عوارض قرص رویال

کپسول چاق کننده رویال دارای بهترین محصول چاقی بدون بازگشت دربسته بندی 9 عددی می‌باشد که توسط نمایندگی رسمی کیمیا طب در سراسر ایران عرضه می‌شود این محصول با دارا بودن ویتامین‌های ضروری آنزیم‌های هضم و سایر ترکیبات منحصربه‌فرد و یکتا که تنها در این محصول یافت می‌شود با کسب رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان بیشترین میزان استقبال را در میان محصولات مشابه داشته است این محصول بدون بازگشت بوده و علاوه بر افزایش وزن یکنواخت در سراسر بدن باعث تقویت عمومی بدن نیز می‌گردد.
همیشه در مقابل افرادی‌که تمام فکر و ذکرشان لاغر شدن و کاهش وزن است، افرادی هم هستند که به چاق شدن فکر می‌کنند و حاضرند هر کاری انجام دهند تا فقط چند کیلویی چاق‌تر شوند. متاسفانه خیلی‌ها برای این کارسراغ خوردن هله‌هوله و غذاهای چرب و چیلی می‌روند و سراغ خوراکی‌های طبیعی و مکمل‌های سالم غذایی که به افزایش وزن و چاقی طبیعی کمک می‌کنند، نمی‌روند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که احساس می‌کنید با چند کیلو چاق‌تر شدن، اندام متناسب‌تری خواهید داشت و اعتماد به نفس‌تان می‌شود، بهتر است با شناسایی غذاها و خوراکی‌های طبیعی و سالم این کار را انجام دهید تا هم به نتیجه دلخواه برسید و هم سلامت بدن‌تان را به خطر نیندازید. کپسول چاقی رویال از همان روزهای ابتدای مصرف باعث افزایش وزن شده و حتی در اندام‌ها مقاوم به دارو و لاغری مفرط نیز تأثیر بسیار بالایی دارد.




طبق دستور روی جلد مصرف شود .

عوارض قرص رویال


تاکنون عوارضی مشاهده نشده است.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

فواید کلاژن چیست؟ کلاژن ، فراوان ترین پروتئین در بدن است که در استخوان ها و بافت های همبند یافت می شود و در حالی که تکه ای از شام شب گذشته ممکن است سبب زیبایی بیش از حد نباشد، این قسمت ها حاوی مواد مغذی و ترکیباتی هستند که می توانند پوست شما را فربه و نرم نگه دارند، از تشکیل سلولیت ها جلوگیری کرده و آنها را بهبود بخشند و مو و ناخن هایتان سریع تر رشد یابند و سالم تر باشند. بیایید

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد درمان طبیعی آلزایمر می دانیم، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ضد التهاب است. غذاهایی مانند سبزیجات، میوه، آجیل و ماهی سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها، چربی ‌های سالم و دیگر مواد فوتوشیمیایی هستند که از مغز در برابر بیماری آلزایمر، محافظت می کنند. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی رژیم غذایی MIND

عوارض قرص رویال

دومین دوره مراسم اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران، هفتم اسفند 1397 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و

با موارد استفاده از جوش شیرین برای زیبایی و سلامتی آشنایی دارید؟ می دانید کاربردهای جوش شیرین چیست؟ جوش شیرین تنها مورد استفاده آشپزی نیست. شاید شما از

با 13 وضعیت هایی که به دندان هایتان آسیب می رساند، آشنایی دارید؟ اگر شما هم از دسته آدم هایی هستید که در هنگام خشم و عصبانیت دندان هایتان

روش های زیبایی دندانپزشکی را می شناسید؟ با کدام یک از روش های زیبایی و بازسازی خط خنده آشنایی دارید؟ آیا می خواهید لبخندتان را زیباتر کنید؟ ببینید

ليزينوپريل برای درمان فشار خون بالای بزرگسالان و کودکان دارای حداقل 6 سال سن استفاده می شود. همچنین داروی ليزينوپريل برای باز کردن رگ های قلبی در بزرگسالان

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

تست ادرار معمولاً برای تشخیص عفونت یا چک کردن میزان گلوکز، خون، یا ذرات دیگر در ادرار تجویز می شود. در دوران بارداری در

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

سبد خرید شما خالی است!

امتیاز :

4 از 78 نظر

 

پودر ژله رویال + پودر جینسینگ

ژله رویال مایعی شیری رنگ و غلیظ است که غذای سلطنتی ملکه کندو محسوب می شود. مصرف همین ماده راز طول عمر ملکه زنبور عسل است. همچنین تمامی لارو های از تخم بیرون آمده نیز تا سه روز از ژله رویال استفاده می کنند تا به صورت کامل رشد و تکامل پیدا کنند. این ماده اعجاب آور یکی از شگفتی های خداوند است که بر روی انسان نیز تاثیرات فراوانی دارد. ژله رویال دارای ویتامین های A ,B,C,D,E است و از بابت ویتامینی غنی است. هنوز تمامی موارد مربوط به ژل رویال شناخته نشده است. دانشمندان اذعان دارند که هنوز نیمی از مواد درونی ژل رویال ناشناخته مانده است.عوارض قرص رویال

با صدای ایران عسل ژل رویال را بشناسید

ژل رویال به صورت مایع از کندو خارج می شود اما برای نگهداری باید آن را در دمای زیر صفر نگه داشت. به علت مشکلات حمل و نقل و همچنین نگهداری از این محصول با ارزش در منزل، شرکت شهدینه گلها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اقدام به پودر کردن این مایع پس از خارج کردن آب موجود در آن نموده است. پودر کردن ژل رویال که با کشیدن آب موجود در آن انجام می شود، هیچگونه تاثیری بر خواص ژل رویال نمی گذارد و در عین حال باعث آسان شدن نگهداری این محصول می گردد. در صورتی که ژل رویال به صورت خام در اختیار مصرف کننده قرار گیرد، ممکن است بر اثر بی احتیاطی این ماده حیات بخش، فاسد شود.

خواص فوق العاده ژل رویال باعث شده تا این ماده در ساخت انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه از ژل رویال به صورت خاص در درمان نازایی استفاده می شود. همچنین کاربردهای این ماده در درمان سرطان به صورت تجربی به اثبات رسیده است. بیماری های مختلف دیگری مثل آلزایمر، پوکی استخوان، کبد چرب و نیز تحت تاثیر ژل رویال قرار می گیرند. البته مشخص است که استفاده موردی و تک دوره ای ژل رویال نمی تواند درمان بیماری های حادی که علم نوین از درمان آن عاجز است را در پی داشته باشد. مداومت و نظم در مصرف بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شرکت شهدینه گلها علاوه بر عرضه ژله رویال به صورت پودر خالص، این محصول را به صورت کپسول جینسینگ و ژله رویال نیز عرضه کرده است. جینسینگ گیاهی مقوی و انرژی زا است که خواص فراوانی دارد. همانطور که ژله رویال یک غذای شاهانه در کندو محسوب می شود، این گیاه نیز در گذشته متعلق به پادشاهان چین بوده است و افراد عادی حق جمع آوری و استفاده از آن را نداشته اند. ترکیب مساوی پودر ژله رویال و جینسینگ باعث شده تا خواص هر دو ماده در یک کپسول گنجانده شود. این محصول یک محصول کامل برای درمان بسیاری از بیماری ها است. به دلیل خواص جینسینگ و ژل رویال، می توان این ماده را یک ماده موثر در تقویت قوای جنسی دانست. 

موارد مصرف ژله رویال با جینسینگ: این ژله یک ماده ارزشمند مکملیی است که در بهبود بسیاری از ناتوانی ها وامراض موثر است از جمله یائسگی، ناتوانی جنسی، نازائی، خستگی مفرط، لک و چروک پوست، دیابت، تحریک سیستم دفاعی بدن، تعادل هورمونی، مبارزه با عفونت های ویروسی و باکتریایی، عدم فعالیت غدد درون ریز، انسداد شریان ها، کلسترول بالا، فشار خون، آسم، کنترل وزن، استخوان های ضعیف یا شکستگی، کمبود رشد، عفونت مثانه، تورم، کم خونی، مشکلات کبدی، سرطان، انواع آرتریت، کم حافظگی، سوتغذیه، خستگی روحی، خستگی یا ضعف چشم ها، تقویت و نیروزائی و از پیری جلوگیری وبر طراوت و شادابی پوست می افزاید . ژله رویال سرشار از ویتامین B12 و هورمونهای آمیزشی است.مصرف آن در انسان موجب تحریکات جنسی و بهبود نازایی می شود. 2 میلی گرم ژله رویال و یک لیوان شیر گاو، صبح و شبها قبل از خواب به مدت یک ماه برای بهبود ناباروری مفید است. گاماگلوبین موجود در ژله رویال موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با عفونت هاست. ژله رویال از نظر اسید پانتوتنیک (ویتامین B12) بسیار غنی بود و این ماده یکی از اصلی ترین عوامل در واکنشهای بیولوژیکی و شیمیایی درون سلولی است، این اسید در سلولها نقش فرماندهی را بر عهده دارد. دیگر استفاده اصلی ژله رویال در مصارف آرایشی است.کرِمهایی که با ژله رویال مخلوط می گردند، اثر فوق العاده ای روی پوست می گذارند. سایر خواص بهبودی آن عبارتند از: محرک عمومی بدن، تنظیم کننده متابولیسم، پیشگیری کننده از تمام بیماریهای عفونی، تقویت کننده عمومی بدن، ضد کم خونی، تنظیم کننده فشار خون، نیروزا و طراوت بخش، تقویت کننده قوای جنسی بوده و از تکثیر سلولهای سرطانی جلوگیری می نماید. خواص جینسینگ عبارتند از: * افزایش توان ذهنی * افزایش قدرت جسمانی * بهبود فعالیت حافظه * افزایش شادابی و نشاط * افزایش قدرت تحمل و پایداری * از بین بردن استرس * مقابله با پیری و عوارض آن * تقویت سیستم ایمنی بدن * تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن * جلوگیری از سردرد * بهبود بی خوابی و بد خوابی * كاهش عوارض یائسگی * برطرف ساختن یا بهبود مشكلات جنسی * رفع خستگی، ضعف و بی حالی * افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی * تنظیم فشار خون (كاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن) * تنظیم سطح قند خون بدن * مقابله با افسردگی * تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان * کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان خواص فوق به دلیل وجود تركیباتی خاص به جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص بهبودی و مکملیی ریشه آن نیز افزایش می یابد. ریشه جینسینگ می تواند از صدها سال زندگی كند. ولی به تدریج تغییراتی در ساختار آن حاصل می گردد. شواهد به دست آمده حاكی از آن است كه این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای بهبود بیمارانی كه از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شكایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

برای مطالعه اطلاعات در مورد ژل رویال کلیک کنید

هر کپسول به همراه شربت عسل (عسل حل شده در آب ولرم) میل شود

کپسول ژل رویال و جینسینگ برای زنان باردار، شیرده، کودکان و افرادی که از آسپرین و داروهای رقیق‌کننده (وارفارین) و کاهنده فشارخون استفاده می‌کنند  توصیه نمی شود.

 هر 12 ساعت یک عدد

این محصول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد

کلیه حقوق برای ایران عسل محفوظ است. @ 1396

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *