عوارض حلقه زدن برای زنان

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

آکنه کیستیک، نوع شدیدی از آکنه است که به صورت برآمدگی های حساس، بزرگ و قرمز رنگی در عمق پوست ظاهر می شوند. آکنه کیستیک دردناک است و به سختی درمان می شود و در صورت ماندگاری طولانی به مدت چند ماه، باعث بروز لکه هایی بر روی پوست می شوند. درمان های موثر عبارتند از ایزوترتینوئین خوراکی، قرص های ضدبارداری و رتینوئید موضعی. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی آکنه کیستیک می پردازیم و راه های درمان عوارض حلقه زدن برای زنان

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

مشاوره متنی
شروع از 9،9 تومان


ویزیت ویدئویی
شروع قیمت از 19،5 تومان


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

عوارض حلقه زدن برای زنان


۲۱:۱۲:۲۴ ۱۳۹۵/۰۱/۱۴


۱۳:۴۴:۳۱ ۱۳۹۵/۰۱/۱۵


۱۳:۴۴:۳۱ ۱۳۹۵/۰۱/۱۵

دکتر شبنم میردامادی
(متخصص زنان، زایمان و نازایی)

منظورتون از حلقه رو متوجه نشدم .اگر منظورتون ورزشه نهیر هیچ گونه ورزشی و حرکتی باعث افتادگی نمشه تنها چیزی که باعث افتادگی رحم و مثانه میشه زایمان کردنه


۱۵:۰۲:۰۴ ۱۳۹۵/۰۱/۱۵


۱۵:۰۲:۰۴ ۱۳۹۵/۰۱/۱۵

سوال قبل


زنان

سوال بعد


خارش بدن

شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.


خونریزی

۰۰:۳۰:۲۴ ۱۳۹۷/۰۲/۱۰

سلام شب بخیر خانوم دکتر من یک سال عروسی کردم و چند وقت پیش حدودا یک ماه درد شدیدی زیر شکمم حس میکردم موقع رابطه جنسی رفتم و سونگرافی دادم و بهم گفتن کیست تخمدان داری و توش خونی قرص روکتین دادم اما الان همش لکه بینی دارم یا ازم قطره های قهوه ای رنگ خارج میشه


کم خونی

۱۵:۱۸:۳۱ ۱۳۹۵/۰۳/۱۸

با سلام خانمی 32 ساله هستم ازمایش خونی که اخیرا دادم هموگلوبین خونم روی عدد هشت است که دکتر برایم دارو از جمله قرص امپول برایمم تجویز کرده است به نظر شما من میتوانم با این شرایط روزه بگیرم


کوچک بودن رحم

۱۷:۰۸:۴۶ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷

دختری 24 ساله هستم تا حالا پریود نشدم اصلا وقتی 16 ساله بودم همه آزمایش های مربوطه از قبیل ژنتیک و غدد و تخمدان دادم که همش سالم بود فقط رحمم کوچیک بود یک دوره قرص پروژسترون و استروژن و ال دی مصرف کردم ولی تاثیری نداشت الان میخوام باز هم درمان کنم میخوام ببینم امکان داره توی این سالها رحمم تغییری کرده باشه از باردار شدن نگرانم.لطفا کمکم کنید


ناباروری

۱۹:۱۹:۳۳ ۱۳۹۷/۰۵/۰۲

سلام .
من ۲ سال هست گه برای بارداری اقدام کردم .سن ۳۵ . دکتر بهم گفته ذخیره تخدانت کمه باید تخمک اهدایی بگیرم
همیش از آخرین روز پریودم تا شروع دوره بعد ۱۷ روز فاصله داشتم . الان شده ۲۲ روز امکانش هست باردار بشم؟
البته یکی از سینه هام هم درد میکنه ۱۰ روزه


آزمایش تالاسمی

۲۳:۱۳:۴۶ ۱۳۹۴/۱۲/۲۴

آیا کمبود آهن موجب میشود که آزمایش خون مینور نشان دهد?

استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی یا تلگرامی با پزشکان هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.

از آنجایی که تمرین با حلقه لاغری یا هولاهوپ یکی از شاد ترین روش های تمرینی است، گرایش به ورزش و داشتن بدنی زیبا با استفاده از این حلقه رو به افزایش است. امروزه در بسیاری از باشگاه های ورزشی بخصوص باشگاه های ویژه بانوان و آیروبیک از حلقه لاغری برای رسیدن به بدنی خوش فرم، شکمی صاف و سلامت عمومی بدن استفاده می شود.

فواید تمرین با حلقه لاغری یا هولاهوپ

هولاهوپ یک تمرین کامل برای کل بدن و قاتل چربی های شکم است که باعث تراشیده شدن کمر و تقویت عضلات شکم می شود. تحقیقات نشان می دهند که تمرین با حلقه لاغری باعث از بین رفتن چربی های احشایی بدن می شود، چربی های که بسیار سخت از بین می روند و برای سلامت قلب و عروق ضرر دارند.

بر اساس تحقیقات انجام شده تمرین با این حلقه لاغری حدود ۳۰ عضله از بدن را به کار می گیرد. عضلات نواحی شکم، مایل شکمی، کمر، باسن، ران ها، اندام های فوقانی و تحتانی را بکار می گیرد. بر اساس گزارش انجمن ورزش آمریکا یک ساعت ورزش با حلقه لاغری حدود ۴۰۰ کیلوکالری انرژی مصرف می کند. این مقدار مصرف انرژی اگر در حین تمرین با حلقه هولاهوپ، اندام های فوقانی و تحتانی هم مشغول انجام تمرین باشند، می تواند به بالای ۶۰۰ کیلوکالری برسد.

بر اساس نتیجه یک مطالعه در سال ۲۰۰۹، تنها ۸ دقیقه ورزش با این حلقه، یکی از بهترین بره های تمرینی برای سلامت سیستم قلب محسوب می شود که باعث مصرفی انرژی حدود ۵۰ کیلوکالری یا حدود ۶٫۲۵ کیلوکالری در هر دقیقه می شود. بر اساس گزارش یک تحقیق دیگر، ورزش هولاهوپ باعث مصرف ۲۱۰ کیلوکالری در ۲۰ دقیقه می شود.عوارض حلقه زدن برای زنان

تأثیر حلقه لاغری بر سلامت قلب

ورزش با حلقه لاغری با افزایش ضربان قلب باعث سلامت قلب نیز می شود.۲۰ دقیقه تمرین روزانه با حلقه هولاهوپ، یک تمرین متوسط تا شدید به حساب می آید که برای توسعه و حفظ سلامتی برای همه افراد توصیه می شود.

افزایش قدرت و انعطاف با حلقه هولاهوپ

از آنجایی که این تمرین نیازمند حرکت و چرخش در ستون فقرات است در صورت تداوم در تمرینات باعث افزایش قدرت و انعطاف پذیری در ستون فقرات می گردد و همچنین این قسمت ها از بدن نیز در مقابل آسیب های ورزشی مقاوم می گردد. همچنین باعث افزایش هماهنگی های چشم و دست و موتور حرکتی می شود. نیاز این ورزش به هماهنگی عصبی عضلانی باعث به چالش کشیدن سیستم عصبی و مغز همانند سیستم عضلانی برای اجرایی زیبا و بدون نقص می شود.

گذشته از تمامی فوائد جسمانی انکار ناپذیر ورزش با حلقه لاغری می توان گفت که ورزش با این حلقه باعث شاد شدن شما می شود. ترشح هورمون اندورفین در نتیجه ورزش با هولاهوپ باعث تأثیر مثبت بر روان شما شده و بعد از تمرین احساس شادی و نشاط، جوانی و اعتماد به نفس بالا می کنید.

تمرین با هولاهوپ باعث ورزیده شدن عضلات ران، باسن و تنه می شود، میزان سوخت و ساز بدن (متابولیسم) را تا ۲۰۰ کالری در مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و حتی ۶۰۰ کالری در مدت زمان یک ساعت افزایش می دهد

نحوه انتخاب حلقه لاغری

اگر در استفاده از حلقه لاغری یا هولاهوپ مبتدی هستید و هنوز روش های استفاده از آن را یاد نگرفته اید، بهتر است حلقه ایی بزرگ انتخاب کنید. حلقه های کوچک تر به خاطر نیاز به هماهنگی و آمادگی عصبی عضلانی برای شما مشکل خواهد بود. برای تشخیص اندازه حلقه کافی است یک طرف حلقه را روی زمین بذارید و طرف دیگر در مقابل ناف شکم قرار بگیرد. این مقدار اندازه برای شروع مناسب است.

 دو نوع حلقه هولاهوپ وجود دارد

۱- حلقه هولاهوپ وزنی که برای افزایش قدرت و استقامت عضلات بدن و برای ورزشکاران حرفه ای توصیه می شود.

۲- حلقه های هولاهوپ ساده و بدون وزن که برای افراد مبتدی مناسب است. قطر دایره حدود ۱۰۱ سانتی متر برای کمر و حدود ۹۰ الی ۱۰۰ سانتی متر برای اندام های فوقانی و تحتانی مناسب است.

چرا هنگام حلقه زدن بدن کبود می‌شود؟

کسانی که برای اولین بار با حلقه‌های سنگین ورزش می‌کنند دچار کبودی‌ در نایحه دور کمر می‌شوند که ممکن است در نگاه اول ما را بترساند! اما جای ترس ندارد، چرا که این کبودی مربوط به آسیب دیدن عروق سطحی است. به این معنی که بخش کوچکی از خونی که در این رگ‌ها در جریان است، زیر سطح پوست ما جمع می‌شود. وقتی حلقه می زنیم نازک‌ترین رگ‌های خونی ما که مویرگ یده می‌شوند، متناوباً تحت شوک ناشی از برخورد یک شیئ حدود یک کیلویی قرار می‌گیرند. بنابراین این ضربه‌ها موجب نفوذ خون به بیرون کرده و در باقت پوست قابل روئیت است. گرچه کبودی‌های ناشی از حلقه ممکن است بعضی مواقع دردناک باشند ولی عموماً بی خطر بوده و جای نگرانی نیست.

چگونه کبودی بدن ناشی از حلقه زدن را رفع کنیم؟

چند روز حلقه نزنید. به خودتان زمان دهید تا درمان شود. زمانی که کبودی التیام یابد به احتمال خیلی قوی دیگر هرگز تکرار نمی‌شود. بر اساس بررسی‌هایی که در طول سال‌ها صورت گرفته است اغلب افرادی که برای اولین بار حلقه می‌زنند این کبودی ها را تجربه کرده اند ولی پس از بهبودی هر گز دوباره تکرارنشده‌اند.

چگونه می‌توان از کبودی جلو گیری کرد؟

برای اینکه کبودی اتفاق نیفتد یا مقدار آن کاهش یابد بهتر است در روزهای اول که شروع به این ورزش می‌کنید حلقه زدن را از زمان خیلی کم (مثلاً ۳ تا ۴ دقیقه) در روز شروع و به تدریج در طول ۲ هفته آن را به ۲۵ تا ۳۰ دقیقه برسانید. در این صورت بدن به تدریج با فشارهای ناشی از حلقه آدابته شده و واکنش کمتری نشان می‌دهد.

آموزش ورزش با حلقه لاغری

تمرینات متعدد و مفرحی با حلقه هولاهوپ با دست، پا و کمر برای تقویت کل بدن و چربی سوزی وجود دارند. برای شروع ورزش با حلقه لاغری بهتر است از تمرین اصلی و اساسی هولاهوپ یعنی چرخش دور کمر شروع کنید. بعد از فرا گرفتن این تکنیک و احساس راحتی در انجام آن، قدم بعدی انجام حرکات پیچیده تر و ترکیبی است که تمامی بدن را بکار می گیرد.

۱- چرخش دور کمر

حلقه را در قسمت پایینی کمر با دو دست نگه دارید، دست ها باید مقابل یکدیگر در دو طرف حلقه باشند. حلقه را به قسمت پایینی کمر بچسپانید و پاها باید به اندازه عرض لگن باز باشند. پای چپ کمی جلوتر از پای راست و زانوها  نیز کمی خم باشند.

با دست ها، موافق عقربه های ساعت چرخشی به حلقه بدهید و همزمان با چرخش حلقه، کمر را به سادگی بچرخانید تا حلقه به چرخش خود ادامه دهد. اگر در ابتدا چرخش حلقه برای شما سخت است سعی کنید حین چرخش حلقه، وزن بدن را بین پای جلو و عقب تعویض کنید.

۲- چرخش طرفی کمر

در حالی که اندازه پاها از اندازه شانه است، بایستید و پاها را مقابل هم و در یک راستا قرار دهید. همانند تمرین قبل حلقه را بچرخانید با این تفاوت که حین چرخش، کمر را موافق حلقه به چپ و راست حرکت دهید.عضلات شکم سفت، شانه ها و سینه بالا باشند. هرچه قدرت چرخش باشد سرعت چرخش می شود.

۳- چرخش ۳۶۰ درجه

ابتدا برای یادگیری این حرکت ترکیبی، سعی کنید حرکت را بدون حلقه انجام دهید تا به خوبی آن را یاد بگیرید. برای انجام حرکت پای چپ را محکم روی زمین قرار دهید، به هیچ عنوان پای چپ نباید حرکت کند. پای راست را از زمین بلند کنید و بدون اینکه پای آن را زمین بگذارید، ۳۶۰ درجه دور خود بچرخانید. پای چپ به عنوان محور چرخش عمل می کند.

بعد از یادگیری حرکت، حلقه را دور کمر بگیرید و موافق عقربه های ساعت چرخشی قوی به حلقه بدهید. وقتی حلقه موازی زمین می چرخد، پای چپ حمایت کامل بدن را برعهده می گیرد و با پای راست چرخش را انجام دهید. بعد از اتمام چرخش به وضعیت اول برگردید و آماده برای چرخش بعدی باشید. اگر در ابتدا چرخش ۳۶۰ درجه برای شما سخت است می توانید، چرخش ۱۸۰ درجه را تمرین کرده و بعد از یادگیری چرخش کامل را تمرین کنید.

۴- قدم زدن

چرخش ساده دور کمر را انجام دهید. هنگام چرخش حلقه موازی با زمین، سعی کنید یک قدم کوچک به جلو بردارید. بعد از مدتی از انجام این تمرین سعی کنید قدم های بلند تر و سریع تر بردارید.

۵- چرخش با لانگز

عوارض حلقه زدن برای زنان

حلقه را با دست راست تان طوری بگیرید که کف دست رو به پایین باشد. حلقه لاغری را موافق عقربه های ساعت دور بدن بچرخانید و در جلو و پشت بدن حلقه را بین دست راست و چپ تعویض کنید. این حرکت را به خوبی یاد بگیرید. بعد از یادگیری این حرکت سعی کنید، هنگام چرخش حلقه به دور بدن حرکت اسکوات یا لانگز را انجام دهید.

تهیه و تدوین: elmezesh.com

منابع: hoopnotica + closeronline + health

نظرتان را برای ما بنویسید. اگر هم در خصوص موضوعی سوال دارید، چنانچه اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشیم پاسخ خواهیم داد.

با سلام، مطالب سایت عالی س و من خیلی از مشکلات ورزشیم روتونستم حل کنم ، خواستم برای افرادی که کمردرد دارند و چاقی موضعی در شکم و پهلو چه تمریناتی برای آنها مفید میباشد. از شما

سلام، بستگی به کمر دارد و اینکه بخواهند چه تمریناتی رو انجام بدن، مثلاً بدنسازی تمرین می کنن یا آیروبیک و در مجموع با توجه به وضعیت بیماری باید تمریناتی انجام و برخی انجام نشود، اما در نهایت ۸۰ درصد کاهش چربی شکم و پهلو به تغذیه شما ربط داره و تمرین خاصی نیست که بتواند به صورت موضعی شکم و پهلو را لاغر کند

سلام خسته نباشید من حدودا۱۲کیلواضافه وزن دارم وسه هفته هست که حلقه دوبل میزنم ولی تاثیری ندیدم ،چیکارکنم ادامه بدم یانه؟

سلام، اول تغذیه، دوم تغذیه، سپس ورزش در این صورت نتیجه می گیرید

من یه کمی شکم دارم می خوام آبش کنم روزی ۱ ساعت پیاده روی و ۱۰ -۱۵ دقیقه حلقه از نوع معمو لی البته با رعایت تغذیه
به نظر شما در چه زمانی می تونم لاغر بشم ؟
آیا این روند خوبه؟
وزن۶۲ قد۱۶۰ سن۱۶

اصلاً ممکن نیست زمان تعیین کرد، شاید این روش جواب بده و خیلی زود نتیجه بگیرید شاید هم نیاز باشه نوع تغذیه خاصی رو رعایت کنید. در مجموع توصیه می کنم روی تغذیه سالم تمرکز کنید

سلام آیا میشه با هولاهوپ چربی های پایین تنه رو هم آب کر؟لطفا توضیح بدین ممنون

سلام، توضیح خاصی نداره، شما وقتی فعالیت ورزشی یا تغذیه با هدف چربی سوزی دارید، چربی از تمام بدن کم میشه نه یک قسمت

سلام. من شکم ندارم ولی میخوام با استفاده از حلقه عضلات شکمم رو فرم بدم میخواستم ببینم فایده ای داره؟ و اینکه به مهره های کمر آسیب میرسونه؟ چون سابقه دیسک کمر دارم

سلام، به کمر بعید به نظر میرسه آسیب بزنه، ولی در کنار تمرینات دیگه می تونه ازش استفاده کنید

سلام خسته نباشید من حلقه مدل رجال دارم که برآمدگی هاش شکل موجه.میخواستم بدونم جهت اون برآمدگی ها تو حلقه زدن مهمه یا نه.ممنون.

سلام، نه تفاوتی نداره

سلام آیا در حلقه های رجال درد مدل دابل آریو بیش تر از مدل سوپر است و یا برای لاغری کدام مدل بهتر است؟ و آیا این حلقه ها برای سنین کم مانند ۱۲ یا ۱۳ سال مضر است؟

سلام، هیچ تفاوتی نداره، برای این سن هم با جنبه بازی باشه بهتره

سلام وقتتون بخیر
من یه مقدارشکم و پهلو دارم و میخام حلقه بخرم وازش استفاده کنم ولی تاالان اصلا ازحلقه استفاده نکرده بودم وتجربه ای ازش ندارم.بنظرتون برای شروع ازکدوم نوع حلقه بخرم مناسبه؟حلقه های ساده یا حلقه ژله ای؟ ۲۶ساله هستم

سلام، تفاوتی نداره، من فقط این رو خدمت شما عرض کنم که، حلقه به تنهایی نمی تونه کمک زیادی بکنه، پس و به فکر تغذیه سالم باشید

سلام. من دو روز از حلقه سنگین استفاده کردم (حدود ۵ دقیقه هر روز) احساس کمر درد تو ستون فقراتم دارم. می خواستم بپرسم این درد امکان داره با حلقه مرتبط باشه؟
من حدود ده سال پیش یه بار با همین حلقه حدود دو ماه تمرین می کردم (روزی ده دقیق) ولی به جز کبودی و در اولیه روی شکم مشکل دیگه ای نداشتم.

سلام، اگر از قبل کمر درد نداشتید و بعد از حلقه زدن اینطوری شدید، مشخصه که از تمرین بوده. حالا یا سنگینی حلقه موجب شده، یا روش حلقه زدن شما

سلام من ۳روزه شروع کردم هروقت که بیکار شدم حلقه می زنم با رژیم غذایی الانم یکم پهلو و شکمم اب شده امیدوارم همینطور ادامه بدم
خیلی ممنون از سایتتون

‌به نظرتون با تمرین زیاد امکانش هست که بتونم حلقه رو به سادگی بزنم

سلام، تمرین و رعایت مهارت حلقه زدن به سادگی می تونه به شما کمک کنه

سلام من دو روزه دارم حلقرو خریدم خیلی تمرین کردم بارها و بارها حلقه افتاده برشداشتم دوباره تمرین کردم ولی نمیتونم بزنم هی می افته من چکار کنم شکمم یه کم بزرگه به نظرتون چیکار کنم

سلام، اگر می خواید صرفاً با حلقه زدن چربی شکم رو آب کنید، خودتون رو اذیت نکنید چون شدنی نیست، ۸۰ درصد باید روی تغذیه و سبک زندگی برای کاهش چربی تمرکز کنید و ۲۰ درصد رو هم برای ورش بذارید

سلام.من شکمو پهلو دارم.پند روزه حلقه میزنم از نوع جادوییش.و امکانش و وقت ورزش دیگه م ندارم.چه پیشنهادی میکنید که شکمم و پهلوام اب شن.ممنون میشم جواب بدید.با تشکر

سلام، تغذیه تون رو اصلاح کنید، ۸۰ درصد روند کاهش چربی بدن به تغذیه ربط داره، مطالب بخش کاهش وزن مجله علم ورزش را حتماً مطالعه کنید

سلام..من اولین روزیه که از حلقه های ورزشی استفاده میکنم،ازین حلقه ها که توشون برجستگیای پلاستیکی فشرده دارهخاستم بگم جاش خیلی درد داره و اصلا نمیتونم دوباره روش حلقه بزنم چون دردش خیلی زیادهعادیه این درد یا نه؟باید چیکار کنم؟ممنون میشم جوابمو بدیددقیقا دردش مثل اینه که یجاییتون کوفتگی پیدا کنه بعد شما هی فشارش بدید..

سلام، در کامنت های دوستان دیگه ای هم این مورد رو گفتن، طبیعتاً ورزشی که با درد و کوفتگی و فشار همراه باشه عادی نیست

سلام،ممنون از جوابتون،ولی باید بگم که یکی دوروز که گذشت،الان خیلی خیلی بهتر شده جاش خیلی کبود شده،که توی بروشورش نوشته که اولین بار عادیه،ولی دیگه دردی احساس نمیکنم،درواقع برام عادی شده،و با کمک این حلقه و رژیم گیاه خواری که ده روزه شروع کردم تونستم تقریبا دوکیلو کم کنم

صبحتون بخیر ممنونم بابت راهنمایتون.
درمورد تغذیه مناسب برای کاهش چربی باید چ مواردی رورعایت کنم؟

سلام، خواهش می کنم، نکات و توضیحات خیلی خیل زیادی داره و حتی می تونه برای هر فردی متفاوت باشه، بنابراین توصیه می کنم مطالب بخش کاهش وزن به لینک زیر را مطالعه کنید
http://www.elmezesh.com/category/dietary-regimes-and-fitness/weight-loss/

سلام من همه سوالامو فقط از شما میپرسم (:
روزانه ٣۵قه ورزش میکنم (۱۵دیقه دو و٢٠دیقه حلقه)ک به تازگی عضو باشگا بدنسازی شدم و میخام پهلو و شکمم سایزشون رو کم کنم و وزنم تغییر آنچنانی نکنه بنظرتون حلقه رو همچنان در روز بزنم؟بعلاوه اینکه هروزم باشگا میرم و دوسدارم هیکل خوش فرمی داشته باشم این مدل ورزش کردن خوبه در طول روز؟ البته با رعایت صحیح تغذیه

سلام، حلقه رو می تونید تفریحی انجام بدید اما برای کاهش چربی بر تغذیه تأکید داشته باشید، منظورم تغذیه مناسب کاهش چربی است، نه کم خوردن و دقت کنید، ورزش برای تناسب اندام خوبه، اما افراط در ورزش نتیجه منفی داره، بنابراین هر روز باشگاه رفتن به معنی نتیجه بهتر نیست

من بعد از زایمان دچار افتادگی شکم شدم ولی پس از چند ماه حلقه زدن جمع شد

سلام
ببخشید یک ساعت حلقه زدن ثابت چند کالری میسوزونه؟
حد استاندارد حلقه زدن چند دقیقه در روز هست و اینکه آیا واقعا تاثیری در کوچک شدن شکم داره؟
من ی مدته روزی نیم ساعت میزنم ولی شکمم تغییری نکرده..

سلام، مطلب رو مطالعه کردید؟ در خود مطلب گفته شده چقدر کالری سوزی داره. حلقه زدن فعالیتی هست که باید در کنار فعالیت های دیگه انجام بشه، در مطلب دوستان اشاره کردند، به تنهایی نمیشه انتظار داشته باشید چون فقط حلقه می زنید چرب شکم رفع بشه، خیر اینطور نیست، شما هم به رعایت تغذیه نیاز دارید، هم تمرینات ورزش دیگه نه صرفاً حلقه زدن

سلام خسته نباشید.
من یه سوال دارم تو هر سایتی میرم جواب پیدا نمی‌کنم .ممنون میشم اگر سوال منو جواب بدید
من تصمیم نه لاغری گرفتم و در هفته ۲ کیلو با بره کم می‌کنم تا الان ۴ کیلو یعنی ۲ هفته به همین روال پیش رفته.
بره اینطوری که حدود ۱۱۰۰ کالری با توجه به وزنم در روز کمتر غذا می‌خورم و حدود ۲۰۰۰ کالری با حلقه یعنی ۲۰۰ دقیقه می‌سوزونم که میشه هفته ای ۲ کیلو یعنی ماهی ۸ کیلو حالا می‌خوام بدونم چون روند لاغری من طوری هست که ماهی ۸ کیلو کاهش وزن از لحاظ پزشکی صحیح نیست و مهم تر از همه این که پوست شل میشه حالا سوال من این که من چون هفته‌ای ۱ کیلو با ورزش (زدن حلقه) و ۱ کیلو با رژیم غذایی بازم بدنم شل و آویزان میشه اضافه وزن ۲۵ کیلو هست.

سلام،امکان شل شدن پوست در کاهش وزن زیاد هست، بنابراین توصیه شده برخی نکات در کاهش وزن رعایت شود، شما می توانید مطلب زیر را مطالعه کنید
چگونه شل شدن پوست را درمان و از آن جلوگیری کنید؟

سلام خسته نباشید من مکمل کربو هیدارت گرفتم و مصرف میکنم اما بخاطر مشغله کاری نمیتونم باشگا برم ولی بعد از خوردن مکملم ی رب حلقه کپسولی میزنم که وزنم ک بالامیره شکم پهلو نزنم و فقط باسن و رانها میخام چاق بشن ایا اینجوری تاثیر داره یا حتما باید باشگاه برم؟

سلام، خیر تأثیر نداره، اینطوری شما چرب بدن تون زیاد میشه، حلقه زدن کمکی نمی کنه

تا به حال به این فکر کرده‌اید که آیا ممکن است رابطه جنسی و یا خود ارضایی روی توانایی و عملکردتان در باشگاه و تمرینات بدنسازی و مخصوصاً عضله‌سازی تاثیری داشته باشد؟ اگر جواب‌تان مثبت است مطمئن باشید که تنها نیستید، چون این سوال برای خیلی از افراد مطرح

وقت آن رسیده که دمبل ها، وزنه ها و دستگاه های بدنسازی را کنار بگذارید و تمرینات جدید که صد در صد برای آمادگی و تناسب اندام مفید هستند را امتحان کنید، این تمرینات تکنیک‌های تمرینی ورزش TRX هستند که امروز مخاطبان زیادی دارد. ورزش TRX مخفف کلمات total-body

شاید برایتان عجیب به نظر برسد که بدون وزنه و در منزل هم می توانید سریع عضله بسازید ؟ بله، شما می توانید با یک بره منظم هر آنچه را که با رفتن به باشگاه ورزشی و وزنه زدن به دست می آورید ( عضله سازی و تناسب اندام)،

چربی های زیر بغل و پشت خصوصاً در خانم گذشته از اینکه شکل مناسبی ندارد بلکه حتی آزار دهنده نیز هستند. علت افزایش و تجمع چربی در زیر بغل و پشت به تغذیه غلط و عدم فعالیت بدنی مربوط می‌شود. پس باید برای مقابله با این دو علت بره‌ای

بدنسازی و فیتنس امروزه به عنوان یکی از پرطرفدار ترین ورزش‌ها بین زن و مرد و از هر سنی تبدیل شده است. تناسب اندام به قدری اهمیت پیدا کرده که بحث‌های روز ورزش به طرف این رشته ورزشی گرایش پیدا کرده است. اما گذشته از اینکه بدنسازی و

نیازی نیست حتماً یک آدم خبره در تناسب اندام باشید تا بدانید که الکترولیت‌ها برای عملکرد ورزشی ضروری هستند. الکترولیت‌ها – مانند پتاسیم – نقش کلیدی در آبدار کردن عضلات و بافت‌های بدن ایفا می‌کند، که نتیجه آن کمک به انقباض عضلانی و تمدد اعصاب و همچنین افزایش سلامت

نگرانی بسیاری از ورزشکاران یا افراد گیاه خوار عدم دسترسی به اطلاعات کافی در مورد منابع پروتئین گیاهی است که ممکن است در رژیم خود پروتئین کافی دریافت نکنند. هر چند، بسیاری از کارشناسان معتقدند رژیم گیاهی اگر خوب طراحی شود می‌تواند تمام نیاز انسان به مواد مغذی را

طناب زدن یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی‌های اضافه بدن و لاغر شدن است. طبق برآورد مؤسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن با شدت متوسط، حدود ۵۷۰ کیلوکالری انرژی می‌سوزاند. جالب است بدانید که هر دقیقه طناب زدن در یک فرد به‌ طور متوسط باعث مصرف

چربی سوز طبیعی و مواد غذایی چربی سوز غذاهایی هستند که موجب کالری سوزی می‌شوند و در نتیجه با چربی‌های ذخیره در بدن نیز مقابله می‌کنند. برخی از مواد غذایی نه تنها باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شوند، بلکه هم انرژی‌زا هستند، هم باعث کاهش اشتها و هم چربی

با عضویت در خبره مجله علم ورزش، جدیدترین مطالب به شما ارسال می‌شود. 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *