عوارض خودرو سالی ۹۷ چقدر است



Powered By

طراحی : شرکت پردازhhj

nnhfytfvyb

عصر خودرو- رییس مجلس شورای اسلامی به رییس کمیسیون صنایع و معادن ماموریت داد تا در جلسه ای ویژه موضوع افزایش قیمت خودرو را هر چه سریعتر پیگیری کن

عصر خودرو- رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو گفت: اگر تولید خودروسازان رونق بگیرد و عرضه خودرو افزایش یابد، شاهد کاهش قیمت‌ها و آ

عصر خودرو-وزیر صمت با بیان اینکه عرضه فوری خودرو به مشتریان با درخواست این وزارتخانه تا شب عید به صورت مرتب انجام می‌شود، گفت: تولید در حال افزای

عصر خودرو- رییس مجلس شورای اسلامی به رییس کمیسیون صنایع و معادن ماموریت داد تا در جلسه ای ویژه موضوع افزایش قیمت خودرو را هر چه سریعتر پیگیری کند.

عصر خودرو -تب خرید خودروهای SUV بخصوص شاسی بلند های لوکس چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سال‌ها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه در این بازار امتحان کردند.

عوارض خودرو سالی ۹۷ چقدر است

در قاب تصویر

عصر خودرو- رنو تلیسمان به‌عنوان پرچم‌دار محصولات رنو در رده سدان‌ها، یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان در بازارهای اروپایی است و در کشورمان هم توانسته پیش از این عنوان پرفروش‌ترین خودرو بازار را از آن خود کند. این خودرو سبک جدید طراحی رنو را معرفی کرد و همین سبک طراحی را پس از تلیسمان بر روی دیگر خودروهای رنو هم دیدیم.

در قاب تصویر

عصر خودرو- سورپرایز بزرگ تویوتا برای چینی ها در نمایشگاه خودرو پکن، معرفی نسخه پلاگین هایبرید کرولا و لِوین است.

در قاب تصویر

عصر خودرو- بی‌وای‌دی فعلا بره ای برای پایان دادن به تولید نسل اول سدان پلاگین هیبرید خود، Qin ندارد اما به زودی عرضه نسل جدید آن را با پسوند Pro و استایلی به مراتب مدرن تر آغاز خواهد کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو:سی‌وسومین «جشنواره بین‌المللی خودرو» هفته گذشته در پاریس برگزار و برندگان جوایز زیباترین خودرو، زیباترین ابرخودرو، زیباترین خودرو کانسپت، زیباترین تبلیغ خودرو و جایزه بزرگ خودرو‌های داخل‌شهری آینده‌نگر در سال ۲۰۱۷ مشخص شد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- با A کلاس، مرسدس-بنز به قلمروی ورود کرد که کمتر کسی انتظار آن را داشت اما امروز که ۲۱ سال از عرضه اولین نسل A کلاس می‌گذرد، هاچبک پریمیوم مرسدس کاملا جایگاه خود را در بین هاچبک های کامپکت باز کرده. در نسل چهارم، A کلاس در عین حفظ خصوصیات اسپرتی نسل قبل، در تلاش است شیک‌تر و بالارده‌تر از آنچه که تا به امروز بوده، جلوه کند.

در قاب تصویر

عصر خودرو-تویوتا شرکت خودروسازی ژاپنی است که نخستین خط تولید اتومبیل خود را در سال ۱۹۳۷ در یک کارخانه نساجی راه‌اندازی کرد و نخستین اتومبیل خود را با تویوتا AA روانه بازار کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- اگرچه مشاهده تصاویر اینترنتی خودروی نیم میلیون دلاری رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ خالی از لطف نیست، اما مطمئناً بررسی این خودرو از نزدیک لذتی دیگر دارد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-مرسدس از فضای داخلی کلاس G سال ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد.این خودرو قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی که در ماه آینده برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار گیرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-درحالی‌که نسخه‌های مختلف گلف، همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین هاچبک‌های دنیا شناخته می‌شوند، محصول دیگری از فولکس واگن با پولو GTI به لطف توانایی‌های خیره‌کننده و قیمت مناسب، در حال جلب توجه بازار جهانی است.

در قاب تصویر

با عضویت در خبره عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با خبر شوید. همچنین ما امکانی را برای شما فراهم آورده ایم تا در صورت نیاز بتوانید خبره دریافتی را به سرویس و یا حوزه مورد نظر خود محدود کنید. همچنین می توانید تعیین کنید حداکثر در روز چه تعداد دریافت کنید. 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *