عوارض قرص ضد جوش دکتر موراد

سی گل

آردن

کاشان

913



درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Murad Pure Skin Clarifying Dietary Supplement

 

عوارض قرص ضد جوش دکتر موراد

تعداد در یک بسته بندی: 12 عدد

این مکمل خوراکی با فرمولاسیون منحصر به فرد جهت تنظیم ترشح چربی ، افراد با پوست چرب و منافذ باز، جوش های سرسیاه و چرکی فرموله شده است. ترکیبات این محصول از درون بدن ، پوست را سم زدایی و آکنه ها را از بین می برند و سبب پاکسازی و صاف شدن پوست می شوند .

این مکمل علاوه بر تامین نیازهای روزانه به انواع ویتامین ها و ریز مغذی ها ، به پاکسازی پوست کمک می کند. وجود 5 واحد ویتامین A در این محصول سبب تنظیم ترشح چربی و متعادل نمودن منافذ باز می شود.

عصاره گیاه ترشک و بابا آدم موجود در این محصول ، ضد عفونی کننده پوست ، ترمیم کننده و ضد التهاب است

دارای تائیدیه FDA می باشد

کاهش 55% جوش ها در عرض 6 هفته را سبب می شود

روش مصرف:

روزانه 4 قرص به عنوان درمان جوش ، ترجیحا همراه غذا مصرف شود. به عنوان درمان نگهدارنده جهت کنترل برق ناخوشایند پوست ، تنگ کردن منافذ باز و کنترل چربی کف سر ، روزانه 2 قرص استفاده شود

در صورت مبتلا بودن به موارد خاص بیماری با پزشک مربوطه مشورت کنید

منع مصرف: بارداری ، شیردهی و افراد دارای کبد چرب

ورود کاربران

احراز شماره تلفن همراه

لطفا کد ارسال‌شده از طریق پیامک را در قسمت زیر وارد نمایید:

زمان باقی‌مانده تا انقضای کد اعتبارسنجی:

ثانیه
عوارض قرص ضد جوش دکتر موراد

ایجاد حساب کاربری

کالایی برای مقایسه انتخاب نشده است.

لطفا یکی از گزینه‌های موجود محصول را انتخاب نمایید.

وجود
موجود شد، خبرم کن

در انتظار موجودی

روش‌های دریافت بُن تخفیف:

شرایط استفاده از بُن تخفیف:

با اثر ضد آکنه، پاکسازی کننده، ترمیم کننده، تنظیم ترشح چربی، کاهش سایز منافذ باز پوست و کاهش قرمزی و التهاب پوست. حاوی ویتامین B برای ترمیم بافت پوست، حاوی ویتامین‌های A، C و E برای محافظت از پوست.

بخشی از اطلاعات محصول نادرست است.

در مراحل خرید مشکلی وجود دارد.

سایر موارد

افزودن به سبد

افزودن به سبد

افزودن به سبد

افزودن به سبد

افزودن به سبد

جوش به هر طریقی که شده راه خود را به پوست خانم‌ها و آقایان مخصوصا در سنین پایین‌تر پیدا می‌کند و بعید به‌نظر می‌رسد کسی را سراغ داشته باشید که از شر جوش در امان باشد.

برند معتبر دکتر مورَد مکمل ضدآکنه پیور اسکین را روانه بازار کرده است که کاربران زیادی پس از استفاده از این مکمل ضدجوش اعلام رضایت کرده‌اند؛ به همین دلیل در ادامه باهم نگاهی به ویژگی‌های برتر این مکمل ضدآکنه خواهیم داشت.

جوش‌ها روی پوست نمایان می‌شوند اما تشکیل این جوش‌‌ها در زیر پوست انجام می‌شود و مکمل ضدآکنه پیور اسکین مورد از داخل و به صورت کاملاً زیرپوستی جلوی تشکیل جوش‌ها را می‌گیرد. برند مورد معتقد است پس از مصرف مکمل ضدآکنه پیور اسکین چیزی حدود ۵۵ درصد از جوش‌های سطح پوست در عرض ۶ هفته کاهش پیدا می‌کند.

در ترکیبات مکمل ضدآکنه پیور اسکین مورد شاهد حضور ویتامین‌های A و B کمپلکس به همراه زینک هستیم. این ترکیبات جلوی بسته‌شدن منافذ پوستی را می‌گیرند و فرآیند تولید چربی پوست را کنترل می‌کنند در نتیجه پوست‌ نفس می‌کشد و در کنار داشتن ظاهری شاداب و باطراوت، جلوی تشکیل جوش‌ها نیز گرفته می‌شود.

مکمل ضدآکنه پیور اسکین بافت پوست را نیز در داخل تقویت کرده و جریان خون زیر پوست را صاف و تمیز می‌‌کند. این فرآیند جوانی و شادابی پوست را به دنبال دارد.

در این محصول شاهد حضور میزان چشمگیری عصاره دانه انگور نیز هستیم، عصاره دانه انگور به همراه ویتامین‌های دیگری که در مکمل ضدآکنه پیور اسکین وجود دارد پوست را در مقابل رادیکال‌های آزاد مقاوم می‌کند. حضور زینک در این مکمل باعث تقویت سلول‌ها شده و جلوی التهاب‌های پوستی را در آینده می‌گیرد.

پیشنهاد می‌شود برای اثربخشی دو قرص از مکمل ضدآکنه پیور اسکین را به‌همراه صبحانه میل کنید و دو قرص دیگر را نیز شب‌ها به همراه شام میل نمایید، مشاوره با پزشک برای میزان استفاده از این مکمل نیز توصیه می‌شود.

استفاده از کرم‌های ضدآکنه برند مورد در کنار این قرص ضرری ندارد. توصیه می‌شود مدت درمان را حداقل ۶ هفته ادامه دهید. این مکمل ممکن است در نگاه اول گران به‌نظر برسد اما از آنجایی که این محصول حاوی ۱۲۰ قرص است می‌توان با یک حساب سرانگشتی متوجه شد که با محصول قابل‌قبولی به لحاظ دوام و قیمت سروکار داریم.

در مجموع باید گفت اگر از نوجوانانی هستید که جوش‌ها امان شما را بریده است یا از بزرگسالانی هستید که هر از گاهی جوش‌ها روی پوست‌تان ظاهر می‌شود به شما قول می‌دهیم مصرف مکمل ضدآکنه پیور اسکین مورد، شما را یک بار برای همیشه از شر جوش خلاص خواهد کرد.

2 قرص درصبح بین غذا با آب فراوان میل نمائید. لازم به ذکر است برای مشاهده اثرات آن حداقل 6 هفته زمان لازم است.

در ازای ثبت برای محصولاتی که از اُردمی خریده‌اید، ۳ بُن تخفیف و برای سایر محصولات، ۱ بُن تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

‘ + data[i][‘comment’] + ‘

لطفا برای ثبت و امتیاز، وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت کنید.

زندگی‌ه دکتر مورد، پدر محصولات مراقبت از پوست

دکتر مورد در محله کویینز شهر نیویورک بزرگ شد. پس از کسب مدرک علمی خود از کالج «علوم داروسازی و سلامت آرنولد و ماری شوآرتز» به «دانشگاه علوم پزشگی ایرواین کالیفرنیا» راه یافت و در عین حال به عنوان داروساز مشغول به کار شد. وی دوره کارآموزی خود را به عنوان کاراموز پزشکی در «بیمارستان کویینز نیویورک» گذراند؛ پس از آن او به عنوان افسر پزشک به ارتش آمریکا ملحق شد و در آنجا به دلیل امدادرسانی مناسب در جنگ ویت، موفق به دریافت ستاره برنزی شد. دکتر مورد سپس دوره رزیدنت پوست شناسی در بیمارستان ارتش دانشگاه UCLA را گذراند.

دکتر هاوارد مورد برای ابداعات علمی و راه‌اندازی «جنبش فراگیر بهداشت» شناخته شده است که هدف آن جوان نگاه داشتن بدن و سلامت کامل است. هدف او کمک به مردم در حفظ توان بدنی و جوان‌تر ماندن، زندگی سالم‌تر، شادتر و بهتر است. او با به‎کارگیری دستاوردهای علمی خود در برند تجاری «علم آب سلولی» به دنبال آن است که به مردم قدرت کسب سلامت کامل، رسیدن به وزن دلخواه بدون هرگونه مشکل و رهایی از استرس ببخشدکه موارد حیاتی زندگی سالم هستند. علم آب سلولی، علت اصلی بیماری‌ها و کهولت سن را کاهش آب سلولی می‌داند.

دکتر مورد که یکی از اعضای هیئت مدیره متخصصان پوست شناسی، داروساز و دانشیار دانشکده پزشکی «گِفِن» در دانشگاه UCLA است، شخصا بیش از ۵۰۰۰۰ بیمار را درمان کرده است. در سال ۱۹۸۹، یعنی بیش از ۲۵ سال پیش، او کمپانی مورد را افتتاح کرد تا بدین‌سان فرمول‌های نوآورانه خود در زمینه مراقبت از پوست را در اختیار دیگران بگذارد و جزو نخستین افرادی بود که موفق به کسب نتایج جوان کننده بدون عمل جراحی شد. دکتر مورد به تحقیقات نوآورانه خود ادامه داده است و تاکنون موفق به کسب ۱۹ امتیاز انحصاری در پیشرفت علمی مراقبت از پوست شده است.

او که به عنوان «پدر علم مراقبت از پوست» شناخته شده است، نخستین فردی بود که از مکمل‌های غذایی برای بهبود سلامت پوست و اسیدهای آلفاهیدروکسی به صورت موضعی استفاده کرد. ایشان تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی همچون «جایزه رویایی زیبایی» از «بره زیبایی‌شناختی» شده است. این جایزه امروزه با عنوان «جایزه دکتر هاوارد مورد» شناخته می‌شود. «مجله مد ووگ» او را به عنوان «بهترین دکتر آینده‌نگر» و «مجله ِاله» او را به عنوان «نابغه زیبایی» معرفی کرده‌اند. اتحادیه بین‌المللی SPA «صنعتگر رویایی» را برای وی برگزیده است. به علاوه، او «استرس فرهنگی» (نوعی استرس دائم و رایج به دلیل سبک زندگی امروزی) را کشف کرده و همواره تحقیقاتی در این زمینه انجام داده است. این استرس تاثیرات منفی بر روی سلامت سلولی دارد.

او در قالب داروساز و پزشک، تحقیقات نوآورانه خود را به عنوان کارآفرین به‌کارگرفته است تا بدین‌سان موجبات تغییرات مثبت در سلامت تمام افراد در سراسر دنیا باشد. او با همکاری دانشگاه UCLA و VA Greater لس‌‌آنجلس تحقیقات جدیدی در شناخت تاثیرات مثبت روش درمانی کامل بر روی سربازان با مشکل PTSD به کار بسته است.

دکتر مورد علاوه بر آن‌که در ارتقا علوم مرتبط با زندگی سالم و مراقبت از پوست سهم داشته است، درباره رابطه میان مزایای فعالیت هنری و سلامت جوانان و همچنین شیوه حفظ ظاهر سالم و جوان نیز تحقیقاتی انجام داده است. دکتر مورد در سال ۲۰۰۸ مجبور شد شبکیه چشم خود را به تیغ جراحان بسپارد و نیاز داشت تا زمان بهبودی کامل، سر خود را تا حدی پایین نگاه دارد که چانه وی بر روی قفسه سینه قرار داشته باشد. دکتر مورد برای گذراندن زمان، به پیشنهاد همسر خود به نقاشی روی آورد و علاقه شدیدی به آن پیدا کرد؛ نقاشی به معنای بازگشت تفریح و آزادی بیان به زندگی او بود. امروزه دکتر مورد به عنوان یکی از نقاشان چیره‌دست با هزاران اثر هنری شناخته شده است و بدین‌سان بیماران خود را از مزایای «هنردرمانی» و یافتن عوامل اصلی «سلامت جامع» بهره‌مند می‌سازد.

امروزه دکتر مورد تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با تاثیرات سلامت جامع برروی ژن‌ها انجام می‌دهد و بیمارانی را درمان می‌کند که به دنبال بره شخصی سلامت جامع هستند. او انسان‌شناسی فعال، سخنگویی الهام‌بخش و نویسنده ۵ کتاب پرفروش در زمینه کهولت سن، سلامت و مراقبت از پوست است. وی همچنین در سال ۲۰۱۴ «مجموعه کتاب‌های هدیه الهام‌بخش» را نوشت که شامل عناوینی همچون «چرا روز بد داشته باشیم در حالی که می‌توانیم روز خوبی داشته باشیم»، «به خود اجازه شاد بودن بدهید» و «بهترین هنوز در راه است» می‌باشد.

آخرین کتاب وی با عنوان «فتح استرس فرهنگی» در ژانویه ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بخوانید
عوارض قرص ضد جوش دکتر موراد

لطفا گوشی خود را به حالت عمودی برگردانید.

کالایی به سبد خرید شما اضافه نشده است.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *