عوارض بعد از عمل باز پروستات

پایگاه خبری تحلیلی تلکسیران

حوزه خبری : اخبارسیاسی، اخباراقتصادی،اخبارورزشی، اخباراجتماعی، اخبارحوادث، اخباراستانی، اخبارفرهنگی، اخبار علمی، اخبار روز، اخبار فناوری، اخباربین الملل، اخبارخودرو،اخبارتصویری، اخبار ویدیویی، سوژه های خبری. روزه های ایران، روزه های سراسرجهان.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت داده پردازی دیده بان می باشد . استفاده ازتمامی مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد .

%PDF-1.5
3 obj
&gt&gt&gt]
/Group &gt
/Contents 4 R&gt&gt
endobj
4 obj
&gt
stream
xUO]|ﯸGEVLQP(tNTVbB)%8ZrgAZެ8-ْp
L{ntMGj$(r 7|
i,3’ke]iu?RCsC8!LJ[CkfXĈ7k˩˭r7↪_3sŪIy~ע5!”

شما از طریق این درگاه می توانید نوبت مراجعه به پزشک مورد نظر خود را دریافت نمایید.

بیمارستان محب با بهره گیری از پزشکان مجرب و کلیه امکانات درمانی و رفاهی در خدمت شما عزیزان می باشد.

کلیه مطالب آموزشی در این قسمت قرار دارد.

با پزشکان محب مهر آشنا شوید.

دپارتمان بیماران بین المللی محب مهر
عوارض بعد از عمل باز پروستات

در اینستاگرام به ما ملحق شوید

لینک اینستاگرام

شماره تماس :25159


قابل توجه مراجعین محترم

اخذتندیس سیمین یک ستاره جایزه ملی استراتژی در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک ‌و اولین جایزه ملی استراتژی در محل همایش های صداوسیما

مراسم کلنگ‌زنی پروژه مرکز جامع پیشگیری و کنترل سرطان محب مهر مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه برگزار شد.

آئین کلنگ زنی پروژه ساخت مرکز جامع پیشگیری و کنترل سرطان به اهتمام موسسه محب مهر سلامت پارس (کانسر کلینیک)

گذاری هفته اول اسفند ماه در کشور ما، با هدف تاکید بر سلامت مردان کشورمان و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه به جنبه های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت بوده است.

ارزیابی بره استراتژیک موسسه محب سلامت پارس و بیمارستان محب مهر در تاریخ 24‏/11‏/97

حضور بیمارستان محب مهر در سمینار دریچه ای به سلامت فردای ایران

سامانه رزرو آنلاین درمانگاه

پزشکان بیمارستان محب مهر را بشناسیم


پذیرش بیمارستان محب مهر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.


فرآیند نوبت دهی بیماران :

۱. دریافت دستور بستری از پزشک معالج توسط بیمار

 ۲. ارتباط بیمار با واحد پذیرش بیمارستان (جهت تعیین وقت عمل جراحی / ارتباط پزشک با اتاق عمل )


 ۳. تعیین نوبت بستری

 ۴.ارائه آمادگی های لازم قبل از جراحی و ساعت حضور بیمار در بیمارستان توسط متصدی پذیرش


 

فرآیند پذیرش بیماران بستری در گروه های ارولوژی، ارتوپدی، گوارش و جراحی عمومی :

۱. حضور بیمار در بیمارستان و مراجعه به واحد پذیرش یا اطلاعات در لابی بیمارستان

۲. ارائه دستور پزشک و مدارک مورد نیاز (دفترچه بیمه، کارت ملی، دستور پزشک و در صورت داشتن بیمه تکمیلی معرفی ه از بیمه تکمیلی و یا کارت طلایی ) جهت بستری به متصدی پذیرش

۳. انتظار بیمار جهت ثبت اطلاعات در سیستم HIS و پس از چک کردن اطلاعات با بیمار چاپ برگه های پذیرش و  رضایت آگاهانه جهت جراحی


ثبت اطلاعات بیمار در سیستم HIS

4. ارائه توضیحات مورد نیاز در خصوص هزینه های بیمارستان و مراجعه بیمار به صندوق جهت پرداخت علی الحساب هزینه

5. ارجاع بیمار به داروخانه و دریافت کیف لوازم بهداشتی مورد نیاز


6. ارائه قبض پرداختی به متصدی پذیرش

7. اخذ رضایت ه آگاهانه و اثر انگشت از بیمار و همراه ایشان


8. بستن دستبند هویت بیمار

9. ارائه توضیحات مورد نظر توسط متصدی پذیرش در خصوص متوسط زمان انتظار بیمار در لابی، امکانات و هزینه کارت همراه و صدور کارت همراه در صورت درخواست، قبل از انتقال به بخش


1. هدایت بیمار توسط میزبان بیمارستان به بخش

11. استقرار بیمار در بخش و تحویل بیمار و پرونده وی به مسئول بخش (توسط میزبان بیمارستان)عوارض بعد از عمل باز پروستات

نحوه استفاده از بیمه:
بیمار قبل از بستری زمانیکه جهت ویزیت نهایی به پزشک مراجعه میکند بایستی دستور بستری خود را دریافت و وقت بستری و یا جراحی را با پذیرش هماهنگ نموده و ۳ روز قبل از بستری جهت دریافت معرفی ه به سازمان های طرف قرارداد خود مراجعه نمایند (کارت های طلایی، بیمه ارتش (فقط سربازان وظیفه نیاز به همراه داشتن معرفیه از یگان محل خدمت خود دارند.)، بیمه ایران و کمک رسان SOS نیازی به معرفیه ندارند) در روز مراجعه با توجه به نوع فرانشیز و سقف ثبت شده در معرفیه بیمار هزینه های خود را پرداخت میکند.


در زمان پذیرش بستری مدارک زیر را حتما ٌ به همراه داشته باشید:


 

تمام عکسها (رادیوگرافی ها)،آزمایشات،سی تی اسکن و.
دفترچه بیمه پایه و کارت ملی بیمار
برگه دستور بستری پزشک (ترجیحا در دفترچه بیمه)

در صورت داشتن بیمه های دارای کارت طلایی ، ارتش، پارسیان، دانا، آسیا، رازی، البرز، معلم، سینا، کارآفرین، کمک رسان SOS، سرمد، تعاون، سامان، آتیه سازان حافظ و بیمه ایران که دارای اعتبار می باشد، نیازی به اخذ معرفی ه از سازمان مربوطه نمی باشد.
 

جهت اعمال جراحی ذیل حتی بیماران دارای بیمه ایران و کارت های طلایی و کلیه بیمه های فوق نیز می بایستی تائیدیه کتبی داشته باشند:


 


 

در بستری اعمال جراحی ACL، اسکولیوز و کیفوز، آرتروسکوپی زانو،تزریق داخل مفصلی(کایفوپلاستی) و اسپوندیلولیزیس حتما قبل از بستری نیاز به اصل جواب رادیوگرافی و ام آر آی قبل عمل می باشد که بایستی به بیمارستان تحویل داده شود.
در جراحی های TUL و PCNL نیاز به جواب سونوگرافی و یا سی تی اسکن قبل از عمل جراحی می باشد.
توجه داشته باشید که همراه نداشتن این اقلام باعث عدم بستری و لغو شدن عمل جراحی شما می شود.


 


 

لطفا ٌ قبل از عمل فرزند دلبندتان به نکات زیر توجه فرمایید و مدارک زیر را حتما ٌ به همراه داشته باشید :


 

در صورت داشتن عکس (رادیوگرافی ها)،آزمایشات،سی تی اسکن و..را همراه خود بیاورید.
حضور پدر و یا قیم قانونی کودک همراه با کارت شناسایی معتبر در زمان بستری الزامی است
در صورتی که فرزند شما زیر ۲ سال می باشد داشتن بیمه پایه پدر و مادر هنگام پذیرش و در بخش الزامی می باشد
دفترچه بیمه کودکان بالای ۲ سال حتماٌ باید عکسدار باشد
برگه دستور بستری پزشک (ترجیحا در دفترچه بیمه)

در صورت داشتن بیمه های دارای کارت طلایی ، بیمه ایران و ارتش که دارای اعتبار می باشد، نیازی به اخذ معرفی ه نمی باشد به جز مواردی که در بالا گفته شده است.
در صورتیکه بیمار زیر ۱۸ سال باشد حضور پدر جهت امضاء مدارک با ارائه کارت شناسایی الزامی می باشد.
جهت فرزندان دختر ، که تحت پوشش بیمه والدین می باشند همراه داشتن شناسه شان الزامی می باشد.
جهت فرزندان پسر بالای 18 سال همراه داشتن گواهیه اشتغال به تحصیل در زمان پذیرش الزامی می باشد.
توجه داشته باشید که همراه نداشتن این اقلام باعث عدم بستری و لغو شدن عمل جراحی شما می شود.


لطفاٌ قبل از بستری به این موارد توجه نمایید:   


داشتن کارت ملی هنگام پذیرش الزامی می باشد. 


 

بیماران و همراهان عزیز در این مرکز از طریق، کارت خوان پول دریافت می شود.

•    جهت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات خدمات پزشکی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرید.
•    هر بیمار مجاز به داشتن یک همراه می باشد(جهت تهیه کارت همراه به پذیرش بیمارستان مراجعه نمایید و روزانه بین ساعات ۱۰ الی ۱۱ جهت تمدید کارت همراه به پذیرش مراجعه و اقدام به تعویض کارت خود نمایید.)
•    ساعات ملاقات روزانه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ می باشد.

•    ساعات ملاقات بخش های ویژه با توجه به رعایت اصول کنترل عفونت از ساعت ۱۵ الی ۱۶ می باشد.
•    در صورتیکه بیمار زیر ۱۸ سال باشد حضور پدر جهت امضاء مدارک با ارائه کارت شناسایی الزامی می باشد.
•    اگر بیماری بیمه تکمیلی دارد حتماً باید از بیمه خود معرفی ه تهیه نماید مگر آنکه بیمه وی ایران، البرز، سامان، رازی، دانا، نیروهای مسلح و SOS باشد.
•    در صورتیکه بیماری ه پزشک خود را فراموش کرده و یا گم کرده باشد حتماً قبل از بستری توسط پذیرش با پزشک وی هماهنگ شود. برای بستری شدن حتماً کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.
•    در صورت طرف قرارداد بودن با یکی از بیمه های تکمیلی سازمان حتماٌ یک روز قبل جهت صدور بیمه ه به سازمان مربوطه مراجعه نمایید.
•    در معرفی ه های سازمان های طرف قرارداد بیمارستان ،در صورتیکه پرداخت مبلغ فرانشیز به عهده بیمار باشد.این مبلغ توسط واحد صندوق بصورت علی الحساب از بیمار دریافت می گردد.
•    بیمارانی که از طرف سازمان های بیمه گر یا سازمان های طرف قرارداد بیمارستان معرفی می شوند می بایست ما به التفاوت تعرفه آزاد اتاق خصوصی با تعرفه اتاق دو تخته و سایر موارد خارج از تعهد بیمه را پرداخت نمایند.
•    لطفاٌ در قبال هر گونه پرداختی به بیمارستان فیش دریافت نموده و نسخه اول را جهت درج در پرونده خود به واحد پذیرش تحویل داده و نسخه دوم را تا هنگام ترخیص نزد خود نگهداری کنید.
•    حضور همراه بر بالین بیمار منوط به اجازه پزشک معالج ، مسئول بخش و دریافت کارت همراه است.
•    جهت فرزندان دختر ، که تحت پوشش بیمه والدین می باشند همراه داشتن شناسه شان الزامی می باشد.
•    جهت فرزندان پسر بالای 18 سال همراه داشتن گواهیه اشتغال به تحصیل در زمان پذیرش الزامی میباشد.
•    بیماران محترم می توانند پس ازبستری شماره تلفن اتاق و تخت بستری خود را به همراهان ارائه و همراهان از طریق (شماره اتاق + ۸۵۵۵۶) با بیماران خود تماس حاصل نمایید.
 


 لطفا ٌ قبل از عمل به نکات زیر توجه فرمایید :حتماٌ جهت انجام عمل جراحی از نیمه شب روز قبل مطلقاٌ هیچ ماده خوراکی حتی آب ، چای و قند مصرف نکنید.شب قبل از عمل حمام کرده موهای محل عمل تراشیده شود.خواهشمند است خانم های محترم از همراه داشتن هر گونه زیورآلات خودداری کنند.زیرا هنگام جراحی دچار مشکل خواهند شد.چنانچه از قرص آسپرین،پلاویکس ودیپریدامول استفاده می کنید پزشک خود را در جریان گذاشته و حداقل 5 روز قبل از عمل آسپرین(اعم از آسپرین بچه،TACAT ،آسکار یا آسکاول) وهمچنین 48 ساعت قبل از عمل،پلاویکس و دیپریدامول را قطع نمایید.چنانچه مبتلا به بیماری دیابت می باشید و از انسولین و قرص متفورمین یا گلی بنگلامید استفاده می کنید حتماٌپزشک خود را در جریان بگذارید.معمولاٌ قرص متفورمین 48 ساعت قبل ازعمل قطع و سایر داروها تا روز عمل ادامه می یابد.(روز بستری انسولین تزریق نشده و پرستار بخش را پس از بستری در جریان بگذارید.)چنانچه سابقه حساسیت و یا آسم و سایر بیماریها را دارید حتماٌ قبل ار عمل با پزشک خود در میان بگذارید.       لطفا ٌ قبل از عمل فرزند دلبندتان به نکات زیر توجه فرمایید :4 ساعت ناشتا بودن قبل از حضور در بیمارستاندر فاصله قبل از عمل ، فقط می تواند 1 تا 15 cc آب (بدون قند و چای) بخورد.طبق دستور پزشک 2 ساعت از ناشتا بودن را قبل از مراجعه به بیمارستان طی کرده باشد.تلاش می شود فراخوان بیماران به اتاق عمل از کم سن ترین آنها آغاز شود.



 

مراحل لازم جهت ترخیص بیمار :
پس از صدور دستور کتبی ترخیص توسط پزشک معالج، منشی بخش اطلاعات را کامل و پرونده را به واحد ترخیص تحویل می دهد.
بعد از پرداخت هزینه ها به صندوق و تحویل قبض نهایی به ترخیص، اصل صورتحساب توسط ترخیص به همراه بیمار تحویل داده می شود، که جهت مراجعات بعدی برای پیگیری امور مالی همراه داشتن اصل صورتحساب الزامی است.
در زمان دریافت صورتحساب اگر بیمار دارای بیمه مکمل غیر طرف قرارداد بیمارستان باشد ( دی، شهرداری و .) و یا جهت جراحی بیمار، خود وسایلی را از خارج از بیمارستان تهیه کرده باشد جهت دریافت مدارک لازم راهنمایی می شود.
اصل صورتحساب مدرک و فقط یکبار صادر می گردد و در صورت درخواست مجدد فقط المثنی صادر می شود.

 
ترخیص بیماران بستری در ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۷ و روزهای جمعه و ایام تعطیل ۹-۱۴ می باشد.

از آنجاییکه هزینه های بیمارستان بر اساس حداقل ها تنظیم شده اند لذا خواهشمند است از تقاضای هرگونه تخفیف خودداری نمایید.

مبلغی که هنگام بستری از شما اخذ میگردد فقط پیش پرداخت و علی الحساب است و مابقی هزینه ها شامل هزینه بیمارستان،حق الزحمه پزشکان در هنگام ترخیص طبق تعرفه های مصوب مشخص اخذ خواهد شد.
در صورتیکه مدت بستری بیمار شما بیش از ۳ روز بطول انجامید ، جهت اطلاع و تکمیل مبلغ ودیعه به ترخیص مربوطه مراجعه نمایید.

پیگیری های پس از ترخیص
از آنجائیکه رضایت شما مراجعه کنندگان محترم از اهمیت ویژه ای در نزد ما برخوردار است . از بدو شروع به فعالیت بیمارستان محب مهر واحدی ب صدای شما در آن فعال می باشد که وظیفه این واحد ارتباط تلفنی مستقیم با بیماران ۳ روز بعد از ترخیص به منظور پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و رسیدگی به مشکلات بیماران در جهت ارتقاء کیفی و کمی ارائه خدمات و جلب هر چه رضایت آنها می باشد.

شایان ذکر است در زمان ترخیص به شما پاکتی تحت عنوان پاکت بدرقه تقدیم می گردد که شماره تلفن بخش و واحدهای مورد نیاز در آن درج گردیده، لذا در صورت بروز مشکل با آن شماره ها تماس حاصل نمایید.
نتایج آمار و اطلاعات استخراج شده از نطرسنجی بیماران در این واحد سهم بسزایی در بر طرف نمودن مشکلات و جلب رضایت مشتریان ایفا می نماید.


 

بخش : CCU1

بخش : آفتاب

بخش : بخش یاس

© کلیه حقوق این سایت متعلق به بیمارستان محب مهر می باشد1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *