عوارض جانبی قهوه اسپرسو

“Get all latest content delivered straight to your inbox.”

قهوه و چای نوشیدنی های فوق العاده سالم هستند. اکثر انواع آن ها حاوی کافئین، ماده ای است که می تواند باعث تغییر خلق و خوی و نشاط، متابولیسم و عملکرد ذهنی و جسمی شود. اما مصرف بیش از اندازه ی آن عوارضی در پی دارد که در ادامه به بررسی عوارض جانبی قهوه خواهیم پرداخت.

مطالعات همچنین نشان داده است که برای اکثر مردم در هنگام مصرف در مقادیر کم و متوسط امن است.

حتما بخوانید: خواص قهوه ؛ خواص فوق العاده قهوه که نمی دانستید

با این حال، دوزهای بالا کافئین ممکن است عوارض جانبی ناخوشایند و حتی خطرناک داشته باشند.عوارض جانبی قهوه اسپرسو

تحقیقات نشان داده اند که ژن های شما تأثیر زیادی بر تحمل میزان دریافتی کافئین خواهند داشت. برخی از ژن ها می توانند کافئین بیشتری مصرف کنند بدون این که اثرات منفی داشته باشند.

علاوه بر این، افرادی که به کافئین مصرف نمی کنند، ممکن است پس از مصرف آنچه که معمولا به عنوان یک دوز متوسط محسوب می شود، واکنش نشان دهند.

در اینجا به ۵ اثر جانبی که از مصرف بیش از حد کافئین حاصل می شود، خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

کافئین به دلیل افزایش هشیاری شناخته شده است. این به واسطه ی مسدود سازی اثرات آدنوزین، که یک مواد مغذی مغز است که باعث می شود شما احساس خستگی کار کنید، حاصل می شود. در عین حال، کافئین باعث تولید آدرنالین، هورمون “مبارزه یا پرواز همراه با افزایش انرژی می شود.

با این حال، در دوزهای بالاتر، این اثرات ممکن است ظاهر شوند، منجر به اضطراب و نگرانی می شود.

در واقع، اختلال اضطراب ناشی از کافئین یکی از چهار سندرم مربوط به کافئین ذکر شده در راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM)، است که توسط انجمن روانپزشکی آمریکا منتشر شده است.

دریافت روزانه بسیار بالایی از کافئین، چیزی در حدود ۱۰۰۰ میلی گرم یا در روز، باعث عصبانیت، عصبانیت و علائم مشابه در بسیاری از افراد می شود. این در حالی که حتی یک مصرف کننده متوسط هم می تواند به اثرات مشابه در افراد حساس به کافئین منجر شود.

علاوه بر این، نشان داده شده است که مصرف دوزهای بالا باعث تنفس سریع و افزایش استرس در افراد شود.

یک مطالعه در ۲۵ مرد سالم نشان داد که افرادی که حدود ۳۰۰ میلی گرم کافئین مصرف می کنند بیش از دو برابر استرس کسانی که دارونما را مصرف کرده اند، متحمل می شوند.

جالب توجه است، سطوح استرس بین مصرف کننده های منظم و کم مصرف کافئین مشابه بود، و این نشان می دهد که ترکیب ممکن است بر سطوح استرس بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما آن را به طور منظم می نوشید، بی تاثیر باشد.

محتوای کافئین قهوه بسیار متغیر است. یک قهوه بزرگ (“grande) در Starbucks حاوی ۳۳۰ میلیگرم کافئین است.

اگر متوجه شدید که اغلب احساس عصبی یا تنش می کنید، ممکن است ایده خوبی باشد که مصرف کافئین خود را بررسی کنید و آن را کاهش دهید.

توانایی کافئین در بیدار نگه داشتن افراد، یکی از ویژگی های ارزشمند آن است. اما از سویی استفاده ی بیش از اندازه ی کافئین، سبب از دست رفتن نظم خواب شود. مطالعات نشان داده اند مصرف بیش از حد کافئین باعث افزایش زمان لازم برای خواب رفتن می شود.همچنین ممکن است کل زمان خواب را به خصوص در سالمندان کاهش دهد.

در مقابل به نظر نمیرسد که مقادیر کم یا متوسط ​​کافئین خواب خوش خواب ها را تحت تاثیر قرار دهد.

درست است که قهوه و چای به داشتن کافئین بسیار معروفند، اما بهتر است بدانید که کافئین در سودا، کاکائو و نوشیدنی های انرژی و همچنین داروهای مختلفی نیز وجود دارد.

علاوه بر این، بعد از مصرف کافئین در روز ممکن است با خواب مواجه شود زیرا ممکن است اثرات آن چند ساعت طول بکشد.

تحقیقات نشان داده است که در حالی که کافئین به مدت ۵ ساعت در سیستم شما باقی می ماند، بسته به نوع فرد (۱۷) ممکن است مدت زمان یک و نیم ساعت تا نه ساعت باشد.

 

 

اثر مضر قهوه به انتشار گاسترین مربوط می شود، یعنی یک هورمون است که معده تولید می کند تا فعالیت کولون را تسریع کند. دوزهای زیادی از کافئین ممکن است در بعضی از افراد باعث ایجاد مدفوع و حتی اسهال می شود. برخی مطالعات نشان می دهد که نوشیدنی های کافئین در برخی افراد ممکن است بیماری ریفلاکس معده (GERD) را بدتر کند.

 

 

رابدومیلیس یک بیماری بسیار جدی است که در آن فیبرهای عضلانی آسیب دیده وارد جریان خون می شوند و منجر به نارسایی کلیه و سایر مشکلات می شود.

مسبب های رابج در بروز رابدومیولیز عبارتند از: تروما، عفونت، سوء مصرف مواد، فشار عضلانی و گزش از مار ها یا حشرات سمی.

علاوه بر این، چندین گزارش رابدومیولیز مربوط به مصرف بیش از حد کافئین گزارش شده است، اگر چه این نسبتا نادر است.

در یک مورد، یک زن پس از نوشیدن ۳۲ اونس (۱ لیتر) قهوه حاوی حدود ۵۶۵ میلیگرم کافئین تهوع، استفراغ و ادرار تیره را متحمل شد. خوشبختانه، پس از درمان با دارو و مایعات، او بهبود یافت.

برای کاهش خطر ابتلا به رابدومیولیز، بهتر است میزان مصرف خود را تا حدود ۲۵۰ میلی گرم کافئین در روز محدود کنید، مگر اینکه به مصرف بیشتری نیاز داشته باشید.

 

علارغم تمام نکات مثبتی که قوه برای سلامتی دارد، اما باید بگوییم که مصرف بیش از حد کافئین به عادت و اعتیاد تبدیل می شود. وابستگی های روانی و جسمانی در مصرف دوزهای بالا می تواند یکی از عوارض اصلی مصرف قهوه در طولانی مدت باشد.

 

منبع:

عوارض جانبی قهوه اسپرسو

healthline.com

نظر

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دگرگونی و تغییرات اساسی در نوع ارائه مطالب به کسانی که در حوزه کافی شاپ و کافه رستوران ها فعالیت دارند از آرمان های ماست

تمامی حقوق این سایت مربوط به شرکت ای اسپرسو می باشد

این روزهای پایانی سال همه به دنبال آن هستند که به زیبایی کاملی برسند. ا برطرف کردن مشکلات پوستی گرفته تا استفاده از انواع ماسک ها. ماسک ها کمک فراوانی می کنند که بتوانیم مشکلات پوستی خود را برطرف کنیم.

میوه ها از جمله بهترین و مفید ترین خوراکی ها برای سلامتی بدن انسان هستند که می توانند از بسیاری از بیماری ها و ناهنجاری ها جلوگیری کنند. میوه های مفیدی در طبیعت موجود است که میوه انگور یکی از بهترین هاست.

خواص برخی مواد غذایی گاهی کمتر بررسی می شود مانند جو دوسر که در سبد غذایی ما کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

در مورد اسب درمانی چه می دانید؟ آیا با فواید و کاربردهای اسب درمانی آشنایی دارید؟ می دانید که با کمک این روش میتوان بیماری های روانی را درمان کرد؟ حیوانات به میزان فوق العاده ای می توانند حمایت احساسی ارائه دهند. فراتر از رابطه با حیوانات خانگی که بسیاری از ما آن را  تجربه کرده ایم، گاهی اوقات حیوانات از طریق به چالش کشیدن تجربیات عاطفی درمان جویان در تنظیمات درمانی شان، به آن ها کمک می کنند. در این مقاله از بخش روانشناسی

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

حملات پانیک اتک (وحشت زدگی) یا  از علائم اصلی اختلالات پانیک هستند، اما می توانند به علت سایر عارضه های سلامتی و بهداشتی نیز اتفاق بیفتند. این عارضه ها با علائم متنوع فیزیکی، احساسی و شناختی همراه هستند که طاقت فرسا و غیر قابل تحمل هستند اما برای کنترل آن ها راه های زیادی وجود دارد. کسب اطلاعات درباره نشانه های رایج پانیک می تواند سودمند باشد. به علاوه درباره علت وقوع آن و استراتژی های کنترل آن باید تحقیق کنید. در این مقاله از عوارض جانبی قهوه اسپرسو

در مورد لیفت باسن یرزیلی چقدر اطلاعات دارید؟ آیا این روش همان بالا کشیدن باسن است یا مزایای دیگری هم برای فرد کاندید دارد؟ در مقاله لیفت باسن

بسیاری از مردان و زنانی که تغییر جنسیت می ­دهند و در اصطلاح ترنس جندر هستند، به داشتن فرزند، به طور بیولوژیکی علاقه مند هستند. اینکه چقدر دشوار

سایکوپاتولوژی چیست؟ چه کسانی ممکن است به بیماری های روانی مبتلا شوند؟ منشأ اصطلاح آسیب شناسی روانی به سال 1913 برمی گردد، زمانی که این رشته علمی

اینرسی خواب چیست؟ در مورد آن چه می دانید؟ ممکن است هر روز صبح با بیدار شدن از خواب اشتياق شديدی را براي برگشتن به رختخواب تجربه کرده

آیا تکان دادن مچ پا برایتان دشوار است، شما تنها نیستید. بیش از یک میلیون انسان هر ساله به علت آسیب به مچ پا به اورژانس مراجعه می

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

پورتال جوانان ایرانی

همه چیزهایی که خوردن آن لذت‌بخش است، عوارض منفی برای بدنمان دارد. الکل، شکلات و غذاهای فست‌فود همه نمونه‌های خوبی از چیزهای لذت‌بخشی هستند که عوارض منفی برای سلامتی‌تان در طولانی‌مدت دارند. اما قهوه چطور با این موادغذایی و نوشیدنی‌ها رقابت می‌کند؟

نوشیدن قهوه راهی عالی برای حفظ هوشیاری، چه جسمی و چه ذهنی، به شمار می‌رود.

به بیدار شدن شما در صبح کمک کرده، بازده کاری‌تان را بالا برده و به از بین بردن استرس محل‌کار کمک می‌کند. برخی از ما  در روز تا ۵ لیوان قهوه به شکل‌های مختلف می‌نوشیم، از قهوه تلخ گرفته تا موکا یا حتی قهوه یخی. مهم نیست که قهوه‌تان را به چه شکلی دوست داشته باشید، باید از تاثیر نوشیدن قهوه بر بدنتان آگاه شوید.عوارض جانبی قهوه اسپرسو

یکی از شایعاتی که درمورد قهوه و مضرات آن وجود دارد، تاثیری است که بر بالا بردن فشارخون دارد. بااینکه یک افزایش جزئی در فشارخون ایجاد می‌کند، فقط برای آنها که به طور طبیعی فشارخون بالا دارند و زنان باردار می‌تواند مشکل‌ساز باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که محدود کردن مصرف قهوه به ۲ فنجان در روز می‌تواند ضرر آن بر سلامت کودک را کاهش دهد.

در مورد قهوه نیز مثل سایر چیزها، زیاد آن خوب نیست. اگر مقدار زیادی قهوه مصرف کنید (بیش از ۵ فنجان در روز)، احتمال باریک شدن مغزاستخوان را بالا می‌برید. این آسیب‌پذیری شما در برابر شکستگی را مخصوصاً در سنین بالاتر، بالا می‌برد، به همین علت بهتر است که مصرف قهوه را یک حد مناسب نگه دارید.
عارضه جانبی دیگری که ممکن است با نوشیدن قهوه ایجاد شود این است که نتوانید بخوابید. خیلی وقت‌ها این بخاطر این است که قهوه (یا هر چیز دیگری که در آن کافئین دارد) را نزدیک به زمان خوابتان نوشیده باشید. برای از میان برداشتن این تاثیر، بهتر است مصرف هر چیزی که حاوی کافئین است را از ساعت ۲ بعدازظهر به بعد قطع کنید اما یادتان باشد که تاثیر آن بر افراد مختلف، متفاوت است.

اما آیا قهوه تاثیرات مثبتی هم بر بدنتان دارد؟

نوشیدن منظم و دائم قهوه، فوایدی به همراه دارد که شاید از شنیدن آن تعجب کنید:

قهوه می‌تواند خطر بیماری کشنده کبدی را تا ۴۰ درصد کاهش دهد و بیشترین تاثیر را بر افرادی دارد که کبدشان مشکل‌دار شده است.

احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ با مصرف دائم قهوه کاهش می‌یابد.

سرطان روده بزرگ سومین سرطان شایع در سراسر جهان است و بااینکه نتایج تحقیقات متفاوت هستند، اما وجه اشتراکی دارند که بر کاهش احتمال ابتلا به این سرطان تا ۵۰-۲۰ درصد با نوشیدن قهوه اشاره دارد.

براساس مطالعات انجام گرفته، کسانیکه به طور منظم قهوه می‌نوشند، تا ۶۰ درصد در میانسالی کمتر به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شوند.

جای هیچ شکی نیست که این نتایج برایتان تعجب‌آور بوده است. پس اگر نگران نوشیدن قهوه بوده‌اید، این حقایق را درمورد این نوشیدنی عالی به خاطر آورید.

آخر اینکه، چنر نکته ساده هست که موقع نوشیدن قهوه باید به خاطر بسپارید. بهتر است یک دستگاه قهوه‌جوش خریداری کنید زیرا قهوه‌های آماده شدیداً فراوری‌شده هستند و فواید آن را کاهش می‌دهد. می‌توانید در روز ۴-۲ فنجان قهوه میل کنید، مگراینکه از فشارخون بالا رنج ‌ببرید یا باردار باشید که در این شرایط می‌توانید از پزشکتان میزان قهوه‌ای که می‌توانید در روز مصرف کنید را سوال کنید.

قهوه تاثیر مثبتی بر سلامت شما دارد و باید از آن لذت ببرید. هر فنجان از آن می‌تواند همان تاثیری که در صبح یا در یک روز به طور متوسط بر بدنتان دارد را در درازمدت به آن برساند.

برچسب ها : خطرات قهوهخواص قهوهفواید قهوهقهوه ضرر داردمردمانمضرات قهوه

۲۳ خرداد, ۱۳۸۹

۱۱ خرداد, ۱۳۸۷

۱۲ خرداد, ۱۳۸۷

باسلام خدمت دوستان چکارکنیم که بعدازخوردن قهوه دچاراسترس نشیم.

من در زمستان خیلی سردم میشد زیاد دکتر رفتم خوب نشدم به طب پزشکی رو اوردم معلوم شد باید مصرف چای و قهوه رو کنار بزارم به خصوص قهوه و به جاش از دارچین و هل استفاده کردم و الان زمستون اصلا سردم نمیشه در ضمن قهوه بدرد نمی خوره تپش قلب میاره اعتیاد داره و باعث اسنرس میشه بی خوابی هم داره نخورین از ما گفتن بود

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

آنچه باید در مورد صبحانه بدانید

۴ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

نقش ویتامینها در سلامت عمومی بدن

۱ اسفند, ۱۳۹۰

سلامتی و بهداشت

تاثیر تغییر شرایط جوی بر روی سلامتی

۲۱ خرداد, ۱۳۸۷

عوارض جانبی قهوه اسپرسو

سلامتی و بهداشت

علت بوی طبوع حین رابطه ‌جنسی چیست؟

۱۹ آذر, ۱۳۹۰

مد و مسائل زندگی

۵ اشتباه مُد که سنتان را بالاتر نشان می‌دهد

۷ اردیبهشت, ۱۳۹۰

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۸ دلیل برای این‌که به همسرتان وفادار باشید

۱۴ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

رابطه جنسی ضربدری : آثار زیان‌بار و مخرب آن

۸ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

بایدها و نبایدها بعد از ناراحت کردن همسر

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور زندگی تکراری را برای خودمان لذت‌بخش‌تر کنیم

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای خواندن درس‌های تحلیلی و دشوار

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۸ روش ساده برای اینکه کتاب خواندن جزئی از عادات روزمره‌تان شود

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم‌ترین وسایلی که قبل از سفر به شهر ساحلی باید به همراه داشته باشید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

انواع محیط کاری و لباس‌هایی که مناسب آن‌هاست

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور در مهمانی لباس خود را با فرزندتان ست کنید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ نکته شگفت انگیز برای پذیرایی از مهمان‌ها

۲۶ دی, ۱۳۹۷

تغذیه و تناسب اندام

۹ نکته برای داشتن رژیم غذایی سالم و تناسب اندام

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای این‌که زندگی کسِ دیگری را زندگی نکنید

۱۵ دی, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۱۰ روش برای از بین بردن اضطراب قبل از رویدادها

۱۰ دی, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تأثیر احساسات بر سلامت جسمانی

۷ دی, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *