عوارض خوردن قرص ال دی برای پریود نشدن

قرص LD را از روز ۵ تا ۷ دوره خود شروع می کنید. در حالت عادی بعد از مصرف ۲۱ قرص، مصرف قطع شده و به دنبال آن خونریزی شروع می شود و تا زمانی که می خواهید خونریزی به تعویق بیافتد ادامه می دهید، زمانی که مصرف را قطع کنید طی یک تا دو روز خونریزی در شما شروع خواهد شد.

اگر در روزهای ابتدایی دوره قاعدگی هستید، با یک قرص شروع کنید و اگر لکه بینی پیدا کردید دو قرص مصرف کنید تا لکه بینی تمام شود، پس از پایان لکه بینی دوباره یک قرص تا زمانی که می خواهید خونریزی رخ ندهد.
اگر در روزهای پایانی دوره قاعدگی هستید، چون امکان لکه بینی بالاتر می شود بهتر است از اول روزی ۲ قرص مصرف کنید و پس از اتمام لکه بینی به روزی یک قرص کاهش دهید . تا زمانی که می خواهید خونریزی رخ ندهد ادامه دهید.

این دارو برای خانمهای مجرد مشکلی را ایجاد نمی کند.

برای به تاخیر انداختن قاعدگی میتوان از قرصهای ال دی، اچ دی،تری فازیک،دزوسپتیو و استفاده کرد که البته با توجه به عوارض آن و وضعیت فعلی خود می بایست نوع قرص را انتخاب کنید مثلا تری فازیک نسبت به ال دی و اچ دی عوارض کمتری دارد ولی باعث افزایش لکه بینی بین قاعدگی میشود و برای کسانیکه دچار مشکل لکه بینی هستند توصیه نمیشود.

بسیاری از زنان، از داشتن دوره قاعدگی ماهانه احساس رضایت میکنند و حتی با پیش بینی زمان پریود، از نظر داشتن یک بدن سالم احساس اطمینان می کنند. اما برای عده ای دیگر، خونریزی ماهیانه یک اتفاق دردناک و ناتوان‌کننده است که میتواند بر فعالیتهای روزمره شان اثر منفی بگذارد.
خانم‌هایی که قاعدگیهای سنگین، طولانی، فراوان یا دردناک دارند و یا نشانه ها و علائم پیش از قاعدگی مانند درد سینه‌ها، نفخ و بی‌حوصلگی آنها را آزار میدهد، تمایل دارند که تناوب دوره های خونریزی ماهیانه را کاهش دهند.عوارض خوردن قرص ال دی برای پریود نشدن

همچنین خانم‌های مبتلا به ناتوانی فیزیکی و ذهنی، اندومتریوز یا سایر مشکلات پزشکی از قبیل کم خونی، آسم، صرع که با قاعدگی وضع آنها بدتر می شود، از تاخیر انداختن و کاهش دفعات خونریزی سود میبرند.
عده‌ای دیگر هم تمایل دارند که در عروسیها، جشنها، مسافرتها،تعطیلات یا فصول امتحانات قاعدگی خود را به تاخیر اندازند. در زنان ورزشکار، خدمه پرواز و برخی مشاغل دیگر هم تاخیر یا توقف قاعدگی یک انتخاب مقبول است. البته همه پزشکان با این کار موافق نیستند و این مسئله هنوز مورد بحث است.

رایج ترین روشی که برای تاخیر انداختن قاعدگی وجود دارد، استفاده از قرص‌های ضدبارداری خوراکی است که حاوی ۲۱ قرص فعال حاوی استروژن و پروژسترون و به دنبال آن ۷ قرص بی اثر یا دارونما هستند.
در صورت استفاده عادی از این قرص‌ها، در طول هفته‌ای که از قرص‌های دارونما استفاده میشود، خونریزی اتفاق میافتد ولی خوردن طولانی‌تر قرص‌های فعال، قاعدگی را به تاخیر میاندازد. به عنوان مثال اگر قرص‌های فعال، ۶ یا ۹ یا ۱۲ روز، خورده شوند و به دنبال آن از قرص‌های دارونما استفاده شود، خونریزی به ترتیب ۷ یا ۱۰ یا ۱۳ روز به تاخیر میافتد. مصرف پشت سر هم قرصهای فعال باعث توقف کلی قاعدگی میگردد.
البته در مورد این سوِال که حذف دائم قاعدگی خطری در بردارد یا خیر، هنوز اطلاعات و تجربیات کافی برای پاسخ به این سوِال وجود ندارد ولی با این وجود، هنوز هیچ نتیجه بدی از قطع دائمی قاعدگی شناخته نشده است. هرچند تحقیقات زیادی لازم است تا این مسئله بررسی شود که آیا مصرف سالانه هورمونهای اضافی در درازمدت اثر سوئی بر سلامت فرد می‌گذارد یا خیر.

مطالعات محدودی نشان داده اند که آثار جانبی داروهای ضدبارداری خوراکی از قبیل درد سینه ها، سردرد، تغییرات رفتاری، آکنه، تغییرات وزن و تورم و ایجاد نقاط تیره در صورت، در برخی از افرادی که از این روش استفاده میکنند، دیده میشود. بسیاری از زنانی که این روش را برای اولین بار شروع کرده اند در طول ۳-۴ ماه اول، دچار خونریزیهایی بین دورههای قاعدگی میشوند.

البته خونریزی قابل انتظار است اما در طول زمان باید کاهش یابد و اگر باقی بماند یا شدید و آزاردهنده شود باید به پزشک مراجعه شود. در صورت فراموش کردن خوردن یکی از قرص‌ها یا مبتلا شدن به اسهال و استفراغ هم، احتمال خونریزیهای غیرقابل پیش‌بینی زیاد میشود.

در این زمانها باید از یکی دیگر از روش‌های ضد بارداری نیز استفاده شود، زیرا احتمال کاهش آثار قرص زیاد است. به هر حال در صورت شک یا داشتن نشانه های حاملگی از قبیل درد سینه ها، خستگی فراوان و کوفتگی صبحگاهی، یک تست حاملگی یا مراجعه به پزشک توصیه می‌شود. همچنین در صورت مشاهده علائمی نظیر درد شدید شکم، درد سینه، خلط خونی، تنگی تنفس، سردرد شدید وناگهانی، کاهش بینایی یا تاری دید ودرد شدید پا به دنبال مصرف داروهای ضدبارداری خوراکی، به پزشک خود مراجعه کنید.

در صورت تمایل به استفاده از هر یک از این روش‌ها جهت تاخیر قاعدگی، مهم نیست که در چه سنی باشید؛ بسیاری از دختران نوجوان که قاعدگیهای دردناک، نظم و زیاد دارند میتوانند از این قرص‌ها سود ببرند. تحقیقات نشان داده است که کاهش قاعدگی در تعداد غیبت‌های دانش‌آموزان، شرکت آنها در ورزش‌های گروهی وارتقاء سطح زندگی آنان تاثیر مثبت دارد. اگر شما قادر به استفاده از قرصهای ضدبارداری هستید و تمایل دارید که دفعات خونریزیهای خود را کاهش دهید .
میتوانید به روش ذکر شده از این قرص‌ها استفاده کنید. پزشک شما را در مورد چگونگی مصرف این قرص‌ها، دقیق‌تر راهنمایی میکند ولی به‌طورکلی بدانید که مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی در زنان مبتلا به پرفشاری خون، دارای سابقه سکته مغزی، سابقه بیماری‌های کبدی، سابقه خانوادگی لخته شدن خون و یا سرطان پستان یا رحم ممنوعیت دارد.در مورد کسانی که بالای ۳۵ سال سن دارند و به صورت دائمی از سیگار استفاده میکنند هم احتیاط لازم است. مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی در شرایط فوق میتواند بر شدت عوارض جانبی بیفزاید.


ms

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!عوارض خوردن قرص ال دی برای پریود نشدن

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .


سلام من يك هفته ديگه پريود ميشم و دقيقا همون روز ميرم مسافرت و ١٥ سالمه ميتونم قرص ld مصرف كنم تو رو خدا كمكم كنيد تا چند روز بايد ادامش بدم؟


پاسخ مشاور نی نی نما:

سلام بله می توانید از قرص ال دی یک هفته قبل از پریودی استفاده کنید و روز آخر مسافرت قطع کنید.


***

عوارض خوردن قرص ال دی برای پریود نشدن

همانطور که می دانید قرص‌های ضد بارداری حاوی هورمون هایی هستند که مانع آزاد شدن تخمک از تخمدان ها می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهد که در بسیاری از زنان، مصرف این قرص‌ها عوارض جانبی را در پی دارد که اغلب این عوارض طی دو تا سه ماه پس از مصرف دارو کاهش یافته و از بین می‌روند.

شایع ترین عارضه ی قرص های ضدبارداری، قاعدگی های منقطع و لکه بینی است. این وضعیت معمولا در دوره های اول مصرف است و به مرور زمان معمولا بدن خود را با این قرص ها تطبیق خواهد داد.

از دیگر عوارض شایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:


– تهوع


– سردرد


– درد سینه ها


– جوش های پوستی


– کاهش میل جنسی


– افسردگی


– تغییرات خلق وخو


– افزایش وزن

بسیاری از این علائم به دلیل استروژن موجود در قرص ها است.

“مصرف این قرص ها در افراد مبتلا به بیماری دیابت و قند خون بالا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود. پس لازم است در این باره حتما با پزشک مشورت شود”

در برخی موارد، این عوارض بعد از چند دوره مصرف از بین می روند. اما اگر بعد از چند دوره مصرف، این عوارض همچنان باقی بماند، لازم است از نوع دیگری از قرص های جلوگیری استفاده شود.

اما مساله تنها این نیست. مصرف قرص های ضد بارداری عوارض جدی تری را نیز در پی دارد.

افزایش خطر فشار خون، لخته شدن خون، افزایش خطر حملات قلبی و مغزی، تومورهای کبدی و سنگ های صفراوی از جمله خطرات مصرف قرص های ضد بارداری مخصوصا در درازمدت هستند.

در برخی موارد، خطر این عوارض خواهد بود، مانند مواردی که خانم مصرف کننده دچار اضافه وزن باشد، بیش از 32 سال سن داشته باشد، سیگار بکشد، مبتلا به دیابت، فشار خون و یا چربی خون بالا باشد.

در واقع وجود هورمون استروژن در قرص است که سبب افزایش فشار خون می‌شود.

با این حال در سنین پایین خطر جدی وجود ندارد، اما مصرف دارو از سن 35 سالگی به بعد باید با احتیاط انجام شود.

مصرف این قرص ها در افراد مبتلا به بیماری دیابت و قند خون بالا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود. پس لازم است در این باره حتما با پزشک مشورت شود.

بعلاوه آنکه محققان اظهار می دارند، قرص‌های جلوگیری ترکیبی حجم شیر مادر را کم می‌کند و بنابراین زنان شیرده در شش ماهه اول پس از زایمان نباید از این داروها استفاده کنند.

جدیدترین مطالعات نیز نشان می‌دهد خانم هایی که از قرص‌های ضد بارداری استفاده می‌کنند، یک و نیم برابر از سایر خانم ها به عفونت های روده ای مبتلا می‌شوند.


و اما در خصوص سرطان ها

برخی مطالعات ارتباط بین مصرف قرص های ضد بارداری با خطر سرطان سینه را نشان داده اند. برخی دیگر از مطالعات وجود این ارتباط را رد کره اند.

اما به طور کلی در خصوص ارتباط قرص های جلوگیری از بارداری و سرطان سینه می توان گفت: افزایش خطر سرطان سینه با مصرف قرص های ضد بارداری موقتی است و تنها در پنج سال اول مصرف می تواند نگران کننده باشد. اما در صورت قطع مصرف این قرص ها، خطر ابتلا به سرطان، به اندازه فردی خواهد بود که از قرص های جلوگیری استفاده نمی کند.

از طرفی به نظر می رسد خطر برخی سرطان ها با مصرف قرص های جلوگیری کاهش پیدا می کند، از جمله سرطان تخمدان که مطالعات بسیاری، تاثیر محافظتی قرص های جلوگیری در ابتلا به این سرطان را نشان داده اند.

با تمام این عوارض مطرح شده، برای آن دسته از خانم هایی که دارای عوامل خطر برده نیستند، مزیت ها و فواید مصرف قرص های ضدبارداری بر معایب و خطرات آنها می ارزد.

خانم ها بعد از مصرف این قرص ها معمولا قاعدگی های کوتاه تر، آسان تر و با درد کمتر را گزارش کرده اند.

این قرص ها می توانند به تنظیم دوره های قاعدگی کمک کنند، کم خونی فقر آهن را کاهش دهند و خطر تومورها و کیست های تخمدان را کاهش دهند. 

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید. نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

در مورد اسب درمانی چه می دانید؟ آیا با فواید و کاربردهای اسب درمانی آشنایی دارید؟ می دانید که با کمک این روش میتوان بیماری های روانی را درمان کرد؟ حیوانات به میزان فوق العاده ای می توانند حمایت احساسی ارائه دهند. فراتر از رابطه با حیوانات خانگی که بسیاری از ما آن را  تجربه کرده ایم، گاهی اوقات حیوانات از طریق به چالش کشیدن تجربیات عاطفی درمان جویان در تنظیمات درمانی شان، به آن ها کمک می کنند. در این مقاله از بخش روانشناسی

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها عوارض خوردن قرص ال دی برای پریود نشدن

آیا شما هم از موهای کم پشت و نازک رنج می بردید؟ آیا به دنبال شامپوهایی هستید که نه تنها موهای شما را پرپشت تر نشان دهند، بلکه

در مورد علائم و راه های تشخیص سرطان پروستات چه می دانید؟ آیا با راهکارهای درمانی آن آشنایی دارید؟ سرطان پروستات ، دومین سرطان شایع در مردان است

 دلایل متعددی وجود دارد که بر اساس آن شما پی می برید که به بلیط لحظه آخری نیاز دارید. ممکن است یک مسئله مهم خانوادگی یا فرصت شغلی

در ابتدا باور بر این بود که چربی قهوه ای تنها در کودکان وجود دارد، اما بعدها دانشمندان آثاری از وجود این نوع چربی، در افراد بالغ نیز

در مورد همبرگر غیر ممکن چه می دانید؟ آیا این همبرگرها واقعا بدون گوشت درست می شوند؟ همبرگر های غیر ممکن در تمامی کشور قابل رویت در تمامی

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *