علایم کم کاری تیروئید در نوزاد

مطابق بررسی‌های صورت گرفته نخستین فرونشست کشور در سال 46 مربوط به دشت رفسنجان است و امروز بسیاری از استان‌ها و دشت‌های کشور درگیر این پدیده شده‌اند.

در حالی که میراث‌فرهنگی و مدیریت شهری استان اصفهان، بارها و بارها طرح «گذر آقانجفی» را طرحی مسکوت‌مانده در طول سال‌های گذشته

جمیله خانم صد و اندی سال سن دارد و روز مادر تنهاست.

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، پشت یکی از

دشت دامنه بحرانی ترین منطقه فریدن از نظرکاهش منابع آبی است به نحوی که ممنوعیت توسعه بهره برداری از منابع آب این دشت طی سال

غم و اندوه انباشته در دل مردم اصفهان موجب شده است عنوان غمگین‌ترین استان کشور را ازآن خود کنند.

علایم کم کاری تیروئید در نوزاد

“تبعیض در آموزش” رویکرد جدیدی است که این روزها سید مجید حسینی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران در قالب همایش‌های مختلف در زمینه مطالبه امکانات یکسان آموزشی مطرح می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان گفت: شکایت‌های مردمی در سه بخش کیفی، کمی و برخورد ناسب تقسیم‌بندی می‌شوند، همچنین گران‌فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلف‌های انجام شده است.

یک زبان‌شناس و پژوهشگر گفت: زبان آیینه‌ای برای انعکاس هویت فرهنگی است و بزرگ‌ترین میراث کهن بشریت خود را در بستر زبان نشان می‌دهد.

رئیس ‌سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بدون شک نقش مادران شهدا اگر از شهدا نباشد کمتر نیست.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و برخورد با 332 وب سایت شرط بندی در عملیات ویژه کارشناسان این پلیس خبر داد.

نخستین نمایشگاه هنر صنعت مد و لباس (Modex219) طی روزهای نهم تا یازدهم اسفندماه امسال با رویکرد توسعه و ارائه فرصت‌های خلاقانه در اصفهان برپا می‌شود.

فهرستی از رویدادهای فرهنگی هنری شهر را یکجا ببینید.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: توسعه پايدار اصفهان از مسير حل مشکلات زاینده رود، توسعه فرودگاه اصفهان و قطار سریع السیر اصفهان-تهران مي گذرد و اتاق اصفهان تا زمان به نتيجه رسيدن آنها هر سه مورد را مطالبه گري خواهد كرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی درحال حاضر با مشکلاتی مواجه هستند که اتاق برای حل آنها تلاش هایی را انجام داده ‌است.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: بنابر آمار بارندگی سال زراعی جاری، دشت کاشان 31 درصد کمتر از میزان نرمال بارش داشته است و در کم‌بارشی هم‌تراز سیستان بلوچستان با رقم 34 درصد است.

گرچه این زخم یکبار بسته شده بود، اما برخی رویدادهای اخیر دوباره حامیان حیوانات را نگران کرده که آنچه قرار بود “پارک وحش صفه” باشد، تبدیل به “باغ وحش صفه” شده است.

دو تئاتر از اصفهان به بخش مسابقه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی راه یافت.

امام جمعه آران و بیدگل گفت: دشمن برای شکست ایران بره‌های زیادی را اجرا کرد، ولی چیزی نصیبش نشد و بدون شک حربه ترور هم راه به جایی نخواهد برد.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *