عوارض سقط جنین در هفته دوم

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

سقط به دفع جنین از بدن مادر گفته می شود که علل مختلفی دارد. گاهی افراد راه حل بارداری ناخواسته را سقط جنین می دانند.  روش های مختلفی برای سقط جنین وجود دارد که هرکدام از آن ها بستگی به زمان بارداری فرد دارد.

اگر شما به صورت آگاهانه تصمیم به سقط جنین داشته باشید لازم است که شما و دکترتان در مورد این که در چه زمانی از بارداری قرار دارید اطلاع کافی داشته باشید. از این رو در این مقاله به بررسی خطرات سقط جنین در ماه اول و خطرات استفاده از روش های دارویی برای سقط جنین اشاره می شود.

سقط جنین در سه ماهه اول شامل یک عمل جراحی کوچک است. سقط جنین در ماه اول خطر بروز عوارض در این دوره برای زنان با افزایش سن حاملگی آن ها می شود.عوارض سقط جنین در هفته دوم

در ادامه به برخی از عوارض سقط جنین در ماه اول اشاره می شود.

لخته های خونی که سبب گرفتگی شدید می شود در حدود ۱ درصد از سقط جنین ها رخ داده است. لخته ها معمولا با یک مکش کورتاژ مجددا حذف می شوند.

مقداری خونریزی در هر سقط جنین معمول است اما خونریزی شدید معمول نیست و با مکش مجدد، دارودرمانی یا، به ندرت جراحی، درمان می شود. از دکتر بخواهید در این مورد توضیح دهد و بگوید اگر این اتفاق بیفتد چه باید کرد.

در حین این که دهانه رحم کشیده می شود تا ابزار پزشکی بتواند از طریق آن به رحم منتقل شود، ممکن است دهانه رحم پاره شود. این اتفاق ممکن است در یک درصد موارد از سقط جنین ها پیش آید.

یک ابزار پزشکی ممکن است باعث سوراخ شدن دیواره رحم شود. میزان گزارش شده در این باره ۱ مورد از هر ۵۰۰ سقط است. بسته به شدت آن، می تواند منجر به عفونت، خونریزی شدید یا هر دو شود. ممکن است جراحی برای ترمیم بافت رحم ضروری باشد و در موارد شدید ممکن است هیسترکتومی نیز مورد نیاز باشد.

همانند سایر روش های جراحی، بیهوشی، خطر عوارض ناشی از سقط جنین را افزایش می دهد. خطرات گزارش شده از عوارض ناشی از بیهوشی حدود ۱ مورد در هر ۵۰۰۰ سقط جنین است.

سقط های اولیه که با عوارض ناشی از عفونت همراه نباشد، باعث ناباروری یا مشکل تر شدن حاملگی بعد از زایمان نمی شود. این عوارض ناشی از سقط جنین و یا داشتن سقط جنین های زیاد است که ممکن است بارداری را در آینده با مشکل مواجه کند.

همچنین در برخی موارد اگر یک زن و جنینش عوامل Rh متفاوت داشته باشد، باید داروهایی را برای جلوگیری از رشد آنتی بادی هایی که حاملگی های آینده را به خطر می اندازند، دریافت کند. (مواد ژنتیکی موجود در سطح سلولهای قرمز خون به عنوان عامل Rh شناخته می شوند)

تمام علل سقط جنین و راههای جلوگیری از افتادن بچه را در این ویدئو ببنید

علل سقط مکرر جنین

روش های سقط جنین دارویی برای سقط در هفته های ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای این افراد پیش از انجام هرکاری سونوگرافی برای تعیین اینکه آیا حاملگی قابل قبول است یا خیر (بارداری غیرعصبی) و این که در چه زمانی از بارداری قرار دارند توصیه می شود.

دو روش مورد استفاده به صورت دارویی عبارتند از :

MTX یک روش سقط دارویی است که تا ۷ هفته اول (۴۹ روز حاملگی) مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش، متوترکسات به صورت خوراکی یا تزریق در طی مراجعه اول داده می شود. همچنین آنتی بیوتیک نیز برای جلوگیری از عفونت داده می شوند. پ

قرص های میزوپروستول نیز سه تا ۷ روز بعد به صورت خوراکی یا به صورت شیاف مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش معمولا باعث انقباضات و بیرون راندن جنین می شود. این فرآیند ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد.

متوترکسات عمدتا در درمان سرطان و آرتریت روماتوئید استفاده می شود، زیرا به سریع ترین سلول های بدن از نظر رشد حمله می کند. در مورد سقط جنین نیز باعث جدایی جنین از جفت می شود. استفاده از این دارو برای برای سقط، توسط FDA تایید نشده است.

از عوارض ناشی از استفاده از این قرص ها به صورت تزریقی، خوراکی و یا شیاف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– گرفتگی، تهوع، اسهال، خونریزی شدید، تب

– این روش حدود ۵٪  وفق است و ممکن است نیاز به یک جراحی برای تکمیل سقط باشد.

– این روش برای زنان مبتلا به کم خونی، اختلالات خونریزی، بیماری کبد یا کلیه، اختلال تشنج، بیماری التهابی حاد یا افرادی که از دستگاه داخل رحمی استفاده می کنند توصیه نمی شود.

چگونه با افسردگی پس از سقط جنین کنار بیایم؟ برای اطلاعات کلیک کنید

درمان افسردگی بعد از سقط جنین

در این روش پس از انجام آزمایشات، میفپریستون در اولین جلسه ویزیت به صورت خوراکی داده می شود. این دارو پروژسترون را از پوشش رحم جدا می کند و باعث می شود بارداری متوقف شود.

قرص های میوزوپروستول به صورت خوراکی یا شیاف داخل واژن به مدت ۳۶ تا ۷۲ ساعت پس از مصرف میفپریستون مصرف می شوند.

در صورتی که یکی از موارد زیر را داشته باشید نمی توانید از این روش استفاده کنید:

حاملگی خارج از رحم، توده تخمدان، استفاده از کورتیکواستروئید، نارسایی قلبی، کم خونی، اختلالات خونریزی یا استفاده از رقیق کننده های خونی، آسم، مشکلات کبدی یا کلیه، بیماری قلبی یا فشار خون بالا.

– گرفتگی، تهوع، استفراغ، اسهال، خونریزی شدید، عفونت

– این روش حدودا ۸ تا ۱۰ درصد از زمان وفق است و احتمال پیگیری سونوگرافی اضافی و جراحی برای پایان دادن به حاملگی را دارد.

– توصیه نمی شود که زنان مبتلا به کم خونی، اختلالات خونریزی، بیماری کبد یا کلیه، اختلال تشنج، بیماری حاد التهابی روده یا کسانی که از دستگاه رحمی داخلی استفاده می کنند از این روش استفاده کنند.

سقط جنین تا چند ماهگی مجاز است؟

عوارض سقط جنین در هفته دوم

منبع:dhh.louisiana

علت مرگ جنین در ماههای مختلف بارداری

11 علت طولانی شدن پریود بیش از 1 روز

آیا تنبلی تخمدان درمان دارد؟

چه چیز باعث لکه بینی در دوران بارداری می شود؟

مسمومیت در بارداری چه علائمی دارد؟

چگونه دوقلو باردار شویم؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

شما پس از این که اطلاعات کافی در مورد هفته اول بارداری کسب کردید ،میرویم پیش به سوی هفته دوم بارداری .در این زمان تخمک، که بعدها بارور می شود، شکل می گیرد. این در یک حباب قرار دارد که با زمان تغییر می کند و به طور واضح از تخمدان خارج می شود.در هفته دوم بارداریاین آماده سازی توسط تخمک گذاری آینده تعیین می شود. پس از دریافت تخم مرغ، اسپرماتوزون با یک تخمک تماس می گیرد. احتمال تخمک گذاری در طی تخمک گذاری چندین بار افزایش می یابد، معمولا این دوره ۱۴ روز قبل از قاعدگی است.در هفته دوم بارداریمحیط واژن در حال حاضر به اندازه کافی در رابطه با spermatozoa تهاجمی است. مصرف آنتی بیوتیک ها و داروهای هورمونی تنها تاثیر منفی روی اسپرم ها را افزایش می دهد و می تواند به عنوان پیامدهای منفی آن به عنوان مرگ کل آنها منجر شود،بعد از مطالعه این مقاله میرسیم به هفته سوم بارداری ،پس تا آخر با دقت بخوانید.

 

 

صحبت از جنین در هفته دوم بارداری خیلی زود است. این شبیه تخم مرغ است که توسط اسپرم تجاوز می کند. و هنگامی که این تخمک وارد رحم می شود، فرآیند توسعه آن شروع می شود و جنین می شود. یعنی آن را به حاملگی واقعی تبدیل می شود. بارداری دو هفته ای بسیار خطرناک است زیرا تخم مرغ تخمگذار ممکن است با تخلیه دیگر از بین برود و یک سقط جنین به اصطلاح اتفاق می افتد.

 

عوارض سقط جنین در هفته دوم

از آنجایی که جنین هنوز انجام نمی شود، آزمایش در چنین مرحله ای اولیه بی فایده است و هدردادن وقت و پول است که نتایجی به دست نمی آورید. در عوض، تنها می تواند شما را خسته و مضطرب کند.

 

آزمایش بر روی سطح hCG مفید نخواهد بود، اما یک آزمایش خاص بر روی سطح پروژسترون می تواند در طول دو هفته اول موثر باشد. این هورمون مسئول تولید رحم زنانه برای رشد جنین و برای تشکیل جفت می باشد. انجام معاینه اولتراسونیک نیز نتایج مطلوب را ارائه نخواهد کرد. تنها چیزی که می تواند کشف شود، فولیکول بزرگ است.

ویتامین های پیش از تولد مولتی ویتامین ها هستند که حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند. آنها اجزای ضروری برای تغذیه یک بدن باردار کمک می کنند و از رشد کودک کودکشان حمایت می کنند. هدف اصلی آنها این است که بیمار را با مواد مغذی و ویتامین های لازم که می تواند در رژیم غذایی او در تلاش برای بهینه سازی حاملگی نباشد، مکمل دریافت کند.

 

با یک رژیم سالم و سالم که پر از میوه ها و سبزیجات، دانه های کامل و حبوبات است، احتمالا بیماران احتمالا مقدار مناسب ویتامین دریافت می کنند. با این حال تخمین زده می شود که ۸۰ درصد از افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند یک رژیم غذایی را که نیازهای تغذیه ای آنها را تامین می کند، نمی خورند.

 

آنچه که ویتامینهای پیش از قاعدگی را جدا از مولتی ویتامین های منظم می گذارد معمولا مقدار بالای اسید فولیک و آهن است. ویتامین های پیش از قاعدگی معمولا حاوی مواد اضافی یا مواد مغذی – شاید امگا ۳ اضافی و یا نرم کننده مدفوع به Colace یا آهن فوق العاده میکند.

ویتامینهای پیش از تولد ممکن است متفاوت باشد، اما مواد اصلی آن به طور قابل توجهی تغییر نخواهد کرد.ویتامین B، میزان بروز نقایص لوله عصبی، مانند اسپینا بیفیدا را کاهش می دهد.

 

• آهن می تواند از کمبود کمبود آهن (کم خونی کم خونی فقر آهن) جلوگیری کند یا کمک کند. در طول بارداری بسیار مهم است زیرا حجم خون تا ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می یابد و آهن برای حمل اکسیژن در بدن و نوزاد شما استفاده می شود.
• کلسیم برای رشد برای رشد استخوان های جنین و عملکرد عروق ضروری است
• ویتامین A باعث افزایش بینایی می شود.
• ویتامین B اغلب برای نگهداری سلول های سالم استفاده می شود.
• ویتامین C به جلوگیری از استرس کمک می کند و از سیستم ایمنی بدن شما حمایت می کند
• ویتامین D در جذب کلسیم کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که زنان باردار اکافی ویتامین D کافی ندارند
• امگا ۳ (DHA و EPA) برای رشد و تکامل مغز مورد نیاز است

در هنگام داشتن یک نوزاد، تغییرات زیادی در بدن شما رخ می دهد، بنابراین ممکن است دشوار باشد که عوارض جانبی ویتامین های پیش از قاعدگی را تشخیص دهیم
برخی از عوارض جانبی ویتامینهای پیش از قاعدگی، در واقع، می تواند شبیه آنچه که شما می خواهید به عنوان تغییرات سطح هورمون خود را احساس کنید.

 

• تهوع برای جلوگیری از این، توصیه می کند که ویتامین های پیش از قاعدگی خود را با مصرف کنید
• تغییر در رنگ ادرار یا بوی به طور خاص

• محیط زیست ضعیف
• حالت استرس زا
• ناباروری ارثی
• شیوه زندگی ناسالم (سیگار کشیدن، مصرف الکل، مواد مخدر)

با این حال، به رغم تمام این عوامل منفی، حاملگی هنوز هم می تواند توسعه یابد، اما پیش بینی نتایج این حاملگی غیرممکن است. یک کودک ممکن است کاملا سالم به دنیا بیاید، به طوری که هیچ تهدیدی وجود نداشته باشد، اما همچنین ممکن است کودک دارای نقایص زایمان، معلولیت یا معلول باشد.

 

یک خانم که شیوه زندگی عادی را تصور می کند و تصمیم می گیرد که مادر شود، ممکن است با مشکلات حاملگی مواجه شود. پیشگیری از چنین مشکالتی، موضوع صلاحیت پزشکان واجد شرایط است. رفتن به یک موسسه پزشکی در زمان مناسب ممکن است به نجات فرزند آینده و محافظت از او از انحرافات احتمالی کمک کند.

 

 

شما نباید فراموش کنید که تخمک گذاری تنها یک شرط برای لقاح تخم مرغ است، نه مفهوم. دوره تخمک گذاری یک دوره زمانی است که به مفاهیم کمک می کند. تنها ۴ تا ۶ روز در این ماه وجود دارد. بنابراین، شانس بارداری اینقدر بزرگ نیست.

تخمک گذاری جنین و معرفی تخمک به دیواره داخلی رحم، در لایه سطحی، برای توسعه در طول بارداری بعدی است.فقط تخم های لقاح به داخل دیواره رحم نفوذ می کنند. این فرایند با آسیب های جزئی بافت های سطحی همراه است، باعث خونریزی می شود.

 

در اصل، آن را نیز دشوار است به خونریزی: آن است که احتمالا فقط چند قطره خون به طور دوره ای ظاهر می شود. گاهی اوقات این فرآیند برای چند روز طول می کشد، اما نه از این دوره.

 

عدم وجود هورمون ها به معنای دقیق هورمون هایی است که توسط جفت رشد می کنند. این هورمون ها چرخه قاعدگی را مهار می کنند، در نتیجه، یک زن در طول مدت طولانی در مورد آن فراموش می کند. با این حال، بسیاری از زنان در اوایل بارداری دوره ماهانه خود را در زمان مناسب، اما آن را در مقدار کمی خود را در مقایسه با شار ماهانه معمول است.

این به این دلیل است که پدیده ای که در چنین مراحل اولیه وجود دارد، جفت هنوز قادر به تولید هورمون های به اندازه ای است که نیاز به قطع کامل چرخه قاعدگی است.

رد جنین ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد. در چنین مواردی، یک زن به سادگی قبل از قاعدگی شروع به قاعدگی می کند.

اگر تخلیه مربوط به لانه سازی یا عدم وجود هورمون ها باشد، این خیلی وحشتناک نیست: در طول زمان، تمام این فرآیندها عادی می شوند. با این حال، خونریزی شدید تر در مورد سقط جنین و یا تهدید آن می گوید و نیاز به بستری فوری دارد، با این فرض که زن درباره حاملگی خود می داند.

 

۶۰٪ زنان باردار با مشکل صبح روز مواجه هستند. دلیل دقیقی برای وقوع آن هنوز وجود ندارد. اعتقاد بر این است که تنظیم ناگهانی هورمونی از یک ارگانیسم که بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر می گذارد، علت اصلی آن است. اغلب سموم حاملگی در هفته دوم بارداری شروع می شود و به طور ناگهانی در هفته دوازدهم بارداری به پایان می رسد.علاوه بر این، اوج او در هفته هشتم بارداری قرار دارد. زنان مبتلا به سم زدایی از بیماری صبحگاه، استفراغ، حالت خستگی در طول روز شکایت دارند. اگرچه این شرایط در مکانهای تهویه ناپذیر، حمل و نقل، و نیز وقتی که بوی های مختلفی از جمله طعم غذا وجود دارد (حتی اگر کاملا خوشمزه است) تشدید می شود.

 

 

هیچ ارتباطی بین هیچ یک از ویژگی های بارداری و سم زایی پیدا نشد، اما مشخص شده است که در اولین بارداری در زنان مبتلا به بیماری های مزمن دستگاه گوارش، زنان سیگاری، زنان در شهر های بزرگ دیده می شود. سم زدایی می تواند وجود داشته باشد.عوارض سقط جنین در هفته دوم

 

اما اگر شرایط بسیار حیاتی است که یک زن باردار دائما بو می کند، ممکن است چنین وضعیتی مستلزم بستری شدن باشد. در چنین مواردی، پزشکان یک درمان حمایتی را به صورت تزریق، آماده سازی هومیوپاتی و ویتامین درمان اختصاص می دهند.

برای راحتی عبور از این حالت، شما باید چندین قانون را دنبال کنید که به راحتی قابل اجرا هستند:
• مواد غذایی مصرف شده باید سبک، نه چرب، اما در عین حال کالری و متعادل (گوشت آب پز، محصولات لبنی، محصولات دانه، سبزیجات، میوه).
• غذا باید از دمای مطلوب باشد. توصیه می شود از مصرف غذاهای بیش از حد گرم، از جمله نوشیدنی های داغ جلوگیری کنید.
• قبل از شب بارگیری نکنید آخرین وعده غذایی بعد از ۸-۹ بعد از ظهر مطلوب است.
• خواب شما باید کامل و نه کمتر از هشت ساعت باشد.
• مصرف آب باید در مقدار کافی مصرف شود
• ، برنج لیمو، ، نارنجی، چای زنجبیل، کیکهای شیرین بسیار مفید هستند تا با سموم سم زدایی کنند. آب کلم بروکلی نیز بسیار مفید است.

 

 

 

یکی از علائم غیرمعمول دوران بارداری یک تخلیه خون فراوان است. اما این شاخص همچنین ممکن است به یک تخلف از تخمدان یا شروع یک پروسه التهابی در یک ارگان زن باشد، به عنوان مثال، یک سرماخوردگی مرتبط باشد، در چنین مواردی، ضروری است که به یک موسسه پزشکی بروید تا ابتدا به سلامت خود آسیب نرسانید.

 

مقدار زیادی تخلیه خون در هفته دوم بارداری ممکن است نشانه ای از هیپرپلازی اندومتری باشد. یکی دیگر از دلایل احتمالی تخریب تخمدان فرایندهای التهابی، به غیر از تخلیه، ممکن است به دنبال درجه حرارت بالا، درد معده و فشار خون باشد. برای جلوگیری از عواقب ناشی از آسیب دیدگی، هنگامی که علائم ذکر شده را کشف می کنید، برای دریافت کمک پزشکی مناسب، باید به یک درمانگاه مراجعه کنید.

 

در طول تشکیل بارداری در مراحل اولیه دو هفته اول – ممکن است درد و ناراحتی، گرفتگی در شکم وجود داشته باشد. گاهی اوقات درد ممکن است واقعا حساس و ناخوشایند باشد. همچنین پزشکان معمولا شما را آرام می گویند که طبیعی است و درد بعد از گذشت دو هفته از بین می رود. آنها بسیار درست هستند، در چنین مواردی فرایند بیرونی در ارگانیسم رخ می دهد – ظهور یک زندگی جدید، به ویژه اگر اولین بار است.

 

در هفته دوم یک زن ممکن است حتی خود را در حال بارداری فکر نکند ، تنها احساس سنگین ناچیز در شکم ممکن است بر آن اشاره کند. در اغلب موارد، در طول هفته های اول، زن هیچ اظهارنظر ندارد که باردار است. واضح ترین نشانه های این علائم در هفته های ۵ تا ۶ ظاهر می شود، زمانی که جنین به طور فعال رشد می کند و رشد او آغاز می شود. به طور کلی، اکثر زنان باردار حتی نمی توانند فکر کنند که باردار هستند، به خصوص در چنین مراحل اولیه.

 

برای درک اینکه سقط جنین در مرحله اولیه بارداری رخ داده است، لازم است به دقت به بدن خود گوش فرا دهید. بسیاری از زنان سقط جنین همراه با خونریزی سنگین قاعدگی با لخته خون هستند. گاهی اوقات در آنها می توانید قطعاتی از تخم مرغ خاکستری را مشاهده کنید.

 

خون پس از سقط جنین در ابتدا معمولا دارای رنگ قهوه ای است. با افزایش میزان خونریزی، رنگ قرمز روشن به نظر می رسد. خونریزی در حین سقط جنین می تواند متوسط و شدید باشد. خون پس از سقط جنین می تواند یک تا دو هفته تخلیه شود. با خونریزی طولانی، لازم است که یک دکتر برای بارداری را ذخیره کنید.

 

اندازه گیری دمای پایه نیز به تعیین اینکه آیا سقط جنین رخ داده است کمک می کند. کاهش دمای پایه تا استانداردها، نشانه ای از سقط جنین در هفته دوم بارداری است.

 

قطع حاملگی می تواند همراه با سندرم درد باشد. درد ممکن است ظاهر شود یا ناپدید شود با سقط جنین درد اغلب شکم و پشت را پوشش می دهد. با این حال، تنها با احساسات دردناک شما نمی توانید دقیقا مشخص کنید که آیا یک سقط جنین وجود دارد. در واقع، در برخی موارد، رد جنس کاملا بدون درد است.

 

 رابطه جنسی در بارداری، پوشش های منظم، روند تشکیل جنین را تحت تاثیر قرار نمی دهد. تنها چیزی که باید در نظر گرفت این است که شما نباید از هیچ چیز خارجی استفاده کنید: ضد بارداری، روان کننده های مصنوعی، اسباب بازی های جنسی و غیره. چنین عناصر اضافی ممکن است اثر کشنده ای بر رشد جنین داشته باشد.

 

همچنین تمرینات جسمی را فراموش نکنید و تمرینات سخت برای یک زن در هفته دوم بارداری خود ممنوع است. همچنین باید به یاد داشته باشید که داشتن رابطه جنسی منظم نه تنها خلق و خوی مادر آینده را بهبود می بخشد بلکه عاشق یکی نیز می شود که بسیار مهم است.

 

ترشح پروژسترون زن باردار باعث افزایش درجه حرارت آن تا ۳۷ درجه یا حتی می شود. چنین افزایش نشان می دهد که دوره خوبی از لقاح تخم مرغ و ظهور یک جنین است. توصیه می شود که دما را در صبح، بعد از بیدار شدن، توسط غوطه وری مقیاس دماسنج اندازه گیری کنید. چنین روش ایجاب می کند که افزایش دقیق تر تعریف شود.

 

نوشیدن الکل در دوران بارداری طلوب است. در هفته دوم بارداری الکل ممکن است بر روند تشکیل یک جنین از تخمک اثر نگذارد. اما این میتواند محافظ پوست را نیز تحت تاثیر قرار دهد و از روند صحیح آن جلوگیری کند. با توجه به فراوانی مصرف نوشابه های الکلی، مردم معتقدند نوشیدن نوشیدنی های کم الکل می تواند بر زنان باردار تأثیر نگذارد.

با این حال، اگر در طول شکل گیری عواقب منفی قابل توجه نخواهد بود، ممکن است بعدا تأثیر طلوب بر روی کودک پیشین شکل بگیرد. اول و مهمتر از همه شما باید اولویت خود را حفظ کنید و فرزندتان را به همان شیوه نگه دارید. شما نباید الکل مصرف کنید تا آسیب نداشته باشید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت برای “های مادر” محفوظ است.

نا گفته های دوران بارداری را می دانید؟

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *