عوارض خودارضايي در مردان مجرد

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و نظرات، پیشنهاد‌ها و تجربیات خود را نیز در انتهای مقاله با ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

خود ارضایی به معنای انجام هرگونه عمل یا افکار جنسی با خود و بدون دخالت همسر یا فرد دیگر است. این عمل منجر به برون‌ریزی ( مخصوصاً در مردان) و احساس ارضای جنسی می‌شود.البته داشتن برون‌ریزی شرط لازم برای انجام عمل خود ارضایی نیست. در بخش‌های بعدی این مقاله در مورد خود ارضایی پسران و دختران صحبت خواهیم کرد.
آنچه در عمل خود ارضایی اتفاق می‌افتد، تحریکات جنسی،‌ هجوم افکار و تخیلات جنسی و افزایش هورمون‌های جنسی در خون است که همگی پیش‌نیازهای انجام عمل فیزیکی خود ارضایی هستند. بعد از تحریک کامل جنسی، فرد با روش‌های مختلف مانند لمس کردن اندام تناسلی، باعث رسیدن به لذت جنسی و برون‌ریزی می‌شود .

نکته مهم این است که خود ارضایی هیچ‌گاه منجر به ارگاسم نمی‌شود و فقط به برون‌ریزی منجر می‌شود. تفاوت زیادی بین ارگاسم و برون‌ریزی وجود دارد. ارگاسم حالتی از ارضای واقعی و طبیعی جنسی است که بین انسان و همسر خود و در شرایط بسیار آرام‌بخش و بدون احساس گناه یا پشیمانی، اتفاق می‌افتد. پس از ارگاسم،‌به علت ترشح زیاد هورمون دوپامین (هورمون عشق)، احساس بسیار خوبی از صمیمیت و عشق تجربه می‌کنند و سطح انرژی بالاتری نسبت به قبل خواهند داشت. درحالی‌که برون‌ریزی از طریق خود ارضایی،صرفاً باعث تخلیه انرژی روحی و فیزیکی،‌ ایجاد حس پشیمانی، افسردگی، احساس گناه،‌ نفرت از خود و احساس حقارت می‌شود. این نوع برون‌ریزی نه‌تنها نیاز جنسی انسان را برآورده نمی‌کند،‌ بلکه به علت ایجاد حالت‌های منفی ذکرشده، انسان را حریص می‌کند تا مجددا به انجام این عمل بپردازد.

خود ارضایی، یکی از زیرشاخه‌های اعتیاد بسیار قدرتمندی به اعتیاد جنسی است . خود ارضایی، فرد را وارد یک چرخه حدود اعتیاد گونه می‌کند که بسیار مخرب بوده و اگر فرد نسبت به آن آگاهی نداشته باشد، می‌تواند انسان را تا سرحد افسردگی مزمن و حتی فکر خودکشی بیندازد. در اینجا چگونگی این چرخه مخرب را شرح می‌دهیم:
در اکثر مواقع، خود ارضایی برای فرار از احساساتی مانند خشم، نگرانی، نارضایتی، ناامیدی، اضطراب و غم انجام می‌شود. فرد مبتلابه خود ارضایی،‌ این عمل را به‌عنوان یک مُسکن استفاده می‌کند تا ازاین‌گونه احساسات رها شود (بدون اینکه اقدامی اصولی در جهت رفع آن‌ها انجام بدهد).
پس از مدتی، فرد به این عمل اعتیاد پیدا می‌کند و مغز وی شرطی می‌شود. به‌نحوی‌که به شکل ناخودآگاه، وقتی استرس یا نگرانی دارد،‌ دست به عمل خود ارضایی میزند تا آرام شود. ولی با انجام این عمل یک آرامش کاذب مقطعی به دست می‌آورد ولی بلافاصله آن آرامش از بین رفته و احساسات منفی جای آن را می‌گیرند. مجددا فرد مبتلابه این اعتیاد،‌ برای فرار از این احساسات، خود ارضایی می‌کند. یعنی فرد مدام در چرخه‌ای در حال تقلا کردن باقی می‌ماند.

چرخه اعتیاد جنسی و خصوصاً خود ارضایی، باعث می‌شود که کم‌کم فرد مبتلابه آن، رابطه‌اش با اطرافیان و جامعه کمتر و کمتر شود و اوقات بیشتری را در انزوا و تنهایی خویش سپری کند. این روند ادامه خواهد داشت و انزوای بیشتر، افسردگی و ناامیدی بیشتری را به همراه خواهد داشت. غم‌انگیزتر اینکه، رابطه فرد با خداوند و معنویت و هرگونه موضوع روحانی و معنوی نیز کمتر و کمتر و درنهایت قطع می‌شود.عوارض خودارضايي در مردان مجرد

درعین‌حال که فرد مبتلابه اعتیاد جنسی، از اطرافیان و از خدای خود جدا و دور می‌شود، با پیشرفت این اعتیاد، ارتباط فرد با خودش نیز کمتر می‌شود به‌نحوی‌که فرد با خودش نیز غریبه می‌شود. خود ارضایی تبدیل به عادتی مخرب و ابزاری برای مخفی شدن از همه می‌شود و فرد مبتلابه آن، مملو از احساس حقارت و دوست‌نداشتن خودش می‌شود. این احساس حقارت کم‌کم تبدیل به نفرت از خود می‌شود و باعث می‌شود فرد در این عالم تنها و بی‌کس باقی بماند.

دکتر پاتریک کارنز بنیان گذار موسسه سلامت جنسی در آمریکا، چرخه اعتیاد جنسی را به مراحل زیر تقسیم میکند:

مرحله اشتغال ذهنی به این معنا است که فرد مبتلا به خودارضایی، تمامی افکارش حول و حوش موضوع خود ارضایی میچرخد و ذهنش پر است از افکاری که مربوط به خود ارضایی و شهوت رانی و فیلم های پورنوگرافی است. علاوه بر این هنگامی که فرد تصمیم می گیرد که خود ارضایی انجام بدهد، از ساعت ها یا حتی روزها قبل از آن فکر او درگیر موضوع خودارضایی می شود و در ذهن خود این کار را بره‌ریزی می‌کند و خود را برای انجام این عمل مهیا می کند.

مرحله آماده سازی برای لغزش جنسی به این شکل است که فرد مبتلا،شرایط محیطی خود را برای انجام عمل خودارضایی یا شهوترانی آماده می سازند دقیقاً مانند فردی که می‌خواهد مثلاً تریاک مصرف کند و برای مصرف تریاک لوازم و چیزهای دیگری را آماده می کند فرد مبتلا به خود ارضایی نیز همین کار را انجام می دهد. انجام مراسم آماده سازی برای اکثر معتادان، خود نوعی لذت به همراه دارد: لذت آماده شدند برای انجام عمل جنسی. مثلا کسی که قصد انجام خود ارضایی دارد مراحل آماده‌سازی شامل خالی کردن خانه، پیدا کردن مکان مناسب، مهیا کردن فیلم یا چیز های تحریک کننده دیگر و غیره می‌تواند باشد. یا کسی که میخواهد رابطه جنسی با یک شریک جنسی پولی برقرار کند، آماده سازی شامل زنگ زدن، هماهنگی کردن پرداخت پول و غیره است.

مرحله سوم که ارتکاب عمل جنسی است مرحله ای است که در آن فرد خود ارضایی را انجام میدهد یا فیلم می‌بیند یا با شریک جنسی ناسب رابطه برقرار میکند.

مرحله چهارم،مرحله یدی و احساس گناه است که بلافاصله پس از مرحله دوم رخ می دهد و فرد مبتلا پس از انجام خود ارضایی یا گناه جنسی ، سریع احساس پشیمانی، ناامیدی و احساس گناه شدید را تجربه می کند. از آنجایی که این احساس گناه خیلی قدرتمند است و عموما رهایی از آن کار بسیار سختی است فرد معتاد راحت ترین راه ممکن را انتخاب میکند که برگشتن به مرحله یک و پر کردن افکار خود از خود ارضایی مجدد است. یعنی به جای اینکه فرد آگاه و هوشیار شود که چرا احساس گناه دارد و چرا به این کار مبتلا شده است فکر و ذهن و انرژی خود را مجددأ معطوف به خود ارضایی می کند تا کمی آرامش پیدا کند و احساس گناه رهایی گونه است که مرحله چهارم به مرحله اول وصل می‌شود و فرد در چرخه خود ارضایی گیر می‌افتد.

شاید خواندن این مطالب برای شما متحیرکننده باشد و تا حالا نشنیده باشید که خود ارضایی چقدر اعتیادآور و مخرب است. ولی وقت آن است که باقدرت ویرانگر این بیماری قدرتمند، آشنا شوید و اگر خودتان یا فردی از نزدیکان شما به آن مبتلا هستید، هر چه سریع‌تر برای ترک این عمل و شروع یک زندگی پاک و مملو از شادی و معنویت اقدام کنید.

مطالبی که تا اینجا خواندید، فقط یک اشاره بسیار اجمالی به عوارض این بیماری بود و بامطالعه و گوش دادن به کلیه مطالب آموزشی این کانال، دانش و آگاهی شما برای شناخت و درمان این اعتیاد بسیار خواهد شد.
فراموش نکنید که خود ارضایی یکی از قویی‌ترین ابزارهایی است که شیطان رانده‌شده از درگاه خداوند، از آن استفاده می‌کند تا انسان‌ها را از خداوند دور و در دام خودش اسیر کند. اگر به وجود شیطان در جهان هستی اعتقاد ندارید، توصیه می‌کنم حتما فایل صوتی “آیا شیطان واقعا وجود دارد را گوش کنید.
به امید و توکل به خداوند مهربان، در این به افشاگری این دسیسه شیطان و رو کردن دست پلید او خواهیم پرداخت.

خود ارضایی در پسران و مردان، با تحریک جنسی و سپس تماس با آلت تناسلی آن‌ها انجام می‌شود و درنهایت به برون‌ریزی اسپرم (منی) منجر می‌شود.نوع دیگری از خود ارضایی در پسران، خود ارضایی دمر (Prone Masturbation) است که فرد روی تخت قرارگرفته و با برقراری تماس آلت خویش با شیء خارجی مثل بالش،‌تشک و باعث ایجاد انزال در خویش می‌شود. این نوع خود ارضایی به‌مراتب خطرات و مضرات بیشتری نسبت به خود ارضایی با دست دارد. عوارض این نوع خود ارضایی را در همین مقاله مطالعه نمایید.

با تکرار و مداومت بر انجام این عمل، مرد دچار اعتیاد و وابستگی شدید به این عمل می‌شود و فرد مبتلابه این عمل، حال‌ وروز غم‌انگیزی را تجربه می‌کند. دلیل این امر این است که مرد، مظهر توانایی و قدرت و اقتدار است؛ چه ازنظر فیزیکی و چه ازنظر روحی. ولی انجام عمل استمنا، به‌تدریج نه‌تنها باعث تحلیل رفتن قوای فیزیکی مرد می‌شود ، بلکه ازنظر روحی نیز وی را تضعیف کرده و اعتمادبه‌نفس مرد را به‌شدت کاهش می‌دهد.

ریشه‌های خود ارضایی در پسران و مردان مجرد متفاوت است. ولی در خیلی از موارد، نداشتن آگاهی‌های لازم در رابطه با مسائل جنسی در سنین پایین، و وجود حس کنجکاوی زیاد نسبت به این مسائل ، باعث می‌شود که پسران در سنین نوجوانی و حتی کودکی، این مسائل را از طرق ناصحیح یاد بگیرند. مثلا از طریق دیدن فیلم‌های پورنو گرافی و مستهجن، و یا یادگیری عمل خود ارضایی از هم سن و سال‌های خود بدون اطلاع پدر و مادر. انجام عمل خود ارضایی در خفا و پنهانی و بدون اطلاع پدر و مادر انجام می‌شود. بنابراین فرد از نوجوانی شروع به داشتن یک زندگی دوگانه می‌کند. یک روی سکه، زندگی معمولی در کنار خانواده و دوستان و آشنایان است و روی دیگر آن، خلوت و انزوا و انجام عمل خود ارضایی.

مدیریت کردن این زندگی دوگانه کار بسیار سختی است. زیرا حتی اگر فرد در پنهان کردن عمل خود ارضایی موفق باشد، ولی پنهان کردن آثار و عواقب آن کار بسیار سختی است. هر بار خود ارضایی کردن، باعث هجوم افکار و احساسات منفی مانند احساس پشیمانی و گناه، خودکم‌بینی و حقارت و می‌شود که وجود این احساسات در فرد، به‌راحتی قابل‌تشخیص است. این روند ادامه پیدا می‌کند و نوجوان داستان ما، سال‌های سال با این اعتیاد زندگی می‌کند و به تخریب روح و جسم خود ادامه می‌دهد (برای آگاهی از عوارض خود ارضایی، ادامه همین مقاله را مطالعه کنید). با شدن سن و ایجاد نیاز به داشتن یک همدم، یک همسر و یک معشوقه، مرد مبتلابه خود ارضایی سعی در پیدا کردن زد و همسر می‌کند. این کار به شهامت زیاد و اعتمادبه‌نفس بالایی نیاز دارد. در خیلی از موارد، سال‌ها خود ارضایی کردن، باعث تضعیف اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس شده و انزوای حاصل از عمل خود ارضایی، مرد را از برقراری ارتباطی سالم و مؤثر با جنس مخالف محروم می‌کند.

شکست در روابط با خانم‌ها، باعث سرخوردگی مرد و پناه بردن به خود ارضایی و پورن می‌شود. این فرآیند ادامه پیدا می‌کند تا جایی که فرد مجرد، ساعات زیادی را صرف دیدن فیلم‌های مستهجن و خود ارضایی می‌کند و روزبه‌روز ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود. نداشتن همسر و شریک جنسی ، معضل بسیار بزرگی برای فرد می‌شود و فرد را از فکر کردن برای درمان این اعتیاد به دور می‌دارد. فرد معتاد به خود ارضایی، فکر می‌کند که مشکل او ازدواج و نداشتن همسر است و اگر ازدواج کند، این عادت را ترک خواهد کرد. نکته مهمی که در اینجا مطرح است این است که خود ارضایی یک اعتیاد مانند بقیه انواع اعتیادها است مانند مواد مخدر، الکل و غیره. و این تصور که با ازدواج کردن، این مشکل برطرف خواهد شد، در اکثر اوقات اشتباه است .

حتی اگر فردی که دچار این اعتیاد است ازدواج کند، روابط زناشویی موفقی را تجربه نخواهد کرد. مردان متأهلی که از جوانی و پیش از ازدواج خود ارضایی انجام می‌دهند، عموماً به زود انزالی مبتلا می‌شوند و اعتمادبه‌نفس کمی در برقراری رابطه جنسی با همسرشان دارند.خصوصاً اگر اعتیاد به خود ارضایی به همراه اعتیاد به پورنو گرافی باشد،‌ مرد در تحریک شدن ، تحریک ماندن و دوام نعوظ ، مشکلات زیادی خواهد داشت. خیلی از مردان به علت دیدن بیش‌ازحد فیلم‌های مستهجن،‌ توانایی تحریک شدن طبیعی از طریق همسرشان را از دست می‌دهند و هنگام برقراری رابطه جنسی با همسر،‌باید حتما به فیلم یا عکس‌های مستهجن نگاه کنند تا قادر به ادامه رابطه جنسی باشند. این امر باعث می‌شود که نه‌تنها خود آن مرد از رابطه جنسی با همسرش لذت نبرد، بلکه همسرش هم به ارگاسم نرسیده و ارضای صحیح جنسی را تجربه نکند. در ادامه این مقاله ،‌عوارض خود ارضایی را توضیح خواهیم داد و در بخش‌های مختلف این سایت ، می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با انواع زیرمجموعه‌های اعتیاد جنسی مشاهده نمایید.

علاوه بر موضوع ارضا و لذت جنسی زن و شوهر ، وجود مشکل خود ارضایی و زود انزالی در مرد باعث می‌شود رابطه احساسی بین زن و مرد نیز خدشه‌دار شود.زیرا در اصل، رابطه صحیح جنسی باعث ایجاد مهر و محبت بین زن و مرد می‌شود و همان‌طور که در دوره آموزشی تبدیل نیروی جنسی به ثروت آموزش دادیم، زن و شوهر در لحظه ارگاسم حتی می‌توانند حس و حال معنوی بسیار خاصی را تجربه کنند و در آن لحظه، از خالق خویش به خاطر آن لحظه زیگزاری کنند. ضمناً ارگاسم صحیح باعث ترشح مقادیر زیادی آکسی توسین می‌شود که هورمونی است که باعث ایجاد دل‌بستگی و محبت بین زن و شوهر می‌شود. ولی وقتی‌که به علت زود انزالی یا عدم توانایی در تحریک شدن مرد،‌رابطه جنسی با ارگاسم به پایان نمی‌رسد، از این‌همه حالات و منافع خوب خبری نیست و مرد سرخورده می‌شود که چرا نتوانسته است وظیفه خودش را درست انجام دهد. زن نیز اگر ارضا نشود، ازنظر هورمونی و روحی تعادل می‌شود و حس خوبی را تجربه نخواهد کرد.

بنابراین اگر شما مردی هستید که مبتلابه خود ارضایی است، فارغ از اینکه مجرد یا متأهل باشید، به شما توصیه می‌کنم هرچه سریع قاطع برای ترک این عادت مخرب بگیرید. آموزش‌های این سایت می‌تواند مرجع خوبی برای کسب اطلاعات و کمک به ترک این اعتیاد در شما باشد.

عمل خود ارضایی در دختران نیز مانند پسران ، بسیار مضر و اعتیادآور است. ازآنجایی‌که زن‌ها ساختار جنسی و روحی بسیار پیچیده‌ای دارند، مبتلا شدن به خود ارضایی در آن‌ها بسیار پیچیده است و دارای عوارض مختلفی است. خود ارضایی در دختران وزنان این‌گونه انجام می‌شود که در ابتدا فرد خود را توسط عوامل تحریک‌آمیز مختلف برانگیخته می‌کند. این عوامل می‌تواند دیدن عکس‌ها یا فیلم‌های مستهجن، خواندن مطالب و داستان‌های تحریک‌کننده، گوش دادن به مطالب محرک جنسی، لمس کردن قسمت‌های حساس بدن و یا ترکیبی از این عوامل باشد. پس از تحریک کامل، فرد با تماس برقرار کردن بااندام تناسلی خویش با استفاده از دست یا ابزارهای خارجی، باعث رساندن خود به ارگاسم می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات عمل خود ارضایی در دختران این است که تحریکات اولیه که باعث رساندن فرد به سطح بالای تحریک می‌شوند، همگی بر مبنای شهوت هستند و نه بر مبنای عشق. فرد مبتلا، با دیدن فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و یا استفاده از دیگر عوامل تحریک زا، میل جنسی خود را به شکل غیرطبیعی و بدون حضور فرد دیگری مانند همسر خویش، تحریک و سپس ارضا می‌کند. تکرار این فرآیند باعث می‌شود که مغز و سیستم تحریک جنسی وی، فقط به عوامل تحریک زای مبتنی بر شهوت واکنش نشان دهد و این الگوی غلط در ذهن و فیزیک وی تشکیل شود که رابطه جنسی مساوی است با شهوت‌رانی. ذهن فرد شرطی می‌شود و این خانم فقط وقتی می‌تواند ازلحاظ جنسی تحریک و ارضا شود که مقادیر زیادی عوامل شهوت زا را تجربه کرده و خود را برانگیخته کند.

مسلماً تشکیل این الگو و شرطی شدن به کیفیتی که گفتیم، اثرات مخربی بر زندگی زناشویی و روابط جنسی این خانم با شوهرش خواهد داشت. هنگام برقراری رابطه جنسی با شوهر، تحریکاتی طبیعی مثل عشق‌بازی و نوازش‌های همسر، صحبت‌های رمانتیک و زیبا، لمس کردن‌های ظریف و پیش نوازی قبل از رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در آماده‌سازی زن برای یک رابطه زناشویی رضایت‌بخش دارد. ولی تکرار عمل خود ارضایی، مخصوصاً اگر به همراه دیدن فیلم‌های مستهجن باشد، اثر تحریک‌کنندگی این‌گونه اعمال را از بین می‌برد، به‌طوری‌که این تحریکات به‌اندازه کافی، قوی نیستند و زن را تحریک نمی‌کنند؛ و حتما باید در کنار آن‌ها، فیلم‌ها و دیگر اشکال شهوت هم وجود داشته باشند تا آن خانم به‌اندازه کافی تحریک شود.

داستان به اینجا نیز ختم نمی‌شود. در خیلی از موارد، هنگام برقراری رابطه جنسی نیز، خانمی که دچار عادت خود ارضایی هست، با انجام عمل دخول توسط همسرش ارضا نشده و به ارگاسم نمی‌رسد؛ مگر آنکه به همراه عمل دخول، هم‌زمان عمل خود ارضایی نیز انجام شود. این امر به علت کاسته شدن حساسیت جنسی اندام تناسلی خانم است که فقط به محرک مستقیم تماس دست (یا ابزار دیگر) با آن ، وی را به ارگاسم می‌رساند. به ارگاسم نرسیدن این خانم با عمل دخول، باعث سرخوردگی هر دو طرف می‌شود. مرد، به علت اینکه نتوانسته است همسرش را به ارگاسم برساند، دچار ناراحتی و استرس می‌شود و در توانایی خویش در برقراری رابطه جنسی موفق، شک می‌کند و دچار شرم و خجالت می‌شود. زن نیز، چون به ارگاسم نرسیده، احتمال عصبی شدن و تجربه احساسات ناخوشایند را دارد. مخصوصاً اگر زن سعی در پنهان نگاه‌داشتن این امر کند که به خود ارضایی مبتلا است و فقط با تماس دست با قسمت‌های حساس آلت تناسلی‌اش ارضا خواهد شد، لحظات لذت بخشی را تجربه نخواهد کرد. در طول رابطه جنسی، دائما فکر این موضوع که چطور می‌تواند به ارگاسم برسد، بدون اینکه همسرش متوجه شود که نیاز به خود ارضایی در کنار دخول دارد، ذهن او را مشغول به خود می‌کند.

عدم رضایت زن و شوهر از رابطه جنسی، مقدمه مشکلات بعدی را فراهم می‌کند که اصلاً به نفع رابطه زناشویی نخواهد بود.
البته شاید شنیده باشیم که در روابط جنسی همسران، تماس دست مرد با قسمت‌های حساس آلت تناسلی زن اشکالی ندارد، ولی بهترین نوع ارضا شدن برای خانم، ارضا شدن با دخول توسط شوهرش است که مبتلا بودن به خود ارضایی، این روش را عملاً غیرممکن می‌سازد.پس اگر شما خانم گرامی که این مطلب را می‌خوانید، به عادت یا اعتیاد خود ارضایی مبتلا هستید، به شما توصیه می‌کنم همین‌الان تصمیمی جدی برای ترک این اعتیاد بگیرید تا نه‌تنها عوارض این عمل را متوقف کنید و به جسم خود فرصت بازسازی خود را بدهید، بلکه حس و حال معنوی بسیار خوبی را نیز تجربه کنید.

دین اسلام، آخرین دین خداوند برای انسان است و طبیعتاً دستورات این دین غنی در هر زمینه‌ای، حرف آخر را میزند. حتی اگر علم روز، خیلی از دستورات اسلام را درک نکند و برای آن‌ها توجیهی پیدا نکند، به این دلیل است که آن شاخه از علم هنوز تکمیل‌نشده است و دیر یا زود علم بشر نیز به درک دستورات اسلام و قرآن پی خواهد برد. به‌عنوان‌مثال، انسان تا سال‌ها فکر می‌کرد که زمین مسطح است و انتهایی ندارد. ولی دین اسلام در قرآن کریم، در آیه ۱۷ سوره الرحمن، خداوند را پروردگار مغربین و مشرقین معرفی می‌کند که تنها در صورت کروی بودن زمین، این عبارت می‌تواند صحیح باشد. چون زمین کروی است و به دور خورشید حرکت می‌کند، هر نقطه از زمین دارای یک مغرب و یک مشرق است.

«رَبُّ الْمَشْرِقَیْنِ وَ رَبُّ الْمَغْرِبَیْنِ؛ (الرحمن/۱۷ ) او پروردگار دو مشرق و پروردگار دو مغرب است.

(تفاسیر دیگری هم برای این آیه شریف آورده شده از قبیل مغرب تابستان و زمستان ، مشرق و مغرب خورشید و ماه ، و اینکه مقصود از مشرقین پیامبر اكرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع)و منظور از مغربین امام حسن(ع) و امام حسین(ع) هستند که خارج از بحث این مقاله است.)

در مورد خود ارضایی نیز اسلام صراحتاً این عمل را منع نموده ، خودراضایی را یکی از گناهان کبیره قلمداد کرده و انسان را از مضرات آن آگاه ساخته است.

در زمان امام علی (ع)، یک مرد جوان، مرتکب خودارضایی شده بود. وقتی امیر مومنان علی علیه السلام متوجه این کار او شد، دستور داد تا آنقدر بر دست او ضربه بزنند تا دست وی قرمز شد. سپس او را بخشید و دستور داد شرایط ازدواج را برای او مهیا کنند.

مبحث خود ارضایی در اسلام، به همراه احادیث مربوطه، در همین بخش، تکمیل خواهد شد.

میل جنسی زنان در دوران بارداری می‌تواند افزایش یا کاهش داشته باشد. افزایش میل جنسی در دوران بارداری ناشی از علل مختلفی است از قبیل تغییرات هورمونی زن یا رفع استرس و نگرانی‌های ناشی از حامله شدن . کاهش میل جنسی زنان در این دوران نیز می‌تواند به علت داشتن حالت تهوع (خصوصاً در سه‌ماهه اول) و سنگین شدن رحم و بزرگ‌تر شدن شکم و ایجاد نگرانی از آسیب دیدن به نوزاد.

انجام خود ارضایی در بارداری ، علاوه برداشتن مضرات این عمل در دوران غیر بارداری، عوارض بیشتری را می‌تواند داشته باشد. با انجام خود ارضایی، هنگام رسیدن به لذت جنسی، انقباضات رحمی می‌تواند برای نوزاد مضر باشد و خصوصاً در مواردی باعث زایمان زودرس و یا حتی سقط‌جنین شود.

علاوه بر عوارض فیزیکی و جسمی خود ارضایی در بارداری، عوارض روحی آن و اثراتی که بر جنین می‌گذارد نیز نباید نادیده گرفته شود. مادر وظیفه دارد نهایت تلاش خود را در نگه‌داشتن سلامت روحی روانی خویش در سطح ممکن انجام دهد. هر چه حس و حال روحی معنوی مادر در دوران بارداری بهتر باشد و دارای نشاط و آرامش بیشتری باشد، فرزند وی نیز که همه هستی‌اش را از وجود مادر تغذیه می‌کند، تحت تأثیر حالات روحی مادرش قرار خواهد گرفت. خود ارضایی باعث ایجاد احساس گناه، پشیمانی، دوری از خداوند، احساس حقارت و نفرت از خود می‌شود. از بعد دینی نیز خود ارضایی یک گناه کبیره است و نارضایتی خداوند و خوشحالی شیاطین را به همراه دارد. خداوند حتی در دوران مجردی که انسان همسری ندارد نیز عمل خود ارضایی را منع کرده و آن را از گناهان کبیره به‌حساب آورده است؛ چه رسد به دوران بارداری، زمانی که مادر، در حال پرورش دادن یک انسان جدید و متولد کردن او به این دنیا است. اهمیت پاکی معنوی و روحانی و داشتن احساسات لطیف ناشی از عشق به خود و خداوند در دوران بارداری دوچندان می‌شود. پدر و مادر در برابر کیفیت انسانی که قرار است به این دنیا متولد شود مسئول هستند و بهتر است که تمامی تلاش خود را برای آوردن بچه‌ای سالم‌تر به کاربندند. درست است که زن در دوران بارداری نیز نیاز جنسی دارد ولی نیاز جنسی به‌هیچ‌عنوان مجوزی برای انجام خود ارضایی نیست. اگر زن و شوهر بتوانند در دوران بارداری، تعداد دفعات رابطه جنسی را به حداقل برسانند و انجام آن را با مشورت با پزشک و در حالت‌های فیزیکی مناسبی که به جنین فشار نیاید انجام دهند، خیلی بهتر خواهد بود.

در بخش‌های قبلی این مقاله، به برخی عوارض خود ارضایی اشاره کردیم. در اینجا، مرور کاملی بر کلیه عوارض این عمل در مردان وزنان می‌پردازیم.
درست است که خیلی‌ها شاید مدعی باشند که خود ارضایی ضرری برای انسان ندارد و عملی طبیعی و نرمال است. این دسته از افراد، سایت‌ها و گروه‌ها، به‌محض اینکه شخصی در مورد عوارض خود ارضایی صحبت کند، او را متهم به فرد مذهبی بدون دانش روز، یا خرافاتی بودن می‌کنند، صرفاً به خاطر اینکه در ادیان نیز خود ارضایی منع شده است. آن‌ها از این ترفند استفاده می‌کنند تا خود ارضایی را طبیعی جلوه داده، خودشان و کسانی که خود ارضایی می‌کنند را انسان‌های تحصیل‌کرده و به‌روز جلوه دهند، و کسانی را که به افشاگری و آگاه‌سازی در مورد خود ارضایی همت گماشته‌اند، مذهبی بدون دانش، عقب‌افتاده یا خرافاتی قلمداد کنند.

بخش عظیمی از اینگونه ادعاهای علمی، از یک موسسه تحقیقاتی منحرف به موسسه کینزی نشات گرفته شده است. این موسسه، طبق یک دسیسه سازمان یافته، اطلاعات علمی قلابی را منتشر کرده که طی آن ها، تمامی کارهایی که از نظر جنسی حرام و مخرب هستند را عادی و حتی مفید جلوه داده اند. شرح کامل افشاگری مس به طلا راجع به این موسسه شیطانی را در سری ویدیوهای موسسه کنیزی مشاهده کنید.

ترفند دیگری که این عزیزان برای دفاع از خود ارضایی استفاده می‌کنند، این است که «همه خود ارضایی می‌کنند. اگر خود ارضایی مشکل داشت، همه این کار را نمی‌کردند». در جواب این منطق بی‌منطق، تنها این جمله از سامرست موام کافی است :
«حتی اگر ۵۰ میلیون نفر هم حرف احمقانه‌ای بزنند، آن حرف همچنان احمقانه است.»
بنابراین، هرچند شخصاً بر این باورم که آموزه‌های ادیان خصوصاً دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) حرف آخر را در هر زمینه‌ای می‌زنند و هر چه این بزرگواران به ما آموخته‌اند، حجت است و باید آن را بدون چون‌وچرا پذیرفت، ولی برای اینکه بهانه‌ای در دست کسانی که به دفاع از خود ارضایی می‌پردازند نداده باشیم و آن‌ها را نیز از افکار اشتباه خودآگاه کرده باشیم، در این بخش، مضرات خود ارضایی را با مراجع علمی معتبر و بدون غرض و به روز دنیا برای شما عزیزان بیان می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین عوارض خود ارضایی در مردان، ایجاد عارضه زودانزالی در آن‌ها است. در یک رابطه زناشویی موفق ،‌‌بهتر است که مرد تا همسرش به ارگاسم نرسیده است، خود را کنترل کند. و بهترین حالت این است که مرد و زن هم‌زمان باهم به ارگاسم برسند و در لحظه ارگاسم، علاوه بر لذت ارگاسم،‌حس و حال معنوی بسیار خوبی را نیز تجربه کنند.

حال اگر مرد به هر دلیلی ازجمله خود ارضایی ، زودتر از همسرش به انزال برسد، نه‌تنها همسرش را از رسیدن ارگاسم محروم کرده، بلکه خود نیز در درون احساس شرم و خجالت زیادی خواهد کرد. به ارگاسم نرسیدن زن، بسته به شرایط روحی و فیزیکی وی، آسیب‌های زیادی به وی می‌رساند. احساس دلسردی،‌عصبی شدن، کلافه شدن، و بدتر از همه ایجاد زمینه‌های ابتلا به خود ارضایی یا حتی خیانت.عوارض خودارضايي در مردان مجرد

انجام دائم خود ارضایی، باعث می‌شود که حساسیت جنسی مرد نسبت به همسرش به‌مرور کاسته شود و یک الگوی مخرب در مغز تشکیل شود. این الگو، مغز و سیستم عصبی و جنسی مرد را طوری شرطی می‌کند که فقط خود ارضایی باعث می‌شود که او به اوج لذت جنسی خود برسد . ازآنجایی‌کهخود ارضاییمعمولاً خیلی سریع اتفاق می‌افتد،‌ سیستم جنسی و عصبی عادت می‌کند که با برقراری تماس بااندام جنسی، بعد از چند دقیقه یا حتی چند ثانیه ، فرمان بروی ریزی را صادر کند. هر چه شدت اعتیاد به خود ارضایی باشد،‌زودانزالی نیز شدیدتر خواهد شد. با تماس‌های مکرر با آلت تناسلی، اعصاب موجود در آلت تناسلی مرد،حساس‌ترمی‌شوندبه‌طوری‌که با کوچک‌ترین تماس و در کمترین زمان ، انزال در فرد اتفاق می‌افتد.

در جلسه دوم و سوم دوره آموزشی استحاله نیروی جنسی، سه سطح مختلف رابطه جنسی را شرح می‌دهیم (فیزیکی،‌ذهنی و روحی) و توضیح می‌دهیم که رابطه زناشویی در سطح روح، بهترین نوع رابطه جنسی است که یک تجربه روحانی و معنوی بی‌نظیر در لحظات ارگاسم را برای زوجین رقم میزند. پس از ترک خودارضایی، زن و مرد میتوانند از رابطه جنسی برای رسیدن به حالت بی زمانی و بی مکانی استفاده کنند و در لحظه ارگاسم، با وحدت ایجاد شده بین روحشان، خداوند را درک کنند و ارتعاشات بسیار قدرتمندی از ثروت و سلامت و شادی را به کائنات ارسال کنند.

 

در برخی موارد، برخلاف زودانزالی، انجام بیش‌ازحدخود ارضایی باعث می‌شود که مرد در رابطه جنسی با همسرش هیچ‌گاه ارضا نشود و به حد انزال نرسد.این عارضه نیز در بین مردانی که به خود ارضایی مبتلا هستند گزارش‌شده است و باعث شده که این افراد نتوانند از رابطه زناشویی لذت ببرند.علت این امر در آن است که سیستم عصبی، جنسی و روحی در این افراد آن‌چنان به انزال از طریق خود ارضایی عادت کرده است که فقط و فقط این کار باعث رسیدن به انزال می‌شود. این مشکل شبیه مشکل عدم رسیدن به ارگاسم در زنان است که در همین مقاله به آن می‌پردازیم.

از عوارض دیگر استمنا این است که باگذشت زمان،‌ توانایی مرد در نگه‌داری نعوظ کمتر می‌شود و باعث عدم موفقیت وی در برقراری یک رابطه صحیح جنسی می‌شود. این مشکل معمولاً به همراه مشکل زودانزالی است و بعدازاینکه مرد به انزال رسید، در رساندن آلت خود به حالت نعوظ مجدد، با مشکل مواجه می‌شود

یکی از عوارض خود ارضایی ، که در بین ۵ تا ۱۰ درصد از مردان شایع است، سندروم خود ارضایی همراه با درد (Traumatic Masturbatory Syndrome) است که به‌اختصار به آن TMS میگوییم. این عارضه در مواقعی رخ می‌دهد که مرد، با دمر خوابیدن و تماس آلت خود با بالش، تشک و خود ارضایی می‌کند (Prone Masturbation). آسیب‌های وارده به سیستم تناسلی مرد در این حالت بسیار بالاتر از حالتی است که فرد رابطه زناشویی با همسرش دارد یا زمانی که در حالت رو به بالا خود ارضایی می‌کند. علت این امر این است که هنگام برقراری رابطه زناشویی، واژن زن مقاومت خیلی بیشتری نسبت به بالش یا تشک از خود نشان می‌دهد و مانع این می‌شود که فشار زیادی به آلت مرد وارد شود. ولی در خود ارضایی دمر، این مقاومت وجود ندارد و فشار بسیار زیادی خصوصا به انتهای آلت و همچنین به قسمت‌های عصبی تحریک‌پذیر آن وارد می‌شود.

برای درک این مشکل بیایید مثالی را باهم مرور کنیم. همان‌طور که میدانید، تایپ کردن در کامپیوتر با استفاده از صفحه‌کلید، بسیار راحت‌تر از تایپ کردن با دستگاه‌های تایپ قدیمی است. دکمه‌های صفحه‌کلید کامپیوتر، نرم هستند ولی دکمه‌های ماشین‌تحریر خیلی سفت هستند. برای کسی که تایپ کردن را با صفحه‌کلید کامپیوتر یاد گرفته است، خیلی مشکل است که بتواند به‌راحتی روی ماشین‌تحریر تایپ کند. اگر هم بتواند، با سرعت بسیار کمتری قادر به این کار خواهد بود. ولی کسی که تایپ کردن را با ماشین‌تحریر یاد گرفته است، خیلی راحت می‌تواند روی صفحه‌کلید کامپیوتر نیز تایپ کند. حال این مثال را در مورد خود ارضایی از نوع دمر استفاده می‌کنیم: مردی که به خود ارضایی دمر و سندروم TMS مبتلا است، مانند کسی است که فقط یاد گرفته با صفحه‌کلید کامپیوتر تایپ کند، و رابطه زناشویی برای او، مانند این است که صفحه‌کلید را از او بگیرند و از او بخواهند با ماشین‌تحریر تایپ کند. این کار برای وی بسیار سخت خواهد بود.

همان‌طور که در بالا گفتیم، خود ارضایی در کل باعث ناتوانی جنسی در مردان می‌شود و این نوع خاص از خود ارضایی( در حالت دمر)، این ناتوانی را تشدید می‌کند. به این معنا که مردان مبتلابه سندروم TMS ، دچار تأخیر شدید در ارگاسم و حتی عارضه عدم ارگاسم (آنورگاسمیا) هستند، به این معنا که این مردان در رابطه با همسرشان، حتی بعد از نیم ساعت رابطه، قادر به رسیدن به ارگاسم نیستند. زیرا اعصاب دستگاه تناسلی آن‌ها، به فشار بسیار زیادی که از بالش یا تخت دریافت می‌کند عادت کرده است، و فشار واژن همسرشان برای آن‌ها کافی نیست. این امر نه‌تنها باعث سرخوردگی خود مرد می‌شود، بلکه باعث ناراحتی و نگرانی همسر وی نیز می‌شود. نگرانی همسر ازاین‌جهت می‌تواند باشد که شاید او به‌عنوان زن، به‌اندازه کافی جذاب نیست و به‌این‌علت است که شوهرش نمی‌تواند ارضا شود.

از مشکلات دیگر مبتلایان TMS ، مشکل در نعوظ یا ED در هنگام رابطه زناشویی است. این عارضه، باعث می‌شود که هنگام رابطه با همسر، آلت مرد از سفتی و نعوظ مناسب برخوردار نباشد و مرد قادر به انجام دخول نباشد.

تحقیقی که از مردان مبتلابه این سندروم انجام‌شده است، نتایج غم‌انگیز دیگری را هم روشن ساخت:

مردانی که به TMS مبتلا نیستند بیش از ۶ برابر مردان مبتلا، دارای رابطه زناشویی با همسرشان هستند. یعنی مبتلایان به TMS ترجیح می‌دهند خود ارضایی از نوع دمر داشته باشند تا اینکه با همسر خود رابطه زناشویی برقرار کنند. بیش از ۶۰ درصد از مبتلایان به TMS ، به عارضه عدم ارگاسم مبتلا هستند درحالی‌که این مقدار در بقیه مردان تنها ۴ درصد است. حدود یک‌سوم مبتلایان به TMS، دارای مشکل در نعوظ هستند درحالی‌که این آمار در بقیه مردان، فقط ۵ درصد است.

پس اگر شما دوست عزیز مبتلابه خود ارضایی از نوع دمر هستید، بسیار مهم است که هر چه سریع‌تر این کار را متوقف کنید و به سیستم تناسلی خود اجازه دهید تا خود را درمان کند.

خود ارضایی در زنان نیز مشکلات متعددی را به وجود می آورد که در اینجا به برخی از آنها اشاره میکنیم:

طبیعتا، اولین خطری که دختران را هنگام خودارضایی تهدید میکند، از دست دادن بکارت است. این موضوع خصوصا در کشور ما ایران بسیار حائز اهمیت است و هنوز طیف بسیار بزرگی از جامعه ایران، هنگام ازدواج، مساله بکارت را در نظر داشته و آن را جدی میگیرند. هنگام انجام خودارضایی، مخصوصا هنگام نزدیک شدن به ارگاسم، احتمال اینکه خانم، بکارت خویش را ناخواسته از دست بدهد بسیار زیاد است.

با ادامه عمل خودارضایی،‌ خانمها به ارضا شدن از طریق این عمل اعتیاد پیدا میکنند و به مرور زمان، سیستم عصبی و جنسی آنها طوری بره ریزی میشود که فقط تحت شرایط خودارضایی،‌ میتوانند به ارگاسم برسند. دلیل این امر آن است: با تکرار عمل خودارضایی، مخصوصا هنگامی که خودارضایی با تحریک و لمس کردن کلیتوریس انجام میشود، عصبهای بسیار حساسی که در این ناحیه قرار دارند، به علت تحریک مداوم توسط دست یا دیگر ابزار خودارضایی مانند لرزاننده ( ویبراتورها) حساسیت خود را از دست میدهند. هنگام رابطه زناشویی، دخول به هیچ عنوان آن اثر تحریک کنندگی را روی کلیتوریس ندارد ( در مقایسه با تحریک مستقیم توسط دست یا ویبراتور). به همین علت است که هنگام رابطه زناشویی، خانم با داشتن این رابطه با همسرش ارضا نمیشود.

این موضوع باعث مشکلات بسیار زیادی در روابط همسران میشود. زن، به خاطر ابتلا به خودارضایی ، هنگام رابطه با شوهرش ارضا نمیشود و به ارگاسم نمیرسد. و این امر باعث سرخوردگی و کاهش اعتماد به نفس مرد در رابطه میشود. از طرفی خود خانم هم چون به ارگاسم نرسیده، کلافه میشود و حس بسیار بدی را تجربه میکند، و باید مجددا در خلوت خود، خودارضایی کند تا آرام شود. مگر اینکه از شوهرش بخواهد که برای او عمل خودارضایی را انجام دهد.

حال این نوع رابطه زناشویی که همراه با ناراحتی و نگرانی و عدم ارضای کامل طرفین است را با رابطه جنسی همسران در سطح روح مقایسه کنید! بله، رابطه جنسی در سطح روح. همانطور که در دوره آموزشی تبدیل میل جنسی به ثروت آموزش دادیم، مرد و زن میتوانند به نوعی رابطه زناشویی برقرار کنند که نه تنها نهایت لذت فیزیکی را از این رابطه ببرند، آنچنان از این میل مقدس به درستی بهره مند شوند، که در خلال رابطه، روح همدیگر را ملاقات کنند. ارگاسم میتواند لحظه ای ناب و بی نظیر، و قرار دادن روح انسان در حالت بی زمانی و بی مکانی باشد. دوره تبدیل میل جنسی به ثروت، این فرآیند را از به طور کامل شرح میدهد.

پس بهترین کار این است که هر چه سریعتر، این عادت مخرب را ترک نمایید میل جنسی و ارضای آن را به حالت طبیعی و الهی خود بازگردانیم.

صحبتها و نظرات بسیار زیادی در رابطه با عوارض خودارضایی وجود دارد. کسانی که خودشان به خودارضایی مبتلا هستند، اکثرا از عوارض جسمی و روحی ان شکایت میکنند. عوارضی نظیر ضعف عمومی بدن، ضعف دید چشم، ضعف حافظه، سر درد، احساس گناه، افسردگی و .

از طرفی، بعضی از مراجع علمی قلابی، سعی در بی خطر و عادی جلوه دادن خودارضایی هستند که این گونه تحقیقات، در ادامه نقشه جهانی بردگی جنسی جهان است که توسط موسسه کینزی در دهه ۱۹۵۰ شروع شد و با قدرت تمام هنوز ادامه دارد. در مورد موسسه کینزی میتوانید این ویدیو را ببینید.

برای اینکه مضرات و عوارض خودارضایی را از نظر علمی مرور کنیم، لیستی از مقالات که توسط یکی از سایتهای خارجی جمع اوری شده است را در اینجا ذکر میکنیم. هر کدام از این عوارض، توسط یک تحقیق علمی ثابت شده است که لینک مقاله آن را نیز در هر مورد آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله های علمی مربوطه را دنلود و مطالعه نمایید.

نمودار ارتباط خودارضایی با کاهش شادی – برای بزرگ شدن عکس، روی آن کلیک کنید

خوب دوست گرامی، تا اینجا دانش کافی و لازم در رابطه با خودارضایی، عوارض آن و شناختن این اعتیاد پیش رونده و خطرناک به دست آوردید. حال وقت آن رسیده که آستین ها را بالا بزنید و عملا دست به کار شوید. وقت آن رسیده که با گامهای عملی و کاربردی، خودارضایی و هر گونه شهوترانی را از وجود خود پاک کرده و برای همیشه پاک بمانید.

ما هم خبر بسیار خوبی برای شما داریم: ما همه راهکارهای لازم و ضروری، و البته قدرتمند و جواب داده شده برای ترک خودارضایی را در یک دوره آنلاین رایگان برای شما آماده کرده ایم. ما این دوره را به رایگان در اختیار شما دوست عزیز قرار میدهیم تا آموزه های آن را بارها و بارها گوش کرده و در زندگی پیاده کنید. بله، وقت آزادی فرا رسیده است.

در این دوره آنلاین، ما گام به گام با شما هستیم تا شما در ۷ قدم قدرتمند، خودارضایی را از وجود خود پاک کرده و حق واقعی خود از این زندگی، یعنی شادی و نشاط و رهایی را بستانید.

این دوره شامل دروس زیر است که همگی به رایگان به شما تقدیم میگردد:

جلسات ۷ گانه صوتی ترک خود ارضایی:

دراین جلسات صوتی، قدمهای اول تا هفتم ترک خودارضایی را بیان میکنیم. اگر به این قدم ها با جدیت عمل کنید، مطمئن باشید خواهید توانست از شر گرگ درنده خودارضایی رهایی پیدا کنید و مجددا زندگی زیبایی را تجربه کنید.

این قدمها عبارتند از :

۰ – خودارضایی: گرگی درنده در وجودما

۱ – حساب نکردن روی اراده خود و حساب کردن روی اراده خداوند برای ترک خود ارضایی

۲ – پاکسازی کامل زندگی از عوامل تحریک کننده ( عکس، فیلم،‌شماره افراد ناسب و )

۳ – خاموش کردن ماهواره برای همیشه

۴ – کنترل چشم و ترک چشم چرانی

۵ – عادت به آوردن خداوند هنگام هجوم وسوسه

۶ – پیدا کردن یک دوست و همیار صمیمی برای تماس گرفتن با او در زمانی که وسوسه بر ما غلبه کرده است

۷ – نا امید نشدن در صورت لغزش و ادامه مسیر با قدرت بیشتر

تمامی این آموزشها، در دوره رایگان آنلاین ترک خودارضایی بیان میشود.

برای آشنایی شما با این دوره آنلاین، قدم اول از هفت قدم ترک خودارضایی را تقدیم شما میکنیم تا از همین الان روند درمان خودارضایی را به امید خداوند شروع کنید.

فایل صوتی قدم اول از هفت قدم ترک خودارضایی:

دانلود قدم اول از هفت قدم ترک خودارضایی

آموزش های تکمیلی ویدیویی هفت قدم

برای درک هر چه قدمهای ترک خودارضایی، ما علاوه بر آموزش صوتی ۷ قدم، هر قدم را در یک ویدیوی آموزشی عالی، با جزییات بیشتری شرح داده ایم. این ویدیو ها پس از دریافت بازخورد از کاربران تهیه شده و دارای محتوایی غنی و به روز هستند. فایلهای ویدیویی و صوتی قدم های هفت گانه ترک خودارضایی، مکمل یکدیگر هستند و لازم است که برای هر قدم، ابتدا فایل صوتی گوش داده شده و سپس فایل ویدیویی مشاهده گردد.

 

خوب، دوست عزیزم، حالا که قدم اول از هفت قدم ترک خودارضایی را گوش کرده و آمادگی دارید که بقیه قدم ها را هم گوش و در زندگی اجرا کنید، از شما رسما دعوت میکنم که در دوره رایگان آنلاین ترک خودارضایی شرکت کنید. از آنجایی که ما معتقدیم این آموزشها باید با صبر و حوصله و در فاصله زمانی مناسب به شما ارائه شده و شما هم آموزشهای هر قدم را عملا اجرا کنید، این دوره آنلاین از طریق و به صورت منظم و پیوسته به شما تقدیم میشود.

برای این که این اعتیاد مخرب را از زندگی خود پاک کنید، نیاز دارید که ما شما را همراهی کرده و در یک بازه زمانی مناسب، این آموزشها را به شما منتقل کنیم. شما هم بعد از کار کردن هر قدم، سوال، نظر و تجربه خودتان را در انتهای همین صفحه به ما ارسال کنید.

برای رسیدن به این هدف، لطفا فرم ثبت زیر را پر کنید تا جلسات این دوره از طریق به شما فرستاده شود. ما بر اساس مطالعات و بررسی های کارشناسانه، بهترین زمان ارسال جلسه بعدی برای شما را در نظر گرفته ایم. شما جلسات گامهای ۲ تا ۷ را طبق زمان بندی و به شکل روزانه دریافت خواهید کرد (جلسه اول از هفت قدم این دوره را که همین امروز و در بالا گوش کردید ولی ما باز هم آن را بلافاصله بعد از پر کردن فرم ثبت به شما میفرستیم تا همه جلسات را به طور منظم در خود داشته باشید):

پس دوست عزیز، برای شروع این سفر رهایی بخش و دریافت تمامی جلسات دوره از طریق ، لطفا فرم ساده ثبت را پر کنید تا تحول اساسی در زندگی خود را شروع کنید:

اطلاعات شما نزد ما کاملا محرمانه خواهد بود.

منتظر دریافت آموزشهای بی نظیر این دوره از طریق باشید.

سلام

سلام

سلام خدمت شما وممنون اززحماتی که برای مردم میکشید لطفاً دررابطه با تقویت اراده درترک خودارضایی هم به ماکمک کنید مرسی.

سلام
خواهش میکنم .
تقویت اراده ما، با کمک گرفتن از خداوند ممکنه. چون خودارضایی اراده ای برای انسان باقی نمیگذاره. فایل صوتی شماره یک (ترک خودارضایی در ۷ قدم ) رو گوش کنید. در همین صفحه ، اولین فایل صوتی هست.
.

سلام آقای زارع خداقوت لطفا درموردسندروم خودارضایی صحبت کنید ویه سوال دیگه داشتم اینکه دوره استحاله برای چه سنین مناسبه؟ممنون ازشما

سلام آقای جواد زارع درباره انگیزه درترک خودارضایی صحبت کنید ممنونم

سلام.عالی عالی عالی.ممنون.خدا بهترین و بهتون بده

سلام

خواهش میکنم ممنون از شما

سلام دوستای خوبم انقده گشتم تا آخرش راه ترکشو پیدا کردم.. الان چندماه میگذره که پاک پاکم..اونم فقط با یه روشروش نذر کردن.با خودم عهد کردم که اولین باری که رفتم خودارضایی کردم پنجاه هزار تومن بدم فقرابار دوم این جریمه دو برابر میشه و میشه مثلا صد تومن.حتی با وجود داشتن فضای لازم و فیلتر شکن و همه چی،اصلا سراغ این عمل نرفتم.با خودم گفتم که سراغشم رفتی اشکال نداره ولی فقط باید نذرتو ادا کنی هر وقت افکار خودارضایی به ذهنم میاد ،با خودم میگم که دو دقه لذت خودارضایی، ارزش پرداخت پنجاه هزار تومن پول رو نداره پس سراغش نمیرم.این روشو امتحان کنید.شاید شما هم مثل من و چند تا از دوستام تونستید.ما تونستیم شما هم میتونید.مطمئنم

ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربیات خودتون با ما ان شاء الله همچنان در مسیر پاکی باشید، و به همراه آن اصول ۷قدم ترک خودارضایی را نیز عملی کنید مستدام باشید در این مسیر

سلام اقای زارع خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده

سلام
ممنون از شما

سلام از قلبم براتون دعا میکنم . و خدارو شکر میکنم بابت شجاعتتون .خدارو شکر میکنم برای جدیدم در این مورد. من فکر میکردم بدون مسئله جنسی ادم میمیره و این فقط یه فکر بود اونقدر میترسیدم ازش..که وقتی بیخ گلمو میگیره راهی نیست جز تن دادن بهش . در صورتیکه با صداقت و تجربه با ارزش شما میشه استحاله کرد و جالب اینجاست که من فقط به صوتی های رایگان گوش کردم و خیلی به یاری خدا .و دستگیری ائمه موفق شدم و به یاری خدا شما نیز نقش خیلی مثبت و درست داشتین در این خیریت برانون دعا میکنم برادر و استاد خوبم . و امیدوارم بتونم صوتی های اصل کاری رو تهیه کنم متشکرم..خدا حفظتون کنه امیدوارم اونچه خیره نصیبتون بشه و در راه این کار خیر خدا پسندانه اونقدر موفق بشین که به درگاه خدا همواره بگین شکرررررررر

سلام
تشکر از پیام خوبتون.
بله کاملا درسته . ما این اختیار رو داریم که یا خودمون رو اسیر شهوت و میل جنسی بدونیم و اجازه بدیم هر کجا دلش خواست ما رو بکشونه . یا اینکه ما با کمک خداوند، ارباب این میل بشیم و اون رو در خدمت خودمون بگیریم و از اون استفاده کنیم و به اهدافمون برسیم.

سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد جواد زارعصمیمانه ترین درودها و تقدیر و تشکری بیکران رو تقدیم جنابعالی می کنم صحبتاتون بسیار آموزنده و فصیح بود و جای هیچگونه شک و شبهه ای رو باقی نداشت درود ب شرفتون

سلام خدمت شما آقای زارع، خواستم از کانال و خوبی که در اختیار ما قرار دادید ازتون تشکر کنم، مطالب بسیار خوب و آموزنده و جامعی رو واسمون تهیه کردید.باز هم ازتون تشکر میکنم. به امید موفقیت روز افزون برای شما

. ممنون از پیام خوبتون و لطفا من رو هم در دعاهای خود یاد کنید.

سلام جناب آقای زارع، بنده خیلی وقت بود که میخواستم از شما برای کانال خویتون و هم اکنون این مقاله را گذاشتید خیلی خیلی ازتون متشکرم ، اصلا تعارف رو بزاریم کنار مشخصه که شما وقت میگذارید ، تلاش میکنید ، و اینکه پا به پای بچها حرکت میکنید و امید در دل همه زنده کردهاید، البته این رو هم اضافه کنم که انسان تا چیزی رو نخواد و دنبالش نره هیچ اثر و فایده ای ندارد بچه ها، هر وقت چیزی رو خواستید شک نکنید که خدا هم راه رو بهتون نشون میدهد

سلام
ممنون از شما و پیام خوبتون . امیدوارم تلاشهای من کمکی باشه به هموطنان عزیزمون که درگیر مسائل مختلف جنسی یا عاطفی هستند. به توکل به خداوند پیش میرویم..

سلام خدمت شما جناب زارع عزیز
بسیار سپاس گزار و ممنونم از بابت این فایل های صوتی “ترک خود ارضایی و دیگر فایل های ازشمندتون.
خیلی به من کمک کرده و چیزهایی درباره ی این موضوع شنیدم که هیچگاه نشنیده بودم از کسی.
۷ساله که به خودارضایی اعتیاد دارم و کلی به من در جنبه های مختلف ضربه زده است حدودا ۲ سالی هست که با خدایم، خودم و قانون جذب آشنا شده ام.در این دو سال پیشرفت هایی کرده ام از لحاظ معنوی و اعتماد به نفس. به فردی هدف گزار تبدیل شده ام و هدف های خیلی بزرگی زندگی دارم و در حال حرکت به سمت اونا هستم ولی موضوعی که به شدت من رو از موفقیت و پیشرفت دور میکرد و میکند همین اعتیاد دیدن فیلم های پورن و خودارضایی بوده و هست.در این مدت انگار یک پایم روی گاز بود یک پایم روی ترمز هر چه زور میزدم اصلا به جلو نمیتونستم برم.میدونستم که باید این این عادت رو ترک کنم ولی به بهانه های مختلف این موضوع رو به تعویق می انداختم و به بهانه های مختلف وقت نمیگذاشتم،حاضر نبودم بهای آن را بپردازم.
یکی از باور هایی که از افراد به ظاهر مذهبی و با ایمان در این چند سال به من تزریق شده بود این بود که میگفت ما وابسته هستیم به رابطه ی جنسی و این که برای فرار از فساد حتما باید ازدواج کنیم همین موضوع باعث شد که من نه کتابی درباره ی ازدواج و رابطه ی جنسی بخونم و نه حتی به دنبال راهکاری برای ترک عادت خودارضایی داشته باشم چون خواسته ی قلبی من این بود که با خودم باشم و اول خودم رو بشناسم و خدایم رو و بعد اگر خودم عاشق شدم ازدواج کنم و نه از زور و اجبار و نیاز داشتن.
به لطف خدا همین دیشب بود که احساسم( خدای درونم)به من گفت که برم توی گوگل سرچی کنم درباره ی این موضوع و با سایت مس به طلا آشنا شدم و حدود ۸۰ درصد فایل های سایت رو دانلود کردم. حدود سه چهار ساعت بدون وقفه گوش میدادم،خیلی چیز های جدید یاد گرفتم،کلی راهکار جدید یادگرفتم،قسم خوردم که به تک تک آن ها عمل کنم و آن ها رو باور کنم خیلی خوش حال بودم که اشک خوشحالی ریختم و کلی ایمان و باورم افزایش یافت که میتونم به آزادی و سلامتی برسم درسته که ساعت ها فایل ها و کتاب هایی درباره ی عزت نفس، معنویت و قانون جذب گوش کرده بودم خونده بودم ولی هیچکدومشون به این صراحت و واضح درباره ی این موضوع صحبت نکرده بودند و هیچ اصولی درباره ی ترک عادت خودارضایی به من نگفته بودند.
بسیار سپاس گزارم چون جواب سوال هایم رو درباره ی عادت خودارضایی و روابط جنسی گرفتم و همگی آن ها را به نوعی قلبم تایید میکرد و ایمان دارم که به یاری خدا این موضوع رو به زودی حل میکنم به حالت مقدس سالیتود میرسم.
باز هم متشکر و سپاس گزارم از خدا چون که من رو با شما و خودش آشنا کرد.همچنین سپاس گزارم از شما استاد عزیزم به خاطر فایل های تاثیر گذارتون و بهترین ها رو براتون آرزومندم.?

.
خدا رو شکر بابت اینکه تونستید با مطالب ارتباط قوی برقرار کنید و پیامهای خوبی را دریافت کنید. یکی از اسامی خداوند،‌ رب است یعنی پرورش دهنده. به این معنا که مطالبی که ما نیاز به شنیدن آنها داریم را از طریق معجزه وار به گوش ما میرساند. برای همین است که شما هم مطالبی که نیازمند شنیدن آنها بودید، از سایت ما دریافت کردید. خدا را شکر
از پیام خوب و بیان نظرتان در مورد آموزشهای ما هم سپاسگزاریم.

سلام
خیلی ممنون از شما. ببخشید شست و شوی زیاد خود در ناحیه تناسلی که صرفا از وسواس پاکیزگی می آید آیا باعث میشود در آینده زن دیگر به دخول توسط همسرش بی حس شود؟؟؟ نگران شدم

سلام
در کل وسواس داشتن در هر چیزی از جمله نظافت افراطی،‌ از دسیسه های شیطان هست برای دور نگه داشتن انسان از آرامش و لذت بردن از زندگی. در مورد سوال شما، اگر شستشو در ناحیه حساس کلیتوریس نباشد اشکال کمتری دارد ولی اگر در این ناحیه باشد،‌ شستن طولانی مدت آن احتمال تحریک جنسی را دارد و اگر تحریک جنسی پیش بیاید، مقدمات خودارضایی فراهم میشود. بنابراین مهم است که شستشوی این مجل با دقت انجام شود.

سلام آقای زارع
من اهل دیدن فیلم پورن نیستم و گاهی نزدیک زمان تخمک گذاری و زمان پریود موقع دردهای شدید درگیر خودارضایی میشم وخود ارضایی من بدون هر گونه تماس دستی هست .
واقعا خسته شدم
اول از خدا و بعد از شما کمک میخواهم

سلام . با تشکر از پیام شما.

در مواقعی که نزدیک پریود هست، چون احساسات شما از حالت تعادل خارج میشه ،‌ دنبال راحتترین راه برای آرام کردن خود هستید که مصرف مُخدر خودارضایی است. در اکثر موارد، خودارضایی برای فرار از استرس،‌ ناراحتی، نا امیدی و انجام میشود. فایلهای صوتی ترک خودراضایی در انتهای این مقاله را گوش کنید. سعی کنید گوشت قرمز هم خیلی کم مصرف کنید.

سلام اقای زارع.امیدوارم هر جا هستید خووب و سرحال باشید.از روزی که با کانال شما اشنا شدم فک میکنم خوشبختترینم?????خوشحالم که شما جزء ۵ نفر تاثیر گذار در زندگیم هستین.بین خودمون باشه ،ما تاخر اون دنیاتون تامینه??

سلام
ممنون از شما و خدا رو شکر. باعث افتخار منه.
اتفاقا یکی از دلگرمی های بزرگ در رسالتم، همین بحث باقیات صالحات هست که با تولید مطالب آموزشی، کسانی که پیام مثبت میگیریند، خداوند هم ان شا الله برای ما ثوابی در نظر یگیرد.

سلام.من جوانی هستم ۲۸ سال سن دارم.الان حدود۱۰ ساله که مرتکب چنین عمل زشتی شدم و بارها و بارها گذاشتمش کنار حتی به چهار ماه هم ترک من کشیده شده میگم چهار ماه بخاطری که در بسیاری از سایتها خوندم که حرف از چهل روز میزن خلاصه من بعد از چهار ماه بخاطر ضربه هایی که اطرافیانم بهم زدند من باز به این عمل زشت رو اوردم ..لازم به ذکر میدونم که بگم من جوانی بسیار با اراده و هوشیار هست که با این عوارض به سسختی تونستم یک شغل پیچیده رو یاد بگیرم به لطف خدا.. از خودم تعریف نمیکنم اما لازم میدونم که شما بدونید شاید بتونید بهم کمک کنید یعنی امید دارم بهتون..نماز میخونم و میتونم اما دوست دارم این کار رو برای همیشه بزارم کنار امید دارم بهتون.شما تنها کسی هستید که تونستم پیشش خودمو خالی کنم من پسری سر به زیر خجالتی.لاݟغر که عوارض همین هست..تند خو .زودرنج.عصبی که بارها شده بخاطر اینا خواستم به روانپزشک مراجعه کنم اما فهمیدم که اگه براش توضیح میدونه بخاطر چیه و امروزه متاسفانه بسیاری از پزشکان به این جور چیزها اهمیت نمیدن و با داروهای بی ربط مریض را از سر خود باز میکنن.

ببخشید خیلی حرف زدم اما خالی شدم ..بهم کمک کنید خواهش میکنم..
منتظر جواب شما هستم
و آرزوی موفقیت..


ممنون از پیام شما و سوالتون

تلاشهای شما برای ترک خودارضایی واقعا ارزشمند و قابل تقدیره. چهار ماه واقعا عالیه آفرین بر شما. مطمئنم میتونی برای همیشه کنار بگذاری این عمل رو. به شما توصیه میکنم که فایل ترک خودارضایی در هفت قدم رو هفته ای دوبار گوش کنی و همه قدمها رو انجام بدی، مخصوصا قدم مربوط به همیار. یافتن کسی که بتونی با او راحت باشی و درد دل کنی. اگر باز هم لغزش کردی، نگران نباش. در مورد لغزش خود بنویس و راههایی رو که منجر به لغزیدنت شد رو به خاطر داشته باش. اینکه چه کارهایی انجام دادی که به این کار منجر شد؟ استرس داشتی؟ نگرانی، نا رضایتی،‌ترس از آینده، حسرت گذشته،‌ طمع، خیالبافی جنسی، فیلم و عکس مستهجن و . همه اینها میتواند قبل از خودارضایی در درون ما اتفاق بیفتد. مواظب باش که از کجا داری ضربه میخوری و دفعه بعدی، آن کار را تکرار نکن.

موفق باشی .

با تشکر از سایت خوب و راهنمایی خیلی زود شما

اقای زارع والا اینو میگم تا تمام اونایی که مرتکب چنین عملی هستند گوش کنند شاید توانستم بعضی ها رو اگاه کنم..

دوستان اولین چیزی که شمارو به خود ارضایی دعوت میکند تنهایی است و من بخاطر تنهایی باز بعد از مدتها به این عمل رو اوردم.و من همچنان همیشه تنهام..و این تنهایی باعث شده که من..استرس..اختلال در حواس..افسردگی شدید.ترس از اینده..ووو خیلی ضربه هایی که از همین عمل شروع میشه ..
اینم ناگفته نماند عزیزان من هنوز در هیچ سایت و یا منبعی که مربوط به این عمل باشد هیچ صحبتی نکردم خیلی خوشحالم که تونستم حرفامو بزنم بعد از چندین سال..

بازم تشکر میکنم از تمامی دوستانی که از این سایت استفاده میکنند و آرزوی موفقیت برای همه دارم..

و تشکر بسیار از اقای زارع..فقط این ۷ قدم رو از کجا تهیه کنم؟

سلام،
بله درسته تنهایی از عواملی هست که میتونه شرایط خودارضایی را فراهم کنه. البته وقتی که ما بتونیم رابطه خود با خداوند را صمیمی تر کنیم، دیگه تنهایی وجود نداره چون خداوند معشوقی هست که همیشه و همه جا با ما هست و تنهایی های مارو میتونه پر کنه.
زیربنای خودارضایی و شهوت رانی، ضعیف شدن رابطه ما با خداوند و منبع عشق هستی است. فایلهای آشتی با خداوند بخش اول و بخش دوم را هم گوش کنید.

فایل هفت قدم؛ در انتهای همین مقاله است (یعنی در بالا). اولین فایل صوتی هست.

از تک تک نفرات مس به طلا خیلی خیلی تشکر می کنم و ازشون میخام مس به طلا همیشه باشه

سلام
ممنون از شما . به امید خدا همیشه در کنار هم خواهیم بود.

سلام ممنون از وب سایت عالی و اموزنده تون من ۳۳ ساله هستم و ۱۹ ساله خود ارضایی میکنم و راهای زیادی رو برای ترک رفتم و موفق نشدم ،و الان ۱ هفته که با کمک خداوند و راهکارهای مثبت شما پاکم ،امیدوارم این پاکی ادامه دار باشه ،وامیدوارم شما هم همیشه موفق باشین.

سلام
ممنون از پیام شما . به شما تبریک میگیم و امیدواریم که در این مسیری که شروع کردید، موفق و سلامت باشید. فایل ترک خودارضایی در هفت قدم را بارها و به طور منظم گوش کنید و به دستورالعملهای آن دائما عمل کنید.
خداوند نگه دارتان باشد.

خداوند به شما جزای نیک دهد که سطح آگاهی را بالا می برید. بهترین نعمت های الهی را برای شما خواستارم.
در موقع مناسب، در مورد چند موضوع ، نوشته مفصل تری خواهم داشت، اما فعلا به همینقدر اکتفا می نمایم.

سلام
خواهش میکنم و ممنون از پیام شما.
در پناه حق باشید.

سلام خدا قوتتتتت اقای زارع
متشکرم از صوتی مردم گرسنه هستند . زیبایی این صوتی ها یقینا لطف خداست در عین حال چرا به دل ما میشینه ؟چون بومی شده هست .این زبون ساده و صمیمی رو این منطقه , ایران میفهمه . حرفی که از دل میاد به دل میشینه
خیر پیش و بسیار سپاس گزارم

سلام
ممنون از پیام شما.

خواهش میکنم ، وظیفه ای هست که بر دوش خودم احساس میکنم که در حد توان خودم برای بهبود نگرش مردم میهنمان تلاش کنم .

با سلام و خسته نباشیدخدمت آقای زارع عزیز.دختری ۲۳ساله هستم.اینو میدونم که خود ارصایی ریشه ی ذهنی و روحی روانی داره.وقتی ۴ساله بودم پدرو مادرم از هم جدا شدن.دادگاه منو به پدرم داد.پدرم اعتیاد داشت.و همون سال فوری پدرم ازدواج کرد ومن زیر دست زن بابا بزرگ شدم.به خاطر کشمکش ها و اذیت هایی که شدم و آسیب های روحی روانی که دیدم.از۱۰-۹سالگی به خودارصایی کردن رو آوردم اینجوری تنهاییامو و خلاهای عاطفیمو میخواستم پر کنم.خودارصایی شد همه چیم.مرحم تنهاییام شد دوستم.تا این که یک سال پیش تازه متوجه شدم چ ضررهایی داره.واز همه مهمتر که چ گناه بزرگی رو انجام میدادم.یک ساله سعی میکنم ترک کنم ولی نشد نمیتونم.تا اینکه با کانال شما آشنا شدم.مباحثی که شما صحبت میکنین هیچ جا به این جامعی و کاملی ندیدم.مطالب و صحبت های شما اثر عمیقی روی من گذاشت.طوری که ایمان و امید وارادم خیلی بالا رفته تصمیم جدی به ترک گرفتم.و الان دوهفتست که این عمل و انجام ندادم.اصلا کار آسونی نیست واسه کسی که ۱۵ساله این عمل و انجام میده.خیلی سخته.از خودم بدم میاد.متاسفانه به خاطر این عمل هوش حافظم رو به طور کل ازدست دادم.حتی نتونستم دیپلم بگیرم.نمی تونم چیزی یاد بگیرم.اعتماد به نفس ندارم.خجالتیم.خیلی مریض شدم.تو رو خدا برام دعا کنید آقای زارع. دعا کنید تو این راه لغزش نکنم و بتونم ترک کنم. سپاسگذار از شما..گ

سلام
به شما تبریک میگیم که تونستید دوهفته این کار رو متوقف کنید. به امید خداوند، و با تلاش خودتون، برای همیشه رها خواهید شد . خداوند توبه کنندگان را دوست دارد. پس نگران گناهان گذشته نباشید. توبه کنید تا خداوند شما را دوست داشته باشد. با مشاور بانوان ما (خانم سلمانی ) هم در تماس باشید ایشون راهنماییتون میکنند.

سلام استاد زارع.
من یه دختر مبتلا به خودارضایی هستم بارها خواستم ترک کنم ولی موفقیت امیز نبوده
ولی دوباره شروع کردم و امروز روز پنجم پاکی هستماکثر فایل های کانالتون رو هم گوش کردم و یا خوندم.
استاد سوالی برام پیش اومدهمن الان خاستگارای زیادی دارم
ولی با توجه به گفته شما ازدواج راه ترک خودارضایی نیست و عوارض زیادی رو بعد ازدواج تجربه خواهم کردخیلی میترسمهم از اینکه موقعیت هامو از دست بدم و هم بعد ازدواج مشکلات زیادی رو بخاطر خودارضایی با همسرم داشته باشم
چکار کنم استاد خواستگارامو رد کنم؟ اول ترک کنم و بعد ازدواج کنم؟
اصلا چه مدتی بعد از ترک باید ازدواج کرد و مدت سالتیود چقدر باید باشه؟؟

سلام و ممنون بابت سوال خوب شما
مدت زمان دقیقی نمیشه تعیین کرد. همین که شما متوجه بشید که از وسواس فکری و اعتیاد فکری، جسمی و روحی خودارضایی رها شده اید، نشانه ای هست که میتونید به امید خداوند ازدواج کنید. ولی خوب بهتره حداقل ۹۰ روز از این اعتیاد پاک باشید. من شخصا تا یکسال پاکی و سالیتود را هم مجاز میدانم به شرطی که در این یکسال واقعا بیکار ننشینیم و روی خودمون کار کنیم تا واقعا آماده ازدواج شویم.
اگر نگران این هستید که فرصتهای ازدواج از دست بره، این رو فراموش نکنید که ما توصیه میکنیم در دوران زدی و عقد، رابطه زناشویی نداشته باشید که این دوران خودش معمولا حداقل یکسال هست که در این یکسال شما میتونید خودارضایی رو کنار گذاشته و تمرکزتون روی ساختن رابطه صحیح با همسرتون باشه.

در کل پیش از ازدواج، جدای از موضوع خود ارضایی یا دیگر مشکلات جنسی، نکته بسیار مهم این است که هر دوطرف، آموزشهای جامع و کاملی در رابطه با زندگی زناشویی دیده باشند.
موفق و سلامت باشید.

میخواستم بدونم بعد از ترک این عمل قدرت هوش و حافظم خوب میشه؟؟؟

ممنون از سوال شما.
بله به مرور زمان بهتر میشه. چون اولا روند تخریب حافظه متوقف میشه ، ثانیا حفظ مایعات جنسی به احیای مغز انسان کمک میکنه.

برادر گرانقدر. با درود. برای شما آرزوی تندرستی، سلامتی، نیکی و خیر را دارم. خداوند به شما خیر کثیر عطا کند. آموزش های شما بسیار بسیار بسیار راهکشا بوده است.
همانطور که خودتان هم اشاره داشتید، بعلل مختلف، کسی رغبت نمی کند تا در این حوضه وارد شود و صحبت کند. خیلی ممنون که این آموزش های خوب را فراهم نمودید و منتشر ساختید.
از خداوند توفیق را برای شما خواهانم.

با سلام
از شما سپاسگزاریم
به امید داشتن کشوری پاک با مردمانی پاک
آمین

سلام استاد.من همون دختریم که ۱۵سال این عمل رو انجام میداد واز بچگی به خاطر کشمکش ها وخلاهای عاطفی و تنهایی یه این عمل رو آورده بود.و ۱۵روز بود که ترک کرده بود.خواستم خبر۲۳امین روز ترکم رو بهتون بگم.چون امید و ار ادم میشه وقتی با شما حرف میزنم.من این امید و اراده و ایمان و قدرت رو از شما دارم.شما اثر عمیقی روی من گذاشتید.تا به الان هیچ وقت انقد طولانی نتونسته بودم این عمل رو انجام ندم.خیلی خوشحالم.جوری شدم که دیگه از این عمل ترس و وحشت دارم.خیلی کم هوس میکنم برم سمتش زیاد اذیتم نمیکنه فقط بعضی وقتا یه چند ثانیه ای یه صحنه هایی میاد تو ذهنم و جلوی چشمام که تو همون چند ثانیه باعث تحریکم میشه.که اون موقع استغفار میکنم و حالم خوب میشه.چیزی که اذیتم میکنه و سوالی که دارم اینه که تا کی این حس درونم کم میشه.این حساسیت زود تحریک شدن کی خوب میشه؟؟؟؟ممنون از شما

سلام آقا جواد من از بچگی لکنت دارم حدود سه است که خودارضایی میکنم در این سه سال باعث شده که لکنتم بشه چون باعث افزایش استرس ترس وکاهش اعتماد به نفسم شده به همین دلیل خیلی برام مهمه که خود ارضایی رو ترک کنم همچنین خودارضایی باعث افت درسی من شده چون دو ساله دیگه کنکور دارم یکی از مشکلاتی که دارم اینه وقتی درس میخوانم اگر مدت زمان زیادی باشه که این کارو نکرده باشم هواسم پرت میشه و اگر این کارو انجام بدم دیگه تا آخر اون روز حوصله درس خواندن ندارم و این باعث افت درسیم شده یه سوال دیگه ای که دارم اینه که چن ماه طول میکشه که این هوس جنسی تقریبا کنترول بشه لطفا درباره ی سوالاتم اگه میتونید به صورت ویدیو جواب بدید چون از صحبت کردن شما انرژی میگیرم با تشکر به خاطر زحمات شما.

سلام
ممنون از پیام شما
دوست من، این را بدان که وقتی انسان به خودارضایی اعتیاد پیدا میکنه، از اون به عنوان یک مسکن بسیار قوی استفاده میکنه تا دردها و استرس ها و اضطرابهای خودش رو تسکین بده . ولی ادامه این کار، وابستگی انسان رو به خود ارضایی میکنه. برای همینه که وقتی کنار میگذاری و ترک میکنی، بی حوصله میشی و انگار چیزی گم کردی و دلت میخواد دوباره شروع کنی. درست مثل معتادی که میخواهد مواد مخد رو کنار بگذاره، ولی چند روز که گذشت، خماری سراغش میاد و دلش میخاد مصرف کنه .
ولی اگر طاقت بیاری تا دوران ترک ، تکمیل بشه حیلی رها میشی و به شکل طبیعی حال خوب را تجربه میکنی.

در همین صفحه، فایل صوتی جلسه نهم ترک خود ارضایی یعنی “افسردگی بعد از خود ارضایی رو هم گوش کن اونجا توضیح دادم.

موفق باشی

ممنون فقط منظوره توناز دوران ترک چقدره و در کل ترک خودارضایی باعث کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس میشه !

ممنون و تشکر ک از ضررهای خود ارضایی اشاره کردید

سلام با تشکر از شما پسر ۱۵ ساله ای دارم که دچار خود ارضای شده هر چقدر از ضررهای ان با او صحبت میگنیم تا ثیری ندارد درس هایش ضعیف شده وفقط بازی کا مپیوتری انجام می دهد بد بختی در ژنمون ام اس داریم می ترسیم خیلی براش سخت بگیریم میگه دوستام همه دوست دختر دارن خودشونو ارضا میکنن من که ندارم تو رو خدا ما رو راهنمایی کنید

سلام و خسته نباشد، و تشکر بابت سوال خوب شما

سعی کنید به فعالیتهای جدید خصوصا ورزش تشویقش کنید و شرایط رو برای ورزش و تحرک برای ایشون مهیا کنید . فایلهای ترک خود ارضایی سایت ما رو هم براشون بفرستید و اجازه بدید خودش با میل خودش به این فایلها گوش کنه. گیر به ایشون ندهید چون نتیجه عکس میده. مهمتر از همه اینکه از ته دل برای او دعا کنید و او رو به دستان پر قدرت خداوند بسپارید. از تاثیر دعا غافل نشید.

سلام ببخشید چه مواد غذایی به ترک خود ارضایی کمک میکند

سلام
مواد غذایی در ترک خودارضایی کمک نمیکنند ولی در کم کردن آتش شهوت جنسی میتونند کمک کنند. مثلا خوردن سرکه ی اصل خانگی، میل جنسی رو به شدت کم میکنه یا غذاهایی که زیاد طبع گرم دارند مصرف نشه بهتره.‌
ولی مهم تر از غذا، بستن ورودی های شهوت هست مثل چشم چرانی، دیدن فیلمهای مستهجن، گوش کردن یا خواندن مطالب تحریک مننده و .

سلام استاد.من بعد از پونزده سال خودارصایی و دوری از خدا برای اولین بار۴۷روز این کارو ترک کردم تا حالا نتونسته بودم مدت به این طولانی این عمل شرم آور رو انجام ندم.خیلی خوب داشتم پیش میرفتم.خیلی کم وسوسه میشدم.اما رو سه روز مونده بود به پر یودم ناخودآگاه سیستم عصبیم بهم ریخت.افسرده شدم میرفتم تو اتاق و الکی گریه میکردم و افکار شهوت انگیز میومد تو ذهنم هر کاری میکردم کنترلش کنم نمی شد میومد تو ذهنم خیلی فشار اومد بهم چند روز طاقت آوردم.ولی روز اول پریودم به خاطر افکاری که ناخودآگاه تو ذهنم میومد دوباره دست به این کار زدم.خیلی پشیمانم خیلی و خیلی حالم بده.تو این مدت ترکم هیچ وقت این جو ی نشده بودم که نتوانم افکار مو کنترل کنم اما این پریود لعنتی باعث شد دوباره برم سمتش.استاد تورو خدا راهنمایی کنید چکار کنم تو این دوران پریودی که یه خورده آروم شم؟؟؟؟???

سلام
قبل از قاعدگی تحولات هورمونی زیاددی در بدن شما اتفاق می افته و برای همین هست که میل جنسی احتمال داره که تشدید بشه.
بهترین کار اینه که سعی کنید همیشه روی تعادل هورمونی خودتون کار کنید تا نه تنها موقع قاعدگی به هم نریزید بلکه در بقیه مواقع هم حس و حال خوب و با نشاطی داشته باشید. در جلسات ۱۷ و ۱۸ دوره استحاله نیروی جنسی، بحث تعادل هورمونی در خانم ها رو کامل آموزش دادیم.
علاوه بر اون، ۴۷ روز پاک بودن از عمل خودارضایی واقعا عالی هست و موفقیت بسیار بزرگی حساب میشه. اصلا و ابدا نا امید نشید و خودتون رو هم سرزنش نکنید. لغزیدن بخشی از مسیر درمان هست ، مثل یکی از ایستگاههای یک قطار. از این ایستگاه رد بشید و به خودتون آفرین بگید که ۴۷ روز اون کار رو نکردید. اجازه ندید شیطان شما رو به خاطر این لغزیدن، در انزوا و عذاب وجدان قرار بده.
خبر خوب اینه که خدایی داریم که همیشه و هر لحظه منتظره که ما به سمتش برگردیم و توبه کنیم و به محض توبه کردن، پاک پاک هستیم. شیطان حسودیش میشه که خدا توبه ما رو میپذیره و با این افکار منفی میخواد شما رو از توبه و تلاش مجدد بازداره.
لغزیدی، فدای سرت،‌در توبه همیشه بازه ،‌سریعا توبه کن! من همیشه این جمله رو در هر زمینه ای که پام میلغزه ( مثلا نمازم قضا میشه) استفاده میکنم.
پشیمونی و ناراحتی کمکی نمیکنه،‌فقط اعتماد به بخشش خداوند و تلاش مجدد کمک میکنه . ان شاءالله برای همیشه این عادت مخرب رو کتار بگذارید.

سلام آقا جواد من ۱۶ سالمه که هر هفته خود ارضایی میکنم الان ۸ روزه اینکارو نکردم الان من چی کار کنم؟(دقیقا بعد از یک هفته این افکار به من هجوم میاره)
همش خودمو سرگرم کارهای ورزشی میکنم بهمراه پدرم همه ی روزارو میرم فوتبال
ولی چن وقتی که احساس میکنم پای راستم داره از کار میفته و موقع دویدن تنگی نفس دارم اگه میشه منو راهنمایی کنید)
با تشکر از شما وسایت خوبتون

چند روزی مسافرت بودم و سوالها را از امشب شروع کردم به پاسخ دادن.
تنگی نفس و ربطی به ترک خودارضایی نداره. با ترک خودارضایی، چون شما ناگهان ماده مخدری که سالها مصرف کردید رو کنار میگذاری، طبیعیه که تغییراتی رو در فیزیک و روح و روان خود حس کنی و حتی عصبی، پرخاشگر و افسرده هم بشی ( به خاطر کم شدن ناگهانی مقدار دوپامین در مغز) . ولی چاره ای نیست و باید حتما این کار رو متوقف کنید و درد اون رو هم تحمل کنید. ترک اعتیاد سخته، درد داره، خماری داره ولی همه اش برای رسیدن به یک هدف شیرینه. پس هر گونه تغییری در فیزیک و یا حالات روحی خود تجربه میکنی، باید تحمل کنی و از خداوند بخواهی که ما رو درمان کنه و بهت کمک کنه که این درد رو تحمل کنی و برای همیشه پاک بشی.
همه فایلهای ترک خودارضایی در بالای این مقاله رو گوش کن و دستورالعمل ها رو موبه مو اجرا کن. فایل ترک خودارضایی در ۷ قدم رو هر هفته چندین بار گوش کن و اجرا کن تا انشاالله پاک بشی.
تلاش کن و متوقف نشو.
موفق باشی.

دمت گرم آقا جواد. احساس خوبی بهم داد حرفات. حرفات برام آشناست. من چند سال بود که پاک شدم اما بر اثر یه اتفاقاتی بد دوباره لغزش کردم. چند ماه دوباره پاک شدم دوباره لغزش. هی پاکی و لغزش اما دوست دارم به حرفای تو هم گوش کنم. امیدوارم قدرتمند نتیجه بده.

با سلام و تشکر از آقا جواد که جواب منو دادید
سوالی داشتم که من استرس شدیدی دارم که همشم بخاطر خودارضایی هست
میخواستم ببینم باید چیکار کنم استرسم ازبین بره؟
و سوال دیگم اینه که بعد از خودارضایی چه موادی استفاده کنیم تا املاح از دسترفته ی بدن جبران شود؟

بیماری خودارضایی تموم حال و آیندمو ازبین برد???????????

سلام خدمت شما استاد بزرگوار
جلسه سیزدهم ترک خودارضایی: عوارض راز نگه داشتن خودارضایی
پخش و دانلود نمیشه ، لطفا لینک رو اصلاح بفرمائید سپاس

سلام ممنون از شما
لینک مربوطه اصلاح شد
با تشکر از اطلاع رسانی

سلام خسته نباشید
روزه گرفتن باعث کاهش شهوت میشه و ماه مبارک رمضان موقع بسیار خوبی برای ترک این عادت مخرب هست من هم تاثیرش رو دیدم و الآن حدود یک ماه هست که خود ارضایی نکردم همچنین مطالب مفید این سایت هم بسیار به من کمک کرداز شما استاد بزرگوار متشکرم.

با سلام خدمت شما جناب آقای زارع عزیز من ۲۴ سالمه و دانشجو هستم
تقریبا ۱۵ سال دچار خودارضایی بودم و خب به لطف خدا و اهل بیت الان چند وقتیه که دیگه پاک زندگی میکنم و خودارضایی رو کنار گذاشتم. و بعد صحبت های شما هم که خیلی به من قوت قلب داد.
زندگی من با سختی های خیلی زیادی شروع شد از ابتدای دوران بچگیم دچار هایپراکتیوتی یا بیش فعالی مضمن بودم و از همون ابتدا استرس و بی قراری جز جدایی ناپذیر زندگی من بود وبه دلیل شیطنت خیلی زیادی که داشتم مدام از سمت خونواده و اطرافیانم نکوهش و تحقیر میشدم و هیچکس باهام رفتار خوشآیندی نداشت. این وضع روز به روز بدتر میشد تا اینکه از همون بچگی من دچار افسردگی، خودباختگی و احساس گناه شدید شدم. مدام خودمو سرزنش میکردم و تو تنهایی هام از خودم بیزار بودم ! تا اینکه تو سن ۹ سالگی بواسطه آشنایی با یسری همکلاسی هام تو مدرسه به خودارضایی مبتلا شدم. اون زمان خیلی بچه تر از اون بودم که بفهمم چه راه تاریک و منحرفی رو دارم میرم و چه آینده تلخی در انتظارم هست. ولی از همون روز اول احساس بسیار بدی رو تجربه میکردم اونقدر بد که هنوز هم وقتی به مدرسه دوران ابتدایی سر میزنم بهش احساس تنفر دارم. افسردگی ، نا امیدی حال بد و اضطراب خلاصه سالها زندگی من بود. تا اینکه بعد از ۳ ۴ سال فهمیدم باید از وضع خودم و نجات بدم. اون موقع فقط ۱۲ ۱۳ سالم بود و هیچ تجربه ای جز کلی احساس بد و افسردگی نداشتم. همون موقع ها بود که کم کم با مجلس امام حسین(ع) و روضه و سینه زنی آشنا شدم و کم کم به واسطه گرایش درونی ای که به ایشون و خاندان مکرمشون داشتم مجذوبشون شدم و کم کم حال روحانی خوب رو تجربه کردم اما خودارضایی قاتل تمام این حالات خوب من بود. از اون دوران بود که من دچار یک جنگ درونی شدم. یه دوگانگی شخصتی که یه سمت وجودم به بهترین و زیباترین قطب هستی متصل بود و سمت دیگه به کثیف ترین و منفور ترین قطب.
از اون وقت دیگه هرگز تو زندگیم آرامش رو حس نکردم ، مدام در تب و تاب و مدام در جنگ بودم. بسیار مقید بودم و مراسم محرم، اربعین ایام فاطمیه و تمام عزاداری های اهل بیت(علیهم صلوات الله) رو شرکت می کردم و توی این مراسم ها تنها دعا و تقاضام این بود که از این وضع نجات پیدا کنم
اما خودارضایی خیلی من رو داغون کرده بووود. دیگه دردی نبود که توی این عالم نکشیده باشم ولی نور روضه و گریه و ارتباط با اهل بیت نمیذاشت خودارضایی من رو از پا در بیاره و علی رغم درد های روحی فراوان و افسردگی های شدید هیچ وقت اجازه نداد من بشکنم و همیشه گریه های بر مصیبت های ابی عبدالله(صلوات الله علیه) تنها التیام بخش زخم های روح من بود.
تو همه این سالها شاید چند هزار بار بی اغراق میگم چند هزار بار تلاش کردم تا خود ارضایی رو ترک کنم. مدت ها میشد فکر میکردم راهکار پیدا میکردم تا با خودارضایی مقابله کنم. اما همشون خیلی زود شکست میخوردند و دوباره نا امیدی میومد سراغم اما چند روز نگذشته دوباره عظم و اراده ای نو برای رهایی.
مدتی گذشت شرایط خیلی سخت شد . پریشان و درمونده از همه جا شده بودم. با خودم خونواده ام خدا و هممممه چیز زندگیم قهر کرده بودم تا اینکه روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) شد. با خودم نیت کردم امروز به خاطر ایشون گناه نمی کنم. چند روزی گذشت و دیدم دیگه میلی به خودارضایی ندارم و چراغ خودارضایی برای اولین بار توی زندگی من خاموش شد. اما شیطون بیکار نشست و از غفلت من سو استفاده کرد و یه روز که خیلی حالم خراب بود و ناراحت بودم مدام توی گوشم ضمضمه کرد :خودارضایی و دوباره من تسلیم شدم و روز از نو بدبختی از نو ! حیف که اون روز قدرشون ندونستم!!!
تو تمام این مدت استراتژی شیطان برای من همین بود. بهم ریختن درون من و پیش کشیدن خود ارضایی بعنوان چاره. جملاتش همیشه اینها بود تا کی میخوای این وضع و ادامه بدی؟، این همه استرس و فشار ارزشش رو داره؟ ، “نیاز جنسی نیاز طبیعیته، باید بهش پاسخ بدی!، “تو مقصر نیستی مقصر جامعه است!، “آخه خودارضایی چه ربطی داره به هوش و حافظه؟ تو خودت الکی خودت رو بهم میریزی! و اما با هربار خود ارضایی روح من پژمرده میشد و از زندگی سیر میشدم.
آقای زارع عزیز، همه این حرفایی که شما از احساسات بد بعد از خودارضایی گفتی رو من چندین هزار بار با تمام وجود تجربه کردم. بخدا راسته ! بخدا خودارضایی زندگی من رو ۱۵ سال تیره کرد. مثه راهزن همه ثروت ها و استعداد های وجودیم رو دزید. من رو به خاک سیاه نشوند تا به جایی رسیدم که دیگه حتی توی خیابون و جلوی چشم مردم، مخفیانه خودارضایی میکردم. اونقد که پیش خونواده م رسوا شدم و کارهایی کردم که فقط میتونم بگم ای وااااای بر من! خدا ازم بگذره!
شرایط به همین منوال گذشت. توی دبیرستان علی رغم تلاش بسیار زیاد، افت شدید تحصیلی کردم و روز به روز ناامید تر می شدم اما هر سال که محرم، ایام فاطمیه و مراسم عزاداری اهل بیت میشدم انگار زخم های روحم یه شبه التیام پیدا میکرد و عظمم دوباره جزم میشد برای ترک.
رفقا یه چیز و صادقانه بگم .. حسسسسسین(علیه السلام) تنها عاملی بود که نذاشت من با یه دنیا افسردگی و اعتیاد شدید به خودارضایی و پورن و ده ها درد روحی دیگه بشکنم و هر بار به قلبم امید میاد که پاشو و دوباره از نو شروع کن.
اگر هزاران گناه نابخشودنی هم انجام دادی پاشو بازم بیا به سمت خدا خدا کریمه.
مدتها زندگی من شده بود همین ؛تمام سال روح خودم و با خودارضایی و پورن زخمی و پژمرده میکردم و وقتی که خیلی داغون میشدم بر میگشتم به سمت خودشون و اونها هم بی هیچ چون چرا یه شبه همه دردهام رو التیام می بخشیدند و من دوباره آماده ترک میشدم.
گذشت و موقع کنکور شد و من کنکور کارشناسی رو بشدت خراب کردم اما چون به درس و رشته م علاقه داشتم به یه دانشگاه خیلی سطح پایین بسنده کردم و درسم رو ادامه دادم. توی دانشگاه دوره های ترکم یه مقدار طولانی تر شد و همین باعث شد انگیزه پیدا کنم و خوب تلاش کنم و بعد از مدت کوتاهی توی دانشگاه شاگرد اول شدم. پیشرفت چشم گیری کردم اونقدر که کمتر کسی دیگه توی دانشگاه من رو نمی شناخت. حال دلم خیلی بهتر شد. اصلا دیگه آدم قبلی نبودم و میخواستم همه چیز رو عوض کنم. روحم انگار از قفس آزاد شده بود دیگه خودم رو دوست داشتم و میخواستم گذشته رو فراموش کنم.ولی باز هم خود ارضایی دست از سرم بر نمی داشت.
توی دانشگاه به خاطر اعتقاداتی که داشتم خیلی به همکلاسی هام کمک میکردم و همین باعث محبوبیتم شده بود. به خاطر همین محبوبیت و نوع شخصیت خاصی که داشتم، دخترهای زیادی جذب من میشدند. و خیلی هاشون علاقه داشتند با من رابطه برقرار کنند و این خیلی من رو نگران میکرد. از یه طرف نفس من رو میکشید و از یه طرف خدا و اهل بیت. ترم به ترم که میگذشت محبوبیت من میشد از سال پایینی ها گرفته تا ترم بالایی ها حتی استادها و پرسنل و دانشگاه هم من رو میشناختند و خب همین باعث شده بود دخترهای بیشتری با من آشنا بشند و من مدام از سمتشون مراجعه داشته باشم. مخصوصا اینکه من توی دانشگاه تدریس هم داشتم. شرایط توی دوره ی جدید وارد شده بود و خیلی سریع هم داشت تغییر میکرد. کم کم رابطه ای من به یکسری از دخترها توی داشنگاه یه مقدار صمیمی شد و ناخواسته و از روی بی تجربگی وارد یکسری روابط عاطفی شدم. و این باعث شد روند خودارضایی من بدتر و بدتر بشه اما اعتقادتم به هیچ وجه اجازه نمیداد با هیچ دختری خارج از چهارچوب شرع رابطه داشته باشم و تنها کاری که میکردم به رفتارها، عشوگری ها، دلبری ها و به قول معروف آمار دادن هاشون بی توجهی میکردم و خودم رو به نفهمی میزدم. اما قضیه به اینجا ختم نشد و چند مورد رابطه عاشقانه از طرف دخترها با من ایجاد شد و من شدید دچار بهم ریختگی عاطفی شدم
سخترین لحظات زندگیم رو تجربه میکردم! مدام شیطان توی گوشم میخووند چرا دلشو میشکنی؟ تو که میدونی دوستت داره چرا بهش نمیگی چرا همه چیزو انکار میکنی؟ واقعا وسوسه هاش دیوونه کننده بود!
سخترین انتخاب زندگی رو باید انجام میدادم؛ خدا و اعتقاداتم یا عشق کورکورانه یه دختر بخودم!
و حالا توی این همه گرفتاری خودارضایی پشت خودارضایی
اما پشت پا زدن به اون همه اعتقادات و محبت عمیقی که بین من و اهل بیت(سلام الله علیهم) در طی سالها از بچگی شکل گرفته اصلا کار ساده ای نبود و نهایتا تصمیم گرفتم که اون آدما رو فراموش کنم و با همه دردی که داشت عشقشون به خودم رو نادیده گرفتم تا خدا عشق خودشو بهم بده!
این اتفاق چندین بار توی دوره تحصیل من افتاد و من هر بار همین انتخاب و انجام دادم و خب به تبعش کلی افسردگی و دردهای روحی به سراغم میومد! شرایط روز به روز سختر میشد دیگه از زندگی سیر شده بودم.دچار انواع و اقسام بیماری های روحی شده بودم. اضطراب ترس وحشت بی خوابی وسواس پرخاشگری زودرنجی فکر وخیال و !
همش با خودم میگفتم خدایااااا من همه این کارا رو برای تو انجام دادم همه این درد ها رو بخاطر تو دارم تحمل میکنم ! چرا نجاتم نمیدی؟
احساس تنهایی شدید میکردم ، نگران آینده ای بودم که کلی براش بره ریزی کرده بودم و حالا داشتم از دستش میدادم و هر لحظه به کمک خدا محتاج تر میشدم.
دیگه داشت نور خدا تو وجودم کمرنگ و کمرنگ تر میشد، مدام شیطون تو وجودم سرزنشم میکرد دیدی ؟ این همه درد بخاطرش کشیدی حالا هم تنها شدی؟ دیدی جوابت رو نداد؟ دیدی چقد الکی خودت زجر دادی و دل اون بیچاره ها رو هم چقدر شیکوندی؟
پناه بر خدا از این شیطان که چقدر دسیسه گره!
شرایط به همین وضع گذشت اصلا حالم خوب نبود هیچ چیز تو زندگیم معنایی نداشت، احساس میکردم شکست خوردم و هیچ کس دیگه نمی تونه منو نجات بده تا اینکه یه روز اربعین تو خونه تنها بودم و فکر و خیال خود ارضایی داشت آزارم میداد. تلویزیون رو روشن کردم و دیدم داره بین الحرمین رو نشون میده! خیلی دلم گرفت بخودم گفتم ایکاش منم حال خوش این زایر های ابی عبدالله (سلام الله علیه) رو داشتم. نشستم پشت میزم هی به خدا از وضعم گلایه کردم هی زندگیم رو براش تعریف کردم هی گفتم و گفتم تا یک دفعه بدجوری دلم شکست از اعماق وجود گریه م گرفت خیلی حالم دگرگون شد یک ثانیه هم دیگه نمی تونستم خودم رو کنترل کنم به درگاه خدا حسابی ناله زدم و اون روز واقعا از صمیم قلب صداش کردم تا اینکه ناگهان احساس کردم یه چیزی خورد به سینه م و سینه م رو تکون داد و چند لحظه بعد یه بویی عطر خیلی خاصی توی فضای اتاقم پیچید. والله که اون روز این اتفاق رو من خودم به واقع درک کردم و با تمام وجودم لمسش کردم.
از اون روز دیگه زندگی من مسیرش عوض شد. دیگه ذره ای حس خودارضایی تو وجود من نبود! انگار ن انگار من ۱۵ سال اعتیاد شدید به خودارضایی و پورن داشتم و خیلی حال دلم خوب شد. گذشته رو فراموش کردم و الان دارم تلاش میکنم روز به روز آینده رو زیبا تر کنم. روز به روز خودم رو دوست داشته باشم و به خاطر فرصتی که بهم داده شده برای زندگی خدا رو مدام شکر کنم
بله رفقا آره شاید خیلی طول کشید ولی ان وعد الله حق
بخدا رفقا من هرچی دارم از امام حسین(علیه السلام) دارم. اونقدر توی زندگیم گناه کردم که مستحق هر تنبیه و توبیخی هستم اما خصلت این خاندان اینکه به گناه تو نگاه نمیکنند به بزرگی و کرم خودشون نگاه میکنند.
رفتن درخونشون هیچ مجوز و پیش شرطی نیمخواد و فقط یه دل صاف و مقر به گناه میخواد. مهم نیست چی بودی و چیکار کردی! فقط برو در خونش در بزن، در رو روت باز میکنه و ازت مثل یه شاهزاده پذیرایی میکنه.
ببخشید یکم طولانی شد اما به خودم قول داده بودم یه روز سرگذشت زندگیم رو برای آدمایی که دچار مشکل من بودند تعریف کنم.
انشاالله همه جونایی که گرفتارند برند در خونه ی این آقای کریم تا ازشون دستگیری کنه و نجاتشون بده.
از آقای زارع عزیز هم بابت حرفای خیلی خوب و راهنمایی های خیلی قشنگ و دل نشینش تشکر میکنم و براش آرزوی سرافرازی و موفقیت در اجرای رسالتش دارم.
ان وعد الله حق
یا علی(علیه السلام)

م

واقعا خدا را شکر به خاطر این تغییرات بزرگ و این عنایتی که از مولا امام حسین ع دریافت کردید . بله اگر مولا گوشه چشمی به هر کسی بکنند، آن فرد کاملا پاک میشود..

بخشودگی اهل گنه در صف محشر
وابسته به یک چرخش چشمان حسین است

خدا را خیلی شکر میکنم که معجره مولا حسین ع رو شاهد بودید و تجربه کردید

التماس دعا دارم از شما دوست عزیز

جواد

با سلام و عرض خدا قوت خدمت آقای زارع و ممنون از شما و سایتتون.
شما در یکی از ویدیوهای ترک خود ارضایی گفته بودید که محیط باید خالی از هر گونه چیز تحریک کننده ای باشه.
خب این کار عملیه اما فرد با تصاویر و ویدیوهای غیر اخلاقی که در ذهنش است و همینطور تصورات خیالی او که صحنه های شهوت انگیز رو در صورت نیاز مهیا می کنه چکار کنه؟
چطوری فرد این تصاویر و ویدیوهای تثبیت شده در ذهنش رو پاک کنه و تصورات خیالی و جنسی خودش رو کنترل و از بین ببره؟لطفا جوابی به غیر از دین بدین.

سلام من ٧سال درگير خ ا بودم تا ٢سال پيش هفته اي ١بار بود ولي از ٢سال پيش شدت گرفت شد هفتهاي ٣/٤بار ت چند ماه پيش تصميم به ترك گرفتم شروع به ترك كردم تا ٦هفته خيلي خوب شده بودم يعني داشتم بال در مياوردم تغييرات رو كاملاً رو بدنم رو چهرم به خصوص ميديدم از لحاظ رواني هم خيلي خوب شده بودم ارامش خوبي داشتم ولي از هفته ٧ يه دفعه حمله هاي اضطرابي شديدي سراغم اومد جوري كه تركم شكست خورد دچار وسواس فكري شدم رفتم دكتر گفت افسر گي داري يه قرص بهم داد ٣ماه و نيم خوردم و تركم هم همزمان شروع كردم ٣ماه و نيم ولي دوباره شكست خوردم تا اينكه از ١٠هفته پيش تركم رو شروع كردم ولي اين سري هيچ تغيير مثبتي رو خودم نديدم تا الان،فقط دچار كاهش وزن شدم و صورتم هم لاغرتر شد پاي چشام هم گودتر شد اصن يه شكلي شدم نميدونم چرا با وجود اينكه ١٠هفته از تركم ميگذره هيچ تغيير مثبتي نشده و دچار اين عوارض شدم!!!(من اون موقعي كه خ ا ميكردم چهرم خوب بود اصن اينجوري نبودم !فقط ميخواستم بهتر بشم كه!!!)با وجود اينكه تغذييه هم خوبه ازمايش دادم سالممم ولي چرا اينجوري شدم؟!ايا خوب ميشم؟چهرم برميگرده؟چهره خوبي داشتم،اين عوارض طبيعيه؟!پس چرا اون سري كه ترك كردم هرروز بهتر شدنم رو ميديدم از همه لحاظ،چهرم عالي شد بود عالييي. ميشه راهنماييم كنيد بدجور كلافم كرده روحيم رو خراب كرده، من اصن به خ ا فكرم نميكنم چون متنفر شدم ازش ولي چرا اينجوري شدم نميدونم؟!؟!

ترک خودارضایی شامل دو بعد است : بعد فیزیکی و بعد روحی روانی.
در اکثر موارد، دلیل زیربنایی برای اعتیاد به خودارضایی، این است که فرد، از مشکلات روحی روانی خود فرار میکند و به خودارضایی پناه میبرد. با کنار گذاشتن خودارضایی، مشکلات روحی مثل افسردگی و مجددا نمایان میشوند.
بهترین راه درمان مشکلات روحی مثل افسردگی، روبرو شدن با آنها است و فرار نکردن از آنها. افسردگی باید ریشه یابی شود و عمیقا برطرف شود. بهترین روشهای درمانی شامل روشهای معنوی و مبتنی بر ارتباط با خالق هستی است.
برای اطلاعات دو روش را به شما توصیه میکنم که میتوانید هر کدام یا هر دو را همزمان در پیش بگیرید:
۱- استفاده از آموزشهای استاد محمد شجاعی – برای درک جهان هستی و رسیدن به نشاط باطنی
۲- شرکت در جلسات انجمن معتادان جنسی گم

دنبال درمان یک شبه هم نباشید . هر کدام از این روشها را حداقل یک سال با جدیت دنبال کنید، به امید خداوند مهربان، حتما همه چیز در شما بهتر خواهد شد.

سلام استاد زارع
ببخشید اینجا پیام میدم
میخواستم بدونم کسی که با مشغول کردن خودش سمت خودارضائی نره ارزشمنده یا نه مثلا خودشو با بازی کامپیوتری صبح تا شب مشغول کنه تا خودارضائی نکنه و پورن نبینه این ارزشمنده و باعث استحاله نیروی جنسی میشه یا نه ؟ و به اون آرامش مورد نظر میرسه؟

سلام
دوری کردن از خودارضایی با این روش، تنها یک مزیت داره و اون از دست ندادن اسپرم هست.
از بعد روحی و معنوی، کمکی به فرد نمیکنه چون عامل زیربنایی که باعث خودارضایی میشه یعنی شهوت، درمان نمیشه.
این کار به نوعی فرار از مواجهه شدن با این مشکل هست.

به جای بازی کامپیوتری، میتونید از خدا کمک بخواهید و وقتتون رو با افکار مثبت، پرداختن به کارهای معنوی مانند خدمت کردن به دیگران، نماز، دعا و سپری کنید و دائما تصویر پاک بودن و سلامت جسمی و روحی را از خودتون داشته باشید. اینطوری هم جایگزینی برای خودارضایی پیدا کردید، هم وقتتون رو به بهترین نحو ممکن استفاده کردید. این کار ارزش داره: یعنی جایگزین کردن خودارضایی با معنویت و تصویر سازی از پاکی خود به همراه احساس خوب پاکی

سلام من تصمیم به ترک خود ارضایی گرفتم در حالت عادی که هوشیاری کامل دارم میتونم خودمو کنترل کنم که نرم سراغش ولی بعضی شبها تو ساعتهای نظمی از نصف شب بیدار میشم ووقتی به خودم میام که خودارضایی کردم طوری هوشیار نیستم که بعضی صبحها شک دارم که این کارو کردم یا نه به نظرتون باید چیکار کنم ممنون

سلام
دلیل این جور خوابها اینه که احتمالا هنوز در ناخودآگاه به این کار علاقه دارید ومحبت شما نسبت به این کار از بین نرفته. اگر این نباشد، دلیلش اینه که خودارضایی تا ناخودآگاه شما رخنه کرده و زمان میبره تا کلا خاطه این عمل از وجود شما پاک بشه. باید پرهیز چشم و گوش و را محکم حفظ کنی تا به مرور زمان دیگه خوابها و تحریکهای شبانه هم از بین بروند.
صبر داشته باش و با ایمان به این مسیر ادامه بده.
موفق باشی

سلام. خسته نباشید
تشکر میکنم از همه مطالب مفیدتون.
من فقط یه سوال دارم خواهشمندم که بهم پاسخ بدید. من خودارضایی رو ترک کردم، و اوایل توی خواب کمی ارضا میشدم و تخلیه میشد. ولی الان دو ماهه که دیگه توی خواب هم تخلیه نشده. و یه مطلبی رو توی سایت ها هم خوندم که عدم تخلیه جنسی باعث مسمومیت مایع منی میشود و عوارض خطرناک خودش را دارد. حالا من نمیدونم چیکار کنم. آیا به ترک خود ارضایی ادامه دهم ؟ اگر تخلیه جنسی نداشته باشم در سالهای آینده اگر متاهل شدم میتوانم با همسرم ارتباط برقرار کنم یا دیگر حس جنسی ام از بین خواهد رفت؟ اگر مایع منی خارج نشود و در بدن بماند چگونه از مسمومیتش جلوگیری کنم؟

سلام
اینها شایعاتی بیش نیست که ماندن مایع منی در بدن باعث مسمومیت آن میشود. اگر هم مطلب علمی ای این را گفته باشد، باید اول مشخص شود و ثابت شود که آن مطلب برگرفته و آلوده به مطالب قلابی-علمی آلفرد کینزی نباشد ( ویدیوهای افشاگری ما در رابطه با آلفرد کینزی را از اینجا مشاهده کنید)

مایع منی وقتی با خودارضایی و رابطه جنسی دفع نشود، بدن به طور طبیعی اضافات آن را در خواب دفع میکند. اگر هم بدن تشخیص بده که نیازی به دفع نیست، آن را دفع نمیکنه و هیچ مشکلی هم پیش نمیاد. مگر اینکه در موارد خاص و بیماریهای خاص جنسی و پروستات و که باید به پزشک مراجعه بشه . در حالت عادی ودر انسان سالم، این موضوع کاملا طبیعی است .
صدها نفر هستند که ماهها و سالها در پرهیز و تجرد زندگی میکنند و هیچ مشکلی هم از این بابت نیست. مثلا در بعضی از ادیان، تجرد تا آخر عمر ادامه دارد و مشکلی هم برای آنها وجود ندارد.

با همه اینها، برای استفاده صحیح از اسپرمی که در بدن ذخیره شده و هدایت آن برای احیای مغز، میتوانید از آموزشها و تکنیکهای تعالی میل جنسی که در دوره تبدیل نیروی جنسی به ثروت شرح دادیم ، استفاده کنید.

سلام جناب زارع عزیز
من حدود ۱۰ سال که مرتکب خود ارضایی شدم هرکاری میکنم ولی نمیتونم ترک کنم. ولی همچنان تصمیم دارم که ترکش کنم. فقط چیزی که منا عذاب میده اینه یه که تو یه سایتی خوندم افرادی که از دوسال خود ارضایی میکنن بعد از سن ۳۵ سالگی به شدت پیر میشن. من الان با این که خودارضایی میکنم ولی چهره جوانی دارم. ولی نسبت به سالهای قبل خیلی کمتر انجامش میدم. و این مطلب که افراد بعد از ۳۵ سالگی به شدت پیر میشن منا خیلی عذاب میده و حتی موجب شده افسرده بشم.حتی نوشته بود که این افراد بچه هاشون ناقص میشن آیا چنین چیزهایی واقعا صحت داره یا خیر. تو این مدت با آموزش های شما خیلی خوب بوده و تصمیم برای ترکش خیلی عالی تر شده ولی خوندن این مطلب ذهنما بدجور درگیر کرده ممنون میشم یه کم درباره این توضیح بدید.

سلانم دوست عزیز

اصلا نگران این موضوع نباش که بعد از ۳۵ سالگی به شدت پیر میشی. من الان که دارم جواب شما را میدهم، ۳۷ سال دارم و خیلی هم شاداب هستم و خیلی ها باور نمکنند که سن من این باشه. شما کافیه خودارضاییرو ترک کنید و برای همیشه مطلقا پاک بمونید، بقیه چیزها به طور اتوماتیک درست میشه و جوانی و شادابی هم به شما برمیگرده و حتی بهتراز هم سن و سالهای خودتون هم میشه.

ترک خودارضایی معجزه میکنه. با ایمان و اقتدار ترک کنید .

بــبــخــشــیــد جــنــاب زارع فــقــط خــاســتــم بــپــرســم ڪــســے ڪــه بــیــشــتــر از ده ســال خــود ارضــایــے داشــتــه مــے تــونــه ازدواج ڪــنــه ؟
بهمــشــڪــل خــاصــے نــمــے خــوره یــا ایــنــڪ اول بــایــد خــودارضــایــے تــرڪ بــشــه بــعــد ازدواج ڪــنــه و اگــه جــواب بــلــه هســت بــایــد چــه مــدت خــودارضــایــے رو تــرڪ ڪــنــه بــعــد ازدواج ڪــنــه ؟
اگهیــه ڪــم تــوضــیــح بــدے مــمــنــون مــیــشــمــ
چــون مــن آلــان ســنــم ۲۸هســت و از حــدود دوازده ســیــزده ســالــگــے دچــار ایــن مــشــڪــل شــدم و الــان حــتــے حــس مــیــڪــنــم دچــار زودارضــایــے هم شــدم
الــبــتــه حــدود دو هفــتــه ســت بــه ڪــمــڪ آمــوزش هاے شــمــا تــونــســتــم ڪــنــار بــزارمــ
و جــا داره تــشــڪــر ڪــنــم بــابــت آمــوزش هاے ڪــامــل و دقــیــق و بــے نــقــص شــمــا
واقــعــا حــرف نــداره آمــوزش هاے شــمــا
و خــیــلــے ڪــمــڪ مــے ڪــنــه و انــرژے مــیــده
جــوریــه شــده ڪــه مــن آلــان جــاے آهنــگ فــقــط فــایــل هاے صــوتــے شــمــا رو ذخــیــره ڪــردم و گــوش مــیــدم روے گــوشــے و واقــعــا مــوثــر هســتــش و خــیــلــے ڪــمــڪ مــے ڪــنــه❤❤❤❤❤❤

زودانزالی از عوارض طبیعی خودارضایی هست ولی با ترک این عمل و پرهیز گذاشتن و انجام تمرینات مربوط به درمان زودانزالی، میتونید این عارضه رو به راحتی درمان کنید.در دوره تبدیل میل جنسی به ثروت، روشهای درمان زودانزالی را شرح میدیم.

برای ازدواج، بهتره حداقل یکسال پاکی داشته باشید تا ازدواج کنید. یکی از بهترین روشهایی که میتونید یکسال پاک بمونید اینه که علاوه بر آموزشهای ما، در جلسات انجمن SA یا SLAA شرکت کنید. احتمالا در آلمان هم دارن جلساتش رو.
یکسال یا یک و نیم سال پاکی و پرهیز مطلق که داشته باشید، میل جنسی و اندام جنسی شما آرام میشن و به نوعی تبدیل به یک ویرجبن (باکره) میشین که انگار هیچ سوءاستفاده ای از میل جنسی اش نکرده. الته این زمان تخمینی هست و بسته به شدت اعتیاد به خودارضایی، در افراد فرق میکنه .

موفق و سلامت باشید.

سلام وخسته نباشیدخدمت استاد عزیز اقای زارع. من ۹سال هست که درگیرخودارضایی هستم وخیلی تلاش کردم این کاررو کنار بگزارم ولی هر بارشکست خوردم این طوری بود که یه مدت تلاش میکردم حالا مثلا اون اوایلش تایه ماه میرسید پاکیم بعدش دوباره لغزش میکردم ودوباره خودارضایی رو شروعش میکردم وبعد ازمدتی دوباره عزمم جزم میشد وتصمیم میگرفتم دوباره تلاش کنم وهی این طوری تلاش کردم و دفعه ی بعد پاکیمو رسوندم به دوماه وبعدش دوباره شروع کردم به خودارضایی کردن..وبعدش پاکیمو رسوندم به سه ماه ودوباره لغزش کردم،خوب یادمه که اون وقتاواقعا احساس میکردم که به هیچ جورنمیتونم از پس خود ارضایی بربیام که برای همیشه از زندگیم بیرونش بندازم ومثل ادمایی دیگه زندگی کنم بااین که به ضرر های خودارضایی روتایه حدی میدونستم ولی باز خودارضایی میکردم انگار که یه صدایی توی گوشم میگفت ضرر کجابود بابا خودارضاییتو بکن تااین که متوجه شدم که دچار زودانزالی شدم پیش خودم فکر میکردم اگه که تو اینده ازدواج کنم ونتونم دررابطه جنسی همسرموبه ارگاسم برسونم چی؟خیلی ازین موضوع ناراحت بودم وتصمیم گرفتم که دنبال راه حلی برای درمان زودانزالی بگردم وشروع کردم به گشتن توگوگل خیلی اتفاقی بایه سایت درمورد ترک خودارضایی آشنا شدم البته اتفاقیم نبود خداوند من روبااین سایت آشنا کرد.واین طورشد که دوباره شروع کردم به تلاش کردن وتوی این دفعه ۶ماه تونستم پاک بمونم وقتی که دوباره لغزش کردم واقعا دردناک بود واسم چون واقعا احساس میکردم که دیگه رهاشدم واین که هرگز دیگه این کارو نخواهم کرد وشیطان ازیه جایی بهم ضربه زد که حتی فکرشم نمیکردم بعدازاین که خودارضایی تموم شد و ارضای فیزیکی شدم واقعا اصلا باورم نمیشد که من دوباره مرتکب همچین عملی شدم احساس میکردم که دارم خواب میبینم واین طورشدخودارضایی های من دوباره شروع شد هربار که خودارضایی میکردم باتمام وجودم دردمیکشیدم وبعدازگذشت چندروز دوباره، یعنی به جایی رسیدم که اون وقتی که میخواستم خودارضایی کنم باتمام وجودم حس میکردم که هیچ لذتی درش نیست ولی بازخودارضایی میکردم وتااین خداوندمن رو باسایت مس به طلا آشنا کرد.والان هم ۱۳روزه که پاک هستم وبه امیدخداونداین باردیگه برای همیشه این عمل زشت وقبیح روکنارخواهم گذاشت،یه جورایی تبدیل به هدفم شده ترک خودارضایی.
برای تمام کسانی که درگیرخودارضایی هستن دعامیکنم که ازدست این گرگ وحشی نجات پیداکنن.. وبرای استادم اقای زارع دعامیکنم که هرچی که اززندگی بخوان روخداوندبهشون بده..استادشماهم مارو دعاکنید.

سلام
خسته نباشید
من تازه با سایت شما آشنا شدم و به نوعی یکم روحیه گرفتم.
من ۱۷ سالمه حدود ۵ ساله که مرتکب عمل خودارضایی میشم 🙁
بارها و بارها تصمیم به ترک گرفتم اما موفق نشدم 🙁
و تنها زمانی که خودارضایی نمیکنم در ماه مبارک رمضانه! البته در اون ماه چیزی فرق نمیکنه برای بنده! مدام وسوسه میشم اما نمیدونم چرا اما یه چیزی درونم نمیزاره که مرتکب خودارضایی بشم! فکر میکنم بخاطر روزه گرفتن باشه!؟ یا نمیدونم!؟؟
در طول این ۵ سال من به شدت افت کردم 🙁 هم از نظر فیزیکی هم از نظر روانی و برای مثال لاغر شدم به حدی که کسی که حتی چند سال از من کوچکتر باشه بازم بدنش بهتر از منه حدود ۳ ساله کاملا منزوی شدم 🙁 یعنی به جز مدرسه رفتن برای هیچ کاری از خونه بیرون نمیرم مگر برای اصلاح مو و یا برای خرید (که البته اکثرا ترجیح میدم خودم نرم خرید) حدود ۲ ساله دچار مشکل در تکلم شدم یعنی وقتی میخوام صحبت کنم وسط صحبت میمونم و باید خیلی زور بزنم تا بتونم ادامه بدم اما اگه یه کاغذ قلم بدن بهم میتونم کلشو بنویسم !
همین موضوع باعث درسم افت کنه مخصوصا درسا های حفظی و مخصوصا هنگام پرسش شفاهی با اینکه جواب سوالی رو میدونم نمیتونم بیانش کنم 🙁 حافظم هم ضعیف شده 🙁
و واقعا خسته شدم 🙁 چندین بار حتی به فکر خودکشی افتادم 🙁 اما خودشی هم جرات میخواد که من ندارم ! دیگه حالم از خودم به هم میخوره از خودم متنفرم 🙁 نمیدونم چیکار کنم 🙁
من رشتم ریاضیه (که اونم با انتخاب خودم نرفتم و با اصرار والدین 🙁
امسال هم سال کنکورمه 🙁 و فکر نمیکردم که بتونم قبول بشم 🙁
اما الان که با سایت شما آشنا شدم یه کور سوی امیدی پیدا کردم 🙁 امیدوارم که بتونم از شر این عادت لعنت شده احت بشم 🙁
میخواستم بدونم با ترک خودارضایی این مشکلاتی که ذکر کردم از بین میره؟ 🙁 میتونم برای کنکور آماده باشم ؟ 🙁
معذرت میخوام طولانی شد 🙁

سلام دوست من

بله حتما، مطمئن باش که میتونی ترک کنی، اگر اول از همه به خداوند متعال توکل کنی، و بعدش تمام آموزشهای این صفحه را با جدیت مطالعه کنی و اجرا کنی.
قدمهای ترک خودارضایی رو بارها و بارها گوش کن تا بخشی از وجودت بشن.

به امید پاکی تو و همه اعضای عزیز سایت

سلام جناب زارع. تشکر فراوان دارم از مطالب مفید و آموزشهای عالی شما.من ۲۵ سال دارم و مجرد هستم و به امیدخدا تابحال هیچ رابطه جنسی نداشم. امروز که این پیام رو میفرستم من یک ماه و نیم هست که تونستم از شر خودارضایی خلاص بشم و حال روحانی و جسمانی ام خیلی بهتر شده. فقط یه سوالی دارم از شما. من شب که میرم داخل رخت خواب افکار جنسی همه داخل سرم میاد و همش از خدا میخوام که کمکم کنه و خودارضایی انجام ندم و خداوند به کمکم می آید. ولی وقتی که بخواب میروم تا صبح که بیدار میشم آلت تناسلی در طول شب بیدار است و کاملا متوجه میشوم آیا راهی وجود دارد که بتوانم در خواب هم آلت تناسلی کنترل شود؟
اصلا چرا موقعی که خواب هستم آلت کاملا بیدار است و آزار دهنده میشود. عذرخواهی میکنم که رک حرفم را زدم. لطفا کمکم کنید .

اگر شما شبها با افکار جنسی به خواب نروید و مثلا با دعا و یاد خداوند، مارقبه و به خواب برید ، و باز هم در طول شب نعوظ داشته باشید، جای نگرانی نداره. بعد از مدتی نعوظ شبانه هم کمتر میشه.

البته این رو هم بدون که یکی از نشانه هام سالم بودن مردان، داشتن نعوظ شبانه و مخصوصا صبحگاهی است . این به دلیل هجوم زیاد تستسرتون در خون هست و نشانه سالم کار کدرن سیستم جنسی مرد هست.

پس نگران نباش و پاکی و کنترل افکار رو ادامه بده .
موفق باشی

سلام خدمت اقای زارع یه سری سوالات داشتم درمورد خودارضایی:
_اول اینکه آیا تمام عوارض وارد شده به طور صددرصد خوب خواهند شد.به خصوص مشکل زود انزالی؟
_دوم اینکه ایاچکه چکه کردن ادرار پس ازتخلیه مثانه ازعوارض خودارضایی هست؟
_وسوم اینکه من درطول شب وقتی که خواب هستم حالا هراز گاهی نصف شب ازخواب بیدار میشم آلت تناسلیم معذرت میخوام درحالت نعوظ قرار داره ودرصبح گاه هم به همین صورت میشه،حالاتوبعضی جاها نوشتن که نعوظ مردان در صبح گاه به دلیل به اوج رسیدن تستوسترون دربدن هست.ولی من بعداز اینکه ازرخت خواب بلند میشم وحتی بعداز دستشویی رفتن هم نعوظ آلتم نمیخوابه واخرش شروع میکنم وتمام اسم های خداوند رو صدازدن وبعدش اون نعوظ برطرف میشه،چیکار بکنم دراین مورد تادیگه اون نعوظ شبانه رو نداشته باشم؟
_وچهارم اینکه درمورد راه های ترک خود ارضایی آیا نگاه کردن به خود تاثیری دارد یانه؟چونکه حالا من قبلا موفق شدم که ۶ماه این کاروکنار بگزارم وتوی یه سایتی نوشته بودن که به هیچ صورت نباید به خودتون حالا چه به صورت مستقیم وچه به صورت غیر مستقیم نگاه کنین،نگاه کردن ازاینه واینها..خب من هم انجام دادم خوب بود نظر شما دراین باره چی هست؟
_وپنجم اینکه من به همسر آینده زیاد فکر میکنم وحتی شده که این فکر به جاهایی کشیده شده که من نتونستم جلو خودمو بگیرم و خودارضایی کردم دراون مورد چیکار باید بکنم. آیا تافکر همسر به ذهنم اومد درنطفه خفش کنم واگر هم به جاهای حساس کشیده شداین فکر اسم خداوند رو صدا بزنم یااینکه نگرشم رونسبت به سکس عوض بکنم با مطالعه کردن؟
ببخشید اگه زیاد سوال پرسیدم.

سلام دوست من

جواب سوالاتت در زیر هست:
۱- بستگی به شدت اعتیاد و وضعیت بدن دارد. ولی زودانزالی قابل درمانه و میتونید با کمک خداوند درمان کنید. پیش نازش هم اینه که ۶ ماه تا ۱ سال در پرهیز باشی تا سیستم جنسی استراحت کنه و اعصاب آلت به حالت نرمال برگردند. ر مرود درمان زودانزالی، در دوزه تبدیل میل جنسی به ثروت مفصل آموزش دادیم.

۲- این رو بهتره با پرشک اورولوژ چک کنید. احتمال داره از خودارضایی باشه شاید هم نباشه.

۳- در مورد نعوظ شبانه، در سوال قبلی هم گفتم که کم کم بهتر میشه به شرطی که افکار جنسی نداشته باشید و از نظر خودارضایی و .. هم پاک باشید. و این از ناشنه های سالم بودن مرد هست که شبها و دم صبح نوظ داشته باشه.

۴-بهتره به هیچ عنوان به خودتون نگاه نکنید و حتسی تماس هم با آلت نداشته باشید به جز موقع شستن. این رویه رو برای حداقل ۱ سال ادامه بدید تا حساسیت فیزیکی و ذهنی شما نسبت به آلت از بین بره و آلت هم مثل بقیه اعضای بدن براتون به حساب بیاد.

۵- به هیچ عنوان به همسر آینده و داشتن رابطه جنسی با او فکر نکنید. حتی اگر در واقعیت هم زد کردید، تا شب عروس به مسائل جنسی زیاد نپردازید و تمرکز رو بگذارید روی شناختن روح همدگر. الان هم که مجرد هستید، این حربه شیطان هست که شما رو درگیر تفکرات جنسی بکنه، به بهانه اینکه ایشون که همسره طوری نیست!!
موفق و سلامت باشید

سلام لطفا تو یه فایل صوتی درباره بهبود عوارض خودارضایی و مدت زمان بهبود در سنین مختلف و اینکه آیا فردی که مجرد بوده خود ارضایی میکرده می تواند با ترک آن پس از چند سال که ازدواج کرد زندگی زناشویی طبیعی رو تجربه کنه؟

سلام
این سوال رو در بالا پاسخ دادیم . نظرات قبلی و جوابها رو اونجا مطالعه کنید.
موفق باشی

سلام خدمت دوستان و همدردان عزیز وخصوصا استاد زارع عزیز همیشه شاد باشی مهربان،خود ارضایی هیولای زندگی من بود و مثل وکیوم سیری ناپذیر همه داشته هامو گرفت،آغازش بایه جرقه شروع شد یه بحث تو جمع دوستان و پایانش متلاشی شدن زندگی مشترکم شد و دوری چندین ساله از دختر عزیزم،این هیولا تقریبا پانزده سال منو برده خودش کرد و من به همه سازش رقصیدم،شده بودم یک انسان دو شخصیتی که داشت تا مرز دیوانگی منو میبرد یجورایی هم دیوانه شده بودم روز وشب معنایی نداشت ساعتا وروزای هفته از دستم در رفته بود،غرور ذاتی زیادی دارم وسنگینی این عمل باعث شد دنبال یه تسکین ومرهم برا غرورم باشم یجورایی کلید خاموشی غرورمو بزنمو و خاموشش کنم چون هردو رو نمیتونستم داشته باشم پس رو به اعتیاد اوردم چون سکس شده بود شیرازه وجود منو کامپیوتر وفیلم پورن قبله من پانزده سال اولویت زندگی من مواد وپورن واستمنا شده بود،کارو زندگی تعطیل همسرو فرزند مرخص و پدر ومادر منبع تامین مواد خودمم یه مرده متحرک ودر انتظار صدور دستور نیاز،انگیزه ای نبود امید مرغش از رو بوم من پریده بود و خدافقط یکلمه بود،حصرت همه وجودم بود در کنارش ذلت وحقارت موج میزد،اوج حقارت زمانی بود که خانواده متوجه شدن نگاها فرق کرده بود البته برا من مهم نبود خوراک مواد وپورن بودکه محکم دستاشونا دادبودن بهم و باعثش یه جرقه بود و شعلور شدن زندگی وآینده خودم وخانواده ام،از روانپزشک کمک خواستم وتجویزش ازدواج بود یه نسخه اشتباه برام پیچید وباعث نابود شدن اینده دو نفر دیگه شدم و از پزشک فراری،شغل تخصصی داشتم ولی هدف وانگیزه چیز دیگه شده بود شغلمم از دست دادم نمیتونستم ثابت جایی مشغول بشم تنبل وبی حس وحال بودم لکنت گرفته بودم و رعشه تو دستو پاهام ترس همیشه باهام بود از خودم متنفر بودم تویه جهنم بودم که هروز خودم آتیششو چاق میکردم وسوختنمو تماشا اگه ترس از عذاب اخرت نبود خودمو خلاص میکردم چون دیگه چیزی برام نمونده بود وچیزی برا از دست دادن نداشتم،عملم رفته بود بلا یجورایی حق اب وگل داشتم دیگه تو رابطه جنسی ارضا نمیشدم انگار بخواب ابدی رفته بود تا تصمیم به ترک گرفتم خیلی زمین خوردم ولی بازم بلند شدم شمارشش از دستم دررفته بود ولی بازم بلند شدم، درگیری با این قضیه قهر خدا رو میاره برکت ومیبره ثابت شده بمن دیگه خواب نمیدیم چون خدا اولین پرده از حجب الهیش وکه برا بنده خوبش بر میداره خواب دیدنه اعتقاد منه وثابت شده بهم،ترک کردنم شروع شد یک روز درمیان دو سه چهار پنج تا شد پانزده و بیست وسی وایشالله چهله اولم عاشوراست شاید بنظر بعضی دوستان خنده دار بیاد ولی اگر در گیر خود ارضایی شدیدو افسارشو رها کردید تاوان سنگینی در پیش دارید دوستان مفتی مفتی باج به شیطان ندید ان سیری ناپذیره واشتباه من وامثال من باعث یپوزخندوافتخار میشه براش،ببخشید طولانی شد ولی اولین بارو اولین جایی بود که حرفشوزدم،الان خدا رو تو تمام ثانیه های زندگیم احساس میکنم با یه لبخند زیبا و خودمم پرداز دوست داشتن وامیدم توصیه ام به دوستان عزیز اینه که اگه خدای نکرده درگیریداول یه تصمیم بگیریدوبعد سریع بفکر درمان باشید ودلتونو پاک کنید واز خداوند کریم ممدد بگیرید ومطمئن باشید آن فقط منتظر یک اشاره از طرف شماست،بنده بخدا طوری نگاه میکنه که انگار هزاران خدا داره وبی نیازه از همشون ولی خداوند طوری به بنده اش نگاه میکنه که انگار فقط همون یبنده وداره ونیازمندشه!!!یا علی مدد

سلام.تورو خدا به من بگین چه خاکی باید تو سرم بریزم پشت سر هم دارم توبه میشکنم پشت سر هم دارم خودارضایی میکنم.اعتیاد شدید به پورن دارم نمیدونم باید چیکار کنم تا لذت دیدن این فیلما از جسم و روحم خارج بشه قبل از انجام گناه میدونم این کارا گناهه میدونم چه بلایی سرم اورده ولی بازم میرم سمتشون ۱۶سال باهاش درگیرم چیکار کنم تورو به امام حسین بگو چیکار کنم خسته شدم ۲۶سال زندگی کردم جونیم داره پای این کثافتها تموم میشه کی ازین کابوس خلاص میشم ارادم داغون شده نمیخوام به خدا نمیخوام گناه کنم اونقد کثیفم که حرمت این ماهم شکوندم ترک ۲ماهه ۳ماه ۶ماهه هم داشتم ولی بازم رفتم سمت فیلم پورن خسته شدم احساس حقارت میکنم تو بیرون از خونه احساس میکنم هیچکسو ندارم هیچکس به دادم نمیرسه تنهام بدجور یه روح داغون دارم و یه جسم داغونتر رفتم خدمت گفتم برم یگه اینقد جق و هم ترک میکنم ولی هیچ تغییری نکردم بدتر شدم خدا منو میخواست چیکار خاک تو سرم خیلی عوضیم.

سلام عزیزم
آروم باش و اصلا خودت را سرزنش نکن!
اول از همه این رو بدون که این مشکل و این اعتیاد، ربطی به روح با ارزش و الهی تو نداره. یک بیماری هست که در وجود تو وارد شده و درمان میشه. بیماری را با خودت یکی ندون. این یک اعتیاد و یک بیماری هست که راه درمان داره و ان شاءالله درمان میکنی و پاک میشی.

تو انسان ارزشمندی هستی، روح خدا در تو دمیده شده، تو اشرف مخلوقات هستی ، فقط الان بیمار شدی. بیمار شدن هم که جرم نیست. به امید خدا حتما درمان میشی.
دوست دارم این رو خوب درک کنی که اگر حتی تا خرخره در پورن و خودارضایی غرق شدی، چیزی از ارزش روح تو کم نمیکنه و میزان پیشرفت بیماریت زیاد بوده.

خودت را سرزنش نکن و خودت را دوست داشته باش. بدون که الله یکتا، فوق العاده مهربان و بخشنده است و تو رو همین جوری که هستی پذیرفته و داره لحظه شماری میکنه برگردی به سمتش. پس با اطمینان خاطر بدون که بخشیده میشی و بیماریت هم درمان میشه.

برای درمان، اولین قدم اینه که گوشی اسمارت فون خودت رو بری و بفروشی و تا ۶ ماه ، یک گوشی ساده دست بگیری. هر چی فیلم و سی دی و فایل مستهجن و در کامپیوتر یا در خانه داری همین امروز دور بریز. یه لحظه هم شک نکن و این کارها که میگم بکن.

بعدش هم شروع کن به گوش کردن فایل های ترک خودارضایی در این صفحه و فایلهای ترک پورنوگرافی و ترک چشم چرانی.

آموزشهای این فایل ها را مو به مو انجام بده و تا ۲۱ روز این فایلها رو دائما گوش کن و به دستورالعملهای آنها عمل کن.

ان شاءالله نه تنها پاک و درمان میشی، بلکه عاشق مهربانی خدا میشی و زندگی زیبایی رو شروع میکنی.

سلام آقای زارع
مطالب تان عالی است ، سپاسگزارم خدا خیرتان بدهد

من خودم دچار مشکل خود ارضایی هستم و شغل و درس و اهداف و تقریبا همه چیزم و از بین برده و نمی دانم چیکار کنم حتی پیش پزشک هم رفتم و فقط ازم سوال کرد که مجرد هستی و من گفتم بله و بعد هم گفت خب این طبیعی است و از این جور حرف ها

مقاله شما را خواندم خیلی جامع بود من بارها سرچ کرده بودن ولی اصلا چیز بدرد بخوری که حتی توصیف خوبی این مشکل را بکند ندیده بودم چه برسه به راحل و واقعا شگف زده شدم که شما شخصا از جان و دل و به نوعی به قول خودتان از ابرویتان مایع می گذارید و این موضع را بیان می کنید و راه حل می دید.
امیدوارم مشکل من هم با اموزش های شما حل بشه و بعد هم دوره استحاله و شروع کنم امروز فقط مقاله تان را خواندم و جلسه اول فایل صوتی ، ولی راستش کمی هم نا امید هستم به این خاطر که اولا تا به الان این اتفاق نیافتاده دوما برای من کمی متفاوت هست من اصلا در بیداری هیچ مشکلی ندارم و دست به این کار نمی زنم و در زمانی که کاملا خواب هستم برانگیخته می شوم و وقتی لحظه از خواب بلند می شوم یا به قول معروف از خواب می پرم با میل شدید جنسی دیگه نمی تونم جلوی خودم و بگیرم
بازهم سپاسگزارم

خواهش میکنم. وظیفه و رسالت زندگی خودم را انجام میدهم و در این راه از هر چه لازم باشه مایه میگذارم.

در خواب یا بیداری فرقی نمیکنه. اگر کسی در خواب هم خودارضایی میکنه، دلیلش اینه که در اعماق ضمیر ناخودآگاه خودش، شهوت رانی رخنه کرده. راه حل یکی است. اینکه تمام ورودی ها حتی فکر کردن به مسائل جنسی را قطع کنیم و سیستم فکری، روحی، جنسی خود را در آرامش قرار دهیم و سریعا افکار معنوی و مثبت جایگزین کنیم. وقتی این کارها را در بیداری انجام دهیم و به اندازه کافی پافشاری، تکرار و مداومت داشته باشیم، این افکار جدید و معنویت به ناخودآگاه ما رخنه میکنند و در عمیق ترین خواب ها هم، هوشیاری جنسی مان را حفظ میکنیم.

با قدرت این مسیر را ادامه دهید مطمئنا موفق میشوید.

سلام. ممنونم جوابتونو تازه خوندم.ولی خیلی اراده ی ضعیفی دارم اصلا رو حرفم پافشاری نمیکنم الان میگم دیگه سمت اینجور فیلما نمیرم فردا پشت پا میزنم به حرفام. نمیدونم زندگی فقط واسم شده فیلم مبتذل و خودارضایی و منم رویام شده کی از این اعمال دست میکشم.یه مدت خیلی کم کرده بودم ولی امسال از فروردین تا به حال ۲۰بار خودارضایی کردم ۱۰بارشم از یه هفته پیش انجام دادم.دارم دیوونه میشم اونقد بی حیام که اگه کسی تو خونه هم باشه شروع میکنم به دانلود و تماشای اینجور فیلما.واسم خیلی گرون تموم شده .هیچکس نمیتونه کمکم کنه فقط باید خودم یه اراده ی قوی داشته باشم که هر روز دارم ارادمو منکوب میکنم.خیلی دلم میخواد رها بشم ولی اراده ی لازمو ندارم.تو همه ی سایتای ترک میخونم که هیچوقت تنها نباشین درسته شاید تنها بودن عاملی باشه برای انجام این عمل ولی اخه تا کی یه وقت که تنها میشی دلم میخواد تمام شرایط واسم برای انجام گناه فراهم باشه ولی من نرم سمتش ولی افسوس فقط یک رویاست این همه ساله من اعتیاد دارم دیگه خسته شدم تا کی. این تصاویر واسم لذت بخشه دلم نمیخواد لذت بخش باشه ولی واقعیته نمیخوام برم سمتشون ولی میرم.نمیخوام بی جنبه باشم این دور تا کی ادامه داره کی کمکم میکنه.

بهترین کار اینه که کامپیتورت رو از اتاق شخصی بیاری و بیرون بگذاری، جایی که اصلا امکانش نباشه فیلم دانلود کنی . میتونی به خاناده بگی میخوام یه تنوعی بدم از اتاقم خسته شدم .
اراده ما وقتی با اراده خداوند همراه میشه فوق العاده قدرتمنده. پس ارتباطت رو با خدا قوی و قوی تر کن و زندگیت رو از همه این فیلمها پاکسازی کن .
دردش رو تحمل کن !! درد پاک شدن، بهترین درد دنیاست

من تونستم ۲۷ روز این کارو کنار بزارم رکورد قبلیمو شکوووووووووندم یوهاهاهاها ولی باز شکست خوردم ولی دوباره پاشدم این بار پشت نفسمو به خاک میمالونم زنده باد عقل !!!

سلام
دوست عزیز

۲۷ روز عالیه
با قدرت ادامه بده و اصلا اصلا اصلا ناامید نشو
پیروزی نزدیکه

سلام آقای زارع
من ۱۷ سالمه و الان حدود ۷ ساله که مرتکب عمل زشت خودارضایی شدم و یه جورایی میشه گفت که معتادش شدم افتادن من تو این مخمصه طی یه اتفاق خیلی بچگانه بود اما پیامدهای این اتفاق بچگانه ۷ ساله که گریبان گیرم شده ۷ سال پیش گوشی یکی از بستگانو به قصد بازی و دیدن فیلم و عکس هایی که اون موقع چون این چیزا تازه روی کار اومده بود توجه هربچه ای رو جلب میکرد گرفتم اما از قضا بین اون فیلم و عکسا چندتا فیلم پورن بود و منم که بچه و کنجکاو بودم اونا رو دیدم و بعدا میخواستم به قصد بازی ادای اونا رو دربیارم و از اون به بعد به طور خیلی ناخواسته تو این دام افتادم. تا حدود دو سال که اصلا نمیدونستم چی به چیه و دارم چکار میکنم فقط به عنوان یه بازی بچگانه اون کارو دنبال میکردم اما نمیدونم چه حکمتی تو کار بود که فقط تو خفا اون کارو انجام میدادم بعد از گذشت دو سه سال کم کم متوجه شدم که این کار بده و نباید انجامش داد اما هنوزم نمیدونستم دقیقا چیه ولی سعی میکردم که انجامش ندم ولی نمیتونستم و حرصم درمیومد گریه میکردم ازخدا کمک میخواستم خلاصه تو اون مدت باخودم کشمکش داشتم اما وقتی دیدم نمیشه بیخیالش شدم و گفتم خب حالا که نمیتونم انجامش ندم انجامش میدم مگه چی میشه این ماجرا ادامه داشت تا دو سال پیش که توسط یکی از دوستام تازه متوجه شدم که این کار چی هست و دارم چه بلایی سرخودم میارم و تازه فهمیدم که گناه کبیرست و اون موقع من واقعا شکستم و خوردشدم وقتی فهمیدم پنج سال تمام باخودم چکار کردم تصمیم واقعی به ترکش گرفتم ولی دیگه خیلی دیر شده بود و این بیماری ریشه به جونم زده بود اما بااون حال دوسه ماه تحمل کردم و ترکش کردم اما دوباره دست به اون کار زشت زدم این دوسال واقعا دوره ی سخت زندگی من بود این اواخر زندگی بی معنی شده بود حتی دیگه از خداهم دور شده بودم تا چندوقت پیش که بخاطر یه مسئله ای داشتم تو اینترنت میگشتم که سایت شما رو دیدم و تازه متوجه شدم که چه ضررایی به خودم رسوندم و اینکه دوباره چقدر ضربه خوردم بماند ولی وقتی دیدم راه درمان داره سعی کردم به اون هفت گامی که گفتید عمل کنم و ترکش کنم اما بازم پام لغزید و وقتی به اون فایل صوتی گوش کردم که توش گفته شده بود اگه لغزش کردیم باید اون عواملی که باعث لغزش شده رو از بین ببریم و دوباره شروع کنیم من شرایط ازبین بردن اون عوامل رو ندارم یکی اینکه من اوقات تنهام و بخاطر همینم بود که ازهمون اول شرایط ادامه دادن این کارو داشتم و این بلا به سرم اومد و اینکه وقتی از خواب بیدار میشم بی اختیار وسوسه سراغم میاد من نه میتونم تنها نباشم نه میتونم تاابد ازخواب بیدارنشم شما بگید من چکار کنم؟ خواهش میکنم کمکم کنید واقعا دارم هم از لحاظ جسمی و هم روحی رنج میکشم و این مسئله داره باعث تخریب زندگیم میشه
ای کاش اون کسی که گوشی موبایلشو به من داد تا باهاش بازی کنم قبلش گوشیشو چک میکرد و اونو به من نمیداد? دوستان ازتون خواهش میکنم خیلی مواظب بچه ها باشید اونا قشر آسیب پذیر جامعه ان چون نادون و کنجکاون و ممکنه با یه اشتباه کوچیک بچگانه کل زندگیشون به باد بره
به بزرگی خودتون ببخشید که خیلی طولانی شد

سلام دوستم
وقتی داشتم دیدگاهم رو مینوشتم..نظر شما رو خوندم تصمیم گرفتم جوابت رو بدم
دوست عزیز باید بهت بگم من از شما خیلی کم سن و سال تر بودم با این چیزا اشنا شدم..
پس خودت و اون فرد رو سرزنش نکن اون فرد رو سعی کن ببخشی..و حتی خودت رو ببخش
و به خداوند سعی کن نزدیک بشی..راه نجاتت خداوند هست..باور کن خدا..تو رو با این سایت اشنا کرده و خدا تو رو دوست داره
میدونم چه درد بدی هست..اما اگر هزار بار هم پات لغزید ..بلند شو..زندگیت ارزش دارهتو ارزش این رو داری که بلند شی
موفق باشی
در پناه خدا

به سرزنش خود ادامه ندهید چون سرزنش شما را و چرخه ی احساس گناه می اندازد و اینکه وقتی توجه شما معطوف باشه به اینکه نمیشه نمیتوانم
واقعا همین جور پیش خواهد رفت
اول اینکه تا میتونید سطح آگاهی خودتونو از طریق سایت و کانال بالا ببرید
هر آنچه در مورد خودارضایی گفتیم ونوشتیم را بخوانید و گوش دهید..‌
در مورد تنهایی روزهای اول تا میتونید دور خودرا با اشخاص مناسب پر کنید و یا اینکه یک سرگرمی انتخاب کنید که وقت خود را بیرون پر کنید
اگر امکان کار برای شما وجود دارد کار کنید..‌
بهنگام وسوسه در بیدار شدن خیلی دعا کنید و یا فکر خود را با شخص قابل اعتماد که بتونه شما رو درک کنه و به صحبت شما گوش بده در میان بگذارید..
دعا بهنگام هجوم وسوسه( خدایا من در مقابل شهوت عاجزم و از خود قدرتی ندارم لطفا تو آنرا از من بگیر و بجای من تحمل کن) .
نوشتن افکار و کشیدن نفس های عمیق، پیاده روی روزانه هم به شما کمک خواهد کرد
باید کاری کنید ذهن به روال جدید و باورهای جدید برسد چون همین عادت ها وباورهای قدیم که باعث شده حس تحریک هنگام بیدار شدن از خواب به شما دست بده.

سلام اقا زارع
واقعا میخاستم از شما تشکرکنم
خیلی سایت کاملی دارین..به خصوص اطلاعاتی که کسب کردین و اگاهی که دارین با تمام وجود در اختیار جوون ها قرار میدین
واقعا این اگاهی ها لازم هست..مخصوصا خودم خیلی استفاده کردم..به صورت علمی و کامل شرح دادین
و همون طور خودتون گفتین امیدوارم همیشه این اگاهی ها اضافه بشه
موفق و شاد باشین
در پناه خدا

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
امیدوارم این آموزشها برای شما و همه کاربران عزیز مفید باشه و قدمی باشه در راه بهتر کردن جامعه ایران عزیز.

با تشکر

سلام آقای زارع خسته نباشید
لطفاً به سوالم پاسخ بدین
متاسفانه من حدودا ۵ – ۶ سالی هست درگیر خودارضایی هستم و الان ۱۹ سالمه و الان فاصله زمانی انجام خودارضاییم کمتر شده در حد یکی دو روز و گاهی هم هر روز انجامش میدم و نهایت سه چهار روز دووم میارم تو ترکش.
همچنین من از نظر فکری خیلی آسیب پذیر شدم و به محض وسوسه سریع وا میدم و زیاد نمیتونم جلوش دووم بیارم.
من برا اینکه بتونم ذهن مو درگیر بکنم تا کمتر سراغ افکار جنسی بره هر شب برای فردام بره ریزی میکنم و مثلا چند تا کار تعریف میکنم که انجام شون بدم اما یه مشکلی که هست اینکه کارهایی که تعریف میکنم مثل درس خوندن و دیدن فیلم آموزشی و موضوعات دیگه همشون چیزهایی هستند که باید تو محیط تنهایی انجام بشه و این یعنی عملا من خودمو در معرض وسوسه شیطون قرار میدم و احتمال لغزش زیاد هست و از اون طرف هم نمیتونم صبح تا شب بشینم تو کتابخونه و کارامو اونجا انجام بدم چون خسته کننده میشه و بره روزانه خاصی هم بیرون از خونه مثل ورزش و کلاس های دیگه ندارم و یا اگرم باشن محدود هستند و در ضمن دانشجو ام.
همین طور بعضی وقتا میل و انگیزه ای برای انجام دادن بره هایی که ریختم ندارم شاید چون تنوع ندارن و حتی یه سری لپ تاپ مو میاوردم تو پذیرایی و کارامو اونجا انجام میدادم و اصلا تو اتاقم نمیرفتم ولی بازم بعد همون دو سه روز تو همون محیط وسوسه میشدم و خلاصه جواب نگرفتم.
حالا ازتون میخوام لطفا با شرایطی که براتون تعریف کردم بهم راهکار بدید لطفا.
خیلی ممنون از اینکه به فکر ما هستید.

از اینکه دفعات خودارضایی شما کمتر شده خیلی عالیه و نشانه ی خوبیه
اما هر چیزی اصولی داره اگر از اصول پیروی کنی موفق میشوی فایل ۷قدم ترک خودارضایی را حتما گوش کنید و راهکارها را عملی کنید
هر آنچه محرک هست را شناسایی کنید وپرهیز کنید
هنگام وسوسه از جای خود بلند شوید
آب بخورید..حرکت کنید..باکسی صحبت کنید در مورد وسوسه خود البته شخص قابل اعتماد
یا افکار نویسی کنید
بره ریزی کار خوبیه اگر هم طبق بره دقیق پیش نرفتین سرزنش نکنید و اون کارهایی که کردین رو بخاطرش خودتان را تحسین کنید.
تا حد الامکان روزای اول ترک تنها نباشید ترک مهمتر از هر چیز
یا بهنگام تنهایی راهکارهایی که گفتم را عملی کنید تا ذهن کم کم یاد بگیرد که طبق روال جدید پیش رود
سرگرمی ها را هم حتما داشته باشید و شکر گزاری باشید که این بره ها را در زندگی دارید چون نعمت هستن. وباشکرگزاری حس شما خوب میشود.

سلام ب استاد عزیز و همه کاربران
خواستم تجربه خودمو ب اشتراک بذارم
یکی از مواردی که باعث میشد من ب سمت خ. ا برم همین استفاده بدون بره از فضای مجازی ب خصوص اینستاگرام بود. وقتی دیدم اینقدر اسیب دارم میبینم اینستا و حتی تلگراممو هم حذف کرد.تورو خدااینو باور کنین که هیچی ارزشش از روح و جسم شما بالاتر نیست. گاهی باید ب خاطر خودتون قید ی چیزایی رو بزنین. باور کنین میارزه
چیز دیگه ک برام خیلی مفیده پرهیز از هرزگشتن چشم ب بهانه های مختلفه.همه چیز از همین نگاهای ب ظاهر عادی شروع میشه.
از خدا میخوام خودش تو این راه حافظ و یاور همگی باشه
تشکر از آقاجواد عزیز و دوستداشتنی
یاعلی

بله متاسفانه اینستاگرام به شدت فضای بد و افتضاحی رو ایجاد کرده و هر محتوایی رو منتشر میکنه. 🙁

خدا هممون رو حفظ کنه.چون فقط اون قادره.
در قرآن هم صریحا گفته:
وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَكَىٰ مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَٰكِنَّ اللَّهَ يُزَكِّي مَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ
ترجمه:
و اگر فضل و رحمت خدا شامل شما نبود احدی از شما (از گناه و زشتی) پاک و پاکیزه نشدی، لیکن خدا هر کس را می‌خواهد منزه و پاک می‌گرداند، و خدا شنوا و داناست.
تفسیر المیزان:
اگرفضل و رحمت خدا نسبت به شما نبود، هیچ یک از شما ابدا تزکیه و پاک نمی شدید،چون افاضه کننده خیر و سعادت فقط خدای سبحان است و امر تزکیه و سعادت مردم به مشیت او بستگی دارد و مشیت او نیز تنها بر تزکیه کسانی تعلق می گیرد که استعداد آن راداشته باشند و به زبان استعداد آن را درخواست کنند و خدا شنوای خواسته کسی است که تزکیه را به زبان استعداد طلب کند، و دانا به حال کسی است که استعداد تزکیه را دارد.

دوست و استاد گلم جناب اقای زارع? .و همچنین همه جوونای گل بیننده این مطلب سلاام??!
بنده کامران بهبودی دانشجوی سال ۵ پزشکی هستم✌..میخوام تا جایی که سواد و تجربم قد میده استاد زارع رو همیاری کنم?..البته جناب زارع کامل ترین توضیحات رو میفرمایند??
این مطلب برای کسایی هستش که مدام خودارضایی میکنن!
من بالفرض هر ۱۰ روز یه بار خودارضایی میکنم..برای دفعه بعد میام ده روز به بازه زمانی خودم اضافه میکنم ینی میشه ۲۰ روز .برای بار سوم ۳۰ روز.
بعد این که اون سی روز تموم شد میام که به وعده خودم عمل کنممیبینم عه دلم نمیییاد آخه!??
میگم بذار یه ده روز دیگه هم عقبش بندازم..اینجوری وقتی من میتونم جلوی خودمو بگیرم و خودمو نگه دارم میتونم ترکش کنم??

دوستان یکی از کارهایی که ۴۰ روز برای من جواب داد ، این بود که روی تقویم دیواری اتاقم یکی یکی روزهای پاکیمو خط زدم تا به روز چهلم رسید ، چون از قبل به خودم قول داده بودم که اگه بتونی چهل روز دوام بیاری یک خبر خیلی خوب بهت میرسه و دقیقا هم همینطور شد ، با اینکه من همیشه تنهام و دقیقا عین چهل روزش به عذاب مبارزه با نفس برام گذشت، متاسفانه این لعنتی مثل یک بازی کامپیوتری خیلی خیلی سخت میمونه که گزینه save نداره و باید اگه باختی از اول شروع کنی ، امیدوارم یک روزی هممون این لعنتی رو تموم کنیم و غول مرحله آخرش رو بکشیم

سلام
من اگه بگم چند ساله مبتلا هستم شاخ در میارید واقعا
چند روز پیش گفتم حالا که دو سه روزی این کار را انجام ندادم ببینم راجع استمنا چه چیزایی تو اینترنت پیدا میشه
خدا شاهده با ترس ولرز واژه استمنا را سرچ کردم میدونستم روبرو شدن با واقع خیلی خوشایند نیست ولی به هر حال
مطالبی خوندم بعضی تکراری وبعضی جدید. وبهطور کاملا اتفاقی با سایت مس ب ظلا اشنا شدم
تا حالا بعد از این همه مدت این جوری ب قضیه نگاه نکرده بودم این بار فرق میکرد
یک نفر پیدا شده بود ب صورت رک شفاف بی رودربایسی راجع این بلای جان سوز صحبت کنه ودل بشینه خدا کنه من هم بتوانم ترک کنم خدا کنه
جواد زارع ممنونتم

سلام
چند نکته به فکرم رسید گفتم بگم:به عنوان یه درد کشیده
۱-کسانی که در حال ترک هستند خیلی تلاش کنند عصبی نشن چون راحت تمرکز برای ترک را از دست میدهید خونسردی خود را حفظ کنید امید به آینده داشته باشید
۲-بعد از یک هفته از ترک یا خدا راشکر دو هفته از ترک هرگز به خود نگیم کمرمون دیگه پر شده پس حالا یه بار اشکالی نداره نه اصلا چون روز از نو روزی از نو
اینجوری نمبشه و میخوای این کار رو باز تکرار کنی تا جایی که تمام کمر را باید خالی کنی که سیر بشی
۳-با افراد متاهلی که لاابالی و بی چاک و دهن که راجع کارهای بد خود و آلت زنان وزیاد حرف میزنند صحبت نکنید که واقعا سم برای شما چون شما را تحریک میکنن
۴- به خودتان تلقین نکنید که اگه دختری یا خانومی تو خیابان یا مترو دیدم که او انجوری لباس پوشیده یا آرایش کرده که من میخوام واگر با چنین صحنه ای مواجه شدم حتما تحریک میشم .دیدن این
خانوم های ایده ال اجتناب ناپذیره
اصلا ترس به خودتان راه ندهید عادی باشین .
۵-دوستان متدین و خوب پیدا کنید و اوقات بیکاری به سراغ آنها بروید
۶-اگر اتفاقی با صحنه ای روبرو شدید تا تحریک نشدید خودتون را جمع وجور کنید که اگر زیاد تحریک بشید مغز دیگر کاره ای نیست همه چیز هوای نفس میشود مواظب باشین سریع به خدا پناه ببرید

سلام و عرض ادب
آقای زارع بنده ۲۶ سالم هستش از سن بلوغ با خود ارضایی آشنا شدم چندین سال درگیرش بودم ولی حدودا ۶ سالی گذاشتمش کنار ولی باز هم فیلم های پورن می دیدم ولی سربازی جایی خدمت میکردم که مرتبا سرباز ها در مورد خود ارضایی صحبت میکردن و الان باز من به این کار کشیده شدم همه زندگیم داره نابود میشه با این کار چیکار کنم ؟

..
اینترنت را در پرهیز بگذارید و همین طور بودن در چنین جمع های ناسالم
هنگامی که مجبورین که باشین با دعا سر کنید و به آن حرفها توجه نشان ندهید.
فایل ۷ قدم ترک خودارضایی را گوش کنید.
برای هر روز پاک سپاس گزاری کنید

سلام اقای زارع من بعد از اون همه شکست و اون همه افراطی که تو این سه چهار ماه داشتم از ۲۰روز پاک بودم ولی متاسفانه دیروز بازم با کمی وسوسه رفتم سراغ فیلم پورن و متقابلا اخرشم پشیمونی بود که هنوزم که هنوزه دارم میسوزم اقای زارع این بیستو چند روز واسم زیاد نیست من قبلا تا چند ماهم خودارضایی نمیکردم اون موقع فیلتر شکن هم داشتم خیلی بیکارتر از الان بودم ولی بازم تحملم بود ولی الان احساس میکنم اصلا بی جنبه تر شدم چرا؟میدونم تا خودم نخوام نمیشه ولی چیکار کنم استانه ی صبر و تحملم بشه وسوسه اومد چیکار کنم به خودم شک نداشته باشم.دیگه نمیخوام حال الانو داشته باشم بعد از چند روز دوباره بیام سر خونه ی اول میخوام ترکم همیشگی باشه حتی ترک چند ماهه هم ارومم نمیکنه میخوام تا اخر عمرم دیگه تکرار نشه .ممنون

سلام من از حدود ده سالگى بيمار بودم الآن ۱۶سالمه و حدود دوماهه كه پاكم ولى اين ماه آخر خيلى توى خواب محتلم ميشم حدود هفته اى يكبار ميخواستم ببينم اين طبعيبعيه يا نه اگه طبيعيه كى درس ميشه اگه نيس بايد چيكار كنم لطفا جوابم رو بديد خيلى نگرانم

سلام آقای زارع. من شاید یکی از معدود افراد باشم که تاحالا مشابه خودم رو اطرافم حتی توی کامنت ها هم پیدا نکردم. من تمام فابل های صوتی کانال رو تقریبا گوش دادم به انجمن sa هم مراجعه کردم ولی من یه مقدار با همه مردم فرق میکنم من از سن ۸ یا ۹ سالگی بدون دیدن فیلم پورن یا تحریک کننده یک میل جنسی خیلی عظیمی درونم بود. همیشه نسبت به بچه های اطرفم خیلی خیلی انرژیم بود انگاری که انرژیم هیچ وقت تموم نمیشد بدون اینکه از جایی خود ارضایی کردن رو یاد گرفنه باشم خود ارضایی میکردم و اون موقع ها دو سه روزی یکبار این کار رو میکردم و تقریبا از یازده دوازده سالگی هر روز چند مرتبه این کار رو مییکردم و الان ۲۲ سال سن دارم با اینکه خود ارضایی این همه سال جسم مرا بسیار تخریب نموده و تقریبا همه عوارض جسمی و ذهنی آن را دارم با نگه داشن یک هفته خودم چنان نیرویی در من ایجاد میشود که انگار میتوانم و میخواهم دنیا رو نابود کنم چنان میلی عظیمی در من به وجود میاد که انگار حتی اگر با ۱۰ بار هم با جنس مخالف در یک روز رابطه برقرار کنم انگار که انرژیم تخلیه نمیشود کف دستانم عرق میکنه و تپش قلب بالا و احساس سر خوردگی با ذخیره کردن نیروی جنسی ام تو یه هفته پیدا میکنم. میخوام بدونم تاحالا موردی مثل من رو مشاهده کرده بودین یه نه؟ من که تاحالا کسی رو مشابه خودم ندیده بودم. گفتم شاید بشه با این نیروی عظیمی که تو وجودم هست شاید با استحاله کردن بتونم تا حدودی جلوی خودم رو بگیرم. به نظر شما باید چه کار کنم؟ من در حال حاظر از لحاظ مالی اوضاعم خوب نیست با اینکه دوره استحاله خیلی قیمتش خیلی مناسب هست نمیتونم آن را تهییه کنم. و تا حالا هزار بار اقدام به ترک کردم با این که خیلی به خودم فشار میارم و میل خودم رو سرکوب میکنم از ده روز نمیتونم خودم رو نگه دارم بعد از ده روز حالم خیلی بد میشه

باید به خاطر این انرژی عظیم خدا رو شکر کنید.
بهترین توصیه ای که به شما میتونم بکنم اینه که سریعا ازدواج کنید . ازدواج آسان ، بدون مهریه و جهیزیه سنگین. اگر واقعا نمیشه، میتونید ازدواج موقت کنید تا از راه حلال انرژیتون رو تخلیه کنید. این انرژی اینقدر زیاد هست که بتونید هم استحاله کنید هم لذت جنسی عالی با همسرتون ببرید. در تخفیف های آینده میتونید این دوره رو تهیه کنید.

شاد و

سلام عرض میکنم خدمت همه برو بچه های سایت مس ب طلایی ها خب بچه ها امروز موضوع درباره ترک خود ارضایی بودک بهتره چنتا نکته ک آقای زارع در فایل ها گفته رو برا کسایی بگم ک گوش ندادن
ببینید بچه ها آقای زارع میگه اولین نکته و مهم ترین نکته ب نظر من داشتن ی روحیه ی فولادی ینی زود نا‌امید نشو امید داشته باش اگه برای بار اول خراب کردی طوری نیس امید داشته باش ب خودد بگو من میتونم پوزش و ب خاک بمالم مطمئن باشید اگه امید داشته باشیدو روحیه تونو نبازید راحت ب مرور زمان درس میشه فقط صبر داشته باشید هممییییییین دیدید چ راحت بود
خب اینم یکی از نکته هایی ک آقایی زارع گفته بود ایشالا بقیه ی نکته هارو هم بعدا میگم
دوستون دارم

سلام دوستان عزیز خیلی شادمانم که در کنارشما هستم الان نزدیک به ۱۶ روزه که این عادت بد رو کنار گذاشتم و امید وارم همین جوری ادامه بدم که این عادت رو ترکش کنم خیلی خوش حالم که تا این مدت دووم اوردم ولی نگرانی من از اینکه نمیتونم درست فکر کنم از مدیر سایت درخواست دارم به من بگه که درست فکر نکردن من به خاطر خود ارضایی هستش من الان نزدیک به ۲ هفته س که این عادت رو کنار گذاشتم میخوام بدونم در اینده این مشکل با ترک خود ارضایی برطرف میشه چون واقعا دارم دیوونه میشم چون نمیتونم درست فکر کنم و برای زندگی که دارم بره ریزی درستی داشته باشم.

سلام به همه عزیزان
میخاستم کمی در مورد رهایی همیشگیم از بیماریهای جنسی براتون بننویسم امیدوارم کمک ناچیزی برای کسایی که موفق به رهایی نشده باشن، باشه !! گرچه آقای زارع کارشون حرف نداره !!
روش خودم رو میگم + چیزایی کع برادر زارع گفتن :
موقع تحریک شدن اینا رو انجام دادم:
دوش آب سرد تا یخ زدن..
ورزش + ادار نوسانی برای کم کردن تحریک..
دعای کمیل + مصباح + و هر دعایی که بهتون ارامش بده !!
نماز و قران خوندن با ترجمه روزی یک ساعت حداقل!!
تیک زدن روزانه موفیتم !! این خیلی مهمه !! یه جدول ۳۰ روزه بکشید و هر روز تیک بزنید !!
به هیچ وجه بعد چن روز مغرور نشدم این خیلی مهمه!! حتی روز ۲۹ هم بگید هنوز مونده !!
و مهم ترین چیزی که باعث شد من آزاد بشم پیمان بستن با خدای بزرگ بود که این نکته ی کلیدی ترک هر چیزی!!
یه بار بهش قول دادم خدایا کمکم کن و هر پلی بود پشت سرم خراب کردم با معجزه پیامبرش(قران) عهد بستم که دیگه برای همیشه سراغ هیچ انحراف جنسی نمیرم و نرفتم !! الان که دارم اینو مینوسم نزدیک سه ماهه که آزاد شدم !! و برادر و خواهری که اینو میخونی بدون که فقط اهرم رنج میتونه جلوتو بگیره !! فقط خدا میتونه متوقف کنه این سیکل بدبختی و احساس و ارتعاش ویرانگر رو !!
فقط با جون و دل باهاش پیمان ببند!! من به قرانش قسم خوردم کاریی که کمتر کسی جرات انجامشو داره !! و میدونستم این اهرم رنج یعنی امکان نداره حتی در بدترین شرایط ممکن من برگردم به وضعیت قبلیم!!! ( برای تست این پیمان هم چن روز فیلم و عکس ، گیف و خلاصه به قول برادر زارع پورنوگرافی دیدم ولی خدا میدونه این اهرم رنج چقدر قدرتمنده! منو از چه بلاهایی نجات داده منظورم رابطه جنسی واقعی بود! )دلیلشم این بود فقط تو دنیا یه چیز برام باقی مونده بود اونم باور و ایمان به اینکه خدایی هست که میتونه از بدبخت ترین فلاکت به بهترین شرایط منو ببره!! دوستان دنبال اطلاعات و آگاهی نباشید ، چون به دردتون نمیخوره !! برای یه معتاد واقعی خودارضایی و شهوت اطلاعات کارساز نیست!! برای من کارساز نبود !! از خدای بزرگ میخام هیچ دختر و پسری حتی وارد این موضاعات نشه چه برسه به انجامش !! خداوند ایمان و بارو پاکی رو به همه عزیزان بده امین !!
بردار زارع بخاطر این سایت خوبت بهت تبریک میگم !! ایول !!
از تمامی آگاهی های که بهم دادی و من اجراشون کردم بی نهایت ازت سپاس گذارم!!
پاداشت با خدای بزرگ و بخشنده

سلام
ممنون از نظرت.
به قول آقای زارع بهتره اصلا خودمون رو چک نکنبم که ببینیم که مقاوم شدیم یا نه.
اصلا نباید بهش نزدیک شد.
یا حق

سلام اقای زارع من تازه امروز با سایت شما اشنا شدم ۲۰ سالمه و مجرد من نمیدونم کاری که میکنم خودارضایی هست یا نه راستش یک چند سال خیلی کوتاهی هست هرزگاهی وقتی دراز کشیدم روی تختم و پتو لای پاهام هست محکم فشار بدم یک احساسی در من بوجود میاد بازم نمیدونم این کار اسمش چیه !
اگر خودارضایی هست بهم بگین دوست دارم ترک اش کنم و به خدا خیلی نزدیک بشم .
من نتونستم هنوز این به کسی بگم چون خجالت میکشیدم بپرسم اما خب از شما ممنونم که پاسخ سوال من رو میدید من خیلی تحقیق کردم دنبال جواب بودم اما به چیزی نرسیدم.
به نظرتون اگر خود ارضایی هست من میتونم ترک کنم ؟ من هیچ وقت با دست التم رو لمس نکردم یا چیزی داخلش نکردم تنها با گذاشتن پتو لای پام بوده ایا امکان این هست پرده ام رو از دست داده باشم؟
و اینکه من خیلی زرنگ و باهوشم ادم با اعتماد به بنفس و اجتماعی ولی گاهی حس میکنم خیلی خنگم که باید کسی بهم بگه نه اصلا اینطور نیست تا این احساس بهم دست نده و من خیلی توانایی ها دارم اما گاهی حس میکنم نمیتونم و از پسش برنمیام با اینکه میدونم میتونم اما این احساس .!
میشه زودتر جوابمو بدین و کمک کنید!
و من ادم چادری و باحجابی ام هستم و درخانواده مذهبی و روشنفکر تربیت شدم.و مشکلی در خانواده ام احمدالله نبوده.

سلام دوست گرامی
بله تا زمانیکه یک حس ارضا شدن به شما دست میده خودارضایی هست ، خودارضایی حتی ذهنی هم امکان وجودش هست نه حتما با دست
نه بکارت شما با این کار از بین نمی رود.
حالا که این همه قدرت شناسایی استعدادهای خودتونو دارین پس اعتماد به نفس خودتونو بالا ببرید دست به کار شوید
برای تقویت اعتماد به نفس میتونید
یک دفتر تهیه کنید و تمام کارهای خوبی که در گذشته وحال انجام دادین را بنویسید به اضافه ویژگی های مثبت ویو آفرین محکم در انتها به خودتون بگین و آخر شب واول صبح آنها را بخوانید.
برای اون عملی هم که انجام دادین خودتونو سرزنش نکنید فقط از خدا طلب بخشش کنید و از او درخواست یاری و کمک برای ترک این کار کنید.

فایلهای ترک خودارضایی در این سایت رو بارها و بارها گوش کنید و به آموزه های ما، مو به مو عمل کنید

و در این مسیر اصلا ناامید نشوید

سلام
آقای زارع خیلی صدای دل نشینی دارین خداییش راست میگم
خیلی کلام نافذی دارید بی نهایت کمکم کرد و میکند در راه ترک
شما بی نظیر هستین دلم میخواد هر روز صدای شما رو گوش کنم
آرامش خاصی میگیرم آرام میشم قوی میشم دوای درد من
بدون اغراق گفتم دم شما گرم

سلام اقای زارع من ۱۷ سالمه و تقریبا ۵ سال هست که به خودارضایی و دیدن پورن اعتیاد دارم و قصد دارم این کار رو ترک کنم و چندین بار هم ترک کردم ولی بعد از چند روز یا چند ماه دوباره عمل خودارضایی رو انجام دادم و دوباره ناامید شدم و شروع کردم به خودارضایی کردن و چندین بار هم قصد خودکشی داشتم و می خواستم خودم رو خلاص کنم ولی متاسفانه یا خوشبختانه موفق به همچین عملی نشدم ولی من واقعا قصد دارم که خودارضایی رو واسه همیشه ترک کنم ترو خدا کمکم کنید؛من بعد از خدا امیدم شما هستید.
من دیشب با سایت شما اشنا شدم و الان احساس خوبی دارم و احساس میکنم که میتونم این کار رو واسه همیشه ترک کنم.
بچه ها ترو خدا برام دعا کنید اصلا وضع روحی و روانی ام خوب نیست .
به خدا میسپارمتون.

م

اصلا نگران نباش و مطمئن باش تو هم میتونی پاک بشی. هر بار که لغزش کنی و بلند شی روی پات بایستی، قویتر از قبل میشی. فایلهای صوتی و تصویری این صفحه را بارها و بارها گوش بده. حتی شده روزی یک بار فایل ۷ قدم ترک رو گوش کن و مو به مو اجرا کن.
در کنار اون، میتونی در اینترنت به دنبال انجمن SA (انجمن معتادان جنسی گم) هم بگردی و جلساتی که در شهر خودتون هست را پیدا کنی و شرکت کنی.

شک نکن که موفق میشی و پاک میشی.

به خدای مهربان توکل کن

سلام آقا زارع عزیز و دوستان خوبم
یه سوال داشتمگفتم اینجا مطرح کنم تا دوستان هم اگر تجربه دارن کمکم کنن
من یه مشکلی که دارم بعد از یک ماه یا از ترک خودارضایی میگذره و به آرامش میرسم و حالم خوبه و تصاویر بد کمتر میشه
یه وسوسه میاد سراغم که برووو چت کن..برووو فلان فیلم رو ببین..اینا که بهت آسیب نمیزنه تو قوی شدیبا اینکه میدونم ممکنه اسیب بزنه بهم
اما همش وسوسه میشمممنون از کمکتون
در پناه خدا

۴۱ سالمه زن ندارم و الان حدود ۲۰ روز ترک کردم این کارو
متاسافنه سر ۲۰ روز خودر ارضایی کردم خیلی ناراحتم اما
دیگه پورن دیدن کنار گذاشتم منی که روزی۱ بار این کارو میکردم شد ۲۰ روز یکبار ایشالا دفعه بعد بشه ۵۰ روز یکبار
دمت گرم اقای مس به طلا

سلام خدمت دوست و استاد عزیزم اقای زارع،من یه مشکل دارم هم عجیب و هم جالب شاید باشه من قبلا خود ارضایی می کردم ولی کلا گذاشتم کنار ولی جدیدا حدود دو سال هست به یه مشکل برخوردم مثلا نیم ساعت یا یک ساعت بعد از این که به خواب می رم توی خواب بدون اینکه متوجه بشم خود ارضایی می کنم و صبح که از خواب پا می شم از روی نشونه هاش که مثلا حال ندارم یا فکر دیشب رو که بکنم یادم میاد و متوجه می شم .شاید باورتون نشه ولی مثلا خواب می بینم ماشین گیر کرده دارم هولش می دم بعد می فهمم که داشتم این کارو می کردم یعنی وقتی این کارو می کنم فکر می کنم کار خوبیه ولی بعدش متوجه می شم کار بدی بوده .بعضی وقتا اینقدر عصبی می شم توی روز که می گم ولش کن توبه ام رو بشکنم و تو روز این کارو بکنم ولی بازم جلوی خودمو می گیرم .نمیدونم نا خوداگاهم این کارو انجام میده واقعا نمی دونم

درود بر شما اقای زارع با این عالیتون
واقعا به شجاعت شما باید افرین گفت .
حرفهای شما شما از همه حرفهایی که شنیدم علمی و تجربی تر و کاربردی تر بود
ممنون

سلام
ممنون از شما و پیام خوبتون
امیدوارم مطالب براتون مفید باشه و نهایت استفاده رو ببرید و در انتشار پیام مس به طلا، با ما همیاری کنید.
شاد و

با تشکر از شما ستاد زارع عزیز، من دو روزه با سایت شما آشنا شدم، عالی بود ؛ جلسه اول رو شروع کردم به یاری خداوند و کمک شما استاد گرامی

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
امیدوارم که نهایت استفاده رو ببرید .
سلامت و

آقای زارع نمی دونم چی بگم چطوری بگم و از کجا بگم
۳۰ سالمه ورزشکارم و حدود ۷۵ دقیقه در روز میدوم
بدن خیلی خوبی دارم و همیشه ورزش میکنم ، حقیقت از ۲۵ سالگی من این کارو میکردم ، از وقتی با شما اشنا شدم حدود ۲۰ روز این کارو خودارضایی رو انجام ندادم
دویدنت راحت به ۸۰ دقیقه رسیده (حتما میدونید بعد از یه زمان بالا مثل ۶۰ دقیقه دویدن هر یک دقیقه بالا بردن رکود خیلی سخته چه برسه ۵ دقیقه بدون هیچ تمرین خاصی) ازت ممنونم جالب تر اینکه این ماه رئیسم بهم یه پاداشی داد همینطوری گفت دوست دارم بهت پول بدم
ایشالا سر ماه پکیج استحاله رو میخرم خیلی خوشم اومده از سایتتون
کار شما یه استات اپه یه استات اپ از نوع معنوی
ارداتمند جلالی

واقعا خوشحال شدم از خواندن این پیام و اینکه شما نمونه واقعی استحاله میل جنسی هستید و اینکه این نیرو رو میشه به عنوان نیروی محرکه برای هر کاری که مد نظرمون هست استفاده کرد.
به شما تبریک میگم و امیدوارم که در کار و ورزشتون خیلی موفق بشید. واقعا بیش از یکساعت دویدن خیلی عالیه.
من در حال حاضر خودم روزانه ۲۲ دقیقه میدوم البته بعد از ۱۱ دقیقه استراحت میکنم و دوباره ادامه میدهم. و دارم این ۱۱ دقیقه رو اضافه میکنم تا برسه به دوتا ۳۰ دقیقه. بعد کم کم استراحت وسطش رو حذف میکنم که ان شاءالله بتونم به ۶۰ دقیقه پیوسته برسونم.

به هر حال از شما سپاسگزارم.
جواد

سلام
استاد من با شنیدن این فایل تصمیم می گیرم که از همین لحظه خود ارضایی را کنار می گزارم

بسیار عالی براتون از درگاه خدا موفقیت را طالبم، ان‌ شاءالله با اراده ای قوی روبه جلو حرکت کنید و در این مسیر پاکی طعم آزادی را بچشید.

سلام وخسته نباشید خدمت آقای زارع گل????
چندسوالی داشتم خدمتتون:
۱-در مورد خودارضایی شما گفته بودین که به هیچ عنوان به خانمها نگاه نکنید.من وقتایی که بیرون میرم تمرین میکنم و دارم خوب پیش میرم ولی یه جاهایی که آدم کارش گیره مثلا : میری دکتر یا اداره ای میبینی که منشی فلان دکتر یا اداره خانم هست یا مثلا میری یه مغازه ای فروشندش خانمه اونجا دیگه آدم چون مجبور به ارتباط کلامی میشه دیگه نگاهشم میفته. من این اتفاق زیاد برام افتاده بعد از هربار اعصابم خورد شده به خاطر اینکه به طورکامل وجدی نتونستم پرهیزم رو انجام بدم،دراین باره چه کاری باید انجام بدم؟
۲-من بعد از چه مدت پرهیز میتونم دوران سالیتود و استحاله نیروی جنسی رو شروع کنم؟
۳-درمورد درمان عوارض خودارضایی بااستفاده از داروهای گیاهی مطالبی در Google وجود داره،آیا این مطالب صحت دارن؟

سلام
ممنون از شما

پاسخ سوالات شما:

۱- در مواردی که چاره ای نیست و مجبورید نگاه کنید و طرف مقابل هم در نوع پوشش خودش رعایت نکرده، اونجات که باید دائما در دلتن خدا رو بر زبان بیاری، و سغی کنی برای اون فرد دعای خیر کنی. شما اگر شروع کنی برای او دعا و طلب خیر کنی، دیگه نمیتونی نسبت به او شهوت داشته باشی. باید فقط براش دعا کنی و این کار رو تا زمانی که پیشش هستی ادامه بدی. چون شهوت و نگاه جنسی وقتی میتونه قالب بشه که انسان در حال دعا نباشه. یعنی در یک لحظه شما یا میتونی دعا کنی یا شهوت، هر دوتاش همزمان نمیشه. اگر دعا رو ادامه بدی، نمیتونی شهوت کنی نسبت به اون فرد.
ضمنا اصلا هم نگران نباش اگز نتونستی خوب پرهیز کنی ، این نگرانی و اعصاب خوردی از سمت شیطان میاد که انسان رو دچار وسواس میکنه و میخاد بگه نتونستی و فایده نداره و.. حتی اگه نتونسیت خوب پرهیز کنی، بگو خدا جونم، من سعیم رو کردم خودت کمکم کن ، مطمئنم عاشق منی و در این راه کمکم میکنی که روز به روز بهتر بشم.

۲- حداقل یک ماه پاکی داشته باشی که موقع گوش دادن به جلسات متاهلین، تحریک نشی و خدای نکرده خودارضایی نکنی.

۳- در کل مصرف گیاهان دارویی بهتره زیر نظر متخصص طب سنتی باشه و سر خود مصرف نکنید. طب سنتی اسلامی ، عالی هست و برای همه دردها ، درمان دارند.

واقعا ازتون ممنونم که برای ما وقت میزارین وزحمت میکشید خداخیرتون بده.
خیلی دوستتون دارم آقای زارع..انش الله یه روزی به دیدارتون خواهم آمد.

سلام
خدا خیر برکت به زندگی شما بده اقای زارع شما دست مارو گرفتی از این منجلاب نجات دادی واقعا مقاله ها تاثیر گذار هستن امید وارم منم بتوتم این گناه رو ترک کنم

سلام
خواهش میکنم
همه اش لطف خداونده
من کاره ای نیستم
التماس دعا داریم

سلام آقای زارع الان که دارم این متن رو براتون مینویسم،نشستم میخوام درس بخونم ولی اصلا حال و حوصله درس خوندن رو ندارم یه جورایی کلافه هستم وبدنم یه جورایی انگار که درد میکنه .آیا اینا به خاطر خودارضایی نکردنه و چون زمان بازه امتحانات هست ومجبورم درس بخونم آیا راهی هست که این درد ها باهاش حل شه؟
(عذر میخوام این که این همه سوال میکنم ولی جز شما نمیدوم از کی باید بپرسم)

سلام

اینها همه اش نشانه های خماری ترک اعتیاد هست که باید حتما و حتما تحملشون کنی و برای راحت تر تحمل کردنش، ارتباطت رو با خداوند کن، جملات مثبت و انرژی بخش تکرار کن، کلیپ های انگیزشی و امید بخش ببین، ورزش کن، با خانواده وقت بگذرون و هر کار دیگه ای که باعث میشه شما حالت بهتر بشه و حواست از این خماری پرت بشه.

هر کاری میکنی بکن، ولی خوذارضایی نکن!

باید و باید این دردها رو بکشی تا رها بشی. دائما تکرار کن: خدایا من تو رو انتخاب میکنم، شهوت و خودارضایی رو نمیخام. اگه بمیرم هم اشکال نداره ولی کمکم کن پاک باشم و پاک بمیرم.

یه چیزی بگم خیالت رو کامل راحت کنم دوست عزیزم:

من اگر به خودارضایی مبتلا باشم، و درد خماری باعث باشه امتحانم رو ۰ هم بگیرم، باز هم دست از پرهیز بر نمیدارم و ترجیح میدم درد خماری توی وجودم باشه، حالم بد باشه، امتحاناتم رو بیفتم و ۰ بگیرم، ولی پاک باشم.

میدونی چرا؟

چون مهمترین اولویت در زندگی فردی که معتاد هست، ترک اعتیادش هست. همه چیزهای خوب زندگی، در سایه پاکی از اعتیاد معنا پیدا میکنه. چه فایده نمرات من در مدرسه ۲۰ باشه، ولی معتاد به خودارضایی باشم؟

من اگر در این شرایط باشم، شده زندگیم رو سه ماه تعطیل کنم و فقط و فقط روی ترک خودارضایی تمرکز کنم، این کار رو میکنم و به خداوند اعتماد کامل دارم که خودش برکتش رو در زندگی بهم میده.

با قدرت به مسیر پاکی ادامه بده و به خدا توکل کن.

سلام آقای زارع من ۱۵ سالمه و سه ساله که به این بیماری معتاد هستم و قصد ترک این بیماری رو دارم .چند بار ترک کردم که بیشترینش هم ۱۶ روز بوده .بعد از یه هفته ترک احساس میکن افسرده شدم،تو خونه هم همش عصبانیم،انگیزه درس خوندن ندارم(اصلا نمیتونم تمرکز کنم)،سر کلاس هم همش بی حالم و درسم حالیم نمیشه و.. بعد هم مجبور میشم خودارضایی کنم تا حداقل بتونم درسمو بخونم!

به نظر شما من باید چیکار کنم تا این حال بدی رو تحمل کنم و به امید خدا کاملا ترکش کنم
لطفا اگه میشه سریع جواب بدید!
در پناه حق..

اول از همه چیز بابت تلاشتون احسنت میگم، برای ترک خودارضایی اول از همه عوامل محرک را شناسایی کنید و دوری کنید( فیلم، عکس، مکان، دوست،و.)
فایل ۷قدم ترک خودارضایی را گوش کنید و قدم به قدم عملی کنید بالاخص پیدا کردن همیار قابل اعتماد که شما را درک کند هنگام وسوسه حتما قبل پاسخ دادن به وسوسه بااو تماس بگیرید، دعا دعا دعا به هنگام هجوم وسوسه و همچنین از اول صبح از خدا در راه پاک ماندن کمک بخواهید( خداوندا من در مقابل شهوت عاجزم لطفا تو کمکم کن ).
از عصبانیت، پرخوری، گرسنگی، خستگی، تنهایی پرهیز کنید چون بعد اینها شما حس میکنید به این مسکن نیاز دارید.
تحرک روزای اول ترک بسیار مهم برای تخلیه انرژی به صورت صحیح( نرمش یا پیاده روی)
ارتباط با خدا از طریق نوشتن یا صحبت کردن
سپاسگزاری برای هر روز پاک
و هر انرژی دارید برای همان روز مصرف کنید برای پاکی و اینکه فردا آیا پاک بمانم یا نه از این افکار نداشته باشید.
تکرار روزانه عبارات تاکیدی مثبت
و حتما سطح آگاهی خودتونو در مورد این بیماری از طریق سایت و کانال بالا ببرید بالاخص خواندن مقالات در سایت و حتی میتونید پایین مقالات نظرات خودتون وتجربیات خودتون را در پیاده کردن راهکارهای گفته شده بیان کنید.

با سلام و وقت بخیر.

۸ سال درگیر این مشکل بودم و خدا میدونه میتونستم چه کارایی بکنم اگه هیچوقت به این خودارضایی گرفتار نمیشدم. البته شاید اعتیاد من باعث شد نیروی اراده ی خودمو بشناسم وخودمو کشف کنم.الان البته درحال ترک هستم.
آقای زارع همه ی فایلای صوتی شما رو هر روز میشنوم. دلسوزی تون برای جوان امروز شدیدا قابل ستایش هست و واقعا به من که کمک کرد تا حواسم جمع بشه و اون “گرگ وحشی درون رو ضعیف تر کنم.

سلام دوستان.من یه سوال داشتم .من شروع کردم و حدود ۶ روز دووم اوردم ولی دوباره شروع شد وحالا از اول شروع کردم. ولی این حس بد بعد از این کار نحس رو چطوری از بین ببرم .چون این حال بد تا اخر روز باهام هست . ویک سوال دیگه .من همیشه نمازمو سر وقت میخونم و همیشه یاد خوا رو تو دلم زنده نگه میدارم ولییی گاهی اوقات با این که یاد خدا هست همین طور وسوسه میشم وتو این لحظات حس میکنم که توی این جدال خیر و شر .خیر نمیتونه بر من تاثیر بگذاره و از این موضوع خیلی ناراحتم . انگار زمان هایی که شهوت نیست همهچی رو به راهه و خیلی به خدا نزدیک شدم ولی وقتیی وسسوسه به سراغم میاد دیکه نمیتونم کنترل کنم.ممنون دوست عزیز .

همین که تونستن شش روز پاک باشی خودش خیلی کار مهمی برای این که حالت زودتر بهتر بشه به درگاه خدا توبه کن سریع خود اقای زارع هم گفتن که سریع توبه کنید* زمانی که وسوسه میشید ذکر بگید و صلوات برای من خیلی جواد سبحان الله خیلی خوبه با خدای خودتون حرف بزنید به یاد امام زمان باشید که اقا بااین کارمون بین خدا واسطه بشن که ما رو ببخشه و یک چیز دیگه هم یاد مرگ سریع این وسوسه ها رو میخابونه فکر کنید در همین حال عزراعیل دیگه وقتی بهمون ندن موفق و سربلند باشید در پناه امام زمان

سلام اقای زارع عزیز من همیشه خانه تنهام و همین عامل باعث ترک خودارضایی میشه و برای کنکورم باید همیشه درس بخون ولی خیلی روی حافظه ام تاثیر گذاشته واقعا خسته شدم از وقتی با سایت شما اشنا شدم بیست روز ترک کردم ولی باز هم به خاطر تنهایی .. دیگه خسته شدم واقعا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان یکی از راه هایی که میتونیم خودارضایی رو ترک کنیم به فکر و یاد امام زمان باشیم دوستان امام زمان خیلی غریبه بیان ما دیگه باعث نشیم که اقامون غریب تر بشه و دلش از ما هم برنجه

کارتون عالیه خدا خیرتون بده

به افریننده رنگین کمان
سلام من می خواهم یکی از تجربیات والایی که انسان با توجه به اون خیلی راحت می تواندخود ارضایی را ترک کند اشاره کنم
ان نماز است ؛ یعنی اگر شما نماز ظهر وعصر را بخونی به راحتی تا عصر شارژ هستی و دیگه حتی شیطان هم سراغت نمیاد واز شر وسوسه هم راحتی؛
براستی که حضرت محمد نماز را خیلی جالب به رودی تشبیه کرده است که هر مومنی هر شبانه روز خودرا در ان شست وشو می دهد
پس مراقب نماز های خود باشید
دکتر محمد رحیم پیشوندیان اسکویی

سلام
من کسی هستم که مدت هاست به این گناه اعتیاد شدید دارم شاید حدود ۱۰ سال میخواستم بپرسم چطور ممکنه این همه ضرر های جسمی و روحی که به خودم وارد کردم بعد از توبه کردن جبران شه
تو این چند سال این همه قول دادن به خدا و شکستن عهد چی میشه؟
من ناامید نیستم ولی گاهی اوقات این سوالات میان تو ذهنم و نمیدونم چی جوابشونو بدم لطفا کمکم کنین.ممنون

.
بله درسته این اعتیاد تخریب شدید داره اما چگونه قابل جبران هستن این مسئله طی ترک اون اعتیاد بر طرف میشه در واقع سهم ما ترک اون بیماری و دعا کردن ورعایت پرهیزهای خود ما هست وقتی پرهیز شروع بشه ، درمان روح وروان وجسم بااستفاده از پرهیزها و قدرت اراده خدا انجام میشه اون که چطوری جبران میشه وچطوری پاک میشین اون قدرت خداست و اراده خدا هست که بهتون کمک میکنه تا اون خسارات جبران بشه و شما بتونید زندگی همراه با پاکی پیش بگیرید، پس اون قدرت رحمت خداست که شما رو پاک میکنه.این چیزها فراتر از ذهن ما هستن اما همانطور که گفتم با رعایت پرهیزها، جستجوی راه حل ها، دعا سهمتونو انجام بدین مابقی دست خداست.

بله بسیار عالیست واقعا وقتی نماز به قصد عشق به خدا ونزدیکی او باشد و با همین نماز درون خود را پر کنیم ، شهوت کمتر و کمتر وکمتر در روح ما رسوخ پیدا میکنه.

سلام اقای زارع من همیشه خانه تنهام و پدر مادرم شاغل هستن چکار کنم و ده روز خودم نگه داشتم باز به خاطر تنهایی دوباره مرتکب این گناه لعنتی شدم

سلام،
ببخشید مزاحم شدم
من چند تا سوال مهم دارم
من ۱۶ سالمه
بنده مشکل خود ارضایی داشتم
که به لطف آقای زارع ترک کردم تو تابستون زمانی که هنوز مدرسه نمیرفتم و حدودا ۴ ماه پاک بودم.
دقیقا از زمانی که مدرسه ها شروع شد من هم عصر ها میخوابیدم و توی خواب عصر فقط،به شدت تحریک میشدم و خیلی اذیتم میکرد اما خودارضایی انجام نمیدادم تا ۳ ماه بعد از مهر،
دیگه بعد یه مدت خود به خود انگار همه چی اتعاق می افتاد و من هیچ اختیاری رو خودم نداشتم و توی خواب و یا بعد خواب بدون اختیار خودم اینکارو انجام میدادم،و دوباره مبتلا به این بیماری شدم،واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم ،حتی تو خواب دست از سر من برنمیداره، و علت اصلی برگشت من به سمت خودارضایی همین خواب عصره،چیکار کنم؟
و سوال دیگم اینه که تو مدرسه همیشه بچه های مدرسه حرف های ناجور میزنن.همه جور حرف بد و نادرست که هر چی میخوام خودم رو ازشون دور کنم باز میان سمتم،واین حتی یک استثنا هم نداره و همه بچه ها که کنارشون میشینی شروع میکنن به حرفای و ناخودآگاه بعد شروع مدرسه ها این هم یکی از علت های برگشتم من به سمت خودارضاییه،اینم واقعا نمیدونم باید چیکار کرد،هرچقدر هم که از بچه ها دوری میکنم باز میان سمتم.من حتی تو مدت امتحانات که یک ماه مدرسه نرفتم دوباره تونستم حدود بیست و چند روز ترک کنم اما به محض اینکه امتحانات تموم شد دوباره درگیر خودارضایی شدم .ازتون خواهش میکنم واسه این دوتا مشکل من یه راه حل کارساز بدین،ممنون

.
قبل از همه چیز باید اصول ترک خودارضایی را به خوبی پیاده کنید، فایل ۷قدم ترک خودارضایی در سایت هست میتونید گوش کنید و راهکارها را عملی کنید برای هر کدام از راهکارها هم به صورت باز شده راهکار دادیم ،
خواب عصر را در پرهیز بگذارید گرچه روزهای اول دچار سردرد وگیجی میشوید ولی ادامه دهید.
از دوستانی هم که محرک هستند خودتان دوری کنید اگر هم انها طرف شما امدند وشروع کردن به صحبت های ناجور صریح ومودبانه اعلام کنید دوست ندارید این صحبتهای منفی وشیطانی وشهوانی را بشنوید بگویید گوش های من ارزش آنها بالاست اجاز ه ندارند این صحبت ها را بشنوند و شرط دوستی با من پاک صحبت کردن هست.حتی اگر ناراحت شدند یا مصخره کردند اصلا مهم نیست، مهم رضایت خدا وآرامش شماست.در پناه خدا باشید

رسول خدا (ص):هیچ کس نزد خدا محبوب تر از جوان توبه کار نیست

سلام خدمت شما اقای زارع
با تشکر فراوان از تمامی زحماتتون ان شا الله که خداوند پاداش کارهاتون رو به بهترین وجه بهتون عطا کنه
سوالی داشتم از محضرتون اونم اینه که من سال ها که متاسفانه دچار این بیماری هستم و اوایل خیلی اعتیادم شدید بود اما بعد از انجام این کار سریع بعد از مدت کوتاهی یه جور انگار بدنم دوباره به حالت تعادل برمیگشت اما از امسال با این حال که با یاری خداوند واقعا خیلی کمتر شده (تقریبا میشه گفت از زمین تا اسمون نسبت به اوایل تفاوت هست و خیلی کمتر شده)اما اما از همین امسال با هر بار انجام این کار دقیقا احساس میکنم که هر بار که اینکارو انجام میدم مدت زمان بیشتری طول میکشه که دوباره بهبود پیدا کنم و انگار که حتی در بعضی موارد با گذشت مدت ها باز هم خوب نشده ایا به نظرت علاوه بر عوارض این کار ایا دچار بیماری شد؟(مثلا مشکلات تیروییدی یا هر عضوی که به هورمون ها ربط داره)
ممنون میشم پاسخ بدید
یه دنیا تشکر

سلام اقای زارعی من پدر مادرم همشیه سرکار هستن و من همیشه خانه تنهام و برای کنکور میخونم و همین تنهایی باعث گناه خود ارضایی میشه چکار کنم کمکم کنید دیگه خسته شدم ده روز ترک میکنم باز دوباره تو رو خدا کمکم کنید  

با درود به شما استاد زارع عزیز و همکارانتون و تمام دوستان گل

بسیار سیار بسیار سپاسگذارم، من پسری ۳۱ ساله هستم، ۶٫۵ سالی هست که خودارضایی میکنم(عادتم بود و هیچ لذتی واسم نداره دیگه، چند سالی هست که بی لذته و فقط صرف عادت به اندام جنسی خودم دست میزنم تا خودمو ارضا کنم در حالی که میدونم توهم زدم) و مدتیه که دنبال موفقیتم و میبینم که انگار خودارضاییم اولین مانع هست بر راه موفقیت مالی و معنوی، و چند روز پیش تصمیم گرفتم بگردم دنبال روش ترکش که به سایت شما رسیدم( توی سایت استاد عباسمنش در مورد سایت شما کاربران توصیه کرده بودن) و نهایتا اومدم چندتا ویدیو دیدم از شما و من الان چند روزی هست ترک کردمه و خداروشکر دیگه دنبال پورنوگرافی نیستم و لی ذهنم بشدت طی این سالها تخریب و اشغال شده بخاطر محتوای پورن و مرتبا ازارم میده، همش اون صحنه ها مرور میشن، قبل از شروع ترک فقط خواب های پورن در مورد خودم و محتوای سایتای پورن میدیدم ولی الان بجای اون خوابا خوابای بد و ازاردهنده ای از چیزای ترسناک میبینم که یادم نمیاد رست (فکر کنم اینها فقط واکنش ذهنی من نسبت به تغییر مسیرمه یا شایدم تمام این خواب ها اذیت و ازار شیطان بخاطر تغییر مسیر باشه درست نمیدونم) و من با تمام توان دارم به سمت خداوند حرکت میکنم، من میتونم براحتی ترک کنم و اراده قوی دارم خداروشکر، از وضعیتم یکم بگم شاید مفید بود برای دوستان، من مدتی خارج از کشور بودم که یک روز به پورن رو اوردم و اوایل بسیار جذاب بود و منم از خودارضاییم بشدت لذت میبردم و نمیفهمیدم که چجوری دارم خودمو نابود میکنم، الان ۶٫۵ سال از اون موقع میگذره و ۶٫۵ سال هست که دارم این کارو میکنم تا اینکه میبینم بشدت نیاز به همسر دارم (از روی شهوت) و مطالب استاد زارع عزیز رو که خوندم دیدم فعلا نمیشه ازدواج کرد و بشدت به مشکل بر میخورم پس فعلا تا چند ماهی باید دوره ترکمو بگذرونم تا بشه بعدش فکری کرد، این اواخر بشدت زندگیم تحت الشعاع پورن بود تا همین یک هفته پیش که حتی از خودم عکس و فیلم هم میگرفتم و به خودم میگفتم که بابا ایول تو میتونی بشی ستاره فیلم های پورن 😐 خوب همه اینها گذشته و من الان دارم هر روزم رو گذاری از خداوند بخاطر هدایت کردنم به سایت استاد عباسمنش و استاد زارع عزیزم و تمرکز بر روی موفقیت و پیشرفت و حرکت و مفید بودن میگذرونم و خدارو شاکرم که راهو به من نشون داد، من درخواست کردم و اون اجابت کرد و بخشید همه گناهانم رو، سپاسگذارم سپاسگذارم سپاسگذارم

.
خیلی خوش آمدین به کانال وسایت مس به طلا
آفرین به عزم واراده شما ، حتما فایل ۷قدم ترک خودارضایی را گوش کنید وراهکارهای آنرا عملی کنید، سپاسگزاری را همچنان ادامه بدین..
تا میتوانید از عوامل محرک دوری کنید
دوران سالیتود یا خلوت درون که در کانال گفته را حتما دنبال کنید
البته دوره کامل وجامع در حال اماده سازی هست منظور دوره خلوت درون را حتما بعدها تهیه کنید
بله اون افکار وزون که به شما حمله میکنند به نوعی سمزدایی از شهوت هست حتما قبل خواب دعا کنید..
شما بعد ۳ماه پاکی میتونید وارد دوره استحاله نیروی جنسی بشین و این انرژی جنسی را استحاله کنید
که ان شاء الله بعدها ازدواج موفقی خواهید داشت.

سپاسگزارم عزیزم، واقعا تشکر بابت اینهمه دست و دل بازی تو آموزش همچین محتوایی ، خیلی از محتوای سایت شما رایگانه که برای من میلیاردها تومن ارزش فقط مالی داره دیگه معنویش بماند که من احساس خیلی بهتری نسبت به قبل دارم و خداوند هم که همیشه همراه ماست فقط کافیه ازش بخوایم
راستش دیروز یکی از همکارام تو شرکتی که کار میکنم فوت کرد بنده خدا سنش زیاد نبود(یکم از من بزرگتر بود) نمیدونید چقدر ناراحت شدم ولی بعدش با تفکر مثبت فورا فرکانس ذهنی رو کنترل کردم و رفتم رو فاز شادی و خدا رو صدها هزار مرتبه روزانه سپاسگزاری میکنم به این خاطر که تا زندم این فرصت رو به من داده که به سمت خوشبختی از همه لحاظ و در تمام جنبه های زندگیم حرکت کنم و این واقعا یکی از مهمترین تحولات زندگی من هست، از شما عزیزان توی این سایت بی نهایت سپاسگزارم و از خدا میخوام شما و همکارانتون و اعضای سایت رو هم در دنیا و هم در اخرت شاد ثروتمند و سعادتمند کنه

درود به استاد عزیز (اساتید عزیز) و دوستان گلم

امروز اتفاق جالبی افتاد گفتم تعریف کنم شاید جالب بود براتون
امروز یک هفته از ترکم میگذره و خداروشکر به راحتی بر همه وسوسه ها غلبه کردم و با کمک خواستن از خداوند(همونطور که استاد عزیز اموزش دادن) تونستم حال و اوضاعمو ردیف کنم و کنترل ذهنم رو در اختیار بگیرم خداروشکر
امروز سرکار بودم که یک مرتبه دیدم یکی از همکارا که حدود ۳۷-۸ سالی داره داره یه فیلم ایرانی میبینه ولی اوایل من اصلا حواسم نبود تا اینکه دیدم محتوای فیلم پورنه (تصویری چیزی نداشت و یک سری ادم داشتن تو استدیو با صدا برای رادیو تو فیلم پورن ضبط میکردن)
حالا نکته چیه؟ هیچوقت این بنده خدا رو ندیدم بشینه همچین فیلم هایی ببینه با اینکه متاهله و دو بچه داره :/
و نکته بعدی اینکه یهو دیدم دارم فقط با شنود تحریک میشم و پاشدم از اتاق زدم بیرون فورا هدفونمو برداشتم و یه صندلی هم برداشتم رفتم بیرون نشستم و هدفن گذاشتم رو گوشام و شروع کردم به اهنگ هارد راک گوش دادن (از نوع بی کلامش) با صدای بلند و فقط از خدا میخواستم من رو کنترل کنه چون کنترلی نداشتم رو خودم و خیلی ازش درخواست کردم و کلی هم شکرگزاری کردم تا اینکه اروم شدم و به فاز عادی برگشتم ولی اهنگو قطع نکردم چون اون داشت با صدای بلند فیلم میدید و مجبور بودم اهنگ گوش بدم (که البته اهنگ توپیم بود D:)، میدونید، به خودم گفتم عجججججججججججججب، حالا من دارم پورن رو ترک میکنم بقیه دارن گرفتار میشن lol xD، بعدش این از ذهنم گذشت که انگار شیطان اگه شده با واسطه قرار دادن دیگران من رو مجبور میخواد بکنه که برگردم به مسیر قبلی ولی اینطور نیست، دوستان اصلا اینطور نگاه نکنید به قضیه، چون ما چندسالی پورن تماشا کردیم و خودارضایی امری عادی بوده برامون در نتیجه ضمیرناخودآگاهمون بره ریزی شده برای قرار گرفتن تو موقعیت هایی که پورن وجود داره (حالا بهر نحوی) و ما خودبخود(بواسطه ضمیرناخودآگاه که کنترلی روش نداریم) هدایت میشیم به این موقعیت ها و تنها کاری که ما باید بکنیم اینه که آروم آروم بره ریزی ضمیر ناخودآگاه رو تغییر بدیم، چجوری؟ با ارتباط دائمی برقرار کردن با خداوند، سپاسگزاری(حتما کتاب معجزه سپاسگزاری رو بخونید)، ایجاد باورهای قدرتمند در مورد عزت نفس (مثل “من قویترین ادم روی زمینم و قادرم با توکل به خداوند هر کاری رو شروع و به اتمام برسونم، من بهترین انسان روی زمینم، من روحی فوق العاده قوی دارم که فقط روشنایی توش وجود داره، من زیباترین مخلوق خداوندم، من اندامی بسیار زیبا و سالم دارم که به من قدرت میده تا با هر کاری رو انجام بدم و)، گوش دادن مرتب به فایل های استاد زارع عزیز و انجام تمرینات مطرح شده، ارزش برای خود قائل بودن اینکه به خودتون بگید من لایق بهترین هام پس خداوندا بهترین همسر و فرزند ، سلامتی پایدار وهمیشگی، طول عمر طولانی، ثروت بسیار بسیار زیاد و سعادتمندی در دو دنیا رو به من عطا کن (که بسیار باور قدرتمندیه و باعث میشه احساس گناه ازتون دور بشه)، و از همه مهمتر قرآن خواندن که دیگه بهترین کاریه که میشه انجام داد رو انجام بدیم تا بتونیم کنترل ذهن رو به چنگ بیاریم و نزاریم هرجا که میخواد بره

فراوان برای خوندن صحبت هام 🙂

با سلام. من ۲۲ ساله هستم وتصمیم داشتم خودارضایی رو ترک کنم.به نماز خواندم هم روی آوردم. اما فقط تونستم ۲۵ روز دووم بیارم. بعد از ۲۵ روز تصمیم گرفتم که یک ماه این کارو نکنم. اماباز هم زدم زیرش و یک هفته طول نکشید که این کار رو کردم. من فکر کنم دلیل اینکه تونستم ۲۵ روز این کار رو نکنم به خاطر این بود که قبلش خیلی این کار رو انجام دادم و داشت کم کم از این کار بدم میومد اما مشکل اینجاست که هر چه قدر طولانی تر میشه میل به این کار چندین برابر میشه به خاطر همین الان تصمیم گرفتم هفته ای دوبار این کار رو انجام بدم که بعد بتونم باز فاصله هاشو کنم و طولانی ترش کنم . البته نماز هم می خونم و بعد از هر بار که این کارو هم انجام دادم غسل نجابت می کنم و نماز توبه می خوانم. نظر شما چیه ؟ به نظر شما این روش خوبی برای ترک هست ؟

.
ترک یکباره بهترین راه هست ، فایل ۷قدم ترک خودارضایی را گوش کنید و راهکارهای آنرا عملی کنید.
فایلهای مربوط به سالیتود را هم گوش کنید چون به شما گفته میشه چگونه روی خودتون کار کنید وقتی از عوامل تنش زا، عصبانیت و رنجش های گذشته رها بشین دیگر طرف خودارضایی نمیروید.

راستش من در مواقع عصبانیت و رنج به خود ارضایی رو نمی یارم. دقیقا برعکسه. در مواقعی که خیلی حالم خوبه و احساس خوش حالی می کنم این کارو انجام بدم. در کل من زیاد عصبانی نمیشم. البته من موقعی حس کردم که این کارم بده چون بیش از حد داشتم انرژی جنسمو تخلیه می کردم. و به نظر من این کار زیاد درست نیست. اما فکر نکنم به مقدار کمش زیاد برای بدن ضرر داشته باشه. الان احساس خیلی بهتری دارم و از خودم راضیم. در ضمن من از این آدم هایی که میان اینجا خودشون رو حقیر می کنن خیلی بدم میاد.

درود به همگی

امروز بشدت درگیر شدم با خودم و نزدیک بود که لغزش کنم ولی سریع به خودم گفتم بابا این شیطانه ول کن نیست چرا نمیخوای بفهمی!!!؟؟؟ خواب بودم و مدام توی رختخواب داشتم به سکس فکر میکردم و به خودم میگفتم دیگه فایده نداره انگاری نمیشه کنترلش کرد و دوباره اون افکار مزخرف مریض پورن اومدن سراغم بهرحال بهر نحوی بود از رختخواب کندم خودمو و پاشدم برم تو سرویس بهداشتی کامل لخت شدم و به خودم گفتم بیخیال دیگه فایده نداره چقدر نگه دارم خودمو:| بازم به خودم گفتم اینا همش نقشس اینا همش وسوسه متوهمیه که تو مغز توئه اینا همش ضعف نیروی جنسی توئه که طی این مدت تخریبش کردی پس نکن اینکارو پس مهلت بده به خودت پس نزار شهوت به تو غلبه کنه، خداروشکر نجات پیدا کردم خدارو صدهزار مرتبه شکر بالاخره تونستم خودمو جمع و جور کنم و پاک بمونم امیدوارم بتونم با تمرکز به روی اهدافم از این مسیر بیمارگونه شهوتی بزنم بیرون یکبار برای همیشه
داشتم تو سایت استاد محسن مسعودی پور میچرخیدم که به یکی دو تا فایل رسیدم در مورد چشم چرانی صحبت میکردن ایشون، اخر ویدیو گفتن که برایان تریسی اخرین لحظه کنفرانسش تو تهران اخرین جمله ای که گفت این بود: برای رسیدن به موفقیت باید بتونید نیروی جنسی خودتونو کنترل کنید
این جمله همش با منه و سعی میکنم هر روز به خودم یادآور شم
دوستان برای رسیدن به اهداف و آرزوهامون باید باید و باید نیروی جنسی رو کنترل کنیم وگرنه هیچوقت به موفقیت نمیرسیم
مرسی

درود به همگی و استاد عزیزم
خیلی جالبه، دیروز توی خیابون داشتم قدم میزدم دیدم یه خانم زیبا روی با پوششی که حواسو جمع میکنه به خودش داره درست جلوم راه میره و یک لحظه محو حرکت کردنش شدم که یهو به خودم گفتم “مواظب باش، در کمینته، میخواد از لحظه لحظه استفاده کنه تا تو رو به وسوسه بکشه، این شیطانه فورا چشم دوختم به زمین در حین قدم برداشتن و یک لحظه توجه کردم به مرد اطراف که از همه ادما فقط ایشونو نگاه میکنند و گفتم که نگاه کن تو رو خدا همه دنبال چشم چرونین، دوستان گلم شیطان هیچ قدرتی نداره، شیطان اصن عددی نیست مگه اینکه ما از خدا دور بشیم همین، هر جا روشنایی نیست پس تاریکی هست، قدرت روشناییه ، تاریکی هیچ قدرتی نداره 🙂

به خدا
با تشکر از آقای زارع و همکار خوبشون آقای سلیمانی عزیز
میخوام از تجربه خودم براتون بگم:
دقیقا یادم نیست چه زمانی شروع کردم به اینکار ولی نوجوون بودم و به صورت کنجکاوانه دست به اینکار زدم و این اتفاق برام افتاد که کم کم توی
چرخه ی خودارضایی افتادم,اوایل با اینکه اذیت میشدم ولی تمایل زیادی نداشتم که ترک کنم ولی بعدها خیلی اذیتم میکرد و راه های زیادی واسه ترک این موضوع بکار بردم اما نتونستم ترک کنم.
بعدها با دوستام توی محلمون یه مسجدی بود اونجا میرفتیم و خوشبختانه یکی از بچه ها متوجه شد که من خودارضایی میکنم چون توی چهره ام کاملا مشخص بود این موضوع یه روز اومد بهم گفت محمد میدونم که اینکار رو میکنی حالا اومدم بهت کمک کنم و بهم گفتش که چیکار کنم ( همون آدم هم لطف خدا بود ) حدودا یک ماه تونستم کنار بذارم و انرژی فوق العاده ای بهم برگشته بود ولی رفته رفته باز این عادت بد رو شروع کردم و مسجدم دیگه نمی رفتم این موضوع ادامه پیدا کرد تا چند وقت پیش که با سایت آقای زارع به صورت اتفاقی آشنا شدم البته اینم بگم قبلش خیلی راهکار های های دیگه رو انجام میدادم اما نتیجه نمیگرفتم چون اندازه آقای زارع تخصصی نبود و خیلی رو موضوع ریز نشده بودن و همین طور ممکن بود از طرف شخصی نوشته نشده باشه که قبلا به این موضوع گرفتار شده باشه,خلاصه فایل های ایشون رو گوش دادم و خدا رو شکر تاثیراتشو گذاشت هر چند چندباری باز مرتکب به این خطا شدم ولی باز هم نشستشم گوش دادم و این سری تا به اینجا فک کنم نزدیک ۳ هفته ای هست که اینکارو انجام ندادم البته نشمردم روزارو و دقیق نمیدونم ولی همین رو بگم که خیلی حالم خوبه خداروشکر میکنم!!!!

دوستان خودارضایی هیچ فایده ای برای بدن نداره و شما رو تو یه چرخه ی اعتیاد جنسی میندازه که تمام زندگیتون رو مختل میکنه,کلی عوارض بدنی داره و باعث میشه آدم ناامید بشه از خودش و خدای خودش که بدترین چیزه! همیشه بدونید چی رو دارید تکرار میکنید چه عادت و رفتاری رو دارید تکرار میکنید اگه عادت و رفتار بدی باشه اون توی ناخودآگاهتون نقش میبنده و به یک اعتیاد تبدیل میشه و اگه بد باشه خیلی اذیتتون میکنه.
برای من فک کنم ۵ ۶ سال طول کشید تا به این نگرش برسم حسرت نمیخورم چون باید این مراحل رو طی میکردم و آگاهی بیشتری کسب میکردم وگرنه به این درک و آگاهی نمیرسیدم.
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم امیدوارم اگه اعتیاد پیدا کردین زودتر رها بشین و به زندگی عادیتون برگردین.

درود به داداش محمد عزیز
خوش اومدی به جمعمون، خداروشکر خدارو صد هزار هرتبه شکر که مرتب به تعداد ما کاربران این سایت افزوده میشه، بله منم درست مثله شما هیچوقت نشد بخوام ترک کنم و روش بمونم ولی استاد زارع عزیز نمیدونم حقیقتش چجوریه ولی ایشون رو من همون اول دیدم روی من تاثیر بسیار زیادی گذاشتن و کاملا سرد کردن میل جنسب من رو و گفتم خداروشکر دیگه تمومه و من هم الان حدود دو هفتس که پاکم و همیشه پاک خواهم بود، و این نوید رو بدم به شما که در مسیر موفقیت ثروتمند شدن و سلامتی و خوشبختی در تمام جنبه های زندگیتون قرار گرفتید
امشب من رفتم باشگاه بدنسازی مثل همیشه رفتم روی دوچرخه و دیدم که اونقدر انرژی دارم که اگر سه ساعتم دوچرخه بزنم تموم نمیشه و به خودم گفتم اینم از استحاله نیروی جنسی، واقعا فوق العادس، همیشه بزور ۱۰۰ کالری میسوزوندم رو دوچرخه ولی امشب بدون هیچ امادگی قبلی تا ۳۰۰ کالری رفتم به راحتی، طوری که به خودم گفتم نکشی خودتو حالا D: ولی دیدم چقدر انرژی دارم و خیلی عالیه وقتی که تو انرژی جنسی رو با ورزش مصرف کنیم بسیار نشاط بخش و هیجان انگیزه
خدایا شکرت

سلام و صد درود به شما دوست خوب و عزیزم
ممنونم از محبتت مرسی خدا رو شکر که تو این جمع روحانی و الهی هستم و خدا رو شکر می کنم که شما دوست عزیزم هم توی این جمع هستی و پاک بودن رو تجربه می کنی امیدوارم که تک تک لحظاتت پر باشه از عطر و یاد خداوند و همیشه پاک بودن سرشت و راهت باشه چرا که هیچ راهی بهتر از از راه و روش خداوند نیست چونکه ما فقط با خداست که می تونیم تجلی پیدا کنیم و به خواسته هامون برسیم.همیشه باید یادمون باشه که خدایی داریم که همیشه حواسش بهمون هست و دوستمون داره.
درسته دوست عزیزم منم با آموخته های آقای زارع خیلی راحت کنار اومدم و به دلم نشست و خدا رو از این بابت شاکرم که بنده ی خوبی مثل آقای زارع و شما و سایر عزیزان رو جلوی راهم میذاره,انشاالله من و شما و سایر دوستان در مسیر تعالی و رشد و احساس خوب توام با ارتعاشات مثبت سلامتی , ثروت و خوشبختی هر چه باشیم .
خیلی خوشحالم که این تجربه ی زیباتون رو با ما به اشتراک گذاشتین واقعاً لذت بخشه خوندن موفقیت و اینکه تونستین کارایی بکنین که توی گذشته باهاش چالش داشتید,خدارو شکرت امیدوارم همیشه انرژی داشته باشی و انرژی جنسیتم توی مسیر درستش استفاده کنی.

درود خدا و فرشتگانش و همه موجودات بر تو داداش محمد گلم و استاد عزیز و دوستان عزیزم

مرسی مرسی عزیزم، بله خداروشکر توی مسیر درستی قرار گرفتیم و داریم با سرعت زیادی به سوی موفقیت در تمام جنبه های زندگیمون قدم برمیداریم، خداروشکر که این فرصت رو به ما داد، خداروشکر که تا زنده ایم این فرصت رو به ما داد تا قبل از مرگ خوشبختی محض رو تجربه کنیم، خداروشکر که تو و استاد زارع عزیز و دوستان گلم توی این سایت رو به من داده ، خداروشکر که وجود مقدسمون رو شناختیم و باهاش به هماهنگی رسیدیم، خداروشکر که میل جنسی رو به ما داده و با اینکه یه مدتی هدرش دادیدم ولی یک روز تصمیم جدی به استفاده صحیح ازش گرفتیم و خداوند هم فورا مسیر درست و سعادت رو پیش روی ما گذاشت، خداروشکر که ماها رو اینجا دور هم جمع کرده تا با عشق تجربیاتمون رو با هم به اشتراک بزاریم و به هم امید بدیم، خداروشکر که طول عمر طولانی به ما داده، خداروشکر که سلامتی به ما داده، خداروشکر که قدرت تفکر به ما اسنان ها داده تا با تغییر مسیرمون زندگیمون رو کاملا متحول کنیم

دوستون دارم

سلام صد درود بی پایان خدمت شما دوست عزیز و گلم
خیلی ممنونم دوست عزیزم شما به بنده و سایر دوستان لطف دارید امیدوارم که لطف بی پایان خداوند روزی دهده راه شما باشه و شما رو در این مسیر پر برکت و پربار یاری بده که خداوند بهترین یاری ده و رهنماست.
الحمدلله که به این نگرش زیبا دست پیدا کردین و راه خودتون رو شناختین من به نوبه ی خودم برای شما دوست عزیزم و سایر دوستانم که در حال بهبودی خودشون هستن آرزوی توفیق و سلامتی دارم و برای آقای زارع مغفرت و ثروت روز افزون و جاری در زندگیشون رو از خداوند منان خواستارم.

سلام من امروز رو پنجم هستش که ترک کردم و خیلی خوشحالم
ممنون از وب سایت عالیتون
همیشه پیروز و سربلند باشید که در پی رفع یکی از بزرگترین و سرپوشیده ترین مشکل جامعه هستید

خدا را شکر که پاک هستین بسیار خوشحالیم وخدا را شاکریم ان شاء الله همچنان در این مسیر موفق وموید باشید.

سلام.آیا خود ارضایی تاثیری هم در کوتاهی قد داره؟

منبع موثقی که دال بر اینکه خودارضایی باعث کوتاهی قد میشود نیست.

سلام دوستان خوبم حتما حتما حتما برین و گناه هان کبیره ایت الله دستغیب رو حتما همین الان بخونید مورد دهم و حدود صفحه ۳۶۴ تا ۳۶۶ هستش اگه اشتباه نکنم انقدر وحشتناک هستش در مورد ضرر هاش که مطمعنم برای همیشه سمتش نمیرید التماس دعا

درود به همگی

این یکی دو هفته بشدت دچار لغزش شدم و فکر کنم حدود سه باری خودارضایی کردم، علتش اینه که اولا هنوز قدم ششم رو توی فایل های ترک اجرا نکردم و علت مهمتر که فکر کنم علت اصلیه اینه که هنوز هات اسپات رو روی سیستمم دارم و به راحتی میتونم برم تو سایتای مختلف و بشدت هم وسوسه شدم و اینکارو کردم و بازم رفتم طرف پورن ولی خوب الانی که دارم این متنو مینویسم دارم میرم برای پاک کردنش هر چند که خیلی سخته خیلی خیلی سختمه قند شکنو پاک کنم چون استفاده های مفید هم داره و خوب چاره ای نیست چون همونطور که استاد گفتن باید همه عوامل تحریک کننده از بین برن، این آخرین دروازه جهنمی هست که هنوز باز نگه داشتمه و الان با اینکه اصلا راضی نیستم از پاک کردنش (چون ناخودآگاهم میخوادش و همش داره بهم میگه که بزار باشه بابا دیگه هیچی پورن نمیتونی ببینیا) ولی میخوام اینکارو بکنم و توی یه بازه زمانی ۳ ماهه حداقل نرم طرف نصب کردنش تا ببینم چه نتیجه ای حاصل میشه، جالب اینکه من هیچ فایل سکسی رو سیستمم ندارم ولی چون نت پرسرعتی دارم راحت میتونم آنلاین با قندشکن ویدیو ببینم، این عامل تا الان باعث شده چندبار وسوسه شم و شدیدا لغزش کنم، خدایا هوای منو داشته باش من دارم میرم جلو لطفا ازم محافظت کن و نزار افکار چرت و پرت جنسی بیاد طرفم دمت گرم

سلام
من از طریق آپارات با سایتتون آشنا شدم وتمام مطالبی که راجع به خود ارضایی گفتید کاملا درسته همه مطالب راجع منی که به این گناه دچارم و میگم از فردا شروع میکنم ولی باز میرم سراغش درسته مخصوصا سایت پورن که مثل مواد مخدره که بری توش امکان نداره خود ارضایی نکنی
من از ۷ قدمی که گفتید قدم ۶و۷ که باید با کسی ارتباط داشته باشی رو ندارم واقعا ندارم .
در کشوری زندگی میکنیم که رفیق به رفیقش نمیاد این مطلب رو بگه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام آقای زارع
سلام خانم سلمانی
خدا قوت
به قدری قشنگ حرف می زنید و ویدئوهای شما تاثیرگذار هستند ، کسی که به خودارضایی مبتلا نیست هم مشتاق شنیدن و جمع آوری اطلاعات است چون محصولات شما فقط در مورد خودارضایی نیست درباره خدا و معنویت ، امدادهای غیبی خداوند و کلی مطالب آموزنده ی دیگه است که ایمان ما را قوی می کند. فقط خدا می دونه چند نفر با دیدن این ویدئو راهشون را پیدا کردند و چندین نفر که فکر نمی کردند به خودارضایی مبتلا هستند تونستند با همین ویدئوهای رایگان خودشون را درمان کنند. من خودم هر وقت گوش می دهم گریه ام میگیره نمی دونم برای چی؟ فکر می کنم حرف هایی است که خدا می خواهد به من بگوید ولی توسط شما.

سلام من از بچگی بدون آگاهی وارد خود ارضایی شدم و سر کنجکاوی بکارتم و از دست دادم تازه بعد دوسال فهمیدم که بکارت چی هست الان چند ساله که درگیر این موضوع هستم و دچار عوارضش هم شدم ، الان بعد از سیزده سال ترس از دکتر رفتن و استرس اینجا مسیج میدم، مدتیه که درد دارم و با هزار استرس سونو رفتم و در آخر گفته باید معاینه بشی که باز روم نمیشه، دارم عذاب میکشم ، مطمئن هستم که بدون لمس ارضا نخواهم شد ، الان شش ماهه در دوره آشنایی با زدم هستم و ایشون ازین موضوع خبر دارن البته همینکه باورم کردن خداروشکر ، تمام نگرانیم اینه که مشکلی پیدا کرده باشم یا نتونم رابطه جنسی نرمالی با همسر آیندم داشته باشم، در کودکی وقتی فهمیدم چه بر سر خودم اووردم دائم گریه میکردم و ترس ازینکه کسی بفهمه و باور نکنه، باز برای اینکه ازین حال در بیام دست به این رفتار میزدم، الان بشدت عصبی و افسرده شدم، تمرکز درستی روی کارهام ندارم و پر از استرسم،نمیدونم اصلا این موضوع حل میشه یا نه برای معاینه رفتن هم استرس شدید دارم از ترس قضاوت و خجالت ، الان به اصرار زدمه که بفکر افتادم کاری بکنم، بنظر شما با ترک این عمل میتونم رابطه موفقی بدون خود ارضایی در حین رابطه با همسر داشته باشم؟ ای کاش آموزش درست وجود داشت ، چقدر این اتفاق دردناکه برای دخترها ، امیدوارم پدرمادرهای امروزی آگاهانه تر رفتار کنند و آموزش درست به فرزنداشون بدن، البته ترجیهم این بود که مسیجم خصوصی باشه و تو صفحه نمایش داده نشه ولی انگار برای دیدن جواب شما چاره ای جز این نیست، ممنون به هر حال برای اطلاعات خوبتون

خدا را شکر که زد شما این موضوع را درک کردن وقتی او کنار شماست پس به خدا توکل کنید برای رفتن به دکتر در صورتیکه لازم باشد..
۷قدم ترک خودارضایی را گوش کنید بله با ترک خودارضایی کاملا میتوانید رابطه خوبی با همسرتون داشته باشید.
دوره استحاله نیروی جنسی را جهت دیدن یکسری آموزش ها حتما به یاری خدا تهیه کنید.در پناه خدا باشید

سلام آقای زارع.چند تا سوال داشتم.اول اینکه من قبلا بسیار وابسته به خود ارضایی بودم و هفته ای چند بار این کا رو انجام میدادم اما الان چند ماهی یک بار اتفاق می افته.آیا این هم اعتیاد به حساب میاد و من هم باید تمام اون مراحل رو انجام بدم؟
دوم اینکه چطور میتونم فرد مورد اعتمادی که اونهم دچار خود ارضایی باشه پیدا کنم وقتی به قول خودتون هیچکس دوست نداره راجع به این موضوع صحبت کنه؟
با تشکر

بله خودارضایی ماهی یکبار هم ضرر دارد و کم کم باز شما را وارد آن چرخه اعتیاد میکند پس کاملا باید قطع شود..
برای پیدا کردن همدرد میتوانید به انجمن معتادان جنسی گم مراجعه کنید انجمنی کاملا رایگان وامنی هست که بتوانید روی خودتون کار کنید ..در اینترنت سرچ کنید انجمن را و آدرس وشماره تلفن پیدا خواهید کرد.

سلام و خسته نباشید بابت سایت و مطالبه خوبتون
من شنیدم پایان ه ی دکترایی از یک دکتر آلمانی هست که درباره ی خودارزایی و مسایل مربوط صحبت کرده میخواستم ببینم همچین شخصی وجود داره ؟ اگه هست میتونید فایل pdf رو قرار بدید.


در این باره اطلاعی نداریم

سلام آقا زارعی عزیز.
ممنون بابت مطالب عالی و موثرتون به سوال داشتم
آیا فرد در حال خودارضایی باشه اما قبل از بیرون ریزی دست از کار بکشد ضرر و زیان هایی گریبان گیر او خواهد شد
ممنون میشم اگر پاسخ بدید

بله چون باز همان عمل را انجام داده و باز نوعی فشار جنسی برای خود ایجاد میکند.

با عرض سلام و خسته نباشید خدا پدرمادرتون رو بیامرزه واقعا شما ناجی من هستین الان دو هفتس خود ارضایی رو کنار گذاشتم و سوالم اینه چه مدت طول میکشه تا بعد ترک محتلم بشم؟؟؟؟

خدا را شکر برای پاکی شما.اصلا زمان مشخصی ندارد و بعضی افراد بلافاصله بعد از ترک محتلم میشوند و بعضی خیر ..

یادم رفت این حرفمو تو نظر قبلیم بگم ولی خب حیفم میاد نگم
در طی این مدتی که تو ترکم ی جایی توسط ی ادم مریض انگیزه ی خود ارضایی شدیدی بهم دست داد و عطش بدی وجودمو گرفته بود اما تو همون لحظه یاد حرف خدا تو قران افتادم و درواقع یه امید و هدف برای هدف اصلیم به وجود اومد اون حرف خدام راجب حوری های بهشتی بود خدا تو قران می فرماید که زیبایی زنان روی زمین یک صد هزارم حوری های بهشتی هم نیست یعنی یچیزی بالاتر از معیار های ما و اون دنیا برام انگیزه ترک شده نمیدونم این خوبه یا بده ولی هرچی هست که تاحالا منو نگه داشته

سلام من ۳۷ روز پاک بودم
این پاکی بعد از ۷ سال خودارضایی بدست امد و بعد از ۳۷ روز اعتماد به نفس خیلی قوی تر و حال خوبی داشتم
دوباره آلوده شدم و دوباره دارم برای پاکی همیشگی میجنگم

سلام

واقعا به شما تبریک میگم . ۳۷ روز واقعا عالیه . ان شاالله که حتما برای همیشه پاک و مطهر میشی و از زندگی نهایت لذت رو میبری دوست من

برات دعا میکنیم و شما هم برای ما دعا کن 🙂

سلام
امیدوارم عبادات شما مورد قبول درگاه حق قرارگیرد و سلامت باشید . چند ماهی میشود که با سایت مس به طلا آشنا شدم و بسیار خوشحالم که تلاش میکنید خودارضایی را اونجور که باید معرفی کنید. خیلی وقته که دچار این بیماری و اعتیاد هستم . اونقدر طولانی که خیلی از فرصتهای زندگی را به دلیل حقارت نفس ناشی از خودارضایی از دست دادم . بارها و بارها کلیپهای شما را دیدم و سعی کردم تکنیک های شما را برای کنار گذشتن خودارضایی به کار ببرم . ولی هر بار بعد مدتی شکست خوردم . درست نمی دانم چند بار توبه شکستم و پشیمان و نا امید شدم . آخرین بار هم همین چند روز پیش بود . خیلی خستم و نا امید خیلی . ولی حالا میخواهم علیه خودم انقلاب کنم و از شر ناپاکی رها شم و به آرامش برسم . و امروز شروع کارمه . با خودم عهد کردم هر روز به این سایت سر بزنم و این پیام خودم و دیگران را بخونم و انگیزه بگیرم از شروع کار و تصمیمی که گرفتم . امید دارم با ایمان خودم و دعاهای شما و البته با کمک راه حل های این سایت و جناب زارع به پاکی برسم . ببخشید طولانی شد ( همیشه یادتان باشد . تاریکترین لحظه شب قبل طلوع خورشیده )

ممنون از شما و از شما هم قبول باشه ان شاءالله
بسیار تصمیم عالی گرفتین ، سعی کنید در فایل ۷ قدم ترک خودارضایی هر انچه را گفته شده عملی کنید و هر روز خود را بخدا بسپارید و مراقب محدودیت های خود باشید و آخر شب برای یک روز پاک شکرگزاری کنید از طرفی روز به روز پاکی بگیرید و اصلا به آینده فکر نکنید تمام تلاشتونو برای همان روز انجام بدین.

سلام جناب زارع
من پسری ۱۸ ساله هستم که از ۱۴ سالگی خودارضایی میکنم.شاید تا یک سال بعد از اینکه شروع کردم به خودارضایی عوارض و مضراتش رو نمیدونستم اما بعدش که فهمیدم تصمیم به ترکش گرفتم. خیلی تلاش کردم و نشد که نشد. مدت زمان ترکم از ۲ روز بود تا ۴ ماه ولی متاسفانه هر بار بعد از اینکه دچار لغزش میشم ناامید میشم .یه حسی بهم میگه تو اینقدر بی اراده ای که حتی نمیتونی به قولت با خدا وفا کنی.بعد از لغزش اینقدر ناامید میشم که تا ۴ روز پشت سر هم هروز خودارضایی میکنم.
به لطف شما الان دو هفته پاکم ولی میترسم اگه دوباره لغزش کنم و همون داستان همیشگی.راستش این دو هفته دستاورد بزرگی نیس واسم چون همون طور که گفتم ۴ ماه هم رکورد زدم
مرسی از زحماتتون

در فایل ۷قدم ترک خودارضایی ما گفتیم که بر اراده خود برای غلبه براین بیماری حساب نکنید و با اراده خداوند و کمک گرفتن از شخصی که قبل از شما در این مسیر بوده و پاکی گرفته جلو برین
آگاهی های خود را در زمینه این بیماری از بطری کانال وسایت های معتبر وکتب معتبر بالا ببرید عواملی که باعث لغزش شما شده را بررسی کنید تا دفعه بعد تکرار نکنید
پرهیزهایی که تعیین میکنید را از آنها مراقبت کنید و قبل پاسخ دادن به وسوسه فکر شهوانی را نزد همیار خود فاش کنید جون شهوت اگر فاش شود ضعیف میشود اما اگر در ذهن باقی بماند قدرت ان میشود..
دعاهای روزانه و صحبت با خدا داشته باشید و مدام کمک بخواهید.

درضمن یادم رفت تو نظر قبلیم اینو بگم .
من بعد از این ۴ ۵ سال خودارضایی عوارض شدیدی دارم . مثلا حافظم کمتر شده و زیر چشمام گود افتاده . ولی چیزی که خیلی نگرانم میکنه اینه که دید چشمام خوبه اما یه دانه های سیاهی جلوی چشمام میاد بعضی وقتا که خیلی رو اعصابمه. تحقیق کردم دیدم بیماری مگس پران هست . آیا این بیماری بعد از ترک خوب میشه؟

بهتر هست با پزشک متخصص در این زمینه صحبت کنید برای درمان بیماری چشم هاتون بله ضعف بینایی از عوارض خودارضایی هست اما این مسئله ای که ذکر کردین بهتر هست زیر نظر متخصص بررسی شود.

سلام
برای کاهش میل جنسی چه غذاهایی، میوه هایی، دمنوش ها و یا داروهایی مناسبه؟؟؟؟

سلام خدمت شما یکی از دلایل اینکه من تا به الان خودارضایی میکردم چشم چرانی به خود هست نه به دیگران خواهش میکنم کمکم کنین

سلام و عرض ادب
طبق اموزش های استاد زارع قدم ششم اینه که وسوسه مونو به شخصی اغراق کنیم ولی من چنین شخصی رو ندارم لطفا اگر کسی مشکل منو داره و میخاد ب صورت گم به هم کمک کنیم به جمیلیم پیام بده barzegar.ali5@gamil.com
با تشکر از زحمات استاد زارع

سلام ازتون ممنونم که به این موضوع اهمیت میدید و خیلی زحمت کشیدید.
من در کودکی شاید ۵ یا ۶ سالگی با عروسک پلاستیکی سفتی که داشتم این مسئله و کشف کردم و همون زمان اعتیاد شدید پیدا کردم و با تمام عوارضی که برده شده بدون اینکه از این اتفاق کوچکترین آگاهی داشته باشم در گیر بودم.یادمه هر هفته بر اثر زکام یا دلدرد تو مطب دکتر بودم و به دفعات بر اثر ضعف شدید غش میکردم.در حدود ۱۵ سالگی فهمیدم که چی به سرم اومده و خواستم کنار بذارم اما نمیشد تا وقتی داروهای اعصاب و روان رو پیدا کردم و بدون اینکه مشکل اصلی را به پزشک ها بگم داروهای اعصاب رو تا حدود ۴ سال استفاده کردم و با عوارض وحشتناک اونها هم ساختم و وقتی ازشون خسته شدم و داروها را قطع کردم دوباره گرفتار خودارضایی به طرز دیوانه وارتری شدم و مجبور شدم دوباره دارو بخورم.تا ۴ سال دیگه من دارو میخوردم و از داروهای اعصاب عاجز شدم و به داروهای گیاهی و هورمونی رو آوردم که خوددرمانی با این داروها هم عوارض خودش رو بر جسم من به جا گذاشت.یادمه به درجه ای از اعتیاد روانی رسیدم که درحضور دیگران و به خیال خودم مخفیانه به این گناه مرتکب میشدم. من در دانشگاه شست تحصیلی خوردم و نتونستم درسم را تا الان تمام کنم.و تا پارسال توهم باکره نبودن مرا عذاب داد. تا اینکه یک داروی گیاهی آرامبخش به من اثر مثبت گذاشت و تونستم به کمک اون تا سه ماه پاک باشم اما متاسفانه با یه خوددرمانی و اشتباه دیگه که میخواستم حالم بهتر بشه دوباره به دام این مصیبت افتادم و الان شاید ۳روزه که پاکم اونم چون خیلی خسته بودم وگاه گاهی وسوسه ضعیفی رو رد میکنم.
من حالم خیلی بده و در اون سه ماهی که پاک بودم تنها درگیری دهنی من این بود که چرا در اون سن کم خدا منو در معرض این خطر رها کرد و چرا هیچ مربی برای من نبود که مرا نجات بده و من خیلی نابود شدم.بارها به فکر خودکشی افتادم اما جرئتشو ندارم.موقعیت ازدواج هم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ خانوادگی ندارم.در این سال ها هرچقدر برای ازدواج کردن بال بال زدم هیچ اسبابی فراهم نشد. فرصت ها از دست رفته و من موندم و اعتیادم و عوارضی که معلوم نیست چه مدت بعداز ترک منو رها کنند و خداحافظی با دوران جوانی که میتونست با موفقیت های چشمگیری سپری بشه اما جلو چشمان کور من به تاراج شهوت و تنبلی رفت.
هیچ وقت نمیتونم خودم رو ببخشم.و خدا رو و خانواده ای که مواظب من نبودند.
فکر میکنم سرنوشت من از همه کسانی که مبتلا بودند و هستند تلخ تر است و پشیمانی و درد عمیقتری را تجربه کردم و زحمت سه ماهه ای که به راحتی بر باد رفت.
من سه روزه که تو این صفحه این م و همه صوت ها را گوش کردم.و قصد دارم در انجمن SA هم شرکت کنم. دیگه نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم. چه طور به خودم حالی کنم.نمیدونم چی پیش میاد.چه مدت دیگه پاک خواهم موند و دوباره چه اتفاقی خواهد افتاد.من با این وضعیت و لغزش سنگین آینده مرگ آلود و بی حیثیت خودم رو تصور میکنم. و واقعا درمانده ام.

نه شما تنها کسی نیستین که دچار این درد مهلک هست اصلا از رحمت خدا ناامید نباشید و همه چیز به زمان ان به وقوع می پیوندد، حتما به انجمن SA مراجعه کنید و با گوش ودل ببینید چه کاری از شما خواسته میشود تا انجام دهید ، برای رسیدن به یک خواسته باید توجه مثبت داشته باشید نه اینکه با درمانده گی دنبال خواسته خود باشید.

سلام جناب زارع من درروزهای نقاهت بعد از متاسفانه لغزش شدید بعد از سه ماه پاکی هستم و همچنان دارم ویدیوهای شما را هرروز میبینم و بسیار استفاده میکنم و واقعا متشکرم. آرزو دارم که این لطفی که شما از خدا دریافت کردید من هم دریافت کنم.
در راستای بحث درمورد خودارضایی در حیوانات من از کسانی که محیط زندگی اون ها در کنار حیوانات هست شنیدم که گربه ها وقتی جفتی نداشته باشند این کار رو انجام میدهند و حتی به بوی آدمیزاد از جنس مخالفشون واکنش میدهند و شنیدم قضیه گربه ی ماده بدون جفت را که سگ را با حرکات و سرو صدا اغفال میکنه و اگر صاحب خانه نمیرسید
و فکر کنم گربه ها بی حیا ترین موجودات از نظر جنسی هستند.

..‌
ممنون از شما وهمراهی شما ..
ما وارد مباحث جنسی حیوانات نمی شویم چون اگر آزاد باشند کاملا به روش طبیعی زندگی میکنندطبق فطرت خودشان.

دو سه سال هست . ولی یک سال گذشته خیلی سخت تر تلاش کردم که ترک بکنم

تا دیروز افکار یاس و پایان دادن به زندگی و به پایان رسیدن راه را داشتم امروز شما دوست عزیز با آشتی دادن من با خدا و دین باتلاق لجنزار منو به رود روان تبدیل کردی. ممنونم از خدا که چنین رسالتی رو تو فکر شما انداخت و ممنون از شما که به خوبی انجامش دادی.
یه دنیا متشکرم

با سلام

خدا را بی نهایت شکر و سپاس به خاطر انگیزه و امیدی که در شما بوجود آمده.

بله، نا امید فقط شیطانه وگرنه انسان که اشرف مخلوقات هست با قدرتهای بی نهایت، اصلا نباید غمگین و ناامید باشد

موفق و سلامت باشید و با قدرت در مسیر پاکی به پیش بروید

سلام
اول میخوام از دوست خوبمون اقای زارع تشکرفراوان بکنم و میدونم در این راه حتما سختی زیادی کشیدید و خودتون از اون کار خلاص کردید براتون کلی خوشحالم و این امید به ما دادید که عزممون جدی تر کنیم.
تون که دیدم خیلی خوشحال شدم که تخصصی به این کارپرداختید وانچه پیداست زحمت و تلاش زیادی برای این همه تهیه اطلاعات و وقت و درست کردن و..صرف کردید انشالله خدا بهترینها را به شما بده
چیزی که میخواستم اعتراف کنم باورش شاید برای بعضی ها سخت باشه که الان۳۰سال دارم وتقریبا ۱۷سال دارم خود ارضایی میکنم یعنی از چهارم و پنجم ابتدایی الوده این کار شدم حتی روزهایی هست که ۱۰یا ۱۲بار این کار میکنم در وافع خود ارضایی ملکه ذهنم شده و خیلی خیلی لطمه روحی روانی جسمی خوردم و از نظر تحصیلات وکاری کلی بمن ضرر رسوند
میدونم برای ترک کردن راه بسیار سختی درپیش رو دارم اما بازخدا رو شکر میکنم که من با خیلی خوبتون اشنا کرد و یک امیدی به دلم تابید امیدوارم در کنار شما عزیزان بتونم با راهنماییها و توصیه های ارزشمندتون این عمل ترک کن
والان یک روز پاکم که کلی دارم ازش لذت میبرم
باز هم ممنون

بسیار ممنون از شما و خدا را شاکریم که در مسیر پاکی هستین
بسیار عالی و ثابت قدم باشید ان شاءالله در این مسیر

سلام من چند روش بسیار بسیار قدرتمند رو که با استفاده از ضمیر ناخوآگاه باعث ترکتون میشه رو براتون مینویسم که اگر دقیق و کامل به اون ها عمل کنید ترک میکنید
روش اول.. تلقین کنید که اصلا خود ارضایی وجود نداره یا اصلا نمیدونید که خود ارضایی یعنی چی باید این رو تکرار کنید و باورش کنید که وجود نداره اگر هم اوضاع خراب شد به خودتون بگید بزار فردا برم از دوستم بپرسم که استمنا چیه.شما با این کارتون تلاش ضمیر نا خوداگاهتون رو برای نجات از اون حالت از بین میبرید نکته۱ باید کامل به تمام قسمت هاش عمل کنید و با خودتون زیاد تکرارش کنید نکته ۲٫٫ به علت خطر های تلقین در بیداری فقط در صورت زیادشدن شهوت جملات رو تکرار کنید
۲-این روش قوی ترین روش من هستش که خودم هم ازش استفاده کردم شما وقتی جنب میشید حس بد و تنفر آمیزی بتون دست میده این حس توی ذهنتون ثبت میشه و میشه ازش استفاده کرد حالا شما باید به طور واضح توی ذهنتون لحظه ی خروج منی و جنب شدنتون رو تصور کنید اگر واضح تصورش کنید ذهن بدن به اون حالت میبره و شما اگر هم بخوایید نمی تونید خود ارضایی کنید
۳-این روش فقط حس شهودت رو تنظیم میکنه یه روش متافزیکیه که فقط تازه کارا میتونن باش ترک کنن و بقیه هم میتونن با هاش حس شهودتشون رو کم کنن روش خیلی ساده هست شما باید لحظه ای که حس شهودتون خیلی زیاد میشه یک توپ زرد رو به مدت ۱ دقیقه یا توی ذهنتون تصور کنید تا حستون تنظیم شه
تضمین میکنم اگر این روش هارو مسخره نگیرید ترک میکنید
یا علی

ممنون از اینکه تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشته اید
ایده هایی که گفتین تاکید عبارات هست و تاکید عبارات موثر هست.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای زارع.
از شما بابت تمام زحماتتون تشکر میکنم و امیدوارم همیشه پایدار و پیروز باشین.
سوالی دارم که میخواستم ازتون بپرسم و اون هم اینه که اگر پسر مجردی به مشکل خود ارضایی مبتلا باشه آیا این درسته که جهت ترک این عمل دنبال پیدا کردن یک دوست دختر باشه ؟

با سلام و وقت بخیر

بهترین جایگزین برای ترک خودارضایی، اول پرهیز و سپس ازدواج هست.
برقراری رابطه جنسی خارج از چارچوب ازدواج، مشکلی بزرگتر از خودارضایی ایجاد میکند و چه بسا علاوه بر ادامه پیدا کردن خودارضایی، مشکل روابط شروع هم به آن اضافه میشود.
پس اصلا کار صحیحی نیست.

ما توصیه میکنیم اول مدتی پرهیز و ترک خودارضایی داشته باشید، و سپس ازدواج کنید.

موفق و سلامت باشید

سلام استاد عزیز
من از سن ۱۳ سالگی به دلایلی شرو به این کار کثیف کردم تو سن ۱۸ سالگی با اینکه خودارضایی میکردم و توان بدنم کم میشد تونستم قهرمان چندین و چندین دوره استانی و کشور در ورزشهای رزمی بشم .تا اینکه بعد چند سال ورزش رو گذاشتم کنار و تو سن ۲۵ ازدواج کردم تمایل شدیدی به سکس داشتم که جوری که عشق زندگیمو اذیت میکردم با اینکه میدونستم دارم اشتباه میکنم و تکرار میکردم حتی از طمع روزی چند بار نردیکی میکردم.حتی این میان خودارضایی هم میکردم.خاک تو سر من زبان زد عام و خاص بودم انرژی که داشتم فراتر از این حرف ها بود .تو کسب و کارم به موفقیعت های فوق العاده ای رسیدم.الان ۳۵ سالمه گهگاهی این کارو میکردم و الان یه دو هفتست ترک کردم و موقعیتهای قبلیم مرا آزار میده من الان یه فرد ضعیف و حتی نمیتونم کار کنم از ضعف ورزش رو یه هفتست شرو کردم .ولی هنوز ضعیفم و فرقی نکردم.استاد من ۸ سال قرض تاخیری استفاده کردم اونم هر روز و قرص های ترامادول و مخرب.چیکار کنم کمکم کن.

همین الان هم میتونید ترک کنید ابتدا مطالب سایت در رابطه با شهوت را بخوانید سپس در رابطه ارزش میل جنسی که گفتیم متوجه بشین این انرژی چقدر برای زندگی ماضروری هست و سپس از مطالب جهت ترک خودارضایی استفاده کنید بعد از ۳ ماه پاکی وارد دوره استحاله نیروی جنسی شوید تا یاد بگیرید چگونه از این انرژی جهت بالا بردن سطح انرژی خودتون استفاده کنید ..
در رابطه با قرص ها هم حتما هر دو را ترک کنید چون فقط مسکن هستن و دردهای روحی و جسمی را خواهند کرد ..
البته در صورتیکه ترک قرص برای شما سخت هست میتوانید به انجمن NAمراجعه کنید در اینترنت در رابطه بااین انجمن و جلسات آن سرچ کنید.

اول خدا بعد شما

اول خدا بعد هم خدا آخر هم خدا.

جناب آقای زارع عزیز من قرص هم دیگه مصرف نمیکنم یعنی هنوز دارمشون و همیشه در دسترسمه ولی با این همه یه مدتیه حتی دست نمیزنم خیلی ببخشید خودارضایی هم ترک کردم و از وقتی وارد سایت شما بصورت اتفاقی شدم یه انگیزه مضاعفی پیدا کردم ک انشالله این انگیزه دایمی باشه و با آموزشهای شما بتونم موفق شم با خواست خدا کمک خدا که آرزو میکنم هیچ کس به این بلای خانمان سوز دچار نشه .
جا داره از زحمات شما کمال تشکر و داشته باشم که قدم بزرگی برای کمک به مردم عزیزمون برداشتید.خوشا به سعادتتون.

بسسسیار عالی وخدا را شکر که در این مسیر هستین لطف خداست که شامل حال ما و همه کاربران مس به طلا شده خدا را شکر.

اگه واقعا هر کس می خواد ۴۰روز پاک بمونه تنها راهش اینه که من می گم
هر هفته دوشنبه و پنجشنبه ها روزه بگیرید بخدا تا تجربه نکنید نمی دونید چی میگم تنها راهحلش اینه از ما گفتن بود.

سلام

خیلی ممنون از پیشنهاد عالی شما

بله کاملا درسته، روزه گرفتن واقعا قدرت انسان رو در کنترل هوای نفس بالا میبره و حال معنوی انسان رو هم عالی میکنه

امیدواریم دوستان این روش را هم در کنار آموزشهای ما امتحان کنند و نتیجه هاشون رو برای ما هم بفرستند
همگی موفق و پاک باشید

سلام وقت همگی ب خیر خسته نباشید میگم بهتون !شما رسالت بزرگی رو بر عهده گرفتین آرزوی موفقیت دارم برا شما و همه کسایی ک رهایی میخان !
من حدود یک سال است که آلوده شدم ..کنکوری هستم و میخام بگم که من خیلی به وقتم احتیاج دارم و نباید فرصتم رو از دست بدم ولی دچار لغزش میشم !!خانوادم خیلی بهم اعتماد دارن و همه چی در اختیارم گذاشتن از لپ تاب برای فیلم آموزشی دیدن استفاده کنم اماااا میرم سراغ اینستاگرام و پورن میبینم ..چند روز میگذره تحریک میشم نه همیشه ولی تا ب خودم میام میبینم دارم فیلم میبینم نمیدونم نمیدونم باید چیکار کنم ..امسال تنها فرصت من برا کنکورِ ..ولی خیلی بهم فشار میاد .. سال قبلم ب خاطر همین کار قبول نشدم اونقدر درگیر میشم که هدفم یادم میره و بی حوصله میشم خوابم میگیره چشمام درد میکنه نمیدونم چیکار کنم که یه پشیمانی عمیق درونم ایجاد شه که همیشه یادم باشه ..ادم وقتی تحریک میشه به اون خوشی چند ثانیه ای فک میکنه و یادش میره که خیلی بهش آسیب میزنه اینکار و برا همین انجامش میده
کمک میخاااااااام

ممنون از همراهی ونظرات شما
توصیه میکنیم حتما حتما فایلهای مربوط به خودارضایی ها وکنکور را از سایت مس به طلا دانلود کنید وگوش دهید
تمامی راهکارها برای ترک خودارضایی هم در فایل ۷ قدم ترک خودارضایی گفته شده میتونید اونها رو هم بشنوید وحتما روزانه عملی کنید قدم به قدم فقط گوش دادن کفایت نمیکند.

سلام و عرض ادب
سایت شما برای من مثل یه معجزه عمل کرد اونهمه مشاوره رفتم هیچ کس نتونست طرز فکرمو در مورد میل جنسی و ازدواج تغییر بده تا اون روزی که اینجا اومدم فکر میکرم ادامه حیات من به ازدواج بستگی داره در حالی که اصلا شرایطش رو نداشتم اما این سایت مثل معجزه مخ منو از فکرهای بیخود پاک کرد و منو با sa و دوستای دیگه که همدرد من بودند آشنا کرد و با اینکه فقط یک دوره فایلهای شما رو دیدم و خودم رو کامل به بره های sa نسپردم تا امروز که میشه ۸۸روز هرچند کجدارو مریز پاک بودم و به جز تو خواب و تحریکهایی که دست خودم نبود هیچ عملی انجام نداد و الان دارم با وسووسه های شدید که مدتیه دوباره بهم حمله کردند مبارزه میکنم چون میخوام پاک بمونم من که همیشه از خودم بدم میومد جلو آینه وامیسادم و خودمو سرزنش میکردم الان میبینم یه وقتایی هم هست که میتونم خودمو دوست داشته باشم و خدارو شکر میکنم که به سایت شما دسترسی پیدا کردم و بعد از اونهمه آزمون و خطا یکی پیدا شد که راهو نشون بده.
من میخوام پاک بمونم و به خاطر اینکه به روح معنوی این سایت معتقدم ازتون خواهش میکنم با تمام وجود برام دعا کنید.
ازتون ممنونم.

.
بسیار عالی و خدا را شکر که در این مسیر پاک الهی هستین و اراده خوتونو برای ادامه قوی کردین خوشحالیم که شما خوشحالین.🙂

دوستان گلم درود به همتون

من ماه ها پیش تصمیم به ترک خودارضایی گرفتم و حتی دوره استحاله نیروی جنسی رو هم تهیه کردم ولی بازم برگشتم به روند قبلی و همه چیز خراب شد
هر کسی میدیدم میگفت اشکال نداره و امری طبیعیه همه میکنن منم بی خیال ترکش میشدم
تا اینکه چند روز پیش خواب خیلی بدی دیدم که کاملا به حال و احوال من شباهت داشت و روم نمیشه براتون تعریف کنم ولی بشدت وحشتناک بود و من رو (که دوباره برگشتم به فیلم های پورن) بشدت ترسوند چون دقیقا در مورد پورن و خودارضایی بود کگه انجام میدادم و بعد از این خواب دوباره تصمیم گرفتم به ترک این کار مزخرف که واقعا همه زندگی منو تحت الشعاع قرار داده

خلاصه اینکه انشالله من هم بزودی از این مریضی لعنتی پاک میشم و برمیگردم سر زندگی نرمالم بخصوص اینکه دارم برای ازدواج اقدام میکنم و از نظر من یکی از شروط ازدواج ترک خودارضایی هست چون خدا دختر خوب به کسی میده که برای خودش ارزش قائل باشه و کسی برای نفس خودش عزت قائله که خودارضایی و پورن و این آت و آشغالای جهنمی رو کامل کنار بزاره

خدایا من رو در آغوش خودت بگیر، واقعا دیگه خسته شدم از این وضع و میخوام ازدواج کنم و زندگی فوق العاده ای داشته باشم پس تو هوای منو داشته باش لطفا مخسی
خداجونم من عاشقتم من رو به هر چی نورانیته هدایت کن چون میخوام که هدایت شم تنکس

سلام من در برابر وسوسه شکست خوردم و روزهای پاکیم از بین رفت.جسم من با خ ا تحلیل رفته. هر بار یک مشکل جسمی دیگه در خودم میبینم.من مدتیه فهمیدم که خشکی چشم گرفتم و همیشه فکر میکردم که چشم من که مشکلی نداره چرا میگن خ ا چشمو کور میکنه.الان حس میکنم تمام اعضای بدنم دارن میگن بسه تمومش کن.اما همزمان با پریودم این غول شهوت حمله ور میشه.من نمیدونم چکار کنم معمولا هرغذا یا درمانی که برای سلامت جسمم به کار میگیرم میل رو زیاد میکنه و هر دارویی که برای این مشکل استفاده کردم جسمم رو بیمار کرده.من راههای زیادی رفتم نمیدونم چرا موفق نمیشم.من امروز اشتباه بزرگی کردم.اگر خداوند توبه پذیره درست ولی جسمم که مثل ۲۰سال پیش نمیشه.

سلام
انشالله وقتی یه مدت طولانی پاک باشیم بدن دوباره خودش رو میسازه.نگران نباشید.

مسیر مسیر سختی هست اما با رعایت اصول و عملی کردن آنچه گفته شده امکان ترک هست با تلاش وکوشش وتوکل بخدا
در نهایت میتوانید به انجمن SA مراجعه کنیدو در انجا روی این بیماری کار کنید.

سلام من پسری هستم ۲۲ ساله اولین بار اول راهنمایی خودارضایی مردم و تا سوم راهنمایی انجام دادم بعد ترک کردم براب شش سال اما الان دوباره یک ساله در حال جنگیدن دائمی باهاشم تا ترکش کنم اینستامو پاک کردم مرورگر سانسور کننده نصب کردم اما تلگرامو نیاز دارم در حالی که توی تلگرام به راحتی میشه دسترسی داشت به ربات ها و کانال های پورن یا تحریک کننده شما که از تلگرام استفاده میکنید به من بگید من چجوری استفاده کنم ازش آیا پاکش کنم
مررسی وقت گذاشتید

..
حتما فایل ۷ قدم ترک خودارضایی را گوش کنید وقدم های آن را مو به مو عملی کنید
محرک های خودتون را شناسایی کنید ودر پرهیز بگذارید ترجیحا تا مدت زیادی از گوشی ساده استفاده کنید و برای انجام کارهای اینترنتی به کافی نت مراجعه کنید .
بله ارزش آن را دارد بخاطر پاکی خودتون از تلگرام بگذریدما در جهت کار و خدمت از این بره استفاده میکنیم .

سلام اقای زارع
ااگه فردی انحرافات جنسی مثل فوت فتیش را داشته باشد چه کاری باید کند کتابی یا دوره ی در این مورد هست
معرفی کنید احساس میکنم بدون از بین بردن این حس ترک خودارضایی محال هستلطفا کمک کنید

سلام
راههای ترک این نوع انحرافات جنسی هم مانند ترک خودارضایی و دیگر انحرافات جنسی است. پاک کردن زندگی از هر گونه موارد و مطالبی که اینگونه انحرافات را تداعی کند، کنترل چشم و گوش و کلیه ورودیهای ذهن و مغز، دعا و استمداد از خداوند و حفظ پرهیز برای همیشه.

انحرافات جنسی بسیار زیاد هستند ولی راه حل همه انها مشابه است. پرهیز، دعا و تلاش و کوشش تا پاکی کامل.
شما همچنین میتوانید به انجمن SA هم مراجعه کرده و در جلسات انها شرکت کنید.
.

حتما باید زیر نظر یک متخصص علل این امر را جویا شوید تا درمان شوید معمولا بخاطر اختلالاتی در کودکی و یا عاداتی که بچه را به پا عادت می دهند پیش می آید .نه ربطی به اینکه نتوانید خودارضایی را ترک کنید ندارد .در مسیر ترک خودارضایی حتما یک همیار داشته باشید.

سلام
میخوام بگم که من میخوام دوباره بلند شم.دوست داشتم باز هم تشکر کنم از این که کنار ما هستید.اجرتون با خدا

با یاری خدا و پیگیری مطالب کانال آنهایی که مختص مشکل شما هستتد دوباره شروع کنید الان شما تجربه دارید ودانش و وجود هدا که هر لحظه هست از طریق تلگرام هم برای گرفتن مشاوره های خصوصی تر با ما در ارتبلط باشید.
.

سلام اقای زارع
من هرماه جنب میشم
وقتیم که جنب میشم وسوسه دیدن پورن فوران میکنه درونم
در واقع من هروقت جنب میشم رو به سمت خودارضایی میارم
راستی وقتیم پورن میبینم یکی دوتا نمیبینم تا سه چهار ساعت میشینم پا فیلما
ازتون عاجزانه میخوام کمکم کنید با اینکه همه فایلاتون رو هم گوش دادم ولی بازم وقتی وسوسه میاد کالا ذهن از حالت عادیش خارج میشه

فایلها فقط گوش دادن نیست باید سعی کنید یکی دو بار بر خلاف وسوسه عمل کنید تا ذهنتون یاد بگیرد که جهت را عوض کند حتما هنگام وسوسه شدن همانطور که در ۷ قدم ترک خودارضایی گفتیم ، با همیار خود صحبت کنید
تا مدت زیادی از گوشی ساده استفاده کنید ارزش ان را دارد بخاطر پاکی از اینترنت فاصله بگیرید .
از مضرات دیدن این فیلم ها آگاهی پیدا کنید.

سلام من به شدت احساس افسردگی میکنم .انگیزه ای برای ادامه ی زندگیم ندارم.احساس ندامت شدید به خاطر گذشته ی شومی که داشتم و قبلا براتون گفتم آزارم میده و افکار خودکشی مرتب به ذهنم میاد و شکست تحصیلی،و در نتیجه به دست نیاوردن شغل، نداشتن شرایط ازدواج و فقر و مشکلات جسمی و خانوادگی چیزهایی است که به افسردگی من دامن میزنه. هر روز گریه میکنم به حال خودم.وضعیت تحصیلیم معلق هست و من توان ندارم درسم رو به اتمام برسونم. با توجه به سابقه ای که از مصرف داروهای روانپزشکی داشتم صلاح نمیبینم که دوباره به اون داروها متوسل بشم.خیلی حال بدی دارم.نمیدونم ه آینده ای در انتظارم هست.چکار کنم؟

سلام. یه پیشنهاد خوب براتون دارم که خودمم تست کردم و جواب گرفتم. رابطتون با اهل بیت رو بهتر کنید و باهاشون عهد ببندید که گناه رو ترک میکنید در عوض ازشون چیزهایی رو که میخواین مطالبه کنید در واقع یه جور معامله هست و مطمین باید هر کس با اهل بیت معامله کنه پشیمون نمیشه.

با سلام

بله البته که ارتباط و انس با اهل بیت علیهم السلام، شاه کلید موفقیت در هر کاری است .

ممنون از پیشنهاد شما

سلام دوستان. راستشو بخوایید من پارسال ۹۲روز ترک کردم ،به کمک همین سایت مس به طلا واقای زارع. پارسال بهترین سال زندگیم بود خیلی حالم خوب شده بود ولی من احمق دچار غرور بیجا شدم و بعد از ۹۰روز ترک رفتم تو یوتیوب برای چند تا کلیپ بدنسازی.وای عجب ادم احمقی بودم خودمو گول زدم. اوایل که رفتم تو یوتیوب مشکلی نداشتم و عین خیالم نبود.به خودم میگفتم بابا من دیگه ترکش کردم و مشکلی ندارم و میتونم خودمو کنترل کنم.ولی نمیدونستم شیطان خیلی قویتره.باور کنید بعد از چند روز چشمام به کلیپ های رقص وپارتی که افتاد دیگه کم کم نتونستم مقاومت کنم.وای که عجب روز بدی بود.بعد از اون دیگه نتونستم به روند ترک برگردم ولی خیلی کمتر شده بود.مثلا هفته ای یه بار یا شاید دوهفته. ولی چه فایده.تا اینکه دوباره اوایل ابان امسال دوباره اراده کردم و دوباره فایلهاتونو گوش دادم.تا همین چند روز پیش .۳۶روز دوباره ترک کردم.ولی البته من الان به کلی چشم چرونی رو ترک کردم.همینطور تخیلات جنسی. باورکنید اصلا به هیچ زنی خیره نمیشم واصلا برام مهم نیستن. ولی بقران ایدفعه هم تقصیر خودم بود. چن روز پیش گوشی خودم شکست و گوشی برادرمو گرفتم که اینستاگرام داشت و بخدا بعد از چند تا کلیپ که در مورد همین لات وحید مرادی دیدم دیگه چشمم به کلیپهای دیگه افتاد و کنجکاو شدم. بقران اقای زارع الان خیلی پشیمونم.از خدا خجالت میکشم از شما هم همینطور. بقران شما راست میگفتید ما خودمون زمینه سازی میکنیم.همش تقصیر خودمونه.ولی اقای زارع قول میدم که نزارم ادامه پیدا کنه.از همین الان دوباره با اراده خداوند و خودم شروع میکنم.یه ماهه دیگه برمیگردم و زیر همین کامنت خودم بهتون خبر میدم. مطمنم که میتونم چون شکر خدا من این عادتو ترک کردم فقط همین اینستای لعنتی ذهنمو منحرف کرد. ببخشید زیاد حرف زدم اخه کسی رو ندارم بجز شما. فقط توروخدا برام دعا کنید که دیگه پیش خدا شرمنده نشم. تا هفتم دی ماه خداحافظ

شهوت بیماری سرسختی هست که حتی اگر ۱۰سال پاکی بگیرید باید پرهیزهایی که گذاشتین را همیشه رعایت کنیددر حال حاضر شما یک تجربه بدست آوردید از این تجربه استفاده کنید و برای قدم های بعدی حتما استفاده کنید با اراده جلو برین و پرهیزها را جدی بگیرید حتی اینترنت را در پرهیز بگدارید برای پاکی ارزشش را دارد ما هم دعا گوی شما هستیم .

سلام خسته نباشید آقای زارع واقعا من از وقتی با سایتتون آشنا شدم انگیزه پیدا کردم و با همون ۷ قدم ترک که گفتین کلی بهم کمک کرد که به جای قبلا که هر دفعه دوره ای که میتونستم خود ارضایی رو انجام ندم خیلی متفاوت بود مثلا بعضی وقت ها ۴ روز میشد بعضی وقتا نزدیک دو هفته ولی با این فیلما و صدا های شما واقعا همون دفعه ی اول تا ۱۵ روز رفتم و طوری شده بودم که اصلا فکر میکردم که خیلی راحت شدم و ترک کردم ولی متاسفانه این چند روز اخیرش با اینکه زمان بیداری هیچ کار اشتباهی در زمینه پورن یا دست زدن به آلت و .. نداشتم ولی شبا موقع خواب همش بیدار میشدم انگار که تو خواب میخواستم خود ارضایی کنی و انجامش بدم ولی خب به هر حال نمیشد و هر دفعه از وقتی هوشیار میشدم متوقفش میکردم و به خیر میگذشت شب آخر ۳ بار همینطوری شدم دو دفعه ی اول واقعا خودم حال کردم وسط عمل موقع خواب که انگار آدم هیچی نمیفهمه موقع شروعش، تازه وسطش شاید یکم هوشش کار کنه و بفهمه چی به چیه خودم دست از کار کشیدم و همون کاری که شما گفتین از خدا کمک بخواه رو کردم واقعا خودم حال کردم ولی خب دفعه سوم نشد دیگه الان واقعا خیلی انگیزمو از دست دادم چون واقعا همه اون کارا رو کردم حتی از خدام کمک خواستم ولی خب اینطوری شد یعنی انگار اصلا هیچکار نکرد و هی این قضیه تکرار شد خب چرا آخه انقدر امتحان سخت یعنی هر کی میخواد ترک کنه همینطوری میشه ؟ انگار اصلا خود خدا میخواست هی امتحانم کنه انقدر که تکرار شد
الآن یه حس ناراحتی از دست خدا دارم نمیدونم الآن چیکار کنم واقعا ایمانم سست شد با این قضیه
ممنون میشم جوابم رو بدید که چرا اینطوری میشه چیکار کنم نشه و واقعا چرا آخه الان همه چی باز از اول شروع شد و چون خودارضایی کردم برخلاف قبلش الآن باز گرایش به پورن و اینا پیدا کردم
راستی این فیلم ها و صوت های این صفحه که تعداد زیادیم بود از صفحه حذف کردین ؟ چون برای من نمیاد به نظرم اگه بود خیلی بهتر بود تا اینکه از طریق فقط بیاد
و در آخر میخوام بگم که واقعا این سایتی که زدین و خدمات رایگان در این زمینه خیلی کار بزرگیه وواقعا نمیشه جبرانش کرد و حداکثر کاری که میشه کرد همین تشکر کردنه

..
ممنون از شما و همراهی شما برای پیگیری مطالب در یکجا میتوانید از خود سایت استفاده کنید مثلا بحث های خودارضایی همه در یک جا هستند .
دوست عزیز اوایل ترک این تحریک ها طبیعی هست ونگران نباشید وهمه چیز را گردن خدا نیندازید این بخاطر عادت ذهن وجسم شما هست فایل انزال وشهوت در خواب را گوش کنید که توضیح دادیم نگران نباشید و راه خود را ادامه دهید فقط در طی روز مراقب وروری های شهوت باشید قبل خواب دعا کنید وافکار را با همیار خود در میان بگذارید ..

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما آقای زارع عزیز


ممنون از شنا وهمراهیتون

سلام و خسته نباشید.
چند هفته ای هست که میخواستم اینجا مطلب بنویسم اما همش با خودم میگفتم که بذار چهل روزم تموم بشه اونوقت.
یکی دو روز بعد از اربعین با سایتتون آشنا شدم آقای زارع.
بچه های دیگه در مورد عوارض این لعنتی خیلی صحبت کردن. اینکه چه استعدادهایی تو زندگیشون بخاطر این کار نابود شده.
خیلی حرفاست که میخام بزنم.
میدونید اون روزی که این کارو کردمو بعدش تو اینترنت در مورد ترکش خوندم یه چیزی خیلی ناراحتم کرد و منو به فکر فرو برد
اگه فردا بچه خودم یا بچه خواهر یا برادرم این کارو بکنن چی؟
وای بحال من.
از هیچ کسی بخاطر خودم دیگه گله ای ندارم. چون الان دیگه خودم بزرگ شدم میفهمم. اما آهای کسایی که مثل من این کارو انجام میدید

هیچوقت نتونستم در مورد این مشکلم با کسی صحبت کنم.
چون بچه ساکت و آرومی بودم به کار کسی هم کاری نداشتم کسی نمی تونست تشخیص بده منم این کارو میکنم.
آقا جواد همه فایلهای صوتی سایتو گوش کردم بخدا با خیلی‌هاشون گریه کردم و گوش کردم.
تا ۲۹ روز دیگه روی زمین نبودم.
اگه گاهی وسوسه سراغم میومد بزرگترمو صدا میکردم خودش همه چی رو حل می‌کرد. شرمندم خدا میدونم کجا لغزیدم. همون جایی بود که دیگه تو رو صدا نزدم.
گفتم من. کسی نشنید ولی تو دلم داد زدم : من!
خدایا خودت ببخش.
قبلا حتی تا سه ماه هم شده بود این کارو نکنم اما هیچوقت تا حالا حالم مثل این ۲۹ روزه نبود بخدا راست میگم.
دوستای من خیلی مراقب دوستانتون باشید خیلی مراقب دوستان اطرافیانتان خواهر برادر کوچیکتون باشید.
خود من تا سربازی با اینکه دانشگاه هم رفته بودم خیلی چیزا رو نمیدونستم.
اما وای از اون روز تو پادگان که یکی از بچه ها گوشیمو قرض گرفت. کاش اون روز تو زندگی من نبود ولی دیگه شده.
در حال گریه دارم براتون مینویسم برام دعا کنید.
میدونید یکی از اشتباهات من ایندفعه این بود که وقتی یکم حالم خوب شده بود حدود بیست روز گذشته بود کم کم بخودم مطمئن شدم و خواستم دیگه در مورد مشکلم مطالعه و پیگیری نکنم.
میخواستم در مورد گذشته باهاتون حرف بزنم
آقا جواد خیلی مردی بخدا خیلی. خدا هرچی از خدا میخای بهت بده.
دوستای من یه قانونی هست که اگه کسی چیزی بهتون گفت ببینید چه نفعی براش داره؟
اینکه این همه میگن خودارضایی نکنید چه فایده ای برای گویندش داره. به مزخرفات این روشنفکر نماهایی که میگن این کار ضرر نداره گوش نکنین.
یا خودارضایی بهتر از زنا هستش.
زنا از مسیر خود ارضایی میگذره.
میدونم حتما میگید تو که خودت هم. میدونم آره میدونم.
دوستای من خیلی چیزها رو با این کار از دست دادم خیلی چیزها.
مادی هاشون مهم نیستن اما
اما گفتن این حرف چه فایده ای برای من داره.؟
آقا جواد لطفا
د برام دعا کن دوست دارم یه روز بتونم مثل خودت به دوستای مملکتم کمک کنم.
میدونم خیلی پخش و پلا نوشتم ببخشید ولی حالم خیلی خوش نیست.

..
بسیار ممنون از شما وهمراهیتون و صحبت های صادقانه وصمیمی شما ممنون از اینکه درک معنوی خودتونو با ما به اشتراک گذاشتین و به دوستان هم گفتین ..
دوست عزیز به شما پیشنهاد میکنم به انجمنSAمراجعه کنید
انجمنی که در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد کرد در اینترنت سرچ کنید انجمن SAو ادرس جلسات شهرتونو بگیرید..

اقا خداوکیلی نمیشه دختر پسرارو جدا کنید والا اینا خیلی ریز همه چیو توضیح میدن ما خب سالم نیستیم که میایم اینجا هر وقت سست میشیم میایم کامنتارو بخونیم هیچی دیگه بد تر میشه نیایم بهتره با این توضیحاته کامل خانوما

البته من با یک بار اومدن به این سایت قدرت بیش تری پیدا کردم و ترکمو مصمم تر پیگیری میکنم چون در حال ترک بودم که با این سایت اشنا شدم
خیلی ممنون روزی این لطفی که به من کردید رو جبران خواهم کرد
جاتون توی پنت هوسه بهشت
دوستون داریم زیاد امیدوارم از انتقادم ناراحت نشده باشید

یا زهراء
سلام خدمت همه دوستان
برام دعا کنید
فردا۲۳

حتما دعا گو هستیم و از شما هم التماس دعا بنده پاک خدا
دوستان این مسیر ، مسیر عزت وعزیز شدن هست
خوشحالیم برای پاکیتون ماشاءالله 🌷☺

سلام خدمت همه دوستان و همه عزیزان
من حدود شیش سال پیش به این مریضی به طور تقریبا اتفاقی دچار شدم و در طول این مدت خیلی خیلی ضرر کردم و به خیلی از اون چیزایی شاید اگه این کارو نمیکردم میرسیدم،ولی نرسیدم.
ولی نباید نا امید شد،خدا بزرگه.
دوستان اختلاف زمانایی که این کارو میکردم تقریبا زیاد بود حتی از پارسال به یه ماه یک بار یا شادم از یک ماه شد حتی یه بارم حدود ۷۵ روز شد ولی .
آخرین بار هم ۵۹ روز شد ولی بازم .
ولی این بار دیگه نمیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززاررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممم
که تکرار بشه.
دوستان به هرچی که براتون مقدسه قسمتون میدم ترکش کنید.
آدمو نابود میکنه .
التماستون میکنم رهاش کنید که اگه این کارو نکنیم نابود میشیم به معنای واقعی کلمه.
موفق باشششششششد.

بسیار ممنون که تجربیات ارزشمند خودتونو رو با ما اشتراک می گذارید احسنت این تجربیات خیلی با ارزش هستند شما براثر این تجربیات رشد می کنید وبزرگ میشین آفرین ان شاءالله در این مسیر ثابت قدم باشید .

خدددددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجججججججججججججججججووووووووووووووووونننننننننننننننن
ممممممممممممممممممچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچککککککککککککککککککککککرررررررررررر
۲۴

چه قدرررررر پر انرژی عالیه خیلی خوب بود.

ممنونم،لطفا دعام کنید یعنی همه رو دعا کنید
همه برا هم دعا کنیم که رها بشیم
۲۸

میخوام راجع به تلخ ترین اتفاق زندگیم بگم تا اگه خدایی نکرده افرادی هستن که درگیرن و یا هنوز به این چاه نیوفتادن مراقب خودشون باشن. البته این موضوع جز موضوعات پر تکراری هست که تو این سایت مطرح شده و ممکن براتون تکراری باشه. ولی خوب بازم دلم نیومد که راجع بهش چیزی نگم چون دیدم خیلیا گرفتارن.
من از سن ۱۶ سالگی تو بیماری مهلک خودارضایی افتادم اونم با علم به گناه بودن این کار و بدون دونستن عوارض زیادش. یادمه اولین بار معلم درس حرفه و فن سوم راهنماییمون راجع به این عمل برامون صحبت کرد و از عوارض این کار به عقیم اشاره کرده بود. منم تازه به سن بلوغ رسیده بودم یعنی اون موقع ۱۵ سالم بود و هنوز درگیر نشده بودم و خوب با اون حرفایی که معلممون زده بود از خودم مراقبت میکردم ولی یه سال بعد که تازه وارد دبیرستان شده بودم به خاطر بی احتیاطی پدرم که روی سیستم فیلترشکن نصب کرده بودن و همچنین کنجکاوی خودم افتادم تو دام دیدن فیلمای ناجور و بعدشم خودارضایی. اوایل خیلی ناراحت بودم و هر کاری میکردم که دیگه سراغ این عمل نرم لی راهش رو بلد نبودم و بعد از چند روز دوباره به این کار گرفتار میشدم و از طرفی هم کم کم اون لذت و شیرینی گناه زیر زبونم مزه کرده بود و همین باعث شد که دیگه بیخیال ترک این گناه بشم. اون زمان دین و ایمون درست و حسابی هم نداشتم و نمازخون تبودم و خونوادمم هیچ حساسیتی روی نماز خوندن من نداشتن. خلاصه این روند همینجوری ادامه پیدا کرد و به این عمل اعتیاد پیدا کرده بودم. تو دوره دبیرستان هم یادمه یه بار معلم آمادگی دفاعی راجع به حواس پرتی و یه بارم معلم زیست سوم دبیرستان هم راجع به مشکل در رابطه با بچه دارشدن و تاثیر این عمل روی کنکور برامون گفتن ولی نمیدونم چرا هیچ کدوم از این حرفا روی من تاثیر گذار نبود و یه چیزی همش زیر گوشم میگفت این حرفا همش چرت و هیچ اتفاقی برات نمیوفته. خلاصه من این عمل رو همین جوری ادامه دادم و حتی بعضی روزا تا ۵ بار هم این کار رو میکردم. سال کنکور( کنکور ۹۵ ) کم کم عوارض این کار روی حافظه و تمرکز و هموشم نمایان شد و باعث افت تحصیلی من شد و باعث شد نتونم برای کنکور بخونم و خوب گند زدم به کنکورمو نتونستم‌ به رشته مورد علاقم که پزشکی بود برسم ولی با این حال بازم متوجه نبودم که همه ی این بدبختیا به خاطر این کثافته. تصمیم گرفتم برای جبران سال قبل و رسیدن به پزشکی یه سال دیگه هم بخونم و محکم و پر قدرت شروع کردم به خوندن و خودارضایی رو هم تا اونجا که تونستم کمش کردم ولی خوب بازم همراهم بود به خصوص هنگام درس خوندن که واقعا تمرکزم رو از بین برده بود. خلاصه برای کنکور ۹۶ هم تا اونجا که شرایط زندگیم اجازه داد خوندم و تلاش کردم گرچه واقعا با این وضعیت نمیشد خیلی عالی و در حد تواناییام تلاش کنم. نزدیکای کنکور بود تو ماه رمضون که یه چندتا ویس از یه مشاور گوش دادم که راجع به خودارضایی توضیح داده بود که تازه اونجا بود که فهمیدم همه ی این بدبختیا و پسرفتا واسه چیه و خوب شروع کردم به ترک کردن اونم سه هفته مونده بود به کنکور که خوب قطعا خیلی دیر بود و من خیلی از تلاشام به خاطر این کار از بین رفته بود تازه همین ترک رو هم از دو هفته نتوستم تحمل کنم جون اصول ترک رو بلد نبودم و دوباره گرفتار شدم. کنکو ۹۶ رو دادم که خوب معلوم بود با این وضعیت نمیتونم نتیجه زحماتم رو بگیرم و دوباره گند زدم به کنکور. بعد از کنکورم دوباره همه ی اون حرفا درباره خودارضایی رو فراموش کردم و به شدت درگیرش شدم. تصمیم گرفتم برم دانشگاه گرچه واقعا برام سخت بود که از پزشکی بگذرم ولی دیگه نای پشت کنکور موندن رو نداشتم. انتخاب رشته کردم و تو رشته پرستاری قبول شدم. بعد از قبولی تو این رشته چیزیایی رو راجع به این رشته متوجه شدم که به شدت تو ذوقم خورد و باعث شد از خواب غفلت بیدار بشم و یه نگاه به گذشتم بندازم که تازه اون موقع بود که فهمیدم همه ی این بدبختیا به خاطر این عمل کثیف بوده ولی حیف که دیگه خیلی دیر متوجه شده بودم و آینده شغلی و تحصیلیم دگرگون شده بود. خودم تبدیل به آدم دیگه شده بودم. خیلی از استعدادام حروم شده بود. حافظ و تمرکز و هوشم نابود شده بود. ظاهرم مثه یه پیرمرد ۷۰ ساله شده . همه ی وجودم شده استرس و اضطراب.زیر چشام کبود.به شدت لاغر.اعتماد به نفس و عزتم نفسم زیر صفر. ریزش مو. ضعیف شدن بدنم و خیلی آسیبای دیگه که هنوزم ظاهر نشده و بیشترشم مربوط به مشکلات جنسی که خوب بعد از ازدواج سرم آوار میشه. من از پارسال آبان ماه به صورت جدی شروع کردم به ترک کردن. تا به امروز هم نهایت تلاشم برای ترک اینکار ۶۷ روز بوده. خیلی دیر متوجه اشتباهم شدم و تاوان خیلی سنگینی بابت این اشتباهم دارم پس میدم. دیگه امیدی به آینده ندارم و هر شب قبل خواب از خدا میخوام صبح چشام باز نشه. خسته شدم از این زندگی. به خاطر این اتفاقاتی که افتاده به کل قید ازدواج رو زدم چون اصلا دلم نمیخواد با ازدواج یکی دیگه رو بدبخت کنم. ازدواج برای یکی مثه من برخلاف چیزی که میگن حرامه. اینو خودم متوجه شدم و تا جایی که بتونم ازش فرار میکنم و از همین سن و سال دارم تنهایی زندگی کردن رو تمرین میکنم. هیچیم مثه یه جوون ۲۱ ساله نیس. نه شادابی و نشاطی و نه هیچ دیگه. از خودم و از خونوادم متنفرم. من همه چیمو سر نادونیم باختم.
به عنوان یه برادر التماستون رو میکنم که مراقب خودتون باشین. اوناییم که گرفتارن تا دیر نشده ترک کنن.

بسیار ممنون که تجربه خودتون را با ما به اشتراک گذاشتین دوست عزیزاصلا ناامید نباشید و امکان ترک و حرکت به سمت موفقیت هر لحظه وجود دارد این را واقعا می گویم امکان تغییر هست همین حالا هم
اصلا نگین دیگه نمیشه و من حتی ازدواج برام رقم نمیخورد اینها فقط ضعف ایمان و گوش دادن به حرف شیطان هست که اینگونه می خواهد شما را ناامید کند وگرنه افراد زیادی مبتلا بودند وترک کردن وبعد از پاکی جسمی وفکری به اقراد بسیار مفیدی در جامعه تبدیل شدند وتوانسته اند به بقیه کمک کنند
الان نمیتوانید پزشکی بخوانید تا یک مدت دیگر که می توانید
پس با توکل به خداوند شروع کنید
حتی می توانید به انجمنSAمراجعه کنید در رابطه بااین انجمن وادرس جلسات شهرتون در گوگل سرچ کنید و اهیچ وقت از رحمت خدا ناامید نباشید که از خوداین عمل ( خودارضایی) بدتر است
یک یاعلی محکم بگویید و حرکت کنید باامید وشادی
ماندن در این حالت وااین طرز فکر فقط اوضاع را بدتر میکند.

ببخشید، برای نوشتن باید وارد بشوید

آدرس: اصفهان – ملک شهر – خیابان مفتح – کوچه شهید صبوری (کوچه شماره 8) – پلاک 17
کدپستی: 8195755188

 

مشاور فروش محصولات:
تلفن : 91817542

آیدی تلگرام: @Mmesbetala

 

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *