عوارض قرص های کافئین

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

در مورد اسب درمانی چه می دانید؟ آیا با فواید و کاربردهای اسب درمانی آشنایی دارید؟ می دانید که با کمک این روش میتوان بیماری های روانی را درمان کرد؟ حیوانات به میزان فوق العاده ای می توانند حمایت احساسی ارائه دهند. فراتر از رابطه با حیوانات خانگی که بسیاری از ما آن را  تجربه کرده ایم، گاهی اوقات حیوانات از طریق به چالش کشیدن تجربیات عاطفی درمان جویان در تنظیمات درمانی شان، به آن ها کمک می کنند. در این مقاله از بخش روانشناسی

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

حملات پانیک اتک (وحشت زدگی) یا  از علائم اصلی اختلالات پانیک هستند، اما می توانند به علت سایر عارضه های سلامتی و بهداشتی نیز اتفاق بیفتند. این عارضه ها با علائم متنوع فیزیکی، احساسی و شناختی همراه هستند که طاقت فرسا و غیر قابل تحمل هستند اما برای کنترل آن ها راه های زیادی وجود دارد. کسب اطلاعات درباره نشانه های رایج پانیک می تواند سودمند باشد. به علاوه درباره علت وقوع آن و استراتژی های کنترل آن باید تحقیق کنید. در این مقاله از

عوارض قرص های کافئین

در مورد لیفت باسن یرزیلی چقدر اطلاعات دارید؟ آیا این روش همان بالا کشیدن باسن است یا مزایای دیگری هم برای فرد کاندید دارد؟ در مقاله لیفت باسن

بسیاری از مردان و زنانی که تغییر جنسیت می ­دهند و در اصطلاح ترنس جندر هستند، به داشتن فرزند، به طور بیولوژیکی علاقه مند هستند. اینکه چقدر دشوار

سایکوپاتولوژی چیست؟ چه کسانی ممکن است به بیماری های روانی مبتلا شوند؟ منشأ اصطلاح آسیب شناسی روانی به سال 1913 برمی گردد، زمانی که این رشته علمی

اینرسی خواب چیست؟ در مورد آن چه می دانید؟ ممکن است هر روز صبح با بیدار شدن از خواب اشتياق شديدی را براي برگشتن به رختخواب تجربه کرده

آیا تکان دادن مچ پا برایتان دشوار است، شما تنها نیستید. بیش از یک میلیون انسان هر ساله به علت آسیب به مچ پا به اورژانس مراجعه می

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

قرص کافئین نوعی مکمل است که به دلیل محرک‌بودن مورد علاقه بدنسازان و ورزشکاران می‌باشد. اعتیادآور بودن و وابستگی از مضرات مصرف قرص کافئین است.

کافئین نوعی ماده آلکالوئیدی است که بطور طبیعی در برخی مواد غذایی از جمله دانه قهوه، چای، دانه کاکائو و یافت می‌شود. این ماده را به برخی انواع نوشیدنی از جمله نوشابه اضافه می‌کنند. کافئین سبب ایجاد طعم تلخی می‌شود. این ماده، محرک سیستم عصبی همراه با اثرات روان درمانی و همچنین تحریک‌کننده سیستم تنفسی است. کافئین ضربان قلب را بالا برده و ادرارآور است.

کافئین مغز را تحریک کرده، خلق را بالابرده و خستگى را برطرف مى‌کند. همچنین عملکرد را در سطح کارهاى ساده فکرى و کارهاى فیزیکى که نیاز به بردبارى و تحمل دارد، بهبود مى‌بخشد اما در مورد حرکات ظریف چنین نیست (کافئین مى‌تواند سبب لرزش دست شده، انجام کارهاى ظریف را با اشکال رو به‌ رو کند).

از قرص های کافئین دار در شرایط مختلف پزشکی می توان استفاده کرد و مزایای آن غیر از کاهش وزن عبارتند از :

عوارض قرص های کافئین


قرص های کافئین می توانند در لاغر شدن افراد چاق تاثیر گذار باشند و مقدار تعیین شده از این قرص باید با بره مصرف گردد. قرص کافئین در واقع به تحریک سیستم عصبی مرکزی می پردازد از این رو فرد پرانرژی و فعال می شود.

کافئین تقویت کننده سوخت و ساز بدن است. افزایش سوخت و ساز بدن تجزیه چربی ها را افزایش می دهد که این امر سبب کاهش وزن می گردد. استفاده از قرص های کافئین برای کاهش وزن آخرین روند در تناسب اندام نسل امروز است. بسیاری از مردم بر این باورند که قرص های کافئین دار بهترین قرص های رژیمی در دسترس هستند. اگر با احتیاط و در مقادیر مناسب از این قرص ها استفاده شود ، روش خوبی برای کاهش وزن خواهد بود.استفاده از قرص های کافئین دار به میزان کم و نوشیدن مقدار زیادی آب همراه با آن توصیه می شود.

همچنین توصیه می شود که قرص را صبح زود مصرف کنید زیرا در غیراین صورت قرص می تواند خواب شبانه شما را با اختلال مواجه کند. اگر ضربان قلب شما بیش از ۹۰ است نباید از قرص های کافئین دار برای کاهش وزن استفاده کنید. علاوه براینکه مدر است سرکوب کننده اشتها نیز می باشد و در کوتاه مدت با سوزاندن کالری کاهش وزن رخ می دهد. با این شواهد کافی وجود دارد که نشان می دهد

مصرف این قرص ها در طولانی مدت به کاهش وزن کمک می کند. بهتر است بدانید که با افزایش مصرف این قرص ها نمی توانید به هدف خود در کاهش وزن دست پیدا کنید.


مصرف کافئین به صورت کنترل شده، می تواند منافعی را فراهم کند. اما اگر درمصرف آن زیاده روی کنید، معکوس آن می تواند اتفاق بیفتد. کافئین بیش از حد، می تواند سیستم شما را تحریک و یا بیش از حد تحریک کند.

عوارض جانبی و خطرات مصرف کافئین بیش از حد عبارتند از:

کافئین و سایر مواد محرک مى‌توانند باعث از دست رفتن هماهنگى عضلانى شوند و توانایى بدن را در حفظ یک درجه حرارت معین دچار اختلال کنند. مواد محرک باعث تحریک‌پذیری، بی‌خوابی و بروز اضطراب و یا مشکلات قلبی در ورزشکاران به ویژه در هنگام شرکت در رقابت‌های ورزشی می‌گردد. مصرف بیش از حد و طولانی مدت می‌تواند نوعی عادت‌پذیری در افراد ایجاد کند و به وابستگی روانی برای مصرف منتهی گردد.

توجه داشته باشید که مصرف دوزهاى بالاتر از قرص کافئین (در برخى افراد حتى مقدار اندک ۲۵۰ میلى گرم، معادل سه فنجان قهوه در روز) مى‌تواند بى‌قرارى، عصبیت، بى‌خوابى، برافروختگى چهره، افزایش ادرار، پرش عضلانى، آشوب معده و اضطراب را سبب شود. مصرف کافئین با افزایش ضربان قلب همراه بوده و مى‌تواند سطح کلسترول را بالا ببرد، اما شواهد قانع کننده‌اى در مورد ایجاد بیمارى قلبى توسط کافئین وجود ندارد.

محتوای کافئین در مواد غذایی بسیار متغیر است. مواد غذایی و نوشیدنی‌های متنوعی وجود دارند که دارای کافئین هستند و تنها درصد آن‌ها با هم متفاوت است. برخی از این خوراکی‌ها عبارتند از:


قهوه

یکی از فواید قهوه این است که منبع کافئین است. سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست و از همه مهم‌تر آسیب‌های عضلانی ناشی از تمرینات را کاهش می‌دهد.


چای

چای سرشار از آنتی‌اکسیدان است و یک چربی‌سوز مشهور می‌باشد. یادتان باشد چای سیاه کافئین بیشتری از چای سبز دارد.


شکلات تلخ

شکلات دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان و سایر مواد مغذی سالم برای بدن است، اما در بعضی موارد قند زیادی نیز دارد. بنابراین،‌ محصولی را انتخاب کنید که حداقل ۷۰ درصد کاکائو داشته باشد و حاوی شکر کمی باشد.


نوشیدنی انرژی‌زا

این نوشیدنی‌ها مفید بودند اگر سرشار شکر نبودند! البته موضوع دیگری که جالب است قیمت بالاتر این محصول نسبت به سایر مواد است.


قرص کافئین

اثر جانبی که این قرص‌ها دارند این است که اگر اولین باری باشد که از این قرص‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است باعث عصبی شدن شما بشود! پس بهتر است اوایل با دوزهای پایین از این قرص‌ها استفاده کنید.

در نهایت قرص کافئین هنگامی که به درستی مصرف می شوند، می توانند به شما در بیدار ماندن کمک کنند، شما را آگاه نگه دارند و انرژی بیشتری به شما بدهند. مهم است که قرص های کافئین را با توجه به دستورالعمل جعبه استفاده کنید و از آن بیش از حد استفاده نکنید. کافئین یک دارو است که بهترین استفاده را در میانه روی دارد.



بخوانید:


از فواید بی نظیر مکمل لیزین بدانید!


معرفی مکمل کلیر ماسل و فواید آن در بدنسازی


مکمل کافئین و تاثیرات مثبت آن بر بدنسازی



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.



خانه » انرژی » قرص های کافئین

by Top1supps

آخرین به روز رسانی در مارس 13th، 219

عوارض قرص های کافئین

شما می توانید بگویید که جهان بر روی کافئین اجرا می شود؛ و شما می خواهید تقریبا نصف سمت راست باشد

در اینجا در ایالات متحده بیش از 5 درصد از بزرگسالان نوشیدن قهوه هر روز.

تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان روزانه با استفاده از کافئین، با یک مطالعه برآورد می کنند اطراف 9٪ از جمعیت جهان هر روز حداقل یک وعده غذا یا نوشیدنی را با کافئین مصرف می کند.

کافئین به ما کمک می کند تا از خواب بیدار شود، هشدار و کارآمد باشیم و بیشتر.

این محبوب ترین محرک در جهان است و اکثر مردم از قهوه یا چای استفاده می کنند.

اولین چیزی که مردم اکثر مردم هنگام بیدار شدن می گذرانند، یک فنجان قهوه (یا سه عدد) را برای به دست آوردن روز خود می برند. و به طور فزاینده ای، مردم و عادت می کنند که از یک فنجان بعد از ظهر جو استفاده کنند.

در حالی که قهوه خوشمزه و بسیار کافئین شده است، اما چندین ناهنجاری دارد.

برای یک قهوه ممکن است خیلی گران باشد، به خصوص اگر شما مانند نوشیدنی های اسپرسو فانتزی باشید. عادت قهوه روزانه به راحتی می تواند به یک $ 15 اضافی در هر ماه منجر شود یا پولی که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربردهای بهتر استفاده شود.

علاوه بر این، قهوه ممکن است در زمان های ناخوشایند باشد – داشتن چند بلوک برای پیاده روی یک فنجان در طول روز کاری خود می تواند شما را از کار در دست خود منحرف کند و بهره وری خود را کاهش دهد.

بنابراین، امروزه برخی افراد به مکمل های کافئین به عنوان یک جایگزین مناسب برای قهوه / چای تبدیل می شوند.

این در حال حاضر فهرستی از بهترین قرص های فروش کافئین در بازار است.

این مارک های کافئین 1 رتبه بندی شده اند زیرا در نمودارهای فروش تجارت الکترونیکی تسلط دارند، وبلاگنویسان تناسب اندام آنها را دوست دارند و از نظر کاربران بیشترین بازدید آنلاین را دارند.

ProLab کافئین حداکثر قدرت یک قرص کافئین ساده و قدرتمند ارائه 2mg از کافئین در هر وعده است، که معادل حدود 2 فنجان هشت اونس قهوه است. این محصول را می توان برای ورزشکاران به عنوان یک قبل از تمرین کمک، دانشجویان و متخصصان به عنوان یک کمک تمرکز، و یا فقط مردم عادی که می خواهند به تجربه مزایای کافئین بدون هزینه و دردسر از خرید یک فنجان قهوه مفید است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط ProLab، یک شرکت بزرگ تغذیه ورزشی مستقر در کالیفرنیا ساخته شده است. در 1989 تاسیس شد، در حال حاضر ProLab دهه صنعت طراحی تجربه و تولید مکمل های سلامت با کیفیت بالا به جا های مختلف نیاز دارد. ProLab به تولید مکمل های بنیادی، قابل اعتماد و قابل فهم است که تولید نتایج اختصاص یافته است. تخصص خود است که قطعا در زمینه های ورزشی، اگر چه آنها در حال حاضر تولید کننده مکمل هدف کلی، و همچنین.

خط پایین: به طور کلی، این برخی از بهترین قرص های کافئین دار در بازار هستند. ارائه دوز 2mg استاندارد، و در یک قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد، این قرص می تواند به شما نتایج شما می خواهید به راحتی و مقرون به صرفه است. آنها توسط یک شرکت بزرگ ساخته شده و تولید در ایالات متحده آمریکا، و آنها توصیه کلی ما است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

هشدار دهنده جت هشدار دهنده دوزدگی قوی است یک تجاری بزرگ قرص کافئین ارائه 2mg از کافئین در هر خدمت. این در بسته های کوچک که بسیار مقرون به صرفه هستند، فروخته می شود و در هر زمانی از آن بسیار آسان است. این یک جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای قهوه است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Jet Alert، یک بخش از Bell Pharmaceuticals ساخته شده است. Bell Pharmaceuticals یک شرکت بزرگ مکمل است که در مینه سوتا مستقر است. آنها به کمک های هوشیاری مانند این محصول متخصص هستند، بلکه طیف وسیعی از سایر محصولات بهداشتی و مکمل ها را تولید می کنند. آنها یک شرکت معتبر با شهرت خوب هستند

خط پایین: به طور کلی، این یکی از بهترین مکمل های کافئین است. این ارائه می دهد یک دوز 2mg موثر، بسیار آسان است به، است که توسط یک شرکت بزرگ ساخته شده است، ارائه می دهد و ارزش بسیار خوبی برای پول خود را. آن را نیز در بسته های نسبتا کوچک به فروش می رسد، بنابراین شما می توانید آن را به راحتی و بدون صرف زیادی در تمام امتحان کنید.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Bulksupplements کپسول کافئین خالص قرص های کافئین دار قوی ارائه شده در بدون زواید بسته بندی می باشد. آنها حاوی 2mg کافئین در هر کپسول، و هیچ چیز دیگری. فقط بی آب کافئین خالص در یک کپسول ژلاتین – آنها کاملا رایگان از مواد افزودنی، رنگ، مواد مصنوعی، و غیره. طبیعت ساده خود را نیز باعث می شود آنها بسیار مقرون به صرفه و برخی از بهترین قرص های کافئین دار ارزان در خارج وجود دارد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Bulksupplements، تولید کننده و عمده فروش مکمل های غذایی با کیفیت بالا ساخته شده است. Bulksupplements بر تولید محصولات موثر و نگه داشتن قیمت ها تا حد ممکن کم می شود. آنها از فرمول بازاریابی ظاهری و فانتزی استفاده نمی کنند – فقط مواد ساده، خالص و موثر موجود در بسته های ساده. از نظر ارزش، Bulksupplements برخی از بهترین معاملات در صنعت را فراهم می کند

خط پایین: به طور کلی، اگر شما به دنبال یک مکمل کافئین خالص، ساده و موثر، این یک انتخاب بزرگ است. آن را از هیچ نوع مواد یا مواد افزودنی استفاده نمی کند، بر خلاف بسیاری از قرص های کافئین دار بالا، پس از آن فقط راست بی آب کافئین در یک کپسول است. این هم یکی از گزینه های مقرون به صرفه ترین، بزرگ است که برای کسانی که در بودجه.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Natrol کافئین زیاد یک مکمل کافئین ساده و خوب ارائه یک دوز کافئین 2mg در هر کپسول است. این محصول یک راه آسان برای دریافت مزایای کافئین مانند افزایش بیداری و هوشیاری را فراهم می کند، بدون کالری افزوده شده، شکر، و یا هزینه از یک نوشیدنی قهوه. هیچ چیز به خصوص منحصر به فرد در مورد این کالا وجود ندارد، اما با این وجود این یک محصول بزرگ در یک قیمت معقول است.

عوارض قرص های کافئین

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Natrol، یک تولید کننده بزرگ مکمل های غذایی با کیفیت بالا ساخته شده است. با بیش از 35 سال تجربه صنعت، Natrol برای خود خود را ساخته شده است که به طور مداوم از محصولات بسیار موثر، مقرون به صرفه و نوآورانه در قیمت های مقرون به صرفه. آنها برای محصولات ملاتونین، بیوتین و 5-HTP شناخته می شوند، اما در حال حاضر آنها طیف وسیعی از مکمل های بهداشتی را تولید می کنند

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول خوب و یک انتخاب آسان برای لیست ما از مکمل های بالا 1 کافئین است. این ارائه می دهد استاندارد صنعت 2mg در هر وعده است، که معادل حدود 2 فنجان قهوه سیاه و سفید. این بسیار مقرون به صرفه است و به خوبی کار می کند، اما یک زن و شوهر مواد افزودنی غیر ضروری در آن وجود دارد.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

قرص های کافئین دار Nutricost یک مکمل کافئین ساده طراحی شده برای کمک به شما اثر تقویت انرژی شما پس از هستی، بدون کالری و یا هزینه مکا یا اسپرسو. آنها را 2mg در کپسول است که بسیار استاندارد برای کافئین مکمل این روز است. و با یک ساخته شده-در-USA حمایت، و همچنین حمایت از یک شرکت خوب، این یک محصول بزرگ به طور کلی است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Nutricost، تولید کننده مکمل بزرگ ساخته شده و در اینجا در ایالات متحده بر اساس به فروش رسید. با چندین دهه تجربه در صنعت و، تیم اختصاص داده ماهر، Nutricost قادر به تولید مکمل های غذایی بسیار موثر با قیمت های مقرون به صرفه است. آنها حتی تماس تمام محصولات خود را با گارانتی بازگشت پول است که به خوبی لمس.

خط پایین: به طور کلی، این محصول ساده و آسان که نتایج بزرگ ارائه می دهد است. با 2mg استاندارد کافئین در هر کپسول، شما یک افزایش انرژی قابل توجه دریافت، همراه با صرفه جویی در یک تن از پول در مقایسه با یک نوشیدنی قهوه. این یک محصول خوب است، اما با که گفت، محصولات ارزان تر وجود دارد خارج وجود دارد (و در این لیست) که همان چیزی است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک های زیر خریداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

غروب آفتاب طبیعی کپسول کافئین قرص های کافئین دار منحصر به فرد است که ارائه یک فرمول رهش است. بر خلاف بسیاری از محصولات مشابه، که تمایل به اثر کامل حق دور، این محصول با هدف ارائه یک تحویل رهش برای 8 ساعت است. این است که با شکستن کافئین به کمی “beadlets”، که آهسته تر از پودر سنتی هضم انجام می شود. بنابراین، در تئوری اگر شما یک کپسول در صبح، شما باید یک پایدار، آهسته کافئین در طول روز به حفظ خواهید.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط غروب آفتاب طبیعی، یک شرکت در مقیاس بزرگ کالا تغذیه در 1977 تاسیس شده است. برای چند دهه، غروب آفتاب طبیعی آن ماموریت خود را برای تولید با کیفیت بالا و مکمل های سلامت موثر برای پایه مشتری رو به رشد خود ساخته شده است. آنها طبیعی، مواد پایدار استفاده از هر کجا ممکن است، و جلوگیری از استفاده از مواد افزودنی مصنوعی.

خط پایین: به طور کلی، این محصول منحصر به فرد و یک انتخاب خوب برای برخی است. در حالی که دوز کافئین ترین 2mg استاندارد در هر کپسول است، فرمول زمان انتشار می افزاید: یک پیچ و تاب و منحصر به فرد. برخی از مردمی را دوست دارم آهسته های تغذیه قطره ای از کافئین، افزایش انرژی، با این حال، برخی از افرادی که استفاده از کافئین اغلب ممکن است دریابید که کافئین به عنوان موثر آن همه اثر را ندارد در یک بار است.

المپیک آزمایشگاه کافئین یک مکمل کافئین ساده و موثر از یک تجاری قابل اعتماد است. ارائه 2mg در هر کپسول، و با یک وگان، فاقد گلوتن و فرمول غیر GMO، این محصول ساده یک انتخاب خوب برای کسانی که به دنبال یک مکمل اولیه برای افزایش بیداری است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط المپیک آزمایشگاه، یک شرکت تغذیه ورزشی در 1992 تاسیس شده است. آغاز شده توسط دو ورزشکار که می خواستم برای ایجاد مکمل بهتر و بدون مواد افزودنی مضر و عوامل رنگ آمیزی، شرکت در حال حاضر به یک تولید کننده بزرگ کننده و توزیع کننده انواع محصولات بهداشتی افزایش یافته است.

خط پایین: به طور کلی، این محصول موثر است که در کیفیت و زرنگ با بهترین قرص های کافئین دار در این لیست است است. آن را از یک شرکت شناخته شده و قابل اعتماد است. حرکت نزولی، تنها این است که آن را قطعا در سمت گران در مقیاس.

عضله Kaged قرص کافئین طبیعی یک محصول منحصر به فرد که با بهره گیری ارگانیک کافئین از دانه های قهوه سبز استخراج شده است. برخلاف محصولات دیگر در این فهرست، که با استفاده از بی آب کافئین، این محصول با استفاده PurCaf آلی، یک فرمول ثبت شده است که با بهره گیری از کافئین استخراج آب از دانه های قهوه سبز. برای کسانی که به دنبال یک رویکرد طبیعی تر، این یک گزینه خوب است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Kaged عضلانی مکمل، تولید کننده مکمل جدید اما سرعت در حال رشد در آمریکا ساخته شده است. در 215 توسط Kris گتین تاسیس شد، این تیم در Kaged عضلانی بیش از دو سال را صرف سفر به جهان در جستجوی مواد تشکیل دهنده موثر ترین و خالص برای طراحی خط خود را از مکمل های تناسب اندام طبیعی. همانطور که از نشان می دهد، Kaged عضلانی در مورد مکمل ها برای بدنسازان و ورزشکاران تمرکز دارد.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول خوب و یکی از مکمل های کافئین منحصر به فرد و قدرتمند است. استفاده از آن از PurCaf است، که از قهوه سبز آلی استخراج شده، منحصر به فرد است و باعث می شود این یک انتخاب عالی برای کسانی که ترجیح می به خوردن غذاهای تمیز، ساده و طبیعی است. با که گفت، این محصول گران قیمت ترین در این لیست است، بنابراین جوانب مثبت و منفی وجود دارد.

تغذیه Allmax کافئین یک مکمل قوی کافئین با 2mg کافئین بدون آب در هر وعده است. این روش مقرون به صرفه و قابل دسترس برای افزایش انرژی و سایر مزایای کافئین را فراهم می کند.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط ALLMAX NUTRITION، یک تولید کننده بزرگ از مکمل های حرفه ای درجه ساخته شده است. ALLMAX بر طراحی مکمل برای بدنسازان و ورزشکاران، اگر چه آنها نیز یک خط از محصولات بهداشتی منظوره است.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول خوب با دوز 2mg استاندارد کافئین است. آن را موثر و راحت است، اما گزینه های بهتر وجود دارد خارج وجود دارد، به خصوص با توجه به قیمت نسبتا بالای این محصول است.

Nutriceuticals Applied کپسول کافئین یک قرص ساده و موثر کافئین ساخته شده توسط یک شرکت خوب است. این قرص ها 2mg استاندارد در هر دوز را پیشنهاد می کنند تا به شما بیدار شوند. هیچ چیز خاصی در مورد این محصول وجود ندارد، اما با این وجود انتخاب خوبی است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Nutriceuticals کاربردی ساخته شده، یک شرکت مکمل متوسط ​​در تولید عملکرد بالا مکمل های تغذیه ای متمرکز شده است. در 26 تاسیس شد، این شرکت نوپا و جوان به سرعت در حال رشد است، اما در حال حاضر توسعه یک زیر وفادار از طرفداران و مشتریان.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول خوب است، اما هیچ چیز خاص است. این ارائه می دهد 2mg استاندارد در هر وعده، اما هیچ چیزی به ویژه منحصر به فرد و یا قابل توجه ارائه نمی دهد. به دلیل قیمت نسبتا بالا، این زمین در #1 در لیست ما از توصیه.

قرص های کافئین محصولاتی هستند که حاوی مقادیر زیاد کافئین در شکل خالص آن هستند. بعضی از فرم های سنتز شده از کافئین استفاده می کنند، در حالی که دیگران عصاره چای قهوه ای و / یا عصاره چای سبز استفاده می کنند.

صرف نظر از منبع، بهترین قرص های کافئین معمولا حاوی حدود 1-2mg کافئین است که معادل با فنجان قهوه 1-2.5 8-oz می باشد.

آنها و محبوب هستند، در درجه اول به این دلیل که راحت هستند. بدون نیاز به دمیدن، هیچ خرید $ 5 لاتین مورد نیاز نیست، و هیچ زمینه ای ناقص برای تمیز کردن وجود ندارد. فقط یک قرص را بکشید، بلعید، و از مزایای افزایش تمرکز کافئین لذت ببرید.

ترین قرص های کافئین دار قدرتمند استفاده کنید بی آب کافئین، که واقعا چیزی بیش از کافئین خشکبار. این مولکول خالص تفاوت شیمیایی بین کافئین به طور طبیعی در چای / قهوه پیدا شده است، آن را فقط به سادگی آب در آن را ندارد.

مزایای اصلی قرص های کافئین هستند که احتمالا قبلا می دانید: افزایش تمرکز، افزایش خواب آلودگی، افزایش بهره وری، و غیره. با این حال، کافئین ارائه می دهد بسیاری از مزایای، گسترش بسیار فراتر از افزایش تمرکز و بیداری است که به طور معمول با آن مرتبط است.

کافئین اساسا همان مزایایی را ارائه می دهد که آیا شما آن را در قهوه یا از یک قرص بزرگ کافئین مصرف می کنید (هرچند چای سبز به طور خاص مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، سود دوز کافئین تعریف شده نیز وجود دارد. هنگامی که از یک قرص بزرگ کافئین استفاده می کنید دقیقا چقدر کافئین دریافت می کنید (به طور کلی 2mg، اما بسته به محصولی که انتخاب می کنید متفاوت است).

این مقایسه را به قهوه / چای، که می توانید به طور قابل توجهی در محتوای کافئین است بر اساس روش دم استفاده می شود و عوامل دیگر، و شما می توانید ببینید که چرا قوام یک مکمل کافئین ممکن است به مفید است.

برخی از افراد از ما خواسته اند، به همین دلیل استفاده از قرص های کافئین دار به جای فقط نوشیدن قهوه یا چای؟ خوب، وجود دارد قطعا جوانب مثبت و منفی به هر روش، اما ما برخی از تفاوت های کلیدی در اینجا برجسته:

همانطور که می بینید، مکمل های کافئین برخی از مزایای قابل توجهی را نسبت به قهوه ارائه می کنند. تنها نزولی؟ آنها به عنوان خوب خوب نیست! قهوه قطعا خوشمزه است، به خصوص اگر به خوبی ساخته شده باشد.

اما این را در ذهن داشته باشید: فقط به این دلیل که شما از مکمل های کافئین استفاده می کنید، به این معنا نیست که شما هرگز نمی توانید قهوه را دوباره بخورید. با استفاده از هر دو به طور تعویض، شما می توانید مقدار زیادی از پول (و کالری) خود را صرفه جویی در حالی که هنوز هم لذت بردن از یک قهوه خوشمزه از زمان به زمان.

بسیاری از انواع مختلف افراد ممکن است از قرص های کافئین برای دلایل مختلف استفاده کنند. در این بخش، ما به گروه های کلیدی برویم که احتمالا بیشترین سود از بهترین مکمل های کافئین را تجربه می کنند.

واقعا، هر کسی که لذت می برد با استفاده از کافئین و کسی که می خواهم به جز مقداری پول (و یا برخی از زمان)، بهترین مکمل کافئین می تواند فوق العاده کمک کند.

مکمل کافئین به شکل قرص / قرص آمده است، و می تواند هر زمان که نیاز گرفته شده است. دوز معمول 2mg است که در مورد معادل است اطراف 2 هشت فنجان قهوه اونس. اگر شما به کافئین حساس هستید، ممکن است بخواهید ابتدا با نصف قرص شروع کنید.

اکثر قرص های کافئین به راحتی به نصف تقسیم می شوند، یا با یک چاقوی کره، قرص قرص، یا گاهی اوقات دست. در صورت بره ریزی در دوزهای تقسیم، سعی کنید قرصها را به جای کپسول بجوشانید.

همانطور که با هر یک از محصولات کافئین دار، چند چیز شما می خواهید به خاطر داشته باشید که با استفاده از مکمل کافئین وجود دارد. برای نمونه، شما باید به جلوگیری از استفاده از آنها را در شب و یا اواخر بعد از ظهر، به عنوان کافئین می تواند باعث مشکلات خواب. بهتر است به حداقل ساعت 6-8 بین مصرف کافئین و از رفتن به رختخواب اجازه می دهد. که، با فرض از خواب حدود 1pm، بدان معناست که شما می خواهید برای جلوگیری از مصرف کافئین در حدود 2pm.

نظر دیگر این است که شما می خواهید به نوشیدن مقدار زیادی آب در هنگام استفاده از کافئین، به عنوان آن می تواند برخی از اثرات دیورتیک – اگر چه این اثر که اغلب توسط رسانه ها اغراق آمیز است. در نهایت، بهتر است برای جلوگیری از گرفتن کافئین با معده خالی، به عنوان این می تواند ناراحتی معده و علائم مرتبط به دستگاه گوارش می شود.

توجه داشته باشید: قبل از مصرف هر محصولی که در این سایت ارائه شده است، همیشه با پزشک خود صحبت می کنیم.

کافئین قطعا می تواند باعث برخی عوارض جانبی، بدون در نظر گرفتن چگونه می توانید آن را مصرف (قرص چای / قهوه / کافئین / و غیره). اثر جانبی رایج ترین مشکلات در خواب، و یا خواب کیفیت ضعیف است. کافئین، به خصوص هنگامی که در غروب همان روز مصرف می شود، می تواند علت انواع مسائل خواب، از به خواب رفتن مشکل، به مشکل در خواب ماندن، به مشکل خواب آرام، و غیره برای کمک به جلوگیری از این، انجام کافئین را مصرف نمی کند در اواخر روز، به عنوان آن طول می کشد حداقل ساعت 5-6 برای نیم کافئین در بدن خود را به سیستم شما را ترک. برای برخی، آن می توانید زمان بیشتری ببرد.

دیگر عوارض جانبی کافئین شامل عصبانیت، عصبانیت، بی قراری، ضربان قلب سریع، ناراحتی معده، تحریک پذیری، اضطراب، و بیشتر. این عوارض اتفاق نخواهد افتاد اگر دوز کافئین مناسب هستند و به دنبال، اما همیشه امکان پذیر است.

کافئین می تواند باعث شدیدتر عوارض جانبی اگر بیش از حد گرفته شده است، بنابراین مهم است به دنبال توصیه های دوز کافئین از نزدیک. این امر به ویژه با قرص های کافئین دار واقعی، به عنوان آنها بسیار آسان برای بدون قرار دادن فکر بسیار به آن را.

تا زمانی که کافئین در دوز مناسب گرفته شده، عوارض جانبی جدی نادر است. که گفت، می توان آن را در دوزهای بالا خطرناک است، بنابراین آج با احتیاط و بیش از حد را ندارد. باز هم، عوارض جانبی کافئین می تواند صرفنظر از اینکه چگونه کافئین مصرف می کنید اتفاق می افتد، به طوری که هیچ تفاوت بین نوشیدن قهوه بیش از حد و مصرف بیش از حد بسیاری از قرص های کافئین دار قوی وجود دارد.

تن از گزینه های مختلف در بازار وجود دارد، تا زمانی که آن را به انتخاب بهترین مکمل کافئین برای شما می آید، شما نیاز به در نظر گرفتن چند عامل مختلف از جمله:

با تشکر برای مطالعه راهنمای ما برای مکمل های کافئین! امیدوارم اکنون احساس کنید آماده خرید و شروع به صرفه جویی در یک تن از پول (و کالری) با مصرف قرص های کافئین به جای نوشیدنی های قهوه هستید.

اگر سوالی دارید و یا نگرانی، احساس رایگان بپرسید. همچنین، در نظر داشته باشید که ما صدها راهنماهای دیگر بر هر مکمل و سلامت کالا در خارج وجود دارد نگه دارید، بنابراین احساس رایگان به نگاهی به اطراف وب سایت ما و کشف!

بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *

اظهار نظر

پست الکترونیک *

سایت اینترنتی

این سایت از Akismet برای کاهش هرزه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

تیم Top1Supps بیش از 1 سال تجربه در مرور در بازار مکمل آنلاین. ما به دنبال برخی از محبوب ترین، بهترین فروش و مارک های تکمیلی بازرسی که می توانید خریداری کنید، ارائه می دهیم. اطلاعات دربارهی ما یا اگر بخواهید می توانید با ویرایشگر درباره این مقاله تماس بگیرید.

© 219 Top1Supplements.com

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *