عوارض قرص های لاغری ونوستات

امروزه یکی از روش های سریع درمان چاقی, استفاده از داروهای کاهش وزن است. اگرچه این داروها ممکن است به راحتی در هر مغازه ایی یافت شود, با این وجود مصرف آن باید تحت نظر پزشک صورت گیرد. قرص ونوستات از جمله این داروها می باشد.

قرص ونوستات یا داروی ارلیستات جذب چربی در بدن را کاهش می دهد. به همین دلیل برای کمک به کاهش وزن استفاده می شود. همچنین این دارو به منظور کاهش خطر ابتلای دوباره به چاقی نیز تجویز می شود. در این مطلب با این دارو و عوارض و میزان تاثیر آن بر لاغری آشنا می شویم.

یکی از داروهای موثر در درمان چاقی و اضافه وزن, ونوستات می باشد. این دارو باید همراه با یک رژیم غذایی کم کالری استفاده شود. ونوستات تنها برای درمان چاقی در بزرگسالان تجویز می شود. این دارو تنها باید زیر نظر پزشک تهیه و مصرف شود. تهیه این دارو از مراکزی غیر از داروخانه ها و مراکز معتبر خطرناک است. چرا که ونوستات در این مراکز ممکن است حاوی مواد خطرناکی باشد, که سلامتی بیمار را به خطر می اندازد. در ادامه به  اطلاعات مهمی درباره قرص لاغری ونوستات می پردازیم.

عوارض قرص های لاغری ونوستات

قرص های ونوستات با مهار آنزیم های چربی سبب عدم هضم چربی می شوند و این چربی های گوارش نیافته از بدن دفع شده و لاغری اتفاق می افتد. بنابراین میزان تاثیر قرص چربی سوز ونوستات بر لاغری بسیار زیاد است به خصوص اگر مصرف آن همراه با رژیم غذایی کم کالری و ورزش باشد. علاوه بر لاغری مصرف ونوستات خطر ابتلا به دیابت نوع دوم در افراد مبتلا به چاقی را تا 4 درصد کاهش می دهد. همچنین مصرف طولانی مدت این دارو در کاهش فشار خون بالا بسیار موثر است. با این وجود برخی بررسی ها نشان داده است استفاده از این دارو برای طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می دهد. به همین دلیل توصیه می شود از این دارو تا حد نیاز و به اندازه تعادل و زیر نظر پزشک استفاده شود.

در صورت مشاهده هریک از این علایم, مصرف این دارو را متوقف و سریعا به پزشک مراجعه کنید.

بسیاری از عوارض جانبی داروی ونوستات به دلیل عمل مسدود سازی چربی در بدن رخ می دهند. این علائم که نشان دهنده عملکرد درست دارو در بدن هستند, موقتی می باشند و در طی درمان با قرص ونوستات ممکن است کاهش پیدا کنند. برخی از شایع ترین این علائم به شرح زیر است.

با توجه به مطالب بیان شده, از آن جایی که بسیاری از افراد به دنبال لاغری هستند, توصیه می شود ورزش برای لاغری را به جای مصرف قرص ونوستات دنبال کنند و در صورت ضرورت و مطابق نظر پزشک تنها از این دارو استفاده نمایند.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

در مورد اسب درمانی چه می دانید؟ آیا با فواید و کاربردهای اسب درمانی آشنایی دارید؟ می دانید که با کمک این روش میتوان بیماری های روانی را درمان کرد؟ حیوانات به میزان فوق العاده ای می توانند حمایت احساسی ارائه دهند. فراتر از رابطه با حیوانات خانگی که بسیاری از ما آن را  تجربه کرده ایم، گاهی اوقات حیوانات از طریق به چالش کشیدن تجربیات عاطفی درمان جویان در تنظیمات درمانی شان، به آن ها کمک می کنند. در این مقاله از بخش روانشناسی

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

عوارض قرص های لاغری ونوستات

 دلایل متعددی وجود دارد که بر اساس آن شما پی می برید که به بلیط لحظه آخری نیاز دارید. ممکن است یک مسئله مهم خانوادگی یا فرصت شغلی

در ابتدا باور بر این بود که چربی قهوه ای تنها در کودکان وجود دارد، اما بعدها دانشمندان آثاری از وجود این نوع چربی، در افراد بالغ نیز

در مورد همبرگر غیر ممکن چه می دانید؟ آیا این همبرگرها واقعا بدون گوشت درست می شوند؟ همبرگر های غیر ممکن در تمامی کشور قابل رویت در تمامی

می دانید چه کسانی به ایمپلنت چانه نیاز دارند؟ ایمپلنت های چانه برای ایجاد تعادل در قسمت پائینی چهره، ترمیم آرواره مربع شکل و یا چانه شکاف دار

اول از همه افراد باید مشخصات یک لثه سالم را بدانند. لثه سالم به طور عادی دارای علائمی مثل درد، سوزش، حجم اضافی، تغییر رنگ و یا تغییر

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

برخی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏ آل، به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند و چه راهی راحت تر از مصرف قرص های چربی سوز؛ آن هم قرص ونوستات ! تحرک نداشته باشید و لاغر شوید! به گفته برخی از متخصصین قرص ونوستات نسبت به سایر قرص های چربی سوز کمترین عوارض را دارد و مورد تأیید نیز است. بنابراین در این مطلب به طور کامل در خصوص این دارو توضیح می دهیم.

برخی از این داروهای به‌اصطلاح قرص چربی‌سوز، داروهایی هستند که موجب تجزیه‌نشدن چربی‌ها در روده شده و باعث تولید اسهال چرب می‌شوند. البته این داروها در طولانی مدت باعث دفع ویتامین‌های محلول در چربی شده و فرد را با سوء تغذیه روبه‌رو می‌کند. گروه دیگری از داروهای چربی‌سوز هم هستند که مهار‌کننده جذب چربی دارند و باعث می‌شوند چربی وارد چرخه سوخت بدن نشود اما به‌طور کلی داروهای چربی‌سوزی که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند چند مشکل ایجاد می‌کنند که بی‌احتیاطی و ناآگاهانه مصرف کردن آنها می‌تواند موجب مرگ شود.

چربی سوزها به طور خاصی طراحی شده اند تا به شما دوز مناسب از مواد مختلف برای کمک به چربی سوزی را بدهند. اما این بدان معنا نیست که با استفاده بیشتر، نتایج بهتری خواهید دید.

همانطور که اشاره شد، خیلی ها به دنبال ساده ترین راه برای کاهش وزن هستند، وزنی که در طول چند سال افزایش یافته است را می خواهند در کوتاه ترین زمان از دست بدهند و به اندام ایده آل برسند. از میان انواع و اقسام قرص های چربی سوز که هر کدام نیز ساختار و شیوه اثر گذاری متفاوتی دارند، قرص چربی سوز ونوستات بییشتر در کانون توجه قرار دارد.

داروی ارلیستات با های مختلفی مانند زنیکال ( اصلی دارو، ساخت آلمان ) و در ایران با ونوستات تولید می شود. ونوستات یک مهار‌کننده برگشت‌پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال می‌کند. بنابراین از هیدرولیز چربی تری‌گلیسرید به شکل قابل جذب (اسید چرب و مونوگلیسرید) جلوگیری می‌کند. ونوستات با مهار  آنزیم لیپاز از جذب یک سوم چربی‌های موجود در غذا جلو گیری می‌کند.

عوارض قرص های لاغری ونوستات

قرص ونوستات (venustat) با مهار آنزیم های چربی سبب عدم هضم چربی می شوند و این چربی های گوارش نیافته از بدن دفع شده و لاغری اتفاق می‌افتد.

مکانیسم اثر گذاری این دارو بر این اساس است که با اشتها کاری ندارند و چربی هم نمی سوزاند، بلکه در سطح دستگاه گوارش مانع جذب یک سوم چربی غذا می شود. یعنی غذایی را که مصرف می کنید، این قرص مانع جذب چربی در بدن می شود، در واقع این قرص همراه با غذا، درصد زیادی از چربی غذا را دفع می ‌کند. یعنی از افزایش وزن جلوگیری کرده و باعث تعادل وزن می شود.

از آنجا که این دارو معمولا جذب بدن نمی ‌شود، جزو دسته داروهایی است که عوارض جانبی کمی دارد. این می تواند یک خبر خوب باشد، اما قطعا در روند جذب ویتامین های محلول در چربی نیز تأثیر منفی دارد.

چربی هایی که تجزیه و جذب نشده اند، باعث دفع مدفوع پر چرب شده و بوی بسیار زننده ای ایجاد می کنند. در ارتباط با مقدار چربی موجود در غذا، احتمال ایجاد سر دردهای شدید و دل دردهای طاقت فرسا در ۶ درصد مصرف کنندگان وجود دارد. در ضمن به علت اختلال در جذب ویتامین های محلول در چربی که شامل ویتامین های K , E , D , A است،( در واقع جذب ویتامین های E و D و A و k در مصرف‌ کنندگان این قرص ‌ها صورت نمی ‌گیرد) باید دو ساعت بعد از مصرف ونوستات نسبت به مصرف مکمل های مولتی ویتامین اقدام شود.

همانطور که گفته شد اولین مشکل، عدم جذب ویتامین های محلول در چربی است، حال اگر قرار باشد فردی در کوتاه مدت از این قرص استفاده کند، دچار مشکل نخواهد شد، اما اگر در دراز مدت مورد استفاده قرار گیرد، عوارض جانبی رخ خواهد داد.

از آنجا که استفاده از این دارو، باعث کاهش قند خون می‏‌شود، بنابراین باید تغییرهایی در مصرف انسولین و داروهای پایین ‏آورنده قندخون بیماران دیابتی ایجاد کرد و به همین دلیل مصرف این دارو در این بیماران توصیه نمی‌‏شود.

این دارو موجب افزایش خون ‌ریزی ماهیانه در خانم‌ ها در اثر اختلال در انعقاد خون به علت کمبود ویتامین k می‌ شود. در مجموع: اسهال، مدفوع چرب، بی اختیاری یا تکرر مدفوع، جمع شدن گاز در شکم، دردهای شکمی، اختلالات عادت ماهیانه از عوارض جانبی ونوستات می باشد. به‌طور کلی مصرف این دارو های چربی سوز برای کودکان، زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به دیابت، فشارخون بالا، کلسترول بالا، بیماری‏‌های قلبی- عروقی و پرکاری تیرویید توصیه نمی‏‌شود.

هشدار: برخی بررسی‌ها نشان داده است استفاده از این دارو برای طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود از این دارو تا حد نیاز و به اندازه تعادل و زیر نظر پزشک استفاده شود.

این دارو به تنهایی نمی‌تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد، بنابراین مصرف آن باید به صورت سه بار در روز همراه غذا و به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش باشد.

کسانی که مشکل تیروئید دارند و از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند. کسانی که کمبود ویتامین دارند، خصوصا ویتامین های محلول در چربی،  کسانی که به علت بیماری قلبی عروقی داروی وارفارین مصرف می کنند، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کسانی که مشکل نفرون های کلیه دارند و یا کبد چرب دارند، حتما این دارو را بدون کسب اجازه از پزشک مصرف نکنند. در دوران شیردهی نیز منع مصرف دارد. در صورت ابتلا به بیماری‌های کیسه صفرا یا سندرم سوء جذب مزمن توصیه می‌شود از این قرص استفاده نکنید.

نکته پایانی

اگر قصد کاهش وزن دارید، راه اصولی و صحیح کنترل وزن را بیاموزید و منابعی که باعث دریافت انرژی مازاد می‏‌شوند را بشناسید. سالم ترین راه برای کاهش وزن و یا جلوگیری از افزایش وزن، فعالیت ورزشی منظم و رژیم غذایی صحیح است. این داروها حتی اگر مورد تأیید نیز باشند به هیچ عنوان به تنهایی نمی توانند باعث کاهش وزن شوند، بلکه باید در کنار رژیم غذایی و فعالیت ورزشی مصرف شود.

این راه‏ حل‏ ها کوتاه مدت و تجاری هستند مگر در مواردی خاص و برای مدت زمانی کوتاه. کارشناسان مصرف قرص ونوستات را در موارد خاص یا چاقی های شدید به عنوان یک روش‏ کمک کننده در دفع چربی تجویز می کنند نه به عنوان یک روش اساسی و همیشگی.

تهیه و تدوین: elmezesh.com

نظرتان را برای ما بنویسید. اگر هم در خصوص موضوعی سوال دارید، چنانچه اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشیم پاسخ خواهیم داد.

میخوام قرص ونوستات استفاده کنم تو یک ماه چقد کم میکنم کسی اشنایی داره

ونوستات چربی سوز نیست فقط مانع جذب چربی میشه.بهترین کار نخوردن و درست خوردن غذا و همچنین مدیریت کالری دریافتی میباشد

سلام قرص ال کارنیتین مضخرفترین قرصه من استفاده کردم معده ای منو بهم ریخت که هر چند وقت یک بار می رفتم زیرسرم وآمپول کلاهمه ای قرصهای لاغری عوارض داره هرکی میگه نداره دروغه بهترین راه رژیم غذایی مناسبه وروزی چهل دقیقه پیاده روی

سلام وخسته نباشد’من۱۹سالمه قدم۱۹۴ وزنم۱۰۶ و تقریبا ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم شایدم هیچ جوره لاغر بسو نیستم تو این وزن گیر کردم باشگاه میرم کم میخورم جواب نمیده.چ قرصی استفاده کنم سوختوساز بدنو افزاش بده لطفا جواب بدین ممنون

سلام. نیازی به قرص نیست بهتره برای مدتی از تمرینات اینتروال با شت بالا و تمرینات مقاومتی به صورت ترکیبی استفاده کنید و رژیم غذایی ویژه کاهش وزن هم بگیرید.

سلام به نظرتون بهترین قرص چربی سوز که عوارض کمتری هم نسبت به بقیه داره چیه؟؟

سلام. کل چربی سوزها عوارض دارن. کم و زیاد نداره

سلام من ۱۷ سالمه ۶۰ کیلو اضافه وزن دارم و قدمم ۱۶۷ است می خوام باشگارو شروع کنم و بهم توصیه از دارو های ال کاترین .زنیکال .سی ال ای .استفاده کنم خواستم بدونم مصرف این دارو باهم ولی به وقت و زمان به جا استفاده کنم مشکلی برام پیش نمی یاد .

سلام. توصیه میکنم از هیچ دارویی استفاده نکنید. همه این داروها ضرر داره. بهتره از ورزش و تغذیه برای لاغر شدن استفاده کنید.

سلام..من تازه از امشب شروع به خوردن قرص ونوستات کردم..نمیدونم چند تا در روز بخورم میخوام ۸کیلو بیام پایین باید برنج و نون حذف کنم؟؟اگه نه چه اندازه مصرف کنمممنون میشم یکی جوابمو بده..این قرص هفته ای چقدر لاغر میکنه

سلام. توصیه میکنم این قرص رو استفاده نکنید. هر قرص چربی سوزی عوارض خودش رو داره. بهتره با رژیم و تمرین وزن کم کنید.


http://www.elmezesh.com/fitness-and-weight-loss-book/

ممنون خیلی به دردم خورد مقالتون دمتون گرم.

سلام روزتون بخیر دخترمن ۱۱سالشه و۶۰کیلو وزن و۱۴۰قدداره و تیرویید کم کار داره میتونه الکارنتین هفته ای دوبار موقع ورزش استفاده کنه تشکر میکنم راهنماییم کنید

سلام. طبق مقالات و مطالب مختلف اثر ال کارنیتین بر کم کاری تیروئید ضد و نقیض هست و هیچ منبعی دقیقاً هیچ اثری با اطمینان ذکر نکردن. بعضی گفتن ممکنه در کاهش خستگی ناشی از مشکلات تیروئیدی مفید باشه. بک منلع دبگه با احتیاط گفته مفیده اما به جزئیات اشاره نشده. فقط اشاره شده ممکنه در این بیماری باعث تسهیل ورود چربی به داخل سلول ها بشه. همه این مطالب عنوان کردن در این شرایط مصرف ال کارنیتین حتماً باید تحت نظر پزشک انجام بشه.

مصرف ال کارنیتین همزمان با کم کاری تیروئید برای شما مشکل ساز خواهد شد

الان کراتینین خون من۱/۵شده درحالیکه اوره طبیعی است میخواستم ببینم میتونه دراثر مصرف ونوستات باشه.آخه من ۵ساله حدود روزی یکی مصرف میکردم

عوارض قرص های لاغری ونوستات

بعد از مصرف اورلیستات برخی تغییرات زود در خون انجام میشه که یکیش افزایش کراتینین هست.

سلام آیامصرف طولانی مدت ونوستات میتونه روی کراتینین خون اثر بذاره؟

سلام. بله. طبق تحقیقات مختلف مصرف این ماده باعث افزایش کراتینین خون میشه.

سلام شما بهترین قرصی رو که میتونید پیشنهاد بدین چی هست ،از نظر کم عوارض داشتن اون. البته رژیم و تحرک بالا ترین عامل لاغری هست اما برای سرعت بخشیدن به کار مکمل یا قرص احساس میکنم لازم باشه برای انگیزه گرفتن


سلام؛ در این زمینه توصیه ای نداریم

سلام.من حدود۳۰کیلو اضاف وزن دارن و در دوران شیردهی به سر میبرم مشکلی برای خوردن قرض ندارم?

سلام. اصلاً کار منطقی و عاقلانه ای نیست که هنگام شیردهی از قرص چربی سوز استفاده کنید چون برخی از محتویات این نوع قرص ها (نه همه) از طریق شیر به بچه شما منتقل میشه و ممکنه مضر هم باشن. بسیاری از محتویات تشکیل دهنده این قرص ها توسط FDA تأیید نشدن..

ونوستات محشره
من مرتب استفاده میکنم

افتضاحه بخدا

ببخشید به من توصیه شده که از دارو چربی سوزه الکارنتین استفاده کنم می خواستم بپرسم می تونم استفاده کنم؟ چون من تو نت سرچ کردم عوارض جانبی زیادی نوشته بود نداشت شما این دارو رو می شناسین؟! توصیه می کنین استفاده کنم؟!

سلام. این دارو عوارض زیادی داره. بهتره تجدید نظر کنید.

ال کارنیتین به هیچ عنوان عوارض نداره به دو صورت محلول و کپسول هم موجوده با خیال راحت مصرف کنید

سلام من هر روز ورزش می کنم هم هوازی و هم بدن سازی و رژیمم دارم یعنی مواد قندی و چربی و سرخ کردنی اصلا نمی خورم برنجم نمی خورم نونم شاید روزانه ۱۰۰ گرم بخورم ولی متاسفانه اصلا وزنم پایین نمی یاد هر چقدر تلاش می کنم کمتر نتیجه می گیرم خواهش میکنم کمکم کنید من باید چیکار کنم وزنم پایین پایین بیاد؟؟

سلام من هر روز ورزش می کنم هم هوازی و هم بدن سازی و رژیمم دارم یعنی مواد قندی و چربی و سرخ کردنی اصلا نمی خورم برنجم نمی خورم نونم شاید روزانه ۱۰۰ گرم بخورم ولی متاسفانه وزنم اصلا پایین نمی یاد هر چقدر تلاش می کنم کمتر نتیجه می گیرم خواهش می کنم کمکم کنید من باید چیکار کنم وزنم پایین بیاد؟؟

سلام نه تنها هر روز ورزش کردن درست نیست بلکه در شرایطی که کالری بدن برای تأمین انرژی را محدود کنید و سخت ورزش کنید بدن نسبت به کاهش وزن مقاوم می شود، شما سعی کنید به جای هر روز ورزش کردن ۳ جلسه در هفته ورزش کنید و در وعده های غذایی از چربی های مثل روغن زیتون یا گوشت و محصولات که چربی دارند استفاده کنید در عوض مصرف چربی های مثل روغن های گیاهی راجی در بازار و روغن نباتی را حذف کنید

با سلام،،شما شیوه ای که در پیش گرفتید بسیار غلط هست،،چون اول شما با حذف کردن برنج و نرساندن کالری به میزان کافی به بدن انرژی لازم را برای ورزش کردن ندارید بنابراین نمیتوانید وزن کم کنید و قرص الکارنتین هم که میگید سودش از ضرر هست

برخی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏ آل، به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند و چه راهی راحت تر از مصرف قرص های چربی سوز؛ آن هم قرص ونوستات ! تحرک نداشته باشید و لاغر شوید! به گفته

اگر از تردمیل خسته شده‌اید؛ به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید و می‌خواهید از تردمیل برای لاغری و کالری سوزی بیشتری استفاده کنید، وقت آن رسیده که با یک بره تردمیل برای چربی سوزی نهایت استفاده را از تردمیل ببرید. تمرینات تردمیل می‌تواند یکی از مؤثرترین فعالیت‌های ورزشی برای کالری سوزی

دوچرخه ثابت یا اسپینینگ می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ورزش‌های مانند دویدن و پیاده روی باشد. هدف شما چه سلامتی باشد و یا انجام تمرینات هوازی و یا اینتروال، تفاوتی ندارد، چرا که با رعایت یک بره ورزشی مناسب خصوصاً با بره اینتروال دوچرخه ثابت دوچرخه ثابت می‌توانید به

مواد اصلی و موثر قرص های چربی سوز اغلب شامل کافئین و افدرین است. مصرف این قرص ها گاهی دارای عوراض جانبی و حتی خطر مرگ است. لذا از مصرف بی رویه و خودسرانه آن ها باید جدا خودداری کرد. در این مطلب نظرات کارشناسان را در خصوص عوارض

با مطالعه این مقاله ۳۹ نکته و ایده جالب و کاربردی را برای اینکه سریع عضله بسازید یاد خواهید گرفت. آقای ونیس دلمونته یکی از مشاوران بسیار مشهور بدنسازی در سراسر جهان است او تاکنون به از ۵۰۰۰ فرد کمک کرده است تا به وزن ایده‌آل خود برسند.

بعد از تمرینات خوب و سختی که موجب ترشح اندورفین زیاد در بدن‌تان شده‌اند؛ می‌دانید که باید حال خوبی داشته باشید اما چرا گاهی بعد از تمرین حالت تهوع به شما دست می‌دهد؟ گاهی هم ممکن است حالت تهوع بعد از ورزش سنگین پیش بیاید، مانند هنگام انجام اسکوات

اگر از تردمیل خسته شده‌اید؛ به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید و می‌خواهید از تردمیل برای لاغری و کالری سوزی بیشتری استفاده کنید، وقت آن رسیده که با یک بره تردمیل برای چربی سوزی نهایت استفاده را از تردمیل ببرید. تمرینات تردمیل می‌تواند یکی از مؤثرترین فعالیت‌های ورزشی برای کالری سوزی

همه ما ایده خاص خودمان را از یک بدن آماده و ظاهر آن داریم. برای بعضی یک بدن آماده یعنی همان بدن زیبایی هالیوودی یا مدل‌های فیتنس، برای بعضی دیگر بدن آماده یعنی یک بدن حجیم عضلانی و این داستان همین گونه ادامه دارد. اما آمادگی بدنی با شکل

افزایش وزن بعد از یائسگی برای زنان غیر معمول نیست. یائسگی و دوران پیش از یائسگی نیز زمانی هستند که سطوح استروژن به شدت کاهش می‌یابند. استروژن یک هورمون جنسی زنانه است که توسط تخمدان‌ها تولید می‌شود. این یکی از دو هورمون بزرگ جنسی زنانه است. هنگامی که تخمدان

با عضویت در خبره مجله علم ورزش، جدیدترین مطالب به شما ارسال می‌شود.

اگر چاق هستيد يا اضافه وزن داريد، لاغري در كوتاه ترين زمان و با راحت ترين شيوه يكي از آرزوهاي هميشگي تان بوده و شايد هم خيلي از تبليغ ها و توصيه هاي اطرافيان را باور كرده و امتحان كرده باشيد؛ مثلاً كاهش وزن ۳۰ كيلويي و در يك ماه با رژيم آب درماني! ۲۰ كيلو كاهش وزن در يك هفته با انواع و اقسام دستگاه هاي لاغري! و البته قرص ها و چسب هاي لاغري كه اين روزها آنقدر تعدادشان زياد شده كه از تعداد انگشت هاي دست هايمان هم فراتر رفته! كافي است در گوگل كلمه «قرص لاغري» را جستجو كنيد تا اسامي آشنايي مثل: بوتانيكال، اسليمينگ، هربال اسليمينگ، مجيك اسليمينگ، و پرفكت اسليم، فيل اسليم، نچرال اسليمينگ و را ببينيد كه در تعريف هر كدام شان هم واژه لاغري معجزه آسا و بي دردسر آمده است! خب مسلماً همه آدم ها دوست دارند از همه خوراكي هاي مورد علاقه شان هر مقدار كه دوست دارند بخورند و لذتش را ببرند و بعد هم با خوردن يك قرص كوچك، ديگر نگران چاق شدن شان نباشند! اما آيا واقعاً چنين قرص هاي مهرباني وجود دارند؟! البته غير از قرص، اين روزها بازار چسب هاي لاغري هم داغ است؛ چسب هاي هوشمندي كه فقط با برداشتن برچسب و قراردادن روي موضعي كه چربي اضافه دارد و هيكل شما را از ريخت انداخته، مي توانند اين چربي ها را آب كنند؛ فقط چربي هاي همان نقطه را! البته براي لاغري كلي هم بايد اين چسب ها را روي ناف بچسبانيد!

براي اينكه ببينيم اين قرص ها و چسب ها تا چه اندازه مفيد و موثر هستند و باعث چه مقدار كاهش وزن مي شوند، از دكتر محمدرضا وفا، متخصص تغذيه و رژيم درماني خواستيم تا در مورد فوايد و عوارض مصرف آنها برايمان بيشتر توضيح دهند.

قرص ها چطور باعث لاغري مي شوند؟

قرص هاي لاغري شامل مواد مختلفي هستند كه مجموع آنها باعث كاهش وزن مي شود. در عين حال روش كاهش وزن در قرص هاي مختلف متفاوت است. به عنوان مثال بعضي از قرص ها با كاهش اشتها و كم خوردن به كاهش وزن كمك مي كنند در حالي كه ديگر قرص ها، مانع جذب چربي در بدن مي شوند.

عوارض قرص های لاغری ونوستات

عملكرد قرص هاي لاغري با هم متفاوت هستند و با تغيير در مكانيسم هاي طبيعي بدن، باعث لاغر شدن مي شوند؛ بعضي از آنها با افزايش دفع، مدت زمان باقي ماندن غذا در روده را كاهش داده، موجب تجزيه نشدن چربي ها در روده شده و منجر به اسهال چرب مي شوند. عوارض مصرف خودسرانه اين داروها هم اين است كه در طولاني مدت باعث دفع ويتامين هاي محلول در چربي شده و فرد را با سوءتغذيه روبرو مي كنند. گروه ديگري از داروهاي چربي سوز هم هستند كه جذب چربي را مهار مي كنند و مانع از ورود چربي به چرخ سوخت و ساز بدن مي شوند اما به طور كلي داروهاي چربي سوزي كه سوخت و ساز بدن را بالا مي برند، چندين مشكل مختلف ايجاد مي كنند كه مصرف ناآگاهانه و خودسرانه شان مي تواند كشنده باشد!

خطرات قرص هاي لاغري

عمده ترين مشكلي كه در زمينه مصرف قرص هاي لاغري وجود دارد اين است كه بسياري از داروهاي لاغري موجود در بازار كه در شبكه هاي ماهواره اي هم تبليغ مي شوند، غير استاندارد هستند اما به راحتي در دسترس افراد قرار دارند.

مهمترين سازماني كه مي تواند سلامت تمام داروها را تاييد كند، سازمان غذا و داروست كه با مراجعه به وب سايت اين سازمان مي بينيم كه قبل از معرفي هر دارو به دنيا، بايد مراحل مختلفي از جمله كشت سلولي ـ مولكولي، آزمايش روي حيوانات و در فازهاي مختلف و كارآزمايي هاي باليني روي انسان تحت شرايط خاص انجام شود تا بالاخره يك دارو بتواند مورد تاييد قرار گيرد. اما داروهايي كه زمينه چاقي و لاغري مورد تاييد چنين سازمان هايي قرار گرفته باشند، بسيار محدودند، بنابراين نمي توان به صرف تبليغ اين داروها در شبكه هاي ماهواره اي و اينترنتي و آنها را استاندارد تلقي كرد. در ضمن، حتي در صورت اطمينان از استاندارد بودن يك قرص، افراد نبايد خودسرانه اقدام به مصرف آنها كنند چرا كه شرايط بيولوژيك و سلامت هر فرد با ديگري متفاوت است و افرادي كه به بيماري هاي مختلف مبتلا هستند، حتماً بايد با مشورت پزشك متخصص يك از اين داروها را انتخاب كنند.

همچنين بالا رفتن سوخت و ساز نيز مي تواند باعث بروز مشكلات دستگاه گوارش شود؛ به خصوص در افرادي كه دچار زخم هاي گوارشي هستند. بنابراين فقط يك پزشك متخصص مي تواند دوز مشخصي از يك داروي مشخص را براي هر بيمار، آن هم براي دوره اي مشخص، تجويز كند.

يك قرص خطرناك

حتماً قرص ونوستات (ارليستات) را شنيده ايد؛ اين قرص يكي از قرص هاي لاغري است كه سال ها توسط پزشكان براي كاهش وزن افراد تجويز مي شد و حالا به عنوان يك قرص لاغري بي ضرر مشهور شده و مصرف كنندگان بدون هيچ ترسي حتي تا سال هاي طولاني از اين قرص براي حفظ تناسب اندام خود استفاده مي كنند، غافل از اينكه مصرف طولاني مدت اين قرص عوارض وخيمي براي سلامت شان ايجاد مي كند.

قرص هايي مثل ونوستات يا زينكال بخشي از چربي غذا را با مدفوع دفع مي كند و همراه با اين چربي، ويتامين هايي مانند E و D و A و K نيز دفع مي شود. قرص هاي آنتي ليپاز در واقع جذب چربي را مختل مي كند و در نتيجه جذب ويتامين هاي محلول در چربي نيز مختل مي شود. مصرف كوتاه مدت و تحت نظر پزشك متخصص تغذيه، مشكلي براي مصرف كننده ايجاد نمي كند اما مصرف طولاني و بدون نظارت، عوارض جانبي زيادي را براي فرد به دنبال دارد.

قرص ها به تنهايي لاغر نمي كنند

بسياري از قرص هاي لاغري با مكمل هاي غذايي فاقد استانداردهاي لازم دارويي هستند. بسياري از اين قرص ها صرفاً با عنوان مكمل غذايي، قبل از اثبات تاثير و ايمني آنها روانه بازار شده، به فروش مي رسند كه به خصوص نوع جديد آنها خطرات جانبي داشته و سلامت افراد را تهديد مي كنند. عوارض جانبي اين قرص ها در افراد مختلف متفاوت بوده و عبارت است از: افزايش ضربان قلب، افزايش ميزان فشارخون، بي خوابي، عصبانيت، سردرد، سرگيجه، ضعف، تغيير مزه دهان، خشكي دهان، بي حسي پوست، تهوع، گرفتن عضلات شكم، اسهال و ديگر مشكلات دستگاه گوارش، مشكلات كبد و

البته بروز اين علائم، بسته به نوع داروي كاهش وزن در هر فرد متفاوت است. به علاوه نبايد فراموش كرد كه مصرف اين داروها براي مدت زماني كوتاه در نظر گرفته شده است، بنابراين افزايش مدت استفاده، اثرات جانبي ديگري را هم به دنبال خواهد داشت. پس قبل از استفاده از هر نوع داروي لاغري ابتدا با يك پزشك متخصص مشورت كنيد؛ به خصوص اگر از داروهاي ديگري براي درمان بيماري هاي مختلف هم استفاده مي كنيد. در اين صورت ممكن است غير از عوارض مصرف داروي نادرست، مشكل تداخل دارويي نيز برايتان پيش بيايد. بد نيست اين را هم بدانيد كه در صورت انتخاب درست قرص هاي كاهش وزن، متوسط كاهش وزن با اين روش ۵ الي ۱۰ درصد وزن يك فرد خواهد بود كه با تغيير رژيم غذايي و ورزش حاصل شده است. فراموش نكنيد افرادي كه اين قرص ها را مصرف مي كنند اما سبك زندگي خود را تغيير نمي دهند، هيچ تضميني وجود ندارد كه به نتيجه دلخواه برسند.

هنوز هيچ داروي موثري در زمينه كاهش وزن، به بازار نيامده كه فرد بتواند، بدون رعايت رژيم غذايي و صرفاً از طريق خوردن قرص و بدون عوارض جانبي كاهش وزن پيدا كند و همچنان مهمترين و سالم ترين روش كاهش وزن بدون عوارض جانبي، كاستن از كالري مصرفي به طور روزانه و ورزشي است كه در صورت تشخيص پزشك، مي تواند با مصرف يك قرص لاغري استاندارد همراه شود.

معجزه اي به چسب لاغري!

روي بسته بندي بسياري از اين چسب ها مي خوانيم: «اين چسب ها جهت كاهش چربي هاي موضعي و زير پوستي و كمك به سوزاندن بهتر چربي در بدن استفاده مي شود. اين پد محتوي روغن هسته انگور و رازيانه و شيره درخت سرو كوهي و است و تاثير آنها در رفع چربي و ليپيدهاي زائد بسيار اعجاب انگيز است. شما با استفاده از اين چسب ها ۳ تا ۶ كيلوگرم در ماه وزن كم مي كنيد چرا كه اين محصوص مانع از جذب قند، نشاسته و چبي مي شود. چسب هاي لاغري بسيار موثر در كاهش وزن به صورت كاملاً طبيعي بدون هيچ گونه عوارض جانبي. اين چسب هاي لاغري داراي مواد طبيعي هستند و با تحريك غدد درون ريز عمل مي كنند. غددي كه ميزان سوخت و ساز بدن را كنترل مي كنند و متابوليسم و سوخت چربي ها و كربوهيدرات ها و قند بدن را تسريع مي كند و بدين ترتيب وزن فرد به كار گيرنده كاهش مي يابد. اين چسب از جمع شدن چربي هاي اضافه در بدن جلوگيري مي كند و گردش خون را تسريع مي كند و علاوه بر كاهش وزن در سم زدايي بدن موثر است.» اما آيا اين ادعاها واقعيت دارند؟

چسب+ ورزش و رژيم

به طور كلي وقتي چاقي از حد مشخصي فراتر باشد، سلول هاي چربي در نقاط خاصي از بدن تجمع غير طبيعي پيدا مي كنند و باعث بروز سلوليت مي شوند. در صورتي يك روش خاص مي تواند باعث از بين رفتن اين چربي هاي موضعي شود كه با يك رژيم غذايي كاهش وزن و بره ورزشي (شامل ۳ فاز گرم كردن بدن، حركات هوازي و سرد كردن بدن باشد نو در فاز سرد كردن حركات كششي و قدرتي در ناحيه چاقي موضعي انجام شود) همراه باشد. در اين صورت استفاده همزمان از روش هايي مثل اولتراسوند، ليزر، گن و چسب هاي لاغري هم مي توانند موثر واقع شوند. پس چسب ها اثر كاهش وزن چنداني ندارند و صرفاً براي از بين بردن سلوليت مفيد هستنتد. حالا اگر به فرض محال استفاده از چسب لاغري (يا هر كدام از شيوه هاي مشابه) بتواند به تنهايي بر سلول هاي چربي تاثير مختصري بگذارد، اين چربي ها در ناحيه ديگري از بدن دوباره تجمع كرده و به صورت سلوليت بروز مي كنند. بنابراين چسب لاغري و لوازمي مانند آن به تنهايي نمي توانند راهكار قطعي درمان سلوليت باشند چون چربي از بدن دفع نمي شود و فقط از نقطه اي به نقطه ديگر منتقل مي شوند.

اين چسب ها با استفاده از گرما كمك مي كنند تا هيدروليز چربي در آن ناحيه افزايش يابد و چربي بعد از هيدروليز جذب مويرگ هاي خوني شده و وارد گردش خون مي شود و ممكن است چربي خون افزايش يابد كه اگر اين چربي زياد باشد، ممكن است خطرساز شود. بنابراين وقتي هيچ روش مكملي مثل ورزش و رژيم غذايي، در كنار استفاده از چسب، همراه نباشد، اين چربي ها از بدن دفع نمي شوند و فقط از طريق خون به بخش ديگري از بدن منتقل شده و دوباره سلوليت در نقطه ديگري بروز مي كند. به اين ترتيب استفاده از اين چسب ها براي كساني كه دچار چربي خون هستند و در معرض بيماري هاي قلبي، متابوليك و ديابتيك هستند، مي تواند خطرناك باشد.

سيب سبز/ شماره ۹۶/ نيمه اول شهريور ماه ۹۲/ ستاره سمائي/ صفحه ۴7

سلام
خانمی 3 ساله – 66 کیلو هستم با قد 163
می خوام طی 6 ماه همراه ورزش و رژیم 1 کیلو کم کنم
دکتر می شه منو راهنمایی کنید که از کدوم برند چسب لاغری استفاده کنم و آیا اصلا چسب به کار من می یاد با نه؟
ممنون 

سلام.من هم مشکل شما رو دارم.و دارم با رژیم دکتر کرمانی در عرض 8 ماه 2 کیلو لاغر میشم.(یعنی باید بشم!) جالبه بدونین این رژیم همه نوع خوراکی توش هست اما اصولی و به اندازه مشخص.بعد مدت زمان لاغری برای هر فرد با توجه به خصوصیات بدنش متفاوته. خلاصه بگم رژیم خیلی خوبیه ، کاملا علمی و بی ضرر. حتما امتحان کنین.تو همه مناطق شهر هم مطب داره. موفق باشین.

سلام عزیزم اصلا. چسب رو نخرید من امتحان کردم با رژیم و ورزش جواب نداد

رژیم کرماتی عالیه من طی هشت ماه رو اصول بدون افتادگی پوست ۳۱ کیلو لاغر شدم

سلام من 26 سالمه
چاق نیستم ولی شکم دارم’به خاطر کارم وقت ورزش ندارم چجوری از شر این شکم خلاص شم?

سلام اقای دکتر من خانمی هستم 18 ساله باقد 151با وزن 53 راهنماییم کنید که از چه قرصی میتونم استفاده کنم؟ ازتون خواهش میکنم کمکم کنید امزدم ازم دلسرد شده

سلام عزیزم ی چیز خیلی خوب که هم کمک میکنه اشتهات کم بشه هم کربوهیدراتو به بدنت راه نده از داروخانه اسلیم می و کربوهیدرات بلاکر و قرص سرکه سیب شرکت لیوار و بگیرید شک نکنید جواب میده من خودم همه دوستام فامیلام جواب گرفتیم واگه درست استفاده بشه فقط 5روز اول یاید ی کمبا اراده باشید بعد از اون بسپرید به قرصا فقط یادتون باشه مولتی ، اب ، شیر ماست تخم مرغ سالاد لیمو خرما وکیوی میوه کمی اجیل بخصوص پسته کشمش بادام و حبوبات مثلا کنسروای مختلف لوبیا نخودفرنگی و نخود معمولی رو باهم قاطی کنید و روزی 5 قاشق بخورید  رژیمتون شامل این چیزا باشه و ماهی و مرغ و سویا و روغن زیتون یادتون نره و تنقلات هم فقط پاپکرن چون وقتی چند روز اولو رد کردید واقعا اشتهاتون کم میشه ولی این مواد ضروری باید به بدنتون برسه پس حتی  کم هم شده بخورید اینارو شک نکنید منم مثل خیلیا خیلی چیزارو امتحان کردم اما این محصول هم خطر نداره هم جواب میده من 15 کیلو رو در 2 ما با دو سری پایین اومدم مامانم 17 کیلو رو در 3 ماه با سه دوره هر چقدر جوونتر باشید زودتر جواب میگیرید الان حدود 6ماه گذشته وغیر از یکی از دوستام که بارداره هنوز کسی اشتهاش زیاد نشده و وزن برنگشته من و خیلی از دوستام ورزشم نمی کردیم اگه ورشم متونید بکنید همین شرکت ی قرص دیگه داره اما الان یادم نیست  

. در مورد قرص کربوهیدرات بلوکر به تازگی شنیدم. من حدود 5 کیلو اضافه وزن دارم. چربی در ناحیه کنار ران و شکم دارم.
میخواستم بدونم شما هر سه قرص و با هم مصرف کردید که نتیجه گرفتید ؟
.

منم ران و شکم دارم چکارکنم متشکرم

خوب اینا که گفتی ناقص بود حتی طریقه مصرفشا نگفتی خواهشا بگو

شما كه به راحتي قرص اسليمينگ يا اسليم مي را تجويز ميكنيد چرا نميگيد كه شديداَ بيماري افسردگي مياره؟
خانم بنده اين قرص را مصرف كرد. خيلي هم خوش اندام شده بود. اما الآن كه قرص را ترك كرده دوباره وزنش زياد شده.
الآن بيماري افسردگي داره و طوري شده كه حاضرم وزنش دو برابر بشه اما لاآقل يك شب راحت بخوايه.

سلام عزیزم میخواستم بدون تو چطوری این قرصارو مصرف کردی طریقه مصرفشو میشه بگی با قیمتاشو ممنون

سلام من خانمی 26 ساله با 75 کیلو وزن میخواهم 15 کیلو وزن کم کنم لطفا راهنماییم کنید

برو بیش دکتر

میخواهم لاغر شوم چی کار کنم

من 2 كيلو اضافه وزن دارم و دچار افسردگي شدم بايد چكار كنم؟

ازقرص بوتالیکال استفاده کردم امافقط 4کیلووزن کم کردم که اونم آب بدنم برداران دارم هربال میخورم تاببینیم چی میشه

عوارض قرص های لاغری ونوستات

اصلا کی گفته کل آدم های دنیا باید لاغر باشند؟به نظر من آدم همی توپولی خیلی زیباتر از آدم های لاغرند

احسنت

دقیقا همینطوره . ولی چاقی باعث مریضی میشه. اعتماد بنفس آدمو پائین میاره 

اصلا به درد نمی خوره نخرین

دکتر اگر کسی با خوردن قرص اسلیمینگ احساس سر گیجه کنه چی میشه

میمیره

دکتر یعنی چی اگه سرت گیج بره میمیری من هنوز ارزو دارم

من 9 کیلو وزن دارم و17 قد چقدر باید کم کنم؟ من شیر میدم مصرف این قرصها برای بچه عوارض داره یانه؟

سلام من 95 کیلو هستم و 16 قد دارم دنبال یه داروی کم اشتها ی بی ضرر میگشتم میشه راهنمایی کنین 

بله عزیزم حتماً با دکتر مشورت چون بی عوارض هم نمی تونه باشه

من دختری هستم 7 وزن دارم میخوام 2 کم کنم

salam man 22salame vaghadam 164 va vaznam 7 mikham vazn kam konam rahnamai mikham lotfan

ورد قرص مجیک اسلیم میخاسستم ر دونم هر کسی خورده منو راهنمایی کنه ممنون در 

اصلا نخورید من خوردم یک کیلو هم کم نکردم تازه تپش قلب هم گرفتم

من قدم168وزنم 94گيلو است با اسلىمنگ وزن نمی کنم به اون صورت،با 1عدد 1/5کيلو،برای اىنکه وزن کم کنم چکار کنم؟

سلام دوستان . تمامی قرصهای لاغری فقط و فقط تبلیغه از شما خواهش میکنم گول اینها را نخورید چند روز پیش اسلیمینگ آبی از فارسی شاپ خریداری کردم اصل هم بود دو ساعت بعد از خوردنش ضربان قلبم به شدت بالا رفت فشارم رفت روی 16 سرگیجه و کسلی و تا جایی که کارم به بیمارستان کشید و نزدیک بود مویرگهای مغزم پاره بشه و یک روز بیمارستان بستری شدم خدا خیلی دوستم داشته که نمردم . دکتر متخصص گفت ساختار این نوع قرصهای لاغری مشابه با ساختار شیشه است و دقیقا از مشتقات شیشه است و مصرف اینها بسیار خطرناکه و نوعی مواد مخدره. در ضما اونهایی که از این صرصها استفاده کردند و لاغر شدند خودشون را گول زدند چون فقط آب بدنشون را از دست دادند. این هم تجربه تلخ من واسه شما دوستان عزیز که دوست دارند کمر باریک بشند. همیشه میگن تپل مپل دسته گل . شنیدی بگن لاغر استوخانی دسته گل

منم مثل شما شدم از اين قرصها استفاده كردم و راهي بيمارستان شدم ، تو رو خدا از اين قرصها استفاده نكنيد 

من هربال مصرف ميكنم. تا الان كه بد نبوده. اشتهامو خيلي كم كرده. ونوستات هم بد نبود ولي بايد حتماً با مولتي ويتامين بخوريد. دعا كنيد هربال جواب بده. 

من لاغر نميشم وقت نميكنم برم باشگاه دوجا سر كار ميرم و چون غذا كم ميخورم رژيم به تنهايى جواب نميده اميدم به قرصه

من هر راهی امتحان کردم لاغر نمیشم

من به هیچ وجه باهیچ رژیم وقرصی کم نمیکنم چرا

بدن با بدن فرق داره من سه سال پيش اسليمينگ ابى مصرف كردم 2 كيلو هم لاغر شدم الان بعد سه سال اصلا برنگشته 
حالا اين 2 كيلو اب بدن بوده ؟ سايزم از 48 شده 4 اب بدن بوده؟ 
هركس بدنشو بهتر ميشناسه اگه سابقه هر بيمارى دارين اصلا مصرف نكنين 

سلام شنیدم با قرص 2کیلو لاغر شدی یعنی هنوزم برنگشتی؟خیلی خوشحال شدم چون منم تازه سفارش اسلیمینگ دادم امیدارم رومنم تاثیر بزاره و لاغرم کنه 16کیلو اضافه وزن دارم!! چند دوره مصرف کردید شما؟

چند دوره مصرف کردید؟؟؟؟؟؟؟اسلیمینگ ابی؟

سلام من 115 وزن 88 قد دارم چقدر باید کم شم چه جور ؟

برین تو سایت دکتر کرمانی kermany.ir بهتون میگه

Salam man 23 salame.4 sal pish vaznam 93 budo ghaddam 17 ba reghimi ke khodam gereftam vaznam arze 2sal be 58 resid va 2sale ke vaznam sabete faghat baazi vaghta 1_2 kiloo bala mire ke zud kontrol mikonam.az in ghorsa estefade nakonin zarar dare.age erade konin be vazne ideal miresin.faghat erade mikhad

آسلام من 85کیلو وزن دارم آیا لاغری با دستگاه های  لاغری کار سازه

سلام اگه بخوام معده مو کوچیک کنم عوارضی داره ممنون میشم اگه پاسخ بدید

كوچيك كردن  معده فايده نداره چون معده بعد دوسال به حالت اولش برميگرده

من تا حالا از هیچ قرصی واسه لاغری استفاده نکردم همیشه ورزش کردم اما دیگه وقتشو ندارم،میخوام از قرص استفاده کنم اما میترسم اونم قرص بوتانیکال اسلیمینگ تورو خدا یکی راهنمایم کنه

می حوام قرص لاغری پرفکت اسلیمینگ رو بخرم کسی خریده؟ عوارض داشته؟ چند کیلو تو یک ماه کم کردین؟

من هم میخوام از قرص پرفکت اسلیم استفاده کنم لطفا اگه خوبه منم راهنمتیی کنید و اینکه عوارضش چیه?

قرص بوتانیکال برا چه سنیه؟

سلام.من وزنم 77 و قدم 157 من در عرض 1ماه 6 كيلو كم كردم يعني من اون موقع وزنم 83 بوده ولي الان اصلا نشون نميده ك من وزن كم كرده باشم من بايد چيكار كنم خواهش ميكنم آقاي دكتر راهنماييم كنين

سلام من 29 سالم 86 کیلو بودم وقدم 156 بدون ورزش وبدون قرص دم5 ماه رژیم بودم الان 67 کیلو هستم اصلا قرص نخورید برا 1 مدت از نون وبرنج برنید نتیجه میگیرید من همه چی رو خالی میخوردم شبا هم فقط سالاد

سلام من 36 سالمه،وزنمو بعداز 4 ماه 1 کیلو کم کردم، خیلی احساس خوبی دارم 5 کیلو دیگه هم بآید کم شم،دوستان من کربوهیدرات، روغن،نمک رو از غذای حذف کردم و پروتیین رو زیاد،کافی شبی دوتا سفیده تخم مرغ بخورید فردا کمتر از 3 _4گرم کم نمی کنید چون سرشار از پروتیین است و کلا پروتیین متابولیسم و سوخت و ساز رو افزایش میده و باعث سوختن چربیها میشه.اینا تجربه ی شخصی خودمه،  دکترا اینا رو واسه لم خودشون میگذارند ونمیگن و ضمنا سرکه سیب هم خیلی مفیده.

جدی؟؟چه خوب..من شنیدم سرکه ی سیب اثری نداره..چجوری مصرفش میکردی؟؟؟

سلام من 18 سالمه و باید 15 کیلو کم کنم چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

من قرص هيدروكسي كات ادونس واسليمينگ سبز استفاده كردم تو مدت ٦ماه اشتهام كم شد خوابم كه زياد بود كم شد فعالتر شدم وزنم ١٤ كيلو كم شده عارضاي نداشت خوب تپش قلب به علت افزايش متابوليسم طبيعي هست و منو ناراحت نكرده .اگر آب بخوري زياد خشكي دهان نداده خيلي خوب بدنم رو لاغر و متناسب كرده بدنهايي كه چربي يك نواخت توش پخشه خوب لاغر ميكنه ولي بايد مواظب باشيد چون تركيبات كافيين داره ،محرك اعصابه و يكم تحريك پذيرتون ميكنه كه با ورزش اين مشكل رو من براي خودم حل كردم .سعي من از اين مطلب  تبليغ نبود فقط ميخواستم بگم منم از چاقي با همه رژيمها خسته بودم و افسرده

من از پاییز پارسال چند دوره بوتانیکال مصرف کردم اما فقط دفعه اول 6 کیلو کم کردم. بعد از اون 2ماه پیش اسلیمینگ آبی مصرف کردم و 3کیلو کم کردم اما ایندفعه تردید دارم که همینو تکرار کنم یا هیدروکسکات ادونس استفاده کنم. ممکنه لطفا نظرتونو بدونم. آیا ادونس مسهله؟

سلام بانو عزيز
هيدروكسي كات مسهل نيست ،ضربانن قلب رو تا حدود مثلا١٠تا بيشتر از طبيعي بالا تر ميبره وفشار خون رو كمي بالا ميبره فعالتر ميشي پر انرژيتر مثل اينكه قهوه خورده باشي بادوز بالا .من خودم بدون عارضه كم كردم و هيچ مشكل كبدي نداشتم ولي همه ترسوندن و نميزارن بازم مصرف كنم راستش تو ٣٥سال رژيم و ورزش و نخوري تنها چيزي كه سوخت و ساز منو درست كرد همين تركيب بود الان دارم قهوه سبز وترك رو مصرف خوراكي ميكنم با دم نوش زيره و يك سري تركيبات گياهي ولي متاسفانه دوباره سوخت وسازم آمده پايين

سلام الناز جون هیدروکسیکات و از کجا گرفتی اصل بود؟لطفا شمارش و به منم بده

من بیست وسه سالمه هشتاد کیلو وزن دارم توروخدایک راهی بزارید لاغرشم خیلی عزاب میکشم

اصلا بدرد نمی خورد

سلام بعد از ٤  ،٥ بار كاهش وزن زياد مثلا از ٨٠ به ٦٥ ديگه اصلا پايين نميام ،خيلي تلاش ميكنم ، روزي يه ساعت پياده رويرژييم تاثيري نذاشت چن وقته نزديك ٢ ماه روزي دو قرص ونوسات ٣ قرص چاي سبز٢ سركه ي سيب،٣ تام كپسول زيره ميخورم همچين تاثيري نذاشته فقط ٢ كيلو اونم داره برميگرده. ،،، ٧٤ كيلووم ديگه چي كار كنم خسته شدم

سلام میشه بگید از کجا قرص سرکه سیب رو باید تهیه کردممنونن میشم اگه جواب بدید؟

سلام داداش من 5 کیلو وزن کم کرد . فقط با اراده و همت خودش. ورزش کردو غذاشو کم کردلطفا زیاد قرص مصرف نکنید اگر وزن کم نمیکنید نوع ورزش و تغذیتون رو عوض کنید تا نتیجه بگیرید . استفاده از قرص فقط برای مدت کوتاهی میتواند نتیجه مطلوب بدهد ..

من  قدم  16 و وزنم هم 61  کیلو هست 
میخوام یه مدت کوتاه قرص ونوستات  بخورم که  3   4  کیلو کم شم 
میخوام ببینم چه مقدار بخورم و ایا تاثیر داره 

سی ساله قد163وزن85باید3کیلوکم کنم ازچه قرصی استفاده کنم راهنمایی کنید

چيجوري ميتونيم از رژيم دكتر كرماني استفاده كنم

دوستان من سالهاست از این قرصها استفاده میکنم انواع مختلف همیشه ام جواب گرفتم حالا کم و زیاد داشته .تا الانم زنده سر حال و سالمم شاید موقع مصرف یهک بی حوصله و.. بشین که اونم به نظر من به خاطر نخوردن غذاست ولی چیز جدی نیست اگه درست مصرف بشه وسابقه بیماری نداشته باشید.

اگه خوب بود که مجبور نبودی سالها مصرف کنی 

جي قرضي استفاده كنم نميدونم كمكم كيد اينا خارجية جون ما تو دبي زندگي ميكنيم 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *