عوارض استفاده از قرص فارماتون


داروها
481 بازدید

عوارض قرص فارماتون : فارماتون چه عوارضی برای بدن دارد ؟ مصرف فارماتون چه ضرری به بدن میرساند ؟ در اینجا با مقاله ای درباره داروها ، عوارض قرص فارماتون بر بدن در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

عوارض استفاده از قرص فارماتون

 

قرص فارماتون؛ عوارض و موارد منع مصرف آن

قرص فارماتون ( pharmaton ) یک مکمل ویتامین سوئیسی است که برای رفع خستگی روزانه و افزایش انرژی استفاده می شود. این کپسول کاملا طبیعی است و به عنوان یکی از پرمصرف ترین مولتی ویتامین ها در دنیا شناخته می شود. قرص فارماتون باعث بهبود توانایی های فیزیکی می شود چرا که این قرص حاوی مواد معدنی، ویتامین های D, E, C, B12, B6, B2, B1,A ، نیاسین، بیوتین، کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، نیکوتین آمید، سلنیوم، روی، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره ی جنسینگ می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم اطلاعات نسبتا کاملی در مورد قرص فارماتون را با هم مرور کنیم.

 

قرص فارماتون از چه موادی تشکیل شده است؟

توجه داشته باشید که سازندگان این قرص ادعا می کنند که در قرص فارماتون ترکیبی متناسب و متعادل از تمام آنچه نیاز روزانه فرد را به ویتامین، املاح و عناصر کمیاب تشکیل می دهند، وجود دارد. البته قرص فارماتون هم همانند اغلب مولتی ویتامین ها از مواد زیادی تشکیل شده که با یک جستجوی ساده می توانید به آن دست پیدا کنید. در عوض در اینجا برخی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این قرص را با هم مرور می کنیم:

 

• کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و عناصر دیگری از این دست که عمده تاثیر آن بر بدن بهبود چربی سوزی در جهت کاهش چربی کبدی است.

• مواد معدنی ، ویتامین و عناصر نادر و اثرگذار بر متابولیسم

 

• دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات

• عصاره جینسینگ غلیظ شده، جینسینگ می تواند بر سیستم عصبی تاثیر بگذارد که همین امر موجب کاهش و یا حتی رفع استرس خواهد شد.

 

مشخصه های قرص فارماتون چیست؟

بنا بر گفته های تولید کنندگان قرص فارماتون، به دلیل مکانیسم این قرص و توانایی آن در مقابله با خستگی، افرادی که به استرس بیش از اندازه دچار هستند از این قرص استفاده می کنند. با هم مرور می کنیم که قرص فارماتون به چه کسانی و در چه زمینه هایی کمک می کند:

 

• افزایش کارایی بدن در تمرینات ورزشی و جلوگیری از خستگی سریع

• کمک به بهبود شرایط روحی ، روانی و افزایش تمرکز ذهنی

 

• کمک به بهبود علایم عمومی ناشی از افزایش سن

• جلوگیری از فقر ویتامین ها و مواد معدنی

 

• کمک به کاهش چربی خون

• کمک به حفظ توان بدن در طول رژیم های مختلف (مانند رژیم های لاغری، رژیم های پزشکی و)

• کمک به بازیابی توان بدن در دوره نقاهت (پس از بیماری ها، عفونت ها، اعمال جراحی و )

 

قرص فارماتون چه عوارضی دارد؟

هر قرص عوارض خاصی بر بدن مصرف کننده به جا می گذارد و پیامد های به خصوصی دارد. بدیهیست که قرص فارماتون هم از این قاعده کلی مستثنا نیست.
علاوه بر سرگیجه و استفراغ که از عوارض مشترک میان همه قرص هاست، مصرف فارماتون می تواند موجب اختلال در خواب و یا خارش های جزئی پوست شود. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت مصرف نا درست یا بیش از اندازه قرص فارماتون ممکن است به درد در ناحیه شکم، حالت تهوع و استفراغ دچار شوید.

 

چه کسانی نباید فارماتون مصرف کنند؟

در زمان تولید هر قرصی ( حتی مولتی ویتامین ها ) عموما افرادی که به هر دلیلی مجاز به مصرف آن دارو نیستند اعلام می شود. مصرف قرص فارماتون هم با وجود اینکه حاوی ویتامین و مواد معدنی و طبیعیست، برای این افراد منع شده است:

 

• اگر مشکلات کبدی دارید و یا غلظت کلسیم در خون و ادرارتان بالاست.

عوارض استفاده از قرص فارماتون

• اگر به مشکلات کلیوی دچار هستید.

 

• بیماران هموکروماتوزیس که در جذب آهن مشکل دارند در لیست موارد منع مصرف فارماتون هستند.

• اگر در جذب گلوکز یا گالاکتوز مشکل دارید.

 

• با توجه به اینکه قرص فارماتون حاوی مقدار زیادی مس است، اگر مبتلا به بیماری ویلسون هستید قرص فارماتون را مصرف نکنید.

• همچنین در صورتی که به هریک از مواد تشکیل دهنده قرص فارماتون، سویا و یا بادام زمینی حساسیت دارید از مصرف این کپسول خودداری فرمایید.

 

کپسول فارماتون با چه داروهایی تداخل دارد؟

اگر پیش از شروع مصرف قرص فارماتون داروهای دیگری مصرف می کنید حتما بررسی کنید که با هم تداخل دارویی نداشته باشند. بنا بر گفته تولید کنندگان این کپسول، قرص فارماتون با این مواد تداخل دارویی دارد:

 

 

مصرف قرص فارماتون قبل از بارداری

 

 

• الکل

• داروی قلب آمیودارون

 

• داروی کنترل فشار آملودیپین

• داروی ضد سرطان آرسنیک تری اکسید

 

• ویتامین ث یا اسکوربیک اسید

• باربیتورات ها

 

مقدار و زمان مصرف فارماتون:

بنابر توصیه ای که سازندگان کپسول فارماتون بر روی جعبه این محصول درج کرده اند بهتر است ابتدا به مدت 2 تا 3 هفته روزی 2 کپسول فارماتون، یکی همراه با صبحانه و دیگری همراه با ناهار مصرف شود. پس از گذشت این مدت روزی یک کپسول همراه با صبحانه مصرف شود. دوره های مصرف قرص فارماتون می تواند به چند ماه هم برسد و اثرات جانبی ندارد.

در مورد بهترین زمان برای مصرف قرص فارماتون باید گفت بهتر است مصرف این قرص هم همانند دیگر ویتامین ها و مکمل های معدنی همراه با صرف غذا مصرف شود.

 

آیا زنان باردار، زنان شیرده یا کودکان می توانند فارماتون مصرف کنند؟

کودکان زیر سن 13 سال حتما با اجازه پزشک و پس از مشاوره با او این قرص را مصرف کنند.

 

در مورد زنان باردار هم به دلیل حساسیت زیاد بدن در دوران بارداری بهتر است پس از مشاوره با پزشک اقدام به مصرف فارماتون کنند. البته می دانیم مصرف مولتی ویتامین ها در 3 ماه اول بارداری به طور معمول هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. اما در ماه های بعد به دلیل آسیب پذیری زیاد مادر و جنین بهتر است پزشکتان را پیش از مصرف هر دارویی ( حتی مولتی ویتامین ها ) در جریان بگذارید.

 

در نظر داشته باشید که هرچند مولتی ویتامین ها به ظاهر بی ضرر هستند اما مصرف آن ها در زمان بارداری ممکن است سطح ویتامین دی در بدن را بالا ببرد که این موضوع باعث ایجاد هیپرکلسمی و بالا رفتن میزان کلسیم خون جنین می گردد.

به زنان در زمان شیردهی هم توصیه می گردد بدون مشورت با پزشک قرص فارماتون مصرف نکنند.

 

کپسول و قرص فارماتون چه مزایا و چه عوارضی دارد؟

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد. همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است. این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی ناسب موثر می باشد. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

 

موارد کاربرد و منع مصرف قرص فارماتون

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد. عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد. قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

 

موارد مصرف کپسول و قرص فارماتون

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد. جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند. این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک، تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند. علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند. در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی تعادل موثر می باشد.

 

همچنین قرص های فارماتون عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد. با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند. در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید. با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود. این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

 

نحوه مصرف دارو

برای کسب اطلاعات برچسب روی بسته قرص را بخوانید. افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند. ابتدا از این قرص بری 4 هفته استفاده کنید پس از درمان 4 هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای از 12 هفته ادامه دهید. پس از 12 هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید. دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از 25 درجه نباشد.

 

عوارض جانبی احتمالی فارماتون

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال، حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد. اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز، غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید. از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

 

احتیاط در مصرف قرص های فارماتون

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد. این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید. این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید. اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید. اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید. تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر 16 سال نباید از این دارو استفاده کنند. اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

 

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

 

 

عوارض قرص فارماتون

 

 

 

منابع:آرگا / برترین ها
www.hidoctor.ir
www.rouzegar.ir

برچسب هاداروی فارماتون فارماتون قرص فارماتون

ببخشید، برای نوشتن باید وارد بشوید

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

پروفایل اسفند ماهی

عکس پروفایل پدر

تزیین سفره هفت سین

فارماتون برای درمان اختلال در نعوظ آلت تناسلی ، ریزش مو ، آکنه ، دیابت ، کمبود ویتامین A و مشکلات چشمی استفاده میشود.

کپسول های فارماتون حاوی بیوتین ، کلسیم ، مس ، ویتامین D3 ، فولیک اسید ، آهن ، لسیتین ، منیزیم ، منگنز ، نیکوتین آمید ، پاناکس (جین سنگ) ، سلنیوم ، ویتامین A ، B1 , B12 , B2 , B6 , C , E و روی میباشد.

کپسول فارماتون برای درمان ، کنترل ، پیشگری و بهبود بیماری ها ، شرایط و علایمی که در لیست زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار میگیرد:

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص فارماتون ممکن است پیش بیاید ذکر شده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی افتند و احتمال وقوع آنها کم است. برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علایم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید بویژه اگر علایم قطع نشوند و مداوم باشند:

پیش از مصرف فارماتون در مورد داروهای دیگری که مصرف میکنید از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند ویتامین ها و داروهای گیاهی ، آلرژی ، سابقه بیماری ، شرایط پزشکی تان در حال حاضر مانند باردار بودن و یا بره ریزی جهت انجام جراحی با پزشک مشورت کنید. برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را در برابر اثرات جانبی دارو آسیب پذیرتر کند. دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را به دقت مطالعه کنید. میزان و نحوه مصرف دارو با توجه به شرایط پزشکی شما ممکن است متغیر باشد. در صورتی که پس از مصرف دارو علایم بیماری همچنان ادامه داشت و یا رو به وخامت گذاشت به پزشک مراجعه کنید.

عوارض استفاده از قرص فارماتون

موارد مهمی که پیش از مصرف فارماتون باید دانست و با پزشک در میان گذاشت:

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون میتواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد شما صادق است از مصرف فارماتون خودداری کنید:

آیا میتوان از فارماتون در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟در مورد مزایا و معایب مصرف فارماتون در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا میتوان از فارماتون برای درمان اختلالات نعوظ و ریزش مو استفاده کرد؟بله؛ ریزش مو و اختلالات نعوظ از رایج ترین موارد مصرف کپسول های فارماتون است. لازم به ذکر است که در این موارد بدون تجویز پزشک نباید از فارماتون استفاده کرد

از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم بیماری چقدر طول میکشد؟اغلب مصرف کنندگان فارماتون گزارش کرده اند که از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم حد اکثر سه ماه به طول انجامیده است. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

زمان بندی مصرف فارماتون به چه شکل است؟اغلب افرادی که از فارماتون استفاده کرده اند گزارش کرده اند که روزانه یک یا دو عدد از کپسول ها ی فارماتون را مصرف میکنند. در هر صورت دستورات پزشک در مورد زمانبندی مصرف فارماتون در اولویت قرار دارد.

فارماتون را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگام فارماتون گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف فارماتون لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف فارماتون برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف فارماتون نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف دارو را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف فارماتون با پزشک معالج مشورت نمایید.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو : اگر متوجه شدید مصرف دارو را فراموش کرده اید هرچه سریعتر آنرا مصرف کنید؛ در صورتی که به نوبت بعدی مصرف دارو زمان اندکی باقی مانده است از مصرف داروی فراموش شده صرف نظر کنید و مصرف دارو را طبق بره پیش ببرید. اگر بصورت مکرر مصرف دارو را فراموش میکنید از تنظیم آلارم استفاده کنید و یا از اعضای خانواده بخواهید مصرف دارو را برایتان یادآوری کنند. در صورتی که تعداد داروهای مصرفی فراموش شده زیاد است جهت نحوه صحیح جبران داروهای فرامووش شده به پزشک مراجعه کنید.

سوء مصرف (اووردوز)  فارماتون: دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف نکنید؛ مصرف دارو به مقدار زیاد تاثیری در سرعت بهبود علایم بیماری نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب مسمومیت و بروز عوارض جانبی جدی شود؛ در صورتی که مشکوک به اووردوز هستید به اورژانس مراجعه نمایید و جهت کمک به پزشک در تسریع درمان جعبه دارو را همراه خود داشته باشید.داروهای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید حتی اگر شرایطی مشابه با بیماری شما داشته باشند؛ مصرف فارماتون بدون تجویز پزشک میتواند اثرات مضری به دنبال داشته باشد.

شیوه صحیح نگهداری دارو: دارو را در دمای اتاق و به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری کنید؛ از قرار دادن دارو در فریزر خودداری کنید؛ دارو را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.از ریختن دارو در مسیر فاضلاب ( دستشویی و یا سینک ظرف شویی) خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آلودگی محیط زیست شود؛ در مورد نحوه صحیح دفع داروهای بلا استفاده با دکتر داروساز صحبت کنید.

در صورت مصرف فارماتون تاریخ گذشته: مصرف فارماتون تاریخ گذشته برای یکبار نمیتواند اثرات جدی داشته باشد با این همه اگر احساس ناخوشی میکنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید؛ فارماتون تاریخ گذشته میتواند روی سایر دارو های مصرفی تاثیر بگذارد؛ در صورتی که از یک دارو بصورت مداوم مصرف میکنید(مثلا در بیماران قلبی) هنگام مصرف فارماتون حتما تاریخ مصرف آنرا بررسی کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص فارماتون دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد دار

نوشته شده در 16 شهر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

عالی بود.

ارسال جواب

چه مدت بعد از باز شدن درب دارو ميتران از محتواي ان استفاده كرد؟

ارسال جواب

می بخشید هر قرص فارماتون حاوی چه مقدار کلسیم و چه مقدار ویتامین D3 است؟

ارسال جواب

ایا فارماتون برایه فوتبالیستهاهم تاثییر داره وچندساعت قبل بایدمیل شود

ارسال جواب

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من مادرم سرطان سينه دارن البته الان بر طرف شده ولى هنر قرص زلوداك٥٠٠وآمپول هرسپتين رو تزريق ميكنن هر ٢١ روز آيا اين دارو ممنوعيت دارد چون من حدود ٢ ماه دارم اين قرص رو براى تقويت به ايشون ميدم

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

یکی از داروهایی که برای افزایش انرژی و عملکردهای ذهنی و فیزیکی و درمان خستگی های روزانه مورد استفاده قرار می گیرد قرص فارماتون می باشد. در این مطلب به بررسی اطلاعات دارویی و نکاتی در استفاده از این قرص می پردازیم.

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد. همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است. این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی ناسب موثر می باشد. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

  

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد. عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد. قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

عوارض استفاده از قرص فارماتون

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد. جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند. این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک، تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند. علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند. در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی تعادل موثر می باشد. همچنین قرص های فارماتون عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد. با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند. در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید. با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود. این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

برای کسب اطلاعات برچسب روی بسته قرص را بخوانید. افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند. ابتدا از این قرص بری 4 هفته استفاده کنید پس از درمان 4 هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای از 12 هفته ادامه دهید. پس از 12 هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید. دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از 25 درجه نباشد.

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال، حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد. اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز، غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید. از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد. این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید. این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید. اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید. اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید. تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر 16 سال نباید از این دارو استفاده کنند. اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 خواص فارماتون قیمت فارماتون عوارض قرص فارماتون , فارماتون (Pharmaton) یک مکمل ویتامین سوئیسی می باشد که در کشور ما و در سراسر دنیا بعنوان یکی از پر استفاده ترین مولتی ویتامین و مکمل غذایی شناخته می شود. این مکمل کاملا طبیعی است که برای رفع خستگی از آن استفاده می شود. و باید توجه داشته باشیم که در هر صورت استفاده از هر قرصی معایب خاص خودش را نیز دارد. که در در بخش سلامت به آن می پردازیم.


 


 


 

عوارض استفاده از قرص فارماتون

همه ما در زندگی و به سبب انجام کارهای روزانه دچار ضعف و خستگی می شویم که طبیعتا با استراحت کردن و میل کردن غذا انرژی از دست رفته را مجددا جایگزین می کنیم. با این حال هستند کسانی که بخواهند خیلی زودتر انرژی از دست رفته خود را به بدن‌شان برگردانند که در این صورت مجبور به استفاده از قرص‌ها و مکمل های مختلف می شوند.


 


 


 


 


 


 

معمولا افرادی که تحت استرس بیش از اندازه هستند، از این قرص استفاده می کنند چرا که مکانیزم این قرص طوری تنظیم شده است که توانایی مقابله با خستگی را به خوبی خواهد داشت. از جمله ویتامین هایی که در این قرص وجود دارد می تواند به ویتامین D،E ، C، A، نیاسین، عصاره جینسینگ و اشاره کرد.


 

احتمالا می دانید که جینسینگ می تواند بر سیستم عصبی تاثیر بگذارد که همین امیر موجب کاهش و یا حتی رفع استرس خواهد شد. همه ویتامین هایی که در این قرص وجود دارد در نهایت به افزایش تمرکز و بهبود حافظه می انجامند.


 


 


 

1) کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و عناصر اثرگذار بر متابولیسم چربی جهت کاهش چربی کبدی

2) مواد معدنی ، ویتامین و عناصر نادر و اثرگذار بر متابولیسم


3) دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات


4) عصاره جینسینگ غلیظ شده


 


 


 

مواد تشکیل دهنده ژریاتریک فارماتون برای افرادی که دچار استرس می باشند، مورد استفاده است و موجب افزایش کارایی ، انرژی و قدرت عضلانی در فرد می شود. جین‏سینگ محتوی اقسامی از پاناگزاتریول ، پاناگزادیول و پاناکسوزیدها می باشد. این ترکیب اثر محرک نسبی بر مغز و بدن انسان دارد که موجب تقویت تمرکز و افزایش آن و همچنین باعث بهبود و تقویت حافظه می گردد. وجود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات و 2 نوع ویتامین و ماده معدنی موجود در آن موجب رفع کمبود ویتامین های ناشی از سوء تغذیه می گردد.


 

نحوه مصرف قرص فارماتون برای افراد باغ و همچنین برای اطفال ، حتما باید همراه با دستور پزشک باشد و ما توصیه ای در این زمینه نخواهیم داشت.


 


 


عوارض قرص فارماتون


 

این قرص در قوطی های 3 یا 1 عددی به فروش می رسد که ژل قهوه ای مانند هستند. همانطور که در ابتدا عرض کردیم، هر قرصی عوارض خاص خود را بر بدن مصرف کننده به جا می گذارد. این قرص نیز ممکن است در خواب اختلالاتی ایجاد کند و یا خارشی جزئی بر روی پوست بوجود آورد. سرگیجه و یا استفراغ که از عوارض های ثابت هر قرص هست هم می تواند رخ دهد. استفراغ و درد های شکمی نیز از دیگر عوارض مصرف بیش از اندازه و نادرست قرص فارماتون محسوب می شود.


 


موارد منع مصرف قرص فارماتون


 

عوارض استفاده از قرص فارماتون

دقت داشته باشید که افرادی که دچار مشکلات کبدی هستند و یا مقادیر کلسیم در خون و ادرارشان از غلظت بالایی برخوردار است از این قرص استفاده نکنند. افرادی که دارای مشکلات کلیوی هستند ، بیماران هموکروماتوزیس که در جذب آهن مشکل دارند در لیست موارد منع مصرف فارماتون هستند. اگر به محتویات این دارو و یا سویا  و بادام زمینی حساسیت دارید از مصرف این کپسول خودداری کنید.


 


 


تداخل دارویی قرص فارماتون


 

گفتنی است که این قرص با مکمل های معدنی و یا رقیق کننده های خون مانند لودوپا، تتراسایکلین تداخل دارویی دارد و پر واضح است که اگر از این گونه دارو استفاده می کنید، برای مصرف قرص فارماتون به پزشک خود اطلاعات دقیقی در خصوص داروهای مصرفی خود بدهید تا دچار مشکل حاد نشوید.


 


 


تشخیص فارماتون اصل از فارماتون تقلبی


 

تشخیص فارماتون اصل از تقلبی به این صورت است که مطابق با عکس پایین ، روی قرص های کپسولی ژله ای فارماتون اصلی ، کلمه فارماتون لاتین Pharmaton  به شکل برجسته حک شده است. در زمان خرید قرص فارماتون به کد irc توجه کنید. irc کد اختصاصی است که وزارت بهداشت برای داروهای وارداتی ثبت و درج می کند.


 


 

سلام وخسته نباشید161قدم42وزن جکار کنم چاق بشم گفتن فارماتون چاق میکنه


سلام


بهتره با یه دکتر مشورت کنید

سلام وقت بخیر من قدم 172 است و وزنم 6 که قبلا یعنی قبل از رمضان 65 کیلو بودم
چیکار کنم ؟


بهترین کار مراجعه به پزشک و مشاور است

من چند سالی هست قرص مولتی دیلی استفاده میکنم ولی فکر نمیکنم مکمل ها نقش چندانی در اضافه.وزن داشته باشن

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای روزگار محفوظ است. هرگونه کپی از مطالب یا قسمتی از یک مطلب بدون ذكر منبع و لینک فعال به همان مطلب در روزگار پیگرد قانونی دارد

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

“),t.close},t.write(‘

قرص فارماتون (pharmaton) از جمله مکمل های طبیعی و حاوی جینسینگ برای رفع خستگی روزانه و افزایش انرژی و تمرکز می باشد. سرگیجه و حالت تهوع از عوارض قرص فارماتون است. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

عوارض استفاده از قرص فارماتون

این گیاه بر روی سیستم عصبی مرکزی تاثیر می گذارد، در مواردی که فرد نیاز به بیهوشی داشته باشد، تداخل این گیاه با دارو های بیهوشی اثر بدی روی بیمار می گذارد بنابراین باید حداقل 2 هفته قبل از عمل جراحی مصرف این گیاه قطع شود همچنین در استفاده از گیاه سنبل الطیب در دوران بارداری و شیردهی باید احتیاط شود. منبع سلامت نیوز

مورد استفاده قرار می گیرد در متوقف کردن عفونت باکتریایی در فک بسیار مفید و موثر خواهد بود. اگر آنتی بیوتیک در کشتن باکتری ها موثر نباشد ، اگر آنتی بیوتیک برای مدت زمان مورد نیاز مصرف نشود یا اگر دندان درمان نگردد، عفونت ممکن است باز گردد. عوارض جانبی: هر دارویی عارضه جانبی خاص خود را دارد. اما افراد عارضه جانبی را احساس نمی کنند یا می توانند این عوارض را تحمل نمایند. از

عارضه جانبی دارویی که مصرف می کنید سوال بپرسید. عوارض جانبی در کاغذ داخل دارو فهرست می شود. برخی از موارد مهم در ادامه بیان شده است: معمولا مزایای دارو از عوارض جانبی اندک آن است. این مزایا برای بیمار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. عوارض جانبی ممکن است بعد از مصرف دارو از بین برود. اگر عوارض جانبی هنوز شما را آزار می دهد بهتر است با پزشک تماس بگیرید. او

نیکوتینی که استنشاق می کنید، وارد دهان شده و جذب می شود و به ریه ها نمی رسد. البته این بخار در برخی از افراد باعث تحریک دهان و گلو و ایجاد سرفه می شود. اسپری بینی نیکوتین دار: این اسپری بینی به سرعت میزان نیکوتین خون را بالا می برد و در 5 تا 1 دقیقه آن را به حداکثر می رساند و میل فرد به سیگار کشیدن را از بین می برد. استفاده از این اسپری ممکن است بینی، چشم و گلوی شما را تحریک کند

در موارد جدی تر این حالت 6 تا 7 بار در ساعت اتفاق می افتد. آپنه خواب می تواند باعث مشکل فشار خون بالا، مشکلات حافظه، افزایش وزن و افسردگی شود. نتایج پژوهش ها نشان می دهد شانس زندگی طولانی در افرادی که آپنه خواب ندارند در مقایسه با افرادی که به این مشکل دچارند، سه برابر است. اگر در شب خر و پف می کنید و در روز هم کسل و خواب آلود هستید یا دچار تغییرات خلق و خوی می شوید، به

دکتر سیدمحسن میرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار کرد: بی حرکتی طولانی مدت، مصرف برخی از داروها مانند قرص های ضدبارداری، سابقه جراحی های اخیر و آسیب ها و شکستگی اندام ها (تروما) از دیگر عوامل مهم اکتسابی آمبولی ریه هستند. وی با اشاره به اینکه از نشستن های طولانی مدت باید اجتناب کرد، گفت: نشستن های طولانی خصوصا در سفرها از عوامل خطر ابتلا به این بیماری هستند و اگر این

است نه اقدام به آن؛ به این صورت که فرد ممکن است به خودکشی فکر کند اما هرگز فکر خود را عملی نکند. زمانی که فرد تحت نظر پزشک این دارو را مصرف می کند قطعا این عارضه جانبی تحت کنترل است و پزشک با در نظر گرفتن این موارد اقدام به تجویز می کند اما کسی که برای لاغری از داروهای ضدافسردگی استفاده می کند دیگر خودش مسئول عوارض بعدی خواهد بود. همه دردسرهای فلوکستین اساسا برخی داروهای

دوران بارداری بروز می کند ،می تواند موجب گرفتگی بینی و مقداری ورم غشاهای مخاطی داخلی بینی شما شود .این حالت به نوبت ،می تواند به چکیدن مخاط به پشت بینی منجر ،و نهایتا باعث سرفه های مزمن شود .قطره های نمکی بینی می تواند تسکین دهنده باشد . و مصرف آنها در دوران بارداری املا بی خطر است همچنین مرطوب نگه داشتن فضای خانه یا محل کار می تواند موثر باشد . اسپری های بینی و ضد احتقان نیز موثر است ،ولی از مصرف این

رفتن است و مناسب است با یک همراه راه برود . *** مشکلات روحی را چه کنیم؟ جغتایی در مورد مشکلات روحی سالمندان به ویژه افسردگی و اینکه آیا استفاده از دارو در این زمینه مفید است، گفت: برای رفع بیماری های روحی از جمله افسردگی استفاده از دارو به تنهایی کافی نیست، باید علت بیماری را پیدا و رفع کنیم و در همان حال از پزشک مشورت بگیریم مثلا ممکن است علت افسردگی سالمند فقر، تنهایی، انزوا و

&gt اخیراً این گروه بره تحقیقاتی خود را گسترش داده است که شامل استفاده از روش های “omics” برای تعیین پروفایل های مولکولی در ارزیابی ایمنی غذاهای حاصل از محصولات تراریخته(GMO) است که این محصولات را بر اساس میزان قرار گرفتن در معرض دوز های مختلف آفت کش ها و دیگر مواد شیمیایی بررسی می کند. آنتونیو همچنین یکی از نویسندگان مقالات “اسطوره ها و حقیقت های تراریخته”(GMO Myths and Truths) است، که

اکسید نیتریک تبدیل و باعث گشادی عروق خونی و بهبود جریان خون می شود. به طورکلی با وجود اینکه مغزها سرشار از انرژی هستند اما در بین غذاهای گیاهی کاهش دهنده ی وزن، مصرف آنها همواره گزینه ی مناسبی است. پروتئین و فیبر بالای پسته احساس سیری را افزایش می دهد و باعث کاهش اشتها می شود. در مورد اثر پسته در کاهش وزن، مطالعات کمی صورت گرفته، اما نتیجه ی همه ی آنها امیدوارکننده است. نتایج یکی از این

ابتلا به بیماری های قلبی، مغزی، دیابت و چربی خون بالا از جمله علل اکتسابی است که جدای از عوامل ژنتیکی می تواند سبب بروز آلزایمر شود. از این رو؛ می توان نتیجه گرفت که علاوه بر وظیفه دولت ها در زمینه پیشگیری و تشخیص به موقع بیماران، عموم مردم نیز باید با افزایش آگاهی خود نسبت به این بیماری از عوامل ایجادکننده آن پرهیز کرده و وظیفه فردی و اجتماعی خود را در این زمینه انجام دهند.

آزمایش ها نشان داد دوز پایین از این دارو می تواند میزان افزایش یافته خون و افزایش سایز طحال را که ناشی از این بیماری است در موش ها به حالت عادی برگرداند. ریدلز گفت: این تحقیقات به خوبی شان داد می توانیم از این رویکرد برای درمان مدل های موش مبتلا به بیماری نئوپلاسم بیش تکثیری مغز استخوان استفاده کنیم؛ نتایجی که چشم انداز بسیار منطقی تر از موفقیت در انسان ها را به دست می دهد.

، اما اولین عارضه کمبود آب در پوست و موی افراد، خود را به صورت خشکی شدید پوست و ریزش مو نشان می دهد. دفع سموم از بدن با کمک مصرف آب ساده و سالم، راهی مناسب برای بهبود عملکرد تمامی ارگان های بدن، ازجمله سلول های پوستی است. مهم ترین عوارض کمبود آب در بدن، ابتلا به خشکی پوست، یبوست، میگرن، فشارخون بالا و آسم است. بهتر است تمام آقایان، مصرف روزانه حدود 3 لیتر آب و خانم ها حدود 2/2 لیتر آب را در بره غذایی خودشان داشته باشند. هر لیتر آب برابر با 4 لیوان است. منبع: WebMD

آفتاب نیوز : سردرد یکی از شایع ترین مشکلاتی است که تقریباً همه تا به حال آن را تجربه کرده اند و هر فرد با شیوه ای خاص به درمان آن می پردازد. برخی از اشخاص هم ترجیح می دهند که با مصرف دمنوش ها و روش های خانگی سردرد خود را درمان کنند. در این مطلب دمنوش هایی را معرفی می کنیم که می توانید با مصرف آن ها بدون نیاز به دارو های شیمیایی سردرد خود را تسکین دهید. خواص زنجبیل

، این است که منابعی از مواد خوراکی و ترکیباتی که در غذاها وجود دارد، را به خون و مغز برسانیم، تا از این آسیب ها که با گذشت زمان به همه ما وارد می شود پیشگیری کنیم و کارکرد مغز را بهبود ببخشیم. استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد: یکی از کارکردهای مهم آنتی اکسیدان ها، تاثیر آن ها به عنوان محافظ و یادگیری و کند شدن روند پیری مغز است؛ بنابراین اگر بتوانیم این تحقیقات را به نتیجه برسانیم

&gt نشانه آن کشیدگی شکم و انقباض روده است؛ به هنگام تخلیه، بخشی از روده حلقه وار جمع شده، مدفوع دو تکه شده و راه روده چند دقیقه بسته می شود؛ در این حال تکه ای از مدفوع خارج شده و تکه دیگر در جای خود باقی می ماند حتی با فشار نیز روده کاملاً باز و تخلیه نمی شود؛ مقداری از مدفوع در روده بجای مانده و در نتیجه سموم و عوارض مختلفی را موجب می شود که اغلب مردم به این ناراحتی دچار هستند. درمان یبوست

مجاورت تنفس بخارات بنزین قرار می گیرند، دچار مشکلات عصبی می شوند. در واقع نوسانات شدید در انتقال دهنده های عصبی زمینه بروز پرخاشگری افراد را فراهم می کند. همچنین سردردهای مزمن، خواب آلودگی در طول روز، تهوع، بی خوابی شبانه و سرگیجه از دیگر عوارض اشتغال در پمپ بنزین هاست البته برخی پژوهشگران بر این باورند مصرف روزانه لبنیات و از همه مهم تر شیر، احتمال بروز این مشکلات را کاهش می دهد، اما مهم

انجمن های اسلامی گفت: در سال های اخیر معضلات اجتماعی همچون اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و عدم رعایت حجاب در دانشگاه ها افزایش یافته است. احتمال لخته شدن خون بر اثر کم آبی بدن/ عوارض کم آب خوردن را نادیده نگیرید فوق تخصص نروفیزیولیژی بالینی از خطرات مهم کم آبی و افزایش غلظت خون ناشی از بی آبی در افراد خبر داد. جزئیات اعطای تسهیلات معاونت علمی به فناوری های نوین/ شرکت های

. در موارد شدید مسمومیت غذایی ممکن است لازم باشد برای رفع کم آبی بدن بیمار، در بیمارستان به او سرُم تزریق شود. در موارد بسیار وخیم مسمومیت غذایی ممکن است لازم باشد شخص مدت طولانی تری در بیمارستان بستری شود تا به طور کامل بهبود بیابد. رژیم غذایی غذاهایی که بهتر است در هنگام مسمومیت غذایی مصرف کنید بهتر است تا هنگامی که اسهال و استفراغ تان برطرف شود، مصرف غذاهای سفت و جامد

اینکه اگر من و همسرم می توانستیم در یک ساعت بخوابیم وضعیت آسان تر می بود، صادقانه تلاش کرده ام خودم را اصلاح کنم. برای یک ماه کافئین را کنار گذاشتم، استفاده از دستگاه های الکترونیکی در آخر شب را ممنوع کردم، به آهنگ های آرامش بخش گوش کردم، روغن های مورد نیاز را به شقیقه هایم زدم، برای دوره های خواب نمودار کشیدم و حتی شروع به مصرف یک دوز ملاتونین کردم، همان هورمونی که الگوی خواب را مرتب می کند.

مصرف خودسرانه آن به وجود آید آشنا شویم. سوماتروپین چیست؟ سوماتروپین (Somatropin) هورمون رشد انسانی است و برای استعمال موارد پزشکی خاص درست شده است. سوماتروپین امروزه دارویی گران در لیست موارد مصرفی ورزشکاران می باشد، بنابراین بهتر است که با دقت و مخصوصی مورد استعمال قرار گیرد. از موارد مصرف این دارو در زمان کودکی چربی بالا، ترس زیاد، مشکلات رشدی، سلامتی عمومی ناخوشایند

کربوهیدرات ها تشکیل شده اما در غذای روزانه سالمندان باید میزان پروتئین باشد. وی افزود: مصرف سبزیجات، میوه ها، گوشت سفید و ماهی و روغن زیتون در این دوران مفید بوده و بهتر است که سالمندان از این مواد غذایی استفاده کنند. زارعی مصرف لبنیات را نیز برای این افراد ضروری دانست و گفت: گاهی اوقات می توانند از ریزمغذی ها یا مکمل ها مانند قرص های مولتی ویتامین استفاده کنند.

روز نو : مصرف مکمل و قرص های ویتامین احتمال ابتلای افراد به بیماری های مرگبار را افزایش می دهد. مکمل های ویتامینی در شکل ها و شیوه های مصرف متنوع در بازار های جهانی تولید می شوند؛ بنا بر آمار ها آمریکایی ها به دلیل مصرف بیش از حد این مکمل ها در معرض مگا دوز قرار دارند و احتمال بروز بیماری هایی همچون سرطان، آلرژی، نارسایی کلیوی و ایست قلبی در آنها وجود دارد. مکمل های

، افزود: در موارد علت تقسیم برخی داروهای مصرفی در ساعت مختلف، برای این است که باید میان زمان مصرف یک دارو با داروی دیگر حتما فاصله زمانی در نظر گرفته شود که این موضوع برای عملکرد موثر دارو در بدن است. ولایی یادآور شد: گاهی دیده شده که بیماری به علت مصرف نابه جا و اشتباه دارو و یا اینکه توضیحات بالینی کامل مبنی بر سابقه مصرف دارو را به پزشک ارائه نداده است، عوارض دارویی برایش به

باعث احساس سرخوردگی، خشم، ناتوانی، بی کفایتی و احساس گناه و در مراقب شود. این احساسات گاهی باعث می شود نحوه مراقبت تحت تاثیر قرار گیرد، بنابراین فردی که مراقبت از بیمار مبتلا به دمانس یا بیمار صعب العلاج و مزمن را برعهده می گیرد قبل از هر چیز باید بداند چگونه از خود مراقبت کند که از نظر روانی و جسمی آسیب نبیند و بتواند به مراقبت از بیمار ادامه دهد. پس با ابتلای فرد به بیماری دمانس باید دو مقوله

تشکیل رسوب در رگ های قلب می شوند عبارتند از: سن کلسترول بالا (بالا بودن سطح کلسترول بد خون ، یا پایین بودن سطح کلسترول خوب خون) چربی خون بالا دیابت پرخوری و کم تحرکی مقاومت به انسولین وجود سطح بالایی از نوعی پروتئین در بدن به پروتئین واکنشگر در خون که در هنگام التهاب در بدن افزایش می یابد. سطح بالای تری گلیسیرید در خون استعمال دخانیات زمینه های ژنتیکی استرس و نحوه زندگی و

قرص فاموتیدین یکی از داروهایی است که برای رفع مشکلات گوارشی توسط پزشک متخصص تجویز می شود. چنانچه قصد استفاده از این دارو را دارید بهتر است برای آگاهی از عوارض مصرف آن و نکاتی که لازم است در خصوص استفاده از این دارو بدانید تا انتهای این مقاله با “ستاره” همراه شوید. قرص فاموتیدین چیست؟ قرص فاموتیدین (Famotidine) برای درمان زخم معده و گاستریت مصرف می شود. از این دارو جهت بهبود زخم های

استفاده کنید و از این آب به طور روزمره استفاده کنید تا تاثیر آن شود . 3-مبارزه با عفونت های بدن نسخه دیگر استفاده از سرکه سیب با توجه به خواص ضد عفونتی و ضد قارچی سرکه سیب ، اغلب از آن برای رفع عفونت های جدی استفاده می شود که بسیار تاثیر دارد و پس از استفاده از آن سریعا بهبود خواهید یافت و دیگر نیازی نیست که از داروهای شیمیایی استفاده نمایید . 4-روش استفاده از سرکه

“),t.close},t.write(‘

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *