننده گیاهی صورت,قرص گیاهی چاق کننده ی فرشته,قرص گیاهی چاق کننده صورت هیمالیا,عوارض قرص گیاهی چاق کننده هیمالیا,قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast اصل 240 تایی مخمر ابجو,قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast اصل,قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast ساخت انگلستان,قرص چاق کننده گیاهی مخمر آبجو Brewers Yeast اورجینال,خرید قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast,عوارض قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast,قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast اصل مخمر ابجو,بهترین قرص گیاهی چاق کننده بدون عوارض,قرص گیاهی چاق کننده و اشتها آور پوریا,کپسول چاق کننده گیاهی جینسینگ,کپسول چاق کننده صورت گیاهی,قرص گیاهی چاق کننده صورت اکسیر,قرص های گیاهی چاق کننده صورت,بهترین قرص گیاهی چاق کننده صورت

قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast اصل مخمر ابجو

دمنوش های گیاهی چاق کننده

داروی چاقی بدون عوارض

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

داروهای گیاهی اشتها آور و چاق کننده

پودر چاق کننده گیاهی

معجون چاق کننده سریع

گیاهان اشتها آور و چاق کننده

عرقیات گیاهی برای چاق شدن

عرقیات اشتها آور و چاق کننده

Back to Top


© 2019 خرید از داروخانه

 

تحویل تهران 4 الی 5 ساعت کاری

تحویل سایر شهر های کشور 48 الی 72 ساعت کاری

پشتیبانی 24 ساعته تلگرام shop_operator@

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

*ممکن است به علت تعداد زیاد پیام ها جواب خود را با تاخیر دریافت نمایید. لطفا شکیبا باشید

 

 

مخمر آبجو بریوریست فوق العاده قوی و موثر در چاقی بدن در کمتر از یک هفته

مطمئنا شما به دیگران توصیه خواهید کرد…

شما با خرید این محصول روی 10 کیلو افزایش وزن حساب باز کنید..

بدون کورتون بدون هورمون. کاملا گیاهی و اصلی

اشتهای شما را کاملا باز میکند

قیمت واقعا مناسب

پایان جستجو اینجاست…

برای اولین بار در سایت تخفیفی قرار گرفت. درصد رضایتمندی مشتریان 99 درصد

وقتتان را هدر ندهید. بهترین سایت ارائه کننده شفاف از نظر قیمت، نظرات کاربران، و پویایی سایت، پشتیبانی تلگرامی. تلفنی ، موبایلی، پرسش و پاسخ زنده، کدرهگیری انلاین رهگیری زنده مرسوله برای راحتی شما فراهم شده است.که این اطمینان رو به خریدار میدهد با خیال راحت و ایمن خرید خودشان را انجام بدهند.

با قیمت بسیار مناسب و تضمین شده سایت

همین الان سفارش دهید و سریع دریافت کنید و به هدف اصلی فکر کنید

 

توضیحات در سایت بسیار مناسب و دقیق اعلام شده است.لطفا از تماس تلفنی بی مورد خودداری فرمایید و فقط در صورتی که در سفارش کالا به مشکل برمیخورید تماس حاصل نمایید.

سوالات بی مورد از قبیل عوارض دارد یا ندارد! تاثیر دارد یا ندارد! مشکلی دارد یا ندارد کاملا واضح درسایت گفته شده است!

شرکت Health Aid

بسته بندی شده توسط شرکت داروسازی شفا

 این دارو در معاونت غذا و دارو ثبت شده است:

شماره نامه ۲۳۰۷۲ مورخ ۸۷/۹/۳۰ معاونت غذا ودارو

IRC 1228073519

Brewers Yeast یک نوع مخمر آبجو می باشد که طبق آمار بیشترین تأثیر را روی افراد لاغر دارد

این دارو در معاونت غذا و دارو ثبت شده و فاقد هر گونه عوارض جانبی می باشد

این قرصها حاوی انواع پروتئین ها و مولتی ویتامین ها و مواد خوراکی ( بدون مواد مضر)

ما این محصول را با تضمین ۷-۱۰ کیلوگرم در طول دوره بدون بازگشت به شما توصیه میکنیم.

به امید سلامت شما عزیزان

نکاتی در مورد این دارو مخمر ابجو:

 

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

ترکیبات قرص مخمر آبجو

 

خواص قرص مخمر آبجو

 

 

موارد منع مصرف

تداخلات احتمالی و عوارض

دوز مجاز مصرفی

معمولا دوز مصرفی روزانه آن ۲ تا ۸ قرص متغیر میباشد. با اینکه مصرف دوز بالای این مکمل عوارض خطرناکی در برندارد اما بهتر است از مصرف بیش از اندازه آن خودداری کنید.

برای کودکان بالای ۶ سال روزانه بین ۶ تا ۸ قرص توصیه می شود.

توضیحات در سایت بسیار مناسب و دقیق اعلام شده است.لطفا از پرسش های  بی مورد از قبیل عوارض دارد یا ندارد! تاثیر دارد یا ندارد! مشکلی دارد یا ندارد کاملا واضح درسایت گفته شده و نیازی به دوباره مطرح کردن نیست.

اینها ساپلیمینت (مکمل غذایی )هستند هیچگونه عوارضی ندارد و هیچ مشکلی برای بدن ایجاد نمیکند.و برای بدن بسیار بسیار مفید است.

 

,قرص چاق کننده مخمر ابجو,قرص چاق کننده و اشتهاآور مخمر آبجو,ایا قرص مخمر ابجو چاق کننده است,قرص چاق کننده مخمر,قرص چاق کننده Brewers Yeast,قرص مخمر آبجو چاق کننده است,قرص چاق کننده گیاهی ,مخمر آبجو,مخمر آبجو از کجا بخریم,مخمر آبجو چیست,مخمر آبجو اصل,مخمر آبجو داروخانه,مخمر آبجو خواص,مخمر آبجو فعال,مخمر آبجو برای چاقی,مخمر آبجو قرص,مخمر آبجو و چاقی صورت,مخمر ابجو چیست,قرص مخمر آبجو چیست؟,قرص مخمر ابجو برای چیست,قرص مخمر آبجو اصل,قرص مخمر آبجو داروخانه,قرص مخمر آبجو در داروخانه,قرص مخمر آبجو خواص,قرص مخمر آبجو فعال,مخمر آبجوی فعال,مخمر آبجو غیر فعال,مخمر آبجو برای چاقی صورت,قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت,مخمر آبجو چاقی,مخمر آبجو و چاقی,قرص مخمر ابجو برای چاقی,تاثیر قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت,قرص مخمر ابجو برای چاق شدن,طریقه مصرف قرص مخمر ابجو برای چاقی,قرص مخمر آبجو فرانسه,قرص مخمر آبجو و چاقی صورت,قرص مخمر آبجو ایرانی,قرص مخمر آبجو فرانسوی,قرص مخمر آبجو Top Levure,قرص مخمر آبجو ساخت فرانسه,قرص مخمر آبجو تاپ لوور,قرص مخمر آبجو Tnt,قرص مخمر ابجو چاقی صورت,مخمر ابجو برای چاقی صورتBrewers Yeast

یک بسته قرص

قیمت ماه قبل کالا: 58,000 تومان

قیمت امروز کالا : 58,000 تومان

 

,خرید قرص چاقی,خرید قرص چاقی صورت,خرید قرص چاقی فرشته,خرید قرص چاقی دراگون,خرید قرص چاقی فت فست,خرید قرص چاقی گامبو,خرید قرص چاقی صورت فت فیس,خرید قرص چاقی هیمالیا,خرید قرص چاقی مگارنج,خرید قرص چاقی 5040,خرید قرص چاقی صورت بیوتی فت,خرید قرص چاقی صورت اکسیر,قیمت قرص چاقی صورت فت فیس,قیمت قرص چاقی صورت فت فیس اکسترا,خرید اینترنتی قرص چاقی صورت,خرید اینترنتی قرص چاقی صورت فت فیس اصل,خرید پستی قرص چاقی صورت,قیمت قرص چاقی صورت,خرید اینترنتی کپسول چاقی فرشته,خرید کپسول چاقی فرشته,قیمت قرص چاقی فرشته,خرید پستی قرص چاقی فرشته,قیمت قرص چاقی دراگون,خرید اینترنتی قرص چاقی دراگون,خرید قرص چاقی فت فست اصل,قیمت قرص چاقی فت فست,قیمت کپسول چاقی فت فست,خرید کپسول چاقی فت فست,خرید اینترنتی قرص چاقی فت فست,خرید پستی قرص چاقی فت فست,خرید قرص های چاقی فت فست,خرید اینترنتی کپسول چاقی فت فست,قیمت قرص های چاقی فت فست,خرید اینترنتی قرص چاق کننده صورت فت فیس,خرید اینترنتی قرص چاقی صورت فت فیس,خرید قرص چاق کننده صورت فت فیس,قیمت قرص چاق کننده صورت فت فیس,قیمت قرص چاقی مگارنج,قرص چاقی,قرص چاقی صورت,قرص چاقی 5040,قرص چاقی دراگون,قرص چاقی فرشته,قرص چاقی ران وباسن,قرص چاقی گامبو,قرص چاقی ۵۰۴۰,قرص چاقی مخمر آبجو,قرص چاقی پایین تنه,قرص چاقی صورت,قرص چاقی صورت اکسیر,قرص چاقی صورت فت فیس,قرص چاقی صورت درسا,قرص چاقی صورت گیاهی,قرص چاقی صورت Fat Face,قرص چاقی صورت هیمالیا,قرص چاقی صورت بدون بازگشت,قرص چاقی صورت Exir,قرص چاقی درفروشگاه 5040,قرص چاقی فروشگاه 5040,قرص چاقی دراگون چیست,قرص چاقی دراگون,قرص چاقی دراگون فت فست,قرص چاقی دراگون چینی,قرص چاقی دراگون چه عوارضی دارد,قرص دراگون چاقی صورت,کپسول چاقی دراگون,قرص چاقی Dragon,قرص دراگون چاق کننده,قرص چاقی فرشته,قرص چاقی فرشته عوارض,قرص چاقی فرشته عارف,قرص چاقی فرشته اصل,قرص چاقی فرشته خوبه,کپسول چاقی فرشته,کپسول چاقی فرشته اصل,کپسول چاقی فرشته عوارض,قرص فرشته چاق کننده,قرص چاق کننده ران وباسن,کپسول چاقی گامبو,عوارض قرص چاقی مخمر آبجو,خرید قرص چاقی مخمر ابجو,قرص چاق کننده مخمر ابجو,قرص مخمر آبجو چاقی صورت,قرص مخمر آبجو و چاقی صورت,قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت,قرص مخمر آبجو برای چاقی,چاقی با قرص مخمر آبجو,قرص چاقی مخمر ابجو اصل,قرص چاق کننده پایین تنه,قرص برای چاقی پایین تنه,چاقی صورت,چاقی صورت در یک هفته,چاقی صورت و گونه,چاقی صورت با ژله,چاقی صورت با شیر خشک,چاقی صورت بدون بازگشت,چاقی صورت با داروی گیاهی,چاقی صورت با روغن زیتون,چاقی صورت با سیب زمینی,چاقی,چاقی گلوتن,چاقی سریع صورت,چاقی سریع,چاقی شکم,چاقی گلوتن چیست,چاق کردن صورت در یک هفته,چاق شدن صورت در عرض یک هفته,چاقی صورت در عرض یک هفته,قرص چاقی صورت در یک هفته,برای چاقی صورت در یک هفته,رژیم چاقی صورت در یک هفته,چگونگی چاقی صورت در یک هفته,چاق کننده صورت در یک هفته,چاقی صورت و گونه در یک هفته,چاقی صورت و گونه با تغذیه,چاقی صورت و گونه,چاقی صورت و گونه با ورزش,چاقی صورت و گونه تا نوروز,کرم چاقی صورت و گونه گذاری,چاق شدن صورت و گونه,چاق شدن صورت و گونه ها,روش های چاقی صورت و گونه,چاقی گلوتن,درمان چاقی گلوتن,چاقی سریع صورت و بدن,چاقی سریع صورت در یک هفته,چاقی سریع صورت با ورزش,روش چاقی سریع صورت,راه چاقی سریع صورت,راهکار چاقی سریع صورت,روشهای چاقی سریع صورت,چاق شدن سریع صورت,چاق کننده سریع صورت,چاقی صورت با ژله,چاق شدن صورت با ژله,چاقی صورت با خوردن ژله,چاقی سریع و موثر,چاقی سریع بدن,چاقی سریع در یک هفته,چاقی سریع با,چاقی سریع بدون عوارض,چاقی سریع کل بدن,چاقی سریع با قرص,چاقی شکمی در زنان,چاقی شکمی,چاقی شکم و پهلو,چاقی شکمی درمان,چاقی شکم بعد از زایمان,چاقی شکم زنان,چاقی شکمی در کودکان,چاقی شکمی چیست,چاقی شکمی و بارداری,چاق شدن صورت,چاق شدن صورت با داروهای گیاهی,چاق شدن صورت در یک هفته,چاق شدن صورت با سیب زمینی,چاق شدن صورت با شیر خشک,چاق شدن صورت با طب سنتی,چاق شدن صورت با خوردن ژله,چاق شدن صورت با تغذیه,چاق شدن صورت با جوانه گندم,چاق شدن صورت و بدن,چاق شدن,چاق شدن سریع,چاق شدن ساق دست,چاق شدن نوزاد,چاق شدن مچ دست,چاق شدن دست و پا,چاق شدن قبل از پریود,چاق شدن ناحیه تناسلی زنان,چاق شدن بازو,چاق شدن سریع صورت,چاق شدن سریع کودکان,چاق شدن سریع بدون دارو,چاق شدن سریع با طب سنتی,چاق شدن سریع در یک هفته,چاق شدن سریع کل بدن,چاق شدن سریع پاها,چاق شدن سریع در یک ماه,چاق شدن سریع با سیب زمینی,چاق شدن ساق دست وپا,چاق شدن نوزادان,چاق شدن نوزاد ماهه,چاق شدن نوزاد یک ماهه,چاق شدن نوزاد شش ماهه,چاق شدن نوزاد دو ماهه,چاق شدن نوزاد هفت ماهه,چاق شدن نوزاد نه ماهه,چاق شدن نوزاد 8 ماهه,چاق شدن نوزاد با شیر مادر,چاق شدن مچ دست و پا,چاق شدن مچ دست ها,راههای چاق شدن مچ دست,برای چاق شدن مچ دست چه باید کرد,روش چاق شدن مچ دست,برای چاق شدن مچ دست,ورزش برای چاق شدن مچ دست,روش های چاق شدن مچ دست,راه حل چاق شدن مچ دست,راههای چاق شدن دست و پا,برای چاق شدن دست و پا,راه چاق شدن دست و پا,روش چاق شدن دست و پا,راه های چاق شدن مچ دست و پا,چاق شدن قبل پریود,چاق شدن اندام تناسلی زنان,راههای چاق شدن دستگاه تناسلی زنان,راههای چاق شدن اندام تناسلی زن,چاق شدن دستگاه تناسلی زن,راههای چاق شدن اندام تناسلی زنان,چاق شدن بازوها,چاق شدن بازوی دست,چاق شدن بازو وسینه,چاق شدن بازو وران,چاق شدن بازو با ورزش,راههای چاق شدن بازو,علت چاق شدن بازوها,برای چاق شدن بازو چه کنیم,علت چاق شدن بازو,مکمل چاقی,مکمل چاقی هیمالیا,مکمل چاقی صورت,مکمل چاقی 007,مکمل چاقی بدنسازی,مکمل چاقی صورت Tala,مکمل چاقی بانوان,مکمل چاقی کودک,مکمل چاقی گیاهی,مکمل چاقی بدون عوارض,مکمل چاقی صورت هیمالیا,مکمل چاقی صورت طلا,مکمل برای چاقی صورت,مکمل های چاقی صورت,مکملی برای چاقی صورت,بهترین مکمل برای چاقی صورت,مکمل غذایی چاقی صورت,بهترین مکمل چاقی صورت,مکمل بدنسازی چاق کننده,مکمل بدنسازی چاقی صورت,مکمل های چاقی بدنسازی,بهترین مکمل چاقی بدنسازی,مکمل چاقی در بدنسازی,مکمل چاقی زنان,مکمل چاقی برای بانوان,مکمل چاقی کودکان,مکمل چاق کننده کودکان,مکمل چاقی برای کودکان,مکمل چاق کننده کودک,مکمل گیاهی چاق کننده,مکمل های چاقی گیاهی,مکمل های چاقی بدون عوارض,بهترین مکمل چاقی بدون عوارض,مکمل بدون عوارض برای چاقی,کپسول چاقی,کپسول چاقی 5040,کپسول چاقی فرشته,کپسول چاقی ۵۰۴۰,کپسول چاقی گامبو,کپسول چاقی فرشته اصل,کپسول چاقی صورت,کپسول چاقی فت فست,کپسول چاقی اپل,کپسول چاقی اکسیر,قرص چاقی 5040,کپسول چاقی فرشته,کپسول چاقی فرشته عوارض,کپسول چاقی فرشته چیست,کپسولهای چاقی فرشته,قرص چاقی فرشته,قرص چاقی فرشته عوارض,قیمت کپسول چاقی فرشته,ضررهای کپسول چاقی فرشته,قرص چاقی گامبو,قیمت کپسول چاقی گامبو,قرص چاقی فرشته اصل,عوارض کپسول چاقی فرشته اصل,کپسول چاقی صورت درسا,کپسول چاقی صورت فت فیس,کپسول چاقی صورت اکسیر,کپسول چاقی صورت سوپرفت فیس,کپسول چاقی صورت Exir,کپسول چاقی صورت هیمالیا,کپسول چاقی صورت طلا,کپسول چاقی صورت گیاهی,کپسول چاقی صورت در داروخانه,کپسول چاقی فت فست اصل,کپسول چاقی فت فست Fat Fast,کپسول چاقی فت فست,کپسول چاقی فت فست نیو,قرص چاقی فت فست,قرص چاقی فت فست,قرص چاقی فت فست اصل,قرص چاقی فت فست قیمت,قرص چاقی فت فست عوارض,کپسولهای چاقی اپل,قرص چاقی اپل,قرص چاقی اپل,کپسول چاقی Apple,کپسول چاق کننده اپل,عوارض کپسول چاقی اپل,کپسول چاقی پاور اپل,کپسول اکسیر چاقی صورت,قرص چاقی اکسیر صورت,قرص اکسیر چاقی بدن,کپسول چاق کننده اکسیر,کپسولهای چاقی اکسیر,قرص چاقی اکسیر اصل,ترکیبات کپسول چاقی اکسیر,خرید کپسول چاقی اکسیر,کپسول چاقی بدن اکسیر,کپسول چاقی,کپسول چاقی 5040,کپسول چاقی فرشته,کپسول چاقی ۵۰۴۰,کپسول چاقی گامبو,کپسول چاقی فرشته اصل,کپسول چاقی صورت,کپسول چاقی فت فست,کپسول چاقی اپل,کپسول چاقی اکسیر,قرص چاقی 5040,کپسول چاقی فرشته,کپسول چاقی فرشته عوارض,کپسول چاقی فرشته چیست,کپسولهای چاقی فرشته,قرص چاقی فرشته,قرص چاقی فرشته عوارض,قیمت کپسول چاقی فرشته,ضررهای کپسول چاقی فرشته,قرص چاقی گامبو,قیمت کپسول چاقی گامبو,قرص چاقی فرشته اصل,عوارض کپسول چاقی فرشته اصل,کپسول چاقی صورت درسا,کپسول چاقی صورت فت فیس,کپسول چاقی صورت اکسیر,کپسول چاقی صورت سوپرفت فیس,کپسول چاقی صورت Exir,کپسول چاقی صورت هیمالیا,کپسول چاقی صورت طلا,کپسول چاقی صورت گیاهی,کپسول چاقی صورت در داروخانه,کپسول چاقی فت فست اصل,کپسول چاقی فت فست Fat Fast,کپسول چاقی فت فست,کپسول چاقی فت فست نیو,قرص چاقی فت فست,قرص چاقی فت فست,قرص چاقی فت فست اصل,قرص چاقی فت فست قیمت,قرص چاقی فت فست عوارض,کپسولهای چاقی اپل,قرص چاقی اپل,قرص چاقی اپل,کپسول چاقی Apple,کپسول چاق کننده اپل,عوارض کپسول چاقی اپل,کپسول چاقی پاور اپل,کپسول اکسیر چاقی صورت,قرص چاقی اکسیر صورت,قرص اکسیر چاقی بدن,کپسول چاق کننده اکسیر,کپسولهای چاقی اکسیر,قرص چاقی اکسیر اصل,ترکیبات کپسول چاقی اکسیر,خرید کپسول چاقی اکسیر,کپسول چاقی بدن اکسیر,افزایش حجم عضلات,افزایش حجم عضلات بازو,افزایش حجم عضلات بدون مکمل,افزایش حجم عضلات گردن,افزایش حجم عضلات پا,افزایش حجم عضلات با تغذیه,افزایش حجم عضلات سینه,افزایش حجم عضلات سرشانه,افزایش حجم عضلات شکم,افزایش حجم عضلات زیر بغل,افزایش حجم عضلات بازو,افزایش حجم عضله بازو,افزایش حجم عضلات جلو بازو,افزایش حجم عضلات پشت بازو,افزایش حجم عضله جلو بازو,راه های افزایش حجم عضلات بازو,بهترین دارو برای افزایش حجم عضلات بازو,برنامه افزایش حجم عضلات بازو,افزایش حجم عضله پشت بازو,افزایش حجم عضله بدون مکمل,افزایش حجم درایو C در ویندوز 7,افزایش حجم درایو C,افزایش حجم درایو C در ویندوز 10,افزایش حجم درایو C در ویندوز 8,افزایش حجم درایو C در ویندوز Xp,افزایش حجم درایو C,افزایش حجم درایو C با پارتیشن مجیک,افزایش حجم درایو C بدون فرمت,افزایش حجم درایو C ویندوز 7,افزایش حجم درایو C با نرم افزار,افزایش حجم پشت بازو,افزایش حجم پشت بازو در بدنسازی,افزایش حجم جلو بازو,افزایش حجم جلو بازو,حرکات افزایش حجم پشت بازو,برنامه افزایش حجم پشت بازو,تمرین افزایش حجم پشت بازو,راه های افزایش حجم پشت بازو,افزایش حجم مچ دست,افزایش حجم مچ دست,افزایش سایز مچ دست,افزایش حجم عضلات مچ دست,راه های افزایش حجم مچ دست,افزایش حجم عضله گردن,افزایش حجم اسپرم,افزایش حجم اسپرم مردان,افزایش حجم اسپرم,افزایش حجم اسپرم در مردان,افزایش تعداد اسپرم با طب سنتی,افزایش تعداد اسپرم,افزایش تعداد اسپرم,افزایش تعداد اسپرم با طب سنتی,افزایش حجم منی,راههای افزایش حجم اسپرم,افزایش حجم آپلود وردپرس,افزایش حجم آپلود وردپرس در لوکال هاست,بالا بردن حجم آپلود وردپرس,افزایش حجم آپلود در وردپرس,افزونه افزایش حجم آپلود وردپرس,افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس,آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس,افزونه افزایش حجم آپلود در وردپرس,نحوه افزایش حجم آپلود در وردپرس,افزایش میزان حجم آپلود در وردپرس,افزایش حجم آپلود در وردپرس لوکال هاست,روش افزایش حجم آپلود در وردپرس,افزونه ی افزایش حجم آپلود در وردپرس,خرید شارژ ایرانسل,خرید شارژ ایرانسل مستقیم,خرید شارژ ایرانسل بانک ملی,خرید شارژ ایرانسل بانک ملت,خرید شارژ ایرانسل با ویزا کارت,خرید شارژ ایرانسل با همراه اول,خرید شارژ ایرانسل بانک سپه,خرید شارژ ایرانسل با کارت

قرص چاق کننده گیاهی مخمر آب جو اورجینال

Brewers Yeast
مخمر 240 تایی هلندی
 

این مکمل در معاونت غذا و دارو ثبت شده است:
مخمر آبجو طبق آمار…

 

این مکمل در معاونت غذا و دارو ثبت شده است:

مخمر آبجو طبق آمار بیشترین تأثیر را روی افراد لاغر دارد.

مخمر آبجو حاوی انواع پروتئین ها و مولتی ویتامین ها و مواد خوراکی ( بدون مواد مضر)

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

ما این محصول را با تضمین ۵ تا ۱۰ کیلوگرم افزایش وزن به شما توصیه میکنیم.

 

 

 

 

 

نکاتی در مورد مخمر ابجو :

قرص چاق کننده و اشتهاآور مخمر آبجو

افزایش اشتها

افرایش وزن بدن

افزایش سطح انرژی بدن

روند پیری را کند می کند

خاصیت ضد سرطانی

کاهش کلسترول و چربیهای بدن

خواب راحت

رفع خستگی

حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان

ترکیبات قرص مخمر آبجو

۱-قرص مخمر آبجو حاوی تمام ویتامینهای گروه B میباشد به غیر از ویتامین B12، مگر اینکه مخمر آبجو با این ویتامین نیز غنی سازی شده باشد. ویتاینهای B شامل: تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، پانتوتنیک اسید(B5)، پیروکسیدین(B6)، فولیک اسید و یا فولات(B9) ، بیوتین(H) .

۲-قرص مخمر آبجو حاوی ۱۶ نوع اسید آمینه میباشد که تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل میگردد. در هر ۳۰ گرم مخمر آبجو ۱۶ گرم پروتئین وجود دارد.

۳-قرص مخمر آبجو حاوی ۱۴ نوع مواد معدنی میباشد بویژه کروم ، فسفروسلنیوم. روی، آهن، مس، منیزیوم، منگنز و پتاسیم دیگر مواد معدنی موجود در مخمر آبجو میباشند.

۴-کروم موجود در قرص مخمر آبجو بهترین منبع غذایی کروم محسوب میگردد.

۵- قرص مخمر آبجو حاوی فیبر نیز میباشد. در هر ۳۰ گرم از مخمر آبجو ۶ گرم فیبر موجود است.

۶- قرص مخمر آبجو حاوی بتا گلوکان میباشد. بتا گلوکان یک آنتی اکسیدان قوی بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.

۷- قرص مخمر آبجو حاوی نوکلئیک اسیدها و نوکلئوزیدها میباشد. بویژه ریبونوکلئیک اسید(RNA) و اینوزین.

تصویر مخمر ۲۴۰ تایی آبجو

 

 

خواص قرص مخمر آبجو

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

۱- نوکلئیک اسید ها و نوکلئوزیدها ترمیم بافتها را تسریع کرده و روند پیری را کند میسازند.

۲- سلنیوم موجود در مخمر آبجو خاصیت ضد سرطانی دارد، از سلولهای کبدی محافظت میکند و یک آنتی اکسیدان قوی میباشد که از امراض قلبی-عروقی پیشگیری میکند.

۳- کروم موجود در مخمر آبجو دارای خواص: تنظیم سطح قند خون (کاهش قند خون)-کاهش گلوکز ناشتا و بهبود تحمل گلوکز در افراد دیابتی با افزایش حساسیت سلولها به انسولین-کاهش چربیهای بدن و افزایش توده عضلانی (در صورتی که با ورزش و رژیم غذایی متعادل همراه باشد) – کاهش کلسترول و تری گلیسریدهای خون-کاهش سطح کلسترول بد(LDL) وافزایش سطح کلسترول خوب(HDL).

۴- افزایش اشتها-افزایش سطح انرژی بدن-رفع خستگی-کمک به ترمیم بافتهای آسیب دیده-تقویت سیستم ایمنی و عصبی-حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، کبد ومجاری گوارشی. از دیگر فواید مخمر آبجو میباشد.

۴-ویتامینهای گروه B در متابولیسم کربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند.

۵- از مخمر تغذیه ای میتوان در درمان ویا پیشگیری بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودکننده، آکنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه.

۶- مصرف مخمر آبجو فلور طبیعی روده را تغییر داده و باکتریهای مفید روده را افزایش و باکتریهای مضر و بیماریزای روده را کاهش میدهد.

۷- مصرف مکمل مخمر آبجو کمک میکند تا راحت تر به خواب رویم. نیاسین و پیروکسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد.

۸-فیبر موجود در مخمر آبجو در بر طرف کردن یبوست موثر است.

 

 

موارد منع مصرف
۱-افراد مبتلا به نقرس نبایستی از آن استفاده کنند.
۲- زنان باردار و یا شیرده بهتر است از مصرف آن خودداری کنند، مگر زیر نظر پزشک.

*تداخلات احتمالی و عوارض
۱-به ندرت در برخی افراد ایجاد آلرژی میکند.
۲- مصرف همزمان این مکمل با داروهای بازدارنده اکسیداز تک آمین (موجود در داروهای پارکینسون وضد افسردگی) موجب افزایش فشار خون میگردد.
۳-مکمل مخمر آبجو اثر داروهای ویژه دیابت را تقویت کرده و موجب کاهش قند خون و هیپوگلیسمی میگردد.
۴- افرادی که به تازگی مصرف این مکمل را آغاز کرده اند ممکن است دچار نفخ گردند. برای جلوگیری از این عارضه بهتر است مصرف آن را با دوز پایین شروع کرده و بتدریج دوز مصرفی آن را افزایش دهند.

دوز مجاز مصرفی
روزانه ۴ تا ۸ قرص

استفاده برای افراد بالای ۶ سال بلامانع است.

حداقل مصرف روزانه ۲ قرص می باشد.

همینک شما میتوانید این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی لردیا تهیه نمایید.

 

 

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

 

 

تمامی مطالب و حق بهره بردای از قالب و محتوا برای فروشگاه اینترنتی لردیا محفوظ می باشد.

چاقی صورت و داشتن گونه درشت و تپل یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی محسوب میشود . قرص برای چاق شدن سریع صورت و بدون بازگشت فت فیس بهترین داروی گیاهی برای پر شدن گونه ها و درمان لاغری صورت میباشد. این قرص با ترکیبات مختلفی مانند انواع ویتامینها موثرترین داروی گیاهی مفید و مناسب برای چاق کردن صورت است.…


Read more

There are currently no blog comments.

© Enter your own copyright or footer content here.

افزايش وزن سريع 12 كيلو در ماه

قرص چاق كننده گياهي  240 Brewers Yeast به همراه پودر تثبيت  كننده

مخمر آبجو بريوريست فوق العاده قوي و موثر و بينظير در چاقي صورت و بدن بصورت متناسب

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast

براحتي سريع به خواسته خودتان برسيد

شركت Health Aid

بسته بندي شده توسط شركت داروسازي شفا

 اين دارو در معاونت غذا و دارو ثبت شده است:

شماره نامه ۲۳۰۷۲ مورخ ۸۷/۹/۳۰ معاونت غذا ودارو

IRC 1228073519

 

 

Brewers Yeast يك نوع مخمر آبجو مي باشد كه طبق آمار بيشترين تأثير را روي افراد لاغر دارد

اين دارو در معاونت غذا و دارو ثبت شده و فاقد هر گونه عوارض جانبي مي باشد

اين قرصها حاوي انواع پروتئين ها و مولتي ويتامين ها و مواد خوراكي ( بدون مواد مضر)

ما اين محصول را با تضمين ۷-۱۰ كيلوگرم در طول دوره بدون بازگشت به شما توصيه ميكنيم.

به اميد سلامت شما عزيزان

نكاتي در مورد اين دارو مخمر ابجو:

تركيبات قرص مخمر آبجو

 

 

خواص قرص مخمر آبجو

 

 

موارد منع مصرف

تداخلات احتمالي و عوارض

دوز مجاز مصرفي

معمولا دوز مصرفي روزانه آن ۲ تا ۸ قرص متغير ميباشد. با اينكه مصرف دوز بالاي اين مكمل عوارض خطرناكي در برندارد اما بهتر است از مصرف بيش از اندازه آن خودداري كنيد.

براي كودكان بالاي ۶ سال روزانه بين ۶ تا ۸ قرص توصيه مي شود.

اينها ساپليمينت (مكمل غذايي )هستند هيچگونه عوارضي ندارد و هيچ مشكلي براي بدن ايجاد نميكند.و براي بدن بسيار بسيار مفيد است.

عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast
عوارض قرص چاق کننده گیاهی brewers yeast
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *