عوارض قرص امگا h3

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص امگا h3
عوارض قرص امگا h3

روزانه 1 عدد همراه غذا

امگا-اچ3 شامل امگا 3 و روغن کبد ماهی به همراه 33 عنصر بیولوژیکی دیگر مانند عصاره گرده گل، بتا کاروتن، روغن جوانه گندم، بیوتین و 12 نوع ویتامین و … را داراست.

امگا-اچ3 یک منبع متعادل از مواد مغذی و ضروری را فراهم می کند که امروزه در رژیم غذایی بسیاری از افراد به مقدار کافی وجود ندارد لذا با مصرف روزانه 1 عدد قرص امگا-اچ3 در جبران کمبود وبتامین و مینرال، کاهش ضعف و خستگی، احیای توانایی بعد از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید است.

بتاکاروتن چیست؟

با استناد به گزارش محققان دانشکده ی پزشکی دانشگاه استنفورد در مجله ی ژنتیک انسانی ، بتا کاروتن، ماده ای مغذی که در میوه های نارنجی و سبزیجاتی با این رنگ یافت می شود ،می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 1 را در اشخاصی که از لحاظ ژنتیکی مستعد این بیماری هستند، کاهش دهد.

فوائد روغن ماهی:

– روغن ماهی حفظ سلامت غشاء سلول Eicosapentaenoic اسید یا همن (EPA) و docosahexaenoic اسید یا همان (DHA) را تضمین می کنند. غشاء سلول منعطف و محتوی تعداد زیادی از گیرنده های انسولین است که گیرنده و پاسخ ده انسولین در سیستم بدن هستند همین امر نتیجتاً کاهش ذخائر چربی در سلول های چربی را سبب می شود.
– روغن ماهی ژن های لیپولیتیک (ژن های چربی سوزی) را فعال می سازد.
– روغن ماهی: ژن های لیپوژنیک (ژن های ذخیره کننده چربی) را غیرفعال می سازد.
– روغن ماهی پروتئین های واکنش پذیر C را تقلیل می دهد که اخیراً کشف شده به عنوان یک فاکتور ریسکی، ابتلا به بیماری التهابی همچون پوکی استخوان، آنژین، انسداد شرائین، حمله قلبی، سکته، از کار افتادن قلب بر اثر تراکم مایعات و دیابت می باشد. به نظر می رسد DHA موجود در روغن ماهی بیشترین وظیفه را به عنوان یک ماده محافظ موثر برعهده دارد DHA همچنین توانائی بالائی در کاهش فشار خون دارد.
– روغن ماهی: میزان استفاده چربی های ذخیره شده در سلول های مخصوص ذخیره چربی (adipocyte) را افزایش می دهد.
– روغن ماهی: دارای حق تقدم به منظور تولید انرژی زمانی که در سلول های چربی ذخیره شد را دارد.
– روغن ماهی: التهابات ناشی از تمرینات ورزشی را کاهش می دهد.
– روغن ماهی: مدیریت درد از طریق کاهش التهابات را سبب می شود.
– EPA موجود در روغن ماهی به عنوان تنظیم کننده ارسال خون به مغز عمل می کند. که این خاصیت در حفظ تمرکز در طول اجراء تمرینات (با وزنه) بسیار ضروری می باشد. DHA در عملکرد حافظه غشاء مغز و قوه شناخت بسیار مهم می باشد.
– روغن ماهی سطح سروتونین (انتقال دهنده عصبی شادی آور) را افزایش می دهد. بنابراین روغن ماهی میزان بروز افسردگی، تشویش، اضطراب، ترس های ناگهانی و کاهش هوس برای خوردن کربوهیدرات (نشاسته) را سبب می شود.
– روغن ماهی: ریسک ابتلا به بیماری های تنفسی را به وسیله کاهش تری گلیسیریدها، homocysteinc ، Fibrinogen و افزایش سطح HDL (کلسترول مفید) تقلیل می یابد.
– روغن ماهی: از طریق چند مکانیزم باعث کاهش فشارخون می شود. که از جمله می توان به افزایش ترکیبات گشادکننده رگ ها و اکسیدنیتریک و کاهش التهاب های عروقی و بلوکه کردن عناصر مسدودکننده در دیواره رگ ها مثل کانال هائی از کلسیم که ویسکوزیته خون را کاهش می دهند.

– روغن ماهی یک مقابله کننده با استرس عالی به شمار می آید. مکمل کردن این اسید چرب ضروری از فعال شدن آدرنال استروئیدها، آلدسترون، اپی نفرین و نورامی نفرین که با فشار فکری افزایش می یابند ممانعت می کند. به همین خاطر برای همان میزان استرس در صورت مصرف روغن ماهی به صورت مداوم هورمون های استرس کمتری تولید می شود.

امگا 3 دقیقاً چیست؟

امگا 3 یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد و ویژگی‌های خاصی دارد. این اسیدهای چرب را به این دلیل ضروری نامیده‌اند که اولاً برای ادامه حیات بدن کاملاً ضروری است و ثانیاً چون توسط خود بدن انسان قابل تولید نیست، حتماً باید از طریق رژیم غذایی با مکمل‌ها تأمین شود.
در واقع بدن انسان برای برطرف کردن نیازهای خود به مواد تغذیه‌ای ازجمله اسیدهای چرب و پروتئین نیاز دارد.
اسیدهای چرب از اجزای تشکیل‌دهنده چربی‌هاست که بدن قادر به تولید انواع ضروری آن نیست و باید از طریق ماده غذایی تأمین شود.

درسته که میگن این محصول چون بتاکاروتن داره افراد که سیگار میکشن یا سابقه کشیدن سیگار دارن نباید مصرف کنن؟

باسلام

کاربر گرامی، در این مورد مطلب دقیقی مطرح نشده است منتها مصرف بتاکاروتن در مقادیر بالاتر و طولانی مدت ممکن است مشکل ایجاد نماید و مصرف این محصول برای چند دوره مشکلی نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام میخواستم بدونم بهترین قرص امگا ۳ چه برندی هستش ؟!

عوارض قرص امگا h3

با سلام

کاربر گرامی؛ شما می توانید از سافت ژل آکوامارین استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و آرزوی موفقیت ، چرا این مکمل فاقد ماده معدنی کلسیم می باشد آیا با توجه به نیاز مبرم روزانه به کلسیم عدم وجود آن باعث پوکی استخوان نمی شود چه راهکاری پیشنهاد می نماید . با تشکر از زحمات شما

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید در کنار این محصول از قرص کلسیم به صورت جداگانه استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام و خسته نباشید لطفا محصولی مشابه این مکمل معرفی کنین که بتاکاروتن و مینرال داشته باشه ولی آهن نداشته باشه, ممنون از سایت فوقالعادتون

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه محصولی با این مشخصات در داروخانه موجود نمی باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من بعد از خوردن قرص امگا اچ3 بالا آوردم چند مرتبه که مصرف کردم آیا وقتی بالا میاری قرص دیگه اثرش از بین میره ؟!دیگه اثری روی بدن نداره؟

با سلام

کاربر گرامی، مطمنا در صورت تهوع اثرات محصول شدیدا کاهش خواهد یافت. بهتر است محصول را بین یک وعده غذای سبک میل نمایید و در صورت بروز مجدد این مشکل می بایست مصف محصول را قطع نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید…من بعدازاستفاده قرص معده درد شدیدگرفتم و بابیرون روی چیکاربایدکنم؟؟؟؟؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول دارای مجموعه ترکیبات کاملی بوده و ممکن است تا حدودی در بعضی افراد ایجاد عارضه گوارشی نماید که به منظور کاهش این مشکل بهتر است این محصول بعد از غذا یا همراه غذا مصرف شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متاسفانه با مصرف این محصول بدنم پر کک و مک شده. اول فکر میکردم مال قرص کافیینه که مصرف میکنم ولی تازه فهمیدم از این بوده. الان ده روزه مصرف نکردم کک مکها کمرنگتر شده ولی نرفته چکار کنم؟ حدود 25تا از قرصها را خوردم

با سلام

گاربر گرامی، احتمال اینکه مشکل ایجاد شده به دلیل مصرف این محصول باشد، کم می باشد منتها در صورتی که علت ایجاد مشکل مصرف این محصول باشد عارضه به مرور برطرف خواهد شد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من دوروزه خوردن این کپسول را شروع کردم بمحض خوردن کپسول معده ام درد میگیرد که این باعث نگرانی من شده سوال دارم که خطری برای معده ام دارد یا نه

با سلام

کاربر گرامی، این محصول به دلیل دارا بودن مجموعه مناسبی از ویتامین ها، املاح و … تا حدودی ممکن است باعث ایجاد عارضه گوارشی شود که به منظور کاهش این عارضه بهتر است این محصول بعد از غذا و با آب کافی مصرف شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با تشکر از راهنمایی شما

سلام خسته نباشید
من 33 سالم هست حدود 6 ماه هروز قرص ایموینس خوردم الان فاصله دادم یه مدت حالا میخوام ولمن معمولی بخورم مشکل خاصی هم ندارم. میتونم در کنار ولمن این قرص رو هم بخورم یهنی روزی یک عدد ولمن یک عدد این قرص البته به فاصله چند ساعت
سپاسگذارم

با سلام

کلربر گرامی؛ این دو محصول هردو مولتی ویتامین می باشند و نیازی به مصرف همزمان در یک روز نمی باشد. شما می توانید به صورت یک روز در میان از هرکدام یک عدد همراه غذا میل فرمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید
قرص امگا اچ3چربی بدن را افزایش میدهد .برای بدن چه فایده ای دارد

با سلام

کاربر گرامی، این محصول دارای مجموعه مناسبی از ترکیبات بوده و به منظور تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن استفاده می شود. این محصول اثری در افزایش چربی بدن ندارد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

771,000 ﷼

کپسول امگا H3 تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز روزانه بدن و کمک به تقویت سیستم ایمنی و بهبود فعالیت های بدنی و مغزی ساخت شرکت ویتابیوتیکس انگلستان

کپسول امگا اچ تری حاوی امگا 3 و روغن کبد ماهی به همراه 33 عنصر بیولوژیکی دیگر مانند بتاکاروتن، عصاره گرده گل، روغن جوانه گندم، بیوتین، جینسینگ،12 نوع ویتامین و 9 ماده معدنی به همراه P.A.B.A ، متیونین، سلنیوم.
OMEGA- H3 بی نظیر ترین فرمولاسیون در نوع خود می باشد که نتیجه تحقیقات گسترده بیوشیمیدانان و متخصصین تغذیه می باشد. OMEGA- H3 یک منبع متعادل از مواد مغذی و ضروری را فراهم می کند که امروزه در رژیم غذایی بسیاری از افراد به مقدارکافی وجود ندارد لذا مصرف روزانه 1 عدد کپسول OMEGA- H3 در جبران کمبود ویتامین و مینرال، کاهش ضعف و خستگی، احیای توانایی بعد از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید است .

جینسینگ : این گیاه در طب سنتی، همیوپاتی، طب آسیایی، اروپایی و چینی مورد استفاده بوده در تقویت سیستم ایمنی، افزایش توان ذهنی، افزایش تمرکز، افزایش قدرت جسمانی، بهبود دقت و حافظه، تقویت قوای جنسی، افزایش شادابی و نشاط، بهبود عملکرد سیستم قلبی – عروقی و بهبود علائم یائسگی موثر است .
امگا 3 و روغن کبد ماهی : افزایش فعالیت های مغزی، تقویت حافظه، کاهش کلسترول و تری- گلیسیرید خون،کاهش فشار خون، پیشگیری از بیماری های قلبی– عروقی، کاهش وزن ، درمان و کاهش دردهای مفصلی و آرتروز،کمک به بهبود افسردگی، التیام سوختگی ، کاهش علایم آسم و …
آنتی اکسیدان ها : از قبیل بتاکاروتن، ویتامین های B6,A,C,E، اسید فولیک، مس، منگنز و سلنیوم جهت تقویت سیستم ایمنی و از بین بردن رادیکال های آزاد ضروری می باشد .
ویتامین ها و مواد معدنی : OMEGA- H3 مجموعه کاملی شامل 12 ویتامین و 9 ماده معدنی که برای تبدیل غذا به انرژی و حفظ سلامتی در بدن ضروری هستند را با مقادیر کاملا مناسب در بر دارد.
P.A.B.A : OMEGA- H3 حاوی P.A.B.A است که فرم هیدرولیزه شده و بهبود یافته Procain H3 بوده و بعنوان یک مکمل غذایی در حفظ سلامت عمومی به ویژه سلامت پوست و مو موثر است.
عصاره گرده گل : این عصاره موجود در OMEGA- H3 در کشور سوئیس طی فرآیند ویژه تصفیه و خالص سازی می شود . استفاده از این ماده سبب افزایش توانایی فعالیت های بدنی، پیشگیری از ابتلاء به بیماری های پروستات و کاهش علایم این بیماری می شود.

یک عدد کپسول در روز به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب مصرف شود.

عوارض قرص امگا h3

بیش از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

 

* mg = میلی گرم

* µg = میکروگرم

* IU = واحد بین المللی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!

برگرفته از : دارونما

لیست کامل

عوارض قرص امگا h3

© Porseshkadeh.com

توضیحات کپسول امگا اچ 3 : کپسول Ω-H3 با دارا بودن ۳۳ ریزمغذی، مجموعه ای است که کامل ترین عناصر بیولوژیکی مورد نیاز برای کارکرد حداکثری انواع سیستم های بدن را تامین می نماید. این محصول با دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، اسید چرب امگا-۳ و عصاره های گیاهی و جینسینگ، انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و باعث بهبود سلامت دستگاه ایمنی، دستگاه عصبی، دستگاه قلب و عروق و قدرت جنسی می گردد.امروزه با توجه به سبک زندگی مدرن، بدن ما در معرض انواع استرس های فیزیکی و روحی و آلودگی ها قرار دارد. بروز بسیاری از بیماری ها ناشی از این دسته استرس ها و همچنین عادات غذایی نادرست می باشد. کمبود ریزمغذی ها خصوصا در کشورهای در حال توسعه، نگرانی های بسیاری را در زمینه ی ضعف افراد نسبت به انواع بیماری ها ایجاد نموده است. در مجموع میتوان ادعا نمود استفاده از مواد مغذی و مکمل های غذایی، از حیاتی ترین عناصر دخیل در سلامت عمومی بدن و کاهش استعداد ابتلا به انواع بیماری ها می باشد. در مقالات جدید، به نقش این مواد در پیشگیری و کمک به درمان بیماری های شایعی مثل کم خونی، دیابت، اختلالات چربی، بیماری های قلب و عروق و ناتوانی های جنسی اشاره شده است.مصرف انواع ویتامین ها برای تولید کافی انرژی و متابولیسم طبیعی بدن ضروری می باشند. امروزه در مقالات متعددی به نقش ویتامین های ضروری در پیشگیری و کمک به درمان انواع بیماری ها اشاره گردیده است.مواد معدنی، دسته ی فراموش شده از مواد مغذی در رژیم غذایی مدرن می باشند. این مواد با خواص منحصر به فرد، سلامت دستگاه ایمنی، غدد، قلب و عروق و متابولیسم کلی بدن را تضمین می کنند.امگا-۳، دسته ای از اسیدهای چرب ضروری می باشند. بدین معنی که در بدن ساخته نمی شود و لزوما باید از طریق رژیم غذایی تامین گردد. این ماده ی مغذی توسط گایدلاین های معتبر، برای و رشد و نمو عصبی و چشمی در کودکان و همچنین سلامت دستگاه قلب و عروق و تنظیم چربی بدن توصیه گردیده است.آنتی اکسیدان ها، دسته ای مواد می باشند که برای خنثی نمودن رادیکال های آزاد  سمی در بدن به کار می روند. رادیکال های آزاد، مولکول های سمی هستند که در بدن بر اثر انواع استرس ها، بیماری ها و همچنین آلودگی هوا و دود سیگار تولید می گردند. استفاده از آنتی اکسیدان ها در این شرایط برای از بین بردن اثرات سمی آنها ضروری می باشد.عصاره های گیاهی همچون جنسینگ و همچنین عصاره گرده گل و روغن جوانه گندم از موادی هستند که از سالیان دور، برای پیشگیری و درمان بسیاری از اختلالات به کار می رفتند. این مواد باعث بهبود سلامت عمومی، فعالیت های مغزی و قوای جنسی می گردند.

موارد مصرف : – تقویت قوای جنسی و افزایش قدرت جسمانی– تقویت سیستم ایمنی– افزایش فعالیت های مغزی و تقویت حافظه

دستور مصرف : روزنه ۱ عدد کپسول همراه وعده غذایی اصلی با ۱ لیوان آب میل شود.

شرایط نگهداری :در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد  دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس اطفال ، در جای خشک و خنک  نگهداری شود.

موارد هشدار و نکات قابل توجه : – در زمان استفاده از این محصول، احتیاج به مصرف مکمل یا مولتی ویتامین دیگری نمی باشد.- در صورت مصرف دارو و یا مکمل دیگر، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.- در صورت بارداری، شیردهی و یا دارا بودن بیماری های خاص، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.- بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

عوارض قرص امگا h3

آهن ، B12،B6،Folic acid : جهت تشکیل هموگلوبین و گلبولهای قرمز خون ضروری هستند .روی و مس : به حفظ سلامت و عملکرد مناسب عضله قلب کمک می کند .ید : سبب جلوگیری از ایجاد آترواسکلروزیس (سختی رگ) و نقص های مغزی می شود.بتاکاروتن: این ماده یک رنگدانه قرمز- نارنجی است که در گیاهان و میوه ها یافت میشود. این ترکیب پیش ساز ویتامین آ بوده و در بدن به این ویتامین تبدیل می گردد.عصاره ی سیر: این ماده حاوی ترکیبات سولفوری (گوگردی) می باشد که از طریق افزایش سیستم ایمنی ،کاهش فشار خون و تنظیم گردش خون  باعث سم زدایی در بدن می شود. همچنین عصاره ی سیر دارای خاصیت ضد سرطانی، انتی باکتریال ، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی می باشد.لایزین: لیزین یا همان ال- لیزین یکی از امینو اسیدهای ضروری بدن می باشد این بدین معناست که بدن قادر به ساخت آن نیست ولی  وجود آن برای سلامت بدن حیاتی است بنابراین باید از طریق رژیم های غذایی حاوی این ماده این امینواسید را به بدن برسانیم. این امینواسید برای رشد لازم است ،همچنین نقش حیاتی برای تولید کارنیتین دارد. (کارنیتین در بدن از طریق شکستن لیپیدهایی همچون کلسترول  موجب تبدیل اسیدهای چرب به انرژی و کاهش سطح کلسترول در بدن می شود.)متیونین: ال-متیونین جز  یکی از ۸ آمینواسید ضروری برای بدن می باشد.بدن قادر به ساخت ال-متیونین نمی باشد اما به عنوان یک اسیدآمینه ی حیاتی برای عملکردهای بدن مانند تولید کراتین (ماده مغذی لازم برای ماهیچه ها و دستگاه قلبی عروقی) ضروری است.P.A.B.A: این ماده فرم هیدرولیزه شده و بهبود یافته Procain H3 بوده و بعنوان یک مکمل غذایی در حفظ سلامت عمومی به ویژه سلامت پوست و مو موثر است.عصاره گرده گل : استفاده از این ماده سبب افزایش توانایی فعالیت های بدنی، پیشگیری از ابتلاء به بیماری های پروستات و کاهش علایم این بیماری می شود.لسیتین: لسیتین به فرم دهی غشای سلولی کمک می کند .لیستین و کولین در انتقال مواد مغذی و چربی ها به داخل و خارج سلول نقش دارند،این مواد مغذی نقش مهمی در سلامت سیستم عصبی دارند.روغن جوانه گندم: روغن جوانه ی گندم یک انتی اکسیدان قوی به شمار می رود همچنین به عنوان یک ماده ی ضد پیری شناخته شده است. این ماده در مسیرهای پیام رسانی سلولی بسیار اهمیت دارد و باعث حمایت و تقویت سیستم ایمنی می شود. این ماده همچنین با دارا بودن ویتامین  B باعث ترمیم بافت های آسیب دیده و رشد بافت ها می شود.اینوزیتول: از اعضای خانواده یB کمپلکس می باشد و در حفظ ساختار و یکپارچگی سلول ها نقش دارد.منیزیم: همه ی بافت ها و اندام های بدن خصوصا ماهیچه ها ،کلیه ها و قلب نیازمند منیزیوم هستند. این ماده ی معدنی همچنین با شکل گیری دندان ها و استخوان ها مرتبط است. منیزیوم با فعال کردن آنزیم هایی باعث تولید انرژی شده و باعث متعادل نگه داشتن سطح مناسبی از مواد مغذی در بدن می شود.کروم: کروم ماده ی معدنی می باشد که به انسولین کمک می کند تا سطح قند خون را تنظیم کند. کمبود کروم در بدن باعث افزایش قند خون ، تری گلیسرید (چربی) و کلسترول  شده و به دنبال آن فرد در معرض خطر بیماری هایی مانند دیابت و مشکلات قلبی می شود.سلنیوم: سلنیوم نقش ساختمانی و آنزیماتیک دارد  و با دارا بودن خاصیت آنتی آکسیدانی قوی، برای عملکرد سیستم ایمنی مورد نیاز است.Rutin : از تجمع پلاکتها جلوگیری کرده و سبب بهبود گردش خون و رقیق شدن خون می شود و یک ضد التهاب محسوب می شود .

Reference1Reference2

تمامی محصولات داروخانه آنلاین دکتر ایزدی دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و با بهترین قیمت و تضمین اصالت، مستقیما از داروخانه تامین می گردند.

رضا:

با سلام من قرص جلبکی اسپرولیتا و کلرلا برای حرکت و تولید اسپرم و پرتاب اسپرم میخوام ممنون از زحمات آقای دکتر و همکاران




درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Vitabiotics Omega H3

 

عوارض قرص امگا h3

تعداد در یک بسته بندی : 30عدد

کپسول امگاء اچ تری حاوی امگا 3 و روغن کبد ماهی به همراه 33 عنصر بیولوژیکی دیگر مانند بتاکاروتن، عصاره گرده گل، روغن جوانه گندم، بیوتین، جینسینگ،12 نوع ویتامین و 9 ماده معدنی به همراه P.A.B.A ، متیونین، سلنیوم.

OMEGA- H3 بی نظیر ترین فرمولاسیون در نوع خود می باشد که نتیجه تحقیقات گسترده بیوشیمیدانان و متخصصین تغذیه می باشد. OMEGA- H3 یک منبع متعادل از مواد مغذی و ضروری را فراهم می کند که امروزه در رژیم غذایی بسیاری از افراد به مقدارکافی وجود ندارد لذا مصرف روزانه 1 عدد کپسول OMEGA- H3 در جبران کمبود ویتامین و مینرال، کاهش ضعف و خستگی، احیای توانایی بعد از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید است .

 

ترکیبات ( در هر يک کپسول ) :

نام

مقدار

نیاز روزانه

Beta-Caroten

5 mg

*

Vitamin A

750 mcg

94 %

Vitamin D

5 mcg

100 %

(Vitamin B1 (Thiamine

20 mg

999 %

(Vitamin B2 (Riboflavin

5 mg

313 %

(Vitamin B3 (Niacin

25 mg

139 %

Calcium Pantothenate

10 mg

167 %

ویتامین B6 (پیریدوکسین)

10 mg

500 %

ویتامین B12 (سیانوکوبالامین)

9 mcg

900 %

عوارض قرص امگا h3

Biotin

30 mcg

20 %

Folic Acid

500 mcg

250 %

(Vitamin C (Ascorbic Acid

60 mg

100 %

Vitamin E

20 mg

200 %

پابا (PABA)

30 mg

*

pollen Extract

2 mg

*

Lecithin

40 mg

*

Wheat Germ Oil

100 mg

*

روغن کبد ماهی

50 mg

*

امگا-3

50 mg

*

عصاره جین سینگ

4 mg

*

ال-لیزین

40 mg

*

Methionine

60 mg

*

روی (زینک)

15 mg

100 %

Manganese

2 mg

*

Inositol

30 mg

*

Iron

15 mg

107 %

Iodine

150 mcg

100 %

مس

2 mg

*

Magnesium

30 mg

10 %

Selenium

100 mcg

*

Chromium

50 mcg

*

Molybdenum

50 mcg

*

Garlic Extract

20 mg

*

Rutine Powder

10 mg

*

حاوی 33 ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن آنتی اکسیدان

موارد مصرف :

تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن

شرایط نگهداری :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روش مصرف :

روزانه 1 عدد همراه غذا

هشدار مصرف :

در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

عوارض قرص امگا h3
عوارض قرص امگا h3
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *