عوارض شیشه در مردان



همه ما به خوبی از ضررهای مواد مخدر آگاهی داریم و می دانیم که نباید تحت هیچ شرایطی حتی به آن ها فکر کنیم. این مواد می توانند زندگی هر کسی را به نابودی کشانده و علاوه بر ایجاد مسائل روحی، مشکلات جسمی جبران ناپذیری به وجود بیاورند. مواد مخدر زیادی با اسامی مختلف وجود دارد، اما این روزها از شیشه صحبت می شود.

مت آمفتامین یا همان شیشه از جمله مواد مخدر صنعتی است که چند سالی از ورود آن به بازار می گذرد و بسیاری را به کام مرگ کشانده است. این ماده روانگردان و محرک، روی مکانیسم های مغز به صروت مستقیم تاثیر گذاشته و در فرد شادی و هیجان ایجاد می کند. علی رغم آنکه تا به حال بحث های زیادی درباره شیشه به میان آمده، اما نکاتی درباره این ماده وجود دارد که کمتر کسی از آن ها آگاه است.

ما قبلا در مقاله ای نکات باور نکردنی درباره هروئین را به اطلاع شما رسانده ایم و امروز نیز قصد داریم ۱۶ حقیقت عجیب درباره شیشه را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه باشید.

مت آمفتامین در میان مصرف کنندگان با های شیشه، یخ و گچ نیز شناخته می شود. شیشه معمولا در حالت سفید، بدون بو، تلخ مزه و کریستالی مشاهده می گردد.

عوارض شیشه در مردان

بر خلاف هروئین، کوکائین و ماریجوانا، شیشه در طبیعت یافت نمی شود و برای ساخت آن از مواد شیمیاییِ کالاهای قانونی مانند داروهای سرما خوردگی و کود استفاده می گردد.

شیشه در سال ۱۸۸۷ هنگامی که دانشمندان در حال جدا کردن افدرین از بوته افدرا بودند، اختراع گشت. دانشمندان در سال ۱۹۱۹ میلادی مت آمفتامین را با استفاده از ترکیب افدرین، فسفر قرمز و یُد تولید کردند.

بر خلاف موادی مانند هروئین و کوکائین، شیشه ماده ای سریعا اعیاد آور نیست. این باور نادرست در میان مردم رواج یافته و مصرف کنندگان تا مدتی به آن اعتیاد پیدا نمی کنند. راه های درمانی برای رهایی از اعتیاد به شیشه، مشابه با دیگر مواد مخدر است.

مت آمفتامین با توجه به نوع مصرف حالات ذهنی را تغییر می دهد. در صورت کشیدن و یا تزریق آن، شیشه نوعی فشار در مصرف کننده به وجود می آورد و فرد تا چند دقیقه در همین حالت باقی می ماند. در صورت استشمام و یا تزریق توسط سوزن، شوک شدیدی به فرد وارد خواهد شد.

شیشه معمولا با الگویی موسوم به «خوشگذرانی و سقوط» مورد سوء استفاده قرار می گیرد. برخی از مصرف کنندگان به قدری زیاده روی می کنند که در مدت چند روز مصرف پیاپی، نه چیزی می خورند و نه می خوابند.

احساس خوبی که فرد از مصرف شیشه به دست می آورد، ناشی از رها شدن مقدار زیادی دوپامین در مغز است. مواد مخدر همین مکانیسم را در بدن ایجاد می کنند و باعث می شوند احساس سرخوشی و لذت کاذب در مصرف کننده به وجود بیاید.

مدتی پس از اعتیاد و مصرف زیاد، فرد دچار افسردگی، خستگی و زود رنجی می شود. همچنین گزارش شده که پس از مصرف زیاد شیشه، فرد با مشکلات روانی رو به رو گشته و حتی احساس لذت نیز به وی دست نمی دهد و همین امر سبب می گردد که وی به مصرف روی بیاورد.

در طول جنگ جهانی دوم، آدولف هیتلر بین سربازان خود مت آمفتامین توزیع می کرد تا روحیه آن ها را تقویت کرده و افراد را هوشیار نگه دارد.

آمفتامین به نوعی از خانواده مت آمفتامین است. این ماده تقریبا همان تاثیر را روی فرد می گذارد. جالب است بدانید که بدن ما در فرایند هضم نهایتا مت آمفتامین را به آمفتامین تبدیل می کند.

رفتار همراه با اضطراب، برانگیخته حرف زدن، عصبانیت، تحریک پذیری، افزایش فعالیت فیزیکی و عدم مصرف غذا و یا خوابیدن به مدت طولانی، از جمله نشانه های فرد مصرف کننده شیشه به شمار می روند. مردمک چشم گشاد و ضربان قلب بالا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

شیشه از نظر میزان قابلیت سوء مصرف در درجه دوم که میزان بالایی است قرار می گیرد. شما تنها با مجور پزشک و برای مصرف دارویی به طور قانونی به آن دسترسی خواهید داشت. شیشه می تواند برای درمان «حمله خواب» مورد استفاده قرار بگیرد. به علاوه دوز مصرفی نیز بسیار پایین تر از چیزی است که معتادان به بدن خود وارد می کنند.

در گذشته شیشه به عنوان دارویی برای درمان احتقان بینی فروخته می شد. استفاده در اسپری های نایژه (بینی) هم از دیگر موارد مصرف آن بود.

دِسوکسین یکی از معدود برندهایی است که شیشه را به صورت قانونی تولید می کند، اما به ندرت تجویز می گردد. این دارو برای درمان اختلال کم توجهی-بیش فعالی، چاقی شدید و حمله خواب به کار گرفته می شود.

مت آمفتامین به صورت گسترده به عنوان دارویی برای کاهش وزن و درمان افسردگی معرفی شد. آمفتامین نیز برای کنترل وزن، افسردگی خفیف و عملکرد ورزشی بهتر مورد استفاده قرار می گرفت. رانندگان وسایل نقلیه سنگین نیز برای رانندگی طولانی تر و پرهیز از خواب این ماده را مصرف می کردند.

شیشه همانند قرص های روانگردان، در میهمانی ها و جشن های شبانه مصرف می شود و جوانان ۱۵ تا ۴۰ ساله به سمت آن تمایل نشان می دهند.

سلام
خواهش می کنم مطلب مفصلی در مورد این هیولا بذارید
به خصوص در مورد اینکه چطوری می شه رها شد از این کابوس!
من عزیز دلی دارم که آلوده س به این مخدر که حتا دوست ندارم اسمش رو هم بیارم
خانمی هستن ۲۶ ساله
در مورد عوارض و راهکارهای این دیو هم حرف بزنید

ممنون از شما

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز ..‌ متاسفانه شیشه ماده بسیار قدرتمند و خطرناکی و به خیال عموم مردم اعتیاد هم نداره که متاسفانه باید گفت اعتیاد بسیار قدرتمندی داره .. من نزدیک به یازده سال مصرف کننده کراک و شیشه بودم و هر راهی را که فکر کنی رفتم تا رها بشم اما نشد تا اینکه ۴سال پیش با کنگره ۶۰ آشنا شدم و به درمان رسیدم لطفا توجه کنید : ترک نه درمان درمان یعنی بسته شدن پرونده به لطف خدا .. تنها راه درمان اعتیاد کنگره ۶۰ هست ، در اینترنت یه سرچ بزنید و آدرس و تلفن شعبه نزدیک به خودتون را پیدا کنید .. در ضمن کنگره ۶۰ رایگان هست

هایزنبرگ داری چکار میکنی؟

عع بریکینگ بد میبینی

واقعا آدم باید خیلی شیرین عقل باشه که بخواد خودشو با این آشغالا شاد بکنه.
دوستدوست نابابخیلی بترسید ازش و فاصله بگیرید..
شوخی شوخی شرو میشه ولی راه برگشتی نداره..

سلام
تو رو بخدا قسمتون میدم حتی برای یکبار هم امتحان نکنید
هرکس بشما حتی بهترین افراد و دوستان در زندگیتان مصرف این ماده را سفارش و یا تعارف کرد مطمئن باشید و بی شک که دشمن شماس

دوست ناباب وسیله هست.اینها همه بهانه و توجیه برای اشتباهاتمون هست. انسان دارای قدرت تصمیم و تشخیص هست و مهم تر اراده و شعور داره.همه میدونن ک اب جوش داغه و اسیب زننده هست.و همیشه مراقب هستیم.اگه دوست نابات باعث این مسایل میشه پس اونهایی هم ک ب مذارج عالی رسیدند دوستهای باب و خوبی داشتند ک الان بزرگترین دکتر و پرفسور و نوابغ دنیا شدند.همیشه از قدیم گفتند خودم کردم ک لعنت بر خودم باد.

نه بازم خیلی تأثیر داره دوست به قول شاعر گفتنی کمالذهمنشین در من اثر کرد وقتی طرف دوستاش خراب باشن بالاخره یه جا وسوسه میشه میمه ببینم چیه اینا این همه میزنن حال مبکننن

شیشه آبی؟ من که تا حالا ندیدم البته جز اینکه هایزنبرگ.وارد کار شده باشه

با سلام خدمت هموطنان عزیزم تجربه ی شیشه خیلی خیلی دارم اما خوشبختانه خانواده ی فوق دست بالایی هستیم و از ترس اینکه ترد نشم امتیازاتم و از دست ندم با فاصله زیاد از هم مصرف کردم ب واقع بدی از شیشه ندیدم نمیدونم از چی حرف میزنید چون چند وقتیه مواد اسیدی استفاده میکنم اما همین اسید هم با فاصله های طولانی از جمله بونسای تیتاخ ال اس دی و بخاطر این میگم شیشه نوه ی این روانگردان های اسیدی نمیشه شیشه نسبت به اینجور مخدرها بچه بازیه به نظرم مسخره میاد بونسای یا تیتاخ دست هر. کسی نیست ال اس دی که کلا خیلی محدود و کمه خیلی خیلی کم توهم های وحشتناک احساس مرگ در بار اول مصرف هر نوع اسید شنیدن صداهای عجیب افکار عجیب دیدن چیزای عجیب حالتی ک نمیتونی صحبت کنی خودت و نمیشناسی ترس های مرگ اور اضطراب دلشوره خفگی خشکی دهن سبک وزنی تا حد پر گرسنگی شدید و لال شدن موقت رویاپردازی های ناخوشایند و گاه خوش ایند اما اما اما وقتی که رو اسید هر نوعش شما به خودتون میاین ی دید خیلی زیبا ب اطرافیان جهان ی ارامش خاص و خندیدن به توهمایی که زدی و که چقدر من خنگ و دیوونه ام واقعا اینا توهم بوده؟و احساس مهربانی بیش از حد و اینکه غیر قابل توصیف به توهماتی که در اثر مصرف میزنی فکر میکنی و برات جالبه من شخص خودم توهم زدم رو اسید بونسای ک مهمون اومده خونمون مهمونی تموم شده همه رفتن ب خودم اومدم دیدم هیچکس خونه نبوده از روز قبل من کل اون ۳۰ دقیقه رو فقط رو مبل بودم اینم بگم ۳۰ دقیقست ولی ۳۰۰ سال طول میکشه ک تموم شه اون ۳۰ دقیقه اینقدر تو عذاب سپری میکنه ادم اما ب خودت میای خیلی خیلی فوق العادست این مال بچه اسید بود گفتم اصل اسید تمام اینا ۱۰۰ برابر وحشتناک تره و ۲ روز طول میکشه ب حالت عادی برگردی همه ی دنیا رو کارتونی میبی موج میاد درختا زنده میشن نفس میکشن کارتون میبینید همه چیز و ال اس دی دنیاش فرق داره با بونسای و تیتاخ من ۲ بار مصرف کردم ۲ بار خوردم همون بونسای ۱۰۰۰۰ برابر قوی تر و دردناک تر اما واقعا ددنیای اسیدی ی دنیای زیباست زندگی بدون اسید و بچه اسید بی معنیه ولی تا کی تا کجا؟تا جایی ک از خود بیخود بشید؟تمام مخدرهای دنیا رو به ۱ شام خوردن سر سفره ی پدرم نمیدم تمام دنیا رو ن مخدر هستی خداوند و به با خانوادم گذروندن نمیدم میدادم دیگه نمیدم ۷۹ روزه هیچ گونه دود مخدر مشروب سیگار مصرف نکردم. و هیچوقت نمیکنم مخفیانه جلسات و میرم هم روانشناسی چون مغزم قسمتی ازش از بین رفته یچ چیز جدیدی یاد نمیگیرم😭کند ذهن شدم اما خدا دوستم داره داره بر میگرده زود متوجه شدم نمیخوام این زندگیه بی درد و از دست بدم اانواع مخدر و زدم از مرفین هشیش تریاک هرویین و هر چی که فکر کنیدبه خداییه خدا قسم هیچی حالت عادیم نشد البته من هنوزم کامل خوب نشدم مغزم روش داره کار میشه خوب شدم اما حدودا ن کامل ۱۰۰ نفر ۵ نفر برمیگرده من جز اون ۵ نفر بودم که برمیگرده ولی طی زمان بسیار زیاد خیلی کار رو مغزم باید بشه که یادگیریم برگرده افسردگیم خوب بشه کابوس دیدنم و وحشت های زمان استفاده توهم نمیزنم از کارام نفرت دارم و میترسم خواهشا اطلاع رسانی کنید به خانواده ها قشر جوان و نوجوان که استفاده نکنن هیچگونه مخدر و الکلی رو دوستم و مشروب کور کرد دوستم و اسید دیوونه کرد تو سفر ۲ روزه موند سفرش ابدی شد تو همون حالت موند اطلاع رسانی بشه لطفا در مورد اسید

من درکت میکنم کاملا منم هرموادی رو امتحان کرده بودم هر راهی رو رفته بودم ولی الان به ۱۴ ماه پاکیه خودم افتخار میکنم از انجمن ان ای کمک بگیر کار سازه موفق باشی

داداش الان رو فازی ؟ تو رو وست خودتم فهمیدی تو این پنجاه شصت خط چی نوشتی ، الله اکبر از این جنس های افلاطونی و بمبی

سلام توکه اینهمه ازجلزوولزسینه ات نوشتی وگفتی ایاتمایل داری یابرات مقدوره به همدردت کمک کنی اینجورم که ازحرفات پیداست ازلحاظ مالی بی نیازی لطفا اگه طلبه بودی من متاهلم شدیداازکاری که میکنم تنفردارم چون باهربارمصرف میدونم که دارم به زن وبچم خیانت میکنم قول میدم محضری یاهرمدل که بخوای بعدازبهبودی تمام هزینه هایی که نسبت به من انجام دادی مادی ومعنوی تلاش میکنم جبران کنم اگرواقعا کمکی ازدستت برمیاد به هم دردت کمک کن وخوشحالم که پاک وپاکیزه شدی

سلام لطفا سوالمو جواب بدید من یه همکار دارم که شیشه مصرف میکنه البته ن این ک بشینه بقل دست من و بکشه اما محیط جوریه ک هوا جریان داره و میترسم ازین طریق من هم اعتیاد پیدا کنم ایا همچین چیزی ممکنه لطفا جواب بدید من خیلی نگرانم

نه داداش هیچ اسیبی برای اطرافیان نداره ، نگران نباش من نزدیک به هشت سال شب و روز تو خونه ی هفتاد متری یه کله بدون وقفه مصرف میکردم در صورتی که چهار نفر از اعضای خانواده هم منو تحمل میکرد ، ولی خدا رو شکر اسیبی به اونها نرسید و خودمم تا الان نزدیک به هجده ماه هستش گذاشتمش کنار

ببخشید شما ک مصرف شیشه داشتید من یکی از دوستانم ۱بار شیشه کشیدن ایا کسی ک معتاد نیست و یکبار مصرف کنن ..ایشون اگ ۱هفته بعد ازمایش بدن ایا ازمایش مثبت است??

عوارض شیشه در مردان

آره خیلی خطرناکه افسردگی و پوچی بیخوابی و فرار از اجتماع و گوشه نشینی و داغون شدن چهره به مرور زمان

سلام ایا شیشه باعث اعتمادبه نفس وجلوگیری ازبروزعلائم ونشانه های کمبوداعتمادبه نفس خجالت زدگی وشرمساری میشه

بله داداش .شیشه کلا کارش همینه که اعتماد به نفس بهت میده ..از یه ادم خجالتی گوشه گیر یه استاد دانشگاه میسازه که نصف ملت یه کشور نشستن پای سخنرانیش. اگه رئیس پلیس مواد مخدر ایران در حال کشیدن مچتو بگیره انقدر اعتماد به نفس داری که طرف به خودش شک میکنه که نکنه مواد واسه خودم باشه .. اینارو نگفتم که تا پیامو خوندی فوری بری دنبال ساقی محلتون..گفتم که صادقانه بهت بگم اگه دوتا خوبی کاذب چند دقیقه ای داره هزارتا بدی و کوف و زهر مار داره که یه عمر دست از سرت بر نمیداره . به خاطر چند دقیقه اعتماد به نفس که خیلی راحت میتونی با خوندن دوتا کتاب به دستش بیاری خودتو تبدیل میکنی به یه لکه ننگ خانواده که هیچ راه برگشتی هم توش نیست اون موقه دیگه کل موادهای دنیا هم جمع بشن و تو مصرف کنی نمیتونی حتی سر سوزن اعتماد به نفس دورانی رو داشته باشی که پاک پاک بودی که تو الان بهش میگی ادم خجالتی . خدا کنه هیچ وقت نه تو نه هیچ جوان دیگه ای پاشو تو این باتلاق نزاره که نه تنها خودشو نابودمیکنه بلکه پدر و مادر وخانواده هم نابود میشن
یا حق..

از چه اسیدی استفاده میکنن

ممنونم از مطالب خوب و آموزنده ای که در این سایت گذاشتید همین طور برای آشنایی با چالش های زندگی معتادان و نحوه ی برخورد با آنها توصیه می کنم به سایت یار سوم دکتر نوذری که شامل مقالات و ویس هایی است هم سری بزنید.
yaresevom.com

توی داروهای طب سنتی و اسلامی که از یه کلینیک معروف گرفته بودم شیشه بود و پدرمو دراورد از اون موقع حالم از طب سنتی بهم میخوره

هموطنان عزیز و گرامی!مخدرشیشه یا آیس یعنی امضای موافقته مرگ زیرا اوایلش شادی و نشاط و اعتماد به نفس کاذب برات به ارمغان میاره و زنگ خطرش از موقعی شروع میشود که هوس کشیدنش از خماریش است ودر نهایت اگر متهل هستی بدبینی شدید به همسرت و دوردستانت خلاصه از بیخوابی و بی اشتها واظطراب وغیره نگفتم مهم اینجاست که واقعا اگر زن بچه هات برات مهم هستند و دوستشان داری باید هرچه زودترو زودتر دست به عمل شوی به هر جوری که شده برو علاج و امضای مرگت را پس بگیر از این میکروب کثیف خاموش باید اراده فولادی داشته باشی چون خیلی ها به امید اینکه میرم امروز فردا میکنند و زندگی و زن بچه خود را بسوی هلاکت میبرند،ولی یادت باشه که اگر به توفیق خدا لباس پاک بر تن کردی عبرت بگیر و دیگه اون لباس کهنه را از دوستانت(دشمن جان دین زندگی) پس نگیری.تولدی دوباره و تولدت مبارک

۱۳۹۵. تمامی حقوق برای Rooziato (روزیاتو) محفوظ است.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *